Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#20844032
törölt tag
válasz
BloodRay #19570 üzenetére
>Van benne igazság amit írsz, de ettől függetlenül a szervízhálózatot az LG Magyarország tartja fent, nem a koreai központ...
Ez nem kellene problémát okozzon akkor, ha az LG Magyarország nem kizárólag a saját eladásiból kellene működjön. De ez is inkább egy belső működési dolog, amivel a vásárlónak szintén nem kellene foglalkoznia.
Érzésem szerint ez mindennek ellenére olyan kérdés, amivel az LG Corp-nak, és az LG Magyarországnak is foglalkozni kellene, merthogy márkahűséget ilyen feltételek mellett nehéz lesz építeni az eu ezen fertályán, nem beszélve a brand megítéléséről. Arra várni, és addig büntetni a vásárlót, amíg a szürkeimport megoldódik (aminek időpontja egzaktul tudható: SOHA) teljesen értelmetlen. A vásárló nem fogja tudni megoldani, neki az egyik bót olyan mint a másik, és továbbra is érthető módon az árat fogja nézni. Ez így sültgalamb szindróma. -
-
#20844032
törölt tag
válasz
BloodRay #19120 üzenetére
Elhiszem, viszont sajnos tökéletesen rossz a tesztelési folyamat. Testközelből még nem ismerem az LG-nél a folyamatot, de teljesen biztos vagyok benne, hogy ugyanazt csinálják, mint a többi gyártó. Amivel csak az a baj, hogy hetek telnek el evvel a szekvenciális tesztelési folyamattal, mire a devek visszakapják javításra, illetve benyújthatják újra. Az sem segít sokat, hogy a javítás után többnyire már más teszterhez kerül, aki általában az előző hibára, illetve az annak javításával behozott új hibára már nem fókuszál, mert más szemszögből vizsgálja. Ez így marhára nem jó, Ettől sokkal intenzívebb és direktebb folyamattal emelni bőven emelni lehetne az appok működési hajlandóságán, ráadásul lehet, hogy nem tartana totál feleslegesen fél évig a befogadás.
Csak jelzésképp: a fuso pl. samun is hibás, és ott is átment... -
Brain75
senior tag
válasz
BloodRay #19104 üzenetére
Szia
Igen a visszaigazoló mail-t megkaptam.
Bármit csinálok azt mondja a tv hogy nem létező felhasználónév.
A FUSO.TV oldalon pedig beírom a bejelentkezési azonosítót és jelszót, megnyomom a belépés gombot és olyan mintha nem történne semmi.
Kiírja hogy kapcsoljam össze a Facebook acountommal ehhez nyomjak egy tovább gombot, de nincs tovább gomb. -
g0dl
addikt
-
#16729600
törölt tag
válasz
BloodRay #19073 üzenetére
Még érintőlegesen sem rád céloztam ezzel mielőtt még félre értenél
Mindenesetre én olyan alapfunkciók megjelenését várnám ,mint pld a csatorna listában a törlés lehetősége,a pvr funkciók kibővítése.Ez a FUSO TV tuti egy hatalmas innováció eredménye,de engem spec teljesen hidegen hagy a többi most megjelent újdonsággal együtt
-
Watt25
veterán
válasz
BloodRay #19063 üzenetére
Olyan hibajavításokkal, mint például az, hogy PVR-el rögzített 4:3-as felvétel visszajátszásakor a "Teljes képernyő" üzemmód nem ugyanúgy működik, mint az élő tévé nézés közben, fognak valaha foglalkozni?
(Konkrétan élő, vagy timeshift-es adás nézés közben a "Teljes szélesség" torzításmentesen nagyít, rögzített műsor visszajátszásakor viszont csak széthúzza a 4:3-as képet.) LV5590-ről van szó.
Vagy újabb példa: rögzített visszajátszáskor nincsen isf mód (már eleve ezt is hibaként élem meg), viszont ha az élő műsort isf módban nézzük (és ugye abban nézzük, mert ugye nem viccből fizettem a kalibrálásért), akkor a rögzített műsor visszajátszáskor alapból "Élénk" stílusban jelenik meg. Ha átállítom normálra, akkor utána az élő műsor is visszaáll normálra... -
#16729600
törölt tag
válasz
BloodRay #18766 üzenetére
Ha nem a smart share opciónál,akkor hol jelenik meg a telefon TV-re átküldött képe?Milyen opció alatt?Mert nekem sehol nem elérhető,látható. Wifi direct opció pedig nem kapcsolható a telefonon kikapcsolt wifi-nél tessék kipróbálni.Ilyen esetben szürke a kiválasztásához tartozó ikon.
-
OldMike
őstag
válasz
BloodRay #18360 üzenetére
Roppant szerencsétlen dolog lenne az LG részéről a 42" kihagyása az LA6xxx sorozat jobb tagjaiból. A kelet-európai lakáskultúrában sok az olyan méretű nappali, ahol a 42" is elég lenne, az árérzékeny vásárlóknak meg még ez az árkülönbözet is számíthat. Azt még megértem, hogy a 37"-t nem preferálják, én is azt cseréltem le 42"-ra, ez még elfért, és nekem tökéletes.
-
#20844032
törölt tag
válasz
BloodRay #18363 üzenetére
Ok. Kérek képet szeparációra.
Ennyi, semmi több. Ez gondolom nem bonya, háhiszen tudja, és beérem valami hasonlóval.
"Az összes ledvezérelt modelljében."
Und melyikben? Merugye nálunk félben direkt, félben élledes a mókaVagy mire gondolsz? A light guide-ra? Az meg marhára nem ez (meghát az is a marketingbullshit kategória bőven).
"Attól meg, hogy a led megvilágítás nem élledes, hanem direkt, még nem lesz feltétlen jobb a ledvezérlés. Csak homogénebb lesz a megvilágítás."
Éledezik bennem a gyanú, hogy neked maximum kereskedelmileg van közöd ehhez az egész témához. -
-
-
-
#16729600
törölt tag
válasz
BloodRay #17099 üzenetére
Lehet csak nekem kevés az IQ-m ehhez a kőkorszaki üzletpolitikához.Mindenesetre továbbra sem sikerül megértenem, hogy miért nem lehet online lefoglalni a mai világban egy terméket.Ha kp vel fizetek és a megfelelő összeggel a hónom alatt érkezem az üzletbe,nehogy már kuncsorogni kelljen az árúért.Persze ,ha ez valami királyi kegy az MM részéről,akkor visszavontam a megjegyzést,beállok a sorba és letérdelek imádkozni a vevőszolgálat pultja elé..
-
peetyy
őstag
válasz
BloodRay #16928 üzenetére
Nagyon köszönöm az értékes információt
Még valami...most megyek megnézni a tévét.
Gyorsan átmásolom pendrive-ra az előbb említett "Amazing Ocean" című 3D-s filmet.
Namost...a film több mint 6 GB.
Ha átformázom ntfs-re a pent,akkor a tévé így még látni fogja?
Nem csak a Fat32-őt látják? -
fear2
tag
válasz
BloodRay #16781 üzenetére
Szia!
Nos "mekkora köcsög egy cég.tényleg", nem én mondtam,ám legyen.
Mert ha a honlapján azt hirdeti,hogy idézem:
"Ajándék LG Optimus L7 okostelefon minden 42"-os (106cm) vagy annál nagyobb Cinema Screen formatervezésű Cinema 3D Smart televízióhoz"
"*LG Cinema Screen formatervezésű Cinema 3D Smart televíziók32LM660S, 32LM669S, 42LM640S, 42LM649S, 42LM660S, 42LM669S, 42LM670S, 42LM671S, 42LM765S, 42LM860V, 47LM640S, 47LM649S, 47LM660S, 47LM669S, 47LM670S, 47LM671S, 47LM765S, 47LM860V, 47LM960V, 55LM649S, 55LM660S, 55LM669S, 55LM670S, 55LM765S, 55LM860V, 55LM960V, 72LM950V, 84LM960V'"
Ezek után,ha én szeretnék venni BÁRMELYIK itt felsorolt televízióból egyet, akkor jogtalanul várom az ajándékot a kiírt árért?
Azért álljon már meg a világ.Sajnálom, hogy ilyen jó termékek, mint ezen tv-k áldozatul esnek ügyeskedő marketingcsalásoknak és ezek szerint az LG ehhez még asszisztál is. Lehangoló és szomorú. Azért ha az 5 év "gondoskodás" is ilyen, háát.......
Ám majd ma bemegyek és töviről-hegyire átrágom ezt a dolgot a MM-ba, remélem tv-vel(és telefonnal) térek haza.Ezek szerint te pl a tescoban is az akciós 200Ft-os kenyérét ki szoktad fizetni a normál 300Ft-os árat,hiába nem kéne?
Ahhoz, pedig hogy öreg motorosként megtanulhattam volna,hogy semmi sincs ingyen:
Ez csak nálunk Magyaroknál van így, mindent el kellene viselnünk és minden átverést le kellene nyelnünk.
Szerintetek.
Nem kell messzire menni, ha a szomszédoknál (Nyugatra) valamit hibásan írnak ki a nagy üzletláncok, kénytelenek oda adni annyiért, ha pedig többet számláz a pénztárgép,mint a kiírt ár, a terméket ingyen elviheti a vevő(legyen az túrórúdi,vagy tv).Remélem senkit nem sértettem meg,nem ez a célom, és mindenki boldogan fizet mindig mindenhol többet a kiírt árnál. (Magyarország Én így szeretlek)
-
Real Ghoost
aktív tag
válasz
BloodRay #16756 üzenetére
(#15982) zolda válasza cetabon (#15967) üzenetére
hello, én is minap kérdeztem rá erre a típusra (LS570S). nekem ezt válaszolták...
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkat megkereste!
Támogatja a UPC kártyákat, Nagra Criptoworks, és Conax kártyákat ajánljuk.
Valós képfrissítés 50Hz.
A PVR funkció használható DVB-S tuner esetén is.
További információért készülékeinkről, szolgáltatásainkról forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a 06 40 54 54 54-es telefonszámon (H-P: 8-18, SZ: 9-17).
Tisztelettel:
LGE Ügyfélszolgálat... a UPC-s (Direct) dolgokkal mondjuk annyira nem voltak tisztában.
Ettől még az egy nagyon jó készülék, én láttam élőben is. De valaki akkor ezt rosszul tudja. De szerintem nincs ennek már olyan nagy jelentősége, nem ez alapján kell a tv-t megítélni.
-
fear2
tag
válasz
BloodRay #16773 üzenetére
Szia!
Eléggé MM-os manager szagú a leveled
(csak vicceltem)
Igen,jobban örülnék,mert az ajándék az ajándék és kész.
Megnéznélek karácsonykor, ha mindenki , akitől kapsz valamit, elkérné az ajándékod árának egy részét, merthogy az nem is igazán jár neked.
Hadd döntsem el én,hogy kell-e az "AJÁNDÉK" (nem győzőm hangsúlyozni,hogy az AJÁNDÉK az AJÁNDÉK és nem VÁSÁRLÁSI LEHETŐSÉG!!!!!!), ha nem akkor alkudozhatok a kiírt árból LEFELÉ (és nem felfelé!!).Ezek szerint átalakult a világ, lehet kiöregedtem a mai világból.
Az én időmben az AJÁNDÉK ingyen járt, és ha még többet is kellett fizettünk az alaptermékért, bennünk volt a tudat,hogy ajándékba kaptuk.
Ma ezek szerint örülnöm kellene,hogy az ajándékért + pénzt fizethetek a kiírt ár felett. GRATULÁLOK. -
fear2
tag
válasz
BloodRay #16756 üzenetére
Szia!
Elnézést,de hogyan lehetne a media markt döntése, ha az LG adja?
A honlapjukon egyértelműen ott van, hogy MINDEN!!!! 42" feletti scinema screen tv-hez AJÁNDÉK!! (De szerintem ezt te is tudod)
Ezek szerint media markt megkapja az LG-től ajándékként és eladja + pénzért?
Versenyhivatal? Fogyasztóvédelem? LG Magyaroszág? Így lenyelik?
Jelenleg levelezést folytatok a media markttal, lehet,hogy mégiscsak benne lesz az az árban.http://www.lg_tvpromociok_2012.rebelrack.com/
-
boxos23
aktív tag
válasz
BloodRay #16452 üzenetére
Tuti jó a frimware.Sőtt még a tv-t sorozatszám és vételi dátum alapján regeltem is az oldalra , ami igy megmutatja van e hozzá uj szoftver.
De már próbáltam ugy is hégy én magam kerestem meg a készüléket lépésről lépésre választottam ki és ugyanaz a frisitést dobta ki.
Ennek ha ki van csomagolva epk kiterjesztésnek kell lennie?
Az ilyenkor számit hogy a tv csak ANALÓG KÁBEL TV van.??? Egy koax kábel más semmi.
-
torma1981
veterán
válasz
BloodRay #16452 üzenetére
Az rendben. de pl
Pécsi Euronics: 340k + X-box.
Kecskeméti Euronics: 300k + X-box.
Annyi hogy más a tulaj. De a nevük ugyan az Na ez a nem semmi.
40k már nem semmi.Tényleg azt tudja valaki, hogy az x-box garanciája hova szól?
Tehát ha a Vöröskő Kft-nél veszem akkor nem vihetem a Bravotech Kft-hez? Hiába az is Euronics?
Vagy hogy van ez? -
smith1985
csendes tag
-
pcdreamshop
csendes tag
válasz
BloodRay #16408 üzenetére
Valóban felhívtam a reklámozott cég számát és teljesen normális hangnemben megkérdeztem a tulajdonost, hogy mit tud ezekről a rágalmakról. Egy pillanatra sem emeltem meg a hangom, és nem fenyegetőztem semmivel. Megkértem amennyiben ismeri a hozzászólások íróját legyen kedves szólni neki, hogy fejezze be az alaptalan rágalmazást. Ezek után elnézést kértem a zavarásért és elköszöntem! Amennyiben bármilyen pejoratív jelző elhagyta a számat, az az irományok tartalmának szólt nem pedig személynek! Ön nem érti, hogy miért nevezem mocskolódásnak amit csinál, nos a teljesség igénye nélkül:
-Ön szerint lopott v. fénymásolt garanciajegyet adunk. (ha az LG-nél dolgozna tisztában lenne az LG garancialevelek biztonsági jellemzőivel pl., hogy többek közt speciális UV tintát tartalmaz amely a fénymásolaton nem látszik. És vajon honnan lopnánk kazalnyi garjegyet?)
-Még az általunk forgalmazott készülékekről sem tartja kizártnak, hogy azok lopottak. (ez mi ha nem rágalom)
-Szlovákiában utaztatott ilyen-olyan csalásokon átment termékekről beszél! (ha veszi a fáradtságot és utána néz a nyilvános papírjainknak látná, hogy nem vásárolunk külföldről semmit, sőt EU-adószámunk is csak 2-3 hónapja van, mivel az árgép fizetős lett és a tulajdonosa német.)
-Kategórikusan kijelenti, hogy az általunk forgalmazott termékekre nincs garancia. Amikor egy vásárlónk elküldte a számlánkat és a garjegyet az LG-nek azt a választ kapta, hogy teljesen rendben van, akkor Ön gyermeteg módon beírta, majd eligazítja az ügyfélszolgálatosokat!!!
Tovább nem is folytatom, mivel ezzel is bőven kimerítette a hitelrontás, és a becsületsértés fogalmát!
Azzal, hogy valaki jószándékú tanácsokkal lát el másokat semmi gond nincs, sőt ha valaki jogos felháborodásában ír negatív véleményt az is rendben (velünk sincs mindenki megelégedve).
Azonban itt a tapasztalatokat kellene cserélni, nem pedig összeesküvés elméleteket gyártani! Amennyiben Ön úgy gondolja, hogy hasznos tanácsokkal tudja ellátni a kérdezőket legyen kedves és szorítkozzon a saját tapasztalataira és hanyagolja a mások számára kellemetlen feltételezéseket!
Ön nevesített bennünket és nem általánosságban írt a webshopokról (ez nagy különbség)!
Kettőnk közül nem hiszem, hogy én írnék "bicskanyitogatós, alvilági stílusban" az Ön megjegyzéseiből árad az érthetetlen düh! Amennyiben beszélni kíván velem küld egy mail-t az email címünkre, és szívesen felhívom vagy megadom a privát számomat amennyiben Ön nem szeretné megadni a sajátját.Egy kérdezőnek: 2 év a garancia nálunk amely érvényesíthető LG-nél, sajnos az 5 év gondoskodás promócióban nem vagyunk benne. Az LG honlapján minden üzlet fel van tüntetve aki benne van, ott egyszerűen le lehet ellenőrizni. A regisztrálás picit talán túl egyszerű, ugyanis gyakorlatilag bárhol vásárolt készüléket be lehet regisztrálni (ezzel többen is visszaélnek), de a visszaigazolás a későbbiekben csak a számlával együtt lesz érvényes így nem lesz a garancia 5 év.
Üdvözlettel: Nagy Gábor (pcdreamshop.hu)
-
torma1981
veterán
válasz
BloodRay #16408 üzenetére
Na ezek szerint tükrözi a cég hozzáállását a dolgokhoz, hogy alpári módon kell kommunikálni egy segítő szándékkal írt hozzászólásokhoz. Azért egy LG szervizes is írhatna ide, hogy elfogadják-e a garancialevelüket.
Szóban, levélben mindent lehet állítani. A boltról csak jókat tud mindenki mondani. Itt nem is az volt a lényeg, hanem hogy milyen garanciát adnak. Ha netán megszűnik a bolt stb hol tudja az ember érvényesíteni.
De erre még mindig nem válaszolt senki. Senki nem erősítette vagy cáfolta meg hogy LG garancia él-e náluk. -
pcdreamshop
csendes tag
válasz
BloodRay #16353 üzenetére
Tisztelt BloodRay! (vagyok annyira korrekt, hogy nem írom be a nevét)
Ön név nélkül, pofátlanul valótlan badarságokat állít rólunk!
Ez a fórum arra szolgálna, hogy az emberek megosszák a tapasztalataikat egymással
nem pedig arra, hogy aljas módon minden konkrét indok nélkül mások becsületébe gázoljanak.
Ön teljesen dilettáns a kérdéses témakörben, és nem az LG alkalmazottja. (a családjában nincs NAV-os, bár ez egyébként sem jogosítaná fel semmire) El sem hiszem, hogy ezt leírta, szánalmas!
Soha nem vásárolt tőlünk semmit, mégis dől Önből a rosszindulat irányunkba! Aki olvasta a kommentjeit nagyjából sejti, hogy hol dolgozhat. Amennyiben a valószínűsített munkahelye, magasabb követelményeket támasztana az alkalmazottakkal szemben jobban gurulna a szekér (mondjuk Önnek nem lenne munkahelye)! Megjegyzem a munkahely csak tipp volt de utána nézhetek :-).
Szerencséjére (és a mi szerencsénkre is) sokkal több dolgunk van annál, hogy feljelentést tegyünk Ön ellen.
Azonban amennyiben továbbra is mocskolódik szakítunk időt rá!
Megjegyzés: Könnyű név nélkül másokkal szemétkedni, viszont nem árt ha az embernek van annyi sütnivalója, hogy nem reklámozza a megjegyzésekben a családi körbe tartozó vállalkozást! Így ugyanis gyorsan el lehet jutni a család fekete bárányához, és vannak olyan emberek akik esetleg nem itt helyesbítenék az Ön "tévedéseit"!
Végezetül köszönöm a tényleges vásárlóinknak, hogy kiálltak mellettünk, és külön köszönet annak aki szólt nekünk BloodRay "Úr" ténykedéséről!Mindenkinek Kellemes Ünnepeket Kíván: Nagy Gábor és a pcdreamshop.hu teljes stábja!
-
olahjana
tag
válasz
BloodRay #16353 üzenetére
az tiszta sor és ez böki az én csőröm is.
Valami nem kerek. mert ha a webshopok egy része valamiért tud adni hivatalos garit, bár már nem tom mi vanakkor hogyan meg miért?
Vagy az LGnek vagy valakinek jó lenne ha adna hivatalos infót mert ez most nem vet jó fényt sem az LGre sem pedig a webshopokra.
De miért nem javítja a magyar LG az EU-s terméket?
Ennyit ér az EU tagság?
mindehol ugyanolyan jogok illetnek meg nem?
PL vettem egy logitech billenytyűzetet. Ugye ez svájci termék ha minden igaz, tehát nem is EU.
Elromlott és azt mondták svájcban adjam meg a sorozatszámot mert az alapján ők be tudják azonosítani a terméket hogy outletként vagy hivatalosan adták el valakinek.
Amennyiben bárhol hivatalosan adták el, akár Boliviában is és van hozzá bolti számla ami a vásárlás időpontját igazolja, akkor ők vállalják a gart.
Hiszen tőlük csak hivatalosan lehet vásárolni.
Gondolom az LG is ilyen. Ilyennek kellene lennie. Nem ad el bontatlan csomagolásban szart sértetlen sorozatszámmal.Bár továbbra sem magyarázta meg nekem senki hogy az EU többi államában miért lényegesen olcsóbbak a készülékek.
-
olahjana
tag
válasz
BloodRay #16289 üzenetére
miért szlovákiában nem kell fizetni a 20% DPHt? vagy Ausztriában nincs az ÁFA megfelelője?
Csak mert az osztrák MM is jóval olcsóbb mint az itteni árak...
akkor ki néz hülyének kit?
miért MO-on a legdrágábbak ezek a termékek? és nem csak az LGre gondolok. Lehet az Samu is. -
olahjana
tag
válasz
BloodRay #16263 üzenetére
Te végülis most az LGnél dolgozol? mert ha igen akkor jó lenne valamit közzétenni, hogy vigyázzanak az emberek mit vesznek. úgy lenne korrekt ha a vásárlók félrevezetése folyik a szemük, esetleg szemetek előtt.
Mindenesetre nekem elég érdekes hozzáállásnak tűnik az bármelyik gyártótól, hogy elutasítja a garanciavállalást azért mert külföldről lett hozva.
A magyar LG sem itt rakja össze, hanem ugyanbból a kp-i raktárból jön. csak az egyik kék kamionnal a másik meg a következővel ami piros. kb ennyi differencia lehet. Nem az hogy eredetileg noname TV volt itt meg tettek rá egy címkét.
tehár ha nem vállalja a saját termékére a gart az elkeserítő és kiábrándító bármelyik gyártótól -
olahjana
tag
válasz
BloodRay #16256 üzenetére
ha visszaolvasol akkor látod hogy nem egy bolt van itt ezen a fórumon is feltüntetve akik hivatalos LG garipapírt adnak.
Persze a boltok fele outlet és egyéb himi humi szükre importos cucc, mint pl a marketplaza, ami szlovak számlát ad és letojja utólag mit akarsz, viszont pl 10 hozzászólásban ecsetelték a pcdreamshop hivatalos magyar szervízgarancialevelét?
vagy ezekről a tényekről te nem veszel tudomást?
nem vitatkozni akarok mert nekem hótt tök mindegy ki mivel akarja megetetni a népet.
ami tény az az hogy az 5 év az nem 2. Viszont alacsonyabb számozású készülékeknél egy jó webshopnál ugyanazzal a garral lényegesen olcsóbban tudod megvenni ugyanazt. -
g0dl
addikt
válasz
BloodRay #16279 üzenetére
"Mobiltelefonok esetén szerinted a Samsung, HTC, Nokia, Apple... ad garanciát a zug gsm-ekben vásárolt érdekes eredetű modellekre"
Erre tudok válaszolni. Én a saját telefonomat annó egy ilyen zug gsm-nél vettem. A samsung honlapján tökéletesen sikerült regisztrálnom, és ezért meg is kaptam a plusz két hónap garanciát. Javíttatni nem kellett, de az első fw cserét megcsinálták garanciában minden kérdés nélkül.
Ugyancsak samsung mosógépet szintén nem csilivili boltban vettem ( az a bolt az LG tvket most webshopos áron adja tehát 42lm620 166000Ft) és az akkor akciós 5 éves garit ugyanúgy sikeresen regisztráltam a samsung honlapján.Az LG kevésbé törődne vásárlóival, mint a másik koreai cég?
-
g0dl
addikt
válasz
BloodRay #16270 üzenetére
Tehát azt állítod, az LG mint gyártó nem áll jót az általa gyártott termékekért, ha azt nem a kijelölt boltban veszem?
Azt értem, hogy a hazai képviselet üzlete az, hogy rajta keresztül vegyék, és a külföldről legálisan behozottak neki nem bolt. A garancia megtagadása viszont a gyártó ( ami ugye jelen esetben nem 23. dzsunka balra) márkájának erős rombolása, ami azt hiszem nem megengedhető. -
panses
aktív tag
válasz
BloodRay #16270 üzenetére
Vettem amit vettem... most már ez van!
Csak le írtam a tapasztalatom, miszerint Pc-dream-es TV-hez épp olyan garlevelet kaptam mint a MM-os Magic remote-hoz... Persze mindenki ott veszi ahol akarja! A lényeg, hogy neki jó legyen!
Persze a mi cégünknél is problémák vannak a külföldről behozott gépek gariztatásával!
-
a2d2
addikt
válasz
BloodRay #16132 üzenetére
Szia!
Akkor a trueMotion-t meg a valósághű mozi-t érdemes bekapcsolva hagyni? (én kikapcsoltam ezeket is egyből a képjavító funkciókkal együtt).
Nem tudsz valamit hogy dolgoznak-e a hangsáv váltáson?
Egyre több film csücsül a HDD-n arra várva hogy hangsávot lehessen végre váltani rajtukKöszi!
@HIJ: én már alig találok sbs filmet. 90% OU
-
-
Athaualpa
csendes tag
válasz
BloodRay #15579 üzenetére
Szia!
Értem, így gondoltam én is, bár lehet, hogy félreérthető voltam.
A jelenleg kapható tv-k közt van még más, valódi 200Hz-es?
Azt szerettem volna még kérdezni, hogy az LM615s és a 620s esetében mind a kettő valódi 100Hz-es? Mert ha igen, akkor - mint bennfentestől kérdezném - mi a különbség az MCI szerinti 400 ill. 200Hz között? Mennyire "vezeti" ez meg a vásárlót? Tisztában vagyok vele, hogy minél nagyobb, annál jobb, stb, de ez egy átlagfelhasználó szempontjából lényeges/észrevehető különbséget jelent, vagy - mivel pár 10e ft-tal olcsóbb - nem érdemes a magasabb értéket hajkurászni?
Ha lenne valami javaslatod hasonló árban, akkor azt természetesen megszívlelem...
Mindenkinek köszönöm a segítséget!
-
Nikk
senior tag
-
HIJ
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Mikrotik routerek
- Milyen POS terminál szolgáltatót válasszon egy mikro- vagy kisvállalkozás?
- Fujifilm X
- Vírusirtó topic
- Könyvajánló
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mozilla Firefox
- További aktív témák...
- Új, Garanciális (1-3ÉV) Gamer PC-Számítógép, néve szóló számlával! I5 14400F / RTX 5060 / 32GB DDR5
- Dell Latitude Precision Üzleti gépek, 2-in-1 gépek, Vostro 8-12. gen szinte minden, garancia.
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ Lenovo Yoga 7 2-in-1 - 14"WUXGA - Ryzen 7 8840HS - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest