- Nubia Red Magic 10S Pro - újratöltve
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Most a Galaxy S25 FE megjelenésére tippelnek
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
Hirdetés
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Ebből volt kemény tetős is de az olyan ritka mint a fehér holló az szerintem itthon nincs is.
Az valóban valami 1300kg körül mozgott.Én mondjuk nem vagyok se a coupé se a cabrió híve nekem egy autón 5 ajtó van de legrosszabb esetben 4 mint a mostanin. De ettől még szépek ezek a cabriók.
-
rob210
Topikgazda
Nekem ez az 1.6 bejön.
Nem gyenge mint a régi 1.4 viszont nem tudok elszállni vele mint a 2.0-literessel, ami azért lássuk be ekkora kaszniba már gyilkos tud lenni.
Én nagyon összhangba kerültem most ezzel a 107 lóval.
Amikor kell pörgetem, amikor kell szépen elváltogatok. -
mycso
Topikgazda
Tudtommal az a180cdi-ben is ez van
Valamikor tavasszal vitáztam erről pont egy kissé német-japán autófanatikus barátommal, mikor is a francia dízeleket ócsárolta, hogy mondom az enyémben lévő moci ott van a merciben.
Szerinte ez kizárt, no be is linkelem majd neki, így hátha elhiszi. -
giigz
veterán
"...nem is úgy nézett ki az autó, hogy bármi probléma lesz vele, de ha lett volna, arra szívesen költök, mert imádtam volna..."
Azt tudom, hogy mindegyikre mindig költeni kell, csak nem mindegy, hogy 2 év alatt elromlik egy 10-50k-s alkatrész, kicseréled, és megint 1-2 évig nyugi van, vagy a komplett autón nincs egy olyan pont, amit ne kellene cserélni...
-
giigz
veterán
Már bent van a kereskedésben
Múlthéten bementem megnézni, mintha csak egy érdeklődő lennék, hát mosolyogtam amit mond... "Jelenleg ez a legjobb állapotú autónk, tényleg garázsban volt tartva és végig szervizelve, az ilyen több éves használt autók nem ilyenek szoktak lenni, ez gyakorlatilag ajándék áron van, szinte új állapotú"... Lazán mondtam rá "Azt elhiszem, biztos jó gazdája volt..."
(#32746) sladka_pani: Érdekes a téma, totál úgy volt elkönyvelve, hogy én nem akarok cserélni, 3-4 évig még marad az enyém, senkinek nem jutott eszébe, hogy én esetleg átvehetném a sajátunkat...
A kereskedésbe beadás után 1 hónappal jutott eszembe, hogy b@sszameg lett volna rá pénzem, csak az enyémre nem kellett volna költeni azt a 400k-t amit szept. óta költöttem rá, és akkor most cserélhettem volna a Fókára...
-
Babcola
tag
Nem feltétlenül. (3 ajtós) Az én kocsimon úgy lehet ezt végrehajtani, hogy nyitott bal első ajtóval bent a központi gombját megnyomod, aztán kiszálsz bezárod kulccsal, és kész. Nem vezérli a kulccsal történő nyitás a többi ajtót, csak ha gombbal nyitsz.
Új kulcs drága lesz. De nekem most volt kulcsmásolás 3500-ért. Viszont már megvolt az elektronikás kulcs, már csak hozzá kell tanítani
-
-=Tiger=-
tag
Tresh, könyörgöm Magyarországon az emberek max addig hordják az autót márkaszervízbe amíg garanciális vagy becsúszik 1-2 olyan hiba amit máshol nem tudnak orvosolni hozzáértő ember hiányában. (megjegyzem ott sem állnak mindig a helyzet magaslatán) vagy aki tehetős és qva mindegy hogy 50E-et fizet e valamire vagy 200-at. Magyarország egyik legnagyobb ÁLLAMI cégénél dolgozom. Kivétel nélkül Diesel MII-k vannak országos szinten... elárulom nem márkaszervízbe hordják őket ÁLLAMI pénzen, hanem valami sufnituningba. Ennyit a céges autók folyamatos márkaszervizes javításáról és máshol sem más a helyzet, mert egy cég sem ellensége a pénzének. Tudod, minden nem kiadott forint az nyereség és a cégek élnek is ezzel. A cégnek meg mind1, hogy a garancia időn kívül a Renault Neopampalini Kft. vagy a Kovács Kft. cseréli e le az olajat és a szűrőket negyed annyiért. Nem mind1. Ezt természetesen M.O-ra értettem.
Én nem megnyugtatom magam azzal, hogy 150 van benne, nekem azon kívül az is nagyon fontos, hogy egyben legyen, ahogy Neked is. De bárki bármit mondd, azért előre nem igen tekernek egy órát ha meg 300-al veszel egy autót akkor mennyit tudod még használni, hogy megtartsa a költségtakarékos mivoltát?! (ne költs rá 100E-ket) Sajnos a sajátom is visszatekert, akkor még veréb voltam, hogy nem tudtam, hogy le lehet kérdezni, de visszatekintve az elmúlt pár évre ezen kívül rosszat nem tudok elmondani az autóról pedig már erősen 200+-os. Soha sehol nem állt meg. Nyílván jó állapotú volt, keveset is mutatott az órája, de műszakilag teljesen egyben van és ez a lényeg.
Nem kötekedni akarok, de kivételek mindig vannak, 1milliót futott ilyen olyan motoros ismerős autója. Az 1.5 dCI-t nem a volvo gyártja ahogy a 1.6 16V-t sem. Így nem releváns példa. Bár ezt a példát más hozta fel. És az sem mind1, hogy egy autó egy 200E -300E-400E-es futásteljesítményt 2 év alatt ér el vagy 10 év alatt. Mondjuk az autó részéről lehet mind1, az alkatrészek ára miatt már kevésbé. Veszel egy pár éves ilyen autót aztán cseréltetheted ki a fél motorteret. A Ph1 az már lássuk be nem mai csirke, az alkatrészárak sem messzemenően drágák hozzá szerintem. Az MII alkatrészárai még nem tartanak ott, hogy egy ilyen futásteljesítményű autót gazdaságosan lehessen üzemeltetni ilyen km. felett. Kettőstömegű, gátlók, bakok, stb stb. Aztán az elektronikáját meg sem említem.
Takarófedél: Ez mondjuk már valószínűleg részemről szőrszálhasogatás, nem is Sly-nak-szól, hogy lusta visszatenni, mert róla legalább tudjuk, hogy törődik is vele, de nekem erről az jut eszembe ha arra lusta volt a gazdája, hogy visszapattintson egy takarófedelet... akkor.
-
-=Tiger=-
tag
tresh!
Az, hogy lekérdezed a történetét azzal csak magadat nyugtatod meg, hogy nincs visszacsévélve a km órája és képbe kerülsz, hogy milyen javítások lettek rajta elvégezve. Feltételezem van fogalmad arról, hogy egy autóban kb. mennyi mozgó alkatrész van ami időnek (itt nem konkrétan csak az évszakok változására gondolok) van kitéve. Nehogy már meg akarj vagy akarjatok győzni, hogy egy 300E-et futott autó jobb állapotban van műszakilag mint egy fele annyit futott. Nyílván qva fontos az állapot de nekem az sem mind1, hogy mennyit futott.. A használt autó az mindig qva nagy rizikó, de én élből nem vennék ennyit futottat. Főleg benzinest és pláne flottásat mert ugye erről sugárzik, hogy az volt. Sajnos be kell látni, hogy egy bizonyos futás felett elromlanak benne a dolgok, még sajnos idő előtt is. Együtt kell élni azzal a ténnyel, hogy van amíg használod és jó, viszont egy idő után annyira megkopik, hogy már nem célszerű és ráfizetéses a fenntartása és még el sem tudod adni. Ki a franc veszi meg?
Más: Márkaszervíz. Itt tudtommal mindenki oda hordja mert olyan jók, olyan megbízhatóak, és olyan jól dolgoznak szuper anyagokkal. Nem igaz?
Ennek alapján nyugodtan bízzál meg a szervíztörténetükben. Valahol fel sem vezetik... Pénzért meg bármit el lehet érni és kapcsolatokkal. A sajátomból is tudnék csinálni full szervizes relatív keveset futottat. Minek?! Sajnálom, de ez nekem nem egyezik az elveimmel. Sajnos másoknak igen.
-
rob210
Topikgazda
De uram ezzel én nem is szállok vitában amit írtál az sacc per kábé helyes, de nekem is és Pecc nek is 1.6 os van abból sedan alatt még nem láttam gyárilag tárcsát.
Be lehet alá tenni a kombi futóművét, de gyárilag mind dobos volt.
AZ EGYHAT, TECCIK ÉRTENIEgyébként sem a navi sem a mély láda nem gyári egy cég foglalkozik ilyenek beszerelésével, egyszer a neten bolyongtam és akkor találtam valami külföldi oldalt akik ilyen átalakításokkal beépítésekkel foglalkoznak, haver navijához kerestem updatet amikor megláttam van egy pár szép munkájuk.
-
Pecc
őstag
A fékpofa esetében a feltüntetett ár egy garnitúrára vonatkozik, így egy doboz az egy tengelyhez szükséges négy darabot együttesen tartalmazza. A minimum rendelendő mennyiség 1db.
Ez van odaírva alá pirossal. Azért kérdeztem, hogy a gyakorlatban így van e ez. Rendelt már ilyet innen valaki?
-
-=Tiger=-
tag
Hát de ez az... Nem lehet sztem hibás, mert az előző betétek cseréje előtt nem volt semmi ilyesmi. Meg szép is lenne ha egy 6-7 éves akkor még 3 éves autón valami baja lenne a főfékhengernek, meg ha baja is lenne, azóta már sztem rég TK-ra törtem volna a nem megfelelő fékhatás miatt. ABS is, minden működik. Nem is zavaró jelenség, a fék ugyan úgy fent fog. Hátul már annyira lekoptak a tárcsák, hogy a betét, már ami még van belőle kb 60%-os felületen érintkezik a tárcsával és még így is harap.
-
-=Tiger=-
tag
Nekem annyira nem, mert már többször találkoztam vele valamelyik vezérlőegység menüjében.
A problémám a következő: Mikor pár éve lettek cserélve a betétek azóta beesik a pedál... nyomod nyomod és szépen csúszik be...viszont a fékerő nem csökken és nem is levegős. Maga a fék az mindig harapott a fékhatás nem csökkent le miatta. Pumpálásra felkeményedik, majd szépen lassan megint megy be... Azért gondolom, hogy lehet van valami köze hozzá.
-
#42667776
törölt tag
Tudom!
A legutóbbi garnitúra felnit alu "talán mutattam is" gyári 15" téli gumival, úgy kaptam, hogy adtam egy lemezfelni garnitúrát nem használható téli gumival, hogy el tudják vinni a sráctól a kocsit. Festési hibán kívül nincs baja, de arra tartogatom, ha esetleg eladásra kerülne az autó akkor az megy rá.
-
(#32226) tresh: Legalabb mostmar tudjuk, miert gyorsul lassabban giigz kocsija: Nagyon tapad az asztfalthoz a gumi, es nem engedi porogni a kereket
Lehet, hogy en is veszek egy ilyen VredEinstein gumit, csak attol felek, hogy egy fekezesnel felgyurodik az asztfalt
(#32238) giigz: Nyugi, csak ugratlak
-
giigz
veterán
A Sportrac 5-tel nincs tapasztalatom, viszont másik két Vredestein-nel van, és abból tudok kiindulni, hogy amiket a felhasználók írtak, értékeltek az én két gumimról, az tökéletesen bejött, így arra következtetek, hogy ha a Sportac 5-öt értékelték a legjobbnak, legkiegyensúlyozottabbnak, akkor valószínűleg az is igaz
A vezérlés pedig sínen van
-
giigz
veterán
"de fizette hirdetéses tesztek alapján kár bármit is linkelni bizonyítani a fele kamu ha nem több"
Uram, nem gondoltam volna, hogy ennyire hülyének nézel engem...
Nyilván a teszt csak kiindulásnak jó, én a felhasználói véleményeket nézem olvasom, több 100-at/1000-et, és azon értékelések alapján mondom. Jelenleg a Sportac 5-nek nincs ellenfele, ez pedig tény. Ráadásul jó áron van
-
imyourfriend
őstag
A hátsókerekesek mondandójára írtam.
Egyik télen megviccelt a hátsókerekes autó, Nissan Navara volt az. Bekanyarodtam egy kereszteződésben jeges úton majd túl korán adtam neki gázt meg már próbált is kitörni a hátulja, szerencsére tudtam korrigálni kormánnyal és haladtam tovább.
-
-
Savanya
addikt
Ezzel egyetértek . Amit a diszkont kutaknál kapsz a jó magyar forintért az az alap gázolaj ami a finomítóból kikerül . Márkásabb kutak adalékóljak az üzemanyagokat .
Itt van egy szemléltető képecske a szelepekről : / bal oldali az új , mellette a diszkont kúti , továbbiakban meg az adalékolt /
bárki bármit mond hogy nálunk is ugyanolyan az üa , de mégse mert pl a német gázolaj sűrűbb azaz jobban keni az alkatrészeket és a minősége jobb . Nálunk el lehet minden vackot adni ami megfelel az üa . minősítésnek / ez a jó magyar mentalitás /
-
Ck.
addikt
Ez mit jelent? Jobban megy a hatsokerekes, arra gondolsz? Mindenki ezzel jön, hogy mekkora hülye vagyok, hogy elsőkerekes autóm van nagy motorral.
Nem egyszer hallottam már, hogy az első kerék hajtás az autógyártás megcsúfolása, az ipar szégyene.
Annyit gondolkodok mostanában, hogy anno miért nem BMW-t vettem. -
giigz
veterán
Én már megtanultam, hogy 1.4 8V-re is rá lehet költeni pár hónap alatt +500-600k-t mindennel együtt, meg pl. egy 1.5-2.0 dci-re is. A legfontosabb az, hogy jó szerelőhöz kell vinni, nem próbálkozni ismeretlenekkel... Inkább tűnjön drágábbnak, de profi felszereléssel, profi munka megéri a pénzt, mint olcsó tákolás...
Én is pl. következő alkalommal már nem leszek ilyen béna, hogy extrák nélkül a legegyszerűbb motoros autót veszem... Csomó extrával, nagyobb, de jól fogyasztó motorral, max. arra is rámegy félmilla, de mégiscsak 100x jobb autó lesz, extrákkal, teljesítménnyel, "presztízzsel"...
-
Laraxior
titán
Magyarországon pont, hogy nem pályán kell veretni, hanem a jó minőségű főutakon.(Kevés van belőle) Autópályán többet mérnek. Debrecen-Hajdúböszörmény között lehet bő 200-al veretni, Nyíregyháza felé, Téglásnál is új az út, ott is meglőttem már... pályán a kamerák miatt nem.
De amúgy nagyjából mindenfelé, ahol ismered az utat, mennyire kanyargós, forgalom, kereszteződés, stb. 4-es index kibasz, aztán padlógáz... -
-
giigz
veterán
Igen, a 6. pályára való, de országútra 5 sebességnél nem kell több. Pályán is el lehet lenni 5 sebességgel, jó példa Sly
Persze nem rossz a 6 sebességes, biztos halkabb lehet, de pl. itt is írták a topicban, hogy a 106 6 gang Megane-t 90-nél 5.-be kell rakni, a 6. ott árválkodik fölöslegesen...
-
sladka_pani
senior tag
Még segítség lehet a Renaultnál használt színek jelentése a villamosságban:
- halványpiros (piros) - biztosítéktáblától bejövő fix 12V
- sárga (narancsos is lehet) - gyújtáskapcsolt 12V
- fekete - test
- világoskék (kék) - gyújtáskapcsolt műszerfal és kapcsoló világítások
Többi szín típus, berendezésfüggő, sosem találtam bennük összefüggéseket! -
rob210
Topikgazda
Váltóolaj cseréhez célszerszám???
nem hangzik jól, ha nem túlmisztifikálod a dolgot.
ezek a célszerszámok iszonyat durva áron vannak, álltalában legyártatja magának az ember, mert nem bonyolúlt eszközök, csak fura méretűek.nekem a váltóolaj csere kb. 8000.- neked több lesz
De most megnyugtatott a féltengelyes akihez eddig én jártam és megbízható munkát végzett, hogy ez nem féltengely hiba lesz mert minden féltengelynek van egy bizonyos lógása, jövő hét hétfőn minden kiderül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Nubia Red Magic 10S Pro - újratöltve
- PlayStation 5
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Renault, Dacia topik
- Apple MacBook
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! LG 24MB35PM 60Hz FHD IPS 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 32GB 1000GB 1 év garancia
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 32GB 1000GB 1 év garancia
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Eladó karcmentes Apple iPhone 11 128GB / 12 hó jótállással
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest