- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
válasz
polimorf #63793 üzenetére
Igen tudom, egy Dark Horse pontosabban amitől mindig beindul a nyáltermelésem.
(#63792) Somatom hát megvárom majd az első napi beszámolókat, de nem hiszem, hogy idén kimenjek. Tavaly is sajnos sok olyan motor volt az EMAT-on is amiket már láttunk máshol vagy korábban is nevezve volt. Ezt persze betudom annak, hogy kis ország vagyunk. Meg annyira nem hoznak lázba az átcicomázott sporik.
-
#79335424
törölt tag
válasz
polimorf #63503 üzenetére
Egyértelmű. Csak vicceltem. De, láttam már próbálkozásokat, mert az a blokk alapvetően egy szép, letisztult konstrukció és motorkerékpár viszonylatban a futásteljesítménye örök élet +1 nap. Arról nem is szólva, hogy minél nagyobb a kihívás, annál édesebb a munka gyümölcse. A Honda cégtől sem áll távol ez a hozzáállás. Ki merne hozzányúlni egy Goldwing -hez? Persze, ki lehet írni rá pályázatot, amire majd érkeznek futurisztikusabbnál futurisztikusabb tanulmánytervek, de nincs olyan hibbant gyártó, amelyik egy ilyen UFO -t sorozatgyártásba tenne. Kivéve talán a Honda, mert az képes rá. Ez lett a Honda Valkyrie Rune.
-
#79335424
törölt tag
válasz
polimorf #63500 üzenetére
Már én is nézegettem a lehetőségeket, de sajnos, elég reménytelen. Ha lebontod a burkolatot, akkor totál gáz az egész. Még a lábtartót is zűrös lenne a helyére rakni, a nyakdöntésről nem is beszélve. Túl nagy meló, nem éri meg. Esetleg egy lowrider stílusú átépítést ki lehetne hozni belőle, de az sem lenne olcsó mutatvány.
-
Xaels
félisten
válasz
polimorf #63471 üzenetére
Gratulálok. Majd jól megnézzük valamikor.
Ma beszéltem kárpitossal. Sajnos műtik ezért április előtt nem tud munkát vállalni, de én meg áprilisra már nem tudom leadni a szabadság kérelmem így marad utána. Addig mást fogok tudni rendbe kapni legalább. Viszont felmerült az ötlet, mivel nyáron párommal is elgurulnánk néha ide-oda meg havert is vinném túrákra ha úgy alakul, akkor már nem szerelgetném állandóan az ülést mert agybajt kapok tőle és átszabatnám az egészet, hogy kényelmesebb legyen meg jobban is nézzen ki. Tudtok esetleg ügyes megfizethető mesterembert? Az öreg aki csinálta a lábtartóimat ügyes, csak elég türelmetlen már mert egészségügyileg nincs a toppon és nem akarnám zaklatni
-
-
baboss
őstag
válasz
polimorf #63418 üzenetére
Ez jó volt.
Nem akarok száguldozni, csak kis tempóval menni, próbálgatni, hogy mennyire tudom kezelni, elég egy nagyobb parkoló is ami üres, ott legalább nincs bozótos.
30 - kán megyek a Hungaroringre ingyenes vezetéstechnikai tréningre, kíváncsi vagyok, hogy fogom majd teljesíteni. -
baboss
őstag
válasz
polimorf #63416 üzenetére
Köszi, de majd élőben is megnézném, esetleg kipróbálnám ha megoldható. Ha a 60 kilómmal megbirkózok vele akkor lehet, hogy én is veszek egyet, de szerintem nekem túl nehéz lesz. Fölég BP - en rohangálnák vele, meg elég sok túra is lenne majd. Nagyon szemezgetek a 750-es Zephyrrel, ha jól tudom az már nem belpiacos. Nagyon megkedveltem a kis 4000- ast,így maradnék ugyan annál a típusnál, csak cm³ -re majdnem a duplája lenne, ami nekem már elég is lenne.
-
baboss
őstag
válasz
polimorf #63412 üzenetére
Én is veled izgulok, sok sikert az új szerzeményhez. Lehet majd szerelni ha hazaviszed. Gondolom egyből megy rá a színre fújt hátsó doboz. A gyerek most szolt, hogy átveszi nyáron a 400-as Zephyrt, kezdőmotornak pont jó neki. Már elég sokat is ment vele. Én meg addig keresgélek, hogy mi legyen helyette. Minimum 750-es, 700k ért,valami klasszikus utcai gépre gondoltam, de az biztos, hogy az már nem belpiacos lesz.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
polimorf #63324 üzenetére
Azért ilyen baleset veszélyes dolgokat nem művelnék a gyerekekkel.
Bár hasonló fotókat magam is láttam már.
Most már amúgy bőven van csomagtartóm, szerintem mostanában nem kell vennem. Én amúgy is legendásan kevés cuccal tudok utazni...mentem már egy hétre váltáskával Spanyolországa és nem volt hiányérzetem.
Na, itt egy kulturáltabb kép az egyik oldalról:
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
polimorf #63102 üzenetére
Először is bocsi a többiektől: azért nem privátban küldöm, mert hátha mást is érdekel.
Szóval nekem a kormány közepére volt az xRider felszerelve, ahol takarta a 4 db visszajelző lámpámat, előre kellett hajoljak, hogy lássam, üresben van, vagy nem maradt-e úgy az index véletlenül. A gyári megoldással nem tudtam jobb helyre tenni, és nem is volt valami stabil.Vettem 2 db M8 menetméretű tükörtartó bilincset a Futármotorosboltban, és egy 30 fokban meghajlított egyszerű, 2 mm vastag, feketére festett lemezzel fogattam ezekhez a GPS bölcsőjét az eredeti gömbfejes vacak helyett. Nekem bevált, nem mozog, nem rezeg, és 2 centivel lejjebb is került, így tökéletesen látom a visszajelzőket fölötte. A lemez műhelyrajza alul.
A két fehér "izé" az 2 db 20 mm átmérőjű, 15 mm vastag műanyag távtartó gyűrű. Az összes csavart menetrögzítővel szereltem, így nem is fog szétrázódni.
-
baboss
őstag
válasz
polimorf #62849 üzenetére
Köszönöm.
V.Stryker kolléga szekrénysorát már betegen csináltam meg, amiben sokat segített.
Valami vírusos nyavalya, egy teli tank árát vitte el a gyógyszer.
Már 2 éve nem voltam beteg, egyúttal említést tettem rá, hogy a bal vállam is fáj már legalább egy hónapja, kiderült, hogy ízületi gyulladás miatt. Kaptam rá bogyót, remélem helyrejön.Mivel már 2 napja az ágyat nyomom és megkívántam egy kis nasit ezért felugrottam motorral a boltba. -
runner 125
nagyúr
válasz
polimorf #62523 üzenetére
Az ott rajta a dunaszerdahelyi panoráma?
Jóféle, a motor színe is ilyen lesz?
Andrew
Őszintén, nem néztem meg takaró nélkül, csak az elejéről rántottam fel, ez a legtávolabbi fotóm róla, szerintem nem lesz rút, matt fekete mint a gumi és formailag is frankón leköveti a sárvédő ívét, noh meg nem olyan brutál hosszú, épp azt néztem h pont akkora h a hengereket ne verje össze, de a leömlő azért fog kapni így is.
Komolyan, ez a business, ilyen szarokat kellene gyártani, az anyag + gyártási költsége max. 350ft, talán még sokat is mondok, és 8-9.000ft-ért árulják.
Nem beszélve egy hátsó sárvédőről.. 35-45k-tól indulnak. Le vagyunk húzva.Archer
Hja, én is röhögtem rajta...
Nem olyan biztos az.. ráadásul a supersport gépeknél különösen bent ül az első kerék, illetve mint írtam mattfekete, olyan mint a gumi. -
baboss
őstag
válasz
polimorf #62116 üzenetére
Nekem meg most telefonált a fater, hogy kapott egy levelet. Budakeszin (Január 13) közterületen a füves részen parkoltam (gk), van egy fotó is a csomagban, még nem tudom, hogy mekkora lesz a bünti. Holnap bemegyek és megpróbálom elintézni. Tudom nem kifogás, de bútort vittem ki az üzletbe és csak ott tudtam megállni, amint kipakoltam el is álltam, de addigra már le is fotóztak.
-
baboss
őstag
-
válasz
polimorf #62091 üzenetére
Kolléga is hirdette pofátlanul olcsón a 650-es choppert, tényleg nagyon rendben volt, hibátlan, de télen a hidegben egy fészerben állt. Akkut nem vette ki, lemerült. Jött az érdeklődő, de tudta, hogy utána a hét folyamán jön még valaki. Az istenért nem indult be még a hozott akkuval sem, de annyira parázott, hogy elviszi más, hogy megvette úgy, hogy egy métert nem ment a saját lábán. Én tudom, hogy jó motor, de az a fazon nem tudhatta mégis a tudat, hogy más is jön győzött.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
polimorf #62017 üzenetére
e szemely szerint 2008 utan latok valtozast, pl tobb helyen hasznalnak vasat az alu helyett, azaz, hogy pont van ezekben anyag. uszonyereg, es egyeb olcso megoldasok, amik mukodnek, de eloallitasuk olcsobb, illetve hatalmas szakadek tatong az alsokozep es a felso kategoria kozott, ami eddig nem igy Volt. hogy ez mennyire van hatassal az idotallosagra, ez szerintem nem huzhato egysegesen mindenre ra, szoval en ovakodnek barmilyen fekete-feher kijelentesektol. nagyon sok fugg hogy milyen Motor, milyen modelljet vizsgaljuk ebbol a szemszogbol.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
polimorf #62013 üzenetére
Fotó az egy dolog az igazi dolgok ott helyben derülnek ki,hogy milyen a gép valójában. Szervizkönyve vezetve van látható ennyi km-nél is ez egy plusz pont. 1óra/60Km-re van tőled. Szerintem vigyél szerelőt és nézzétek meg. Az ügyed meg ki tudja mikor fog elkezdődni és befejeződni.
Szerk 2:
Mi lehet a legrosszabb? Elveszik a jogsidat,fizetni kell az embernek? Otthon beszéld át a főnökséggel és döntsetek.Canniball:
Motor márkától/típustól is függ mennyi idő. Általában bő 1óra és 2óra közé tehető. Esetleg távol van a szerelő még mindig jobb megvárni mint hazamenni és vissza.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
polimorf #62004 üzenetére
Nekem tetszik, de még nem nőttem ki a mostanit.
Ba meg ki se fizettem...
Persuader: hogy sok a műanyag osszepattintott dolog, ami egy szetszedés után már sose lesz olyan. Vagy, hogy az alkatrészek nem javíthatóak csak foelemek egybeni cserejevel, ilyesmik....
Bocs, mobilról vagyok....
-
Something_
őstag
válasz
polimorf #61962 üzenetére
Amikor mérlegelni fogják a testi sértést, akkor előkerül az is, hogy jóval a megengedett felett repesztett, úgy fog állni hozzá a bíró, hogy mennyire próbálta elkerülni a magatartásával a kialakult helyzetet.
Még annyit javasolnék, hogy az ügyvéd írjon neki egy levelet, hogy lássa, hogy nem fosol be, hivatalos úton akarod rendezni. De ahogy tanácsolta is, ne te keresd.
-
polimorf
tag
válasz
polimorf #61961 üzenetére
Ma elmentem egy ügyvédhez, elmondtam neki a sztorit. Azt mondta, hogy mivel eltört a lábujja igy max testi sértésért (ebbe a kategóriába tartozik) jelenthetett fel. Ha a srác megvádol engem testi sértéssel a rendőrség újra fog nyomozni az ügyben, 40 napjuk van rá, ez idő alatt behivatnak mint tanút kihallgatásra. A 40 nap után a rendőrség dönthet úgy, hogy szeintén lezárják szabálysértéssel az ügyet, de ha bűncselekménynek minősitik (testi sértés) akkor tovább adják az ügyészségre, ott az ügyész szintén leminősitheti szabálysértésre, de ha mégsem akkor az ügyés tovább adja a biróságra, de a biró is leminősitheti szabálysértésnek. Vagy elitélhet mint bűnöst.
Szóval az ügyvéd azt javasolta, hogy semmiképp ne fizessek semmit sőt maradjak passziv és még csak kapcsolatot se létesitsek a sráccal. A kötelező biztositásom minden kárát megtériti neki ami jár. A biróság is max a jogositványom bevonására büntethet amit az ügyvéd szerint fél év után visszakapok, és még az ügyvédi és perköltséget kell fizetnem. Ez a leg rosszabb ami történhet. De azon kivűl a srácnak semmit nem kell fizetnem.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
polimorf #61929 üzenetére
Miért vizsgálnák újra az ügyet? Azt a rendőrség lezárta,hamarosan kapsz egy határozat amiben leírják,hogy vétkes vagy és xy Ft bírság egyéb tételek lehetnek. Ez ellen lehet fellebbezni. Most a sértett kártérítési pert/feljelentést tehet. A rendőrségi meg feljelentés az két ügy. Beszélj egy ügyvéddel. Ő ezeket a dolgokat keni vágja,hozzánk képest.
-
#79335424
törölt tag
-
canniball
nagyúr
válasz
polimorf #61929 üzenetére
Bár jobban már nem lehet hangsúlyozni mint eddig tették, de én is leírom: beszélj egy ügyvéddel aki otthon van ebben a témában. Lehet a jogsi elvétele az egyik véglet (és nyilván azzal ijesztenek rád ha lóvét akarnak), a másik meg az hogy egy jogtudóssal a hátad mögött szembe röhögheted hogy ennyi idő után ugyan mit akar... De mi innen nem fogjuk megmondani a tutit, gondolom itt senki nem ismeri az ottani jogrendszert. Szóval mielőtt egy szót is váltanál vele beszélj egy ügyvéddel!
-
-Mosquito-
őstag
válasz
polimorf #61913 üzenetére
Biztosítónál menet közben ezt jeleni kellett volna,hogy nini fáj a lábujjam. A rendőrség is máshogy kezel egy közúti balesetet ha személyi sérülés is keletkezik. Jegyzőkönyvben szerepelnie kellett volna de ez nem történt meg. Rendőrségtől kaptál már valami határozatot? Fogadjál ügyvédet,NE gondolj több 100eft-os tételre.
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
polimorf #61921 üzenetére
Nehogy annyit fizess ezért!
Ismerős egyik heréjét vesztette el (kihajtott elé egy autó és a motor kormányába akadt), azért kapott polgári perben 200 ezret.
(Ok, szerintem többet kellett volna)
Beszélj ügyvéddel, aki otthon van az ilyen ügyekben, az ő díjával együtt is olcsóbban kijössz. -
zeon.hu
nagyúr
válasz
polimorf #61913 üzenetére
Nem tudom, arra hogy működik, de ha a hivatalos jelentésben nincs személyi sérülés, akkor szerintem legfeljebb polgári pert indíthat.
Ha a rendőrségen tesz feljelentést, akkor azok ugyan hivatalosan eljárnak, de a saját, a balesetkor rögzített vizsgálatuk kell legyen az alap, ami ugye sérülés nélkül zárult le.
Mindenesetre nem ártana beszélni egy ügyvéddel. -
canniball
nagyúr
válasz
polimorf #61846 üzenetére
Ebből kiderül, hogy tini korodban nem headbangeltél eleget!
Komolyra fordítva: milyen sisakod van?AndrewTdi!
Vagy lemaradtam vagy kezd egyre rövidebb lenni a memóriám: lecserélted a robogót?
Ami a sisakot illeti: nekem nakedhez van felnyitható és zárt sisakom is. A nyitható a mechanika miatt szélesebb így könnyebben belekap a szél (vagy ha úgy tetszik a zárt keskenyebb, avagy áramvonalasabb); a zártat kényelmesebbnek érzem pedig az sem üvegszálas és nem is sokkal könnyebb (a gyári adatok szerint 50-100gr). "Mekkora fejed" van?fattyu!
Ne a saját tempódból indulj ki, az jóval az átlagmotorosé felett van. -
válasz
polimorf #61817 üzenetére
Nem, nincs előítéletem, csak nem ma barnult. Persze volt átlag ember is, de volt aki nem annak tűnt. Rám az vár, hogy nyílt placcon fog állni amit őriznek. Majd beállok a bódé mellé jobbat nem tudok. Ötletem van lopás ellen, de az ellen nem véd, hogy felrakják utánfutóra, bár ahhoz el kell intézni az őrt vagy nagyon kell aludnia. Minden esetre a téma foglalkoztat.
Mivv dobok jónak számítanak?
-
-
válasz
polimorf #61803 üzenetére
Igazából robogó, és bocs az offért, csak az ottani topicban, inkább az 50-es kisebb jószágok a téma. Bár biztosan ott is vannak páran akik 50-60eFt-s zárakat vesznek (a paldókampóval együtt bőven annyi lenne, sőt..), de úgy voltam vele hogy ez azért inkább itt lesz jellemző, szóval innét esélyesebb a tapasztalat, remélem nem gond
Egyébként Honda PCX.
A garázs meg adott, az enyém, dehát teremgarázs, ez van
BP amúgy, kertesház nincs a közelben, és "dedikált" zárható garázs se. A legközelebbi ilyen lehetőséghez kéne egy másik jármű, vagy BKV, amivel minden reggel elmegyek a gépért, annak meg nem lenne sok értelme
De a "lehorgonyzással" úgy vagyok, hogy nem nagyon hiszek benne hogy nekiállnak flexelni, eleve problémás a bejutás, szerintem ha bejönnek, akkor viszik ami mozdítható, ami meg bonyolult azt otthagyják. Persze ettől még van rá esély de úgy tippelem hogy ezzel a megoldással elég jól minimalizáható.
@Khaosz55: tudnál ajánlani biztosítót hozzá? Gondoltam rá én is, néztem is a napokban pár kalkulátort, de a végére csak elemi kárra, meg töréskárra adtak ajánlatot.
-
Something_
őstag
válasz
polimorf #61467 üzenetére
Aaa, mar en is nagyon kivagyok, hogy nem lehet motorozni :S (plusz 50e volt a decemberi sms parkolasom :S ennyi penzbol 3 honapig bejarok melozni, fele annyi ido alatt )
Nem baj, kov heten jon az uj alpinestars 2015os hatizsakom (a regebbi fajtam szar volt, tobb helyen elvalt a varras, visszautaltak ra a dellat meg tavaly), elugrok az adamoto-ba oxford ponyvaert, elmegyek a futott garazsba a motoromhoz, lemosom, megtorolgetem (novemberi retekkel karoltve kaptam vissza a motort :-( ) es betakarom.
Aztan rendelek egy szett elso goodridge fem fekcsovet elore.Ennyit tehetek, mig varom a marciust
-
#79335424
törölt tag
válasz
polimorf #61399 üzenetére
Erdélyt már keresztül-kasul bemotoroztam. Voltam Farkaslakán, Borszéken és Böjte Atyánál többször is, a Gyergyói motorostalálkozón, végig a Maros völgyén, a Gyilkos tónál, stb. De, a legdöbbenetesebb emlékem a Csíksomlyói Búcsú. Kicsit későn értünk oda. Amikor leállítottuk a motorokat, valami fura morajlás hallatszott. Nem csak egy pontból, hanem az egész hegy zúgott. Elindultunk felfelé és amikor felértünk a dombra, leesett az állunk. Előttünk a völgy, szemben a hegy és a templom tele volt emberekkel. Döbbenetes tömeg volt és százezer!!! Magyar énekelte a himnuszt! Soha nem láttam ehhez foghatót.!
-
baboss
őstag
válasz
polimorf #61399 üzenetére
Akkor a sok egynapos helyett többnapos túra lesz, az a lényeg,hogy nyeregben leszünk. Csak akkor sokkal nehezebb lesz összehozni, így is nehéz volt mást beszervezni a megszokott kollégákon kívül.
Somatom
Nincs mit.Mindig szívesen fogadjuk az új jelentkezőket. Minden túrával egy szép emlékkel lesz több.
Visszagondolva amióta megvan a motor azóta sokkal többet voltam túrán mint az utóbbi 5 évben.
Mindig csak a munka volt, most eljön a hétvége és egy napot mindig szabaddá teszek, hogy motorozni menjek valamerre, a munka megvár.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest