- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dexar007
veterán
A masik amitol meg felek,hogy szetszedik,aztan meg nem tudjak normalisan osszerakni.
Most meg semmi gond nincs a motorral,elviszem szervizbe,megyek vele 1000km-t,aztan lerohadok valahol a semmi kozepen.
#38849: Ez nem kifogas. Tru sztori.
Elviszem,mert muszaj elvinni,de rohogni fogok ha utana fog tonkremenni.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Konkrétan erről a típusról van szó, annak is egy 10 éves, de 20 ezer km-nél kevesebbet futott példányáról. Télen vette az ismerős házaspár, 2000 km körül tettek bele ők, eddig baj nélkül.
-
Integra
titán
kezd összeállni, bár egész leírás egy óriási káosz, teljesen össze-vissza
első gumik lehetnek: sima jelöletlen z8 interact és M jelölésű z8 interact, mindkettő 100% szilika, 1 komponensűek, a sima jelöletlen továbbra is 3 zónás, az M jelölésű pedig 5 zónás.
hátsó gumik lehetnek: M vagy O jelölésűek, M a normál motorokra, az O pedig dupla falerősítéssel a nagyobb, nehezebb vasakra. 5 zónásak. ezek a hátsó gumik pluszban 2 komponensűek, 70% szilika középen, és 100% szilika a két oldalán.
5x olvastam át az egészet kompletten, mire ezt így összetudtam rakni. hogy ezt miért kell így leírásban iszonyúan megtekerni... :-/
nem értem, hogy miért tartják bent a 3 zónás gumikat még a z8 interact kínálatban ezek után. fura. a k3 interacthoz és az m5 interacthoz meg nem nyúltak, ahogy látom, ott minden a régi jelenleg. viszont mellé csaptak egy m7rr gumit a kínálatba, de az meg nem interact. -
Integra
titán
az interact gumik teljesen más huzagolásúak, mint a többi gumi, ezért csak párban lehet használni, még márkán belül sem rakható fel más gumival.
az 5 zónás huzagolás az m5 interact sajátossága, a k3 interact és z8 interact 3 zónás huzagolású. az új interact gumiknál ráadásul a huzagolás mellett már két komponensű is a gumi. -
canniball
nagyúr
Meg mert olyan a közlekedés-szervezés, a parkolási lehetőség és a tömegközlekedés amilyen. Álmom hogy egyszer hatalmas P+R parkoló(háza)k épülnek a város szélén, ahol ott lehet hagyni az autót egy értelmes árú BKV napijegy megvásárlása ellenében. Persze, tudom, bilibe lóg a kezem...
Amúgy én Délen csináltam a B-t és sok éven keresztül csak ott vezettem. Aztán néha muszáj voltam Pesten is és egy idő múlva hozzászoktam a nagy forgalomhoz, gondolom idővel az ismerőseidnek is sikerül és ha rendszeresen bejárnak nekik biztosan gyorsabban is megy majd. Amihez viszont a mai napig nem tudok hozzászokni az a sok szöszmörgő autós. Értem én hogy nem ismerik a táblára írt számokat, meg hogy nem sietnek sehova, de hogy akkor ezt miért nem lehet a külső sávban előadni...?Integra!
A pirosnál azért óvatosan mindig előre gurultam, meg ha lehetett haladtam sávváltással, de szlalompályának azért nem mertem nézni a terepet. No meg amikor ugyanazzal a lassú tempóval halad az ember előtt két autós közvetlenül egymás mellett akkor nem igazán lehet rajtuk átgázolni. -
Ezért lesz fejkamerám. Régen sokkal több gond volt, ez még laza. És még sok nem is kerül ide. Utcánk elég fura kialakítású, mert több felé is ágazik, de nem belátható a kereszteződés. Te ha jössz csak az egyike látod, ezért este refivel jövök, hogy az is lásson aki takarásból jön. Ez eddig 2x mentett meg, mert megállt még odaérek. Sokat mondok ha 20-al szoktam jönni. Nappal ez nincs, volt h jött le a barom nyaraló és találkoztunk, mivel már íven volt én nem balra mentem tovább hanem oda ahonnan ő jött és nem ütköztünk. Olyan ez az út, hogy a hegyről lefelé dudálva szokás jönni.
ujskodas! Sok kevés?
-
Polemius
senior tag
Ahhoz nem értek, lehet hogy az bruttó. De közmunkásnak így is, úgy is jobban megéri ledolgozni. Mondjuk nem kicsit érdekes, hogy akár ugyanott ugyanazt kell csinálnia, mint "normál" közmunkán, de többet számolnak érte... Persze kevés közmunkást fenyeget, hogy a fix traffi lefényképezi...
@(#35440) stifi
"piroson áthajtás de túl gyorsan mentem ahhoz hogy megálljak"Nem személyednek szól, de én ilyenért alapból elvetetném a jogsit és/vagy járművet a jogalkotókkal. Akár fénykép, videó alapján is, utólag. Ha jól sejtem, nem rajtad múlott, hanem a szerencsén* hogy nem lett belőle baleset?
*mert nem jött senki elég lendületből
-
-
csongi
veterán
Haaat azert 830ft oraber itt delen nem szamit rossznak. 130 ezer forint havonta. Mikozben 50-70 ezer kozott dolgoznak a kozmunkasok. Egy birsag ledolgozasert majdnem dupla penz jar. Ez sem normalis. Nem az a megoldas hogy a birsag ledolgozas osszeget felezzek, hanem a bereket emeljek, munka hely, nem kozmunkahely.... Stb
-
Dexar007
veterán
Nem.
De nem ez a lenyeg,hanem az elv. Tavaly 5 ezer forintra buntettek meg azert ,mert ,,majdnem kifordultam egy rendorauto ele". Azt is le akartam dolgozni,de vegul az utolso napon csak befizettem.Utolag mar azt mondom,hogy kar volt,inkabb mentem volna 1 delelottot soprogetni valamelyik hetvegen.kcsa: Nekem nem kell kivenni szabadsagot,tanulo vagyok,ido mint a tenger.
De egyekbent mint mondtam,hetvegen is lehet,sot ha jol emlekszem meg is van szabva,hogy nem veszelyeztetheti az igazi munkat/tanulast a kozmunka,igy mindenkit ugy probalnak beosztani,hogy ne zavarja az egyik a masikat.
Egyebkent meg az is lehet,hogy 1 nap utan azt fogom mondani,a sok eszak finn miatt,adjak vissza a csekket,es megyek fizetni. -
.mf
veterán
Aha, persze. Tavaly amikor Vendingóval mentünk Horvátországba, egy hasonlót vittem, valami ilyesmi volt.
1.) Zabálja az akkut
2.) Sokkal gyorsabban felfújom tüdővel, mint ezzel. Borzasztóan gyenge
3.) Csak foglalja a szűkös rakteret
4.) Kínai vackok. Az enyémből még a gépzsírt is kispórolták, elsőre azt hittük, hogy zárlatos, nem akart elindulni, annyira be volt állva. -
Bogyó bá'
nagyúr
Írói vénám nincs, ezért a blogolás kizárva (meg RAW-ban fotózgatok, így képek is csak itthon lehetnek), de a kinézett kempingekben elvileg van wifi-hozzáférés.
szerk: amúgy biztosan nem lesz egy nagy szám az egész, mert valószínűleg nem a totalbike-fórumos csapattal megyek a Transz-Fogarason át, hanem csak egyedül a Székelyföldre. Nem akarom kinyírni a kis motort (az a csapat elvileg öreg MZ-kkel, Jawákkal ment volna / megy, de időközben szinte mindegyikük lecserélte a motorját GS500-ra, 535-ös Virago-ra, azokkal meg én nem tudom, és nem is akarom tartani a tempót.)
(#35190) Mosquito34: jól néznék ki a motoron öntöttvas gázzsámollyal és 200 literes üsttel, a 11kg-os palackról már nem is beszélve!
-
.mf
veterán
Akkor vegyél munkavédelmis boltból - legutóbb 43 Ft-ért kaptam párját az "eldobhatónak" -- hónapokig bírja, ha elkoszolódik, akkor szappanos-langyos víz.
Nem ugyanaz a szint, de a semminél ez is sokkkal több. Ha városon kívül megyek pár órát tempósabban, akkor be szoktam tenni (időnként) Volt már párszor, hogy nélküle mentem el, és nagyobb kör lett belőle, aztán még éjszaka is csengett a fülem.
Nálam vagy Sony MH1C, ha navi / ótópályán zene is megy, vagy sima munkavédelmis, közepesen-erős csillapítású. Nem süketszoba-szint kell, hanem mondjuk 25-30 dB csillapítás, még bőven hallod a motort és a forgalmat is, csak halkabban.
Bogyó, készülsz a túrára látom
Én gázfőző helyett valamikor egy ilyenért fogok beugrani valamelyik boltba: instant-leveshez, teához nekem elég. Pedig fogadni mertem volna, hogy ennek a házi készítésű verzióját készíted
Amúgy én is ezt terveztem, csak az az egy, de nagyon nagy gondom vele, hogy kicsit sérülékeny, így az acél tatonka szimpibb
-
DigitXT
félisten
Nagyobb tempóhoz kötelező. Már egy országúti 90 is brutál, ha hosszabb távon mész.
Városba nem kell, töredéke a szélzaj: jobb szeretek nyersen hallani. (Btw. nem szabad
az első próba, első pár km alapján megítélni, eleinte ugyanis "szokatlan". Nem kicsit...)Robogósba írtam anno tapasztalatokat. Amikor meg Mosquito-ékkal gurultam, felesbe
is kipróbáltam, mert valahogy a jobb fülem érzékenyebb. (Jól esett neki a sárga szűrő.) -
Bogyó bá'
nagyúr
Csak az a baj, hogy egy próbához (tetszik-e nekem, vagy nem tudok vele együtt élni) túl drága...
Most abban bízom, hogy mivel a nyári túrázásokhoz szeretnék egy sztereó BT headsetet beszerezni, az valamennyire megoldja a szélzaj problémámat, miközben persze elsősorban a telefonos navigációt szolgálná ki. Csak most nincs pénzem arra sem, mert elb*sztam turistagázpalackra / főzőre, LED-es zseblámpára, stb.. Pénteken várom a cuccost...(#35165) polimorf: 26 év házasság után? Örül, ha békén hagyom....
(Különben meg ne vigyorogj, pár év múlva Te is járhatsz így!)
Egy idézet ide illik a Pajzán Toldiból:
"Hajdanában bordélyházak bakja,
most fonnyadtan lóg penészes makkja..." -
Bogyó bá'
nagyúr
Én nagyon szkeptikus vagyok a füldugó használatával kapcsolatban, pedig már nem jó a hallásom, ideje lenne vigyázni a "maradékra". Előző munkahelyemen (présüzem) a csarnokban - elvileg - kötelező volt használni, akkor is, ha csak áthaladtam rajta. Én igyekeztem elsinkófálni a viselését, mert életveszélyesnek találtam, hogy nem hallom a kanyarokat harminccal beszedő, hátulról közeledő villástargoncákat, csak amikor már rám dudál. Úgy döntöttem, hogy inkább süketüljek meg, mintsem elgázoljanak egyszer.
A motoron meg most is az a bajom, hogy a jelenlegi, zárt sisakomban a menetszél elég zavaró már 90-nél is, viszont ilyen tempónál már az is elnyomja a gép hangját, szinte nem is hallom. Ha még dugaszt is használnék, az nagyon rossz lenne szerintem... Tudom, használjak hangosabb kipufogót! (Volt, de attól meg a régi nyitott sisakban lehetett megőrülni)
-
Dexar007
veterán
En autopalyatempot nagyon ritkan szoktam menni,az alatt pedig nem biztos,hogy tul sok ertelme van.Arrol nem is beszelve,hogy egyaltalan nem tudom elkepzelni a "suket" motorozast,meg ha valamennyi hangot at is enged. Persze nem olyan mint a zenehallgatas motorozas kozben,de azert hasonlosag van kozte,elobbit egyszer probaltam meg robogon,es eleg is volt. Igaz ugyan,hogy nem taknyoltam el,de egyaltalan nem ereztem a robogot,mintha eloszor ultem volna rajta.
-
csongi
veterán
Érdekes, nálam írja, bár engedi a kiváltást, de a piagio manualjaban nem is hozza szóba. 5W-40 API Sj oszt jónapot.Sőt ACEA A3, JASO MA, de ezek meg minek?
A Jaso MA kívüli ACEA A3 kimondottan személygépkocsiknál érdekes.
Én meg vettem elsőre a drága motult,Többet se.
Egyébként te milyen olajat használsz?
Most találtam 5W-60 MOl olajat, azt teszem bele.A sajátomba, meg szinte minimális eltéréssel van Eni olaj, olcsóbban sem nagyon van Motor olaj. 2200Ft volt literje.
-
Integra
titán
ha szerinted a határozottság a tolakodást meg a verekedést jelenti.. nem is érted amit írtam, illetve súlyos user errorban szenvedsz.
de tudod mit? szólj legközelebb, szánok 10 mp-et arra, hogy lerúgjalak a robogódról, amúgy is szeretem az ilyen önjelölt igazságosztó kereszteslovagokat, akik minden valós indok nélkül megmutatják a frankót. csak hogy a hülye ostoba sztereotípiádat erősítsemmert ez semmi más, mint egy olcsó szar általánosítás a sajátosan pitiáner robogós világnézetedből.
gondolkodj, mielőtt orbitális faszságot írsz, szánalmas... -
DigitXT
félisten
Jah, hogy most arról beszélgettek, hogy miután megálltál, levetted a bukót,
tök jó, hogy a kesztyűt nem kell, mert fel tudod venni a hívást, ilyen módon.
Értem most már. Elnézést. Amúgy a futárok az orrukat használják ilyenkor.Nem csak a te megoldásod lehet jó
Nekem nincs megoldásom. Van egy gyári headset-em, aminek tökéletesen
kitapintható a felvevő gombja ugyanazzal az egyszerű mozdulattal, ahogy a
napszemcsit mozgatod. Nekem ez megfelel. Eddig már 3-4x használtam is.
Ma meg nem volt kedvem bekábelezni magam, be se kapcsoltam...longwild: nem is várható egy ilyen rövidke kiadványtól (bár az talán még egy
lexikontól sem), hogy MINDEN helyzetre felkészítsen... Nem arra van.egyszerűen nincs megoldás rá
Vagy még nem tudsz rá megoldást. Azért van különbség. Most nem akarok
vitát nyitni, de az első esetet lehetne gyalogoscsalogatásnak is nevezni...
A második meg szimplán gyökér, akit addig kéne ütni, amíg mozog, viszont
ettől függetlenül, lehet, hogy épp a holtterében voltál, amikor betépte előtted.A teherautós sztori sem teljesen világos, hogy hogyan húzta rád.
Az tuti,
hogy nem látott, tehát megint sanszos egy holttérben motorozás... A papát
sem kommentálnám. Bevallásod szerint mellette HALADTÁL, potenciálisan
veszélyeztetve magadat. Értem én, hogy minden esetben szabályos* voltál,
de mégis minden esetben ott van a mi lett volna ha? Nem biztos, hogy az ér
haza, aki teljesen szabályos, vagy mindig ragaszkodik az elsőbbségéhez...
(A defenzív vezetéshez hozzátartozik, hogy a néha inkább "lemondasz" róla:
tudom, szemét g*ci dolog az, amikor nem akartál lemondani, de elveszik.)
*: papis esetben csak akkor, ha kialakult az úton a párhuzamos közlekedés.
-
DigitXT
félisten
Egyet nem értek. Ha van headseted, azzal fel tudod venni a hívást,
bűvésztrükkök nélkül. Ha viszont nincs, hiába tudod felvenni, mert
sisakban nem tudsz beszélni, tehát azt is le kell venni, úgy meg...?Valamint a képernyőtapicskolás kizárólag álló helyzetben OK.
Egyébként nincs ellentmondás: headsetre is azt írja a gyártó, hogy
szépen félreállsz, utána veszed fel a telefont. (Minden más "lutri".)Sisakhoz: nekem is van szemüvegem, ezt monitorhoz használom.
Felnyitható sisakban inkább fel tudom venni, bár kényelmetlen, de
egyelőre nem én keresek másikat, pláne nem ilyet. Azt írtam, hogy
láttam olyat, ahol gyárilag bevágás volt a szemüveg szárának. Az,
hogy milyen márka, meg mennyibe kerül, különösebben nem érint,
ezért fejből nem tudom, mobilról meg nem keresem: a Nolan N103
NEM ilyen. Pedig nem a 20-30K kategória, inkább a duplája körüli. -
vlevi
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
A muszer pontatlansaga az csak 3km/h, ennyivel mernek fole. Azonban az, hogy miert mernek altalaban sokkal nagyobb sbessegre (50 helyett 70, stb....) az azert van mert 15km/h-ig (+3) csak szabalysertesnek minosul, nem ervnyes ra az ojjektiv felelosseg. Ami azt jelenti, hogy nincs azonnali 30 ezres csekk, csak helyszini birsag, vagy a szokasos, mondd meg ki vezette a jarmuvet lwveel, amit mar mindnenki tud, hogyan kell kimagyarazni. Ezert inkabb a rendoroi sem szivatjak magukat azzal, hogy feleslegeesen kuldozgessek ezeket az ertelmetlen felszolitasokat 55km/h gyorshajtasrol, hanem inkabb csak a 70 foloittit merik, ami mar nem szabalyserrt, hanem kozigazgatasi birsag, amutomikusan megy a 30-as csekk az uzembentartonak. Persze ez nem szentiras, de rendoroktol hallottam, hogy altalaban ez a gyakorlat, perzse lehetnek kivetelek.
Telefonalasrol annyit, hogy egyik is erosnek meg sok-sok eve be volt teve a bt fules a sisakba. Egyszer megalltunk kajalni, csorog a telefon, felveszi, aztan semmi. Kozben rajott, hogy az ove az olyan volt, hogy nem tudja atallitani bt fulesrol a telefonra a hangot, ezert inkabb az etteremben felvette a bukot, es ugy telefonalt :-)
-
whYz
őstag
-
Ez sajnos látszódott. Lassan ment a sor, nem egész 80-al óra szerint. Én ki balra és húztam neki, látom, hogy egy fekete hengerhez hasonló cucc áll ott a távolban. Nem fékeztem, csak nem gyorsítottam, majd megláttam, hogy egy nő az a tafival, ekkor láttam, hogy felém fordul, rádió és mentem tovább.
Mosquito34! Neked mi a p**sa bajod van most éppen? Unatkozol ****?
-
DigitXT
félisten
Én kérek elnézést...
(Nem teljesen volt világos, hogy venni szeretne és
tanácsot kér, vagy vett, és azzal dicsekszik. Nem olvastam figyelmesen.)Pocee: ja, a kamera esetleg perec esetén is jó ötlet. Utólag visszanézni,
mi volt a gond: megcsúszott a hátulja, majd visszatapadt? (High side.)
-
Bogyó bá'
nagyúr
Simán OTP-feliratos, dombornyomott Visa kártya. Akkor nem electron...
(#34190) kcsa: kb. 15 éve, mikor igényeltem, még nem volt magától értetődő dolog a chipes kártya, az OTP folyószámlákhoz még alapból sima mágnescsíkos MasterCard járt.
szerk: lassan nagyon OFF-ba kezdünk elmenni... ...én kezdtem!
-
-
Vannak gödrök. Mert az már nem út. Pedig mennyire más lenne az egész dobogókői út és környéke ha ilyen lenne...
Visegrádon a réti kitérőnél lefelé a hegyről a nagyon éles kanyarban (volt erdei suli felé) úgy felkoppantam, hogy nekem fájt. Az nagyot ütött. És nem láttam, mert egybefolyt az úttal. Az a rész ami hiányzott fel volt gyűrve a gödör elé. -
TommyGun
őstag
Nálunk se lacafacáztak sokat, mondjuk legalább annyi volt hogy először SR125-re aztán vmi 250es suzukira ültette fel az embereket, lehetett menni egy 5-10 percet cirkálni a tanpályán ami elég nagy volt, aztán kis rutin velük, ha már megyegetett akkor rátolt a CB400-asra. Végülis korrekt volt de nem nagyon szólt senkinek ha vmit nem jól csinált. A totál kezdőknek én meg az egyik pacák akivel jóba voltam mutogattunk hogy kis sebességnél eltolással próbáljanak inkább kanyarodni hátha úgy jobban megy nekik a kis sebességű kanyarodás ne döntögessék a gépet.
-
longwild
aktív tag
Környekunkon? Fogalmam sincs. Én minden folyadékot az olajshopban veszek. M3 kivezetőn par perc alatt oda lehet hozzajuk jutni.
De egyebkent van a robogodba valo gyertya Denso altal? Mert most nezegettem es enyembe nincs...
Az olajshopban pedig egyedi igenyeket is szivesen fogadnak, most hoznak nekem (manapsag mar eleg ritka ) autohoz Denso gyertyakat...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 256GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2937, 100% Akksi
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3062, 100% Akkumulátor
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest