- iOS alkalmazások
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy Note 3 - fókuszban a szolgáltatások
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
válasz j_szilard #49683 üzenetére
Csak úgy fogod megtudni,hogy neked milyen kell, ha leveszed a védőburkolatot,és meg kell mérni a vezetőgörgők átmérőjét.Van 1db 62.7mm átmérőjű,és van 2db 52.5mm átmérőjű,ezeknek viszont más a menetes rögzítése.(Mindegyik jó az astra g (z1.4xe)motorkódhoz) [link]
Vízpumpára kettőt dob ki,a pontos motorszámot Te tudod.[link]Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
sasa58
tag
válasz haddent #49671 üzenetére
Én azért ragaszkodnék a Dexos2-höz, nem véletlenül írták azt elő. Én is most váltottam hosszas castingolás után a GM-ről Castrol Edge Titanium Fst 5W40-re. Kb. két het van még csak benne, de egyértelműen csendesebb alapjáraton és nem hallom azóta a "traktorhangot" indításkor. Ez a Castrol egyébként szakik szerint a második legjobb Dexos2 olaj a Te Mobilod után.
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #49692 üzenetére
Szerintem meg etetik a népet nagyban és amúgy meg mindenki tesz rá nagyívből. Ha elkap a rendőr valami nagyon komoly miatt és küld a NKH vizsgára akkor esetleg visszacserélem, addig meg kézcsók. 200Ft -os fos izzó helyzetjelző helyett van 4000 -es márkás Osram LED, olyan, hogy kb. tompított nélkül is teljesen jól láttat engem (én nem látok nyilván) és nem vakít. Tipikusan az az eset amikor a roncsokat átrugdossák és az legális, de ha te (akár szakszerű segítséggel) hozzányúlsz valamihez akkor az full illegál.
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #49692 üzenetére
Ennek utána járok a héten, nem lenne hülyeség. 2.2K idehaza egy ilyen izzó. Most épp normális kulcstartót vadászok, emblémásat. Azt is Pécsről kell hozatnom, nem találtam neten máshol.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
akos86
aktív tag
válasz mohabá 007 #49680 üzenetére
A tágulási tartályban nem olajos a víz viszont minimálisan fogy . Esetleg valami levegőcső/vákum vagy hasonló nem okozhatja ezt a hibát?
[ Szerkesztve ]
3dfx, gone but never forgotten...
-
gban
veterán
válasz diablo1984 #49692 üzenetére
Tolatólámpa nem is kötelező.
Viszont ha van, akkor annak megfelelően kell működni.
Kérdés, létezik-e egyáltalán erre vonatkozó szabályozás. Gondolom olyasmi lehet, hogy a gyári specifikációk a mérvadóak. Az meg maximum azt mondja meg hogy hány wattos izzónak kell ott lenni, az meg ugye ledesnél nem gond. Ha az is ott van, hogy "vagy azzal egyenértékű" másfajta izzó, akkor az a fényerőre is vonatkozhat.Postázást nem vállalok.
-
diablo1984
veterán
-
Petyyyyy
addikt
válasz Findzs #49688 üzenetére
Kinti lámpával sem lennél beljebb szerintem. Garázs melletti ház sarkon van egy kinti lámpa, amivel ugye a kapu irányába - kifelé látni az udvarból. Ha felkapcsolom, semmit nem látni az autóból hátra, mert közömbösíti a tolatólámpát, de annyit már nem segít, hogy rendesen lássak vele.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Findzs
addikt
válasz 7Sony7 #49687 üzenetére
Nekem pince garázsom van el se tudom képzelni, hogy parkolnék ki-be olyan kocsival amelyiknek nincs mindkét oldalon tolató lámpája
Elég sötét helyen van és kinti lámpa sincs a garázson (lehet csinálnom kéne már rá egyet )Lehet nekem is jól jönne egy erősebb tolatólámpa
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
7Sony7
addikt
válasz diablo1984 #49685 üzenetére
Jaa, aszittem van magyarisztánban is. Ennyit tényleg megér, ha jó erős a fénye. Szerintem a tolatór nemigen látja a rendőr, kivéve, ha pont felé tolatsz.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #49685 üzenetére
Nem dorgál meg érte a szerv?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
diablo1984
veterán
-
7Sony7
addikt
Skacok, valaki linkeljen már egy ilyen ledet, hogy néz ez ki? Mennyibe kerül?
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
j_szilard
csendes tag
válasz mohabá 007 #49682 üzenetére
2003 G astra (1.4, Z14XE)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #49679 üzenetére
VAG topikban többeknek bevált, [link].
-
mohabá 007
aktív tag
válasz akos86 #49674 üzenetére
1 ötlet:kompresszió mérés a hengerekben.(1-es hengerben valszeg alacsony,nem tud berobbanni a benzin,rosszul záródó,beégett szelep,-ek)
2 ötlet: a hűtővíz tágulási tartályából nem fogyik a hűtőviz?Tiszta,nem olajos?Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #49676 üzenetére
can bus nincs benne. a ledes cuccok azok nem túl irányított fényűek? mert nem egy sávban akarok látni, hanem az autó mögött a terepet! ráadásul csak az egyik oldalon van tolató lámpa, már vészvillogóval tolatok, annyira nem lehet semmit látni....
-
gzbotii
nagyúr
válasz diablo1984 #49673 üzenetére
Én akkor lepődtem meg, amikor Dacia Dokker Vanel akartam parkolni, nagy lendülettel átkaroltam az anyósüllést: na ja, ezen hátul nem látunk ki. Aztán kb 0,2km/h betoltam a helyére
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz j_szilard #49665 üzenetére
Elvinném szerelőhöz, bontsa le a vezérlést védő műanyagot, és nézze meg, mi van most bent. Az alapján már könyebb lenne
diablo1984: CREE LED cuccokat szeretik alkalmazni tolatólámpában, erős fényt adnak, és nem fogyasztanak sokat, legfeljebb CAN-BUS-szal kell szórakozni kicsit. (Persze csak offroad.)
-
akos86
aktív tag
Üdv Urak!
Olyan gondom van hogy az autómban (opel astra f 1.6 16v x16xel) hogy nem megy azt 1. henger. Már szinte minden kipróbáltunk másik trafó, gyertyakábelek illetve cseréltünk gyertyát is de a helyzet változatlan. Megnéztük a szikrát és az van. Eléggé tanácstalan vagyok. Valakinek valami ötlet esetleg?
Előre is nagyon köszönöm!
üdv Á![ Szerkesztve ]
3dfx, gone but never forgotten...
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz haddent #49671 üzenetére
Szerintem ne válts másik olajra.
Én ősszel raktam a C Corsámba mobil1 esp 0w40-et. Rögtön a csere után azt éreztem, mintha 10 lóerővel erősebb lenne a gép.
Előtte sok minden mást próbáltam, de a mobil1 esp veri az eddigieket."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
haddent
addikt
Olajdokik! Kettő (vagy már 3?) periódus óta Mobil1 ESP 0W-40 ment a Z16XER -be. Szereti, én is szeretem, semmi gond vele, olajétvágy sem nőtt, sőt csökkent talán.
Puszta kiváncsiságból megnéznék valami mást is, ezt megtartva mint biztos pont amihez bármikor visszajöhetek.
Pl. Mobil1 New-Life 0W-40. Árban és márkában is azonos, nagy eltérés nem lehet, picit olcsóbban tudnék hozzájutni mert ebből van 4Literes kanna, míg az ESP 0W-40 ből nincs. Viszont erre a Dexos2 -őt nem írták rá, csak a GM LL A-025,GM LL B-025 -ket. Az én véleményem az, hogy kb. pont ugyanaz, ua. márka, árfekvés stb. Ott van rajta a 2 GM tanusítvány, Dexos2 pont nicns valamiért. Szerintetek? Belemehet? Azt nagyon erősen kétlem, hogy bármi baja lenne tőle a mocinak, de jobb lenne mégis az ESP 0W-40, amin ott a Dexos2?
Másik ami feljött a múltkor is, most is, a Liqui Molly Top Tec 4600. Dexos2 van rajta, viszont "csak" 5W-30. Nem a nagy fagy miatt "kell" nekem a 0W, hanem mert az még később fagy, a fagyás pedig egy folyamatos dolog, következésképpen a 0W kis hidegben már hidegen folyékonyabb, finomabb, mint az 5W. Ugyanígy a -40 végződés meg azért "kell" nekem, mert a "-30" -at azért "Ügyes lábbal" szerintem fel lehet forralni ebben a borzalmas nyári hőségben ami már hazánkat is elérte. -
gzbotii
nagyúr
válasz diablo1984 #49668 üzenetére
Én nem tudnék tükörből tolatni..nem érzem biztonságosnak, nem látom be a terepet
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
haddent
addikt
válasz gzbotii #49666 üzenetére
B Corsa/Veki nem tudom milyen, de az F astra is szörnyű nekem is . Méretre nem sokkal kissebb maga a tükörfelület a H -hoz képest, de valami borzalmas, hogy mégis mennyire szűk és pici teret látok be. Nagyon rossz érzés. Főleg, hogy én a H tükrében sem bízom (pedig ott aztán belátok mindent tényleg nagyon kényelmes), még ott is nézelődök hátra balra jobbra amint manőverezek. Hát F -nél meg próbálnék meg nélküle, halálfélelmem lenne
-
gzbotii
nagyúr
válasz diablo1984 #49664 üzenetére
Nekem nincs különösebb problémám ilyen szempontból velük. A vendéglőhöz olyan szerencsétlen a bejárat egy főbb útról, hogy egy körforgalom melletti parkolóba kell betolatni, onnan nyílik a bejárat (ez csak a városrendezést dicséri, amiért nonsens módon úgy gondolták, annak a kis utcának elég a kijárat, bemenni lehet kerülve is) szóval elég sokat tolatok sötétben, parkolóban. Szerintem a Golfnak (főleg sötétített ablakokkal) sokkal rosszabb a kilátása.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
j_szilard
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy nagyon fontos kérdésem,bár eddig nem kaptam konkrét választ se bárdi,unix,szakál-metál,cromax,red koala,parajdi,csergő,fékmester...stb csak annyit hogy vagy-vagy. Így azért nehéz berendelni egy vezérlés szettet miután vezérlés le és a kocsiba nem ez való.Értem én hogy kicserélik,de addig a kocsi meg áll egy helybe....idő
2003 1.4 (hatchback)
Z14XE20BB1966
W0L0TGF4835181136Melyik vezérlés készlet való ehhez a motor/alvázszámú kocsihoz?
Mivel 2 félét hoz mindegyik márkából(a gyári katalógus is). Annyit mondtak ,hogy az eltérés elvileg egyik szíjtárcsa/vezetőgörgőbe van!
Amit nézegettem:
Gates: K015499XS, K025499XS
INA: 530 044 110 , 530 044 310
SNR: KD453.12 , KD453.17
De ugyan ez igaz a vezérlés szetthez és hozzá tartozó vízpumpára...arra is 2félét hoz.
Ha valaki tud ebbe segíteni nagyon örülnék! Köszönöm!
-
gzbotii
nagyúr
válasz diablo1984 #49662 üzenetére
Tudom jól, csak céges Yarisokkal meg Golfal het 2-300km vezetek, azokban, valahogy elég a tükör is, a holttérben max egy biciklis fér el.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
diablo1984
veterán
válasz gzbotii #49661 üzenetére
nem hiába vannak ablakok a kocsin és nem hiába tanítják, hogy amerre fordulsz azért nézz is oda! nincs lefalazva az ablak és át is látszik, nem úgy mint a teherautónak!ilyenkor ha nekimégy egy másik autónak, te leszel a hibás, mert ha oda nézel, láthatod, hogy mizu van!
-
gzbotii
nagyúr
Akik a B Corsa/B Vectra/... visszapillantóit tervezte azokat remélem péklapáttal verték agyon. Minap egy Mondeo bújt el huncut módon a holttérben, épp, hogy nem húztam rá sávváltáskor - pedig már több mint 2 éve Corsákat hajtok
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
w333
félisten
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
beg
veterán
válasz trassher #49656 üzenetére
Ezt az adatot úgy mértem, hogy reggel csattanásig tankoltam, elmentem 250 km-t normál tempóban, majd este ugyanazon benzinkút ugyanazon kútfejénél szintén az első csattanásig töltöttem. Nekem ez az abszolút hiteles mérés fogalmát kimeríti. Autópályán 7-8, de 8-nál már sárga csekk alert.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
zolikaDB
veterán
válasz trassher #49652 üzenetére
Palyan is lehet kulsoben totyogni 90-el, igy ertettem En nemetbol hazafele csinaltam egyszer 5.8-at, egyedul, agyig pakolva, igaz, akkor olyan 100km/h volt az atlagom.
Nekem varos nagyon sok rovid, sok hideg, meg dinamikus kozlekedes, illetve havi 300km fouttal lesz most cirka 8.5-9 az atlag.
Havi 2000km M3, 140km/h korul 7 liter korul volt az atlag... -
trassher
addikt
válasz zolikaDB #49650 üzenetére
Pályán esélytelen 1.4-es astrával. Óra szerinti 140km/h-nál op-com-on nézték és 9 liter/100km. Nekem a vegyes fogyasztásom 7,2 - 7,8. Ebben van összesen 200km pálya, 200km főűt és 300-350 km város. Pont ma este megyek tankolni, kíváncsi vagyok most mennyi lesz. 7,5-től kevesebb tuti nem.
Redmi Note 7
-
Zsolt!!
aktív tag
Ebben nem tudom mennyire játszott szerepet hogy a gumis 2,5 barra nyomta fel a gumit meg continental 850 meg a Michelin a4 (elöl a Contik hátul a Michelin van) a tesztek szerint üzemanyagtakarékossak vagy csak azért lett kevesebb mert keskenyebb a gumi nem tudom de ennyi jött ki.
-
erikke17
őstag
Szét lett kapva a motor hengerfej pakolást nyomta ki képen látni. Az is látszik melyik hengerbe ment a víz. Már elég régtől csordogálhat bele...
Következzen egy kis horror:[link]||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Egyhapsi
csendes tag
Tud valaki valamilyen szervizt akik nyitva vannak ma, és vállalnak fényszóró beállítást Pesten ?
És ezt olcsón, vagy ingyen..:-)[ Szerkesztve ]
"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Zsolt!!
aktív tag
Ma teszteltem a g astrám fogyasztását az új 185/65 -os gumikkal. Benzinkútnál kattanásig tölt, mentem vele 121,9 km-t kb 95km/h-val pár előzéssel. Visszamentem a benzinkútra 7,08l ment bele ez 100 km-re 5,8 l-es fogyasztás. Korábban a 205-ös gumikkal 6,3 jött ki.Egész jó
-
zolikaDB
veterán
Mikor toltesz fel videot, amin röfögteted egy kicsit a nagyvasat?
A kedvenc szinem a kek. Node ez sem kutya: Citrom OPC
-
_seth_
veterán
Korábbi kpzár probléma okozója a csomagtéri kábelkötegnél 3 vezeték, szakadása, olvasáda volt + bal hátsó ajtóban mikrokapcsoló csere, (a sofőr ajtóban is kicseréltem, bár nem tűntek hibásnak).
Jelenleg viszont nem működik a távirányító, ideiglenesen volt berakva másik kpzár vezérlő modul, mivel a sajátja nem nyitotta az ajtókat, most, hogy vissszakerült az eredeti nem veszi a jelet, nem sikerül tanítani sem.
Ui.: Hátha érdekel valakit:
Erdekelne valakit egy Irmscher piros rugos komplett, hibatlan futomu? (B vectra sedan) 4 teleszkop es 4 rugo. Cserelnem uj gyari telokra es rugokra 1:1-ben. 3 centimetert ultet egyebkent. 2 honapja volt az auto muszakin, gond nelkul atment vele, tehat nincs rossz allapotban.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Calogero
addikt
Súly verseny van?
Önsúly 1875kg
Max: 2505És a klímát sem érzem meg
-
Borokafa
őstag
válasz mohabá 007 #49628 üzenetére
Ez a kategoria átlag. -allitolag-
-
Borokafa
őstag
válasz Declare #49622 üzenetére
Mert mielőtt astrát vettem megnéztem a mi autónkat is és nem győzőtt meg a vékonyka ajtó ami hasonlóan záródott mint régen a wartburg, a lemezek hajoltak ha nekidőltél és mindenhol egyszerű megoldások a burkolatoknál (mondjuk ez + is lehet. ) Az astránál (j) meg egy csomó minden azért túl van bonyolítva és ez azért kilókban mérhető. Egyébként ettől a súlytól sem érzem annyira lustának, szép egyenletesen húz mindenhol. (persze a maga módján )
-
haddent
addikt
válasz Declare #49622 üzenetére
"nem hiszem, hogy a suzuki dragabb anyagokat epit be, mint pl az opel "
székről fordulnék le ha a legújabb sutyuki jobbat tudna mint az utolsó kőmíves F astra
Hát szóval, nagyon nagy előrelépés a K az tény. Csak mondjuk ha G vagy H -hoz mérjük ( a súlyt) akkor már nem nagyon nagy csak mondjuk nagyocska. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz Declare #49622 üzenetére
Ez is igaz, de ha ugyanazt az évjáratot nézzük ugyanazzal az euncap besorolással, akkor azért csak számít valamit az a pár száz kg. De ez lehet az én agybogaram is.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Declare
őstag
Ezt mar kitargyaltuk egyszer itt. A suly az ilyen mertekekben tökmind1. Nyilvan mondjuk egy 5 tonna vs 1t ott azert a lendület is szamit, meg a tehetetlenseg, de a hetköznapi autok nagyresze par 100 kg on belül mozog. Ott meg az szamit, hogy milyenek a gyürödesi zonak es milyen anyagokbol epitik meg a kocsit.
Hiaba nyom 2 tonnat egy regi orosz auto mondjuk, ma egy 1000 kg os autoval a gyürödesi zonaknak meg a kompozit anyagoknak köszönhetöen, 1000x több esellyel uszol meg egy balesetet, meg legzsak nelkül is.
(#49619) Borokafa miert a f1 es auto hany kg? aztan milyen borulasok meg ütközesek utan szallnak ki manapsag belölük.....csak ott a szenszalas cockpit valszeg többe kerül, mint egy fullextra insignia
(#49620) Petyyyyy nem hiszem, hogy a suzuki dragabb anyagokat epit be, mint pl az opel
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
Most ez önző dolog, de fizika szempontjából én inkább találkozom 1300 kg-al egy 900 kilós tárgyal, mint hogy a könnyebbikben üljek. Nagy szilárdság ide vagy oda.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #49611 üzenetére
Köszi, akkor marad a kivárás.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Petyyyyy
addikt
Mai fejlemény: multiméterrel rámértünk a trafóhoz futó vezetékekre és elér a nafta oda, ahova kell. Trafókat megcseréltük, mindkettő hibátlan. Égők szintén. Nem marad más, az elrejtett központi egység lehet csak a ludas.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Declare
őstag
válasz haddent #49612 üzenetére
Hat ez a suly is kb olyan, mint a karosanyag kibocsatas, meg a gyari fogyasztas.....milyen extrakkal van merve, mennyi üzemanyaggal, milyen, mekkora kerekkel....millio dologgal lehet trükközni itt is szvsz.
Viszont ugye a H nal minden szempontbol nagyobb, innen indul alapbol a dolog, egesz biztosan több extrat tartalmaz alapbol is. Az uj motorok is sokkal könnyebbek, annak ellenere, hogy turbos, tehat több minden van belezsufolva.
Igazabol szvsz a J astra volt egy egesz nagy hiba....nem foglalkoztak a sullyal es azert ragadt rajtuk. Azert a "könnyü es erös" kategoria eleg sokba kerül a J nel ezt elsporoltak, de eleg nagy arat fizettek a viszhang miatt.
(#49607) tboy93 + szereles de azota joooo koppkopp es remelhetöleg nekem mar nem kell se trafot se izzot cserelni
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #49609 üzenetére
Most hogy van ez emberek? Gyönyörű és jó lett a K Astra, tesztvezettem tudom tetszik és nagy siker lesz, ebben biztos vagyok. De mostanság az 1240kg már a jó/Könnyű kategória? Mert a H még talán ici-picit kevesebb is. A J volt egy nagyon szerencsétlen széria ebből a szempontból, az Opel magához képest igazából csak visszahozta a H állapotot (persze gondolom több extrával bár nem biztos).
Szóval jogos így kampányolni? Hogy milyen könnyű lett?
tboy93 az még elmegy, mert égő ritkán ég ki a trafó meg nagyon szerencsétlen eset kell szvsz. De amikor egy ici-pici kocc, akár bevásárlókocsival, ésa kell a xenonos lámpatest.. Na meg majd ugyanez a lednél, mert le merném fogadni, hogy gyárilag lámpatesttel együtt kell cserélni, hacsak egy kőfelverődés is van az üvegben. És akkor már egyszerre a két oldalt, mert azért a ledek is változnak élettartamuk alatt.
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #49600 üzenetére
Szerintem a szonda csatijának lehúzásával sajnos nem leszel beljebb.Ez akkor működne,ha a sárga lámpácska folyamatosan jelezne,több lenne a fogyasztás, és nem lenne meg a 60 ló.Mivel ez most is megvan,nem lesz érezhető különbség a működésben,nem tudsz mihez viszonyítani.Hogy miért?Mert még nem halt be a szenzor,de jelez,hogy kezd elöregedni.(csak feltételezés!)Az is lehet,hogy csak el van koszolódva.(pl: benzinben lévő oktánszám növelő adalék rakódott a szenzorra.Fehér filmréteg,vagy sötét, kormos bevonat túl dús keverék.)
Én elsőre kivenném a szenzort,ha szükséges,a felületét nem károsító szerrel kitisztítanám,ha egészségesnek látszik,mehet vissza,és jöhet az ECU reset.Az akkumulátor testkábelét le.De ezt Te is tudod.
"..csak az nem világos hogy mitől aludt ki." dolgozik,érzékel,értékel az ECU.
Házilag megbízhatóan szerintem nem.(oszcilloszkóppal igen)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
AMD Power
titán
Ebben sem kell majd félnünk!
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #49605 üzenetére
en tölük rendeltem, esetleg nezdd meg, ha tudod a pontos tipust [link]
nekem kiegett a jobb xenon....mondom faja, mind1, 6 eve, ennyit birt, ez benne van a pakliba. Megvettem, 30k volt a 2db xenon izzo. H astraban kb csak ugy lehet kicserelni, ha lebonod az elejet....szerviz, leszedtek, kicsereltek, vilagit, happy. 1-2 het, puff megint nem vilagit a jobb.... hat ize, akkor ez xenon trafo.....30k xenon trafo, szerviz, xenontrafo kicserel, vilagit, happy....
a biztonsagnak ara van en xenon nelkül nem vakoskodom, sokat jarok este, ez nalam alap tartozeka a kocsinak.....na jo a led kivaltana, de az egyelöre kisse magas arfekvesben van
-
Petyyyyy
addikt
Végigtelefonáltam kb 8 bontót, de sehol nem tartanak gyújtótrafót a gyári xenonhoz.
Valakinek esetleg tippje hol érdemes még nézni? Most bedobtam egy kérést egy fb topikba is, hátha.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Markizmark
addikt
Ez 1 vezetékes és 1 szondás, ebbe nem jó az ELM327-es bigyó. Gondolom arra gondolsz. Belepasszol a csatlakozóba, csak nem csinál semmit. Van nekünk ilyen itthon, a TDCI fordhoz vettük, mert a szervizben képtelenek voltak hibakódot mondani, csak annyit h EGR és légtömegmérő. Kössz ... Egy darab dróttal kiszedtem belőle a számot, ennyi. Kellene szkóp, hogy lássuk a jelalakot.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
beg
veterán
válasz Markizmark #49600 üzenetére
Ha van bluetooth ODB (nekem 3 dolláros van külföldről, teljessen jó) adaptered, akkor a torque android app megmondja mekkora értéken megy a lambda (oxygen sensor 1,) a kettessel ne foglalkozz, az csak a katit figyeli, keverékbe nem szól bele. Valahol megvan az érték, hogy üzemmeleg alapjáraton mekkora értékkel kell ketyegnie. Valami 1-1.4 rémlik, de hülyeséget nem akarok mondani. Ha ez az érték nem stabil és nagyokat ingadozik, vagy nagyon magas/alacsony, akkor az lesz a hiba.
Nekem a kettes rosszalkodik, az ki is alszik egy idő után. Az adapter hiba olvasásra is ideális, közelebb leszünk hozzá.Szerk. Ja, ez F. Ha Z-s a motor, akkor csak azzal fog működni.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kukirin G2 Master (max sebesség: 60km/h)
- Dyson akkumulátoros porszívók
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- OWON SPM6103 programozható tápegység (0-60V/0-10A) és multiméter
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest