- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Kroni1
veterán
válasz
runner 125 #42591 üzenetére
és te is redbullos auspuffot akarsz?
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #42574 üzenetére
Ennek megint sok értelme, csak hátránya van az 1hengeres cross motorokhoz képest.
Nagy tömeg, túlzott erő, kezelhetőségre is kezesbárány lehet. -
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #42574 üzenetére
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #42539 üzenetére
okes. most riaszto-redony-kapunyito-villany-gaz-asztalos update van.
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #42535 üzenetére
megnézem majd ott is, de most nem igazán foglalkozom ezekkel, még mindig egy beton és cement lerakat a lakásom..
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #42523 üzenetére
gabo alatt rendesen összeülne
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #42523 üzenetére
akkor hohóó, de benéztem.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #42520 üzenetére
Az üzemórás motorok már csak ilyenek, nekem is azért van tartásom tőlük mert nem akarok minden 500-1000km között olajat, 5-10 ezernél kötelező alkatrészcseréket cserélni, ezeknél a motoroknál meg kell.
Tudom az élmény az veszett jó lehet, de ilyen áron nekem nem éri meg. -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #42517 üzenetére
Az EXC az nem annyira vészes ilyen téren, mondjuk elmegy 10-15 ezer kilométert utána van benne egy dugattyú, gyűrű, csapágy meg hajtókarcsere 100ból megvan hozzá.
Haver a régi KTM MX250én 65ből megúszta ugyan ezeket.
Tudom ezt hallani a többi motor után hogy ilyen hamar kell szervizelni eléggé ijesztő.
Én azért vettem nagy cm3 SMet, pont nem erről szólnak, ők is elmennek 50-60 megbontás nélkül.
Alacsony fordulaton leadott erő és nyomatékosságuk végett imádom őket, teljesen ellentettje a 2T társainak, kivétel 300cm3 felett. -
Integra
titán
válasz
runner 125 #42491 üzenetére
szerintem az utolsó amin most agyal, hogy mikor jön a motor, annyi munkája van, meg ő nem ilyen idióta, mint mi, hogy belül berreg a minusz fokokban, ő inkább elmegy a minusz fokokban az alpokba sziklát meg hegyet mászni 1-1 hétre... nemsokára mont blanc-ot akar mászni..
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #42472 üzenetére
majd márciusban beszámolok hogy tol az 1300cc s4
szerintem brutálisabb lesz első élményre mint az rr-em, még ha felül oda is pakolok a cb-nek, de alul.. ijesztő azért az a közel 120nm.. -
Kroni1
veterán
válasz
runner 125 #42472 üzenetére
Ez igaz, egyetértek. De ha valakinek meg csak a soros 4 henger, akkor meg az..
-
bajnokpityu
félisten
válasz
runner 125 #42461 üzenetére
haverom 954esének a powerje gyárlag szar volt.igazából sosem derült ki mi baja,de pont forditva működött,mint kellett volna. igy sem lent sem fönt nem volt ereje.gyári uj nullkilóméteres garanciális gép.
szal simán lehet,h egy ezer éves gép powerje miatt elgyengül fönt.
ez a powerszelep sztem egy hülyeség volt. retkes helyre ilyen kényes és fontos dolgot betenni... egyik gyártóé sem volt jó megoldás. suzuki,yamaha,honda, egy kutya...
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #42434 üzenetére
bakker...
-
Kroni1
veterán
válasz
runner 125 #42430 üzenetére
A márkahűség dolgot meg tudom érteni, én is ilyen szoktam lenni..
-
Kroni1
veterán
válasz
runner 125 #42404 üzenetére
A fazerben most van 50000km, de nincs nagyon széthajtava, párszor volt csak pályán és amikor nem pályázok vele akkor egyetlen mililitert sem eszik akár 5-6000km alatt sem. Egyre biztosabb hogy 10W-50-est fogok tenni bele, még nem tudom hogy a mol vagy a motul legyen..
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #42403 üzenetére
Ezt a motort dicséri mindenki mennyire szép lett, minden elismerésem a megalkotójának vad ötlet volt megcsinálni, de szépnek nem mondanám egy kicsikét sem, olyan se milyen számomra.
-
Kroni1
veterán
válasz
runner 125 #42399 üzenetére
hát nem tudom, már eleve ezzel Castrol Actevo GP 20W-50-el vettem a motort. A pályán azt vettem észre hogy elég szar ez az olaj: egy pályanap alatt volt hogy fél litert is utána tudtam tölteni. Azért nem akartam hígabbat mert ugy gondoltam, hogy abból mégjobban enne.. De akkor ez ugy látszik nem igy van!?
Valaki már tanácsolta itt is hogy a castrol helyett a Mol vagy Motul olajat próbáljam meg, mert azok még pályán se fogynak úgy.
-
Kroni1
veterán
válasz
runner 125 #42382 üzenetére
Motulról csak jót hallottam, ahogy nézem náluk elég jó áron is vannak. te melyiket szoktad venni? (Bár nem tudom milyen motorod van egyáltalán, 2T vagy 4T.) Én a fazerhez a 5100-as 10W-50-est néztem ki..
Bár gondolom már a 3000-es 20W-50se rossz..
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #42373 üzenetére
hát egyszerűen nem használtam semmire. aki ki tudja használni annak nagyon jó tud lenni. nekem van sima gps-em, szóval amiatt sem kellett, meg amúgyis hamar lemerült nagyon, ha gps-ként használtam. nekem diamond touchom volt, viszont az tetszett hogy agyonra moddolható...meg ugye régi szar winmo volt rajta. android azért más lenne...majd ha lesz 30-40k körül szép állapotú használt iphone 3gs akkor azt veszek, az egyszerű de nagyszerű, az jó lenne, fél kézzel is lehet rendesen használni, ceruza nélkül...
Steven: én direkt nem viszem márkaszervízbe a mocimat, se az autómat. lelketlenül dolgoznak, sokszor nem is értenek hozzá és drága is legtöbbször. inkább egy öregebb szakit keresek, aki egész életében motort szerelt és szereti is amit csinál. ért is hozzá, lekiismeretesen megcsinálja, általában olcsón...
-
válasz
runner 125 #42324 üzenetére
Épíccsé' csoppert, akkor nem lesz tucat-motorod
Ez úgyis nagy divat. Ami futószalagon készül, az tucatmotor.
-
koshmar
addikt
válasz
runner 125 #42319 üzenetére
Nálunk a kocsma előtt szoktak állni üresben a Simsonok.
(járó motorral persze).
Az öregek azt mondják, hogy ha leállítanák, akkor az életbe nem indulna be megint. -
koshmar
addikt
válasz
runner 125 #42294 üzenetére
Csak a Kálló-partig.
Megbízhatóság: Hát na, tényleg olyan, amilyen.
(Hát ezt jól megfogalmaztam...).
De képzeld el a 26 lóerejét nagyanyám Babettája után.
Utána vettem 125-ös Etkót, ááá, Jawa után sehogy se húz... -
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #42289 üzenetére
igen, finoman szolva.
-
yodamastah
őstag
válasz
runner 125 #42277 üzenetére
A videon latottak miatt majdnem licensz bevonas lett, de sikerult kimagyarazni ...
Amikor a bironak rohanni kell a gridrol mert jon 200-al, majd visszafordult menetirannyal szemben (tilos).... ezek eleg sulyos dolgok.
Csabi amugy jo gyerek sokat motoroztam vele. Kb egyutt keztunk motorozni palyan, de ugy 2007 magassagaban elkezdett jelentos eroforrasokat (penz es ido) forditani a fejlodesre, mar reg elhagyott tudasban.
-
ALI_G
veterán
válasz
runner 125 #42277 üzenetére
Az, hogy túlment a célvonalon felvezető körön és majdnem elbaszta az egyik bírót
1:56 Hringen az nagyon forróMár izzik a vérem csak a videótól.
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #42236 üzenetére
paran mondtak hogy lehet egy 3-4 eves akksi rossz, csak azert is erdekes mivel eddig semmi elojele nem volt.
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #42203 üzenetére
igen. yuasa ytx-9bs. majdnem minden suzukiban ilyen van default.
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #42185 üzenetére
profi a video is, meg jó szűrőkkel dolgoztak, nagyon rendben van
-
shiNIN
tag
válasz
runner 125 #42181 üzenetére
Valami olyasmi, persze mindenkinél más egy kicsit
Nekem ugye most van a kis cruiser
Nagyon aranyos, nekem közel áll a tökéleteshez így kezdetnek {nyilván írtam már róla, aki nem akarja az elkerülhetetlen dicshimnuszt meg egyéb mindenfélét végigolvasni, az ugorjon. rég írtam motoros topikokba és úgy november 24 óta nem motoroztam, utasként ültem motoron és a novemberi cirka 1300km után még nem kapartam a falat, most pedig remek idő van egy ideig}, autópályára nem akarok menni, úgy 110-120-ig pedig kellemesen gyorsul, igazából örülök, hogy utána nem, így is van önfeledt napsütéses délután, pár nap nem motorozás után, hogy elindulok, valahogy fegyelmezetten áthajtok a falun, kiérek az országútra s azt veszem észre, hogy nem is megyek gyorsan, de már 120. Pedig én igazából rendes akarok lenni, de nem engedelmeskedik a kezem. Tudjátok, hogy van ez
S tanulóként még felemelő volt az Egérúton 70-nel menni... Ma már a városokat fájdalmasnak találom, a harmincas táblákat pedig nem tudom igazán értelmezni, szerencsére errefelé azokat elég éles kis kanyarok elé teszik, amik 50-nel már egész izgalmasak tudnak lenni. De én még kicsi vagyok és képes vagyok lassabban is menni ott.
A gyorsulást speciel szeretemAlvaro nem, úgyhogy ha mögötte megyek, nem kell visszaváltanom a települések elhagyásakor (ötödikben nem gyorsul úgy a kicsike, na)... Hármasban nyélgázzal teljesen meggyőző, nem szoktak megelőzni az autósok ilyen esetekben
Nekem azért van (sajnálatos módon 250-es, bár lehet, hogy így jobb) cruiserem, mert alacsony és könnyű motorra volt szükségem kezdőként. Csak a cruiserekről ér le a lábam s jobb, ha nem egy nehéz döggel kell harcolni - de a lábamon sem esnek annyira jól. Még Cili se, sok hétig szoktam érezni, ha sikerül rámesnie. Bár úgy elesni, ahhoz nagyon sok dolognak kell összejönnie nálunk.
De nekem nem gond, az idomos motorokat úgysem kedvelem anno, a cruiserekben pedig van valami báj. Már amelyikben. Cili kicsit más, mert apró (kicsi és piros, ezért is Ciliegia a neve, ami cseresznyét jelent olaszul), a hangja is szolid (Teresának is), a tengelytávja is rövid cruiser létére, könnyű, meg minden. Pont az én méretem, nekem nagyon kényelmes
Bár egy lábtartó trepni nem ártana.
Azt nem szeretem, hogy csupa króm, én a fekete blokkért vagyok oda, de nem lehet minden tökéletesMenet közben ez úgysem számít.
Doboz az kell, az van nekiLegközelebb dirt bike-ot akarok venni, azt nem tudom, lesz-e sportmotorom, de pályázni sosem fogok szerintem. A terep meg talán a hó az jobban vonz
A száguldozás finom, de azt kedvelem, ha nincs forgalom és szép a táj és arra megyek, amerre akarok, bizonyos keretek között.
Amit még nem nekem találtak ki, az a nem egyedül motorozás. Legalábbis az Alvarofélékkel, akiknek a lassú haladás a gyönyör. Finoman teperős alakokkal poénos (kezdőként nyomtam csapatban, lemaradtam, de voltak szép pillanatok...), őrült száguldozókkal nem.
-
alvaro
senior tag
válasz
runner 125 #42166 üzenetére
Nekem nem korfüggő a dolog (én már "lenyugodtam", mire egyáltalán elkezdtem volna motorozni, de lehet, hogy sose voltam nyugtalan), egyszerűen valahogy nem klappol nekem az az üléspozíció. Lehet, hogy meg tudnám szokni, végülis párom kis Hyojával is eljárkálok néha, lehet, hogy egy nagyobbon más lenne ülni (de azokat meg bálnák az én ízlésemnek), de valahogy jobban érzem magam, ha máshogy van a lábam. Pedig egyébként van egy sajátos bájuk.
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #42170 üzenetére
hm. akkor semmi gond. tavaly gyari suzuki toltovel toltam, annak egy nap kellett. most szereztem masikat, remelem ez gyorsabb.
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #42152 üzenetére
indok: ez nem targonca, csak 2,8 bar van a hátsóban, tudod mekkorát tud az szólni! megijednél és leesnél, és azt nem szeretném
-
.mf
veterán
válasz
runner 125 #42150 üzenetére
Trélerrel, a vágóhídig
-
válasz
runner 125 #42095 üzenetére
Nekem csak a teló, meg a fék kőne' belőle. Többi menne piacra.
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #42104 üzenetére
hát mert megint 4 litereset vesz és megint marad 1 liter, akkor az már 2 liter
4.edjére nem kell majd venni, mert lesz 3 lityó maradék
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #42095 üzenetére
én se merném bevállalni.. tapasztalatlan vagyok hozzá nagyon még.
-
Mizsala
tag
válasz
runner 125 #42069 üzenetére
Runner 125, Steven, köszönöm a gyors és korrekt válaszokat, ezesetben körbenézek más oldalakon is, csak úgy megörültem, hogy PH-n van motoros topic is
De hát ami itt nincs az nem is létezik
-
Kígyó
senior tag
válasz
runner 125 #42050 üzenetére
Az kellemetlen. En most ertem haza. Gurultam egyet a varosban, aztan megneztem haver pool-merkozeset a dontobe jutasert, majd kis kerulovel hazajottem. Ma nem kovettem azt a hibat mint 24-en, hogy kimentem a varosbol..
De igy is jo volt nagyon, ilyen zord idokben sokkal jobban ertekeled azt a par kilometert is.
-
.mf
veterán
válasz
runner 125 #42030 üzenetére
Pedig már párszor írta, hogy mi
Gabo: érdekes, eddig nem sok jót hallottam róluk, általában "redbarom"-nak szokták nevezni, leggyakoribb történet a sokhavi tengeri utaztatás és konténeres szállítás alatt sóspára által megrohasztott japán belpiacos motorokról szólt, meg az általános elég tré, lelakott állapotú motorokról. Ettől még persze lehet ez az adott motor jó is, csak a kereskedőnek nem túl jó a híre.
Motorozás: türelem, türelem, az kéne nekem... január, február, itt a nyár!... szóval még a március is bő másfél hónapra van, és még akkor is ki tudja, milyen idő lesz... Még most is sok helyen látni jeget az utakon..
-
Kígyó
senior tag
válasz
runner 125 #42030 üzenetére
Hehe, en vegig azt hittem valami oriasrobogo..
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
runner 125 #41997 üzenetére
Telejsen igazad van, nem a rendszerrel van itt a gond hanem az árakkal.
Ha nem 125k lenne egy kurv@ nagyjogsi akkor 3x ennyien megcsinálnák rá a vizsgát.
Én robogókhoz nem, de annál nagyobb gépekhez mindenképpen kötelezővé tenném az oktatást! (NEM A VIZSGÁT!)
Azért egy robogót ne hasonlítsuk se kezelhetőségben se semmiben egy nagyobb géphez, köze nincs hozzá. Egy robogó inkább egy bicikli mintsem egy motor.
Jó a rendszer így ahogy van, illetve jó lenne ha 125-250-es motorok nem 50-es papírokkal járkálnak. Itt van a probléma, ezt kéne megszüntetni, és aki nem robogózni akar az menjen el igenis oktatásra. És persze ne 125k-ért, mert a kresz 90%-a ugyanaz. -
m3tr0
őstag
válasz
runner 125 #41997 üzenetére
Innen már csak ismételni tudom magam.
Egyetértek veletek...Ez eddig is így volt.
Szintén én is csak úgy támogatom ezt a B-vel motort vezetünk 125-ig, hogy megfelelően felkészítik az embert, tehát valamiféle oktatáson részt vesz. Ezt azokra bízom akik értenek hozzá. Mint ahogy a törvény megalkotását is..melyre valljuk meg kevés az esély. -
válasz
runner 125 #41997 üzenetére
A hsz 2. részébe meg neked van igazad ... cinkes ez így de szerintem szükség szerű és én most nem 8 ezer ft os babettára gondolok hanem egy 300 ezer ft os robogora
-
Kígyó
senior tag
válasz
runner 125 #41982 üzenetére
Kinek mi. A regi divik fejidomja mar nekem sem jon be, de az N az mar mas teszta. A ercbfgs500 szerintem ahhoz kepest csunya. Ez mondjuk az en maganvelemenyem, de abbol amit a kolega irt azt vettem le, hogy nem banja ha retros, sot..
Mindegy, en csak felvetettem, mert szerintem tokeletes lenne neki abbol kiindulva amit leirt, de itt valahogy mintha nem is letezne ez a motor.Szerk: Miert van az hogy kuldes elott hiaba olvasom at a posztot, nem veszek eszre semmi elirast, de miutan elkudtem akkor mar azonnal?
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #41979 üzenetére
Nem vészes annyira, de sokszor direkt úgy csinálom hogy jobban hajlítom a térdemet, beleülök hogy a combom, farom fáradjon, így is erősítem a lábaimat.
Meg persze 100-130 tempónál már nem annyira egyszerű mutatvány a menetszél végett.
Ott a kezeimet is érzem, kész edzés! -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #41977 üzenetére
SMen és is nagyon sokat állok, van úgy hogy 300Km megyünk egy nap, abból biztos hogy 100-150km állok rajta.
Nem azért mert kényelmetlen hanem mert tök jó érzés rajta úgy vezetni.
Volt hogy kipróbáltam ülve meddig bírom, 200-300km egy nap elmegy rajta. -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #41964 üzenetére
Venni kell egy SM gépet a csókolom!
De egyébként én első nagymotornak egy CBF600N nyugodtan ajánlanék bárkinek, ER6Non tanultam én is forgalomba, igaz addigra sok gép megfordult már a kezem között nem ő volt az első nagy motorom.
De még a Hyosung GT650N is tudnám javasolni, fiatal példányokat lehet kapni potom pénzért.
Ennyit nagyon megérnek, kezes, nyomatékos motorok, mellette jó futóművel rendelkeznek, kényelmesek is.
Megbízhatóságukkal sincs igazán gond, persze ebből is ki lehet fogni rosszat, de melyikből nem.
Volt szerencsém menni az R változatával. -
Integra
titán
válasz
runner 125 #41953 üzenetére
még egyet vegyél figyelembe szerintem, szerviz, alkatrész és szolgáltatás háttér. a honda stabil és mindig minden lesz hozzá és szervizből is több van. a kawa egyre bizonytalanabb. szigorúan szvsz.
ahogy Gabo is mondta, a hornet bitang jó univerzál gép, csak aláirni tudom, hogy a blokk az egyik legjobb. az rr hegyes és az ég világon semmi baja, vajpuha, nyomatékos, nem eszik olajat, szóval a hornet még jobb kell legyen általánosságban, mert laposabb blokk, még jobb fogyasztással.
kérdezd meg Ali-t, neki hornet van.
de honda autós fórumon is akad jó pár hornetes srác, van tapasztalat dögivel. -
titko
tag
válasz
runner 125 #41945 üzenetére
Lehet a héten megyek is üléspróbázni. Majd jelzem mi lett. De innentől kezdve olvaslak benneteket is "reszkessetek"
-
titko
tag
válasz
runner 125 #41943 üzenetére
Igen a Suzuki benne van a pakliban, viszont a Hondát így beteszem, hogy ajánlottad. Még a Kawa Er 5 is szóba jöhetne.
-
zsoltee10
addikt
válasz
runner 125 #41935 üzenetére
Bázismotor. Mi is ott vettünk Katának cuccokat, amit előtte a luiz honlapján nézegettünk.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #41931 üzenetére
Lebuktam!
Szép a motorgyűjteményed!Inti: Engem is megfogott a cuccos csak nálunk vajon kapható e a drágaság, meg a nadrágtestvére is érdekelne.
E fölé kényelmesen tudnék öltözni és a biztonság is meglenne. -
runner 125
nagyúr
válasz
runner 125 #41924 üzenetére
Ndruu, miért kellett moddolni azt a két hsz.-m?!
Nem értem, tényleg.
mod.
Áhhá..
Gabo, zasszony is olvassa a fórumot?!
-
SzalaiG
addikt
válasz
runner 125 #41924 üzenetére
A 3-as polcot választom.
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #41924 üzenetére
ha ez mind meglenne 1:1 méretarányban a garazsodban, na akkor...
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #41924 üzenetére
de király
ilyen mocikat honnan lehet beszerezni? vajon az én fazerem is létezik kicsiben? -
zsoltee10
addikt
válasz
runner 125 #41919 üzenetére
el se mentem itthonról.
-
Picco
addikt
válasz
runner 125 #41906 üzenetére
Mi ha minden igaz akkor a Durer kertet celoztuk meg...van egy olyan erzesem h nagy buli lesz, mar cska azert is mert 25-fos barati tarsasaggal erkezunk
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #41894 üzenetére
nem fordult meg ilyen a fejemben, nem azért linkeltem.
tökéletesen mutatja, hogy a lufi kipukkadt, és hogy az ész nélküli hitel bevállalás elmaradásával mi a realitás. bárcsak ne így lenne.
de tény, a regadó megadta a kegyelem döfést.. -
zsoltee10
addikt
válasz
runner 125 #41894 üzenetére
én azért vettem újat, mert hosszú távra vettem. ha 50ekm-rel vettem volna, most 100ekm lenne benne....
-
zsoltee10
addikt
válasz
runner 125 #41883 üzenetére
Nem, ezt megelőző célzattal fújták a gumiba.
Olyasmi, amit Picco linkelt, cska nem tudom, hogy az mennyire profi és megbízható. Úgy rémlik, hogy kerekenként több ezer Ft a cucc, és el kell menni a mocival a műhelybe.
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #41875 üzenetére
-
SzalaiG
addikt
válasz
runner 125 #41875 üzenetére
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #41875 üzenetére
ennyi
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #41875 üzenetére
mennyire igaz
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #41856 üzenetére
csak szeretném, lesétáltam pár utcát, végig tapiztam az aszfaltot több helyen, lehet, hogy meleg van, de olyan alien féle takony van az utakon, hogy a főútra már oldalán csúszna ki a motor
úgyhogy gyáva mód inkább a konyhában töltöm az időt a tűzhely mögött..
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #41845 üzenetére
elcsórtam az aláírásod, ha nem baj
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #41843 üzenetére
talan nippon volt az, de nem biztos...
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #41808 üzenetére
ne is mondd, mar napirenden van...
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #41746 üzenetére
Persze, úgyhogy nem lesz belőle ennyiért semmi.
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #41748 üzenetére
jaja, kb, nagy kabátban meg kesztyűben, jól átmelegítem, megtúráztatom, aztán kikapcs, visszatol, letakar..
meg tele töltöm a tankját -
Integra
titán
válasz
runner 125 #41721 üzenetére
tévében láttam egy riportban, jó cucc, felmegy mindenhol a hegyen, fekete sipályán mint a villám
gondolom rendesen fárasztó lehet azért ezzel menni, inkább ski-doo
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #41727 üzenetére
Láttam most egy egyszerűbb megoldást videón de arról len találok semmi adatot, ott benne marad a kerék is.
Ő az, na majd utánakérdezgetek. -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #41727 üzenetére
De az áruk kegyetlen sok 630000 átszámítva, azt hiszem lemondok erről a dologról, annyit nem ér meg nekem.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #41727 üzenetére
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #41725 üzenetére
Az húzós lenne, annyit nem adnék érte, olyan 250ig még azt mondom beleférne.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #41721 üzenetére
Mennyibe fájhat egy ilyen cuccos?
Elgondolkodnék rajta jövőre ha emberi áron lenne. -
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #41632 üzenetére
en fogyni akartam, es nekialltam setalni (nem futni) estenkent 1 orat, es kis sulyzozas mellette otthon. majd' 20 kilo lejott.
szoval hajra aerob mozgas.
-
Kígyó
senior tag
válasz
runner 125 #41632 üzenetére
"az utóbbi időben off volt, off hátán, gondoltam nem dobok egy újabbat"
Igaz, my bad..
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #41627 üzenetére
Ennél a mocinál 2000-2500km után olajcsere, hiába SMről beszélünk és még nem is a szervízigényes típusról.
Ha olyat vettem volna akkor a 3200km alatt legalább 3-4szer kellene olajat cserélnem. -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #41607 üzenetére
Edzem, edzegetem magam, de van most felesleg is azért még!
Igaz én nem kimondottan gyúrok! -
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #41555 üzenetére
feleennyiért már tökéletes sisakot lehet kapni
ez kicsit olyan apple szagú dolog....(nem tud többet mint a konkurens, de legalább 2x annyiba kerül)
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #41549 üzenetére
ha jól látom, akkor ezzel bizony lehet rendesen döntögetni, kipróbálnám
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #41549 üzenetére
quadmotor?
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #41549 üzenetére
Transformers?
-
vikvuk
senior tag
válasz
runner 125 #41530 üzenetére
50ccm-ből is van sok LE-s, azt hogy is híják?
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #41530 üzenetére
azért én fiatalabb koromban mit nem adtam volna érte. én lettem volna a király, és úgy is éreztem volna magam a sok babetta meg szimó között
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #41512 üzenetére
ez jo otlet, ott rengeteg jo cucc van.
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #41475 üzenetére
nem lehet rossz móka, majd egyszer én is kipróbálom
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
runner 125 #41475 üzenetére
Főnököm is most télre keltette életre a yamaha cross-gépét.
Szerintem jó móka lehet. Esni -kelni vele... -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #41475 üzenetére
De mennyire hogy lehet, én is kijártam anno az RXVvel hóba motorozni, imádtam, eszméletlen jó móka.
Csináltunk videókat is róla DVDre de sajnos nem találom őket, pedig mindig nagy élmény visszanézni. -
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #41368 üzenetére
szerintem a fenyszorokra gondolt.
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #41364 üzenetére
nekem is tetszenek, csak nem jok a fejformamra.
Zsolti: oksa
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
runner 125 #41336 üzenetére
"gondolom Te sem vállalnád be, még így sem" -
attól függ mennyi pénzért!
Gondolom ő sem ingyen csinálta.
-
válasz
runner 125 #41307 üzenetére
hát bocs tudom csak szarul fogalmaztam azt akartam ezzel mondani ,hogy tudod mi alapján válassz szvl kb szerintem már el is döntötted
mostanában baszott sok a meló és 3 napja napi 5 órákat alszom és 14 eket dolgozom: D
szvl igen kb olyan mintha ittam volna
-
bajnokpityu
félisten
válasz
runner 125 #41307 üzenetére
mikor akarod megvenni?télen,holtszezonban?
tavasszal kap olajat a gép,és ha érdekel a kis F4,akkor odaadhatom egy körre.
azt látom,h ezek a 600asok irgatlanul sokat fejlődtek.ha az F4 bejön,akkor a mostaniakért imát mondanál.
F2őről ültem F4re,9évnyi fejlesztés,és hiába azonos márka,méret,de abszolut ég és föld.felültem az F4re,és gondolattal irányitottam.hamarabb ledöntött,mint ahogy F2vel elkezdtem ellenkormányozni
és mindezt olyan természetességgel,biztonsággal,h elképedtem.steril gép a régihez képest.egyébként az R1 csatahajóságához szerintem hozzátehetett a rossz gumi is.anno azért áradoztak a tesztelők,h 600vázban ezres blokk.
-
Picco
addikt
válasz
runner 125 #41307 üzenetére
idei R1 tapasztalataimbol, hatha segit neked/kesobb masoknak:
pro: nincs kisertes nagyobbra, nehezen forogja szet magat, alacsony fordulatrol megindul mint egy harcidiszno, talan picivel jobb fekek mint a 600-on, amikor leforgatsz egy fokozatot mindent megbocsajtasz neki, mindent!
az erzes leirhatatlan
kontra: 3-4000km-t mentem iden R1-el, 2001-es, elso szerias, szerintem az egyik legnagyobb meretre, de nekem a derekamat bekapta, megragcsalta es kikopte! es "csak" 184cm vagyok.
marhara nehez terelgetni egy cbr600f4-hez kepest. ugy kell belekenyszeriteni a kanyarba.
magasabb ado/biztositas mint a 600-ra.roviden: imadom es utalom, barmikor kepes ra h egy hordonyi adrenalin csopogjon a fulemen, jovore lehet h megveszem, de felek h nincs elegendo onkontrollom, tehat megy meg a sakkozas...
en felnek 600-as sportot venni hasznaltan, foleg ha nem ismerem a tipust, felnek h rendeltetesszeruen szetforgattak, mert azt talan meg egy kevesbe profi is meg tudja tenni.mod: figyelmedbe ajanlom meg az er6-n-t, eszmeletlen jo a blokkja es bar katalogusadatok alapjan gyenge amugy tobbnek erzed. (elso lampa lerug rola, z1000 lampaja "felheggeszt"). csak most olvastam h turaznal is a leendo motoroddal.
mod2: ezek szigoruan az en velemenyeim/tapasztalataim.jah es a motorom(XT660R/X, Vaddiszno) "gyaszjelentese", sertesinfluenza.
Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 Pro / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 85% akku
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- Microsoft Surface Pro 6 i5-8350U 8GB 256GB 1 év garancia
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest