- Magisk
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone 16 vagy Oppo Reno13?
- Egy héten belül bemutatkozik a Nubia Z70 Ultra
- Apple Watch
- Akciófigyelő: Most kell bringát venni? A OneSport akciósan kínál két biciklit is
- Poco X6 Pro - ötös alá
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
janez89
csendes tag
Tiszteletem!
Egy összetett kérdéssel fordulnék hozzátok. A helyzet a következő: 5 hónapja bettünk egy Renault Megane II Grandtour 1.6 benzines csodát autómata váltóval Nagyon megszerettük. Vásárlás után kicseréltettük a teljes vezérlést + okoskereket mert az indításoknál "dízel" hangja volt. Utána a hang mesgzűnt, de néha indításoknál amikor kisgázt adok a fordulat nagyon visszaesik 500-600-ra, lefulladás nem volt. Illetve indulásoknál még mindíg nagyon halkan hallani 1-2 másodpercig tompa, halk kerregő hangot, mintha az okoskerék nem kapna olajat. Namost, olvasgattam itt is, máshol is, hogy esetleg a szolenoid lehet, kiszedtem és lepucoltam féktisztítóval, utána WD40-nel befújtam mert a féktisztító nagyon szárít. A jelenség ugyan úgy fenn áll, hibakód nincs! A működését is ellenőriztem akkumlátorral működik (kattog és mozog benne a szelep). Kérdésem a következő, ha mozog és kattog benne a szelep, akkor biztosan jó, biztosan helyesen működik-e, vagy cseréljem, ki újra? Esetleg valami más ötlet a hibára? Lehet-e hogy a szolenoid visszaengedi az olajat? Vagy ilyen nem létezik? Nem tudom mi lehet a probléma csak ötletelek, tapogatok a sötétben.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget előre is!
-
janez89
csendes tag
Tiszteletem!
Egy összetett kérdéssel fordulnék hozzátok. A helyzet a következő: 5 hónapja bettünk egy Renault Megane II Grandtour 1.6 benzines csodát autómata váltóval Nagyon megszerettük. Vásárlás után kicseréltettük a teljes vezérlést + okoskereket mert az indításoknál "dízel" hangja volt. Utána a hang mesgzűnt, de néha indításoknál amikor kisgázt adok a fordulat nagyon visszaesik 500-600-ra, lefulladás nem volt. Illetve indulásoknál még mindíg nagyon halkan hallani 1-2 másodpercig tompa, halk kerregő hangot, mintha az okoskerék nem kapna olajat. Namost, olvasgattam itt is, máshol is, hogy esetleg a szolenoid lehet, kiszedtem és lepucoltam féktisztítóval, utána WD40-nel befújtam mert a féktisztító nagyon szárít. A jelenség ugyan úgy fenn áll, hibakód nincs! A működését is ellenőriztem akkumlátorral működik (kattog és mozog benne a szelep). Kérdésem a következő, ha mozog és kattog benne a szelep, akkor biztosan jó, biztosan helyesen működik-e, vagy cseréljem, ki újra? Esetleg valami más ötlet a hibára? Lehet-e hogy a szolenoid visszaengedi az olajat? Vagy ilyen nem létezik? Nem tudom mi lehet a probléma csak ötletelek, tapogatok a sötétben.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget előre is!
-
janez89
csendes tag
Üdvözlet!
A helyzet a következő.... ha balra indexelek és közben nyomom a fékpedált akkor gyorsan villog az index. Ha fékpedál nélkül indexelek akkor rendesen villog. A problémával együtt jelentkezik, hogy az index, a helyzetjelző és a féklámpa is együtt világít ebben az esetben.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm!
-
janez89
csendes tag
Tisztelet Mesterek!
Újabb furcsa kérdésem van. Autómata váltónál 2-es fokozatba reszelő hangot hallani végig a fokozatba hiába gyorsítok, ha felvált utána már nem hallani olyan mint mikor 8-as van a biciklibe de nem gumi hang hanem olyan reszelő szerü cik-cik-cik-cik :D szóval mi lehet a problematika?Tisztelettel köszönöm!
UI: Renault Megane II 1.6 v16 benzin 2004-es autómata
-
janez89
csendes tag
válasz #89309696 #70239 üzenetére
Köszi.... Hm.... szerintem akkor egyenlőre pihenni fog a garázsba.... a váltó típusáról nincs információd? Mert próbáltam nézelődni a neten de nem tudom milyen a váltó száma ha felállor a rampára és alánézek azt látom valahol rajta? Rá van írva vagy beleütve? Köszi!
-
janez89
csendes tag
válasz LamerGyuri #70249 üzenetére
Nagyon szépen Köszönöm! Meg is kukkantom. Itthon is letudom cserélni az olajat, mert azt tudom, hogy cseréltek benne, de hogy milyet tettek bele azt nem tudom. Lehetséges, hogy attól van ez a probléma mert nem megfelelő olajat tettek bele?
-
janez89
csendes tag
válasz LamerGyuri #70253 üzenetére
Megvan a matrica de a vezető oldali keréknél már lebontottam mindent ott semmit nem láttam a váltón csak számokat. DPO a többt nem tudom leolvasni. Az olaj cimkére Motul x cass vagy valami hasonló van írva nem tudom elolvasni a kézzel írt matricát. A csere menetéről kb annyit tudok mint a bolygók mágnesetrerének fluxusinverziós együtthatójáról
[ Szerkesztve ]
-
janez89
csendes tag
Adjon Isten! Ismét egy problémával találkoztam, autómata váltó. Elindulok szépen felvánt, megyek 85-90 és kb 300 méter után visszadobja 2-esbe. A motor felpörög. És a check lámpa világít. Újra indítás után szépen megy de ha 4 felkapcsol ugyan ez a jelenség... Mi lehet vele? Köszönöm szépen!!!
-
janez89
csendes tag
válasz LamerGyuri #71164 üzenetére
Szia Gyuri!
Nem a váltóval volt a gond múltkor, illetve azt hittem azzal van de nem volt, a féktárcsa volt a hang tulajdonosa. Elfelejtettem a jelszavam :D ezért tűntem el. Szóval eddig semmi baja nem volt. Lehet, hogy az olajszint nem jó? Vagy lekéne cserélni? Megrémültem mert mögöttem ült a kislányom... azt hittem kiszakad a motor... 80-90 4-be és egyszer csak vissza 2-be. Eddig ilyet nem csinált...
-
janez89
csendes tag
válasz LamerGyuri #71174 üzenetére
Ha elbatták az olajcserét akkor sírhat a váltó mint a szervó? Mert akkor lehetaz a baj... de nem olyan feltűnően hangosan de hallani a "sírást". Nem volt olajcsere azóta talán 50 km mentem vele.
-
janez89
csendes tag
válasz LamerGyuri #71177 üzenetére
Nálunk nem volt még olajcsere :) az előző tulajnál volt kb 2500 km-el ezelőtt.
-
janez89
csendes tag
válasz LamerGyuri #71186 üzenetére
Székesfehérvár :) Miért szerinted mennyiért cainálják meg, azzal az átmosással együtt? ;)
-
janez89
csendes tag
rob210 megnéztük az olajszintet... szerinted? 1 literrel több volt benne... és olyan szép barna folyt ki belőle... de műkszik Hála és köszönet a Mesternek!
-
janez89
csendes tag
Üdvözlet kedves tagtársak!
Már rég jelentkeztem, ennek oka az, hogy a Gyuri profi módon segítette a váltóval való problémám megoldását! Köszönöm szépen neki!
No de mindig van valami... most is...
Elindítom a szekeret... Megnyomom a pedált és visszaesik a fordulatszám, bemelegedés után nem csinálja. Mi lehet a problematika?
A gééépjármű egy Renault Megane 2 Grandtour 2004 1.6 benzin K4M aut. váltó
Köszönöm szépen előre is!
-
janez89
csendes tag
-
janez89
csendes tag
válasz #89309696 #71888 üzenetére
Okoskerék most lett cserélve 3500km-rrel ezelőtt. Akkor lett cserélve a vezérlés is. Szolenoidot kiszedtem már egyszer ki tisztogattam, kipróbáltam akkumlátorral működött ez is kb akkor volt mikor a vezérléscsere. A jelenség sem most kezdőtött hanem már korábban, már akkor is ezt csinálta mikor megvettük a tavasszal, csak ott mikor kipróbáltuk nem csinálta, mert meleg volt az autó. (Magánszemélytől vettük nem kereskedőtől) na azt a villanyos fojtószelepet nem ismerem... az nem az Anti bácsi szomszédjának a veje? Pedig olyan ismerős
-
janez89
csendes tag
válasz #89309696 #71890 üzenetére
Ahaaaa.... akkor már tudom... azt már pucoltam... az az ami a levegőszűrő utáni cső végén van egy kis fekete háromszög alakű műanyagvezérlő van az oldalán és egy pillangószelep van benne... na azt pucoltam de nem volt nagyon koszos trutyis...
Nagyon Köszönöm a részletes leírást!
-
janez89
csendes tag
Sziasztok!
Kérdésem volna, nem az én autóm, hanem a sógoromé.
Renault Megane 2, 2006-os 1.5 Dci motor 78 Kw-os Grandtour
Hibajelenség:
Menetközben szétszaladt a ménes... komolyra fordítva a szót elment az ereje a motornak, olyan mintha a turbó adta volna meg magát kicsit zörgő hangot hallani, de nem nagyon. Olajat felkapta és kb fél litert ki is szippantott, annyira, hogy az olajlámpa is világított.
Hazajöttek tegnap egyből, ma reggel szétszedtük... az EGR szelep teljesen elvolt tömődve de annyira hogy a szelep nem látszott, leszedtük azt az aluminium öntvény házat is amibe ez a szelep belemegy amin a hűtővíz is csatlakozik az is teljesen elvolt tömődve kb 2-3mm-es rés volt rajta. A turbót nem szedtük le de az oldalán benyúltam és megnéztem nem kotyog a belseje.
Kérdezném tisztelettel, hogy ezen dugulás miatt lehetett-e a fent említett jelenség, vagy a turbo megadta magát?
Köszönöm szépen!
[ Szerkesztve ]
-
janez89
csendes tag
Kedves Tagtársak!
Megint jelentkeznék.... Renault Megane 2. 1.5 dci 2006-os K9K 732 (túrbó kicserélve cakkszerűen) a helyzet a következő... lecseréltük a hűtővizet is... kérdés, hogy lehet légteleníteni azon kívül, hogy a tartály tetején nyitogatjuk?
Nagyon Köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
janez89
csendes tag
-
janez89
csendes tag
Tisztelt Tagok!
Máááá megin van valami......
Renault Megane II Grandtour. 2004 1.6 benzin DP0 050 autómata váltóval szerelve. Kártya nélküli indítással is fel van szerelve.
Probléma: A diagnosztika nem látja az autómata váltót ha csak gyújtáson van a gép. Bent van a kártya, minden a helyén. Ha be indítom akkor már látja, de járó motornál nem lehet változtatásokat csinálni, pl.: ( olajelhasználódást nullázni ) Lehet, hogy a kártya nélküli mód zavar be vagy az semmit nem jelent?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Horgász topik
- Politika
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Magisk
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs