- iPhone topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Prof01
veterán
Jah, értem.
cochy:
"Segédmotoros kerékpárnak minősül az olyan - kettő-, három-, vagy négykerekű - jármű, amelynek a lökettérfogata nem több 50 köbcentinél, a teljesítménye legfeljebb 4 kilowatt, a végsebessége pedig maximum 45 kilométer óránként. A tömege nem haladhatja meg a 350 kilogrammot."
Sztem arra is vonatkozik. -
jasszer
őstag
Én is ugyanezt tervezem, viszont a feléből, házilag készített konzollal, egy bukónak + némi cuccnak elég térrel.
(kezdésnek nekem elég lenne vmi egyszerűbb, vagy használt doboz is amin fel tudom mérni hogy mik lesznek az igényeim a következőnél)
Mit gondoltok, hány literest nézzek, ha szeretném hogy a zárt bukó mellé még beférjen a szerszámkészlet, pótizzók, meg egy eü csomag?
-
SzalaiG
addikt
Mentem már 160at is de semmi, pedig volt utas is.
Egyszerű szerkezet, de én nem csináltatnám, hanem megvenném, mert az a biztos. Ez azért elég komoly dolog és nem kívánnék gondot belőle, mert itt csak egyszer lehet hibázni, ha elrepül autópályán az drága és nagyon veszélyes. -
Topiccsendőr
addikt
elmondom a sztorit.
Megvettem nagygázkart. Nem raktam rá időhiányban. Vettem új első gummát. Csináltam egy tökjó féket. Lementünk ma reggel Kakucsra. Beröffentem. Fasza minden. Bemelegedett, egy kicsit csodálkoztam, mert a 2000-es évjáratú R6 omnak a gyári akkuja van benne, ami már igen zárlatos, de MZ harapja nagyon. Szóval beindult, fasza, beöltözök. Rárúgok, semmi. Még csak a főtengely sem mozdul, mintha a kuplungot behúzva tartanád. Mondom, MIVAN LEPÖRGÖTT A KUPLUNG??? LE bazmeg. Álltó helyében. Én nemtomhogy, de ez megcsinálta. Jóvan nembaj, bőrruhában megnézem mivan. A főtengelyanya hót laza. Három évig szoros volt, de most valami miatt lelazult. Isten tudja miért. Jó. Meghúzom. Működik. Ki a pályára. Gumimelegítés. Meleg gumival megyek egy kicsit nagyobb lendületből, mit csinál? Elmegy az eleje. Megint megfogom, nemtom hogy. Oké, biztos a formaleválasztó. Még megyek, mostmár csak jólesz. Nem, még háromszor elment az eleje, de úgy, hogy nemtom hogy fogtam meg. Nah elég. Ezzel nem lehet kanyarodni. "Laci! add ide a te tézédet, neked RSW gumid van elől". megkaptam, nagyságrendekkel nagyobbat lehet vele borítani, és ennek érdekes módon a sikán után stiftgázon a segge megy ki, nem az eleje. Már megint mi a pöcs van az enyémmel? Az első gumi? Vadonat új. Nemtudom. Nem érdekel. Felgyújtom. Az MZ Kupában mindig azt mondogatták, nem jó technikád, nem jól ülsz a motoron, vagy azt, hogy te vagy a béna. Nem kéremszépen. Semmi ördöngősség nincs ebben. Nem kell kristálykoponyát dörzsölgetnem kanyarba befelé, hogy íven maradjak. Semmi varázslat meg misztikum nincs itt. EZ EGY SZAR. Nem tudom miért, a társaméval faszán mentem, de ezzel nem. R6 al olyat borítok, és a 123 lóerejével sokkal durvábban bánok, mint ennek a 17 lóerejével. De komolyan. Úgy rakom rá a gázt, hogy még-mégmééég, talán elbírja, még egy kicsit, (közben fogamat összeszorítom, illetve imákat mormogok) nyekk az első gumi elment. Stabilgázon, semleges helyzetben elegy. Gázra elmegy. Fékre... nem mertem kipróbálni. Lejjebb ereszetettem, elmegy. Feljebb pumpáltam, elmegy. Két lehetőség van. A többieknek jóval puhább gumikeverékük van, ( nem ezt mondják, sőt inkább azt, hogy jóval szarabb- naná) vagy mókolva van a telóban a szelepük (nem ezt mondják, hanem azt hogy én vagyok a béna-hápeeersze, majd egy kristálykoponyát beszerzek). Szóval hagyjuk má ezt. Ennyi. -
Topiccsendőr
addikt
Nekem beengedett csúnya dolgokat is a fojtószelepekhez, amit hallottam is. Rocogtak a homokszemcsék. Az necc. + még egy valag lóvét rá kellett volna költenem, hogy a megnövekedett öblítéshez hozzáigazítsák. Ez egy injektoros gépnél nagy macera. Karbisnál fúvókacsere és kész. Az jobban hangzik. Bár a régi R6 omnál (karbis) a gyári szivaccsal is volt dzsuva rendesen az airboxban. A szűrő után.
Pattanjunk le. Nekem nagy szegénység van most. Nem tudom mikor megyek pályára. Mz vel is kivan a f*szom.
-
Gaboman
nagyúr
Nem feltétlen muszáj 600-ról egyből 1000-re váltani.
Van 600-ból is kajak motor,de ha feljebb akar lépni a létrán a 750/800 tökéletes választás 600 után.
Az 1000 kategória hirtelen sok de úgy gondolom talán amúgy is kihasználhatatlanok ezeken a szuper utainkon.
Meg az 1000 sor4-es gépek már irtózatosan erősek,inkább akkor abból is V2es.
Én 600-ból Yamaha R6-ot vennék,Fazert nem azt gyengének érzem az enyém után. -
Nippon
őstag
Érdekes, én azt hittem, hogy a fórumnak az a lényege, hogy az emberek segítsenek egymáson az ismereteikkel, tapasztalataikkal...
Ez nem arról szól, hogy ki mit vall, és senkit sem támadtam le azért, mert sportszűrőt használ. Azért emeltem fel a hangom, mert többen olyan téves meggyőződésben vagytok, hogy ezek a szűrők egyenértékűek a papírszűrővel, ami nem igaz.
Lehet használni, csak nem kell mindenkinek feltétel nélkül ajánlani aki nem ért hozzá. -
Nippon
őstag
Felőlem azt hiszel el amit akarsz, de ezek a sportszűrők nem tesznek jót a motornak.(persze nyilván nem egy életre vetted) Abban se legyél biztos, hogy a gyári szűrőn nagyobb a haszna a kereskedések. Van olyan pár olyan nagy márka amit itthon is meg lehet venni 40-50%-al olcsóbban, mint a bolti ár. (ruha, sisak, alkatrészek)
-
Nippon
őstag
Az bizony "sportszűrő", mégpedig pont a nagyobb áteresztő képessége miatt, ebben nincs semmi marketing. Nincs olyan, hogy nyitott szűrő! Az autóknál van direkt szűrő, ahol ugye kiszedik a légszűrőházat, és a szívósorra dugnak egy szűrőt. Fasza, mert a legtöbb esetben nem csövezik ki megfelelően, és a motorról szívja a meleget, arról nem is beszélve, hogy minden dzsuvát összeszed és télen nehezebben melegedik be vele a motor.
Ezek a szűrők a versenysportból jöttek, mert ugye ott a teljesítmény az elsődleges, a futásteljesítmény szó ismeretlen. Önmagában egy sportszűrő semmire sem jó, a megnövekedett légmennyiséghez programozni kell, változtatni a keverékképzést, és nem árt a szellősebb kipufogórendszer sem.
Az hogy a Honda kereskedésben erre buzdítottak, hát.... Ott azt fogják mondani, amit hallani szeretnél, és még hoz is nekik a konyhára.
-
bajnokpityu
félisten
mi az hogy nyitott?
mármint ami KnN filterem van/volt,azon pontonként át lehetett látni.ennél nyitottabb az ami egyáltalán nincs.nem?igen,de a tied nem túlnyomásos. a 929 a váz felől szivja a levegőt.F4 meg túlnyomással a homlokától.
ezt elolvastam,és kidobtam a KnN filtert.
hozzátenném,hogy az olajos filtereknek van egy másik tipusa is,nem csak a szövetes,hanem a szivacsos is.ezek vastagok,főleg robikban használják, meg yamakkánál.na az elhiszem hogy jól szűr. -
Chieftec
őstag
Enis azthittem, hogy felreertem de nem..
12 ezrenkent inspect & clean. Megjegyzesbe: Nedves, poros kornyezetbe gyakrabban.
Ennyi.. Szo sincs csererol ami nekem is rohadtul erdekes.
Hat en valahogy jobban szeretem a gyari cuccokat mocimba mint az ilyen utangyartottakat, legyen akarmilyen marka..
-
Integra
titán
eladó, ott porosodik, hetek óta még csak le sem törölték!!
na és a nagy hornet.. most láttam élőben először fehérben.. pffff, csak a kipuffot kell lerúgni róla valami normális rendszerre, álomgép, gyönyörűűűűűűű
és volt egy félidomos cb1300s fehér/piros is... áááááááááááááááááááááá -
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Mezőfalván voltam vele,kimentünk egy egyenes részre és volt ott egy ki emelkedő is.
A viselkedése nagyon tetszik mármint a kezessége,könnyedsége,eddigi legkönnyebb naked amin ültem,és nagyon kényelmes is,az üléspozíció és az egész testtartás kellemes rajta.A ülés nagyon puha ami olyan érzetet keltett bennem mintha fotelban ülnék.A motor igazán alacsony építésű,sportos kinézetű és hangzású,de a CBF600N rugalmasabb,reakció dúsabb érzést kelt és a GT650R-is.
Azt hozzáteszem hogy hiába gyengébb mint az említett 2 motor valahogy mégis megfogott,nagyon bejött úgy összességében.
Ez a motor egy 800 vagy 900 as blokkal és máris megvan a eddigi kedvenc nakedem.
Mert amint írtam is ez a 695-ös volt és az enyémnél gyengébb motorra nem cserélek. -
Integra
titán
nem vágtam oda, kesztyűmnek se lett semmi baja. mert nem tudod eldobni 50ről, mivel fékezel, jóval alacsonyabbak a sebességek.
részben azért is megyek dirtbikera majd, mert ott bűntetlenül lehet esni-kelni, megtanulni, hogy azért mert perecelsz, nem omlik össze a világ. bunyó miatt elég jól esek amúgy is és van mit átültetnem, gurulások, tompítások, de szeretném homokban kipróbálni, nem aszfaltonelső nap az nagyon kemény volt, mondták ők is, hogy ilyen meleg még ott nem volt, 45 fok felett... második nap már nagyon jó idő volt, folyamatos széllel, nem állt a levegő.
ami néha bosszantó az az, ha épp mennek a gokartok.
majd mindjárt rakok fel képeket -
bajnokpityu
félisten
-
Integra
titán
vegyesen voltak. két mintázatot figyeltem meg. de nem tudnám megmondani
az egyik keresztbe átszelte a gumikat és egyik bridgestone volt tuti.
holnap majd megnézem, mert kikell még mennem délelőtt úgyis.
ha nem felejtem el megintszerintem a gyári előíráshoz képest mondta, hogy eresszem lejjebb.
-
Integra
titán
biztos jó lehet a dodoréké, de nem fogok rá menni, megyek ezen tovább. én eldobáltam párszor a motort, ott ezt nem lehet megtapasztalni. már csak ezért sem.
majd valamikor ha már oda is lesz tudásom, akkor..nem, elől-hátul ugyanaz a nyomás volt a cébékben. meg is kérdeztem, hogy ez jó e, mert nekem a gyári előírás elől 2.25 hátul pedig 2.5. szóval itt 2.2-2.3 közöt vannak a motorok elől-hátul.
annyit mondott, hogy hátsó kerékből 1 tizedet pályán érdemes engedni.2-es szinthez sehol sem vagyunk. minden rövidebb, szűkebb, sokkal nagyobb stressz, oda már komolyan kell tudni, ami mint kiderült akármilyen jók voltunk a végén az egyes szintnek, senkinél nincsen meg
szóval most kemény km-ek jönnek és csak utána szabad menni, kell az ülepedés.
ja és készül a dirtbike suli is, az egyik srác eszement dirtbike fanatikus, úgyhogy meglesz a tanárom arra is
-
Integra
titán
nincs megszabva, mert úgyse mersz még 40nel se menni az elején, de még a vége felé sem
kicsit stresszes, hogy menj gyorsan, merre told a kormányt előre, mit fog a motor csinálni és miért, merre nézz, milyen távol.. úgyis telibe viszed párszor kapásból
meg jól megdicsérték a fézert, hogy eszembe ne jusson eladni
mondtam, hogy nem is tervezem, max az ezres nagytesóra majd később.. bár most hogy luxusadózok kocsi után is.. valszeg a motorokra is kivetnek még valamit.. -
Integra
titán
állsz a pálya végén, megindulsz, előtted egy bólya a távolban, rátartasz és kerüld ki úgy, hogy tartod a sebességet és nem nyúlsz bele se fékbe, se kuplungba.
mintha valami kiugrana eléd az útra, vagy bejött egy birka a mellék útról elsőbbség adás nélkül, vagy kurva nagy luk az út közepén.
vészkikerülés, amikor semmire sincsen időd, csak kormányozni -
Integra
titán
miben más a farmer anyaga mint egy normális farmeré?
nekem nem kell protektor bele, mert van saját amit nadrág alá húzok.
és amiket eddig neten találtam motoros farmer nadrág alatt, hát.. annyira bűnrondák, hogy én azokat fel nem vennémelőször semmit se mondtak. megmutatták, aztán menj, kerüld ki.
vicces volt, kolbászolt mindenki jobbra-balra, vagy épp telibe verték a bólyát.
aztán csak ezt gyakoroltuk, közben mindenkit vittek pár körre, hogy megmutassák, milyen érzés. ijesztő, milyen játszi könnyedséggel csinálták 2 személlyel.
aztán jó sok bénázás és úgy ahogy összeállt mindenkinél a történet.
ma úgyis ismételni fogjuk szerintem ezt is picit -
Boci_83
őstag
LAST MINUTE AKCIÓ!
Az Aprilia iskola május 25., 26., 27-én tartandó tanfolyamára még van négy üres hely. A háromnapos suli mindennel együtt most 120.000,- Ft helyett 100.000,- Ft! Jelentkezés részletei: http://www.aszalos.hu/ Telefonszám: 06-20-5252-837
Aki szeretne megtanulni pályázni, illetve lendületesen motorozni, annak már meglévő tudástól független itt a helye, nem bánja meg! -
Nippon
őstag
Egy fokkal jobb, mint micsoda? A futóműve is butítva van a Mille cuccaihoz képest, meg a blokk is picit. Nekem tetszik meg minden, még tudnék is kedvezményt rá, csak félek az olaszoktól. Minek legyen kisebb, mint 1000ccm? A nyomatékhoz kell a lökettérfogat...
Integra:[ Akkor mindenképpen érdemes várni rá. Tudom, hogy nem egy kategória a Tuono-val, csak azt próbáltam éreztetni, hogy milyen motorok állnak hozzám közel. A CB lenne a kompromisszum. De most olvastam az írást a KTM 990SMT-ről az is tetszik.
-
Gaboman
nagyúr
Túrázásokra kell hogy jobb legyen bármelyik is mint a KTM,a szerpentineken sok esélyt nem kapna egyik sem (Z750/1000) ha arról lenne szó.
De nem is ez a mérvadó hanem a rázkódásmentesség,kényelmes ülés és testtartás akár 4-5óra folyamatos vezetés mellett is.
Az 1000 biztos dúrva lehet,én múlt héten mentem egy SV1000-el az is eléggé állat volt. -
bajnokpityu
félisten
no,én úgy tudom,hogy az 1-2 éve bevezetett uj injektoros RR blokkos CBF és CB-n kivül minden addigi hornet,és CBF karbis,és F3as blokkos.és alapvetően ugyanazok a blokkok voltak mindkét motorban a kezdetektől fogva..
de nem értem miért nem tetszik nektek ez a régi blokk.a régi CBR mondjuk olyan volt,h 8ezer alatt mintha félig behuzva maradt volna a fék,kb annyi benne a mehetnék.de ezen kivül király gépek voltak.de elvileg a CBFet meg a CBt kissé áthangolták,h ez ne igy legyen. -
emvy
félisten
Jaja, ki tudom szamolni, 4 evvel oregebb
Azert elvileg sok a hasonlosag a 2001-es Hornet meg a CBF kozott, a blokk pl. ugyanugy a CBR F3 blokkja, a tiedben mar az F4 blokkja van, ha minden igaz. De joval erosebbnek tunt, mint az enyem, a fejidom (=szelvedelem) hianya is rajatszhatott erre, de a +2500 fordulat azert szamit.
Mijaza majrevas?
-
TayRol
nagyúr
mikor a motort vettem, jart hozza egy Erste-s tanfolyam (mivel sajna van hitel a motoron).
9-kor kezdtuk, 2 ora elmelet, legfokeppen a fekezesrol es kanyarodasrol volt szo.
utana tanpalya, csak hatso majd csak elso fekekkel fekezes, pontosan bolyahoz.
kis szunet, majd 40 perc palyazas 3 kulonbozo szintu csoportra osztva (en a kozephaladoban voltam).
megint szunet, gyakoroltuk a veszfekezest utana meg a pontra fekezest.2-kor vissza a tanterembe, fel 4-ig kanyarokat tanultuk illetve hogy a palyan mi a teendo.
aztan ajandekosztogatas es go haza.
ja, egyebkent nyilt nap volt, es amit az ott levo motorosok muveltek, gyerekek...
2.01-2.07-es idoket mentek, mint a raketak. kicsit leromboltak azt az illuziomat, hogy van kozom a motorozashoz.
jo volt nagyon, ha lesz palyanap kezdoknek, akkor megyek.
-
Integra
titán
szvsz faszság ez a kitolt szervíz periódus, de komolyan.
autóknál is már van ahol 30ezres olajcsere periódus van..
lehet persze, ha megfelelő a kenés. de.. így az olaj nem fogja meg a piszkot, márpedig ez az egyik dolga a megfelelő kenés biztosítása mellett. vagyis a piszok folyamatosan ott van a hengerfalon tartósan.
a régi hondáknál 10e km volt a gyári periódus, de még az 1.4-es civicnél is. az én autómnál is ennyi, de inkább 8500km után cserélek olajat, és noha elforog 9ezerig, én se nyelezem orrvérzésig, mert felesleges, mondjuk 10%-ban ha így közlekedek vele. de kell cserélni az olajat, látom mindig mi folyik le belőle.
most akkor egy motornál aminél a plafon 12-13e rpm, nem kéne cserélni olajat? persze hogy 6e km után cserélik, a többi már csak népbutítás, hogy lehetne 12e km után is cserélni. persze, akár 20e után is lehetne. csak épp a motor hullana belül szét idő előtt.
szóval csodák nincsenek. súrlódás van.
az lehet, hogy te mondjuk vidéken tisztább levegőn használod a motort és ezért kevesebb szennyeződés jut a motorba összességében, mint mondjuk az enyémbe, amelyik kb 80%-ban a bp-i mocsokban és bűzben jár. de 12e szvsz egyszerűen sok, akkor is.
Aktív témák
- iPhone topik
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- World of Warships
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Synology NAS
- Milyen légkondit a lakásba?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Számlás!Windows 10 Pro 11 Pro,Windows 10 Home 11 Home, Office 2016,2019,2021 ,Vírusirtok,Mac
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3018
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- Dell Latitude Precision Üzleti gépek, 2-in-1 gépek, Vostro 8-12. gen szinte minden, garancia.
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest