Hirdetés
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- 1More SonoFlow Pro - Let it flow!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OnePlus 8T – fazonigazítás
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz Szada85 #95073 üzenetére
Nekem a no-go akkor a HF lesz, szivtam mar turbo benzinen hf problemakkal rossz gepmuhely miatt (is), igaz itt elerheto InsigniaRicsi mint kontakt ahogy irtad es intez mindent, de sejtem nagysagrendileg mekkora tetel egy problemas HF-est rendbe szedni.
A menes relativ, foleg neked az OPC Veki utan, en azert biztos vigyorognek benne, reg nem volt erosebb gep a se@$em alatt.
Volt egy sejtesem hogy nem lehet egy egyszeru eset, foleg mivel ezeket rugdostak is eloszeretettel.
Ez ahogy irtam is a nem racionalis vonal, meglatjuk, max ha esik annyit az aruk hogy megerje egy teljes rendberakassal is belevagni. Egy nem bizonyitottan jol karbantartottra en is kb egy misit tippeltem.legelek: azert irtam csak a manualra mert ebben a 'hagyomanyos' automata is megtartja emelkedon tehat oda nem feltetel, de jo tudni hogy a kezifektol fugg
-
Kickass
őstag
Udv Urak,
Uj vasarlasa van tervben es sok opcio szoba jott. Nyilvan a jelenlegi helyzet valtoztat kicsit a dolgokon bar az is lehet hogy nem, ha talalok valami best buyt leakciozva.
Az alabbi ket OPC Insignia nem a racionalis vonal lenne de mi lehet tudni ezekrol A28NET/NER motoros automata valtos Insignia modellekrol? Elkezdtem a kutatkodast, talan vannak lanc illetve hengerfej problemak, utobbiak inkabb 'egyedi' eseteknek tuntek.
Szada kollega ha jol tudom beasta magat ebbe a temaba illetve az insignia klubbot is turom olyamatosan, de attol meg infokat megkoszonok.
OPC 1
OPC 2
OPC 3 (manualis csak akkor ha van benne auto hold)[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz kmarci25 #76531 üzenetére
összehasonlítási alapnak direkt nem a balkáni népeket vettem érthető okokból
Illetve természetesen az sem igaz hogy máshol ne lenne probléma, hülyék mindenhol vannak.
Inkább az arányokkal van gond, nálunk mintha fordítottan arányosan oszlana el.Azt is hozzáteszem azokat az országokat vettem alapul ahol az elmúlt időszakban sikerült többféle körülmény között, több napon keresztül legalább 1-2ezer km-t levezetnem.
Szada85: A németországi viszonyokat pont nem ismerem semennyire egy métert nem vezettem még náluk, ezért velük nem is mertem példálozni De érdekes hogy pl. a sokat szidott Olaszországban is sokkal nagyobb fegyelmet tapasztaltam, és ott se az olaszokkal volt gond (hanem a magyarokkal vagy a románokkal).
A médiának pedig van egy elég erős véleményformáló/nevelő aspektusa, ha a választott vezetőktől ezeket a változásokat nem is remélhetjük. Szóval a médiának lehetne hatása ebben az ügyben is, de addig nem lesz amíg 10-ből 9 cikk ilyen.
De talán ez is egy nem releváns elvárás a manapság annyira clickbaitre építő online médiától.Tulajdonképpen most én is panaszkodok meg bezzegezek, de tényleg unalmas már ez az állandó panaszkodó vagy éppen clickbait tartalom. Pláne egy olyan oldaltól akinek abszolút nem ez a profilja.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Szada85 #76525 üzenetére
Azért ezzel vitatkoznék.
Szinte süt a cikkíró sértődöttsége végig a cikkben, igazából ez csak újabb hiszti a sok közül, és semmi konstruktív dolog nincs benne. Pontosan ezért lehet megírni a 1350. ugyanilyen cikket, mert semmi hozzáadott érték nincs benne a síráson kívül.
Semmivel sem jobb mint az önkéntes rendőrt vagy erkölcscsőszt játszó emberek az utakon akik csak azért is feltartják a forgalmat, pl. autópályán, hogy megmutassák mi a rend.
Az alapvető probléma nem a gyorshajtással van, annak kiszűrésére van a megfelelő szerv/technika. Több beszélgetés során kifejtettem, hogy a magyar vezetők nagytöbbsége nem tud autópályán közlekedni, nem tanítják meg nekik és nem is követik a szabályokat. Ebben az esetben a szigorúan vett saját véleményem az, hogy azért nem tartják be mert nem is ismerik őket. Egyrészről ott a jobbra tartási kötelezettség és meg lehet nézni hány autó van pl. az M7-es 2x3 sávos szakaszán a a legkülsőben. Másrészről ott van az indokolatlanul senkit nem kényszerítünk pl. vészfékezésre, tökmindegy ha mögöttem 210el érkezik valaki akkor se hajtok ki elé 130al csak azért hogy na majd én most jól megmutatom lassítson le a paraszt. Harmadrészről a már említett követési távolság.
Ehhez adódik még a magyaros fűszer, vagyishogy mindenki szent meggyőződése az ha már kifizette az autópályadíjat akkor ő azt csinál amit akar. 110-el döcög a belsőben vagy középsőben, nem segíti egy átmeneti gyorsítással a gyorsabban haladni akarókat, villogás (amit sehol a világon nem láttam még gyakorlatként használva sőt a legtöbb helyen tiltott) + a fent leírtak.
A fix trafik is csak rontották a helyzetet kirakták őket mindenki tudja hol vannak, többször jártam úgy hogy 150-160 körüli sebességgel megelőzött valaki majd a külsőből véletlen visszaelőztem mert a trafi előtt 120ra lassított (facepalm). Sokkal hatékonyabb lenne a szakaszon mért átlagsebesség (zónákra osztva belépési és kilépési idő alapján pontosan megállapítható, mint pl- angliában) vagy több civil autó szerepeltetése a rendőrség részéről az aktív forgalomban (szintén anglia vagy pl USA mintára). Emellett alkalmazni egy csomó olyan passzív közlekedésbiztonsági eszközt, különböző színű fényvisszaverős prizmák, sima illetve interaktív figyelemfelhívó táblák amik segítenék az autósókat tulajdonképp a saját tudatlanságuk kiküszöbölésében.Persze egyszerűbb zsíros pályázatokon leosztani egy csomó pénzt a haveroknak, majd kirakni egy rakat fix meg 3 lábú trafit a közlekedésbiztonságra hivatkozva. A rendőr is pihen meg senki egoja nem sérül. És még stadionépítésre is marad pénz....
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Ha valakit érdekel ez lett az offos autó az opel után, csak egy gyors rosszminőségű telós kép:
-
Kickass
őstag
válasz trassher #71979 üzenetére
Márkán belül valószínűleg nem maradok. Az anyagi lehetőségeket tekintve H Astra ill. C Veki jöhetne szóba, egyik se a szívem csücske.
Képlékeny még a dolog, több típus felé is nézelődök racionális illetve emocionális alapon aztán meglátjuk a fej vagy a szív győz
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Ma elkelt a gép. Kicsit ambivalens érzések, de jöhet valami más.
-
Kickass
őstag
válasz lsebestyen #71298 üzenetére
Minimálisan alkuképes.
AMD Power: Köszi, egyelőre az FB-s megosztást kihagynám, ezért nem is raktam be Opel fanatic és egyéb csoportokba.
-
Kickass
őstag
válasz lsebestyen #71295 üzenetére
Semmit, kidobja az izzításvezérlés hibát hideginditásnál, de mire elváltod az első kettest kialszik a lámpa, addigra már abban a hengerben is eléri a megfelelő hőfokot a keverék (vagy csak a gázolaj, franc se tudja).
Javítani csak hengerfej levétel után lehet, legalábbis én egy gyertyakibányászós szakinál voltam ő azt mondta nem tudja kiszedni mert az izzítógyertyák a tűzfal felé néznek és nincs annyi hely h be tudjon fúrni.
Petyyyy: Vannak jelöltek racionális és érzelmi alapon is, majd meglátjuk melyik részem győz.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Tegnap levizsgázott a kocsi, ma felkerült HaHu-ra. Várom a kedves érdeklődöket (meg a hülyéket )
Kíváncsi leszek az érdeklődésre, ha elkel valószínűleg nem Opel lesz helyette. Ha nem, megcsináltatom rajta amit kell és marad még 1-2évig. -
Kickass
őstag
válasz amargo #69950 üzenetére
Beszámításnál jobban jársz ha eladod magad, még akkor is jobban jössz ki valószínűleg ha a piaci ár alá lövöd. A kereskedő ebből él, a piacon lévő legolcsóbbnál úgyse fog többet adni érte. Még ha kiemelkedően szép lenne valószínűleg beszámításnál akkor se kapnál érte többet 500nál.
Ha gyorsan el akarod adni felrakod 550-600ba, ha ráér 700kiló irányárba.
-
Kickass
őstag
Ha minusz 10 fokban nem melegszik rendesen a hűtőviz és fűtésem is max langyosnak mondható, illetve városban lámpánál sokat álldogálva az országúti menettel összeszedett kis + hőt is elveszti akkor vegyem fel az alkatrészlistára a termosztátot is igaz?
-
Kickass
őstag
válasz Luck Dragon #66585 üzenetére
Az is ugyanolyan pudva sajnos belülről...
Pedig abból a faceliftes kivülről tetszik.
H Astra/C Vectra/Signum egy kutya sajnos ilyen szempontból. -
Kickass
őstag
Lemérték ma a gépet (méh telepen voltunk), 1360kg teletankolva
Ezért érzem én kevésnek a 101lovat még a 230Nm ellenére is...
-
Kickass
őstag
válasz trassher #64441 üzenetére
Hozzá kell tenni ilyen szempontból hasonló a suzukis és a hondás társadalom egy része is, az Opel egy olcsó népautó. Akár tetszik akár nem, van pár főleg Coupe tulaj akik elég igényes autókat gondoznak szépitenek. De egy 1.6 G Astra tulaj nem fog sok tiz vagy százezres különleges kiegészitőre költeni.
Van fizetőképes kereslet csak nem opelos körökben, Meric/BMW de még VW konszern fórumokon is mennek sokszázezres felnik, bőrbelsők stb..
Opelnél sokkal kisebb a rés, kevés az OPC, Coupe Turbo tulaj, eleve sokkal kevesebb különleges vagy csinositható tipus van, és a legtöbb ember szemében attól az még ugyanúgy Opel marad. -
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #64371 üzenetére
Azért ez nem igaz, főleg tompitottal az erősség és a távolság is jobb. Noname-l nem látszik az oszlop, osrammal igen, este egy kivilágitatlan biciklist/gyalogost/vadat meglátni akárcsak 2-3méterrel előrébb sokat jelenthet.
-
Kickass
őstag
Mindig megy ez a hiszti h jah a régi dolgok...
A PD, CDI de még a sokat szidott 2.0PD/CR-ek is sokszázezer kilométert elmennek. Illetve a kiegészítő egységekkel szokott gond lenni amit általában beszállítók biztosítanak. A Hiace-ben mi romlana el? Nincs is benne semmi...Az Onstar fedélzeti rendszer meg kifejezetten szimpi. Bár az nem csak a Zafirában lesz elérhető.
-
Kickass
őstag
válasz trassher #62092 üzenetére
Zörgött, néha fémes hangja volt, csak a kompresszor környékén volt valami kis fémforgács, először a szerelő azt hitte az lesz a ludas. De kikapcsolt klímánál is szólt, aztán a műhelyben észrevették a szíjtárcsát.
A szíjtárcsa belseje teljesen szét volt esve, az valami gumi, de nem is repedés hanem árkok voltak benne.
-
Kickass
őstag
válasz Petyyyyy #61807 üzenetére
FB csoportból nem fogom megvenni, akkor már tényleg nem az a 13k számít, utána meg ki tudja kinek postázzam ha mégse jó vagy gond van vele, gariztatni...
De előbb elviszem szervízbe, végezzenek egy hibafeltárást, ha tényleg a kompresszort kell felújítani, akkor majd adnak egy ajánlatot aztán eldöntöm megéri-e vagy inkább veszek egy újat.
-
Kickass
őstag
Szasztok!
Mostanéban voltak itt páran akik szívtak a klíma kompresszorral. F.Gergely meg talán trassher..
Mibe fáj egy egy felújítós móka mostanában? Úgy néz ki én is belefutok, hangja is van meg csillog már a fémforgács a kompresszor tengely végén (vagy akármi is az ). De ha nagyon drága inkább veszek egy újat, cromaxon 63k az eredeti opel ha jól láttam.
-
Kickass
őstag
válasz mohabá 007 #61703 üzenetére
Azt azért jobb ha tudjátok a Mannolról csak a gyártó állítja, hogy rendelkezik Dexos2 minősítéssel.
De a GM hivatalos listáján nem szerepel a Dexos2 minősített olajak közt. (kivéve ha más gyártó újracsomagolt terméke a mannol, ami egyébként rendelkezik Dexos2-vel) -
Kickass
őstag
Aki nem hisz az óratekergetésben nézze meg a most 2-3-4 éves kocsik mennyit futottak...
Pl J Astra jellemzően 150-200k között, és már lehet ezeket is moddolták 30-50k-val, hogy a mágikus 200 körül legyen.
Akkor mi az esélye annak, hogy egy tíz éves dízel (valószínűleg ex-cégautó) km állása ugyanott lesz?Na hát ezért tekerik az órákat...
Ls a magánszemély se tuti, mert ott is max egy első tulaj szava ér valamit, a többi már lehet eleve tekerten vette csak nem is tud róla.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz trassher #60711 üzenetére
Csodálkozom, hogy nem hallottál még róla, pedig nem egy Mannol típusú olaj amit igazából csak 1-2 éve kaptak fel, ahogy látom főleg opelos körökben, gondolom elsősorban azért mert olcsó és nem az van rajta, hogy Hunoil. Nem akarom leszólni de kb semmi nincs mögötte, kívánom aki használja váljon be neki. Inkább az fura, hogy a kocsi árát már ráköltötted, de pár ezren akarsz spórolni az olajon.
Nem is a Fuchs a lényeg vagy hogy én mit vettem, írhattam volna Eneost, Liqui Molyt, Aralt, Motult, Mobilt vagy bármi mást a nagyobb nevek közül.
Egyébként ha a sima High Tronic neked jó arra is tudok árat mondani, a bolt majdnem ott van ahol albiban laktál.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz trassher #60708 üzenetére
Miért akarsz 2-3-4 ezer forintokat spórolni pont az olajon miközben egyébként sokat költesz az autóra és igényes vagy rá? Én a netes beszámolókra nem adnék...
6liter Fuchs Tiatan Supersyn 5w40-t vettem 11k-ért. A 4lityós flakon 7200, ilyen árak mellett biztos nem szórakoznék Mannol-al. -
Kickass
őstag
Csak, hogy ne mindig a lehúzós sztorik menjenek:
Debrecen - Posta János féle műhely
Klímázásnál az utastérbe folyik a kondenzvíz. Dugulás volt az elvezető rendszerben, februárban megcsinálták, most hogy sokat használom a klímát látom a kicsorgó kondenzvizet. 5k fejében korrekt szerelés, bár se számlát semmit nem kaptam.Ja igen túl a 269000. kilométeren, újra olajcsere következik, vagy marad a Mobil 3000 X1 5W40 vagy kipróbálom a Fuchs Titan Supersyn-t (szintén 5W40)
-
Kickass
őstag
válasz F_Gergely #59173 üzenetére
EGR szelepet levenni kb 5 perc munka Y20DTH-n, én magamnak takaritom, kell hozzá talán egy gyertyakulcs, meg egy torx, hogy levedd a műanyagburkolatot a motorról. Egy univerzális racsnis kulcs készletben ezek benne vannak. Féktisztítóval, esetleg benzinben áztatással kell nekiesni, ha nagyon dzsuvás, de csak akkor ha egyébként még mozog, ha nem akkor csere. Ezt csak azért írom, hogy tudd hova mérni a munkamennyiséget amit a szervíz belefektetett.
Látszik az alkatrészből is hogy nem egy rakettatudomány...
trassher&Declare: debrecen Drei Cargo, igaz tavalyi ár de 0 klímagázzal a töltés számlásan 6000Ft...., igaz ebben tisztítás nincs
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz zolikaDB #58976 üzenetére
Én se megyek évi 15k km-nél többet mégis dízelem van, igaz az Y20DTH-ban csak az adagoló lehet nagyon fájdalmas. Nincs dpf, 2003 előtt DMF se, porlasztó nem vészes tétel, vezérlés láncos.
De a kettőstömegű kivételével ezt tudtam is, így választottam. Amiből az alaptézis kiindult hogy a srácnak van egy hibátlan autója amit cserélni akar csak azért mert dízel...illetve annyit írt autópályán nem sokat jár, de mondjuk azt se írta hogy az évi 10ezer (vagy idén már csak 6) a napi 2x2km gyerekhordásból jön össze.De mint mondtam ennél mélyebben nem akarok belemerülni, csak szerintem a tanács rossz, vagy inkább nincs kellőképp alátámasztva.
Declare: 2007-es évjáratot írt, lehet tényleg lesz ott már DPF
-
Kickass
őstag
válasz Declare #58963 üzenetére
Még egyszer utoljára ebbe belemegyek aztán ennyi. Írtam én már neked szerintem itt hogy bírlak csak néha oltári ferdítéseket írsz le tényként beállítva...
Egyrészről nem tudjuk a motorkódját így azt se hogy DPF-es a kocsija vagy sem (nem az összes H 1.7CDTI-ben van ugyanis DPF legjobb tudomásom szerint). Illetve ez egy tervezhető dolog, kiégeti párszor ha tudja hogy van benne (olcsóbb mint utána javíttatni), lehet azt tisztíttatni is nem egyből csere következik, és csak felületes keresés után is találtam A17DTR motorkódhoz pl feleannyiért új alkatrészt mint az itt emlegetett 300k. Turbó se hal meg csak úgy ahogy irtad is, ezért irtam neki az olajcserét az szinte semmi mástól nem függ, szintén tervezhető. Harmadrészt, Mo-n az adónak meg semmi köze ahhoz h dízel vagy benzines. Kötelezőnél is vmi minimális szorzó különbség lehet, ha van egyáltalán, ott a kor, nem és lakhely számít inkább és szintén a teljesítmény.
Továbbra is az a baj, hogy arra biztatjátok cseréljen le egy jó autót (ha 3 éve meg van vele elégedve akkor az már bevált) egy ismeretlen előéletűre ami ugyan az alkatrész listát tekintve egyszerűbbnek tűnik. Egy hengerfej felújítás/csere, motorfelújítás se kevesebb mint az a 2-3 dizelspecifikus hibalehetőség.
Mivel az autó eddig nem produkálta a hibákat eddig, tervezhető anyagilag is plusz már azt olvassa mik lehetnek a hibák, arra is törekedhet hogyan kerülje el vagy minimalizálja a lehetőségüket.
Amennyit megspórolt eddig és amennyit spóroll az átíratással, újabb kötelező szerviízzel + előforduló ad-hoc dolgokkal abból röhögve kijön neki egy turbó felújítás + 1 új DPF vagy DMF.....
Alapvető nézetbeli különbség, nem feltétlenül kell elromoljon, és nem muszáj megvárni hogy elromoljon VS úgyis elmrolik.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz andrás47 #58949 üzenetére
Már a kérdés is hülyeség....vagy nagyon unatkozol....
Van egy jól működő autód 3 éve, ráadásul még vigyázol is rá (téli hideg rövid utak kerülése) és beleugranál egy ismeretlenbe csak azért amit itt abszolút laikusok írkálunk?
Szervízeld szépen rendszeresen azt az Astrát és használd egészséggel sokáig!
Olajat szűrőket egyébként is illik évente cserélni km-től függetlenül. Nagy baj nem lehet. -
Kickass
őstag
válasz F_Gergely #58882 üzenetére
Én biztos nem szívatnám a pénztárcám fölöslegesen ilyenekkel...
Debrecenben az első bontóba bementem mikor az enyém szivárgott, a bejáratnál a kapuban szó szerint rögtön felbuktam egy komplett Y20DTH motorban, mondtam nekik arról kell az olajhűtő. Nem hiszem el hogy pesten ez olyan bonyolult lenne, max előtte oda kell telefonálni.
A szerelőm feltöltötte használt olajjal egy estére, nem szivárgott, jólvan mehet fel. 5k + munkadíjCsak azért írom ezt le, mert elég sokat panaszkodtok, hogy mennyit kell költeni a kocsira..
-
Kickass
őstag
válasz F_Gergely #58837 üzenetére
Hidegen becsapós, eddig mindig úgy néztem olajszintet ha hideg volt, nekem is azt mondták ha mindig ugyanolyan állapotban csekkolom akkor reális lesz.
Na ehhez képest a G-n hidegen jó volt melegen viszont mindig visított h Check Oil Level, megnéztem leállítás után 10 perccel ahogy a többiek írják, minimum környékén volt. De mostmár leszarom, majd a BC szól ha tölteni kell -
Kickass
őstag
válasz marci1250 #58767 üzenetére
Ügyvéd, szakertői vélemény, illetve kezdetben normális hangnem azzal akitől vetted. Ha totális elzárkózás a reakció akkor lehet menni tovább, fogyasztóvédelem, per stb...
Stauffenberg: nincs olyan hogy trükkös szerződéskötés, mármint a megfogalmazás szintjén, hiába íratja bele a legtöbb zugnepper hogy megtekintett és kipróbált állapotban blabla stb..a szavatossági jogodról ezzel nem mondhatsz le. Ha csak nem írták bele kerek perec hogy az autó 1000km-n 3liter olajat fogyaszt akkor lesz jogorvoslat. Az már más kérdés, hogyha kereskedő és trükköznek a cégnévvel meg az aláírói jogkörökkel, adásvételin más ember/cég szerepel mint akik a telepen vannak stb...akkor lehet gond.
-
Kickass
őstag
válasz Declare #58428 üzenetére
3 fő okot látok én ebben:
- a nepper is olyan mint bármelyik magyar átlagember, a semmiből 0 befektetéssel akar meggazdagodni de minél hamarabb
- az emberek hülyék, pontosabban a cocializmusban nevelkedettek még minidg abból indulnak ki a 180-200k km Józsi bácsi ladájában sok volt, persze azt már mindenki elfelejtette hogy újkorától kezdve esett szét párezrenként és mivel egyébként se nagyon voltak pl. autópályák, cégesautók, magánvállalkozók így a km se pörgött olyan gyorsan egy autóba
- mindehhez asszisztál az állam, aki mint sok másban is, nem az átláthatóságot segíti hanem a mismásolást meg a szürkekereskedelmet, ha nem az elbaszott ügyfélkapu regisztrációhoz meg pénzhez kötnék a km lekérdezést úgyis sokkal hamarabb átalakulna a piac hogy csak 2010-11ig visszakereshetőek az adatok+1: az emberek között lévő urambátyám viszony is idetartozik, jajj hát neki is meg kell élni valamiből, meg ha nepper nem tekeri én se tudom az enyém jó árban eladni stb...kéz kezet mos, intézményesített és hétköznapi korrupció összefonódik,
Mi meg panaszkodunk itt, aztán a topiklakók fele is meg fogja a tekert autót venni....
-
Kickass
őstag
válasz Luck Dragon #58117 üzenetére
Ilyen kombit csak dízellel vennék. Ha ki is akarod használni (4ember, csomagok) nagyon kevés lesz bele az az 1,8-as benzines motor.
-
Kickass
őstag
700kiló alatt vettem én is a dízelt. Meg kéne csináltatni a lezúzott jobb hátsó sárvédőívet aztán felrakni 850-be a 2szett szinte új pacskerrel
Ilyen árak mellett lehet elvinnék kérdés nélkül és 0ra kijönnék. Tempomatos úgyis ritka, Petyyyy meg nem akarja eladni.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Petyyyyy #56502 üzenetére
Vidd el olyanhoz, aki látott már ilyet, meg fogja mondani kell e cserélni vagy nem, de ha más nem leveszi a szelepfedelet és ott már látható a lánc és a kerék, max egy szelepfedéltömítést buksz.
Ha jól emlékszem a könyve se ír elő periódust, ez nem TSIEgyébként volt már előtte láncos vezérlésű autód, mert pl sokakat megtéveszt maga a lánc hangja is, főleg egy régebbi vágású konstrukció hangosabb mint egy szíjas vezérlés. Régebben küldtél videót a vasról én azon nem hallottam rendellenese hangot, igaz nem is vagyok szaekmbör csak a sajátommal tudom összehasonlítani.
-
Kickass
őstag
válasz diegho #55959 üzenetére
Nekem most kezdte a 2. szezonját. Az elsőt hiba nélkül vette.
Igazából teljesen jó gumi, amit inkább majd az idő fog eldönteni, hogy milyen hamar öregszik el, mennyire fog kopni (az már most látszik hogy azért nekem évi ~14-15k alatt nem fogja 5évig bírni) és hogy az idő előre haladtával a kopás/öregedés miatt menynire marad tapadása. Frissen vizen fasza szárazon és vizen is. -
Kickass
őstag
Még mielőtt eszkalálódna ez a sztori, nekiesek magam, garázs meg ami kell adott, ha nem megy akkor vmit kitalálunk egy 'kímélő' mosásra.
-
Kickass
őstag
Azért nem fogom úgy locsolni a brigéciolt mint az egyszeri dorgbáró a kokszot egy eldurvult partin....
Másrészről felsejlett az emlék amikor az első autómnál csináltak ilyen motormosást, nem akart indulni, gyertyáknál, mindenhol víz volt. Franc se fogja keresni utána melyik szenzor kapott vizet esetleg....
Meg szeretek mókolni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Háztartási gépek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- eFootball
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest