Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    Sziasztok!

    Itt is feltenném a kérdést, hátha valaki tud rá válaszolni:

    A következő eset történt a nővéremmel.:
    2016-ban a Telekom előfizetését összevonták a férje MT azonosítójával olcsóbb szolgáltatás reményében. Innentől értelemszerűen nem lehetett itthonról online belépni a nővérem MT azonosítójába, a számlák is innentől mindig a férje nevére jöttek.

    2018 decemberében viszont érkezett egy fizetési felszólítás a nővérem nevére, miszerint megvásárolta online a Telekomban kapható legdrágább készüléket és ezt még nem törlesztette. Kiderült, hogy a 2 éve inaktív MT azonosítóját használták ki és vásároltak vele. (A dátum alapján azt követően, hogy voltak személyesen ügyet intézni az egyik T-pontban.)

    A rendőrségi feljelentés megtörtént, viszont szeretném megkérdezni, hogy ebben a helyzetben a GDPR-el kapcsolatos követelmények miképp alakulnak? Mennyire normális, hogy a Telekom fenntart inaktív MT azonosítókat az ügyfelek adataival és teszi ezt láthatóan mindenféle védelem nélkül (nővérem se SMS-t, se egyebet nem kapott az "online vásárlásról" és az MT azonosítójába a továbbiakban sem lehet távolról online belépni)?

Új hozzászólás Aktív témák