Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz kcsa #34997 üzenetére

    Jah, hogy most arról beszélgettek, hogy miután megálltál, levetted a bukót,
    tök jó, hogy a kesztyűt nem kell, mert fel tudod venni a hívást, ilyen módon.
    Értem most már. Elnézést. Amúgy a futárok az orrukat használják ilyenkor.

    Nem csak a te megoldásod lehet jó
    Nekem nincs megoldásom. Van egy gyári headset-em, aminek tökéletesen
    kitapintható a felvevő gombja ugyanazzal az egyszerű mozdulattal, ahogy a
    napszemcsit mozgatod. Nekem ez megfelel. Eddig már 3-4x használtam is.
    Ma meg nem volt kedvem bekábelezni magam, be se kapcsoltam...:))

    longwild: nem is várható egy ilyen rövidke kiadványtól (bár az talán még egy
    lexikontól sem), hogy MINDEN helyzetre felkészítsen... Nem arra van.:R

    egyszerűen nincs megoldás rá
    Vagy még nem tudsz rá megoldást. Azért van különbség. Most nem akarok
    vitát nyitni, de az első esetet lehetne gyalogoscsalogatásnak is nevezni...:(
    A második meg szimplán gyökér, akit addig kéne ütni, amíg mozog, viszont
    ettől függetlenül, lehet, hogy épp a holtterében voltál, amikor betépte előtted.

    A teherautós sztori sem teljesen világos, hogy hogyan húzta rád.:F Az tuti,
    hogy nem látott, tehát megint sanszos egy holttérben motorozás... A papát
    sem kommentálnám. Bevallásod szerint mellette HALADTÁL, potenciálisan
    veszélyeztetve magadat. Értem én, hogy minden esetben szabályos* voltál,
    de mégis minden esetben ott van a mi lett volna ha? Nem biztos, hogy az ér
    haza, aki teljesen szabályos, vagy mindig ragaszkodik az elsőbbségéhez...
    (A defenzív vezetéshez hozzátartozik, hogy a néha inkább "lemondasz" róla:
    tudom, szemét g*ci dolog az, amikor nem akartál lemondani, de elveszik.:o)

    *: papis esetben csak akkor, ha kialakult az úton a párhuzamos közlekedés.

Új hozzászólás Aktív témák