- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykó78
tag
válasz
Pfiucska #152886 üzenetére
Lánc, lánckerék ügyben itt le tudod ellenőrizni: https://www.pinkmotors.hu/jt/jt-lanckerekek-es-lancok.htm
Mindketten ugyanazt a lánckereket forgalmazzák. -
etnies
senior tag
-
hroberto
veterán
válasz
Pfiucska #148354 üzenetére
Egy jobb tapadású guminak mindenképpen van jelentősége, még egy totál kezdőnél is. Sőt...
Egyszerű példa : ha hirtelen meg kell állni, akár egy balesettől is megmenthet egy jobb gumi.
Ráadásul S23 és Road 6 volt tervben az elején, ezekhez képest azért jókora visszalépés a BT 023. -
vlevi
nagyúr
válasz
Pfiucska #148338 üzenetére
Nekem nincs nagy gumis tapasztalatom, túra enduron a metzeler tourance különböző változatait használtam, szóval az nem releváns.
A tracer900-on gyárilag Dunlop d222 volt, erre sokan mondták, hogy vacak. A-bol B-be elgurulni meg csak-csak el lehet vele, de az nekem se jött be. Michelin road5-re cseréltem, az tényleg sokkal jobb, meg úgy is ezt mondom, hogy én közel sem közlekedek olyan sportosan, mint amit a motor, vagy a gumi tudna.
Nem is igazán a gyártó a lényeg, hanem a felhasználást kell eldönteni. Motorrevut szoktam olvasgatni, a németek szokták csinálni gumi teszteket, és nagyon kevés kulonbseg szokott lenni az egyes gyártók gumijai között, ha azonos felhasználási területre készült gumikat hasonlítjuk össze. -
yodamastah
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Pfiucska #148347 üzenetére
De ez megint olyan, mint az olajoknal a marka. Hiaba kerdezed azt, hogy motul/castrol, melyik a jobb. Ha vki azt mondja, h szerinte a pirelli jobb... jo, de melyik pirelli jobb, melyik michelinnel? Es egyaltalan milyen felhasznalast tekintve?
A gumiknak is van tobb fajtajuk. Hogy az igenyeid alapjan korbe tudjuk loni, tudni kellene, mennyi kereted van ra, mennyit mesz egy evben, es milyen gyakran szeretnel gumit cserelni.
-
hroberto
veterán
válasz
Pfiucska #148347 üzenetére
Az Angel ST egy elég régi gumi már, úgy rémlik, hogy csak egy komponensű. Nem mondom, hogy rossz, de manapság vannak jobbak. Akkor inkább már a GT vagy a GT2.
De amúgy igazából majdnem mindegy milyen gumit veszel, ha nevesebb gyártó termékét veszed. A gumi jellemzően többet tud mint egy átlag motoros.
Döntsd el, hogy sport vagy túra gumi kell, és mindjárt szűkül a kínálat.
Én elég sok fajta gumit nyúztam már el szinte az összes létező márkából (nekem nagyjából 3000 km egy szett gumi, egy szezonban 3 szett el szokott fogyni), de kategórián belül egetrengető különbségeket nem tapasztaltam. Talán a Conti Roadattack 2, és a Michelin Pilot Power 2CT az, amikről nem olyan jók az emlékeim. -
V.Stryker
nagyúr
válasz
Pfiucska #148338 üzenetére
Én csak a Michelin-ről tudok nyilatkozni, mert évek óta minden motoromra azt veszek, mert annó a Pilot Road 2 annyira bevált. Most Road 6 van és általánosságban elégedett vagyok vele. Kopásról még nincs tapasztalatom, de a tapadása jó, fékezéskor jól viselkedik a dög nehéz motor alatt, két személlyel is.
A Pilot Road 3 amit nem szerettem. Az első gumi erős fékezéskor furán viselkedett. Nem volt régi, de erősebb fékezéskor, mintha abs-es lett volna a motor (nem volt.), pattogott. -
válasz
Pfiucska #148338 üzenetére
Vagy nezz ki lomis piacra, nalunk Veszpremben van hetvegente, ~80%os, 2-3 eves gumikat arulnak 10-20ezerert. Xxre vettem elso hatsot 35ert, 4720as dot, 6 mm, pirelli angel, idenre jo lesz. Ennyiert plane.
Ausztriabol hozzak be, ott amit leszednek a gumisok, az kerul ide
Igaz tulnyomo reszt palyagumik, de akad utcai is.
Csak egy tipp volt.
Amugy r17et szoktak ajanlani.
Az meg, hogy BS, Metz, Pirelli, vagy Conti, Misi, szerintem kb mindegy, foleg 35kw-ra. -
norbert1998
nagyúr
válasz
Pfiucska #144425 üzenetére
Próbáltuk úgy szervezni, hogy ne legyen végig bérautó, de igazából 200 euróért egész hétre lett autónk, nem igazán tudtam volna érdemben spórolni vele. A hotel nem ad transzfert, a taxi ki tudja mennyi, a busz meg szintén kérdéses, ha például késik a gép és éjjel érünk oda, mint pl júniusban Törökországba. A bérautó ott van mindig és a miénk.
-
vendingo
veterán
válasz
Pfiucska #144323 üzenetére
Ezt mondtam volna én is, vagy nc700x, vagy folytott dl650. Talán még a 390 adventure is beleférhet, bár ez kicsit gyengébb, kicsit drágább.
Kle500 már régi technika, de még ez is kategórián belül van.
Xt660z nagyon jó motor, de nem ér annyit, mint amennyit kérnek értük. -
vendingo
veterán
válasz
Pfiucska #143405 üzenetére
Köszi, nem valami bizalomgerjesztő.
Akkor marad a kocsi, abba legalább van klíma.Sajna másnál is olvastam hengerfej problémát, de akkor az nem egyedi eset volt.
Nézelődök tovább, de másfél éve vergődök, hogy mit vegyek, nem nagyon van választék a méreteimhez, elvárásaimhoz.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Pfiucska #143380 üzenetére
Új CB-vel mentünk ketten mert agyaltunk már azon is, hogy 500x de az annyira pici volt fizikailag kettőnknek, hogy el is engedtük pályára már ki sem vittük érdeklődés hiányában.
palfitom
gonger nem véletlen írtam a 700-ast, az van reálisan 1,9 körül és van kínálat a 750-ből van kb 2db a többi 2,2++. Ha ennyit szánnék rá akkor 1150 és egy kardán felújítást is bele kalkulálnék. Nem véletlen került a 700-as említésre és nem a 750.
-
neutron23
csendes tag
válasz
Pfiucska #143204 üzenetére
Nem egészen..
lényege hogy minél kevesebbszer kényszerítsd inzulintermelésre a hasnyálmirigyed egy nap, ami akkor történik ha eszel. Ezért sem mindegy hogy mit eszel akár abban az egyetlen étkezésben, mert vannak amik nagyon fellövik az inzulinszinted, vannak amik pedig szinte egyáltalán nem. Cél a minél laposabb görbe. És persze a májad is megköszöni, hogy nem dolgozik nonstop. Egyetlen étkezéssel is kalóriatöbbletbe lehetsz egy nap, és leszel is még a kezdetekkor, nincs ezzel baj. A lényege, hogy amíg üres gyomorra vagy, a szervezeted a zsírként elraktározott energiát tanulja meg felhasználni. Az angol ezt úgy mondja, hogy "fat adopted". Nem mellesleg a gyomrod szép fokozatosan össze fog szűkülni, tehát ha teljes jóllakottságig eszed magad, akkor is hétről-hétre egyre kevesebb étel kell majd a jóllakottság érzéséhez. Egy 5-6%-os testzsírszázalékú embernek is közel egy hétre elegendő energiaraktára van. Nem is beszélve arról, hogy az éhgyomri állapot iszonyatos mértékben megdobja a növekedési hormon termelésedet. (HGH) A rutinosabbak néha beiktatnak 2-3-4 akár 5napos kajaszünetet is, ilyenkor többszáz százalékos termelésben vagy a normál állapothoz képest. Persze azt mondani sem kellene, hogy rendszeres testmozgással, sportos hobbik beiktatásával az egész sokkal könnyebb és gyorsabb.
-
etnies
senior tag
válasz
Pfiucska #143204 üzenetére
Azért, mert a komment szekció azt írja, attól még nem igaz. Ha 16 órán keresztül nem eszel, akkor 8 órád van enni, ezalatt kétszer eszel, mert az étkezés után 3-4 óráig jóllakottság érzésed van. Viszont kb 5 óra alatt megemészted a legdurvább húsokat is, a maradék időben elkezded égetni a szénhidrátokat, s ha elfogynak, akkor a zsírokat is.
A kórosan túlsúlyos emberek általában napi 5x esznek, ha ezt kettőre redukálják, már elindul a fogyás. 160 kilóról elindulni nem olyan, mint 5 kilót leadni a strandszezonra, orvosi felügyeletet igényel. Én ebbe nem akartam belefolyni, mert könnyű a partvonal mellől megmondani a tutit, de 16 órát koplalni legalább egy évig, nagyon nehéz.
Ha ő elszánja magát, akkor le fog fogyni, de attól nem, hogy mi noszogatjuk vagy javasoljuk. Bármilyen életmódváltozás akkor működik, ha belülről fakad.Szerintem fórumok helyett érdemes konzultálni egy dietetikussal.
-
Somatom
veterán
válasz
Pfiucska #142873 üzenetére
Hogyan? Egy általános felhasználásra szánt eszközt kéne speciális körülmények között használni. Pl. az OIS -t a kézremegés kompenzálására fejlesztették, nem pedig egy gép rezonanciájának a kiszűrésére. Utólag visszanézve a tesztvideóimat, észrevettem, hogy néha random beremeg a kép. Rájöttem, hogy olyankor bal kézzel nem fogtam a kormányt. És ez csak a kamera. Ott van még az időjárás (tűző nap, eső), a fényerő, az érintéskezelés (kesztyű), a hang (szélzaj, sisak), stb.
-
Somatom
veterán
válasz
Pfiucska #142871 üzenetére
Próbáltam én is odébb rakni, de akkor nem tudom a gumibiztosítót ráhúzni, mert annak középen van a lyuka, amit az alaplap közepén kell áthúzni. Igazából az én telómhoz van a RAM -nak dedikált tartója, ami a vezetékes töltést is átviszi kábeldugdosás nélkül.
De, egyrészt abba csak tok nélkül menne be a teló, másrészt egyedi rendeléssel hoznák be USA -ból, horror áron. -
yodamastah
őstag
válasz
Pfiucska #141703 üzenetére
Délután 1-5 között lesz a legjobb tapadás. Szerdán voltam kint, előtte napokig esett, hárman motoroztunk, eléggé csúszott a pálya. Nem tudom mennyire lett azóta felgumizva, lehet már reggel 9re is kiváló lesz. Nem ritka hogy reggel még ilyen "billegős, csúszkálós". Ilyenkor ha megy rajta 10-20 motor, 1 óra és jó a pálya.
Én korán nem tudok felmenni a pályára holnap, még gumiznom is kell. De Délelőttire koncentrálok én is. Délután a tmax-on koptatom be az új gumikat
-
szetcsuszott
aktív tag
válasz
Pfiucska #140989 üzenetére
Nna az már alakul, ez legalább már injektoros. Főleg jó, ha elviszi egy alapos átvizsgálásra és nem kell még ráborítani fél misit. A legtöbbnél nálam úgy kezdődne, hogy a kiherélt ordító kályhacső kuka, eredeti kipu vissza (ha az eredetit barmolták szét, meg sem veszem) hozzáhangolni mindent, rendesen átvizsgáltatni, ami olyan az csere, és akkor még lehet, hogy belefutok valami cumiba motor és váltó terén....
Egy ilyenen még talán el is gondolkoznék. Talán. Jó egészséget hozzá.
-
szetcsuszott
aktív tag
válasz
Pfiucska #140977 üzenetére
Az a bajom, hogy mind 15-20 év körül van 2 millió környékén, és szinte biztos, hogy átírással meg szervízzel együtt még pár százast rá kell borítani, az meg irreális.És akkor még mindig egy 20 éves karburátoros, esélyesen vastagon a kazetta B oldalát taposó jószág tulaja lennék, mert 2M ezekből a kínálat alja. Eleve a mostani használt autó és motor árak irreálisak.
a fiatalabb (2018 után) kínálat zöme cb500f, meg minden más olyan, amivel egyszerűen nem tudok azonosulni, egyszerűen nem tetszenek. Nem létkérdés a motor, nem cél, hogy csak a motorozás kedvéért vegyek valamit ami nem tetszik. Még talán a Rebel, de annak meg at ágaskodó sáska alakja a túl magasra emelt elejével rontja el... És azok is 2M.
-
A Zéé
addikt
válasz
Pfiucska #139030 üzenetére
Mi azért kaptunk 3 éves Octaviakat idén, mert nyár elején pl. úgy vettek volna fel rendelést 4 egyformára, egyszerre történő leszállításra, hogy vállalási határidő nélkül. De az alvik is ilyen 1-1,5 éveket vártak a furgonokra/teherautókra, szóval szerintem már lekéstétek...
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Pfiucska #137236 üzenetére
Marad az írt trió, esetleg nézz rá az alkalmazásonkénti szeparált hangerőbe(hogy ez magyarul mennyire debilen hangzik...) és vegyél fel oda mindent amit használtok hátha az segít más ötletem nincs majd megnyomkodom ha hazaértem melóból és aludtam egyet
holnap anyám céges A52-jét aztán ha találtam valamit dobok egy PÜ-t. De meglepne ha lenne olyan menüpont benne ami a 20FE vagy S10-ben nincs jelen.
Somatom Köszi a PÜ-s választ múltkor nem volt időm a napokban de olvastam
csak lefogom tenni szerintem azt a C-t első körben.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Pfiucska #137218 üzenetére
S10 és S20FE lenne az áldozat(lehet hang managerben emelni a kimenő jel erősítését nem vészesen para a hangerő), most egy noname kis mikrofonos füles van behúzva a sisakba azzal szószó 100-110-ig, az FG-ST-m elmegy párom XLite-ja viszont szép csendes.
Hmm lehet megérne egy próbát akkor köszi
tboy neked is
, nem nyitható bukód van? Vagy rosszul rémlik? 130 az csak ha már nagyon zavar a rezonancia
, olyan 140-150 közé szoktunk beállni kényelmesen.
Sokallom az interkom árakat úgy, hogy csak vezető - utashoz kéne a dolog, mocis cimbiknek amúgy sincs interkomja szóval...
-
-
Somatom
veterán
válasz
Pfiucska #134850 üzenetére
Ez motortípustól is függ. Sztem a jó tanktáska:
-Alsó része merevített, onnan pedig bővíthető.
-A tankra külön egység rögzüljön, amire a tanktáska csattal, vagy zippzárral rögzíthető. Ez azért kell, mert akkor tankolásnál nem kell az összes, eligazított rögzítést feloldani.
-Legyen zsebből ráhúzható esőzsákja.
-Hasznos, ha hátizsákként is hordható.
-Jók a külső tárolórekeszek, sok bigyót el lehet bennük rakni, de ha nincsenek, akkor két, kínai piacos övtáskával pótolhatók.
PNA/telótartóval óvatosan! Én egyszer, nyáron benne felejtettem a PNA -t és konkrétan megolvadt és eldeformálódott a háza. -
-
A Zéé
addikt
válasz
Pfiucska #132908 üzenetére
Én G310R-el mentem az első 2 alkalommal. Az nagyon könnyen terelgethető kis gép, majdnem olyan, mint a Duke. ER-6n volt a nagy motor, az egy nehéz, tohonya dög a Duke, meg a BMW után. Az elején nagyon nem akart kanyarodni alattam. A 2. alkalom végére már simán letoltam azzal is 5-7 kört a bóják közt. Tőlünk így kértek az oktatók, hogy ne csak túléljük valahogy azt a 2 kört, hanem érezzük is, hogy mi miért történik ott, ezért amíg nem ment irnyonként az 5 kör egymás után, addig nem mentünk fel a pályára.
-
Xero
nagyúr
válasz
Pfiucska #131964 üzenetére
Kijelzon volt istyle uveg folia. Az serult, leszedtem, kijelzonek semmi baja. Hatlapon kivul az aljan van egy fel kis koromnyi horzsolas de ennyi. Szoval az istyle folia bizonyitott.
Hatlapra meg megy skin van kicsereltetem 30 korul. Nem izgulom tul. A kozmetikai dolgok nem zavarnak.
-
DJGABI
addikt
válasz
Pfiucska #131700 üzenetére
Csak hogy ellenpélda is legyen, milyen ha belenyúl az ember: a Twingo-t mondjuk kis pénzért vették (asszem 200k alatt), de szerintem a vételára már többször belement. Szerencsére mostohaapuja szerelő, de most is épp javítás alatt van. Lassan második hónapja. Nem is értettem hogy vehették meg, sokadik autó volt amit megnéztek. Jó, persze ennyiért csodát nem vár az ember. Motorikusan mondjuk pöpec. Kevesebbet eszik mint a családi Clio, beéri 5 lityóval. Meg hát francia, rozsdásodni legalább nem rozsdásodik.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2183, 100% Akkumulátor
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest