- Eleglide C1 - a középérték
- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Jah, hogy most arról beszélgettek, hogy miután megálltál, levetted a bukót,
tök jó, hogy a kesztyűt nem kell, mert fel tudod venni a hívást, ilyen módon.
Értem most már. Elnézést. Amúgy a futárok az orrukat használják ilyenkor.Nem csak a te megoldásod lehet jó
Nekem nincs megoldásom. Van egy gyári headset-em, aminek tökéletesen
kitapintható a felvevő gombja ugyanazzal az egyszerű mozdulattal, ahogy a
napszemcsit mozgatod. Nekem ez megfelel. Eddig már 3-4x használtam is.
Ma meg nem volt kedvem bekábelezni magam, be se kapcsoltam...longwild: nem is várható egy ilyen rövidke kiadványtól (bár az talán még egy
lexikontól sem), hogy MINDEN helyzetre felkészítsen... Nem arra van.egyszerűen nincs megoldás rá
Vagy még nem tudsz rá megoldást. Azért van különbség. Most nem akarok
vitát nyitni, de az első esetet lehetne gyalogoscsalogatásnak is nevezni...
A második meg szimplán gyökér, akit addig kéne ütni, amíg mozog, viszont
ettől függetlenül, lehet, hogy épp a holtterében voltál, amikor betépte előtted.A teherautós sztori sem teljesen világos, hogy hogyan húzta rád. Az tuti,
hogy nem látott, tehát megint sanszos egy holttérben motorozás... A papát
sem kommentálnám. Bevallásod szerint mellette HALADTÁL, potenciálisan
veszélyeztetve magadat. Értem én, hogy minden esetben szabályos* voltál,
de mégis minden esetben ott van a mi lett volna ha? Nem biztos, hogy az ér
haza, aki teljesen szabályos, vagy mindig ragaszkodik az elsőbbségéhez...
(A defenzív vezetéshez hozzátartozik, hogy a néha inkább "lemondasz" róla:
tudom, szemét g*ci dolog az, amikor nem akartál lemondani, de elveszik.)*: papis esetben csak akkor, ha kialakult az úton a párhuzamos közlekedés.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest