- iPhone topik
- Yettel topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Gyorsabb és drágább - kezünkben a Samsung Galaxy S23
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
ALI_G
veterán
válasz
Prof01 #22813 üzenetére
én mióta meghallottam, két éve ezen röhögök
Eleve innen jegyeztem meg a nevüket
All: figy, szóljatok ki mikor ér rá, én meg reply-olok, hogy tudok-e menni. Szívem szerint mennék. Kecskemét nekem jobb, közelebb van, kevésbé fáradok el mire odaérek.
Még ha Szegedről is megyek 2-2,5 óra mire felérek Kakucsringre. Kecskemét közel 1 órával rövidebb, utoljára 45-50 perc volt Kecskemét-Kakucs úgy hogy húztam neki és még 10 perc mire megtaláltam a leágazást a pálya felé -
jasszer
őstag
válasz
Prof01 #22705 üzenetére
Kíváncsiságból kiszámoltam, új árakon:
Ezekkel kezdtem:
Spool Rafael cordura kabát 21.500,
Spool Kirk cordura nadrág 15.900,
Spool LT-22 (tavaszi-őszi) kesztyű 3.990,
Probiker (?) (nyári) kesztyű 3.000,
Probiker Traveller csizma 16.900,
HJC CS-12 bukó 17.500,
Maszkok 995/db
Össz: ~80.000 HUF (mind Kelomotor)Ezeket vettem folytatásnak:
Lazer Fiberpro(?) bukó 27.000, (magánszemélytől)
Spool Iseran (téli) kesztyű 9.000, (HJC.hu)
Shox Factory bőrkabát 39.900, (Shox)
Shox Team bőrnadrág 24.900 (Shox)
Össz: ~100.000 HUFSz'al kezdésnek szerintem legalább az első pakkal egyenértékű dolgokat érdemes összevadászni, ezek mostani árak, de a legtöbb cuccot ennél olcsóbban, akciósan vettem meg.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Prof01 #22705 üzenetére
Cordurakbol egesz jot kapni (Spool) 20 ezer kornyeken. Pl. 20 a kabat es 20 a nadrag. Ennel olcsobban nemigen van. Ezeket hasznaltan nem erdemes, mert nem olcsobb annyival. Borruhanal mar jatszik a hasznalt, megkimelt darab, mivel ha gondozva van es vigyaznak ra, eleg sokaig szolgal.
-
Topiccsendőr
addikt
Ehh.
Egy Motogépé pilótának biztos jobban kanyarodik a Honda, mondjuk 0,0001 másodperccel. De a Suzuki - mivel előnye van modellújításban, vagy hátránya, ki tudja - egy körrel ''régebbi'', de azt igazán pályára teremtették. Mivel a Suzuki nem akkor újít, amikor a többi gyártó.
Semmi baj nincs azzal a motorral, azt, hogy mit tartasz szépnek, az meg szubjektív. Egyébként meg rengeteg múlik azon, hogy milyen gumikat raknak fel az ilyen összehasonlító teszteken. Nem hinném, hogy utcai használathoz és elvétve pályahasználathoz ki lehet azt mondani, hogy ez meg ez a motor jobb annál. -
fuzik
aktív tag
Értelme éppenséggel van... nem egy útszakasz van, ahova robogóval (alias segédmotorkerékpár) nem hajthatsz be. Persze jelentős hátrány, hogy ilyenkor lényegesen nagyobbak a fizetendő terhek is, meg persze kell a motoros jogsi is hozzá. Van ismerősöm, aki levizsgáztatta a robogóját, és azzal közlekedik (autópályán is.....).
-
raver
aktív tag
[link]
600RR:
Tömeg: 155kg
Teljesítmény: 120LE
Ár: 2 698 000 (reg adóval)
[link]
GSXR600:
Tömeg: 161kg
Teljesítmény: 126LE
Ár: 2 598 000 (reg adóval)
Ezek szerint csak súlyban jobb az RR. Az más kérdés hogy azt a 6 LE differenciát ki érzi meg, és ki tudja kihasználni. Irányíthatóságról nem tudok nyilatkozni, de halandó ember szvsz azt sem veszi észre.
Tapasztalatból nem tudok beszélni, de ha száraz adatokkal dobálózunk akkor dobálózzunk. A 100E HUF meg mondjuk költhető egy jobb sisak + kesztyűre is.
Szerintem tök felesleges hogy a japán motorokat ilyen szempontból összehasonlítsuk.
&rew: ez igaz. De még az elején leszögezte hogy nem akar görnyedős motort.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
feca81
aktív tag
250-eshez surun talalni bontoba nalkatreszT?
meselhetnek.. egy kis idomot,ami nem nagyo negy A/5-os papirlapnal,10-14E Ft korul akarta khozni nekem ujonnan.bontoban mikor meghallottak,h 250ccm,mar raktak is le a telefont. oktober ota uldozom ezt a kis idomot,es csak mult heten erkezett meg angliabol az ebayrol egy szarra tort darab,mert meg ott se lehet kapni. most hegeszttetem meg,es majd megy fel a mocira. -
Anthony28
őstag
Az a gond a belpiacos motorokkal hogy nem nagyon van alkatrész, nem szerelik hivatalos szervízekben....Nekem volt FZR 400 600-as hengerfejjel.Szívtam sokat az elektromos problémákkal.
A blokkjának semmi baja se volt.
Tehát ameddig nincs gondja a belpiacosnak addig jó...utána kezdődik a szívás.
-
Topiccsendőr
addikt
Utángyártott sehol. Dugattyút akartam venni bontóból, használtan került ugyanannyiba, mint a gyári új. Igaz, arra egy hónapot kellett várni. Karburátorcsonkok, négy darabra volt szükségem. Bontóban olyanokat találtam, amik egy szezont bírtak volna. Már ki voltak repedezve a vákuumcsövek csatlakozásainál. Vákuumcsap. Sehol semmi. Kiégett egy izzó a műszerfalban. Sehol semmi, két hétig nézegettem a bontókat a Tungsram miniszterelnökével is beszélgettem, elhajtottak, hogy hülye vagyok, ilyen nincs Európában.
Sikerült szereznem, darabját egy ezresért. Sima izzó előre, idióta teljesítményű, megint a szaladgálás. Eredetileg valami buzinagyot rakott belel az előző tulaj, gondolom ő megunta a Tungsramos kollégákat.Még jó, hogy nem égette le a generátoromat. (necces volt a helyzet). Sorolhatnám tovább éjszakába nyúlóan.
-
Topiccsendőr
addikt
Az a bajom, hogy várni kellaz alkatrészekre. Vagy ha valamilyen licitálós oldalon meg is szerzed, egészen biztos, hogy az előző tulaj, vagy az aki behozta ezt nem tette meg és tele van gányolásokkal az összes belpiacos motor. Ne tudd meg, mit szívtam, mire kikupáltam az én ZXR 250-esemet. Rengeteg pénzbe és időbe került.
-
-
jasszer
őstag
Hja, jogos. Vszeg az fog dönteni h éppen melyik típusból lesz jó vétel, pár évre tervezem csak úgyis ezt a mocit.
Sowi: Jah, az Er-5 szimpatikus, szerintem az lehet a következő vas. Sajna korlátos jogsihoz vizsgáztatva nem láttam még ilyet... Jó az enduro, csak az országúton dagadok, mint a vitorla rajta, a DT-n már 90-nél el kell kezdenek kapaszkodni.
[Szerkesztve] -
Jolly Roger
csendes tag
Egy istenkirály Mz
kicsit átépítem aztán kéne szélesebb gumi. pont most jött meg az oldaltáskám is
(ezzel muszály volt eldicsekednem
)ezt azt kicseréltem. Mint említettem van egy eredeti HD gumim csak az meg 16 colos és eléggé ügyesbajos lenne egy ilyen kicsi kereket szerezni meg berakni mert haverom is ugyan ilyen problémával közdött bele is került nem kis pénzébe
Amúgy a neten kerestem de ott is elég drágák úgyhogy sztem maradnak a motorbontók. Köszi a segítséget
!!! Esetleg valaki más???
-
-
Yahhher
aktív tag
-
Probiker
aktív tag
Tudtomal már nem kell PÁV. Mondjuk elég hülyeség is. Én nem voltam ugyan, de meséltek már róla mit kellet ott csinálni, full felesleges dolog.
Amugy, tényleg elég érdekes ez a jogositvány rendszer. Láttam már 125ös nsr-t ami 30LE volt, és A/1es jogsis kiskölkök azzal nyomultak, mikor még A/k-s jogsival sem lehetne vezetni....
A/k nál azt a 25kw os kolátot kicsinek tartom, nekem is csak korlátolt jogsim van csak még, és alig találok olyan mocit ami jó lenne és még vezethetném is. Úgyhogy nagy A lesz nálam. Már kicsi a 17kw os jawam
[Szerkesztve] -
Probiker
aktív tag
Én úgy tudom, hogy A1 jogsi után 2ével már mehet korlátlan. (akár 18 évesen is
) (egyik haverom így rakta le tavaly)
Ha még nincs jogsid akkor 18éves kortol A/k-ra lehet menni, vagy 21 éves kórol nagy A-ra.
18évesen lerakod A/k-t, 2év után mehetsz korlátlanra (20évesen)
Érthető volt? mert kicsit zavaros
[Szerkesztve] -
Kasza08
őstag
Na, ahogy meglesz végre a 8800GTS-em, egyből semmi másra, csak ilyenre fogok gyűjteni
De télleg.
Háháá, ma sem volt kész a ''lovam''.
Pedig már egyik cimborámmal lebeszéltünk egy gyorsulást
Ő egy elektromos rollerral (műanyag rohambili, amilyen a tatáknak van), én meg az enyémmel, ha kész lett volna -
keszegduda
őstag
Ha elszáll a 4 ütemű, akkor nem lehet azt megcsinálni a mint a 2 üteműnél, hogy csak kicseréled pl a dugattyút, ha egyszer hozzányúlsz a 4 üteműhöz, akkor meg kell csinálni mindent. Haverom Yamahája 426F SM elszállt a henger, felhúzta a nikazilt és cserehenger, szelepek, amik titanium ötvözetből vannak, szintén csere, + a hajtókart is ki kellett nyomni, szal elég húzós, viszont tovább bírja mint a 2 ütemű. 2 üteműnél szétrántod a blokkot bele az új vagy éppen felújított kar, görgők dugattyúval, aztán mehet+ csapágy és szimmering...
Szerencsére a 4 ütemű motorok elég korán le vannak szabályozva, legalábbis a cross változatok, így is nagyon ki vannak hegyezve és könnyítve.
Ha vesz valaki crosst, Honda CRF-et vegyen, azok a jók, futómű, erő, áttétel stb. minden...
Havernak 250-es van, de nagyon frankó igaz még nem mentem vele, azt mondta, hogy gyorsulásra nem nagyon különbség van a 250-es 4 ütemű és a 426-os között, de homokban majd hogy könyörög a 250-es...ja és nem eszik annyit sem...mint a nagyok...
Másik ismerősmnek 400 FZR (ha jól emlékszem) 4 hengeres, de annyit eszik mint 2db 600-as vagy 750-es 4 hengeres motor..próbáljatok meg venni olyat, ami minél fiatalabb, a régi karburátoros motorok nagyon sokat fogyazstanak...az újabbakkal más a helyzet. -
feca81
aktív tag
itt inkabb az elozo tulajjal volt gond.sokan felnek a 18-ezres fordulattol, de hat istenem,ez van,ez ennek a kis ccm-nek a sajatossaga. ha nem oltek volna meg,volna ez is majdnem olyan strapabiro,mint a nagyobb tarsai. csak az olajra es az apolasra oda kell figyelni.ha gondosan bansz vele,meghalalja. tapasztalatom szerint,illetve mas tulajokkal konzultalva ezek kb 30E km kornyeken kezdik megadni magukat,magyarul ott az elso kotelezo szerviz. 60E km-ig nem kellene a gyurukhoz, dugokhoz nyulni,ha valoban rendszeresen karban lenne tartva. a felujitas viszont meregdraga,olcsobb egy ugyanolyan blokkot importalni bele japanbol pl a burmi motors-tol.a teljesitmenyt erdekesen adja le. 3E prm-tol mer az ora,mar ez gyanus
6E-ig csak cammog, 6-tol szepen megindul 12-14ig,ami elegendo a kozutakra,elozesekhez,normal hasznalathoz. 14 E folott meg elszabadul a pokol.mintha segberugnak,es pillanatok alatt felszalad 18-ig. ez az allatkodos,elvezetes resze
sajna 5-6.-ban ezt mar nem tapasztaltam nala,sot,6.ban nem is ment 16E fole. ennek lehet oka a kompressziohiany,v egyszeruen ennyit tud. ennyi szenvedes ellenere meg mindig nem bantam meg,h megvettem.imadom a kis dogot,nagyon szep.eletem vagya volt egy trapezlampas,es magyarorszagon meg mindig csak 2 db fekete trapezlampas FZR250-esrol tudok!!! szoval nem surun futsz ossze az utakon hasonloakkal
en a te helyedben ket ut kozul gondolkodnek. az egyik amit irtal,ezutan egy 125-os,majd egy 600-as. vagy most rogton 50-es utan egy 400-as es utana egy 600-as. a 125-os es 250-es kozott nagyon kicsi a kulonbseg,foleg ha a 25-os 2T (szinten tapasztalat).a 250-es es 400-as kozott 30km/h akulonbseg.gyorsan ki fogod noni.ezek a lepcsok teljesen elegendoek,h eljuss a 600-ashoz,tobb felesleges. en a 250-eset azert leptem meg,mert erre meg keves a biztositas,olcso a fenntartasa. 600-as fole meg felesleges menni,nincs az az ut magyarorszagon,ahol ki tudod hasznalni.
jo hosszu lett,unatkozok,nincs melo -
Topiccsendőr
addikt
a 4 ütemű kettőötvenesnél gyönyörűen jön a teljesítmény, Nem érezni gyengének egyáltalán. hipp-hopp fent van 140 -en, észre sem veszed, utána gyengül el egy kicsit. A kétütemű lehet hogy többet eszik, de mégiscsak 70 lóerő a 45 lóerős négyütem helyett. A sok gond meg ugyanúgy megvan a 4 üteműnél is, talán még több is. Vezérműlánc, szelepkorongok szelepfészkek, mégis 4 darab dugattyú, azaz mindenből négy, még drágább is. Inkább a 4 ütemű a problémásabb. A kétütemű kéthengeres az isten.
-
Gergello
addikt
Vagány kis moci lehet, legalább lehet B kategóriással vezetni.
50-esből csak robogón ültem, úgyhogy kérdeznék egy-két (számomra) alapvetőt.
Gondolom ezen Te váltasz, de hány sebességes ? Amikor már nagyobb sebességel mész nem pörög túlságosan is a motor, nem rezeg a váz? Robogóm már 60 körül nagyon rezgeti a műanyag vázat -
feca81
aktív tag
de hat ott van rajta!
felre a trefaval, www.szatuna.hu, vagy www.auto-tuning.hu. ezek nem hasznaltak,hanem utangyartottak. igylenyegesen olcsobb,mint a gyari uj.nezz szet koztuk, ha nincs akkor az utobbi egyben bonto is,esetleg van naluk bontottan. ha egyi kse celravezeto, akkor:
www.motorbonto.hu
www.racsidepo.com
http://motorbonto.uw.hu/
http://www.burmi.hu/index2.htm
az egyikben csak leszsok sikert!
Aktív témák
- AKCIÓ! DDR5 GAMER PC: Intel Core Ultra 5 225F/245K +RTX 5050/5060/5070/Ti +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- OnePlus 12 5G 256GB 12GB RAM
- AKCIÓ! GAMER PC: Intel Core Ultra 7 265KF +RX 6600/6700XT/6800/9060XT/9070 +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA
- Zealot s79 100w 1hónapos eladó kíváloan szól jó mélyek az ár fix !!!!!
- Playstation Pulse 3D
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia
- Amazfit Active okosóra / Számla / Garancia /
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3070/ Hp EliteDesk 800 G4-G5 mini, micro PC-Számla/garancia
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- Satechi 200w USB-C 6-port PD GAN - UK / Számla / Garancia /
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest