- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
sziasztok,
[link]
csináltam videót. hd-ban nézzétek és teljes képernyön."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
srácok, ha nézelődtök és találtok 1.4-es 8szelepes I-es megane-hoz injektort (központi) akkor gondoljátok rám, tönkre ment a nyomásszabályzó membránom és nem lehet külön kapni.
bár most hétvégén otthon leszek szétkapom és meglátom mi lesz de ha lesz egy jó vétel akkor tartaléknak beszerzek egyetígy most elég gáz, hogy meleg motor mellett nem indul a kocsi csak, ha fújok az injektorra féktisztítót ami lehűti amikor elpárolog
Renault power
-
-
tresh
veterán
válasz AMD Power #11792 üzenetére
Igen az a fél év gari is addig tart még kijössz a kapun a kocsival, utána ők sose láttak vagy mondták hogy ilyen hibái vannak vagy ha vissza viszed jön a brazil TEK
Nálunk a családba kb 8-9 francia autó volt már most is van 3 egy új clio egy 2006os laguna és az én 98-as megane-om.. szerintem mi erre a 3ra költöttünk annyit mint más egy hude jó golfra amit 2 szer ennyiért vett Ráadásul a kis clio franciaországi hegyed dombos utakat tapossa nővéreméknél 1.2 -es és hibátlanul üzemel pedig megy bele a km rendesen
Mellesleg ezt már beszéltük is hogy nekünk csak jó ha szarozzák a francia autót mert nincs értékük és fele annyiért veszek autót mint más márkából
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
-
tresh
veterán
válasz SocketA #11788 üzenetére
Nem tudom nekem pl szerviz terén poz. élményeim vannak persze a 2 szervizes srácra érettem, ők is mondták hogy vannak apróbb hibák de simán vállalható a kocsi így megvettük faternak és azóta is 2 db gömbcsukló meg fékek + betétek lettek cserélve illetve a kuplung persze a két srácnál de nem is a renault szervizbe hanem magánba. Szóval a lényeg a kereskedő lesz..ja ezt a részét mert 10 ből 1 ember ha kér ilyet tőlük.. a többinek még az is jó ha a kereskedő bemutatja a béla bácsi által aláírt szervizkönyvet
-
senior tag
Amig mi elmentunk a 10 perces probakorre, tesom ott maradt es beszelgetett egy idosebb bacsival. Tesom kerdezte, hogy megeri Szombat-Vasarnap is nyitva lenni? Akkor mondta, hogy Szombaton is adtak el 2 kocsit. 4 ora alatt 2 kocsi... nem hiszem, hogy ezek a vasarlok szervizbe vittek volna, vagy tul sokat sz.rakodtak volna...
Itt gondoltam en is azt, hogy lehet, hogy tenyleg jo kocsi, csak kicsi az arres, es nem akarnak szorakozni vele, mert tudjak, hogy ugyis lesz ra vevo, meg gondolom sejtettek, hogy a Renault szerviz le fogja fikazni a kocsit, ami engem elriaszt a vasarlastol.
-
senior tag
Igen, nem tudom en sem, hogy mit varnak. Amikor masodjara odamentunk, akkor kertunk egy probakort. Mentunk 2km-t oda, meg utana vezethettem 2km-t vissza. Most komolyan ennyibol allapitsam meg, hogy milyen a kocsi?!...
Akkor inkabb adja kicsit dragabban a kocsit, es szamolja bele azt is, hogy paran majd el akarjak vinni tesztvezetesre. Ha meg esetleg mar az elso erdeklodonek megtetszik, akkor meg engedje el ezt a pluszt, es mindenki jol jart....
Tenyleg erdekesen csinaljak, nem tudom, hogy tudnak ilyen mentalitassal megelni...
-
tresh
veterán
Hát szerintem ez a többségnél is így van
Nem rossz bár az ár kicsit gyanúsan lent van de meg kell nézni élőben, mellesleg én a helyedbe a m1-eket is nézném a ph2 -es kiadásokat ott is van pár jó kostrukció 1.4 16v vagy az 1.6 de még dti dieslet is ki lehet fogni
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
addikt
Most nyugodt vagyok, használtautón sincs most olyan jó portéka, amiért érdemes lenne izgulni, megvárom a következő fizut, mindig az a mocskos anyagi diktál.
Bár talán ez még meg is érné, mondjuk a telefonon egyeztetett helyszínen, meg a csirkeól belső nem megnyerő.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Autót ha van lehetőség személyesen foglalóval a zsebedben kell menni nézni Barátomnak is így vettük a kocsit és faternak is persze ezt megelőzte a minden napi használtautó nézése és amikor jött egy jónak tűnő ajánlat akkor go kocsiba elmentünk és megnéztük persze nem egy darabot hanem egy ilyen kis körutat és mindig sikerült a legjobbat megtalálni megvenni Mellesleg ez lehet bunkónak fog hangzani de én mindig elküldöm a kereskedőt hogy igyon egy kávét mert a népmese nem érdekel az autót meg majd én megnézem hogy mi a helyzet.. a kedvencem még mindig a hölgy tulajú autó eladó szlogen na az nálam alapból kilőve
SocketA: Értettem én is a helyzeted csak mondtam hogy ez undorító dolog a kereskedő részéről hiába olcsó te is szeretnéd tudni mit veszel... ez kb olyan hogy a kereskedő is elmegy a ruha boltba az új makkos cipőt venni, felveszi előtte majd fizet
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
addikt
-
senior tag
Tokeletesen egyetertek, de esetemben - nagy nehezen, de - sikerult elvinni a kocsit szakszervizbe, illetve tenyleg igaz, hogy az egyik legolcsobbat vettem meg a magyar felhozatalbol!
Az ujfalusi srac, akinek a kocsijaba a millio apro hiba volt 17es kerekkel es fejegyseggel egyutt 950-ert akarta adni. A masik kereskedesben a dizel, ami rohadt alul 860-ert volt meghirdetve. En meg 800ert vettem. Ha kerestek rajta, az legyen az O kereskedoi kepesseguknek a jutalma!Az viszont teny, hogy ritka egy allatfaj az autokereskedo. Volt par olyan kereskedes, ahonnan ugy jottem ki, hogy "bocsmar, hogy egyaltalan kocsit akarok venni".
Tobb helyen meg koszonni is fajt... de ez legyen az O bajuk -
tresh
veterán
válasz SocketA #11773 üzenetére
Nézőpont kérdése és én nem fogom sajnálni a kereskedőket hogy éhen halnak..kezdjük ott az egy dolog hogy használt autónak vannak hibái csak a lényeg itt jön hogy mekkora hibái vannak mert nem mind1 hogy max költesz rá 200ezret és autót csinálsz belőle vagy még egyszer annyit mint az adott autó.. kettő az a duma amit mondtak neked a legrosszabb amit lehet akciós ár = avval hogy 20%-ot min nyertek rajtad.
Mellesleg én is kereskedőtől vettem a m1 -es megane-om de én aláfeküdtem és körbe néztem (láttam pár autót már főleg hogy apám révén azok között nőttem fel) és láttam a hibáit de mivel kintről jött első tulajtól és tényleg 83ezer km volt benne (német szervizel beszéltem)én lettem az első mo.-i tulaja így tudtam hogy megkímélték és tényleg.. igazából ha nem költöttem volna semmit rá akkor is vígan rohangálhatna de most fél év alatt közel összesen 150-ezret költöttem rá, (mert sajnos én ilyen vagyok és szeretem tudni hogy minden rendben van ki van cserélve)de ebbe minden ami létezik meg volt, ki lett cserélve.. már csak a fékek és két gumi harang van hátra aminek egy része a polcon várakozik a beépítésre természetesen az is majd csak jövőre lesz mert a fékeim tökéletesek de azért én kicserélem mivel nem tudom mennyi idős a betét és a tárcsa(szerintem még gyári )
szóval a lényeg én nem azt mondtam hogy rossz vétele a kereskedésből vett kocsi de ha nem engedik szakival megnézetni, többe is kerülhet mint az autó vételára.. mivel épp eszű ember nem km-re és kinézetre vesz autót hanem műszaki állapotra.. nekem is ecsetelte anno a kereskedő a km-t hogy csak ennyi és elég nagyot nézett amikor mondtam neki hogy le...rom mert ha 180ezer is lenne benne akkor is elvinném..
-
vilmaboy
őstag
tervezgettem már többször, hogy teszek a Megane-omba egy állófűtést. A kocsi 1,5dci 106Le, auto klima. Télen nem lenne rossz, mert rövid távokat megyek vele és mire bemelexik a motor, már megállok soxor vele. Szerintetek menyi lehet egy ilyen szett? Milyen típusokat érdemes nézni? Olyan kellene ami vízkörbe köthető, hogy a hűtővizet is melegítse elő.
A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!
-
senior tag
tresh: Igazad is van, meg sajnos nem is:
En is sokaig gondolkoztam, hogy miert nem hivnak, miert nem engedik, hogy elvigyem.
Ket oka lehet:
1. szar a kocsi, es titkolnak valamit
2. tenyleg annyira olcso, hogy nem akarnak szarakodni, mert nincs arres rajta, mas meg elviszi ranezesre is.Kereskedelmben dolgozok en is, igy belegondoltam a helyzetukbe, amit vegulis Ok is mondtak:
Ketten-harman dolgoznak ott. Most egy ember furikazzon keresztul a varosban velunk, es varjon 1 orat, hogy atvizsgaljak a kocsit. Tudjak jol, hogy ugyis lehuzza a Renault szerviz a kocsit, plane, hogy naluk is all egy ilyen Megane (igaz, nem kupe, hanem 5 ajtos), nyilvan arra akarnak majd rabeszelni minket.Miutan eljottunk a szerelotol, felhivtam a kereskedoket, hogy engedjenek az arbol, mert hiaba vannak a kocsinak.
Elmondtak vilagosan, hogy igy is akcios az ar, olcsobbat ugy sem talalok, 9 eves kocsinak meg lesznek hibai. De tudtak, hogy ugyis ez lesz, hogy lehuzzak a kocsit, ezert is nem akartak, hogy elvigyuk szervizbe.
Emlekszem, hogy a ficko ezt mondta: "Mi az, hogy ki fog lyukadni a kipufogo? Nekem meg fajni fog a fejem! Amugymeg ha kilyukad, 25ert kapsz a bontoban hozza!"
Es annyira igaza lett, hogy 26eFt-ert nem bonottat, hanem zsir ujat vettem, ami mar mas felepitesu, igy valoszinuleg nem fog ott kilyukadni, ahol ez.
Katalizatornal olvastam meg a kipufogo szerviz is mondta, hogy 120-150ekm-nel tobbet ezek nem birnak ki, ez van. Most 30eFt-ert kaptam uj (igaz, univerzalis), fembetes katalizatort!
Hatso feket 8eFt-ert csereltek le munkadijjal egyutt!Szoval rossz volt nagyon a kereskedot hozzaallasa, en sosem csinalnek ilyet egy ugyfellel, pedig lehet neha jobb lenne: Nekem is van, hogy fel oramat elveszik hulye kerdesekkel, es nem vesz semmit, mig kozbe kimegy tobb ugyfel, akik potencialis vasarlok...
MMA87: Igen, tudtam. Kopo alkatreszeket nem banom, ha csereltetni kell. A katalizatort meg azert nem vette eszre, mert csak neha jott elo az a hulye hang, es akkoris foleg akkor, amikor nagyobb fordulatszamrol elvettem a gazt. A kocsi meg csak egyszer jelzett, amikor egy 40km-es utrol jottunk haza, akkor felgyulladt a "kornyezetvedelmi lampa", ami kovetkezo inditaskor mar ki is aludt, de ezert is csereletettem.
-
tresh
veterán
Kis megjegyzésként:
Mindenképp el kell vinni egy megbízható szervizbe ahol át vizsgálják és ledokumentálják a hibákat majd vissza a kereskedőhöz/tulajhoz és egy kis alku, megegyezés..ha ez az opció nem él akkor felejtős a dolog...
szerk: ha a kereskedő mondja hogy hova vigyed az is rég rossz már
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Nem tudom, mennyire irtam Neked:
Tobbszor kertem a kereskedoket, hogy hivjanak fel, ha elvihetem a kocsit egy atvizsgalasra. Basztak szolni. Aztan ramenosnek kellett lenni, vegul beleegyeztek, hogyha 100eFt-ot leteszek, akkor elvihetjuk.
Pentek reggel vittuk a penzt, elmentunk a Renault Kalydi-hoz, ahol egy ismerosom ismerose atvizsgalta a kocsit, ott a kovetkezoket mondta: jobb elso osszekoto, a valtonak 1-esben nem tetszett neki a hangja (tudtommal muszerrel nem merte), jobb elso ajto torve volt (viszont javitva volt, nem cserelve), motorterben latta, hogy etanolra volt atalakitva a kocsi, hatso fek csere, hatso kipuf.dob mondta, hogy lyukadni fog, meg hogy az elektromos hibara kell vigyazni ennel a tipusnal.Mivel a kereskedos a seggemben volt, igy megkerdezte tole, mennyiert adja a kocsit, nekem meg azt mondta, hogy NE vegyem meg, majd hivjam fel. Amugy a Kalydi-ek ezt a bevizsgalast szamlaval valami 3eFt-ert csinaltak.
Nagy elkeseredve jottunk el, mondtuk a kereskedonek, hogy egyelore nem vesszuk meg a kocsit...
Aztan ketszer is felhivtuk a szerelot, aki vegulis elmondta, hogy vegulis nincs nagy baja a kocsinak, nyulvanyok renben vannak, balesete volt, de nem volt totalkarra torve a kocsi, de O azt mondta, hogy 100-150eFt-ot ra kell kolteni.
Aztan atgondoltuk, hogy ha hivatalos Renault szerviz 150eFt-ot ker, azt mas megcsinalja 80-100-ert is. Aztan este vegulis erte mentunk, es elhoztuk... "it is a begining of a beautiful friendship"
Szerk: illetve ezt sem tudom, mennyire beszeltuk, de neztem meg mas kocsikat is.
Renaultbol volt egy dizeles is, annak az aljan 50cm-es rohadas, sikerult egy darabot letorni belole, hatul az elemek ossze vissza alltak rajta, csomagtarto is szet volt szedve, hatso kerekjaratnal 1-2mm-en felvallva a festek, alatta rozsda, belul lotyogott a kartamasz, ami egy nagy darabbol van, tehat belul is csontra szet volt szedve.Akkor egy ujfalusi srac is behozta a kocsijat, annak a motorhaztetot es a tetejet leszamitva nem volt olyan resze, ami ne lett volna serulve, belul is hianyoztak dolgok a kocsibol, jobb ajto egyik helyen befele, masik helyen kifele allt, kuszobe utve volt rendesen, egyik ulest nem lehtett donteni, mert a kabel elszakadt benne. Igenytelen volt az egesz.
Tehat hogy az kulsore ugy nezzen ki, mint most a mienk, egy 200at ra kellett volna kolteni... csak a kulsore! Igy aztan ezt el sem vittuk bevizsgaltatni.Hivtam az orszagban tobb embert is telefonon, ott is mondtak ilyenekt, hogy "haaaat szerintem a hatulja torve volt", meg mielott eloben lattam volna a kocsit! Ez ilyen...
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
MMA87
Amit eddig rakoltottem:
- 37eFt altalanos felujitas: ekszij - legalabb nem nyikorog vegre
hatso fek - volt rajta meg 2 mm, de a biztonsag az elso!
muanyag panelek, legszuro haz javitasa, par csavar az ajtoba - legalabb nem zorog
futomu beallitas - biztonsag-65eFt katalizator es kipufogo: Siman atment a muszakin, csak engem zavart a hangja (illetve bnomon is lattam, hogy neha nem mert gazt adni, mert furcsa volt a kocsi hangja).
A hatso kipufogot nem akartam csereltetni, de amikor felemeltek a kocsit, akkor en is lattam, hogy felesleges huzni-halasztani. Illetve 26eFt-ot megert egy zsir uj kipufogo, es igy meg szerelesi koltseget sem kellett fizetni!
Eldontottuk, hogy megtartjuk a kocsit, ezert inkabb megcsinaltatom most, igy mar most elvezhetem, hogy milyen fincsi hangja lett a kocsinakEgyelore ennyit kolottem ra, illetve a heten-jovoheten viszem meg az 1%-os futomu elterest megcsinaltatni, hogy az is rendben legyen. (Kb. 10-20eFt lesz)
A kocsi most volt muszakiztatva, tehat ezeket a problemakat huzhattam volna, de meg egyszer mondom: inkabb megcsinaltatom most ezeket, es akkor mar most van egy kozel 100%-os (amennyire egy 9 eves kocsi lehet az) allapotban levo gepunk.
En sem orulok, hogy ki adok 120eFt-ot egy honap alatt, de mindenhol irtak, hogy a kocsi vetelaranak 10-15%-at egybol ra kell kolteni.
5eKm mulva lesz egy olajcsere, 20eKm mulva egy vezermuszij csere, illetve meg a teli gumit meg majd a nyari gumit megvesszuk ra, utana sztem egy par evig hasznalhato kocsi marad, komolyabb raforditas nelkul.... Ha nem igy lesz, ELADJUK!Osszegezve: Vannak/voltak hiaba a kocsinak, de relative olcson ki lehet ezeket javitani, sot, ha nem lennek ennyire kenyes, akkor jarhattunk volna a kocsival (plane, amire nekunk kell) abban az allapotaban is, ahogy megvettuk.
Viszont nem volt szerkezeti hibaja (bal ajto volt torve, de legalabb nem volt totalkaros, mint sok masik, ebben az arban), a vermuszij cseret, alvazvedelmet egyelore megusztam.Szoval ennyi penzert (az orszag egyik legolcsobb kupejat vettuk meg!), szerintem jo vetel volt, es nem hiszem, hogyha azt a penzt, amit most a szervizre koltunk, a vetelarhoz tettem volna hozza, akkor jobb kocsit kaphattunk volna. Es megegyszer mondom: csak kopo alkatreszt csereltettunk, ami elobb-utobb sajnos minden kocsin muszaj lesz.
MMA87 A katalizator es a futomu (bar errol majd beszeljunk, ha megcsinaltak) osszesen kb. 50-60eFt. Sztem tedd ossze a ket kezed, ha csak ennyit kell majd kolteni a kocsira, amit veszel! De en is csak ezt tudom, mondani, hogy 10-15% legyen felreteve a kocsi aranak! Es ne feledkezz meg az atiratas koltsegeirol, kotelezorol, sulyadorol.....
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
-
tresh
veterán
-
_NCT
addikt
válasz Kornel #11754 üzenetére
Hogyne, erős a keze, meg olyan érdes mint a smirglipapír....Hagyjuk már... Gondolom 60kg volt vaságyastól...
Nekem 2 autó maradt tervben, csak a költségvetésemen még realizálni kell... Max 850 a keret, szal vagy Megane II vagy Nissan Almera P2. Ezek maradtak a sok-sok autóból amiket nézegettem....
-
-
_NCT
addikt
válasz Kornel #11748 üzenetére
Ráadásul amilyen igénytelenek a képek, olyan igénytelen a belseje, tehát ez már részben elárulja a tulajról is, hogyan bánt az autóval.... Olyan igazi igénytelenül szerintem.... Még mindig nem értem, miért haladja meg az emberek értelmi szintjét az, hogy legalább 5-6 db normális kép kerüljön fel, ha tényleg el akarja adni, nem csak árulni az autóját. És legalább takaríttassa ki, ha már ő lusta rá
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Ma vettem új féktárcsákat és hozzá fékbetéteket a Cliohoz.
De félek fölöslegesen. Szóval a probléma az, hogy nagyobb sebességről fékezve rázott, más okokat kizárva a szerelő a féktárcsát mondta. Viszont most nézem az új féktárcsák "használatiját" és azt látom, hogy ezeket is be kell órázni stb.Szóval lehet a régieknek is segített volna egy szimpla órázás, beállítás? Vagy azok tuti rosszak már? Remélem nem dobtam ki az ablakon 20ezer Ft-ot...
-
FerNandor
őstag
EZ elég olcsó
"az a Clio" még mindig megvan a hahun, úgy tünik köv vasárnapra ugrik a szöveg
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
vallas
őstag
New Dáciák!
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
senior tag
Sziasztok!
Kezd rendbe jonni a kis Megankank, kapott uj katalizatort meg hatso kipufogot is, mostmar egesz jo hangja van, leszamitva, hogy: Egyesbe olyan a valto hangja, mintha tolatna. Illetve neha kicsit nehezebben veszi be a fokozatokat, plane, amikor visszavaltok, akkor kicsit eroltetni kell. Szerintetek ez igy normalis?
Szerk: Renault Megane II 1.4 benzin 16V, 5 sebesseges valtoval
[ Szerkesztve ]
-
-
Reaper04
aktív tag
válasz AMD Power #11725 üzenetére
Sziasztok!
AMD Power: 130nál 4ezer környékén járt a motor, szép hangja volt, de zenét hallgattunk...
Befért volna még egy hatodik sebesség szerintem. Talán a fogyi is kevesebb lett volna ... nem?
mycso: Akkor oksrob210: De az autónk is más azért Városban nem pörög úgy mint autópályán. Mondjuk a fogyi közel azonos (város-autópálya)
Bár szerintem ezen a 7 literen sokat dobott az, hogy ott ölig sok domb volt, 40-es 50es táblával tarkítva. Ilyen lassan felvánszorogni...Szerintem egész jó lett így az átlag, lehetett volna jobb is gondolom, de így is jó. Mondjuk dinamikusan vezettem, de betartottam a sebességhatárokat.
Apósnak a nubirája 10en felül kajál városban... azért (ugyan úgy egyhatos motorral)[ Szerkesztve ]
-
just
aktív tag
Tudja valaki hogy honnan lehet ilyen dCi feliratot venni vagy rendelni?
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
előre is elnézést, mert nem vagyok nagy videó fan
De a hatás átjön az amatőr videómon is
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na aki nem jött ki az sajnálhatja nagyon baró volt
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A Hungaroringre nem jön senki mi mindjárt indulunk
Renault power
-
FerNandor
őstag
Jó lett a fóliád!
Én is nezek most egy teletankot lámpagyulladásig. Eddig mondjuk felment a fogyi kb 4,3l-re, mert most sokat mentünk városban, + a hülye Mecseken. Majd beírom az eredményt.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
hossszú
őstag
Nekem is meg van az első teli tankos fogyasztás mérésem.
53 litert tankoltam 755 km-re ez egész pontosan 7 literrre jött ki. Ebben volt munkába járás, városban szaladgálás, meg max. 50 km-es főúton való használat.
2,2TD Grand Espace a maga 1,67 tonnás önsúlyával.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #11719 üzenetére
Ha azt veszed alapul, hogy nekem a városi dugóban (sajnos minden nap kifogtam a dugót most ebben a hónapban) 7.8-ra jött ki, akkor van azon az 1.6 os jó kis mocin mit finaomítani
de egyébként az 1.6-ostól teljesen elfogadható érték.
Én azt mondom, hogy egy 10 év körüli autótól a 8 liter alatti fogyasztás elfogadható.Renault power
-
Reaper04
aktív tag
Sziasztok!
Megjöttünk nyaralásból. Majdnem 1000km-t tettünk meg, oda-vissza, autópályán, városban faluban, autóúton. Átlagban 7,1 lett a fogyasztás.
Legtöbbet 110-zel, aztán 130-cal, majd 60-70 és 50-nel mentem.Kb. 800 km volt oda vissza, csak a célhelyen még utazgattunk ide-oda (maradék kb. 200km). Pechünkre csak lejtőből-emelkedőből állt minden. Ott a pillanatnyi fogyi 10-15 l között volt
Szerintetek jó az átlag ehhez a távolsághoz? (Megane II, 1.6, 16v)
-
Nordik
őstag
válasz AMD Power #11715 üzenetére
Ertem. Egyebkent ma olyan 6-7km utan erte el az uzemi hofokot. Ez normalis lehet vagy telen gondok lesznek? Amit meg eszrevettem, hogy nyaron nem igazan szokott bekapcsolni a venti. Vagyis hosszu araszolgatasnal mikor leallitottam van hogy ment, de nagy atlagba nem vettem eszre, hogy bekapcsolt volna.
-
Nordik
őstag
A kis Clio ebbe a huvos idobe nehezen eri el az uzemi hofokot, illetve hiaba tekerem fel a futest kb a kapcsolo osztasanak feletol erzek meleg levegot. Addig semmi szinte. Ezek lehetnek termosztat hibara utalo jelek?
-
Josi
senior tag
-
vilmaboy
őstag
Sziasztok!
2006os Megane II 1,5Dci 106le motorral csinál olyat, hogy menet közben néha sipol egyet, majd kiírja, hogy "Engine Overheating". Ekkor leesik a víz hőfokjelzője nullára, majd kb 10sec és máris megy minden normál üzemben... Mi okozza ezt? Hőfok jeladó? Vagy mi a ....
[ Szerkesztve ]
A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!
-
senior tag
válasz AMD Power #11701 üzenetére
Meg az autokereskedesbol kaptam a telefonszamot. Debrecenben egy fuggetlen autoszerelo. Tobb mindent megcsinalt a kocsin, osszesen 37eFt-ot hagytam ott, lehet azert volt ilyen olcso, nem tudom. De korrektnek tuntek. Hatso fekcseret is megcsinaltak 8eFt-ert, stb.
Szerda reggel adtam oda a kocsit, Csutortok reggel amikor mentem erte mar mas kocsik alltak ott, szoval dolgoznak rendesen. Ha erdekel, megadom a tel.szamat, cimet.