- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Az Amazfit GTR és GTS 3 is szemrevaló lett
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sirus86
tag
válasz diablo1984 #91695 üzenetére
En mar ezert valasztok olyan autot, ahol szerelo is van hozza es megbizhato. Egyszeruen tul sok a kontar, penzlehuzo, lusta szerelo. Mar itt is irtam, hogy 6.-ik szerelogarda irta le magat Nemetben, es mind lehuzott valahogy, vagy elcseszte az egyszeru autoimat. Es mar asszony is belatta, hogy nem nezunk autot szerelembol. Nezunk autot, amit meg lehet javitani es szerelo is normalis. Sajnos a kor nagyon zarul es nagyon keves a szerelheto auto mar. Remelem valtozni fog a trend.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
mycso
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #91694 üzenetére
Mert a többiek még ha hallják is hogy szar a motor, de amíg beindul, addig kitakarítják a kertből, hogy ne nekik kelljen vele sz0pni. Te lelkiismeretesen sétálsz bele ezekbe.
Jó lenne a közelembe is egy ilyen szerelő, bár remélem a közel jövőben nem lesz rá szükség(a megane azóta jó, az asszony megelégedéssel használja, a másikra 5 év gari van, így addig nem kell szerelőt keresnem hozzá, bár utána szerintem nem is találnék hozzáértőt a jelenlegi felhozatalban)[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Amikor rutin vezérléscseréből egy soknapos munka lesz.
ez 2 évvel ezelőtt lett meghengerfejezve .
Hogy a keze tört volna le annak a szakembernek aki ezt összerakta.
Miért mindig én szívok ezekkel.....Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz norbert1998 #91688 üzenetére
Na jó, de a tiéd már viszonylag "nagy" motor, így gondolom 2500-ig is elég gyorsan eljut, nincs nagy turbólyuk.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
norbert1998
nagyúr
válasz Jimmy8 #91678 üzenetére
Menésben szerintem össze sem hasonlítható a szíó és a turbós. A turbós karaktere eleve sokkal teltebb, gyárilag már a pincéből is tol, és a szívó variáns csúcsnyomatékát szerintem ez kb 1500-6000 között túlteljesíti folyamatosan, ahogy a teljesítmény is szerintem 2500-tól végig 140 lóerő felett van 6000-ig, ellenben a szívóval, ami kb a tartománya felén tud talán 100 fölé menni.
Érdekesség a "köz" számára:
Az RS225 turbóval, mivel az nagyobb, más a geometria, később kezd el tolni az autó, 2000 helyett kb inkább 2500 körül kezdi el kitekerni maga alól a bolygót -
troll81
addikt
válasz rob210 #91683 üzenetére
Nem fogok boltból venni besétálva.
Nem fog menni.
Cikkszám alapján vásárolok mindent a nem topik autókra.A költséghatékony vásárlás alapszabálya.
Ha tudsz olyan webshopot ahol ezt megtehetem , cikkszám keresés miatt.
Akkor az jó lenne.Ha kell az alvazszam elküldöm,és minden segítséget szívesen fogadok
-
troll81
addikt
Sziasztok.
A Renault Twingo c06 58ps
Keresek gyertyát de millió fele van .
Olajszűrő légszűrő.
Olaj ajánlás néztem motult vagy elf 10-40 et.
Hűtő közeg specifikáció
Rendbe kell tenni mert nem használat és az állás megviselte főleg az első féket az cseres.
Köszönöm a segítséget -
Jimmy8
senior tag
-
-
rob210
Topikgazda
válasz rodeo74 #91671 üzenetére
Magasság állítás ugyan úgy történik, mint az összes meganenál.
Elektromos motor állítja 4 fokozatban.
Ha a lámpatest nincs még poziciónálva akkor a foncsor döntését 2 lépcsőben lehet állítani egyik a szét összetartás, a másik a magasság ebbe lehet felülről egy 7es imbuszkulcsot rakni. Vagy kereszthornyos csavarhúzót ez lámpatest függvénye.Renault power
-
rodeo74
csendes tag
Sziasztok!
4-es megane LED lámpa magasság hogyan állítható ? nagyon alacsonyra világít 0-ás pozíción is, 4-es kb 2 méterrel a kocsi elé...
Van egy fehér imbusz a lámpa testen ami semmit nem csinál...köszi
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
Sziasztok [link] ezt az olajat néztem a Twingoba szerintem jó de kellene megerősítés. Levegő szűrő és olajszűrő jön mellé abból milyet vegyek rá?
gyertya milyen megy bele?A vezérlés tavaly tavasszal volt..
Ha cserélem akkor abból milyet?
Köszönöm a segítséget
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #91661 üzenetére
Fogalmam sincs, hogy mi történt , milyen alkatrészekkel, milyen autón, így 1 milliót mondok 🤣
Ha pontosítasz én isRenault power
-
kisgyerek85
senior tag
Megtörtént a vezérléscsere és olajcsere összes szűrővel beleértve. A szerelő azt mondta, hogy gyári (renault) szíj volt a vezérlésen és a hosszbordás is az. Viszont azt nem vettem, mondtam neki ha szükséges, akkor mindenképpen rakjon abból is újat. Mondta, hogy teljesen jó állapotú, úgyhogy az nem lett cserélve. Hazafelé, azért emésztettem egy kicsit az elkért összeget, de legalább tudom, hogy ez le van tudva. Már tavaly tavasztól tervezgettem. Mivel úgy vettem az autót, hogy a könyvbe be van írva 150e km-nél a csere, de én még nem cseréltettem és már nálam van az autó 3 éve.
Rob te egy ilyen munkára mennyit szoktál kérni?[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz kristof-25 #91658 üzenetére
Nem leszel vele boldog.
Mostanra kiderült, hogy szeret hengerfejesedni.
Kerülném.Renault power
-
kristof-25
újonc
Nagyon úgy néz ki váltanom kell a jó öreg 2003. 1,6 benzines Scenic-et. Mi a véleményetek a Renault Scenic 1,4 TCe benzinesről úgy am-block? Kb. 7000 km/év ebből ~ 2/3 rövid táv 1 fő + város nem jelentős csomagsúly, az 1/3 országút - pálya + 2 ~ 4fő átlag csomag.
-
gergo5991
őstag
válasz molnarpeter #91655 üzenetére
7 éves az akksi, az a gyanúm hogy szervizben nem zárták le a kocsit és akkor megy a nappali menetfény, az lehúzta..
de akkor már veszek új aksit..
renault megane 3, 2010 1.6 16v 81kw benzinesbe tudnátok ajánlani milyen kell? -
gergo5991
őstag
válasz gergo5991 #91652 üzenetére
na most voltam le, nem tudom beindítani a kocsimat. az indíto el se indul.
azonnal leáll a dolog, felkapcsolja a lámpát, műszarfel kiirja ESP on..
szállok ki kocsibol, zárom be a kocsit, már a bezárás is olyan gyenge hangú volt.. HELP
VIDEÓ [link] most csináltam[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz diablo1984 #91651 üzenetére
Ahhoz a Lagunának nem kell bemelegedni, van benne a fázósoknak, ha jól emlékszem 1,5kW kieg. utastér fűtés.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
gergo5991
őstag
hmm... tegnap volt szervízben a kocsi, ma pedig melóbol jövök ki indítom a kocsit, picit fura volt az indítás. Mintha tovább tartott volna a startolás, és amint bestartolt a kocsi, csak rá 10 másodpercre mozdult meg a mutató. (fordulatszám mutató, üzemanyag mutató, meg a vízhőfok mutató), ilyet a 7 év alatt még sose tapasztaltam.
Lehet full random ez a dolog, ezt, hogy a mutató nem mozdult meg azonnal nem tudom mire véljem. Gyenge akksi? nem volt elég kraft benne? azt jelezni szokta amúgy a kocsi, hogy low battery please dont stop engine vagy ilyesmi, vagy keep engine running, de semmi ilyesmit nem mutatott.
lengéscsillapító cserekor tudtommal hozzá sincs nyúlva az elektronikához..
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz forceberg #91643 üzenetére
Nem nagyon értelek, nekem a gyorsabban bemelegedő és városi körülmények között is értékelhető fűtést produkáló dízel számomra többet jelent(ene), mint a nagyobb villanyos fogyasztás.
Nekem az 1,6 cr tdi skodámban is benne volt, örömömre szolgált, hogy télen már az utca végén langyosat bírt fújni. Isteni találmány! -
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #91409 üzenetére
Kompresszió mérés egyik hengerben kb 4 bar különbséget mutatott ki, szóval jön szét a motor.
-
Sirus86
tag
válasz domper2015 #91645 üzenetére
Nekem meg semmi hala az egnek (mindjart 250k), vajpuha, neha hidegben reszket, de par perc utan elmulik. Csak meg vagyok dobbenve, hogy ennyit tud az eredeti kuplung vegyes hasznalat mellett.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
veterán
válasz molnarpeter #91647 üzenetére
Jaja, a kornyezetvedelmi xarsagok is szerepet jatszanak ebben.
Kar, hogy csak bullsiteles megy a valos megoldasok helyett.
Viszont az excessziv generator hasznalat olyan, mintha a jeghideg motorral utanfutot huznal.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #91643 üzenetére
Nem ezt nem szabad kikötni és ezzel most vitába szállok!
Nagyon durván megdobja a kenés élettartamát, ha ez benne van.
A fogyasztást pedig akkora mértékben nem befolyásolja.
A gyorsabb bemelegedés után, jobb értéken dolgozik a diesel is.
Plussz így valóban bemelegszik akár rövid távon is és nem keletkezik emulzió a coolerben.
Az 1.5 esetén azért érzed a terhelést, mert kisebb benne a generátor.
Ebben ugye egy 210A-es mitsu van ami meg se érzi a 4db 7voltos izzítót.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
2.0 dci tulajok figyelmébe ajánlom.
Segédfűtő egység felújítás.
Most pillanatok alatt eléri az üzemi hőfokot a víz. Ennek köszönhetően a motor is.
a testkábeleket meg nem tudom elégszer hangsúlyozni, hogy figyelni kell rájuk. Ez is el volt durván oxidálódva.Renault power
-
Sirus86
tag
(Luk-e, az ero van veled van )
Az lehetseges, hogy a gyari valtok elmennek 250.000 km felett is? Ha igen, mi lehet a vege? VAlto olajcsere ketevenete eddig. Kangoo 2009, K7M . Allitolag hidraulikus kiemeleses a kuplung, igy magasan fog az elejetol fogva is. De meg mindig megy, es nem tudom hol a vege.És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
salieri.
őstag
válasz domper2015 #91633 üzenetére
Nekem a Valeo 80 ezer km-nel tart.Clioba lukot rákattam, semmi gond vele, viszont erősebb láb kell. Egyre inkább azt látom a drágább nem feltétlenül jobb.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz domper2015 #91633 üzenetére
Sokan a sachs-ra esküsznek.
Én luk párti vagyok minden értelembenRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz domper2015 #91630 üzenetére
Tilos!!!
Van akinek 500 nem olvasod rosszul 500km ert bírt!Renault power
-
domper2015
senior tag
Valeo kuplung készlet Megane 3 1.5 dCi-hez mennyire ajánlott?
-
gergo5991
őstag
válasz rob210 #91503 üzenetére
köszi a választ neked és #91499salieri -is
3+1 helyre voltam árajánlatot kérni a lengéscsillapító ügyben
1. hely - 500 eurós árajánlat, állításuk szerint meyle nem is gyárt lengéscsillapítót, valami randomot akartam rámsózni 100 eurós darab áron
2. hely - renault márkaszerviz - 550-650 eurós árajánlat + lehetséges még 100 euró felmerülő költségek gyári alkatrészre ( a 3. hely szerint a lengéscsillapító set tartalmazza a csavarokat is amiért a renault márkaszervíz 50 eurót kalkulált az árajánlatba
3. hely - alvázszám alapján meylét nem dobott fel nekik, de webáruházukban autóra keresve kidobta a meylét de nem akarták azt lerendelni semmi győzködés hatására sem, szóval KYB excel G lett ( gázos) itt végül 350 eurót fizettem.
52 euró db áron volt a lengéscsillapító, 50 euró db áron asszem a meyle felső lengéscsillapító csapágy vagy mi az, + gumi porvédő szóval anyag ár 220 euró volt, + 130 euró munkadíj..(3-4 órával számolva "papir" nélkül)
nyilván leesett nekem is hogy ez nem 4 órás munka, max 1-2 órás lehet (yt-os vidikbe pld 12 perc alatt kicserélik) , na de egye fene mivel ez volt a városban a legolcsóbb, így hát őket választottam..
+1. hely - elküldtek a picsába, 3 ültek bent az irodában, mondom nekik irtam emailt árajánlatot kérve, csávó mondja hogy ő csinálja az árajánlatot, de még nem küldték át neki, szóval a viszont látására kizavartak az irodából, hogy majd emailben értesítenek.. 4 napra rá irtak egy mailt, hogy a nagy műszakit mindkét oldalról fénymásoljam be nekik és majd akkor adnak árajánlatot..
[ Szerkesztve ]
-
Sirus86
tag
válasz lsebestyen #91621 üzenetére
Igy igaz, en mindig a kis "vacak" ODB olvasommal megnezem az aktualis hibakat, az mar egy jo kiindulasi alap. Mindig az aljat es a hibakat nezem elsonek, a tobbi mar reszletkerdes. Es mindig privat embertol veszek,mert a cegek susmusolnak ezekkel is, es meg teged akarnak hulyenek nezni (foleg a torok es arab). De a profi atvizsgalo mindig kell, mert otthoni koca vagyok,aki csak jobaratnak vett, meg maganak autot. Ezert javasoltam pl a Becsuletes neppert. O megnezi, elhozza, lepapirozza, te meg ulsz es varsz. Meg egy dolog: Ha van rajta TUV, akkor otthon nem kell ra muszaki, mert atviszik a Magyar muszaki rendszerbe.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
mycso
Topikgazda
Az elsőre nem tudom a választ, a lagunában nem volt.
A kézi kioldást viszont én is indulással csináltam, nálam közel 150k km alatt nem jött elő ezzel kapcsolatos hiba (előttem nem tudom hogyan használták, összesen közel 300k km volt az autóban)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #91622 üzenetére
Hát bizony elkeserítelek, van velük probléma.
Nem egynél beázik, meg elszakad a vezeték. Ha nincs nálad szerszám akkor bizony cumi, mert a trélerből is csak a csápos jó. Vagy valóban le kell kötni a motort és alatta kitekerni a tengelyt, különben nem mész sehova.
A központisnál az legalább jó, hogy van anuális vészkioldó.Renault power
-
szebe
addikt
válasz norbert1998 #91622 üzenetére
Hill start assist van, de nem tart meg a végtelenségig (2-3 másodperc talán).
Amire nem kaptam múltkor választ, hogy van-e benne valami giroszkóp/érzékelő, mert ha csak picit lejt pl lámpánál az út, akkor nem aktiválódik, és szépen elkezdek gurulni, hiába tapostam előtte a féket. Meredekebb részen meg megtart gombnyomás nélkül, ha előtte nyomtam a féket elegendő ideig.
Meg asszem arra se, hogy baj-e neki, ha mindig indulással oldom, vagy érdemesebb féket nyomva "manuálisan" oldani.[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
norbert1998
nagyúr
válasz lsebestyen #91618 üzenetére
Nem visszagurulás gátlós. Legalábbis nem automata. Te ráböksz a gombra, és nem gurulsz vissza, induláskor automatán kiold már.
A gond a központi motorossal szokott talán több lenni, de azt meg egyszerű kiengedni kézzel hétvégén a tengerparton is, de az például a 3-as Lagunában van.
Ezekben közvetlen a nyergen van 1-1 motor, viszont nem szokott velük gond lenni. Visszatekerni ezt is lehet kézzel, de sok szerszám is kell hozzá. Annyit dob a kényelmen, hogy engem nem zavar a veszély. Valamint ezt nem tudod elfelejteni behúzni, nem eléggé behúzni, behúzva felejteni, mint a hagyományos társait. Ez ha be van húzva, az a kerék nem mozdul meg semerre sem, olyan bika - rossz akkuval be sem tud húzni rendesen már.
Visoznt a fejegységet én biztosan nem bántanám, egyszerűen nem illik oda semmilyen nem gyári rádió. Legyen Bose, ha fontos a hifi, de az Arkamys sem rossz szerintem. Csodát egyiktől es várj, mert csak 130 mm-esek a hangszórók. 4*2 utas, külön egyégként. Bose esetében talán van mélyláda meg talán minőségibbek a hangszórók és az erősítő is.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz Sirus86 #91619 üzenetére
Néztem amúgy múltkor már repjegyeket, valóban simán megérné ha magam hozom be, de én kb annyit tudok tenni, hogy alánézek meg körbenézem, kipróbálom a funkciókat, hogy minden működik-e. Itthon meg felfogadnék egy átvizsgálót, aztán ő diagnosztikával többet megtudna. Ezeknél a kocsiknál úgy gondolom fontos lenne ez a része is.
-
tycon
tag
válasz zsola400 #91613 üzenetére
Kösz, de az eredeti, ami 2006 óta benne van, az eddig is belevaló volt. És ugyanazt csinálja. Nem csinál semmit. Illetve nekem az az elméletem, hogy a ECU ad neki parancsot, mert később indul, és ha leállítom a motort akkor is megy a közepes fordulaton. amíg a kártyát ki nem veszem. A nejem állandóan jön-megy, vagy a hó esik, vagy a szél fúj, vagy én nem vagyok 100-as (az nem vagy). Azt tudom, valahol van, hogy a lapátokat lehet mozgatni a Clippel. Ott a ventillátort esetleg tól-ig? Tudom, nincs rajta érzékelő. Azt se tudja, megy e.
[ Szerkesztve ]
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
Sirus86
tag
válasz lsebestyen #91618 üzenetére
Ket helyen nezelodj:
Az egyik a Kleinanzeige, ez a mindenes aprohirdetes. A masik a mobile.de oldal. A tobbin kb. ugyanazok vannak. Fontos info:Kozep-eszak Nemetorszagban nem soznak, Bajorokat (del) felejtsd el, meg Del- es Nyugat Nemetorszagot is, mert rozsdahalom lesz az auto. Plusz Ausztria detto. En kozepnemetbol hoztam 6 eve a Kangoomat, mai napig tartja magat. Akkor nulla rozsda volt rajta 9 eves koraban. Itt viszont rengeteg autot neztem mar meg ismerosoknek, es 90% rozsdahalom volt. Ami Modust vettem, az is fentrol jott, na az sem rozsdasokdik, pedig 19 eves auto mar. Ha te magad hoznad ki, piros rendszamoz lehet kerni minden egyes helyi okmanyirodaban, azzal hazaviheted labon az autot.És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
lsebestyen
addikt
válasz norbert1998 #91615 üzenetére
Köszi az infókat! 2.5-2.7M lenne az ingerküszöb érte nálam, akkor ezek szerint van remény ilyen árban normálisat találni.
Elektromos kézifék az annyiból jobb, hogy van benne visszagurulásgátló? Sajnos túl sokat olvastam olyanokról, akiknek külföldön vasárnap hajnalban a nyaraláson ment tönkre.
Fejegységből 1 DIN Alpine-t tenném be, ha jól láttam ezekhez is lehet átalakító kereteket kapni, szóval az nem probléma (kormányról vezérlés annyira nem izgat, most is megvagyok nélküle)Fekete autók nekem sem a kedvenceim de emiatt nem vetnék el egy jó vételt.
#91616Sirus86: gondolkoztam azon is, teljesen nem vetettem el a dolgot, ha már nagyon vennék másik autót és itthon továbbra sincs...
-
szebe
addikt
válasz norbert1998 #91615 üzenetére
Ebben a BT-ről zenét is lejátszó 3D Arkamys hifi van, szerintem jobban jársz vele, mint a BT-ről csak telefonálni képes TomTom navis verzióval (FL előtt).
Megane-ban is sikerült elkövetni azt a bravúrt, hogy csak a kihangosításra jó a BT?
Ezt eddig csak a lemezes navis Laguna esetén hallottam itt."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Sirus86
tag
válasz lsebestyen #91610 üzenetére
Erdemes lenne esetleg a Becsuletes neppert megkerdezned, mennyibe kerulne behozni. Nemetben tenyleg vannak patika gepek. Pl ez igy elsore:
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/renault-megane-iii-coupe-gt-pdc-bose-klima-bluetooth/2667344210-216-1836Vagy
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/renault-megane-iii-coupe-gt-line/2671856022-216-2015
vagy
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/renault-megane-iii-coupe-gt-bose-soundssy-navi-/2656680632-216-12912
Siman alkuldhato kint minden.
En anno 700 km-t utaztam egy iranyban a Kangooert, ami mind a mai napig megvan. Neha a befektetett energia megterul, mert nem egy vacakot fogsz megkapni.
[ Szerkesztve ]
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
norbert1998
nagyúr
válasz lsebestyen #91610 üzenetére
A 2.0 tCe kupé nagyon ritka. Nem kovid előtt vettem, hanem kereken két éve. Akkor kettő volt fent hahun. Az enyém, 160 ezer km-rel, meg egy másik, az ország teljesen túlsó végében (olyan messzire el se mentem volna, tehát ha nincs ez itt a közelben, akkor lehet, hogy BMW-ben, Skodában vagy Mazdában ülnék ). A messze lévő egy fekete (mondjuk már emiatt se néztem volna meg) 260 ezret futott autó volt 2,2 millióért hírdetve. Az enyémen csak acélfelni volt, szar gumikkal, 2,04-ért hírdette a srác.
Én azt mondom, most sem adnék ki többet 2,5 milliónál egy nem GT verzióért, de GT verzióért se madnék többet 2,8-nál. Mindkét esetben a nagyon patika modellekre gondolj, 2012-es FL előtt - de itt évjárat is sokat változik, amellyel az ár is sokat megy. A 3-as Megane 2009-2015 között ment, az enyém 2009-es.
Amelyik "szimpi lenne", azt én is megnézném. Csoprotban is bent az eladó, ha jól emlékszem, mert láttam már ezt a hírdetést. Napfénytető az aztán tényleg ritka. Cserébe nem elektromos a kézifék, amit valaki szeret, valaki nem. Nekem már hiányozna, az enyémben elektromos
Ebben a BT-ről zenét is lejátszó 3D Arkamys hifi van, szerintem jobban jársz vele, mint a BT-ről csak telefonálni képes TomTom navis verzióval (FL előtt). -
-
rob210
Topikgazda
Ezt itt hagyom legyen min gondolkodni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #91610 üzenetére
Szerintem te is tudod, hogy ezt így nem lehet megomndani.
Van amelyik 2milliót se ér, van amelyikért a 4et is nyugodt szívvel fizettetném ki egy felmérés során .
Mindig az állapottól, felszereltségtől függ.Renault power
-
lsebestyen
addikt
Rákattantam most a Megane kupékra, visszaolvasva 2.0 Tce motor jól sikerült, viszont az árak tekintetében vakon vagyok. Már jó ideje 3 darabot árulnak csak a Hahun, az egyik utoljára 2021-ben mehetett, azóta nincs is rajta műszaki, ez még szimpi is lenne. Németeknél (pl) azért nagyobb a merítés, de ahhoz nekem nincs energiám, inkább akkor marad az egyes Megane. Valaki vágja, hogy nagyjából mi az értelmes ár ezekért, és mi az ami gyanúsan olcsó? Pont pár napja írta @norbert1998, hogy ő 2M alatt vette, de az még a covid előtt volt...
-
troll81
addikt
válasz rob210 #91607 üzenetére
igen arra. 100Nm meghúztam.
minden más kerékanyás.keresek mindent össze hozzá de eddig nagyon idegen a terep.
10 évig egy helyen volt a kisautó, sajnos nem használtak, agyon sok miden cseres lesz.
araban rá lehet tudni. tudtam mit veszek félig meddig a hátsó dobfék full idegen.
nem egy atomreaktor de meg nagyon utána kell menjek sok mindennek
sokszor fogok felszaladni ide,majd pontosítom a kérdéseimköszönöm a segítséget előre is !
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #91602 üzenetére
Mert na azért amiért. 🤣
Én meg szoktam mérni az átmérőt és úgy rakom össze, már nem foglalkozom vele ki mit mire ír.
Az alkatrész gyártók felét le kéne lőni.
Új vezérlés szett, persze, hogy nem építettem be.
Renault power
-
Tosee
őstag
válasz lsebestyen #91604 üzenetére
Konkrétan a gumit nem vettük le, de mozgattuk és akkor nem csinálta. Az ajtó kárpitot vettük le, de ott sem látni semmi ilyet. Persze azért rá fogok nézni újra.
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
tycon
tag
Kérdésem volna. Laguna 2. ráncfelvarrott. A klímaventillátort nem szabályozza a digit egység. a pucukák mennek, le fel, de tojik rá a motorventillátor. Előtét új, digit egység cserélt, az is azt csinálja. A Clippel lehet valamit tanitani?. És ha kikapcsolom a digit egséget, akkor is forog közepes fordulaton. Indításkor meg vár egy kicsit, és nekilát közepesn forogni. Hideg, meleg van, lapátok dolgoznak. Be lehet kalibrálni-tanítani a ventillátort? Hol találom a Clipben?
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
Tosee
őstag
Sziasztok.
Adott lenne egy Renault Megane 2/1. 2004 es évjárat, 1.4 16V.
Azt a jelenséget produkálja, hogy a jobbos ablakemelő motor random időközönként felfelé hajtja az ablakot. Csatlakozók jók, nincs oxidálódva és dörzsölés sem látszik a vezetékeken. A napokban kezde el... Találkozott már valaki ilyennel?A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
Új hozzászólás Aktív témák
- Posta, csomagküldés
- Opel topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- PlayStation 5
- Apple asztali gépek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay
- További aktív témák...