- Yettel topik
- iPhone topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Louies
tag
hát ha tesztik az 5ös akkor jó. Nagyon sok netes forumban olvashatsz róla. Én is gondolkodtam annak idején egyen, de végül Clio mellett döntöttem . a kora miatt.
amugy a 48e km az nagyon jó.!''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
Lejszi
senior tag
Nem készen vettem a kipufogó rendszert hanem csináltattam kipuf. szervizben.
Úgy lőtték be, hogy ha gyorsan megyek 90-100 fölött akkor ne sikítsom, hanem fasza legyen. 3ezres fordulat fölött szépen lehalkul uh azért is nagyon örülök neki. Városban viszont szintén szolid sportos hangja van
Csak a kipuvég SPORT, de nem olyan gagyi TESCO-s amut rá kell huzni a sima kipu végre Ezt nem tudod lehuzni.
Fehár kocsit nem szabad venni, hacsak nem cégesnek veszed. Jobban látszik rajta a mocsok, nehezen tudod eladni később.
-
plömplöm
őstag
ha nem is száztizenegynéhány, de 104 azért van, 5750-nél, szóval nincs széjjelhegyezve, és 148Nm 3750-nél. vannak furcsaságai, pld az 50literes üzemanyagtartályt keveslem, de ez van, ennyi pénzért ne akarjom sokat az ember
románok éppen nem szerelnek autót, ha jól értesültem akkor sztrájk van
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
tkazmer
addikt
igazából egy "Espace Grand Initiale 2,0T 170LE", néhány extrával, 12.6m.
amiért fontos ez a mindenféle adóteher, az a következő:
lehetőség van külföldi hosszúbérletre, amivel meg lehetne spórolni a regadót, és az itthoni(bérleti díj utáni) áfát, mert az autóbérlést a cégek mint költséget elszámolhatják. a vétel utáni áfa annyiban játszik be, hogy ha jól tudom, mivel egy külföldi cég veszi, ezért nem itt fizet áfát, hanem a bejegyzése szerinti országban, kevesebbet.(tehát ennyivel is kedvezőbb a bérleti díj)
ezen kívül a magánemberhez képest mégegy komoly előnye van a dolognak, nem 20milliót kell keresni egy 10milliós autóhoz. tehát a lényeg a lényeg, nagyjából a magyar adókat ki lehet iktatni(helyettük persze a külföldieket be kell fizetni, de egyértelmű okonál fogva ez olcsóbb).
Nehogy ezért ne vegye meg az Eszpászt sokkal inkább az ára aggasztó, a végéről néhány 0-t levehetnének egyébként sajnos még csak a viszonylag távoli jövőben várható a csere, de nyilván a költségeket jobb mielőbb tudni, az adóterhek csökkenésére pedig nem fogadnék...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
plömplöm
őstag
nemtom minek a motorja, de nem is nagyon foglalkoztat. "F" motor jó lett volna, de az ezekben nincs. lagunából ülök át, abban megszoktam a 66literes tankot, bár ez meg kevesebbet fog inni szóval végülis nagyjából ugyanolyan gyakran kell majd itatnom. "Lauréate" felszereltség, plusz kértem még hátsó villanyablakot, légkondit, metálfényt, felsőpolcot, csomagtértakarórolót, biztonsági csomagot. most az 5 év garancia ajándék. a legvége kereken 3ésfél milla lett.
amúgy itt az info ezügyben.espace meg nagyon szép dolog, de ennyi pénzért én inkább vennék mégegy egy lakást, az tuti. na jó, ha ezt már megtettem volna mondjuk 5ször, akkor jöhetne egy espace.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Lejszi
senior tag
bocsi, igazad van, tényleg 2005-től gyártják.
A szabad ég alatti össze szerelés még Csaucseszku (faxom tudja hogy kell leírni a nevét, útálom a románokat) idejében volt
Egyszer volt szerencsém egy 5-öshöz, benzines volt és turbós...hmmmm...elég cool volt, mondjuk zabált is már 110km/h-nál
-
Lejszi
senior tag
A 19-esből es a Megane-bol is rengeteget eladtak, szerintem mind a ketto jo valasztas, bar en a Megane mellett andam le a voksomat, mert mar az I.-es megane-ok mar korrekt aron vannak, viszont ha benzinest veszel akkor csakis 1.6-osat vegyel.
Ne dőlj be annak, hogy az 1.4-es mekkora jo valasztas, mert kisebba motor és kevesebb lesz majd a fogyasztasa is. Ez tévhit....
Ráadásul köztudott, hogy az 1.4-es motor jobban erőlködik ugyanakkora kasznin, mint egy 1.6-os.
Jó nézelődést!!!...de mindenek elott a jogositvany
De tényleg. Mostansag mennyiert szerezhet vki jogsit? Nekem anno (8éve) 70e Ft-omba kerult, ez is csak azert mert a KRESZ-em masodjara lett meg, a tobbi elsore.
-
Lejszi
senior tag
Hát szerintem 20e Ft kicsit soknak tűnik.....
A másik meg ha egy 1.4-es bele ültetsz 4embert a 70-75L csak erőlködik, de akkor is ez van ha 2-3 ember +csomagok.
A használtauto.hu-n nem véletlenül van sokkal több 1.4-es autó mmint 1.6-os (ugy általaban), mivel az emberek azt hiszik az 1.4-essel jobban jarnak....
Több a biztositas, de az a kts a későbbiekben kiegyenlítődik sztem.
Bár ez az én szubjektív véleményem, de tiéd a döntés -
Lejszi
senior tag
Szia!
Már nem eladó, meggondoltam magam
Rájöttem, hogy tök fölösleges úgy eladnom, úgy hogy az ég egyadta világon semmi baja sincs.
Motorikusan is tökéletes, szervizben is csak olaj cserekor volt meg mikor a Xenont rakták bele, illetve téli-nyári gumi cserekor.
Úgy hogy marad. Most amúgy is lakás projekt van!... -
-
kornél1
aktív tag
igen ez igy van. csak megane II-t ne vegyetek!!!!!!!! anyunak az elözö megane-bol volt 2, azok szuperek voltak.jobb az hidd el! a classic neki 1,6os volt, ment mint a golyo! volt nálam egy MII csereautonak 2 honapig, hát többet vártam :S na majd talán a meganeIII... egy haveromnak lett most egy Laguna II monaco, fehér, igencsak korretkt példány. szép nagy, kényelmes gyors!
-
kornél1
aktív tag
[link] ez volt az 1. autom!!!!! twingo! jo volt nagyon... csak megane I (3db) meg a twingo, meg most a clio, ennyi renault volt/van. 19eket nem ismerem sajna. azt vennél? igaz, hogy a gatyád eltankolod rá, de minimum 1,8ast kell venni, kábrioba lassan már meglesz a végleges MIII. nagyon a laguna vonalait célozta meg asszem az év végén leleplezik, 2009 elején me gindul a forgalmazás.
-
gabx76
senior tag
A 80LE a sima 1.4-esé (pontosabban 79). Ez viszont 1.4e, ami kicsit több. (85-90-ig láttam már említve).
Fedélzeti számítógép?! Napersze. Indulás előtt teletankoltam, aztán mikor hazaértem újra. Aztán számoltam.mod: 92-ben volt még 1.4i is, szintén 79LE-vel.
[ Szerkesztve ]
-
chumpika
csendes tag
"akkor az mégiscsak a régi motor, az előző szériás Mégane 1.6-os motorja "
És ez a szerencséje, h nem az új 1.6 16V-vel kapja meg.
Az erősebb motornak komoly problémai vannak az vezérműtengely eltolással, amit a mai napig nem tudták kijavitani a Renaultosok.
(és majdnem mindenkinek előjön 2-4 év alatt)Más, látta valaki, h a 86 lovas 1.5dci Megane Grand Tour 3 milláért árulják pár helyen? Joval a benyas 1.4-es alatt.. Hacsak nem elirás, amit a kalkulátoruk kidob. Extreme felszereltséggel, metál + tetősin + ködlámpa 3.2M
-
AMD Power
titán
Főleg az ,hogy motorikusan mennyivel jobb - megbízhatóbb. Van két spanomnak is ilyenje (csak azok benzinesek) és nagyon tetszik.
Pl egy ilyet eltudnék képzelni magamnak.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Háát igen. Még ami szóba jött nálam a Clio ellen azok a Ford Fiesták. Árban picit jobbak.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Látod az ilyen dolgok engem is zavarnak ezekben a hülye hirdetésekben. Ez olyan mintha az árát nem írnék oda... Mind1.
A Clio szimpatikusabb nekem. Sőt a Renault dieselt is valahogy jobbnak érzem.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
kornél1
aktív tag
mert igy talán felhivják, ha meg oda van irva hogy ora szerint 280E amugy 3x visszatekerve, nem is telefonálnának.... bár egyenesebb odairni. mint egy ismerösöm 10éves Audi A6-osa, full szakadt belül minden lekopva kifényesedve, ora szerint meg csak 138E az elözö autom 150E-el ment el és minden mintha uj lett volna benne
-
Füge007
senior tag
Mikor már jópár autóvételen túlvagy, már nem nagyon futsz bele rossz autóba. Mint mondtam vétel előtt teljes átvizsgálásra viszem. Az eredeti szakmám személygépjármű technikus, s bár nem sokat dolgoztam a szakmámba, azért totál megvezetni nem lehet. A km számláló nem érdekel, nagyjából úgy is tudod, kb mennyinek kell egy kocsiban lenni ha nagyon kevés gyanus. És hidd el annak is nyoma van ha belenyúlnak egy KM órába!!!!
Füge
-
ABE
őstag
Futásteljesítménytől függ, hogy megéri-e. Átírás drágább, kötelező is magasabb, már drágább a gázolaj, és szerintem reálisan 1,5 liter fogyasztásban a különbség. Legalábbis barátnőm 2-es Golfja olyan 5,5-6 litert fogyaszt átlagban, apám 1.6-os benzines Focusa elment 7-7.5 literből. Használattól is függ persze, hogy mennyire jön ki az előnye. De mondjuk egy 1.4-es 19-es is elmegy 7 lityó alatt, Clio szintén, a 4 literes diesel fogyasztást pedig nagy fenntartással kezelném. Ja, és adott pénzösszegből benzinesből könnyebb jobb állapotút, fiatalabbat, kevesebbet futottat találni. Ez az én véleményem.
-
-
Probiker
aktív tag
-
ABE
őstag
Nekem még nincs autóm. Illetve már tervezgetem, mert elegem lett a tömegközlekedésből, inkább vállalom az autó fenntartását. Amúgy Focus és Twingo van itthon, amiket használni szoktam. Nem kérdés, hogy ez utóbbit szeretem jobban. Gondoltam, hogy kiböjtölöm, míg lecserélik, és átveszem a Twinit, de az még 2 év. Szóval ha sikerül, addig is szerzek egy régi Renyót.
Mod: Felétek milyen Renault-k fordultak meg a 20 év alatt? Nálunk volt egy 82-es R5 meg egy 83-as R11 a Twingo előtt.
Apropó: valaki nem találkozott véletlenül a DUD-343 rendszámú aranymetál R5-tel? Csoda egy járgány volt...
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
Inkább régebbi konstrukciók tetszenek, R9, R11, esetleg R5, amiket nézegettem olcsóért. Nem mennék vele sokat, és max. 2 évre tervezném, de arra egy ilyen régi gép is jó lenne.
Persze mindezek csak tervek egyelőre, és a szívem úgyis a Twinié.
Szerk:
Az R11-esünk szintén 1.4-es volt, bár nekem nem a virgoncsága maradt meg. A mi R5-ünk még nem a Super 5 volt (vagy minek nevezik 85-től), hanem a régi, nagyon rohadós fajta gépezet... Viszont borzasztó jól ment, eszméletlen halk motorja volt, és fel volt extrázva. Sajnos kicsinek bizonyult, ezért váltotta a 11-es.
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
1.2 benzin 16V 75 Ló. Állítólag közel dupláját ki lehet hozni a teljesítménynek úgy, hogy nem fog szétesni a motor hosszútávon sem. Igaz, alaphangon 1 millát mondtak rá, és figyelni kell a gépre. Nekem régi álmom egy turbós autó, és a Twinivel szeretném ezt megvalósítani. Racionálisabb lenne egy használt Clio RS, de nem tucatautót szeretnék. Remélem, hogy meg fog valósulni az álmom.
A Renault Klubban van egy tag, aki a 60 lovas Clio I-est turbósította, az most 140 ló körül teljesít. Sokba van neki, de egyedi autó.
Szerk: Az aláírásomban látható címen meg tudod sasolni az említett autót, a tulaja ClioRN.
[ Szerkesztve ]