- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Szakít a OnePlus és a Hasselblad?
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Köredzésen járt az Exynos 1680
-
Mobilarena
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
IntelKiller7
veterán
válasz
John D'oh #113642 üzenetére
Ennyire erős ez a Samsung Oled TV? Nekem világ életemben Samsung TV-m volt. Aztán 2020-ban vettem egy LG Oledet. Akkor nem is volt más választás kb. Tavaly cseréltem le egy C3-ra. Soundbarom Samsung, lehet a következő TV is egy Samsung lesz. Bár a webOS sokkal jobban bejön mint a Tizen..
-
ρσгτσ
addikt
válasz
John D'oh #113277 üzenetére
Ez így van, ezt aláírom. Én arra a részére reagáltam, hogy miért lehet mondjuk magasabban a TV. Nekünk az a kényelem, ha fekvő vagy félig fekvő pozícióban tudjuk nézni a TV -t a kanapéról.
Csak azért írtam, mert ez a szabály nagyon sokszor jön elő. Ami egyébként tök jó, de mindig kimarad, hogy nem mindenki ücsörög a TV előtt.
A fenti kérdésnél sem derült ki, hogy általában hogyan nézik a TV -t.
-
tibbike01
őstag
válasz
John D'oh #113168 üzenetére
A DTS hang miatt van külön külső lejátszód és emiatt használsz 2 külön távirányítót, plusz áramforrás, plusz eszköz a nappaliban...stb vagy van bármi más előnye is a DTS-en kívül?
6 éve nézek sorozatokat, filmeket a Sony Oled TV-n Plexen és egyszersem fordult meg a fejemben, hogy kellene egy külső eszköz. Mivel lennék előrébb?
-
warren29
aktív tag
válasz
John D'oh #113068 üzenetére
Na ennek ( is ) majd neki kell feküdnöm mert ugyan már megérkezett a tv de még nincs kibontva.
Eszerint az erősítő tudja:
" A Pioneer SC-LX501 támogatja az Enhanced Audio Return Channel (eARC) funkciót, ami lehetővé teszi, hogy a TV-n keresztül érkező hangformátumokat (pl. Dolby Atmos, DTS:X) visszaadja az erősítő, a hagyományos ARC-hez képest nagyobb sávszélességgel..."
-
Sasi001
senior tag
válasz
John D'oh #112922 üzenetére
+1
Az egyik dolog a matt panel amit a legjobban szeretek benne. Sokkal jobb mint a fényes, semmi baj nincs a feketével. Ha nagyon világos van nem vitatom, hogy megemeli a feketét de abszolút nem zavaró. Semmivel sem jobb mint amikor a fényes kijelzőnél a tükröződést látom ami még zavaróbb mint az esetlegesen emelkedett fekete. Elég komoly fénynek kel lennie ahhoz, hogy észrevehető legyen a fekete szint emelkedése.
-
eL Geri
őstag
válasz
John D'oh #112691 üzenetére
A panelrohadásról se feledkezz meg
Meg én is hajlamos vagyok azt hinni, hogy csak itt vannak power user-ek, de azért nagyon látszik a piacon, hogy mennyire lereagálja a dolgokat:
- G2-ök jól beragadtak a boltokban, amikor jött az MLA-s G3
- G4-ből szerintem most azért voltak érdemi akciók, mert a G5 érkezésével érezhetően arra mentek rá a nagy tömegek, mert megint egy érdemi előrelépés volt a G3 és G4-hez képest.
- Érzésre a G4 nem fog olyan gyorsan elfogyni, mint a G3 volt. Mert ott mindenki érezte, hogy a G4 kb. semmi újítás, akkor jó lesz a G3 is. -
eL Geri
őstag
válasz
John D'oh #112673 üzenetére
Huhh, nekem mázlim volt, akkor most. Nem látok hibát a G4-emben, de az első bekapcsolás előtt folyton azon fostam, hogy a fenébe fogom ezt visszacsomagolni, az elállást intézni... semmi kedvem nem lett volna.
Azért más visszavetetni egy 77-es TV-t, mint pl. egy vízforralót. Mármint csak a ki/be csomagolásra gondolva is. Nekem pl. kicsit megtört a kicsomagolásnál az egyik hungarocell is. -
Vajga
tag
válasz
John D'oh #112633 üzenetére
Hozzád milyen szervíz jött? Én alzából rendeltem, konkrétan one connect box problémám volt, csak azt akartam cseréltetni. Nem, küldjem vissza az egészet, több, mint 1 hónapos kálvária volt. De mint valami benny hill show. 1 hónap után meg lett az eredmény, hogy cserélni kell (milyen meglepő, eleve ők erősködtek, hogy az egészet küldjem vissza, mert szervizes kollégák szerint cserélni kell). Ok. Hová küldjék a 600eFt-ot? Írjak számlaszámot. Mondom miről beszéltek, cserére hívtátok vissza, és milyen 600eFt? 1MFt volt a TV... Vissza írtak ja tényleg elnézést, nem is tudják visszautalni, le kell vásárolnom. Néhány dühös telefonom volt ezután, felfogták, hogy cserélni kellene, ők hívták vissza konkrétan cserére, én vissza se akartam küldeni, ok sajnálják igaz elnézést benéztek valamit azonnal megsürgetve küldik a csere tv-t. Ez volt egyik délelőtt. Aznap kaptam tőlük a számlámra 300eFt-ot!!!
Istenem mi ez mondom hol vagyok, megint telefon hogy mi a bánatos *@#$& csinálnak már megint, újra elnézések sokasága, küldjem már vissza a 300-at... Rá pár napra útnak is indult végre a csere tv.... Nem biztos, hogy az alzával mégegyszer szóba állok...
-
Rewmac
aktív tag
válasz
John D'oh #112633 üzenetére
Bmeg
Nekem az LG-s szervizes mondta semmilyen képzést nem kapnak. Kaptam 3 hibás panelt. Olyan idióta tesztek kellettek az utolsónál mert nem hitték el, hogy ennyi szar volt. Aki kinn volt nem is értettem miért kell a kábelen tesztelni bármit is.
Mert a pixel hiba meg a felemás fényerő az nyilván ugyanabból adódott. Annyi szerencsém volt, hogy szervizes hozott panelt. Amikor az utolsónál belépett a nappaliba és mutattam neki, zsebből mondta, hogy panelhiba.
-
Rewmac
aktív tag
válasz
John D'oh #112625 üzenetére
Mondjuk ez jogos, de amikor legutóbb vettem TV-t és vártam a szoftveres javításra azóta is várok. Philips 908+ mondjuk olyan áron kaptam, hogy nyilván nem érdekelt, de ott kb. 1,5 éve mondják majd kijavítják a posterizációt.
Picit ezzel úgy vagyok, hogy örülnék neki, de nem bízom benne vagy érted.
-
zsistvan7
kezdő
válasz
John D'oh #112585 üzenetére
Az a érdekes hogy a Magic Remote-n szinte soha nem használom a szám gombokat, a csatornákat szinte mindig a görgővel pörgetem végig, ha meg valahol számokat kell beírni azt is inkább a virtuális billentyűzettel adom meg. Számomra egyszerűbb, így nem kell lenéznem a távirányítóra, és keresni a gombokat.
-
szkutyi
addikt
válasz
John D'oh #112318 üzenetére
Akkor örülj neki.
az a film tele van ilyen jelenetekkel.a tó parton is amikor beszélgetnek..pontos időt nem tudok..
De mondom kb 2-3 percenként van olyan jelent, vagy még sűrűbben is.
Nehezen kivehető , egyik videón a fű, a másik videón a víz..
A zaj kezd be be villanni a filmeken egyébként kamera mozgásra. [link] -
szkutyi
addikt
-
-
sasa134
addikt
válasz
John D'oh #112170 üzenetére
jól gondolom (vagy inkább úgy kérdezem, helyes az a logika), hogy a C4-et kisebb fényerőn kéne használnom, tehát kímélőbb üzemmódban menne a B4-hez képest, ezzel növelve az élettartamát ill. csökkentve a beégés veszélyt?
@anderledani - köszi igen néztem,de LG-hez szokott az egész család, a webOS és a magic remote is megszokott és kényelmes nekünk..
-
-
pjen
félisten
válasz
John D'oh #112138 üzenetére
Miert? A Sonyt megnéztem MM ben az állvány alatt volt vagy 10 originált. Ott helyben megrendeltem személyes atvétellel. Kivettek egyet, kibontották, megnéztem, visszacsomagolták. Kifizettem, elhoztam. A szállitásért se kellett fizetni, és gond nélkül éltek a netes vásárlás feltetelei.
-
válasz
John D'oh #112067 üzenetére
" @BigBev121 11 órával ezelőtt : Even QD Oled can't compete "
" @BRIANSTECHTHERAPY 9 órával ezelőtt : The LG is better in processing as it has the Alpha 11 processor. The S95F is still excellent but the top processing from Samsung is on their 8K flagship"
" @cemsengul16 7 órával ezelőtt :LG wins because it is glossy out of the box and you won't have to void your warranty peeling off a coating."
" @jofmar7914 11 órával ezelőtt :G5 obviously better. "
" @jantjedewaal 1 órával ezelőtt (szerkesztve) : Samsung is always well known for there unnatural vivid colors. lg is so much better. better processing also."
" @flizzy4645 47 perccel ezelőtt : G5 looks a lot better "
" @witness.9335 4 órával ezelőtt : G5 is way better than trash S95F. Don't buy samsung if you can chance to buy LG G5."
" @Paakli 1 órával ezelőtt :The use of the anti-glare layer on the S95F is tragic. "
" @ottohorvath3283 5 órával ezelőtt :Talán az lg.kicsit élesebb! "
-
ρσгτσ
addikt
válasz
John D'oh #111870 üzenetére
Nyilván minden sokkal kényelmesebb, ha az elején kiderül és már át sem veszed. De nekem még nem volt komolyabb problémám egyik kereskedővel vagy szolgáltatóval sem.
Persze próbálkozások voltak, de én az ilyet elég gyorsan lerendezem. Például a MM -nál volt egy ilyen sztoim 2023 végén. Kiküldtek egy bontott, "kalibrált" készüléket, ami ráadásul hangszóró hibás volt. Aztán azzal kezdték ilyen milyen szerencsés vagyok, hogy ingyen kaptam a "kalibrálást, mások meg mennyit fizetnek érte.
Pont az ilyenek miatt (is) szabályozták azt, hogy a fogyasztó mikor veszi birtokba a készüléket, és sajnos tényleg vannak olyan helyzetek, amikor csak beüzemelés után derül ki a probléma. Ami például télen nem is azonnal történik, mert általában az emberek várnak egy-két órát, hogy kicsit melegedjen a készülék.
Szóval amit írsz tök jogos. Ha van rá lehetőség, akkor a futár jelenlétében ellenőrizni kell a készüléket. Így a hibák egy része nagyjából kizárható. De akkor sem kell pánikba esni, ha erre nincs lehetőség.
Ettől függetlenül dönthet valaki úgy, hogy nem veszi át a készüléket, ha ebben nem partner a futár. Ezt is megértem.
De érdemes tisztában lenni a jogaiddal.
Szerk.:
A fizikai sérüles nem zárja ki a fentieket. Mivel eleve nem csak a szállítás során sérülhetett a kijelző. Tehát a sértetlen csomagolás nem feltétlen jelenti azt, hogy a terméken nincs sérüles.Sérült dobozt meg ahogy írtam fel kell jegyezni a futárnál. Vagy jegyzőkönyvet kell róla írni. Vagy meg kell tagadni az átvételt. Lehet olyan is, hogy a hiba csak később derül ki. Ezzel megint kizárható a későbbi akadékoskodás.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
John D'oh #111868 üzenetére
Felesleges is lenne, mert nem igaz.
Érdemes olvasgatni a témában.Többször vittem már végig én is ilyen folyamatot. Legutóbb tavaly év végén.
Szerk.:
Látom közben szerkesztettél. Ha sérült a kijelző, arról sem tudsz megbizonyosodni, amíg ki nem bontod. De még a fólia leszedése vagy a beüzemelés is kellhet.Ha valamelyik szélén kapott egy ütést, akkor nem is feltétlenül lesz rajta jól látható külsérelmi nyom. Csak akkor veszed észre, ha például egy csík van a kijelzőn.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
John D'oh #111864 üzenetére
Az elállási jogodat nem befolyásolja, hogy a termék sérült -e vagy sem. Biztos van olyan kereskedő, aki nem túl tisztességesen próbál eljárni, és ezért a Békéltető Testülethez kell fordulni, ami nem egyszerű út...de normális esetben erre nincs szükség.
Bizonyíték lehet az is, ha videózol bontás és beüzemelés során. Az egy hasznos dolog. De továbbra is a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a sérülés az átvétel után keletkezett.
A legfontosabb dolog pedig az, hogy a birtokbavétel a beüzemelésnél történik meg. Addig nem tudsz meggyőződni arról, hogy a termék hibátlan és nincs rajta sérüles.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
John D'oh #111856 üzenetére
Amennyiben külsérelmi nyomok vannak a dobozon, azt vagy fel kell vezetni a futárnál, vagy jegyzőkönyvet kell róla írni. Vagy szimplán nem kell átvenni.
De amíg nem veszed birtokba a készüléket, addig nem bizonyosodhatsz meg az állapotáról. A fogyasztó pedig csak akkor veszi birtokba a készüléket, ha kibontja, és beüzemeli.
Teljesen mindegy, hogy előtte mit írtál alá a futárnál.
Magánszemélynél, ha az elején észreveszed azt le lehet meccselni. Később, főleg fél év után már biztosan fél fogja tenni a kezét, és teljesen jogosan. Az eladó is tudja érvényesíteni a 3 munakanapos vagy 14 napos elállást. Ha pedig megbízható az eladó, valószínű meg is fogja tenni.
De nyilván igen...magánszemélynél magasabb a kockázat...
-
ρσгτσ
addikt
válasz
John D'oh #111853 üzenetére
Van 3 munkanapos csere vagy 14 napos elállás, így el sem kell menni vele a Samsung -ig. De mivel "kéztől" vette, így nem tudom milyen feltételeket biztosított az eladó. Az biztos, hogy minden hibát jobb az elején észrevenni, mert sokkal egyszerűbb a helyzet.
Ezért ajánlott mindig egyből bontani a TV -t, és fólia nélkül ellenőrizni. Aztán vissza lehet csomagolni, ha később kerül csak ki. De a legjobb akkor venni, ha már ki tud kerülni a helyére.
Szerk.:
Egyébként sérüles nem csak szállítás során, vagy korábbi kibontás miatt lehetséges. Az is előfordulhat, hogy már előtte hibás volt a panel. -
szkutyi
addikt
válasz
John D'oh #111830 üzenetére
Igen média nagyon rendes volt...igaz én meglepetés szerűen bealitottam a 65"-os tv-vel, 3 szervizelés után, hogy most vagy segitetek elintézni vagy itt mindenki előtt taposom agyon a szar tv-t... De nagyon segítőkész volt a csapat, feltették állványra, jött az igazgató stb stb, megnézték, már rögtön bekapcsolaskor látták hogy rossz, akkor irtak erről egy hivatalos papirt, és azzal együtt küldték fel Pestre.plussz volt egy saját szakvéleményem is az ország legjobbjától.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Akció! Hordozható GAMER Monitor! MSI MAG162V ! 15.6 1920x1080 FULLHD! Bolti ár fele!
- Dell Latitude 5330 i3-1215U 6magos! - 16GB 256GB 13.3" FHD magyarbill 1 év garancia
- Xbox Ultimate előfizetések
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B360M-HDV i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB ZALMAN S3 TG NJOY 500W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest