- Yettel topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
plömplöm #95546 üzenetére
Na ma kapott olajcseret a K4M-es Modus, poen kedveert berendeltem Mannol Mo2S olajadelekot. Kedden jon. Mannol 9991 adelikvens. Ha meghal ha motor, vagy barmi valtozas lesz, irok a nagykozonsegnek
Egyebkent itt nemetben ARAL Hightronic 5W40-et raktak bele, eddig halkabb a motor, mint Motul 5W30-nal. (222.000 km)
-
gergo5991
őstag
válasz
plömplöm #94967 üzenetére
köszi a linkeket én is kutakodtam.
Tegnap kiszedtem a lámpát és megdöbbentem, hogy a megane 3 2012-2016-os E1 2538 lámpa van a kocsimban, miközben a kocsi 2010-es. Egyre több a gyanúm, hogy törött volt a kocsi, vagy fogalmam sincs miért nem stimmel ez. A link alapján Megane 3 2008-2012 E1 3674-kódu lámpa kéne, hogy a meganomban legyen.
az E1 3674 - be mehet refibe is és tompitottba is a led, a E1 2538-ba pedig csak tompítottba. Bár az árát tekintve, elég lesz csak 1x megvennem a tompítottba, de még hezitálok.
[link] gondolom ez már bőven túl megy azon a határon, ami még legális -
Veron
addikt
válasz
plömplöm #94846 üzenetére
Persze de ez a cucc dolgozik a Clioban és Capturben is, de simán lehet, hogy a többi is Renaulban is ugyanaz a vezérlő
Nincs bekapcsolva az Eco, My sense-ben használom.@mycso: akkor tényleg nem értem, hogy 19 fokos beállításnál nem hűt, holott ezerrel tűz a nap. Valami nagyon el van szabva a programban.
-
válasz
plömplöm #93143 üzenetére
Valami összefüggés csak van, hogy egy konstrukció(1.5), még ha sok-sok változtatással is, de 20+ éve piacon van, vagy kb. 5 év alatt megy a süllyesztőbe(1.6).
Norbert: Conti van ezekben a 110-esekben.
Az élettartam szempontjából talán releváns, hogy a júzer mennyire küldi neki, nem csak a konkrét mechanikának, hanem az üa. rendszernek is. Nálam normál közlekedéssel a rail nyomás marad 1000 bar alatt, ha valaki gyakran nyélen használja, akkor nem fog annyit elmenni.
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
plömplöm #91910 üzenetére
francia mérnök gombás csigát... szidni a renaultot...divat. (még ha a PSA puretech lenne, ami jogos vagy a H5Ft 1.2tce lenne ami nem is teljesen francia hanem japán HR nissan)
Igazándiból, az egyetlen baja, hogy folyik az olaj és ez kárt tehet a gumi és vezetékszigetelésekben. 17 éves kocsi kb nulla rohadással. -
válasz
plömplöm #91492 üzenetére
Ha osszejon a tervem, akkor a 2009-es Kangoomat cserelnem le. Ahol doglozom nemetben meg olyan 18%-os kedvezmenyt is rakhatnek hozza az uj ara ala. Ugy meg mar a Kangoo dizel kiesne a kepletbol. Mas meg nincsen, mint alternativ, nagy puttyonos, megbizhato motoru gepezet. Update- Mai eu/forint arfolyammal 8.2 millioert elvhietnem a felpimplet extreme felszereltsegut autot + raktam bele par nyalanksagot.
-
Cseri0058
őstag
válasz
plömplöm #88942 üzenetére
Hát a canbust nem tudtam pont erre a kocsira beállítani, mert Logan 2-es típust nem találtam, szóval Dusterre lett beállítva és azzal:
működnek a hangerő gombok, a némítás is.
a telefon felvevő gombal a rádió jön elő, mellete lévővel pedig a gyári zenelejátszó.
A hátsó tekerő is működik.
az alsó gomb az nem működik, de az nem is tudom mire jó alapból, mert szerintem azt nem nagyon használtam.
A carplay az vezeték nélkül működik, indítás után automatikusa ez jön be. Az androidautóról nem tudok nyilatkozni, nem próbáltam.
Hát a felület, meg a rendszer azért át van szabva egy picit, de nem vészes, ami kell azt megtalálod.Én a B 4gb+64gb-os verziót vettem. Ahhoz járt canbus is.
-
AMD Power
titán
válasz
plömplöm #2533 üzenetére
Nem mindenki szerint jó vagy hasznos az ADAC meghibásodási statisztikája. Tény és való, hogy néhány esetben égbekiáltó különbségek vannak mondjuk az itt megjelenő eredmények és például a Népítélet statisztikája között. Elég csak egy pillantást vetni a Honda Jazz helyezésére az ADAC-nál, illetve az olvasóinknál: az eltérés több mint jelentős.
A német autóklubbal szemben az egyik legfőbb vád a patriotizmus, a hazai termékek előtérbe helyezése, propagálása szokott lenni. A német prémiummárkák idei dominanciája ezzel teljesen egybevág. A másik kritika az, hogy az import termékeket néha indokolatlanul rossz fényben tünteti fel. Ez mondjuk tetten érhető különleges töréstesztjeiken, ahol előszeretettel állítanak be francia vagy olasz kocsikat negatív példának, németeket pedig pozitívnak. Ez egyrészt valamelyest érhető, másrészt az autóklub sok esetben rácáfol az összeesküvés-elméletekre. -
zsolt1129
addikt
válasz
plömplöm #1521 üzenetére
A legegyszerűbb az ha a kútnál beletöltöd az adalékot és rátankolsz,igy tud legjobban elenyedni a benzinnel/gázolajjal.
Vagy az is jó módszer,hogy tankolsz egy kicsit beletöltöd,és utána megint tankolsz.Csak ilyenkor arra figyelj,hogy a pisztolyt ne tedd vissza a helyére különben zárolja a rendszer,és addig nem is enged tankolni mig ki nem fizeted a kaszzánál. -
zsid
senior tag
válasz
plömplöm #1518 üzenetére
Először löktük a benyát, és rá a gázolajat ( mert ugye az a több ). A benzin után szóltunk, kiütötték és mehetett a dízel, igaz ez egy magán kút volt. Menet közben meg úgy is összerázódik a cucc. Ha jó motorikusan a kocsi akkor 100 liter gázolajhoz 5-10 liter 95ös elég, bár amikor minőségibb gázolajat tankoltam, akkor egy hét állás után simán elsőre indult a kocsi.(benzin nélkül)
Hallottma olynaról is, aki Egerben az E270CDI Mercit telelökte 98assal, aztán Kerecsendnél lenyomta a hengerfejet (~15km), persze nő volt az illető. -
-
plömplöm
őstag
-
TomDog
tag
válasz
plömplöm #688 üzenetére
97-es évjárat,1.8 Rt benzin.Nincs utas légzsák, váltogomb kopott, a pedálok és az ablaktörlő nem tünt fel.2004-ben került az országba, második magyar tulaj vagyok.Nekem az ajtókárpitok csunyák, olyan mintha megolvadtak volna állitolag betegség, ugy mint a kipufogó.Eddig olajat, és egy motortartó bakot cseréltem, szíjjak még várnak egy picit 52 000Km van bennük.Sajna frankó téligumi volt rajta ezért kapott egy garnitúra Hankook nyári gumit.
-
tkazmer
addikt
válasz
plömplöm #214 üzenetére
konkrétan arról beszélek, hogy a gazdasági helyzet miatt az autó finanszírozása több problémába ütközik, mint tette volna mondjuk 3 éve.
amit írtam, az pedig autóbérlés, ott tuti, hogy ilyen szemmel nézve 'buksz' a dolgon - és mégis jobban megéri, mint megvenni. azért ez vicces szerintem. -
nemma
addikt
válasz
plömplöm #209 üzenetére
Akkor az mégiscsak a régi motor, az előző szériás Mégane 1.6-os motorja
Mindegy, az rossz nem lesz, meg kell tapasztalni, hogy hol húz és akkor nem hagy ott.
Szintén a Mégane-t hoznám példának, ott is asszem 60 literes a tank, úgyhogy az 50 nem is olyan kevésEzek szerint mindenhol sztrják van
Egyébként módosítanám az előző hsz-emet. Érdekelne, hogy a románok hogy raknak össze autót 2008-ban!
Jah, és tkazmer kérdésére tud valaki választ? Nehogy ezért ne vegye meg az Eszpászt
Na, még valami. Leírnád, hogy milyen extrákat kértél és hogy mennyibe került. Vagy biztos van neve a felszereltségi szintnek...
-
Lejszi
senior tag
válasz
plömplöm #182 üzenetére
Megértelek, alufelniket jó gumikkal ha nem muszály nem szivesen ad oda senki. Jól tetted hogy megtartottad. Szép felnik. A kocsi is jól néz ki, bár egy belső képet szivesen megnéztem volna róla.
Nekem ma lett kész a CLIO-m. Végül is 60ból kijött cakli pakli, de annak jobban örültem volna ha magamra költöm ezt a pénzt
-
dbius
veterán
válasz
plömplöm #135 üzenetére
Thx az infót
Online formában már én is rengeteget kerestem, de nem találtam. Viszont most keresgéltem, mert lenne pár javítani való a kocsin, amit akár én is meg tudnék csinálni, de nem ártana jobban belelátni a kocsi lelkivilágába
A kereséseim során találtam egy weblapot, azt hiszem elég hasznos lehet, a srác a vaterán is ugyanezzel a nick-kel van fent, és javítási kézikönyveket árul, Renaulthoz is
Én gyorsba most rendeltem is tőle egy Haynes könyvet, nekem ennyit megér és nem kell tovább keresgélnem
-
biga
őstag
Azok még az első szériás Lagunák voltak. Az alapozta meg a Lagunák hírnevét (amit aztán talán minden eddigi utánajövő sikeresen megtépázott
). Mellesleg kb akkori fejlesztések azok a 8 szelepes motorok, amik kisebb ccm-vel ma is szolgálnak sok kisebb típusban (Twingo, Clio, Thalia, Logan,) Strapabíró, megbízható járgányok voltak. Vigyázz rá
Új hozzászólás Aktív témák
- Bezámítás! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook- Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB SSD W11
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 16GB 512GB 15.6 új akksi 1év garancia
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest