- iPhone topik
- Egy óra, két rendszer
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Komoly akcióval érkezik Magyarországra a Honor Magic V5
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tycon
tag
válasz
longwild #96048 üzenetére
Javaslom, vagy tudja a fene, hogy nézzétek meg a szelephézagokat, ha körbe lehet forgatni a főtengelyt. Én sebességbe raktam, és toltam. Ha van extrém hézag, akkor azért nincs kompresszió. Elkanyarodó szelepfej pl.Ez higgadt komment? Rezeg a léc, mert tulajdonképpen gyűlöletbeszéd. Gyűlölöm az ilyen hibákat!
-
longwild
aktív tag
válasz
longwild #96012 üzenetére
Mai fejlemények:
blokk meg mindig nicns bontva, de korbeneztuk muhelyben.
Ami latszodik: hosszbordas (generator) szij blokk fele eso oldalabol 4-5mm szelesseg lemetelve hajszal vekonyan, ez feltekeredve a fotengely szijtarcsa es a blokk fala közé .
A vezermutengely vegen a szijtarcsa elforgott. A vezermuszij hibatlan, nincs lefogazva. A vezermuszij 10 honapos es 8k km-es.
Szerelo fotengelyt beallitotta, vezermutengelyre a tarcsat visszarakta megfeleloen, felrakta a vezermuszijat es tovabbra is semmi kompresszio nincs a blokkban.
varhatoan a kovetkezo a hengerfej vizsgalata, leszerelese lesz. -
rob210
Topikgazda
válasz
longwild #96012 üzenetére
A 106le nál előfordult a nagynyomású pumpában a tengely törés. Utána nem indul, mert nincs nafta. De erre hibakód is lenne, meg üzenet check injection. Mivel nincs kompresszió , ott szerintem sajnos vezérlés baj lesz, ami annál a tempónál komplett hengerfej ko!
Hány hengerben nincs kompresszió? -
rob210
Topikgazda
-
-
longwild
aktív tag
válasz
longwild #75789 üzenetére
Sziasztok!
UHC "problémához" feedback:
Tehát volt egy lemerülgető, rosszabb állapotú aksi, amire gyanakodtam, hogy okozhatja az UHC megbolondulását, így a különböző, indító hozzászólásomban részletezett hibákat.
Aksi csere ugye nem oldotta meg, így időpontot kértem a márka szerelőjéhez.Nagyjából két hétre előre tudtunk egyeztetni és én továbbra is olvastam külföldi fórumokon az UHC bajairól. Öcsém javaslatára szétszedtük az akku tetején a piros dobozt, végig tisztítottuk minden alkatrészét, majd a negatív ággal is megcsináltuk. Kb egy órát pepecseltünk vele, mindent a helyére vissza.
Mire a szerelőhöz jutottam, az utolsó 3-4 úton semmilyen hibát nem produkált az autó. Szerelő is mondta, hogy ez így nehéz lesz :) . Azért szétszedte az UHC dobozt is, hátha talál beázásokat, de semmi ilyesmi nem volt. Ellenben volt újdonság is!
- 2007 októberében már biztosan újabb UHC került az autókba, amik lakkozottak (így ázni is nehezebben vagy nem is tudnak) és kevesebb SMD alkatrészt tartalmaz.Eljöttem, lassan 1 hónapja hibamentes az autó.
Egy amerikai autókban guru barátom hívta fel a figyelmem: a régi akku ki - új be, csak néhány perc (se) volt feszültség nélkül. Amikor a sarukat szétszedtük, összeraktuk stb volt akár egy óra is.... Szerinte itt a megoldás, mert az amerikai autói éppen ugyanígy viselkednek a lemerülő akku végnapjain és utána: nem normális alapjárat, olykor érthetetlen hibaüzenetek, nem működő segédberendezések. Neki a megoldás mindig egy éjszakára lekötni az akkut, másnap be az új aksi és az első néhány km-en még képes érdekességekre az autó, de utána minden szépen helyre áll. Eddig ezeket legendának tartottam, de miután az én Megane-om is kb így gyógyult (?) meg, igazat kell adjak neki...
Tehát tanulságok:
1. 2007 október után nem igazán lehet probléma UHC beázás (lakkozás)
2. furcsa tünetek, hibaüzenetek felbukkanásakor, pláne, ha az akku már öreges, akkor érdemes akkut cserélni ÉS egy éjszakára feszültség nélkül hagyni az autót. -
válasz
longwild #72779 üzenetére
99%ban az olcsó TYC és Deo lámpa egy beállíthatatlan vacak, és a közeoes árkategóriában pl Klokkerhorn ezeket csomagolják saját néven. Lámpagyártókét szabad megvenni (Valeo, Hella, stb).
Röviden legális xenonisítás nincs (marha drága lenne). Bővebben: van olyan retrofit led ami jól világít, mint az izzó, de nem szabályos (én ilyeneket használok 2017 óta). Lumenetnél 25-30K egy pár, de távolkeletről a fele.
Szerk: Szomódon újítattam fel a korábbi lámpáimat, csak az egyik élte túl. Így már tudom utólag, hogy nem sokkal drágább és sokkal gyirsabb volt a pár új valeo. Egy próbát megérhet, de benne van a pakliban hogy kuka a lámpa.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
FerNandor
őstag
válasz
longwild #43114 üzenetére
A hutoviz tartály mellett van az üzemanyagrendszer kézi pumpaja, azzal tudod feltölteni kézzel az új szűrőt. Szerintem túlzás minden olajcserenel cserélni azt is, 10-ezres olajcserenel szerintem kibir 3-at jó szívvel. Plusz a 106 lovashoz 11 ezer körül van a szűrő.. Nekem Mann van az autóban és nem levegős. 86-oshoz másfajta szűrő is kell.
-
diablo1984
veterán
válasz
longwild #43110 üzenetére
dízelnél azért nem árt az olajjal egyidőben cserélni, főleg ha dci az a dízel! nem kell diag meg ilyen dolgok, ha nincs rajta pumpa, akkor kissé nehezebb lesz beindítani, de mivel üzemanyag szivattyús, így tele lehet vele nyomatni a szűrőt, utána rátolni a motorra. így be fog majd indulni, gyorsan kijárja magából a levegőt és annyi!
beb*szna, ha egy szűrő cseréhez is gép kellene.....
-
Sly189
senior tag
válasz
longwild #43110 üzenetére
Az én folyamatos negatív tapasztalatomat olvashattad feljebb esetleg. vagy itt
Nekem levegőt szívott a szűrőtől és sz0patott minket keményen. a Mann Filter...Én FRAM-ot vettem bele. 86 Le k724 motorkódúba.
Én nem tartom már szükségesnek a legdrágább dolgok megvételét, inkább rendes kúton (OMV Premium) tankoljÉn a Mann-t messziről elkerülöm, mint gázolajszűrő.
-
sladka_pani
senior tag
válasz
longwild #32014 üzenetére
Ó, értem, erre nem is gondoltam, de valóban lehet munkaeszköz is
Ahogy a kolléga írta, egy kicsit enni fogja az aksit, de mi nem? Nekem harmatgyenge a mostani felszereléshez a gyári, de amíg bírja és garancia idő alatt adja fel, remélem cserélik
1 éves Nissan, 55Ah-os kis szutyok van benne, 1 számot nem bír a zeném mellett, hiába van kondenzátor, semmit sem segít, max egy basszus löketet, de ez más tészta. Menetrögzítő kamera, gps a kismillió led szalag, szóval muszáj járnia a motornak, mert ezek mindig benne vannak és csak 2 perc ajtó-nyitogatás használat után kapcsol offline-ba vagy ha lezárom, de ha szerelek és nyitva vannak az ajtók akkor megy minden, és bizony kiszokta írni hogy "bateri lóv, indítsd be paraszt"
Hozzászoktam az azelőtti 74Ah-oshoz, ahol fél órát is tudtál zenét hallgatni komoly teljesítménnyel és utána is gond nélkül beindult. Még nem próbáltam lemeríteni figyelmeztető üzi után, de ilyenkor már csak 11.88V-ot mutat a kondenzátor visszajelzője, és rámérve a sarukra sincs több benne, jobb ráindítani pár percre. Járó motornál zene nélkül 14.4V a fesz, amint bekapcsolom a zenét 13.5 körülire ugrik, ha véletlenül nyomásra játszok a hangcuccal, lemegy 13 alá is. Fogyasztástöbblet és teljesítménycsökkenés is észrevehető ilyenkor. Ezért van egy szolíd de mégis atomfasza zenebeállításom, viszont így se adok az akkunak sokat
-
rob210
Topikgazda
válasz
longwild #32014 üzenetére
ha jó és friss az aksid, meg jó a generátorod akkor ki, de arra készülj fel hiába kicsi az aksi amit tölteni akarsz meg fogja zabálni az aksidat szerintem egy fél évvel biztos rövidebb lesz az élettartama.
Szervizautó ez vagy milyen speckó felhasználás ez?napelemes töltő?
powerbank?
-
tresh
veterán
válasz
longwild #31907 üzenetére
A kérdés hogy állandó 12 v kell vagy ha csak gyújtáson van..amúgy mindegy honnan veszed le én a rádió tápjáról kapnám le és úgy hogy csak akkor menjen ha rajta gyújtás + ahogy írták egy biztit nem árt rá dobni lehet kapni olyan biztitartót amit rá tudsz fűzni és akkor nincs baj
sladka_pani így van ahogy írod de tény jó lenne tudni mit szeretne vele meg táplálni
-
sladka_pani
senior tag
válasz
longwild #31902 üzenetére
Szia!
Mit szeretnél rákötni? Ez főleg attól függ hogy szabad-e rádióról még leosztani... én maximum ledsort vagy valamilyen ledes világítást engednék (ami néhány watt lehet maximum). Ne feledd, gyárilag semmilyen biztosítékot sem méreteznek túl! Pláne nem a vezetékeket a marhák!!! Spórolnak a helyen, a súlyon, a költségeken. Tehát ahol 5A-s bizti van, ott 3-4 amper folyik átlagban, ahol 10A ott 8A is lehet a normál csúcs, ahol 20-30... na oda meg kell a kraft, ne bolygasd. Persze írd meg mit szeretnél bekötni, ha csak telefontöltőt vagy valami apróságot, akkor szivargyújtóról vagy ha tényleg biztonságosan megcsinálod végül is bárhonnan lekötheted. Én inkább bizti táblától húznám, vagy komplett új szálat be a bizti tábláig. Anno a 19-est újrakábeleztem teljesen, csináltam egy 35mm2-es kábellel betápot, külön a tábláig, ott pedig kialakítottam 6 darab bővítőhelyet, leosztást, megfelelő általam kiszámolt biztosítékokkal, vezeték átmérőkkel. Ezenkívül még jött be az aksi saruról egy 10mm2-es betáp a 2 csatis erősítőnek és egy 25mm2-es a monoblocknak. Persze mindent lebiztosítékolni, mert gyorsan jön a tűz, már láttam kiégni kárpitot ilyen szar miatt, és nem volt 5 másodperc. Üdv
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Philips LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- A SAMA jóvoltából konkurenciája jött a Thermalright léghűtéseinek?
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Konteó topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Egy óra, két rendszer
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650 R7 7800X3D 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4080 16GB ZALMAN I3 NEO Corsair 850W
- Dell G15 5520 i7-12700H 14magos! RTX 3060 16GB RAM 512GB SSD FHD 120Hz Gar.: 2026
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 7000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Dymo LabelWriter 400 hőpapíros címkenyomtató
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest