- Telekom mobilszolgáltatások
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kiszivárgott reklámanyagok a Samsung Galaxy S25-ről
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- A Telekom is beszáll a használtpiacba
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz makszi #93457 üzenetére
A 60 ezer Km az ökölszabály még régről automatáknál, nem ismerem a váltót a kuplung rész száraz vagy olajos-e, mennyi kopadékot kell az olajnak felgyűjtenie stb., de nagyjából már esedékes lehet valóban is főleg ha most vagy a tervezett használat felénél, a következő csere már az új tulajra jut majd így.
A sose kell cserélni az hülyeség, de nagyon rá vannak kattanva sok helyen erre az élettartam dologra valóban, a régi kéziváltósok elballagtak 200k-t meg 20 évet így (többet is), de ezek már nem azok a szerkezetek és nem is az a terhelés.
Váltót nem szokták plombálni jellemzően, úgyhogy simán ki tudja nyomtalanul cserélni másik szerelő.[ Szerkesztve ]
Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
Sirus86
tag
válasz makszi #93457 üzenetére
En pl ket evente cserelnem a kemiai oregedes/valtozasok miatt. Nem csak a km szamit szvsz, hanem az ev is. De masok jobban tudjak ezt, mint A Renault szalon erdeke az,hogy uj autot vegyel, nem az,hogy eletben maradjon az autod.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!