Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Fotók, videók mobillal
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
unclefucka
senior tag
Hali!
Új Omegás (régi PH-s) vagyok.
Egy 2,5TD -re tettem szert nem régen (BMW szíves). Képet majd nagytakarítás után tolok fel.Az lenne a kérdés, hogy "normális-e" az hogy a fedélzeti szerint az átlagfogyasztás 3,8 - 5,4l/100 km ?
Tévedhet a computer, vagy tényleg ennyi?
Esetleg ez azt mutatja, hogy chippelve volt? (Mellesleg nem kormol... egyáltalán)
Sajna a kereskedő nem tudott semmit mondani, csak találgatott.Probléma -leszámítva a korral járókat- egyébként nincs vele, jól megy.
Üdv.: M
Akkor válsz felnőtté, amikor a nálad fiatalabbak elől igyekszel eltitkolni, hogy még mindig gyerek vagy.
-
KrAt
veterán
-
_seth_
veterán
válasz csaresz002 #17192 üzenetére
Aham, hát ez így nem mond sokat, de akkor abban ha jól sejtem nem olyan van mint nekem a titanium lambda szonda az x10xev b vectraban, 4,2V-ig mutatja
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
csaresz002
senior tag
-
_seth_
veterán
válasz csaresz002 #17186 üzenetére
Szondából milyet vettél? Bemértétek esetleg, hogy milyen jelet ad a szonda?
EGR is jó tipp de az elvileg nem alapjáraton okoz gondot, és érezni lehetne, hogy kicsit lustul az autó
Ui.: csak nyugodtan, én fél évente kipucolom, rászánom azt a 10 percet és az alapjárat oda is tapad a 800-as értékre
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Psychonaut #17185 üzenetére
Alapjárati motor tisztítást próbáltad már? A pillangóház bal oldalán van (szemből nézve a motorteret).
2 csavar fogja (imbusz) + egy csatlakozó van a végén, leszedve magát a motort nem lehet szétszedni de oda is lehet befújni pl féktisztítót vagy benzint valamint a másik felét ki lehet pucolni, 2 csavar fogja össze középen azt még meg lehet bontani.
Hátha ennyi a hiba
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
csaresz002
senior tag
válasz Psychonaut #17185 üzenetére
Egy ilyesmit én is kérdeztem nem olyan rég (98as Vectra 1.8i 16v) de nem találom a hszt
Pirosnál, körforgalomból kijövet fogta magát az autó és leállt...EGR szelep tisztítást javasoltak (jól megjáratni,kihuzatni az autót) ill. ha jól emlékszek akkor lambda szonda cserét. a szonda ki is lett cserélve, de azóta is csinálja
(#17187) _seth_: ezt megpróbáljuk mi is
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
Psychonaut
veterán
Sziasztok!
Valami gond van a kocsi alapjarataval, neha magatol leall mindenfele elozmeny nelkul piros lampaknal. Mintha elfogyna benne a szufla. Korulbelul 0,5 masodperc alatt a normalis 1000 korulirol szepen leesik, majd lefullad. Valaki tapasztalt mar ilyet, vagy van otlete, hogy mitol lehet? C18XE motorkodu 1.8-as benzines, 125 loeros F Astra.
Segitseget, tippeket elore is koszi!
-
cOxeR
Ármester
Sziasztok!
Autófóliázással kapcsolatosan tudtok esetleg tanácsot adni, esetleg javasolni valakit BP és környékén? B oszloptól szeretném elsődlegesen csak belátás és UV védelem. jó lenne A-tól, de az nem merem bevállalni, a gyárilag már színezett üvegek miatt.
Már egy ideje nem vagyok opeles, de legalább itt jó nagy pörgés van mint mindig.
Köszi:
Zoli -
_seth_
veterán
Vidd el egy körre, ha bemelegedett a motor és érzésre valamint fülre rendben van az autó akkor egy kicsit lépj oda neki, kettesben városban is 60-ig kihúzathatod, hagyd is kicsit úgy menni, ha utána másnap is füstöl akkor érdemes gondolkozni
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Loner
tag
Ja , kb 1 honapja nem volt beinidtva!
Azért mert nem volt panasz, nem jelenti azt,hogy minden rendben volt az ejtöernyővel!
-
Loner
tag
Nos beindult az auto! ( opel astra f 1995) de nagyon füstöl! Mi a gond ilyenkor?
Azért mert nem volt panasz, nem jelenti azt,hogy minden rendben volt az ejtöernyővel!
-
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #17175 üzenetére
A szervizben ismeros dolgozik, vele beszeltem meg, h atnezi!
A vezerles szervizkonyv szerint volt cserelve, de nem kene, h 30e ft-on muljon a dolog, uh ezt belekalkulaltam!
8 eves, 96e km, 1.4 benzin, 16V, 5os valto, Classic, belulrol is kulturalt. Hatha sikerulne.
Apropo: a kupplungja szepen mukodik, de nekem mintha puhanak tunne! Astra G-nel ez normalis? -
sziada5925
aktív tag
válasz zolikaDB #17172 üzenetére
Ha hiszel a szervizkönyvnek, vagy esetleg meg tudod kérdezni a szervizt ahol csinálták, akkor látható, hogy 86000km-nél cseréltek benne vezérlést. Csak azért írtam, ha korrekt a tulaj, akkor kérdezd meg őt is, hogy tényleg így van-e és nem kell ráfordítani azt az összeget. Ha teljesen nyugodtan akarsz aludni, akkor cserélhesd ki, az a tuti.
[ Szerkesztve ]
Üdv: Ádám
-
zolikaDB
veterán
válasz #TOTTI #17161 üzenetére
Ma megnéztük a kocsit. Tényleg olyan, mint, amilyennek leírta, abba is beleegyezett a tulaj, h bevigyük szervízbe, vagy körbemérjük. Ajtók nem lógnak, vonalak futnak, csavarok feje kék, mint az autó, tehát valószínű, h nem volt törve. Agyonmosva/szilikonozva/takarítva nem volt.
Pár dolog még gyári benne, amiket mostmár cserélni kell: első fékbetét+tárcsa, hátsó kipufogódob, természetesen a vezérlés/szűrők/folyadékok alapból, esetleg olajteknőnél a tömítés, és bal első féltengely szimering. Ez durván olyan 100k körül ki tudja hozni az ismerősöm.
Más kérdés, h pedzegette a tulaj, h véres alkudozásba nem szívesen menne bele Mindegy, kedden meglátjuk. -
mdani01
aktív tag
válasz zolikaDB #17159 üzenetére
Nem nem Egy idős házaspáré volt az autó talán 1-2x voltak vele Svájcba és télen egyáltalán nem is ment, végig garázsba volt Nálunk futotta 2-ik telét az utakon A kocsi 1,1 miilió Ft volt, de a tulaj nem akart engedni az árból, próbáltunk de hiába. Már lezárta, mondva nem enged, majd megvettük alku nélkül.
iPhone 15
-
ß3NC33
tag
válasz bambano #17167 üzenetére
Még arra gondoltam, hogy esetleg a hideg+ a havas eső nem tetszett neki.. de a nagy hidegekben meg szó nélkül elvolt. És ezért maradt abba, miután átmelegedett a motortér is
Téli végi alapos mosás meg úgy is meglesz (tudtok esetleg ajánlani jó mosót Szombathely közelében? Pl ami shell-nél van, azokkal mennyire vagytok elégedettek? Vagy jobb a kézi?)[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz ß3NC33 #17164 üzenetére
amikor misztikus hibaüzenetek keletkeznek (ez a lámpa magasságállítására pont nem igaz, de úgy általában), érdemes elvinni az autót egy olyan mosóba, ahol alaposan megmossák az alját is.
nekem nem egy nem két hibaüzenetet generált a fedcomp azért, mert felverődött egy kis sár valamelyik érzékelőre.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
ß3NC33
tag
Sziasztok!
Tegnap hazafelé az Astra J-ben kijött egy olyan hibaüzenet, hogy a lámpa magasságállítással gond van. Azért furcsálltam ezt, mert csak az utazás kb első fél órájában írta csak ki a computer, utána abbamaradt. Másrészt a lámpa nem is világított, nem tudom miért is jött ez elő .
Itthon meg kipróbáltam falnál, rendesen mozgott a magasságállítás.
Szerintetek érdemes ezzel foglalkozni, netán szervizbe menni? -
zolikaDB
veterán
válasz mdani01 #17157 üzenetére
Ez vitrinben volt? Szabad tudni, h mennyiért sikerült megszerezni?
adorjant: értem, és köszönöm a segítséget, a privátot is! Haladok szépen, és majd adja magát a dolog, h hogyan is döntök! Igazság szerint én sem nagyon bízok a "mondott" dolgokban, de az autónak az Olympiánál utánanézett egy szerelő ismerősöm, és valósak a szervízkönyvi dolgok, elvileg holnap megtekintem a kocsit.
Ezügyben kérdezem: a kocsi magánszemélynél van, mennyit lehet kb. alkudozni? (nem hitelre venném, hanem kp)
Ugye új törzskönyv nem kell, ha ennek már van? (bocs, ha láma a kérdés, de ki ismeri ki magát ebben a lehúzós világban?) -
mdani01
aktív tag
Üdv. Mindenkinek!
A mi autónk: Opel Astra G 1.4 16V 1999
Az autót 2 éve vettük 42.000km-el, jelenleg 59.000 km van benne
[ Szerkesztve ]
iPhone 15
-
vendettta
tag
válasz csaresz002 #17154 üzenetére
először mindenképp olvastasd ki sztem, aztán villogtasd ki. amit leírtam ez szokott hazamenni a jeladóban.
A stílusomon senki ne próbáljon meg csiszolni, ha eddig nem sikerült senkinek...nektek sem fog:)
-
adorjant
őstag
válasz zolikaDB #17150 üzenetére
-100e benne van majdnem minden hasonló árú autóban,óriási a kínálat,nem mindegy,hogy a te autódat viszik el,vagy másét.
A színe nekem annyira nem tetszik,de ha nem találnak nagyobb hibát,bele lehet vágni.
Az mindenesetre picit furcsa,hogy miért 5w-40-et töltöttek bele,próbáld kideríteni milyen típusú.
Ami fontos lehet,hogy alaposan járj utána,a vezérműtengely csavarok voltak-e ellenőrizve,vagy eleve értesítették-e a tulajdonost ezügyben. -
zolikaDB
veterán
Üdv mindenkinek!
Ha minden igaz, amit írnak, és engedi átnézetni szervízben, szerintetek mennyire ne szégyelljem lealkudni? Ill. hogy fest az alkudozás manapság?
Astra G 1.4 -
vendettta
tag
válasz csaresz002 #17148 üzenetére
abs jeladó illetve a benne rézhuzal tekercs szokott meghalni, vezérlő resetelni szokták.(van amikor még segít.)
[ Szerkesztve ]
A stílusomon senki ne próbáljon meg csiszolni, ha eddig nem sikerült senkinek...nektek sem fog:)
-
csaresz002
senior tag
Üdvözlet!
98as B Vectra 1.8i 16v
Ki-ki gyulladt a napokban az ABS, mai naptol pedig folyamatosan világít.
Mi lehet a gond? biztosíték OK××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
TasiA
senior tag
-
tomyoy
senior tag
válasz vendettta #17141 üzenetére
STP injector pucoló(250ml) cuccos nem okozhatja ezt igaz? pontosan talált, süllyedt
Nálam ugyanezt produkálta, ecu próbálkozik beállítani a dúsítást, hogy a lambda jel jó legyen, kb mint etanolnál átalakító nélkül, aksit le kell kötni, hogy az ecu újratanulja a dolgokat a következő indításkor.
nyiknyiknyiknyik
-
vendettta
tag
gázba használja a computert v sem? sztem nem, mivel ott van egy "lamba sonda" nevű feliratú kis doboz bent a motortérben a gáznak, aminek a led-je pirosan világít, ha gázba van a verda, gondolom ebbe van egy e-eprom felprogizva hasonlóképp mint a gyári compban. Megpróbálom ezt az aksis dolgot, 25l benyába bele rakott STP injector pucoló(250ml) cuccos nem okozhatja ezt igaz? (gondolom véletlen, de miután betöltöttem...tapasztaltam ezt.) Hogy deríthetem ki, h szar-e a computerem? Ki tudom mérni vhogy? Amúgy Te fent vagy CS-n is? ha jól emlékszek c20xe A Veki? fekete?
A stílusomon senki ne próbáljon meg csiszolni, ha eddig nem sikerült senkinek...nektek sem fog:)
-
TasiA
senior tag
válasz vendettta #17139 üzenetére
AC relé a benzinpumpádad kapcsolja ki,-be. A relé az vegy behúz vagy nem, köztes állás nincs. C20NE-n én még ilyen csavargatásról nem is hallottam, de sajátomon sem találtam semmilyen csavart. Mondjuk eszembe sem jutna semmit eltekergetni cska úgy. Szerintem a (tippelek), a computereddel lesz valami, mivel gázon hibátlan az autó, így semmilyen fizikai jellegű problémája nincs az alapjárati rendszernek. Próbáld meg , hogy reggelig leveszed az akksi sarut.
[ Szerkesztve ]
-
-
Cola111
aktív tag
válasz vendettta #17136 üzenetére
állítócsavart c20ne - az Opel Vectra 2.0in isilyen motorral van szerelve- van, azt keresd meg a végén a kúpos részt fém tisztára csutakolod egy oldószeres, durva ronggyal. Utána annak fészkét a légtömegmérőben ugyanilyen érzéssel kell kitakarítani.
De nem is szerencsés nagyon pisgálni az állító csavarokat, mert a fojtószelep ütköző csavar állításakor az alapjárat kapcsoló (fekete kis doboz a fojtószelep másik oldalán) is utánállítást igényelhet.
Még egy ötlet: A légszűrő és a szívócsonk közti gumi csövet vedd le és ellenőrizd, nincs-e kirepedve. Aztán az így hozzáférhető fojtószelepet és körülötte a légtorkot törölgesd ki egy nitrohigítós ronggyal a lerakódott olajsártól, ami a beszívott kartergázból válik ki! Az alapjárati szabályozó motorban is ugyan ilyen lerakódás van.Léptetőmotort is kimoshatod! Nem tudok mennyire az Ascona TECH műszerrel kommonikál-e, de egy Opel szervízben meg lehetne próbálni, rátenni gépre.
[ Szerkesztve ]
-
vendettta
tag
kifutottam az időből, lehet az, hogy az STP injektor pucoló adalék (250ml, fekete flakon) csinálja ezt? kb 23-25liter benzinbe borítottam bele a flakont..(a Mercimnél kb semmi jelét nem láttam ennek, hogy hasznos-e v sem..)
A stílusomon senki ne próbáljon meg csiszolni, ha eddig nem sikerült senkinek...nektek sem fog:)
-
vendettta
tag
válasz Cola111 #17135 üzenetére
Benzin-gázos c20ne : gázban az alapjáratom mondhatni hibátlan, benzinben amikor elindítom az autót akkor 750-800ra beáll, 30mp kb és felmegy 1100ig. Megyek vele 2 piroslámpányit és 1300-1500közötti az alapjáratom, mindezt üzemmelegen. Alapjáratimotort tisztítottam, olyan tiszta, hogy innék belőle, pillangószelepházat pucoltam minden fasza...lehet vmi elektromos baj ... de akkor gázba miért nem?! falsot nem szív...mi a bánat van?
van rajta szabályzó csavar? hol? én nem találtam
u.i: szanaszét fújkodtam féktisztitó spray-val.
[ Szerkesztve ]
A stílusomon senki ne próbáljon meg csiszolni, ha eddig nem sikerült senkinek...nektek sem fog:)
-
Cola111
aktív tag
válasz vendettta #17134 üzenetére
Egyenetlen az alapjáratod? Ha igen, akkor nem állítani kell rajta, hanem kiszerelni és kitisztítani, mert ugye az alapjárati motor nem szétszedhető, de a bemenő/kimenő levegőcsatornákba juttatott tisztító folyadékkal ki lehet takarítani. Utána pedig a szabályzó csavarral szabályozzuk a levegő mennyiségét az alapjárati üzemben. Ha a koszolódás volt az ok, akkor mindennek jól kell működnie, és az alapjárat finoman beállítható
-
vendettta
tag
srácok, c20ne-n van lehetőség kézi alapjárat állításra esetleg?! fontos lenne, köszönöm!
asszem elvileg minden comp állít..[ Szerkesztve ]
A stílusomon senki ne próbáljon meg csiszolni, ha eddig nem sikerült senkinek...nektek sem fog:)
-
Cola111
aktív tag
válasz vendettta #17130 üzenetére
LEXMAUL RAM szívósor [szívósor] vagy a Dbilas cég is gyárt ilyen, bár azok jóval drágábbak
és LEXMAUL 4-2-1 hengerenkénti leömlő kell neked.
Nem tudom hol tudod ezeket beszerezni, neten kell kutatni[ Szerkesztve ]
-
vendettta
tag
sziasztok márkatársak! van egy Opelünk is 16éve(Ascona c 2.0i 8v, c20ne), most ezzel járkálok, van alatta egy "komplett" kipuf rendszer, csak a leömlő maradt ki, nem volt rá pénzem, inkább téli gumikat vettem..nem tud vki nekem "sport leömlőt"?! Ha jól értesültem talán a lexmaul gyártott...illetve szívósort is szeretnék cserélni, ebben is kéne kis help. köszönöm előre is
valami ilyesmire gondoltam, csak az enyémhez való..
[ Szerkesztve ]
A stílusomon senki ne próbáljon meg csiszolni, ha eddig nem sikerült senkinek...nektek sem fog:)
-
Calogero
addikt
válasz StephenNO1 #17119 üzenetére
Én sem kaptam levelet mert alvázszám szerint nem érintett az autóm (H Astra 1.4 2007 facelift)
Azért meglátogattam vele a szervizt, mert egy törés nem olcsó mulatság.
Adtam a szerelőnek 3000 Ft-ot, hogy vizsgálja meg. 16-ból 3 csavaron lehetett egy picit húzni, de az érintett autókon ezek a csavarok sokkal jobban fellazulnak, úgy hogy ki is lóghatnak.max 20 perc, én ennyit vártam.
-
Cola111
aktív tag
válasz StephenNO1 #17123 üzenetére
gyertya vagy gyújtókábel -utóbbit ki kell mérni multiméterrel.
-
Borokafa
őstag
válasz StephenNO1 #17121 üzenetére
Nekem 2005-ös H-Astrám van 1,4-es, de nem kaptam levelet.
-
StephenNO1
tag
válasz sziada5925 #17124 üzenetére
Esetleg valami ötlet? Más nem tapasztalt ilyet?
Mindig első a maszek, a munka megvár! A nőkkel jobb jóban lenni, mert náluk van az összes p@na!
-
sziada5925
aktív tag
válasz StephenNO1 #17123 üzenetére
Nekem van több ismerősöm is, akinek vissza kellett vinnie és olyan is, aki nem kapott levelet és eltört a tengely. Véleményem szerint az általad leírt jelenséget nem ez okozza.
Üdv: Ádám
-
StephenNO1
tag
Szerencséd van, tudtommal ezeket nem érinti, csak nem is emlékszem mióta tapasztaltam a kocsival, hogy egyenletes tempónál utoljára direkt erre figyelve, hogy a sebesség ne változzon fordulatszámra is odafigyelve meg-meg torpan a kocsi. Ritkán csinálja úgy hideg motorral mint meleggel, és tényleg váltakozó időközönként. A megtorpanás nagyon enyhe még szinte annyi sincs mintha felengedném a gázt egy centit, csak észre lehet venni. Utána mintha semmi sem történt volna megy tovább, a motor erős szépen forog, nem nőtt a fogyasztás nincs rendellenes zaj sem. Ezért kérdeztem, hogy valaki vitte már vissza kocsiját?
Mindig első a maszek, a munka megvár! A nőkkel jobb jóban lenni, mert náluk van az összes p@na!
-
wwhy
veterán
válasz StephenNO1 #17121 üzenetére
így már érthető; nekem 2006-os 12XEP-s Corsa C-m van, ezek szerint azokat nem érinti ez a hiba.
ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
StephenNO1
tag
2005-ös G astra Z14XEP motoros, ha jól tudom alvázszám alapján azonosították a veszélyeztetett gépeket. Ami kijött: minden Z14XEP motor érintett lehet, a törések főleg a 2005-2007 közötti autóknál jöttek elő, de szervizelés során találtak már laza leszorító csavarokat fiatalabb 1.4 Twinport motoroknál is. A visszahívás első hulláma a 2005-ös gépekre korlátozódott.
Mindig első a maszek, a munka megvár! A nőkkel jobb jóban lenni, mert náluk van az összes p@na!
-
wwhy
veterán
válasz StephenNO1 #17119 üzenetére
és akkor neked milyen Opeled van?
ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
wwhy
veterán
válasz StephenNO1 #17117 üzenetére
mit? mikor? melyik kampány ?
ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
StephenNO1
tag
Sziasztok!
Valaki vitte már vissza szervizbe visszahívási kampány keretén belül vezérműtengely csapágyfedél csavarok megráncigálására?
Mindig első a maszek, a munka megvár! A nőkkel jobb jóban lenni, mert náluk van az összes p@na!
-
degu
senior tag
válasz proper #17114 üzenetére
Orulj,ha nem Neked kell fizetni!
Nekem is meghuztak a kocsim,de mivel az uj alkatresz beepitesevel,es a fenyezessel a kocsi erteke megnott ! az erteknovekedest levontak a karosszegbol,es...kaptam nemi aprot,
...meg egy uj ajtot! / es 2 hetig nem volt kocsim/
A Biztositonal 1 biztos,...hogy mindig ok jarnak jol,es Te szivsz![ Szerkesztve ]
verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
proper
őstag
mivel ugy vehetö ki hogy nem hagytak neki semmit csak a "meghuzást" a saját kötelezöje nem fog fizetni, nem is arra van
ha van cascoja az fizethetde a kötelezö sem lesz egyszerü már mert ilyen nyomott árakon ami most van keresni fogja mindig a kibuvot a biztositó, ugyhogy ha éppen ugy esik hogy ti vagytok a károsultak és nem ti vagytok a hibásak akkor mindeféleképpen hivjatok rendört
-
Cola111
aktív tag
Ma sikeresen meghúzták a Meriva hátulját, az agyam eldobom. Direkt úgy állok be a parkolóba, hogy a két kocsi között legyen hely, erre arra megyek ki, hogy a hátulján a sárvédőnél megvan húzva. A kurva anyját az ilyennek, már bocsánat!. Nem tudjátok a bisztosító fizet ilyenkor? Vagy a casco? még most lesz 2 éves a kocsi
A fényezés részhez nem értek, de políral ez nem jön ki, elég mély ahhoz. -
_seth_
veterán
Ha jól tippelek akkor az anyós oldali hátsó ülés alatt lesz valahol.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Loner
tag
Sziasztok! Kis segitséget kérnék, opel astra f 1996 kombiba, hol találhato a benzin pumpa,
Esetleg egy fényképet valaki tudna küldeni?
Elöre is köszönöm!Azért mert nem volt panasz, nem jelenti azt,hogy minden rendben volt az ejtöernyővel!
-
nagyúr
válasz sziada5925 #17093 üzenetére
Az én turbóm megevett egy egész műanyag csövet (ami a spray-k elején van), átment az intercooloeren, majd megette a motor. Emiatt ne aggódj.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
Újabb csoda:
Felső kereszt lengőkar hátul.
magyar: 30k/db legolcsóbb
külföld: 9k/párHogy kapja be minden magyar nagyker.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Elemlámpa, zseblámpa
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Hecht GG 950 aggregátorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest