- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Yettel topik
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Jövő év őszén jön a Mortal Kombat mozifilm folytatása
gp A folytatásban felbukkan végre Johnny Cage is, akit Karl Urban alakít majd.
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
imibogyo
veterán
Nekem ezekről a tükrökről mindig ez jut eszembe. LINK
Nem tartom szerencsésnek, ha "nagyon le kell nézni" a hátranézéshez.Ő ezt írta egyébként:
"The bar-end mirrors on my bike were relatively new, and in hindsight offered poor visibility. I had no idea just how much time I was spending looking down at them until I reviewed the footage afterwards. It was definitely an eye-opener."Tudom, hogy ez másmilyen kialakítású amit linkeltét, de akkor is ez a véleményem. Minél kevésbé kell "elnézni" a menetiránytól a visszapillantó felé, annál jobb SZVSZ.
-
CyberPunk666
senior tag
Oktatáson volt, bukókeret van a motoron, nem sérült meg semmi azon sem, csak lett pár újabb karcolás a kereten, de az azért van.
Vissza is mentünk azonnal, már eleve visszafele tartottunk, mert a hó az nem alkalmas motorozásra.
imibogyo
au, az fájhatott... szerencsére nem lett baj.
[ Szerkesztve ]
-
Francia91
veterán
Lidl-ben tavaszonként vannak motoros cuccok, azok elég jók szoktak lenni (a téli kesztyűm harmadik éve bírja, amit ott vettem)
De pl én Hódmezővásárhelyen, egy Shox partner motorosboltban szoktam próbálgatni, és vásárolni cuccokat. Én is túrázok nagyokat, igaz MZ-vel, de egy hét alatt lenyomunk 2.500 km-t, van két kesztyűm, az említett LIDL-es téli hosszúszárú, valamint egy 5 ezer Ft-os nyári hosszúszárú. Az 5 ezer Ft-os a jövő nyarat szerintem nem éri meg, úgy 2,5 éve van meg, de eléggé elkopott"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
dellfanboy
őstag
mennyi a budgeted? en par eve a dainese-t vettem a k*r*sn* outlet-eben 23-ert es tok meg vagyok vele elegedve.
kopas 0, kva kenyelmes , persze vigyaztam ra, esobe pl. nem hordtam evente bor apoloval apoltam es a feher meg feher rajta nem sargult be.
nekem 23-ert jobban megerte mint egy no-name 10 15-ertkb 20k km-t tettem bele
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
CyberPunk666
senior tag
Nem, és azt mondom, hogy még jó is, hogy sikerült kipróbálni a létező legrosszabb szituációt, ami motorosként ilyen szempontból érhet, hidegben, esőben, havazás közben, latyakra futás.
Mindezt egy oktatóautóval a hátam mögött, nem egyedül.Ilyenkor kell ezen túlesni, bár sztem egyéb esetben nem ülnék motorra ilyenkor, mert félteném a saját gépemet, meg magamat. De jobb ilyenkor átélni és túllenni az elsőn.
Majd megyek a safety-hez erre a terepmotoros bevezetőre, had szokjam az ilyen helyzeteket, élőben ne kelljen soha, de ha mégis, akkor legyek felkészült.
-
CyberPunk666
senior tag
fura, mert nincsen termo bélése, és az eladó is azt mondta, hogy hideg, de a dainese oldalán téli viseletnek árulják, azért vettem, hogy majd márciusi reggeleken és estéken tudjak motorozni.
Akkor ez hideg lesz hozzá?
Pedig azt gondoltam, hogy majd május környékén veszek egy perforált verziót.
-
-
amdk7
aktív tag
Tényleg nem akarok off lenni, de megfordítanám a mondatot.
Ha találkozik velem utána már nem lesz szűk.A viccet félretéve: Azért a XXI.- század megjelenésével, a hatalmas szexuális felvilágosodás mellett a szűk p*nák száma is leredukálódott. :S
MOD:
Igen, mint a 18 éves szűz lányoké. .[ Szerkesztve ]
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
imibogyo
veterán
Vannak motorok amiknél az első kerékben van a sebességmérő szenzor (ezeknél lehet látni, hogy például egy-kerekezésnél csökken a sebesség, aztán amikor leteszi az elejét, akkor hirtelen mondjuk 60-ról visszaugrik 130-ra a kijelző). Na ezeknél a motoroknál elvileg (!) az áttételezéssel semmi sem változik, ha a kerékméreted nem változik. Ami főtengelyről mér pl. vagy váltóról (nekem pl. az autó ilyen), akkor ott már lesznek csalások. De majd kijavítanak a többiek ha rosszul tudom/gondolom.
-
Lomha 8V
addikt
Én a helyedben nem szarakodnék ezzel. Fognék egy GPS-t, bemérném a gyári felállást a sebességhatárokon, 30 - 50 - 80 - 90 stb. Aztán mikor megvan az átalakítás, bemérném újra és kész. Tudod, hogy kb. hol, mennyit csal, aztán úgy mész. Ezért beleturkálni meg padoztatni olyan kár, szerintem.
-
Lomha 8V
addikt
Ha egész szezonban 50-el mész és az óra 60-at érzékel (ez nagyon durva csalás már), akkor ha 10.000- km.-t mentél a szezonban, 12.000-et fog mutatni az óra. Ezzel a pár foggal Te ennek a felét sem fogod elérni szerintem, úgyhogy a helyedben nem aggódnék miatta különösebben. De amúgy a GPS erre is választ ad.
-
ath
senior tag
nekem így van, én tettem bele healert. nem csak azért, mert fogalmam sincs mennyivel megyek, hanem mert a számolt táv is kezelhetetlen volt, egyfolytában matekozni az arányokkal pedig macerás.
szerk: egyébként inkább tennék hátra +3. figyelj a lánchosszra is, mert nem mindegy, és nagyon valószínű a csere a mostanitól eltérő áttétel esetén. plusz az sem mindegy, hogy beleférsz e egyáltalán a min-max feszítőtávolságba a villádon
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
mert ez az arány általában: -1 elől ugyan az, mint hátul +3, viszont persu is azt mondta, hogy a lánc szempontjából egy kicsivel "egészségesebb", ha nem olyan hegyesszögben fordul elöl.
az előzőt is így használtam, igazából így ugrik szerintem jól, nem is tudom milyen lehet már normál állapotban[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
Hátra +3 az annyi mint elől -1, kb arra számíthatsz hogy a végsebességed 12-15 km/h között fog csökkenni, viszont jobban fog húzni.
Rövidülnek a sebességek, erősebbnek érzed tőle a gépet, ugyanakkora sebességnél nagyobb lesz a fordulata.A lánckerék változtatásokat mondják a legolcsóbb tuningnak, első kb 3000-3500 Ft hátsó 7000-8500 Ft között.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
ath
senior tag
Nem, emiatt nem tetetnem padra. Felesleges. Van egy sajat appja, amivel meg tudod adni a gyari allapotot, a gumimereteket, es a valtoztatasok alapjan kiszamolja a korrekcios tenyezot. Sot, azt is tudja, hogy a gyari 5 kmh csalast is leszamolja. A mostani allapotban gos-el, utszeli sebessegjelzovel nezve 1-2 kmh csak a valostol elteres.
En hasznaltan vettem, igaz yamaha kabellel ami most polcon van, de hasznalt suzuki kabelt is talaltam, igy az egesz 13e volt. Ennyiert jo, de a 20at kicsit sokallom. -
-
Topiccsendőr
addikt
Legutobb fel orat toltottem el az egyik havernal, tarsashaz.
Robogoval voltam, mar kettot elloptak tolem, ugyhogy inkabb a zarhato szemettaroloba betoltuk. Amikor visszamentunk odagyultek a lakok, es amolyan olaszliszkai helyzet kerekedett, csak nem sved cserediakok voltak, hanem nenik, illetve en nem okoztam kart senkiben (pedig igeny lett volna ra).
Persze azt alairom, hogy egy motor nem tarsashazba valo, illetve amikor a lepcsohazban szereli a robogot mobilvakuval a szerencsetlen, na az tenyleg a legalja.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
Mázlim volt mert könnyen kijött. kb 15cm-es vas volt végügütve a kulcscsontomban, és a doki mesélte hogy volt már hogy 25 percig kalapálta kifele úgy megszorult. Na azt nem bírtam volna ki ébren, de sztem 5 percet sem. Néhán ütésre elindult és onnan már könnyen kint volt. De nem volt valami kellemes. Érzéstelenítő lidokain volt az csak arra volt jó hogy a vágást ne érezzem.
Természetesen megvolt a lehetőség hogy altatásban veszik ki, de áprilisra kaptam időpontot. Mivel nem akartam még 3.5 hónapig a mellkasomból kiálló vassal mászkálni, beleegyeztem hogy próbáljuk ki hátha kijön könnyen. Mázli, kijött.
Rehab az nem sok lesz már, a csont összeforrt, és ugye a TEN előnye, hogy kifele már minimális műtétet jelent csak. Ma megyek varratszedésre, remélem holnaptól már folytathatom az edzést
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
nem szabad injektoros motornak leallnia. ez nem a nem hasznalat miatt van, ez valamilyen beallitas, vagy szenzor hiba, nem lehet egy egyszeru leiras alapjan megmondani.
itt nincs automata szivato, ez nem karburator.
ez befecskendezes.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
"Amit kértem azokat mindig megcsinálta."
Ez a bajom a legtöbb (amúgy tök jó, és megbízható) szerelővel. Amiért odaviszed, azt megcsinálja, de nem szól, hogy "amúgy érdemes volna még erre-arra ránézni, mert gyanús, hogy van valami", vagy "láttam még ezt-azt, ha van rá igény, beleásom magam"...Nálunk a céges autószerelők is ilyenek... tök megbízhatóak, és jól dolgoznak, de amikor odavittem a kocsit, hogy gond lehet a bal hátsó csapággyal, akkor igazán megforgathatta volna a jobb hátsó kereken kívül (mert azt megnézte) az elsőket is, és nem kellett volna 2x mennem... De hát ugye az ember ne legyen telhetetlen!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
"Amit kértem azokat mindig megcsinálta."
Én nem vagyok egy műszaki ember, nem értek hozzá, ezért én elvárom a szervíztől hogy ha ők látnak valamit akkor szóljanak, vagy ha én érzek valamit akkor azt kivizsgálják és megtalálják az okát.
Legalábbis ahova én hordom ott így megy. Minden bejelentkezésnél megmondom hogy hány km-nél és hány évnél járunk, ők pedig aszerint csinálják amit kell. Megkérdezik hogy van-e bármi óhajom vagy panaszom, megválaszolják a hülye kérdéseimet, aztán ennyi. Egy szimpla gumicserénél is átvizsgálják a motort és ha van valami szólnak.
De hacsak nem valami átalakítás vagy nekem nem tetsző dolog cseréje miatt megyek, akkor nem én kérem hogy mit csináljanak a motoron, hanem ők mondják, hogy mit kellhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
Azért nehéz ám a szerelőnek is!
1. Ha megnéz mindent, akkor az neki idő. Ha jó szerelő, akkor sok munkája van, tehát kevés ideje. Valahogy gondolom kell egyensúlyoznia a kettő között.
2. Ha mindig talál valamit, akkor a kuncsaft előbb-utóbb azt feltételezi, hogy átverik. Ha semmit sem talál, akkor meg az a baj.
3. Neki is lehet nője, aki időnként kiviszi az észből, lehet időnként fáradt, stb. és olyankor bizony még ő is elnézhet valamit.
Szerintem ha eddig elégedett vagy vele, akkor egyeztessetek, ez miatt kár váltani. Szerintem.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
CyberPunk666
senior tag
-
Lomha 8V
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen