- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Mobil flották
- iPhone topik
-
Mobilarena
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Yodamest
veterán
válasz
Calogero #99450 üzenetére
Az lenne egy újabb hatalmas előrelépés a tv iparban, ha olyan kijelzőket tudnának gyártani, ahol nem fordulhatna elő pixelhiba. Valami olyan technológia lenne, ami nem tartalmaz ledeket, amik kiéghetnek. Én valahogy vizionálok egy ilyen jövőképet, amikor már nevetve fogunk visszagondolni az ilyen időkre, hogy "hehe nézd ekkor még beégett a kijelző, meg kis pöttyök jelentek meg rajta ha sokat nézted." - de gagyi is volt.
UI: ezek a prototípusként látható mindenfelé hajlítható, feltekerhető, átlátszó kijelzők már nem ilyenek amúgy? Ha teljesen átlátszó tud lenni egy kijelző gondolom ott nem fizikai ledek dolgoznak, mert azok látszanának akkor.
-
válasz
Calogero #99011 üzenetére
Én Tarr Kft-s vagyok, tegnap felhívtam az ügyfélszolgálatot, mert rajtuk keresztül van a HBO / Cinemax előfizetés és az mellé kapoma HBO max-ot. Nekem is SD-ben jön a dolog már csak, Standard csomag. Beszéltem egy hölggyel, azt mondta utána kérdez. 1-2 óra múlva hívott,
Azt mondta hogy a HBO ügyfélszolgálata azt közölte velük hogy nem lesz két csomag csak egy ilyen szepontból. a Standard. Június végéig kértek türelmet. kíváncsi leszek, hogy akkor mit lépnek ha valaki most prémiumra vált és megszüntetik aztán késöbb? Vagy a prémum előnye az lesz hogy 4 stream Plusz +100 letöltés?Mert nekem arra nincs szükségem.
A rosszabb fogratókönyv, hogy nem lesz UHD/ stb csak a mostani Standard,de azt nem tudom elhinni, hogy meglépik. -
VincentVG
senior tag
válasz
Calogero #90713 üzenetére
koszi. valahol mintha olvastam volna h a G szeria 5 ev garit kap, mig a C "csak" 3at?
ezt jol tudom? vagy mindig adott cegnel kerdes ahonnan vasarolod?ez a C3 vs G2 kozotti 100as kulonbseg elegge foglalkoztat
( bar mivel en sem falra raknam a plusz talp macera nem tetszik )Laraxior:
koszi, ugy ertettem ha latsz valahol C seriat 1600 eur kornyeken
-
-
Yodamest
veterán
válasz
Calogero #89288 üzenetére
70 rongy
hát azt jól megkérik, előbb vennék inkább valamilyen 3rd party asztali állványt, alzán, emagon vannak jók és azok legalább forgathatóak, dönthetőek stb.
Vagy hát nem is asztalit, hanem álló tv állványt, azzal olyan, mintha a falon lenne a tv, de mégsem kell fúrni, ilyennel használom én a C2-t. (most lehet 77"-hez már ez nem jó, csak példaként) -
Tikakukac
titán
válasz
Calogero #88513 üzenetére
Csak ismételni tudom magam a témában. Ha már 1 fogpiszkálót kiküld gari után is előrébb vagyunk, mint ami alapból járna. Minden ami efölött van, csak extra.
Ahhoz képest, hogy fénykép után még mindig kérte a Samu, hogy nyomjak rá arra a menüre ami nincs is ott. És ültem a gép előtt, hogy ilyen nincs -
Tikakukac
titán
válasz
Calogero #88502 üzenetére
Ja. Hát mondjuk az aztán tényleg méltányosság kérdése, mi is anno adtunk ilyesmit 1 max 2 hónapon belül, de ott elvárás volt, hogy mondjuk az ügyfél hozza be éves szervizekre a laposokat.
TV-nél nem tudom ezt hogyan kezelik, de amiatt mert méltányosságin belül nem cserélnek valamit annyira nem vennék fel a fegyvert.Sasi001: 2023-ban ha valaminek jó a szervize az az alap. Onnan indulunk felfelé. Mivel minden hitvány, a csúcs a bármiből is, ezért én azon szoktam meglepődni pont, hogy gané supporttal is vesznek eszetlen drága elektronikai termékeket emberek
-
Sasi001
senior tag
válasz
Calogero #88500 üzenetére
Van ahol jó van ahol nem(Lg), csak már unalmas olvasni, hogy szar a Samsung szervíz. Először nálam is rendesek voltak utánna már jött a kötekedés. Megoldódott nem panaszkodtam. Addig jó ameddig nem kell igénybe venni. Mindenkinek más az elvárása prioritása de én csak azért nem vennék meg egy terméket mert jó a szervize.
-
válasz
Calogero #74625 üzenetére
1db pixelhibától miért lenne hibás a tévéje
Más gyártók eleve 4db alatt szóba sem állnak az emberrel, és azoknak is közel kell lenniük egymáshoz, mert azt mondják, hogy az nem hiba, hanem a panel típus velejárója, hogy van egy pár db pixelhiba, és ez miatt nem cserélik vagy javítják a készüléket
-
so_ha
senior tag
válasz
Calogero #74540 üzenetére
Az 5 év kijelző panel garancia bármely méretű 2022-es Z2 és G2 LG OLED termékekre érvényes.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Futás, futópályák
- Óra topik
- Bestbuy játékok
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- PlayStation 5
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
- BESZÁMÍTÁS! ASUS VivoBook X1504ZA notebook - i3 1215U 16GB DDR4 RAM 512GB SSD Intel UHD IGP WIN11
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- 15" Workstation: Lenovo Thinkpad P1 gen1/gen2 // P52 // P52s // P15 gen1 // FHD, 4K oled touch
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest