- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
addikt
válasz
domper2015 #93557 üzenetére
Az viccnek is rossz.
Nekem erre [kép] az egy darab kavics okozta horpadásra nettó 65ezret fizetnek a 17 éves offos autóra.Ha viszek tételes árajánlatot egy magasabb összegről akkor az lett volna az alkualap, de simán kijön ennyiből egy ajtó alja fényezés.
-
Alusky
senior tag
válasz
domper2015 #93557 üzenetére
Lehetetlen ezeken eligazodni, amikor a tetőtér sarka kigyulladt előző évben, bőven túlfizetett a biztosító, még maradt is, az lett a "ijedtségdíj" így neveztük el.
De pont írtam a másik topikba is, hogy most kijött a lakásbiztosítás egyszerre, a 4 negyedév 4 külön csekkben, mindegyikben bent ugyanaz a kinyomtatott tájékoztató is. Egyik kezükkel szarrágóznak 5 Ft-on is, másik kezükben meg kiszórnak 2000-ret arra, hogy 4 csekket adjon fel egyszerre, mikor egyben feladva, egy költséggel és egy kinyomtatott tájékoztatóval rengeteget spórolna az 5 Ft-hoz képest.Közben meg megy a nyivákolás, hogy a csekkezés drága, meg jajj a kivágott fák. Ezt a világot rohadtul nem érdekli semmi ilyen, csak marketing meg mese habbal és ezekből jól látható, hogy az 5 Ft-on spórolásra sincsenek rákényszerülve, hazugság. Ha rá lenne nem szórna ki 2000-ret az 1 helyett 4 postai levélre.
-
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #93481 üzenetére
Kösd fel a gatyót.
Minden ki! -
vzsryl
nagyúr
válasz
domper2015 #93435 üzenetére
A negatívat leszedtem, majd visszaraktam. Bimbamolt, aztán pöcc-röff…
Az akksi nem lehet, mert arra semmi sem utalt, illetve simán indította a verdát, meg kb fél éves van benne. Valami ECU hiba lehetett, mert egy “reset”-től megjavult, mint az It Crowd-ban a “próbálta már kikapcsolni-bekapcsolni?”. Azóta sincs hibajel a műszerfalon.
btw. hazajöttem a verdával (25km), és még tankoltam is bele 48 l üzemanyagot, tehát volt benne még 17 lityó. Szóval most rendben van.szerk.: Fél éve az akksi halálnál nem tudott rápöccinteni se a motorra, és ki is dobta a töltés hibát a műszerfal. Akkor ilyen kattogó hangokat is nyomatott.
-
bigdady
nagyúr
válasz
domper2015 #93337 üzenetére
Ebben 1e km..
Ahogy olvasom csak wd40 kell a tövénél, legalábbis ugyanez a hangja: [link] -
t.imi
addikt
válasz
domper2015 #93171 üzenetére
Részvétem!
16-ban még Contival nyomták? Nem követem nyomon, de így az évjárat sem ad 100% biztonságot, hogy ne xarba nyúljon az ember. -
Alusky
senior tag
válasz
domper2015 #93063 üzenetére
Van különbség az állami meg a versenypiac között, mások a fizetések, a fejlődési lehetőség, a bónuszok, a beleunás stb., de alapvetően inkább magán az emberen múlik, hogy mennyire stresszes és bunkó és ezt vetíti ki a másikra is. Mindkét helyen lesz mindkettő, de azért érezhetően az államiban több a negatív tapasztalat. Pl. ha bemegyek egy Coopba vagy egy Aldiba.
-
gixxergabi
senior tag
válasz
domper2015 #92921 üzenetére
#92921domper2015
Anno eltettem ezt a linket ha jól emlékszem nem mindegy milyen ledre cserélik, mert rózsaszín lesz, de majd átfutod google fordítóval, több oldal... -
molnarpeter
nagyúr
válasz
domper2015 #92885 üzenetére
Nem lehet kábel törés átvezetőben?
-
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #92885 üzenetére
Tudtommal a laguna ledes a megane izzós.
Csomagtérajtó felől cserélhető. -
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #92879 üzenetére
Szűkebb a 4es a 3as után. Igen ezért ,meg a csere ára miatt
-
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #92799 üzenetére
Abba az 1.5be ezzel a használattal jó a 15e .
Minden 2ik. Olajcserénél szoktam javasolni. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
domper2015 #92699 üzenetére
Nem voltam ott, de nekünk kevesebbet mehetett... Látszott egy vágás, az úton lehetett valami. Ha egyformán körben gyengült az oldalfal, akkor gondolok túlmelegedésre az említett okokból, de csak találgatás
-
AMD Power
titán
válasz
domper2015 #92698 üzenetére
Hála Istennek nekem lassan 20 év vezetés alatt egyszer sem volt durdefektem.
Kívánságból megnéztem egyik nap,hogy mennyi lenne a kötelezőm + cascom egy új Sandero-ra. 48e éves kötelező és egy 117e éves Casco jött ki.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
domper2015 #92690 üzenetére
Mik voltak a körülmények, nagyon sebesség vagy teher nem volt? Korábban alacsony nyomás mellett ugyanez? Nekünk egy Barum lett pár éve durrdefektes, de azon vágás látszott, találtam jófogáson azonosat.
-
válasz
domper2015 #92690 üzenetére
En szerintem egy hulye faxi vagyok, de minden szezonnal lemosom a gumit felnivel es utana gumiapoloval lekenem oket. Ez egy oras melo meg anyagkoltseg es rokonok rohogesenek mellozese (Magyarorszagon van az egyik szett). Eddig meg tuleltem, pedig nagyon sokat utazom a ket autoval. Biztos bolond vagyok
-
mycso
Topikgazda
válasz
domper2015 #92611 üzenetére
Nekem a talismanban a két első adaptív gátló 94.000km-nél kuka...engem ez lepett meg.
-
Morales72
csendes tag
válasz
domper2015 #92611 üzenetére
Azért ez elég komoly különbség.
-
diablo1984
veterán
válasz
domper2015 #92611 üzenetére
Nekünk az mk2,5es benzines focusban még 245ezernél a gyári kuplung volt, így nem tudom elképzelni, hogy 100ezer alatt hogy lehet lerúgni egy tárcsát.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
domper2015 #92599 üzenetére
Viszont az olajban futó szíjnak elég nagy ellenállása lehet az olajon, mivel nem épp áramvonalas dolog egy fogaszsíj fogazása.
-
domper2015
senior tag
válasz
domper2015 #92497 üzenetére
Mielőtt átkot szórtok rám, céges, hogy a fene rohassza le.
Szerintem a motorja 50 E km körül kuka lesz -
zsola400
senior tag
válasz
domper2015 #92078 üzenetére
Vészfékezés/erőteljes lassításkor kapcsolja be a vészvillogót.
-
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #92013 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #91994 üzenetére
Akkor nem értem.
Pedig kenés után jó szokott lenni. -
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #91987 üzenetére
Akkor az a kenőanyag sajnos nem volt megfelelő és beleégett.
Mit használtál?
Ez jó hozzá. -
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #91984 üzenetére
Diag és élő adat kell, de az a szelep sok hibát tud okozni ezt is sajnos.
Ki is mostad vagy csak bekented? -
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #91773 üzenetére
Nem az elhelyezkedése a gond!
Hanem a megfelelő kenőanyag beszerzése!
A kipufogó nem hideg
Kerámia zsírt szoktam használni. -
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #91770 üzenetére
Meg kell kenni, ha nem nyert akkor csere.
Vágni hegeszteni kell, egybe van az egész -
válasz
domper2015 #91645 üzenetére
Nekem meg semmi hala az egnek (mindjart 250k), vajpuha, neha hidegben reszket, de par perc utan elmulik. Csak meg vagyok dobbenve, hogy ennyit tud az eredeti kuplung vegyes hasznalat mellett.
-
salieri.
őstag
válasz
domper2015 #91633 üzenetére
Nekem a Valeo 80 ezer km-nel tart.Clioba lukot rákattam, semmi gond vele, viszont erősebb láb kell. Egyre inkább azt látom a drágább nem feltétlenül jobb.
-
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #91633 üzenetére
Sokan a sachs-ra esküsznek.
Én luk párti vagyok minden értelemben -
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #91630 üzenetére
Tilos!!!
Van akinek 500 nem olvasod rosszul 500km ert bírt! -
vzsryl
nagyúr
válasz
domper2015 #91049 üzenetére
Legyen a zsebben egy milla csak az autóra, és akkor nem kell ezeken görcsölni. Egy 20 évesnél fiatalabb dízelnél bármikor beugorhatnak fél milliós tételek, de azokat általában elég néhány százezrenként cserélgetni.
A turbónal az legyen a prevenció, hogy megfelelően használod, pl. hosszabb utak után hagyni kell hűlni stb… A magasnyomású tudomásom szerint inkább az üzemanyag minőségre tud kényes lenni, szóval tankolj prémium gázolajat. -
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #91047 üzenetére
Be lehet mind a kettőt vizsgáltatni, de költséges hobby.
-
gabor9991
addikt
válasz
domper2015 #91045 üzenetére
Én a benzines Mk2 focussal 7.5l/100 km körül járok, az 1.5tdci mk4 meg elmegy 5 literrel simán.
Egy Renault 1.5dci még ettől is tud takarékosabb lenni.
100.000 km alatt azért az nem kevés megtakarítás az üzemanyagon, persze ebből elmegy egy része olyan karbantartásokra ami a benzines Mk2 focusban nincs is -
Mezga Aladár
veterán
válasz
domper2015 #91026 üzenetére
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
domper2015 #91012 üzenetére
hővédőlemezt
Ez hol van?
-
válasz
domper2015 #90974 üzenetére
Mikori évjárat a kocsi és az aksi típusa mi volt?
-
gixxergabi
senior tag
válasz
domper2015 #90974 üzenetére
De ott legalább olcsóbban kaptál hozzá akksit
-
válasz
domper2015 #90936 üzenetére
Milyen tisztítót?
-
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #90926 üzenetére
Amit akár te os meg tudsz nézni az az injektorok csatlakozója. A lábakat összébb kell kicsit nyomni, van amelyik ettől azonnal meg is javul.
-
válasz
domper2015 #90924 üzenetére
Rákerestem, neked az elején jó másfél éve tényleg volt ez-az.
Mióta van ez a jelenség? Ha picit több gázt adsz, vagy picit elveszed, akkor megszűnik?
Az EGR le lett véve, kitakarítva, a mozgása isellenőrizve volt? Ott voltál végig a műveletek alatt? -
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #90921 üzenetére
Élő adatban kéne nézni légtömeget, turbónyomást,üzemqnyagnyomást, és injektor korrekciót.
-
Somatom
veterán
válasz
domper2015 #85576 üzenetére
Én meg a típusválasztékra.
-
Xantomas
őstag
válasz
domper2015 #85564 üzenetére
Ez nagyon is féligazság és nem számolsz bele egy halom plusz tényezőt.
Sajnos itt nincs semmi mesterségesen generált dolog.A covid kezdetével megugrott a szórakoztató elektronikai termékek iránti kereslet is, így a nagyobb volumenben gyártott IC-ket azonnal le is apasztotta a piac. A félvezető gyártók azonnal elkezdtek bevásárolni alapanyagból, a nyers szilicium ostyából, az úgynevezett waferből. Ezzel párhuzamosan a termék gyártók elkezdték a konzumer elektronikai alapanyagok helyett az járműipari, és az industrial minősítésű IC-ket is lefoglalni maguknak, amiket, a nagyobb ár miatt inkább csak a célpiacra gyártottak.
Nincs itt semmi mesterséges dolog. Csak baromi szar raktározási, rendelési metodika, valamint az, hogy mindenki meg akarta lovagolni, hogy covid miatt újabb elektronikai hulladékot gyártson le, pár alkatrész nepper cégek meg sokszor, csak azért lefoglaltak, és beraktároztak maguknak egy nagyobb szállítmányt, hogy azt 1-2 hónappal később eladhassák. Csak nem számoltak vele, hogy ezzel szemben a tervező cégek is fejlesztési stratégiát váltottak, és gyorsabban terveztek át komplett termékeket, másik alkatrész bázisra.A szivattyú, kompresszor gyártás meg… drágább lett a szállítmányozás, drágább a nyersanyag, sajnos pont a mostani helyzetben jön ki, hogy nem annyira baba ez a globalizált világ, és gyártás, hogy egy termék nagyobb utat jár be a gyártás alatt, mint amennyit egész életciklusa alatt megtesz.
-
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #85426 üzenetére
Megnövekedett fogyasztás, hangosabb motor, erőtlen járás. Ezek egyik sem jó előjel.
Vagy rosszul szerelték be a porlasztókat és talptömítést kell cserélni, ez lenne a számodra a legolcsóbb, legjobb, vagy a nagynyomásúd megadta magát.
Debrecen számomra ismeretlen terep, nem tudok senkit ott. -
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #85423 üzenetére
Nem akartam elkárogni a dolgot , de sejtettem , hogy ezzel a hibával vissza fogsz jönni.
Nagynyomású és légtömegmérőt kéne nézni menet közben! -
válasz
domper2015 #85423 üzenetére
Hát ez fura...
Nekem olyan szokott lenni, hogy néha rövid időkre némileg többet fogyaszt.
Pl. a megszokott úton, már bemelegedett motorral, fix sebességgel, ahol 4,0-ákat szokott írni a fedcomp, van, hogy máskor meg pl. 4,8-5-öt ír. Tempomat ugyanoda állítva. Semmivel sem tudtam eddig összefüggésbe hozni. A hőmérsékletre, vagy esetleg szélre gondoltam korábban, de nem...
Mástól is hallottam ilyet 1.6dCi-nél is. -
mycso
Topikgazda
válasz
domper2015 #85183 üzenetére
Egyébként ha csak pályatempó volt, akkor ez a fogyasztás belefér.
Nekem 106 lovas 1.5dci megane 2 kombi volt, pálya tempónál (gps 130), simán 6,5l körül alakult a fogyi. -
LamerGyuri
senior tag
válasz
domper2015 #85203 üzenetére
Csak tippeltem, mert az látszott, hogy a cucc jó, de valami turpisság még van ott valami; ahogy látom, talán meg is lett.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
domper2015 #85198 üzenetére
Egyébként mivel méred a fogyasztást?
-
tresh
veterán
válasz
domper2015 #85196 üzenetére
Élő diag rengeteget segítene, rögtön kiderülne mi a gond. Fogyasztás, és érzés alapján nem lesz meg a hiba. A porlasztók csak egy tényező a sok közül ami befolyásolja a fogyidat..pl ott egy dpf is.. ha rossz volt a porlasztod akkor simán telehányta korommal lehet szimplán a dpf van eltömődve és akkor az nyírja a turbód és a fogyid is magasabb lesz.
-
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #85194 üzenetére
Értem és a beszerelés során fel lett programozva a 4 db injektor?
Illetve nem vettl észre mást, hangosabb, nehezebben indul, megtorpan, etc.? -
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #85183 üzenetére
Ki építette be, hogyan építette be.
Miért lett kuka a régi csúcs?
Mi lett a csúccsere során elvégezve?
Az új csúcsok valóban újak? Jegyzőkönyv a porlasztásról porlasztási kép lett nézve? -
válasz
domper2015 #85185 üzenetére
Az átlagod mennyi? A művelet előtt, vagy amikor arégi csúcsokkal egészséges volt, akkor mennyit evett?
A sebességet nem adják ingyen még az 1.5dCi-nek sem. Az ilyen pályán 4-4,5-eket eszik kamu dumákat felejtsd el.(#85184) Somatom :
Ahhoz képest a 150-es 2010-2014 közötti Espace 4-eknek Spritmonitoron 8l - az átlagfogyija... -
Somatom
veterán
válasz
domper2015 #85183 üzenetére
Ennyit kajál a 150 lovas 2.0DCI Espace is. 1.5 -höz tényleg sok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Need for Speed: Rivals
- Filmvilág
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Vicces képek
- Synology NAS
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP ZBook Studio G7 i7-10850H 32GB 1000GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB Zalman N4 EVGA 450W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest