- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magisk
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Hatalmas kedvezménnyel nyit az Ulefone új csúcsmodellje
- Jól néz ki a világoskék iPhone 17 Air
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
keszegduda #31311 üzenetére
Fórum alapján formált vélemények megbízhatatlanok és felületesek. Ez az internet áldása, hogy mindenki pelepofázhat, az internet átka pedig, hogy mindenki pelepofázhat. Vagyunk néhányan, műkedvelők, hozzá se szagoltunk bizonyos márkájú/típusú motorokhoz, és osszuk az eszet? még az sem biztos támpont, akinek pont ez a típusú motorja volt. Csak a nála történteket tudja leírni, ami támpont tud lenni. Márktopicocban tudsz utánaszagolni a típushibáknak, de ott meg mindegyik el van szállva a saját járművétől, úgyhogy az is egy igen torzított információ. továbbmegyek. fórumon tanácsot kérni, "milyen motort vegyek" kérdéssel, szerintem headshot kategória.
-
Picco
addikt
válasz
keszegduda #31296 üzenetére
szerintem amire te gondolsz az az xr650L, az kb 40 paci
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
keszegduda #31296 üzenetére
Ezt a tartósság jegyében született sztereotípiát soha nem fogom megérteni.
-
NINJA_V
tag
válasz
keszegduda #31296 üzenetére
Ez egy ilyen bringa lehet tolni meg menni vele, elhiheted hogy nem én találtam ki, okkal határozták meg ezt a csereperiódust. Persze azt mind tudjuk hogy többet is el tud menni vele, de ha ezt a motor arra használod amire való, nyelezed a terepen , és nem 90el túrázgatsz akkor is biztos elegendő 1000 kmenként cserélni.
Amúgy a legelnyűhetetlen gépnek az xr600at tartják, aztán a drz..... -
Gaboman
nagyúr
válasz
keszegduda #25117 üzenetére
A szürke és fekete blokkos modellek gyárilag ilyenek nem gányolás,valamelyik modelt így adták ki.
Amelyiknél a vázban is van olaj ott két darab szűrő van a váz elejénél a nagy szűrő és a lánckerék alatt a kis szűrő!
A vezérmű lánc automatikus feszítésű és 70E km-t is el szoktak menni megbontás nélkül.
Az SM510R előbb szétesik azért,kihegyezettebb típus mint a SM610.
Nem igazán ajánlom ha költségmentes motort szeretnél venni. -
Gaboman
nagyúr
válasz
keszegduda #25036 üzenetére
A kis olajkörösek jobban forogtak mint a nagy olajkörösek,agresszívabb motorok voltak még inkább versenymotorok,amit belinkeltem neked eladó 2002-es SC-t az is olyan.
Viszont a szervizelés periódus 2500km a nagy olajkörösnek 5000km.
Ez sem mindegy,és annyival nem tud többet hogy megérje anyagilag az évi dupla ráfordítást a szervizekre.
A helyedben egy SMC 660 kipróbálnék,garantálom hogy szerelem lenne első megtett pár száz méter után,pl egy ilyennel.
Nem kell a dupla csövesre feltétlenül Akrapovic rendszer.
Van nála sokkal olcsóbb,pl az enyémen Albert komplett kipufogó rendszer van a töredéke árán.
Sokat dobott a motorom teljesítményén és a hangján is.
A Husqvarnaból az SM610 karburátoros és injektoros verzióhoz is volt szerencsém,ha vennék akkor az utóbbiból választanék.Az egy selymes járású rezonanciamentes motor,kellemes az ereje a fékei és futóműve csodás.Bármikor változtathatsz a karakterén ha úgy tartja a kedved egy kis programozással.
A többi Husqvarna Supermoto SM450R és SM510R ezek igazi pályamotorok brutális erő és sűrűbb szervizigény kíséretében.
Husabergek közútra kiadott versenymotorok FS650E FS650C ezek az igazi gőzkalapácsok.
Nagyon nagy szervizigénnyel rendelkeznek 15 üzemórás olajcsere periódussal.
Nem hiszem hogy olyan motorokat szeretnél venni amikben 3 hetente olajat cserélni kell és évente nagy szervizelni.
Ha megbízható,tartós,nem szervizigényes Supermotoban gondolkozol akkor KTM LC4 640,SMC625,SMC660,SM690,SMC690,Husqvarna SM610,azért nem írtam ide a XT660X , FMX 650,Pegaso 650,mert ők valójában nem Supermotok hanem Funbikeok. -
Gaboman
nagyúr
válasz
keszegduda #24975 üzenetére
csak tengni-lengni a városban, kisebb túrák, max. 100km, amolyan kikapcsolódni való motor lenne, persze a kényelem számít.
Ha ez az igényed akkor néz utána a neten egy LC4 640 nek vagy SMC 625/660-nak,nem fogsz csalódni bennük.
Esetleg SC625nek,ezt az évjáratú motortípust mondják 625-ből a legjobbnak és legdurvábbnak,könnyűsége és erős motorja végett,pörgős és nyomatékos is egyben,2003-tól lomhábbak lettek az SM,SXC,SMC modellek,kivétel a 660 az más kategória már a hengerűrtartalom végett is.Ez a legdurvább gép ami még nem üzemórás motor. -
Gaboman
nagyúr
válasz
keszegduda #24976 üzenetére
Az SXV-RXV modellektől tartsd távol magad ha nem akarsz anyagi csődbe kerülni.
Azt fenntartani kész anyagi katasztrófa,600km olajcsere,5000-6000km alatt hajtókar,dugattyúk,gyűrűk.Mellette mindig elromlik valami bennük,többet állnak mint amit mennek,nem egy jól elkapott széria a 06-07 évjáratúakkal rengeteg probléma volt.
Belefolyt a víz az olajba,hidegindítás,és még sok,sok más is. -
Gaboman
nagyúr
válasz
keszegduda #24970 üzenetére
Akkor megosztom veled az eddigi tapasztalataimat.
Én 1 éve vettem a 2005 KTM SMC 625 Supermotomat,azóta mentem vele 13000km az olajcserén kívül ami gyárilag 5000km ként esedékes mást még nem kellett vele csináltatnom.
Vagyis a hátsó himba tömítését cseréltettem a telóban ennyi.
Most van a motorban 24500km,ezeknek a motoroknak a szervízigénye nagyon jó,mivel 60-70E km simán elmennek megbontás nélkül ha az olajcserét,légszűrőt rendesen cserélik és takarítják és a szelepeket 10000km ellenőrzik.
Az SMC-k pályázásra is alkalmas utcai Supermotok,kehini karbival,könnyebb súllyal,több erő és nyomatékkal a sima 640SM-hez képest.
Én nagyon szeretem,úttartása,könnyedsége,súlypontja,rugalmassága végett.
Szerpentinezni,kisebb túrákra,városban nagyon jó vele menni,egyedül a hosszabb túrákra nem alkalmas,de egy ülés puhítással lehet hogy ez is orvosolható.
Én nekem volt szerencsém mint a DRZ400E és MT-03hez ami az XT660 blokkjával van szerelve.A DRZ kényelmetlen már kisebb távolság után is a vékonyka ülése végett,az SM verzió gyengécske az E már nem rossz.
Az XT660 nyomatékban jó,kényelmesebb mint a másik kettő viszont motorozás élményben nem nyújtja azt amit a másik kettő tud.
Érdemes kipróbálnod mind a három motort és után eldöntöd melyik áll legközelebb a szívedhez.
Ha az erő számít akkor a KTM fog tetszeni,ha a kényelem akkor az XT.Picco:Ez tévhit,attól függ melyik típusának drága a fenntartása,ha az utcai SM nézzük akkor csöppet sem az,ha a pályamotorokat akkor természetesen az,de ez mindegyik másik márka verseny SM-re vonatkozik.A megbízhatóságról megy annyit hogy ha be van tartva a karbantartásuk rendesen akkor az LC4 blokkok szinte elnyűhetetlenek.
-
Picco
addikt
válasz
keszegduda #24967 üzenetére
en kedden vettem xt660r-t, es eddig imadom, csak sajna a szar ido miatt nemigazan tudok vele annyit menni mint szeretnek. (nameg kedden megyek egerbe a papirert amivel mehetek okmanyirodaba jogsit csinaltatni, de inkabb az eso tart vissza
)
kerdezz nyugodtan, hatha tudok valaszolni
Kasza: XT-t 10.000km-enkent kell vinni szervizre
-
Kasza08
őstag
válasz
keszegduda #24967 üzenetére
A DRZ nagyon fasza motor, szinte teljesen igénytelen.
Olajat kell benne cserélni, és tankolni. Kb. ennyit kell rá költeni.Az XT-re már picit többet, őt 1500-3000km-ként kell kötelező szervízre vinni amíg garanciális. 4 lityós átlag fogyasztása van, szerintem nagyon baráti. Nyomatékos, jó motor.
Mind a kettőt egy sráctól tudom, akinek volt mind a 2 (illetve az XT még meg van neki). Nagyon elégedetten mesélt róluk.
KTM-ről meg Gaboman kolléga tud mesélni neked.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
keszegduda #16565 üzenetére
Csak volt gépem,egy Aprilia RXV550.
A KTM sem igényesebb mint a többi enduró vagy cross gép.
Sőt az egyik legjobb mind a 3 téren beleértve a Supermotot is,és ezt nem azért mondom mert nekem is most az van.
A XR600R és Yamaha TT meg kicsit sem eszik sokat pont azért mert a nyomatékról szólnak és nem kell őket pörgetni.5L-ből ki lehet velük jönni,persze nem nyél gázon.
Én már mentem DRZ400 és XR600-al is hát élményben az XR600 sokkal nagyobb.
A WR és YZF az már más kategória teljesítményre a 2T crossmotorokhoz kell viszonyítani,tehát őrült erősek.
De amit írtam rá ez érvényes ezekre is,nem időtállóak. -
Gaboman
nagyúr
válasz
keszegduda #16553 üzenetére
Szia!
Műszakitatni is le lehet a cross gépeket is,de nem sok értelmük van.
Hatalmas szervízigénnyel rendelkeznek azok a motorok de ha van rá pénzed akkor mit sem számít,de egyébként érdemesebb már enduróba gondolkodni ha nem akarsz annyi pénzt beleőlni a szervízelésbe.
A mai enduró motorok teljesen másak mint a régebbiek gépek.
A régi gépek nem voltak ennyire kihegyezve ebből fakadóan sokkal hosszabb volt az élettartalmuk.
A mostani gépek jóval erősebbek,pörgősebbek de ennek ára van,a gyakori szervízelés 5-15 üzemóra között,ami 500-1000km olajcsere és olajszűrő.
És úgy 45-90üzemóra közötti dugattyú,hajtókar,csapágy,csere,ez úgy 4500-9000km nek felel meg.
Nagyon költséges hobbi,én ha vennék akkor egy Yamaha TT,XR600R,XR650R,között választanék,ezek a motorok még igénytelenek voltak,sokáig bírták a strapát.
A mai endurók között nem találni ilyen gépeket már amelyek ennyire igénytelenek lennének.
Én is szívtam az új enduró gépemmel eleget többet nem is fogok venni max 500E ft-ig.
Aktív témák
Hirdetés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Bluetooth hangszórók
- Autós topik
- Battlefield 6
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Projektor topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Víztisztító berendezések - kancsók - szűrőbetétek
- Sorozatok
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG OLED55C27LA
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40A9 docking station
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3042, 94% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! 1000W Sesonic FOCUS GX-1000 Gold tápegység garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest