- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi Redmi Note 8T - mélyvíz
- Android szakmai topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- iPhone 16 vagy Oppo Reno13?
- Magisk
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngaba
aktív tag
válasz KoVee84 #197167 üzenetére
Plusz nem vagyunk egyformák.
Nekem szerencsére kb. soha nem fájdul meg a derekam/hátam, se vezetőülésben, se irodaszékben, így ha akarnám, se tudnám ezen szempont értékelni az autókat. Felőlem egy hokedli is lehet benne, az se tűnik fel. :)
A műanyagok tapintása is olyan, hogy nem érdekel: A szememnek tetsszen a beltér, ennyi.
A Megane3-ban pl. engem zavar, hogy nem mutatós a km-óra, másnak meg lehet, hogy ez tetszik. Stb. Illetve ezért is jó, hogy több szempont elhangzik.
De mindenképpen meg kell nézni az adott autót a szubjektív szempontok miatt. Amiben itt elsősorban tudunk segíteni egymásnak az az, hogy megbízhatóság, fogyasztás, ár/érték szempontjából milyen (bár már az utóbbi is szubjektív). Amikor azt írom egy autóra, hogy jó, az nálam azt jelenti, hogy tudomásom szerint megbízható. (Személy szerint nem vennék Megane3-at. Mert csak. Valahogy nem az én stílusom. De jókat hallani róla, ismerőseimnek sincs baja vele stb.)
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz KoVee84 #197167 üzenetére
A volt cégeseinknél 250 és 270nél benzines módban is motort kellet cserélni, a harmadik 200 körül tűzgolyóvá vált (motortérből csaptak fel a lángok), annál nem kellett.
Az alapülés kevés autóban jó, és igen; zajszigetelésben, üvegben, akár világításban, klíma (sokat dob a komforton egy jó vezérlés, és sokat ront egy vacak), egy élhető motor+váltó kombóval sokat lehet dobni.
Képeken nekem igénytelennek tűnt a Megane, azért csuktam ki évekig. Aztán több tesztben írták hogy igényes a belseje meg hogy jó minőségű, amit kétkedve fogadtam, aztán megnéztem. És jé, tényleg nem is rossz (a jót nem ilyennek képzelem abszolút skálán, de tök vállalható, jobb mint amire számítottam). A futóűvel mindenütt dícsérték (tényleg elég jó), a motorról vegyesek voltak a tapsztaltok, mint kiderült azért, mert főként Fluencben tesztelték, ahol 10 lóval gyengébb, hatos helyett ötös váltó van benne, és egy mérettel nagyobb a kerék. Ez összességében elég ahhoz hogy megölje a bulit, de a M3 gyárilag is egész korrektül megy (1.8 ufo cicives kolléga turbósnak tippelte az enyémet; mert neki ugyan 16(/30) lóval több van fent, de jóval haloványabb alul).Golf, Touran terén volt néha meglepetés, mert (főleg Touran, még a kereklámpás) elképzelni sem mertem hogy akár Caddybe (teherbe) olyan anyagokat és úgy raknak mint abba, főleg hogy praktikumból is alig kettest kapott tőlem.
Azaz továbbra is meg kell nézni, ki kell próbálni ami szimpi, és aki tudja magáról hogy igényesebb, az ne nézegesse a fapad verziókat.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Sweet.tv - internetes TV
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Hálózati / IP kamera
- OLED TV topic
- Milyen mosógépet vegyek?
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest