- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Galaxy Ring lett az S25 Ultra hátuljából
- Képek az Asus Zenfone 12 Ultráról
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MIUI / HyperOS topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bexinho23
őstag
Üdv!
Idén vettem egy 6 éves 1.4-es E Corsa-t 80 ezer km-rel, flottaautó volt, elektronikusan vezetett szerviz előélettel. Mivel nem elsődleges autó, így a megvétel óta 3 ezer km ment bele a mai napig.
Az előéletet nézve az olajat rendszeresen, évente cserélték (10-12e km) 5w-40-el. Vásárlást követő 1-2 ezer km után arra lettem figyelmes, hogy üzemmeleg hőfokot elérve gázadáskor a motortér felől kattogó/kerregő hang hallható. Cseréltetve lett az olaj Motul 8100 X-Clean 5w40-nel, vele együtt minden szűrő is. Viszont a hang ugyanúgy megmaradt.Hideg indítással mindig szépen, csendesen jár a motor. Amint a hőfok visszajelző beáll az optimális hőmérsékletre, a hang azonnal hallhatóvá válik. Álló helyzetben állva általában nem hallani, viszont kuplung benyomáskor, gázadáskor mindig hallható az ütemes kattogás.
Mi okozhatja ezt a zajt? Ezzel a hibával visszavihetem az autókereskedéshez az autót?Nemzetközi kereskedés hálózat, nem murvanepper, így feltételezem, hogy megbízhatóak, ha vissza kellene vinni... már ha ilyen hibát lefed az 1 év szavatosság.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vigneau interaktív lokálblogja
- PlayStation 5
- Ég veled, KEndre! :(
- Évek óta ígért funkcióval egészíti ki a DirectX 12-t a Microsoft
- Autóhifi
- Delta Force (2024)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest