- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
MPowerPH #2677 üzenetére
Tudod miert azt nezik? Mert az megy TV-ben, arrol tud, hogy van. A fóóóóóórma eggyet, aminek zero pont nulla koze van az utcahoz, meg a DTM, ami regen meg utcai szeru autok mentek, az utcai motort megfaragva, ma mar max csak a bode hasonlit alakjaban meg 4 kereke van.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
MPowerPH #2642 üzenetére
azért mi kifgtatok egy szart nem az összes kula hulladék, bazzeg nem hiszem el hogy nem lehet felfogni, hogy egy feltevést nem egy kocsira kell felépíteni.
ennyi erővel, egyik ismerős szenved egy 320dénessel, nem komoly baj annyira csak idegesítő, akkor az összes (legalább is dizel) BMW kula?
istenem
dízelracer:pont ugyan ezt írtam én is
-
hobizoli
nagyúr
válasz
MPowerPH #2596 üzenetére
Qrvara mind1, mert a feny fenysebesseggel terjed a magassagallito meg ennel sokkal lassabb. Egy uthiban lecsapja ugyan a fenyszorot, de attol a szembejovo a vakut a szemebe mar megkapta akarmit is csinalsz, a sima halogen is megvillant ekkor ez ellen nincs orvossag.
Be kell allitani es akkor jo az, allitgato lofaszka nelkul is.En is beraktam, odalltam egy falhoz es beallitottam a fenyszorot kicsit lefele. Siman jobban lehetett vele latni meg ugy is elore, 1x nem villantott ram senki, sot meloban is azt kerdeztek hol lehet ijen xenon hatasu halogent venni.
Amikor mondtam neki, hogy ez csak a gagyixenon de beallitva, akkor meg neztek az addig rutinbol mindenhez velt avgy valos nagggggyonnagy okossagokkal hozzaszolni tudo gyogy fejukbol.
Elotte meg mind megmondta a tutit, hogy de ot mind nagyon qrvara vakitja, akarhogy van az beallitva.
Persze ha sajat beallitatlan halogenjere felhivtam a kis figyelmet, amia MIR urallomas egykori foldkoruli palyajat vilagitja be, akkor megmondta egy vallranditas kiseretben, hogy de hat o csak igy lat vele es kesz. Ugyanez visszafele meg köcsögxenonosok -
MPowerPH
félisten
válasz
MPowerPH #2596 üzenetére
"Nálam még az emelkedő végén is módosítja az irányszöget, így minimális az az idő, amikor a szembejövőt bevakítja."
Kicsúsztam az időből. Ezt kiegészíteném azzal, hogy közvetlen emelkedő után egészen lent ül a fényszóró, majd kb.1s kell ahhoz, hogy újra a megfelelő pozícióba álljon. Akkor most miről is beszélünk? Egyébként 2db szenzor tartozik hozzá, 1 hátul, és 1 elől helyezkedik el. Ne az utángyártott, bóvli megoldásokból induljatok ki, azok tényleg nem így működnek.
Egyébként a Xenon az hideg fény...
-
soldi3r
veterán
válasz
MPowerPH #2587 üzenetére
elsősorban nem a fénytörés a gond, hanem a fagyás
xenonnál minimális a hőtermelés, lényegesen jobb a hatásfoka mint a halogénnek(#2589) hobizoli, ráadásul a nagy részük statikus, ami csak 1x, bekapcsoláskor állít, a dinamikusok ritkák
az új A8 féle LED-es fényszóró lenne a legjobb, kitakarja a szembejövőt, még a refit sem kell lekapcsolni -
hobizoli
nagyúr
válasz
MPowerPH #2585 üzenetére
A magassagallito nem tud fenysebessegel szintet szabalyozni, ugyhogy mindenkeppen belevillant a szembejovo szemebe.
Amugy meg be kell allitani a fenyszorot aztan kesz. Beallitas nelkul a sima halogen is szetvakit.
Es a motorokon eleve nincs szabalyzo se. Az USA-ba szinten nem kell es gondolom ott sem terjed mas fizika alapjan a feny.
-
soldi3r
veterán
válasz
MPowerPH #2538 üzenetére
335d, a sprintmonitor szerint átlagban nyolcfél
én gázzal megyek, nekem is megeszi átlegban a 8-9 litert (pályán 10+) a 318i, de a múlt héten 195huf-ért tankoltam
nem rossz dolog az lpg, de évi 20.000km-nél kevesebbért nem foglalkoznék vele
dieselt pedig traktorba, céges autóba -
Rick4
félisten
-
hobizoli
nagyúr
válasz
MPowerPH #2461 üzenetére
Ja igen. Majd vegyem mar mindenki 2.5 meg 4-5 literes V8-12-s benzintemetoket 400Ft-s benzinarnal, aminel csak 1x kelljen hozza nyulni a 6, 8 meg 12 hengerhez azonnal leszoptad magad keresztbe. Meg bontott motor 120k? Es annyiert meg szar is?
Há' hüjevagyok, nem?
Ehhez a sima "csak" 4 hengereshez is mar olyan veszett arakat mondanak neki % csokkal is a Bardi-ban, hogy csak pillog, akkor valszeg az ehhez kepest feher hollo V8 meg V12-khez majd minden occsobbab lesz. Aha. Es mijen tok jo, hogy alig eszik 20 alatt varosban, azaz telen mar eszik is annyit... a hujenek is megeri. Azert nincs ezeknek "semmi" baja, mert ha meg tolod is neki maris nem 20-t eszik, hanem 30-t, a gatyadat is otthagyod vele a kuton.Meg ennek az iS-nek volt meg egy masik olyan tipusbetegsege is, hogy huto kiegyenelito a huto oldalan van egybol es szeret elrepedni a muanyag ott az illesztesnel, aztan akkor hopp viz szia, mocc meg megfozve. Meg hogy volt vkinek egy ugyanijen, mindent kicsereltek mar a vezerlesenel, de annak akkoris zajos csorgos lancos dizeles hangja volt.
Meg mondott ket masik tipusbetegseget is multkor, mar-mar azon gondolkodtam, hogy ehhez kepest bazzeg egy PGT egy mernoki remekmu, egy kesz svacji zsebora...En adtam neki szerszamokat, de olyanokat, hogy 2-3 eve megvettem hatha kell 1x majd..., de nekem meg 1x se kellettek, o avatta fel oket az uberjurgen bimmerrel
-
hobizoli
nagyúr
válasz
MPowerPH #2453 üzenetére
Ez az elpusztithatatlan bmw motor dolgot szerintem hagyjuk. Haverarcnak van egy E30 318iS-e, 1.8 16v 140lojje, azoknak akik nem tudnak
Kitorott a motor elejen a vezermulancfeszito fogaskerekize az alu ontvenybol, elmaszott egybol a vezerelese. Ebben a modulban van az olajszivattyu is persze. Vmi harmincvalamennyi hozza csak az az alubigyo, az olajszivattyuhazzal, na meg a tomitesek, aztan plusz lanc is cseres lenne, de az meg 16k lett volna, meg munkadij, meg olaj, meg fagyallo, szoval kb 75-80k-nal tart. De vmi nem lett jo vele mert egyreszt este elhozta, es reggelre szo szerint a kocsi ele(!) kifolyt az szivargo olaj, vhonnan csepeg, de nem kicsit, mert ehhez hatra kellett folynia a kartelvedon a valtoig, hogy onnan elore kijojjon a tocsa lokharito ele...mindezt hosszmotornal, tobb mint egy meteres olajfolt, na meg ha jar a motor kajakra dizel hangja van
Erre ajanlottak neki egy masik motort valtoval szereny 120k-ert. El is gondolkodott rajta, hogy haaat lehet jobb lenne az, aztan megsugtak neki raadasul nem_bmw-s korokbol, hogy azt a motort felejtse el, mert tudja kie es miert nem azzal meg az autoja annak, es az gyurutorott, azert is aruljak mar jo fel eve. Ilyen cartarsak melle nem is kell ellenseg, de azert ahhoz is kell egy pofa, hogy igy aruljak ennyiert, meg ahhoz is hogy a bmw isten szerelo igy csinaljon meg egy autot, hogy fogyoolajzasu, mint az RX8.80k-ert ketto komplett zsir motort veszek a puttoba papirral, 6k rajta a vezerlescsere kompletten
Mondtam is neki megcsinaljatok vhogy, es keresel erre vmi madarat. Hahu-rol veszel egy rendes x1/9-t, hatulhajt -neki ez a fontos-, kozepmotor, jo sulyeloszlas, garantaltan 2 havonta latsz csak vmi masikat, 4 tarcsafek, ra a Dallara bodykit, ala peremes szeles felnijeied, aztan hello, 15k bele egy komplett motor, ha berogyna, es 6k azon is a vezerles csere. Erre mit mond? Jaj de az olasz elektronika.... elektronika abban? A vilagitas baszki.
-
golya32
senior tag
válasz
MPowerPH #2450 üzenetére
Nagyon tetszik, szívesen vennék ilyen nagy autót pénz is lenne rá, de a javítási költségektől nagyon tartok.
Sajnos a camryvel is sokat szívtam, ezért a család nem nagyon akar másik autót helyette, meg már eladni sem lehetne..
Ahogy nézem még jó darabig csak álom lesz, egy ilyen autó -
kisza25
félisten
válasz
MPowerPH #1746 üzenetére
a kocsit 500eFt-ért számolták be a hibákkal együtt, 1gurigáért vettem úgy, hogy akkoriban 1,2-1,3M ért volt a legtöbb, de úgy voltam vele inkább legyen benne több kilométer az hihetőbb volt, mint a vele egykorú feleannyit futott autók, tehát az értéke a felére csökkent, de ez ugye egy dolog, beszerzési áron munkadíj nélkül csinálta nagybátyám, de így is belekerült pár 100eFt-ba az elején a rendberakása és aztán a többi, a végén már nem is volt pofám a nagybátyámhoz vinni, mert már heti rendszerességgel voltak vele újabb gondok...
ezek után döntöttem az új autó mellett és vettem 2006-ban a skodát amivel semmi műszaki problémám nem volt, de mikor vettem még nem tudtam, hogy külföldön fogok dolgozni, hosszútávon pedig kényelmetlen volt, igaz keményen tömött ülései vannak, amik még oldalról is tartanak kicsit, de a deréknál nem megfelelő a támasz, én meg elég derékfájós vagyok és a combomat is oldalról túlzottan is tartotta, ami miatt hosszútávon megfájdult a combom is, erre mondjuk gyógyír volt a tempomat,
2év kutakodás után vettem meg a kia pro ceed-et amit jelenleg használok, na ebben végre nem fáj a derekam, sem a combom -
kisza25
félisten
válasz
MPowerPH #1741 üzenetére
tudom, hogy nem, én átvittem a kiszemelt kocsit egy másik szervizbe átnézetni, ott elsorolták a hibákat(olyan hibákat is találtak amit győztem keresni utána), majd megvettem az autót és elvittem megcsináltattam rajta mindent,
egy teljes évig nem volt baja, azután többet sosem volt tökéletes, egyfolytában szerelőhöz hordtam, mikor becseréltem azon imádkoztam ne álljon le amíg átnézik
egy opel vectra volt "a"-s facelift-es 1,6literes benzines,
7évesen vettem(148ekm) 11évesen adtam el 50ekm-ert mentem vele,
cseréltettem benne minden létező tömítést, mert az első év után dőlt a motorból az olaj, ez1hónapig orvosolta a problémát, mert aztán megrepedt a szelepfedél,
miután az is cserélve lett, a gyújtáselosztó mellett kezdte köpködni az olajat ami persze mindig belefolyt a gyertyához, ezért néha csak 3hengerrel indult,
a kormányműben cseréltettem a gömbcsuklókat, aztán jött a jobb, majd a bal féltengely,
aztán a féktárcsák plusz pofák, stabilizátor rúd, majd tőből kiszakadt az olajnyomás visszajelző, amit nem is tudtak orvosolni, kipufogó hátsó, majd első dob, most hirtelen ennyi jutott eszembe, amúgy kényelmes volt és jól fogyasztottez az utolsó közvetlen befecskendezéses 82lovas változat volt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MPowerPH #1523 üzenetére
Nálunk ilyenek is vannak a flottában. 4x4 DSG 2.0 CRDI Superb, elég jók azok is. Noha itt csak 140 lovas változat van, az picit kevés bele, szóval az erősebbet vegyétek belőle mindenképpen.
Dízelt meg gondold meg, nagyobb szervízigény és jön a 400Ft-os gázolaj ár. Az 1,8 TFSI-vel lazán eljárok városban is 9 literből.
Igényesebb mint a Passat? Ezzel tudnék vitatkozni belül olcsó, kemény műanyag az egész.
Még a vezér full bőröse is...
-
mycso
veterán
válasz
MPowerPH #1470 üzenetére
Nem sok mindent találtam én sem ezekről, de mintha a motor ugyan az lenne, amit különbségnek találtam, hogy az erősebben 6-os váltó van.
Egyébként fogalmam nincsen mi van változtatva.
(renaultnál, pl ilyesmi a változtatás: 1.5dci: 68le, 86le-ben van cooler, 106le cooler + változógeometriás turbo+6-os váltó)
-
kisza25
félisten
válasz
MPowerPH #1467 üzenetére
igazából csak 700-al, mert az már magasabb felszereltség L vs LX
105ló vs 115ló 3,2 vs 3,9milla
vagy 105 ló vs 128ló 3,2 vs 4,75, de itt már megint más a felszereltség
vagy te a benzinesre gondoltál?
azt nézem, hogy itt az árlistán proceedben csak 105 lovas benzines, vagy 126lovas van,
tesztekben azt mondták nem érezték, hogy annyival erősebb lenne az 1,6-os -
kisza25
félisten
válasz
MPowerPH #1459 üzenetére
egy autón mindig csak bukni lehet, nekem arra kell, hogy kijárjak vele külföldre dolgozni és ott ne hagyjon cserben, mert a gatyámat is elfizetem, na ezért kell az új garanciás autó asszisztens szolgáltatással(ami alap a 7év gari mellé),
a másik, hogy nézd meg a használt árakat és 3milla környékén 1-2 éveseket találsz amiket nem akciósan vettek,
akció nélkül 3,5 az alapár erre rájön a klíma 300eFt a szín 100eFt és a hifi100eFt az már 4milla miről beszélünk gyerekekez ajándék volt ennyiért
-
VR6-Fan
veterán
válasz
MPowerPH #1414 üzenetére
jah! papír?! magyarországon vagyunk.
alul tényleg jó volt másodikba körforgalmakból kifele, ahol én 3000 alatt voltam picit, el is tudod nyúlni haver srác, de elértem a fordulatot már ott voltam a seggébe, 3.-ba meg már előztem meg...
felhúzva 250-280le-re már elég durvát mennek
Szplöttyy:hallani hallotam, szó szerint, de az már lassan történelem
-
zoo8800
veterán
válasz
MPowerPH #1372 üzenetére
Az előbb töröltem, de akkor ismét linkelem, ez a 10,86l hogy jön ki a Te autódra? Magyarázd már meg légyszi... A '98 utániakra még magasabb az átlag.
Amit linkeltem, az (jelenleg) 101 autóra vonatkozó átlag, aminél 27%-kal kevesebbet eszik a Tied. Ezek közt persze vannak kézi váltósak is.
És a 8 literben benne van a rohanás is. Persze
Ugyan már, a 8 liter akkor jön ki, ha be se mész a városba, és normálisan mész hosszú távon országúton. Nem mondhatod azt, hogy eljár vele annyival, mert rohadtul féligazság.
Tempomatos 90 mellett egy 1.4-es 5 litert eszik, miért nem veszel olyat? -
mokus1
addikt
válasz
MPowerPH #1369 üzenetére
Én esküszöm nem értelek. Ha van egy ekkora teljesítményű autóm nem azt mondom hogy Fittipaldinak képzelem magam de azért akkor nem simogatom a pedált hanem néha néha élvezem. Mert ha így jársz a dízel kb 4-5 litert kap be többet biztos nem.
Ez most olyan mintha kibérelek egy luxuskurv@t és csak csokolgatom...
-
spurika
senior tag
válasz
MPowerPH #1323 üzenetére
Nagyon jó a benzines is kedves BMW001 kolléga.De a legutolsó 320D mel 300000-et mentem le kötelező szervizeken kívűl nem sok bajom volt vele.80% német autópályás km de180 nal.nekemis volt benzinesem azért tudom a különbséget.Az 2 akár lehet 5-6 liter is.A fent említett alkatrészek közűl egyikre sem volt szükségem.mert BMW.
-
Xero
nagyúr
válasz
MPowerPH #1328 üzenetére
Milyen kasztni milyen motor pontosan (M50 ? M54 ?)?
(#1331) zoo8800: Én úgy vagyok ezzel, hogy a 206-osom is fixen megeszik városon kívül 7L körül, városban 8.5L körül. Ha haladósabbra kapcsolok, akkor mindenhol +1-1.5L. Ha nagyon kinyomom a szemét akkor akár 12-13L is simán elmegy, cserébe viszont nem gyors.
Ha 2-4L-el többet kérne az új, viszont ha kell akkor menne is, ráadásul nagyobb kulturáltabb járású is, akkor szerintem simán megérné. Természetesen ez csak az én igényem, ráadásul mindösszesen csak 10-15e éves távval.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Eladó KTM női bicaj!
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Akció! Sérült! Corsair Icue 5000X RGB Számítógépház! Olvass leírást!
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 12GB 512GB 14" FHD 1év garancia
- Bezámítás! Gigabyte G5 KC Gamer notebook - i5 10500H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN10
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest