- iPhone topik
- 45 wattos vezeték nélküli töltés jön az új iPhone-ba
- VoLTE/VoWiFi
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Mate X6 - keleti oldal, nyugati oldal
- Honor 400 Pro - gép a képben
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #26535 üzenetére
Nem kizárt.
Motor darabja olyan 80-100e, vezérlők 100/db, és igazából szerintem akkor már értelmesebb lenne egy 72v akku bele (300-350e?). De még ha akkut el is engedjük mármint a 72v ot, akkor is kéne egy külső kiegészítő akku hogy tuti ne fossa össze magát a gyári. Ilyen 20ah körüli 150 körül néha van eladó, persze jobb lenne építtetni, az a tuti minőség.
Azzal is érdemes számolni, hogy érezhető plusz súly kerül a gépre. Persze ha nem kell cipelni mindegy, mondjuk már alapból sem volt könnyű -
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #26533 üzenetére
Kb. semmit sem értek abból amit írtatok...
Kapcs. ford."Söntölni": az árammérő ellenállást lecserélni, a vezérlőben.
Ez viszonylag olcsón* megoldható, utána viszont a gyári maximumnál több
áram fog folyni (átverjük a vezérlőt), ami egyrészt a cél, másrészt viszont a
probléma. Cél, mert ettől lesz nagyobb gyorsulás, probléma mert ettől lesz
nagyobb hőtermelés: adott esetben sokszor nagyobb, így leég a vezérlő.Drágább megoldás, komolyabb vezérlőt rakni a vasba. Sokkal drágább, ám
onnantól EZZEL nincs gond. A gond ezután már a motornál fog jelentkezni,
mert ha több a fázisáram (mivel több nyomatékot akarunk, ceteris paribus),
úgy a motor hőtermelése is nagyobb (jóval nagyobb!), leadni nem tudja, így
túlmelegszik, és megpusztul. Valamennyi tuningot elvisel! De mérés nélkül
teljesen lutri a dolog: ami tavasszal/ősszel határon elmegy, nyáron megfőzi.És akkor jöhet a motorcsere: onnan ismerszik meg a komolyabb áramokra
szánt motor, hogy kisujjnyi vastag fázis vezetékek jönnek ki belőle. Na, azt
lehet etetni rendesen, és akkor jutunk el oda, hogy az akku talán nem bírja.Összefoglalva: ha ez a hobbid, tuningolj. Megtanulod a határokat, jó móka...
Viszont, ha nem akarsz szívni és sokat költeni, bele se kezdj: eleve az hiba,
ha motor(pótlék)ként akarunk használni egy rollert. Nem az. Én csak tudom.
Szerettem volna én is erősebbet, kezelhetőbbet. Meg is csináltam, aztán jól
összetört alattam a fantasztikus kínai felni. (A Dualtron biztos erősebb, de a
nagyobb tempós haladást én inkább egy motorkerékpáron képzelném el, ha
egyáltalán. Tudom, azt nem tudod felvinni az emeletre, míg a rollert igen. Ez
egy valid érv, viszont szerintem maradjon a City ami, mert hosszú, rögös út.)*: maga az ellenállás párszáz forint. Forrasztani egyet szintén nem akkora
költség, ha van otthon pákád és nem félsz az SMD-ktől. Általában ezek az
ellenállások nem a legkisebbek, tehát nem kell nagyító, meg ilyenek...
A költségek akkor szállnak el, ha valami mellémegy, és kuka a vezérlőd.
Én húztam 11A-es vezérlőt 30A-re, nagyon ment, de elég gyakran leégett...
Rutinszerűen csereberéltem a MOSFET-eket. Ha azokból raksz nagyobbat,
akkor meg szétéghet a fázis vezeték. Ne kérdezd, honnan tudom.Ui: motorcserénél az is probléma lehet, hogy ha szélesebb, úgy szélesebb
kell legyen a tengely is (szinte biztos), így nem lesz kompatibilis a villáddal.
Ha meg villát is kell mókolni, akkor oda a kényelmes futómű, amit szeretsz. -
alphamooncam
őstag
válasz
alphamooncam #26533 üzenetére
-
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #26527 üzenetére
Legnagyobb áramot kapja, ennyit tud a szabályzó.
Ezeket meg lehet shöntölno, 31-35A-re 27 ről. Előbbit nagyobb eséllyel bírja, utóbbit kisebbel. Költség szinte semmi, rizikó jelentősjó esély kerekedik rá, hogy ne fog égni.
Azt kell látnod, hogy mocskos nagy kereke van, pici motorral. Nagy terhelés, ez sztem ennyi fog tudni. Attól tartok, hogy ha menne bele nagyobb szabályzó, ami nem sül meg, akkor motor leégés lenne a rizikó.
City gyorsulása sajna elég fing és sztem ebbe max beletörődni lehet -
pescara
aktív tag
válasz
alphamooncam #26262 üzenetére
Szerintem kar ezen parazni, valojaban semmi nem valtozott
az eun belul mar evek ota 25km/h a rollerek max sebessege, aki meg annal gyorsabbat akar, az motorra, autoba, repulogepre ul. Nagyon kis reteg az, aki a rollerrel akar tavolsagi kozlekedni.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
alphamooncam #26259 üzenetére
Tehát ami 25kg alatti és max 25-tel megy arra nem kell, ez a lényeg.
-
PociAti
őstag
válasz
alphamooncam #26259 üzenetére
"... kizárólag mechanikus (tehát nem emberi vagy állati) erővel működtetett, ..."
A roller működtetéséhez szükség van emberi erőre. Álló helyzetből a többségük el sem indul*. Ezért mondhatni, nem kizárólag mechanikus meghajtású.
A pedelec sem véletlenül került ki a hatály alól.Valamint ha egy törvény rossz, mert mondjuk hiányos, rosszul definiált, elévült, akkor nem is szokás azt szó szerint venni, hacsak nem adnak rá okot, hogy fogást találjanak az illetőn. Rollerek esetében is valószínűleg erről van szó. Különben léptem nyomon a rolleresek 99%-a büntethető lenne. Mégsem ez a gyakorlat.
* Ennek szerintem biztonságtechnikai okai vannak, hogy a gázkar véletlen megpöccintésére ne szaladjon ki a kezünkből, amikor bekapcsolt állapotban állunk mellette. De ettől még így működik. Kezdetben emberi erővel.
-
bkiky01
senior tag
válasz
alphamooncam #26231 üzenetére
Ez ér a legtöbbet.
-
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #26161 üzenetére
Illetve te ülve hajtod, kevesebb terhelést kap a kormány is. Nálad lehet elő sem jönne a móka
-
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #26153 üzenetére
Nem, enyém is ilyen volt. Pont fent kéne egy átmenő csavar, alul sokat nem ér, a homlokfal végig össze van hegesztve a deknivel alul. Fent viszont egy a 2 pötty és a fedél fogja oda az egészet homlokfalat a deknihez.
-
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #26146 üzenetére
Na akkor lehet ezen változtattak. Nekem a villa mind 3 ága csak homlokfalba volt fogatva. A villa tartó "csövek" felül csak két pötty hegesztéssel voltak a vázdobozhoz rögzítve. Ez a két hegesztés tört el és nyekergett. Pont olyan hangon mintha poros lett volna az egész. Agyaltam is, hogy oldaláról is küldök be csavarokat. Ezek szerint erre a gyártó is rájött és megtette. Ez mondjuk jó hír.
-
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #26129 üzenetére
Fid videójában a recsegés már szerintem azért van amiért nekem is volt. Törés. A nyak egy(3) csőbe megy bele a vázban, az gyökér módon csak első lemezhez van hegesztve, ami lemez pedig csak alul van a vázhoz varva. Így szépen tud mozogni előre hátra. Vagyis ugye még az is a fedél, amiben a töltő portok vannak próbálja helyén tartani az egészet, azért is mondtam hogy helicoilt a meneteknek azonnal. Nyilván ketté esni sosem fog az egész csak így tud nyekeregni.
-
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #26124 üzenetére
Ja nem azért, teljesen érthető. Nekem pl. állítható magasságú kormány volt
az FLJ-n, de az meg plusz veszélyforrás lehet, úgyhogy fixre rögzítettem...
Annyi, hogy nekem használt szarjaim voltak mindig (nem számított ilyesmi).Ui: megszüntették az eljárást, nem bizonyítható közlekedési szabálysértés...
-
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #26119 üzenetére
Ez még ugyanaz a garis vas, amin a gázmarkolat nem cserélhető emiatt?
Csak mert a kormányrúd levágása nem tűnik reverzibilis átalakításnak. -
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #26121 üzenetére
Nem. De akár ki is fűzheted, bár elég pöcs helyen van bekötve, oldalt a műanyag bizbaszban lévő led sorra. De ha mozog a kábelek a nyakban én inkább kifűzném
-
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #26119 üzenetére
Szerintem ebből a fajta ledsorból nem tudsz vágni
-
FőDudu
veterán
válasz
alphamooncam #26102 üzenetére
Csapagyat utan tudom rendelni, azzal nincs gond. A kicserelestol felek - szerintem a forgo reszbol es a motor takaro fedelbol nem tudnam kiszedni a benne levot.
Ahhoz speci szerszam kellene (szerintem). Nem is a szokasos csapagy lehuzo, hanem csapagy kinyomo. (nem esnek neki kiutni, ezt sejtesem szerint bele sajtoljak gyarilag.)
Itt ugyan agy dugokulcs bittel kiuti - en biztosan megszivnam...
Igy most marad a gumi csere - a motort ugysem kotottem le.Ha ezutan is lesz nyekergo hangja - mert azert kapott egy kis olajozast, foleg, hogy most vizszintesen van es bele is tud rendesen diffundalni - akkor majd rendelem a csapagyat.
-
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #26088 üzenetére
Amilyen brutál gépészeti átalakításokat ráztál ki kisujjból, a gázkar csere...
Értem, hogy elektronika, inkább az a baj, ha garis a gép. Esetleg a forgalmazó
megcsinálhatná, ha létezik hozzá gyári félmarkolatos. Ha nincs, garivesztés...
(Konkrétan le kell szerelni a mutatóujjas kart, a hall helyére rákötni a másikat.)Szerk: Peaceliker megelőzött.
-
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #26088 üzenetére
Első sorok olvasása után pont akartam írni, hogy pedig 3 forrasztás meg 3e ft a gázkar
Futurenél biztos vagy 20-30k
Nade garis a géped, szóval nincs más opció. Bárki megcsinálja neked akkor gari off, így muszáj vagy náluk -
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #26084 üzenetére
Mutatóujjas gázkar miatt. Félmarkosat rá és fasza lesz
-
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #26006 üzenetére
Határozat még nincs az ügyben, csak egy meghallgatás volt.
(Ha kapok valami büntetést, akkor azt csak utána tudom idézni:
ezt a hivatkozást a feljelentésből vettem, hogy mire számítsak.)Beírtam neked szó szerint privátban, gépelési hibákkal egyben.
Neveket értelemszerűen lecseréltem, a telefonszám és frsz-nél
az "adott" formulát használtam.Szvsz sok újat nem tesz hozzá.(A KRESZ kisebb fokú megsértésére kerestem pénzbírságokat:
úgy vagyok vele, hogy ha kihoznak valamit, befizetem és kész...
Nem olyan súlyúnak néz ki, mint a kollégám motoros esete, őt a
jogsi bevonásával fenyegették, ám a fellebbezés után "elévült".)Azért hívtak be meghallgatásra, mivel a kamerafelvétel alapján
NEM állapítható meg az esés oka. (Viszont tökéletesen látszik,
hogy nem mentem gyorsan, és milyenek voltak a körülmények.
Tehát ilyen relatív gyorshajtás meg a barátai kb. ki is zárhatók.) -
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #26004 üzenetére
Arra hivatkoznak, hogy a KRESZ 3. § (1) bekezdés C pontját szegtem meg, idézem: "Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon." Tehát elestem, ezért bizonyosan veszélyeztettem a személy- és vagyonbiztonságot, hiszen kárt okoztam. (Magamnak.) Logikus...
-
PociAti
őstag
válasz
alphamooncam #25961 üzenetére
Kormánymagassága alapján leginkább a "családi ékszerekre" veszélyes. Egy diótörő.
https://swiftyscooters.com/pages/swiftygo
A honlapjuk alapján 2 típus létezik, a videón bemutatott Swifty GO GT500, és az olcsóbb G500, és mindegyik még csak előrendelhető (PRE-ORDER), viszont a GT az 404-es hibaoldalra fut.A G500-nál ha mindenből csak az alap felszereltséget választjuk ki, akkor éppen becsúszik 1 millió alá.
Nem kell tartani a tömeges elterjedéstől.Kerékméret, felépítés alapján nagyon szimpatikus, vannak benne ötletes dogok. Bár idővel az is kérdéses lesz, mi számít rollernek, és mi valami egyéb (ma még önálló névvel nem rendelkező) járműnek. Ahogy a kerékpároknak is van vagy 10 kategóriájuk (országútitól, a bmxen és gravelen át a rekumbensekig).
---
Érdekesség, a marketing anyagban szerepel az üzemeltetési költség:
Running costs: £0.006 per mile, ami annyit tesz, 1,6 km = 2,75 Ft, ami kb. 1,7 Ft kilométerenként. -
válasz
alphamooncam #25961 üzenetére
Rossz a link.
https://youtu.be/ddTPsmOFMc0?si=EXOWs-cdR6gAdFEbAz angolok hxlyék. Ilyen a világon nincs, h betiltok egy txk praktikus közlekedési eszközt. De csak ha saját. Ha bérled, akkor mehetsz vele.
Azt csodálkoznak, h egyre többen szereznek be bér roller skinnel saját rollert.
-
alphamooncam
őstag
válasz
alphamooncam #25908 üzenetére
Az a furi, hogy a tengelyhez rögzített szem a tieden is meg az enyémen az állító mechanizmushoz képest távolabbi oldalon van, viszont [link] amit te illesztettél be képet, meg amit én az amazonról "loptam" ott meg fordítva.
Ez annyit tesz, hogy a konzolod, meg a szitálás-gátlód nem kompatibilis egymással.
Ez szívás.
Át kéne tenni a szemet a másik végébe, ahogy az utolsó képen van, csak kérdés tudsz-e központot fúrni és menetet vágni a tengelybe.
-
Tangerine
senior tag
válasz
alphamooncam #25908 üzenetére
Ehhez az álláshoz amt te is jónak találsz szét kellett szedni és átfordítani a tengelyt.
-
Tangerine
senior tag
válasz
alphamooncam #25906 üzenetére
155-nél nem lehet közelebbre, csak távolabbra.
Ide tettem képeket magyarázattal. Remélem így már érthető: [link] -
alphamooncam
őstag
válasz
alphamooncam #25905 üzenetére
Fényképek és subler nélkül csak találgathatom, hogy mi a probléma...
A távgyógyításhoz nem vagyok elég profi.
-
Tangerine
senior tag
válasz
alphamooncam #25902 üzenetére
Ha megfordítom, akkor sem változik semmit a helyzet. Gondold végig.
-
Tangerine
senior tag
válasz
alphamooncam #25894 üzenetére
Ilyen "gyári kínai" felfogatót vettem(a gátló nem ilyen, de ezt már tudod
). Az egyiket (hátsót) a vázra kell szorítani, a másikat pedig a kormány forgáspontjára.
Itt látható, hogy hogyan van felszerelve (picit másabb a bilincs, de a lényeg ugyanaz): [link]
-
Tangerine
senior tag
válasz
alphamooncam #25896 üzenetére
Nem értjük egymást.
Majd talán most:
-
Tangerine
senior tag
válasz
alphamooncam #25884 üzenetére
Itt látszik, hogy a jobb oldali verziót mennyivel nagyobbra lehet (Lmax) állítani, mint a balt. Olyan kellett volna vennem. Ezért akartam megfordítani. De egyébként kiderült, hogy nem lehetne megfordítani, mert a dugattyú nem a tengely közepén van. A szemet kellene átszerelni a tengely másik végére (kifúrni a tengely végét, M5 menet bele, stb.), de azt sem lehet, mert az meg nem lóg ki eléggé végállapotban, pár mm hiányzik hozzá.
-
Tangerine
senior tag
válasz
alphamooncam #25890 üzenetére
Most nem tudom lefényképezni, mert szét van szedve, de nekem nem olyan a rollerem, mint a tied (Mantis 10-em van). Oda kellene tenne tennem a bilincset a gátló testén, hogy elég messze legyen, ahol már a vastagabb rész van. Nem ilyen fajta gátlót kellett volna vennem, hanem ilyesmit, ahol majdnem a végére tudom tenni a bilincset
:
-
Tangerine
senior tag
válasz
alphamooncam #25879 üzenetére
Nem volt még ideje elromlani, mert vadonatúj.
-
Tangerine
senior tag
válasz
alphamooncam #25875 üzenetére
A szelep részét nem szedtem szét. Gumikarmantyú nincs benne egy darab sem, csak pár O-gyűrű. A dugattyú egy acél csőben (d=18,00) mozog ami kb 0,2 mm-rel nagyobb, mint a dugattyú átmérője az O-gyűrűnél mérve(17,78). Azaz majdnem bele lehet "dobni". SZóval szerintem ott is átereszt valamennyit az O-gyűrű körül, bár ez nem biztos hogy probléma.
-
Tangerine
senior tag
válasz
alphamooncam #25875 üzenetére
Azért szedtem szét, mert meg akartam fordítani a tengelyt, mert a két felfogatási pont túl közel volt egymáshoz. Szóval a bilincset a legvégére kellene tennem, de ahhoz a tengelyen lévő felfogató "szemnek" a gátló vastagabb végénnél kellene lennie, hogy a bilincset a vékony rész végére lehessen tenni. Eredeti állapotban csak kb középre lehettet volna, és így jobbra alig fordult el a kormány.
-
Tangerine
senior tag
válasz
alphamooncam #25863 üzenetére
A végállást nem szabad, hogy a gátló adja, akkor hosszabb útú gátló kell, vagy kisebb út, azaz kisebb sugáron kell, hogy forduljon a felfogatási pont a kormánynál (beljebb kell fúrni a lyukat)
-
Tangerine
senior tag
válasz
alphamooncam #25863 üzenetére
Szerintem a tengely gyenge, bármikor eltörhet egy erősebb rántásnál. A műanyag dugattyú sem túl bizalomgerjesztő. Én megpróbálom átalakítani, csinálok hozzá egy dugattyút alumíniumból vagy sárgarézből, meg a tengelyt is kicserélem. Majd beszámolok, ha összejön.
-
Tangerine
senior tag
válasz
alphamooncam #25520 üzenetére
Nagyon ne bízz meg benne. Kínai Mátris koppintás. Pont tegnap szedtem szét egy ugyanilyet (más színűt). Kívülről minőséginek tűnik, de belül katasztrófa.
A tengely teljesen el van gyengítve/átfúrva. Műanyag dugattyú a végét is csak egy vékony csavar fogja. Ide tettem képeket: https://photos.app.goo.gl/WDP5dVDpz3veTmjs9
-
Reggie0
félisten
válasz
alphamooncam #25794 üzenetére
Pontosan. En szeretem a palcika rollert. Kozlekedni nem kozlekedek mar vele(otthonrol), mert nem birjak a kezeim. Viszont arra pont jo, hogy a csomagtartoba bevagom, kocsival nem megyek be a dugoba, csak a szelere, es a maradek 0.1-2 km-et legurulom vele, igy sok idot sporol es nem kell korozni orakat a parkolohelyert.
-
Reggie0
félisten
válasz
alphamooncam #25778 üzenetére
Elektromos smkp rollert most is tudnanak gyartani a gyartok, de itt nem az a cel. Pont ez a jo a nemet 15-20-as sebessegkorlatban, mert azok lehetnenek tenyleg kis palcika rollerek, akar kis kerekkel, de kis sebesseggel, amivel meg a jardara menni sem szentsegtores, mert annyival megy csak, mint amennyivel mas fut es akar egy 14 eves gyerek ala is lehet adni. Az SMKP kategoriaju erollerrel meg SMKP-kra vonatkozo szabalyok vonatkoznak.
-
válasz
alphamooncam #25784 üzenetére
A Ninebot csoporthoz tartozó termékeknek van.
Ezért tartom jó ötletnek, amit a németeknél csináltak, h regisztrálni kell a rollert, meg rendszám, meg minden ami ezzel jár.
Így aminek nincs az általad is linkelt tanúsítványa, (Tüv vizsgája), azt nem is lehet regisztrálni; máris kihúzták a talajt a gagyi rollerek alól, oszt kész. Problem solved. -
h1mpi
félisten
válasz
alphamooncam #25780 üzenetére
Nálunk a gyerek és a feleségem is szeret rollerezni
-
PociAti
őstag
válasz
alphamooncam #25778 üzenetére
"Fogalmam sincs, hogy az aki majd megalkotja a roller szabályt, használt-e valaha is rollert. Lehet bőven szívás belőle, ebben igazad van."
Erre a felvetésre némileg megnyugtató volt ezt olvasni:
"Folytatódik a KRESZ megújításának előkészítése, a projekten félszáz szakmai, érdekképviseleti, tudományos, közigazgatási és civil szervezet dolgozik. A javaslatok között szerepel a gyalogátkelőhelyek biztonságosabbá tétele, valamint a közlekedésoktatás bevezetése az általános iskolákban."Forrás: index.hu 2024/02/12 - Változik a KRESZ
A között az 50 szervezet képviselői között csak előfordulnak rolleresek is, vagy olyanok, akik szoktak rollerezni.
-
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #25778 üzenetére
biztonságtechnikailag is fejlődne a kategória
Az a baj ezzel, hogy attól még, hogy kinevezik SMKP-nak, fikarcnyival
sem lesz jobb minőségű, amit Kínában összehánynak, A.S. szabvány
szerint (ahogy sikerül)... Azért, mert a magyar jogszabály sok év után
elkészül, ha elkészül, ugyanolyan, törésre hajlamos szarok maradnak,
bizonyos modellek, és nem a magyar jogszabály fogja ezt megoldani.Ui: én olyat még nem hallottam, hogy egy gyári motorkerékpár simán
széthullik a pilóta alatt, rollerekkel kapcsolatban viszont gyakori eset. -
geryboro
senior tag
válasz
alphamooncam #25773 üzenetére
ha hasonló lesz, mint a drón szabályozás, akkor beszoltuk.
-
punisher1
aktív tag
válasz
alphamooncam #25770 üzenetére
Hát igen ez már szinte robogó 70km/h szégyeld magad nem szép dolog
Enyém pont a felével megy és már osztottak is
De remélem érted akkor kikről beszélek. -
punisher1
aktív tag
válasz
alphamooncam #25769 üzenetére
remélem sikerül:[link]
-
punisher1
aktív tag
válasz
alphamooncam #25762 üzenetére
Nem pont a tiedre gondoltam,hanem kókányolt módon kisebb rollereken látni is ülést.A biztosítást én is néztem a hello.hu-n de a rengeteg negatív vélemény miatt elengedtem majd még körbenézek.Tudom,hogy nem egy összeg robogóra sem.
A tied kinézetre már súrolja a robogó kinézetét én nem ilyenre gondoltam hanem olcsóbb gyengébb kivitelű rollerre.
Én a 7.-en lakom nekem is szempont volt,hogy liftbe beférjen.Nekem a munkába járás volt a fő célpont ami mostanába a csodás idő miatt nem lehetséges illetve ha szervizbe van a kocsi tudom magammal vinni bedobom a kocsiba és kész.
Tehát az a vicces mikor azokon a gyenge vékony kis rollerekre feltákolják az ülést.A te rollered az enyémnél biztos erősebb nem ismerem de ránézésre több erő van benne(amiért itt meg is szóltak,hogy mertem gyárira tenni)
Amúgy nekem is 32 éve van jogsim -
punisher1
aktív tag
válasz
alphamooncam #25763 üzenetére
A tervezet itt található ha google-ba beírod amit a képen látsz és rákattintasz amit jelöltem egyből a pdf jön be.
[kép] -
válasz
alphamooncam #25763 üzenetére
Az Ír tervezetet linkelte.
Ott 400Watt a cél, és 20km/h sebességhatár.
"a cél pont az lenne, hogy minél kevesebb szennyező gk közlekedjen a városban"
Ez csak a hanyatló nyugaton cél.
Nálunk fel se merül az ilyesmi.
Mit várunk egy olyan csapattól, ahol a doktorbelügyminiszterúr kinyilatkoztatja, h a roller SMKP, és aszerint is kell tekinteni rá. Majd utána évekig fel se merül, h elősegítsék a megítélését?
Csodálom, h a Megafont még nem vetették be az elektromos rollerek ellen uszítani.
Amúgy nem értem a 20km/h korlátozással, (vagy a 15-el, mint ami a németeknél utólag felmerült), mit akarnak elérni?
Úgy látszik ott sem sikerült felfogni, h ha túlságosan lecsökkentik a sebességet, akkor az autós marad az autójánál, nem fogja letenni, mert elektromos rollerrel kétszer olyan lassan tud csak haladni.
Nem csak hobbiból járkálunk rollerrel, hanem mert egyszerűbb kezelni, mint az autót - parkolóhely pl; de ha ellehetítlenítik túl alacsony sebességkorlátozással (lásd: 20km/h németeknél), akkor nem kell rajta csodálkozni, ha nem fognak átszokni rá "tömegek". -
wwenigma
Jómunkásember
válasz
alphamooncam #25763 üzenetére
Ez leginkább egy belsős munkaanyag. Egyébként a 250W az lópikula, kb el lenne lehetetlenitve az egész, a lényege...
-
punisher1
aktív tag
válasz
alphamooncam #25750 üzenetére
Így ahogy mondod,én is ezeket tartom szem előtt családapa vagyok nem tinédzser ismerem a korlátaim és vezetni is aszerint vezetek kocsit.
Mindezt meglehet úgy is csinálni,hogy nem butított rollert vezetek.Kocsival is lehet ész nélkül menni...
Mindennel egyetértek első perctől odafigyeltem pl bukó nélkül nem is vezettem soha nem szabálytalankodtam,ugrattam minden esetben figyelem a többi úton lévő embert.Semmilyen kockázatos manőverbe vagyis mások veszélyeztetésére irányuló megmozdulásba soha nem is kezdek.
Sajnos ezt autó vezetéskor sok emberről nem tudom elmondani pl akik hírből se hallottak követési távolságról.De mind1 azt hagyjuk is mert más téma. -
h1mpi
félisten
válasz
alphamooncam #25734 üzenetére
Sajnos nem egyszerű. Itt van a 3. kerben a rideshop.hu, ahol nagyon sok bukó van készleten és fel is lehet próbálni. De! Nagyon korlátozott a nyitva tartásuk, 14-17 óra között, pénteken és hétvégén nincsenek nyitva... a gyereknek is szeretnénk sisakot venni, de pl. ma sincsenek nyitva... most nézegettem, hogy hátha van még valahol ilyen nagyobb bolt!
nem webshop, de nem találtam... mindenhol csak rendeld meg a neten aztán állj el, köszi ezt kihagyom, sisak esetén a próba a legfontosabb, ahogy írod. -
h1mpi
félisten
válasz
alphamooncam #25731 üzenetére
Az IXS-t meg tudom mutatni a 13. kerben estefelé, ha valaki kíváncsi rá, csak szóljon előtte 1 nappal. Iszonyat kényelmes és nagyon könnyű.
#25732: persze hogy nem felel meg, egy rendes motoros krossz sisak ég és föld, én felpróbáltam vagy 10 félét és rá kellett jönnöm, hogy rollerezéshez egy rendes motoros bukó nehéz, nagy, kényelmetlen és nem hallasz benne semmit. Ezért maradtam az MTB sisak mellett. Egy O'neal motoros sisak megállt volna 40e Ft-ból.
-
bandigyerek
senior tag
válasz
alphamooncam #25724 üzenetére
Hülyén néz ki... Én ilyenbe szaladgálok. Semmilyen szabványnak nem felel meg, de van 2 cm belső párnázása körbe. (fogackákánál nincen) Pereceltem már bicajjal, ez (N.S. MAX G2) se megy többel. Remélem elég lesz.
A minap lefejeltem vele a pinceajtót. Én kértem elnézést. -
h1mpi
félisten
válasz
alphamooncam #25725 üzenetére
Az gondolom a motoros bukósisakokra vonatkozik, mert kerékpáros sisakok esetében nem láttam még ezt a szabványt sehol. Motorost nem akartam, mert nem szellőzik elég jól és 1500 g a súlyuk átlagosan (amit vettem az 600g!), illetve nekem már túl sok méretre is. Nekem, amikor motoroztam a legjobb Shoei sisakjaim voltak, de emlékszem, hogy 100 km/h alatt nem szellőzött szinte semmit. Ezzel nem tervezek 35 km/h-nál többel menni, ezért is döntöttem a kerékpáros fullface, de nyitott sisak mellett.
-
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #25721 üzenetére
Rollerre erősen ajánlott az állvédős (fullface) sisak. Fogtechnikusok üzenik
-
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #25681 üzenetére
Gázkar kis forrasztással cserélhető. Nekem félmarkos a legszimpibb
-
PociAti
őstag
válasz
alphamooncam #25590 üzenetére
Xiaomi gyári értékeivel talán nem is volt probléma, vagy tényleg csak szélsőséges esetben fordulhatott elő (100%-ra töltött akku, túlterhelt roller, maximális energia visszatáplálás, gyakori dinamikus fékezés. Amikor már nincs hová tölteni az energiát.)
https://mi.cfw.sh/#
Braking & energy recovery
Brake lever params | Standard: 115 / 8A / 30A
[kép]
Ezek az alapértelmezett értékek. Ahol a számok az alábbiakat takarják:
Kar virtuális határérték: 115
Minimális fázisáram 8A
Maximális fázisáram 30A.
Ez utóbbinál jelentkezett probléma, ha 30A fölé ment az érték. Korábban 55A volt a javasolt érték, aztán belátták, hogy jobb lenne a gyári 30A-on hagyni.
A vezérlőben lévő MOSFET ami nem bírja, laskr99 szerint: "Mosfet még csakcsak bírja, a vezérlőben az ón ami leolvad és eléghet. A másik, a motor tekercsek is van akinél hegyre fel szétégtek még gyáriban is."Akinek nem lenne egyértelmű, Xiomiknál meg úgy általában a firmware 3 részből áll: ESC (más néven DRV), BLE és BMS.
BMS = Battery Managment System (akkuban található)
BLE = Bluetooth module (a kijelzővel alkot egy egységet)
ESC = Electric Scooter Controller (az a kis fém doboz, amit vezérlőnek szokás hívni).---
Ha harmonikázik a forgalom, az a legrosszabb és legkevésbé hatékony haladási mód. A stabil lassú tepó (flow slowly) hatékonyabb lenne, mint a harmonikaszerű hullámzás (shockwaves).
YouTube: The Simple Solution to Traffic
YouTube: Traffic ShockwavesCélszerűbb inkább kicsit lemaradni, és kényelmes tempóban követni. Tempomat ilyenkor működhet. Vagy ha nagyon bolond emberről van szó, akkor én is inkább leelőzöm, látni sem akarom mit bénázik.
-
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #25590 üzenetére
A te géped meg egy pálcika nagyon más világ
Nem tudok (ami persze nem jelenti azt hogy sosem történt ilyen) olyan minimotorsos cuccról ami meghalt fékre. Xiaomi k meg igen, jellemzően amikor maxra volt töltve és lejtőn toltak egy kövérebb féket (mert azon értelmes adagolható van amúgy, nem mint a nagy gépeken hogy on/off).
Amúgy mondjuk az nekem fura hogy neked maxon kényelmes, nekem 2-es fokozaton van és néha így is bántóan nagyot rúg. Igaz ez egy mantis kisebb kerékkel, de na. -
fatalista22
tag
válasz
alphamooncam #25547 üzenetére
Szerintem ez a téma lezárva.
Amúgy a háziorvos honnan mond véleményt? Nyilván a kardiológiai zárójelentésből. Nem fog szakorvosi véleményt felülbírálni. Őszintén sajnálom, hogy ez a téma offként ennyire mélyen érintett sok embert. Nem fogok másokat veszélyeztetni, de ha úgy gondolom, nem veszélyes tekerni, nem is veszem figyelembe a véleményeket. -
Bep
őstag
válasz
alphamooncam #25547 üzenetére
Szerintem kicsit túltolod már.....
Volt egy betegségből adódó balesete.
Kezelték a betegségét.
Megkapja a papírt, hogy mit, hogy vezethet ezután.
Ennyi. Nem tudom miért kell ragozni.Nem tudom, hogy újat mondok-e neked, de pl. olyan aki hajlamos epilepsziás rohamra, de kezelik gyógyszerrel, vezethet B kategóriában (van ilyen ismerős), persze vannak szabályok...
Egyből leírva minden gyilkosnak....
-
ridiculous
aktív tag
válasz
alphamooncam #25547 üzenetére
Fejezd már be.
Közöd nincs hozzá hogy fog-e vezetni. -
BitRider
senior tag
válasz
alphamooncam #25547 üzenetére
Mondjuk én sokkal kisebb problémának érzem – főleg a pacemaker-es fix után –, hogy így veszélyeztessen bárkit önmagán kívül, ráadásul csak rollerrel. Sokkal gázabb az átlag nemindexelő / gyorshajtó, a koordinációs és egyéb képességekkel sem rendelkező hülye / agresszív picsa, vagy a remegő / bizonytalan vén fasz, akiktől már rég el kellett volna venni a jogsit, vagy soha oda nem ítélni.
-
Reggie0
félisten
válasz
alphamooncam #25534 üzenetére
Orvosok nem nagyon mennek bortonbe ilyesmiert, ezert sem veszik komolyan a jogsi hosszabbitasos vizsgalatokat.
-
fatalista22
tag
válasz
alphamooncam #25534 üzenetére
Kardiológiai osztályon feküdtem, ahol tisztában voltak a bekerülésem okával, s ennek megfelelő pacemakert ültettek be. Sőt még azt is elmondták, hogy szívprobléma miatt nem lesz már ájulás. Ajánlották a sportot is, köztük a kerékpárt. Nem hiszem, hogy itt bárki felelőtlenül állított bármit. A zárójelentésemben is benne van, hogy kerékárra ülhetek. Ennyi elég?
-
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #25510 üzenetére
Nagyobb roller és smkp megfeleltetés pont a tervezett sebességen bukik meg. Ugyanis rollerek nem max 45re lettek tervezve. És tudjuk hogy bármi smkp többet tudott ettől szintén, de ott legalább gyártó azt hazudta, hogy nem. Itt meg konkrétan bárhol nézed le van írva, hogy 60-65-75..stb kmh a max tempó. Szerintem ezért necces. És ha marad ez a 45kmh dolog akkor járhatunk úgy, mint a csehek(nem tudom pontosan, lehet nem ott, minap olvastam), hogy A1 be úgy vevágják mint a szart... Persze ez kinyitna egy másik kérdést... Akkor kap rendszámot és felmehetek vele pályára?
vagy A1 amúgy sem mehetett fel eddigi sem? Ezt bevallom őszintén, pontosan nem is tudom
-
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #25488 üzenetére
Ne menj víz közelébe
kétlem, hogy ki lehet 100asra tömítenk, konstrukcióból adódóan 100 helyen bejuthat a víz
-
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #25449 üzenetére
Ami már épül rá, a szitálás gátló. Sok rollerem volt, ez volt az egyik leglabilisabb. Gbooster volt a legrosszabb, ez a második
-
PociAti
őstag
válasz
alphamooncam #25446 üzenetére
Egy 22 éves Suzuki Swiftet - ha a gazdája anyagilag megteheti - nem az elektromos ablakemelő miatt kellene modernebb autóra lecserélni, hanem mert a környezetében mozgó személygépjárművek tömege rendkívül megnőtt, nem jó ilyen gyenge felépítésű autóval karambolozni.
Attól meg ne tarts, hogy a mezőn rohadjon, nagyjából minden levizsgáztatható autóra valakinek szüksége van, ha a mezőn rohadna el, akkor már valószínűleg megérne rá. Amúgy se ott kötne ki.
---
(OFF)"Ha használható lenne a tulajdonos jó esetben nem adná el. Ez az egész egy nagy pazarlás."(/OFF)
Dehogynem! Feltételezésem szerint az autódat sem azért adta el az eredeti gazdája, mert használhatatlan volt. Jó esetben továbblépett valami komolyabb járműre.
---
Például a gumi elég sarkalatos pontja a rollereknek. Eleinte a tömlős és tömör gumik voltak az elterjedtek, mára a tömlő nélküli, esetleg extra védelemmel (zselével) ellátott abroncsokkal szállítják a gépeket.
Vannak akik számára ez már kellő fejlődést jelent ahhoz, hogy eladják a régi rollerjüket és újat vegyenek.
Eladják a használható rollerüket, és nem feltétlenül követnek el pazarlást. A roller aktuális állapota legfeljebb azt határozza meg, mennyiért tudja eladni. Ha már lehasznált, akkor olcsóban, de akkor sem azt jelenti, hogy nagy buktával adja el, hanem hogy már megszolgálta az árát. (Normális használatot feltételezve, nem pedig baromkodástól leamortizálódott rollerre gondolok.) -
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #25445 üzenetére
Amit feltétlen csinálj meg, ha már kosntrukciós hiba
A nyakánál van a fedélen 5 csavar (azon a fedélen amiben a töltő portok és kulcsos zár van), azoknak a menetét helicoilozd meg minél előbb, akkor tán nem enged majd el a nyakának a dísz hegesztése -
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #25442 üzenetére
[link] ez élhető cucc.
Nem pont innen, helyet nem ismerem csak ezt dobta előre Google. Én emagrol vettem tavaly vagy mikor.
Olaj schimano ásványi fékolaj kell -
PociAti
őstag
válasz
alphamooncam #25441 üzenetére
Akkor vagy nekem sem ment át az üzenet, vagy nem értünk egyet.
"Ha hamarabb kerül eladó sorba, mint hogy tönkremenne nem jól választottál/ nem volt rá szükséged, ezért nem szempont hogy mennyire lesz majd eladható."
Az elektromos rollerek piaca még még mindig nagyon dinamikusan fejlődik. Alig pár év telt el az első nagy példányszámban eladott roller megjelenése óta.
Érvelésed alapján a "nem jól választottál" azt is jelentené, hogy nem szabadott volna rollert venned, hanem várnod kellett volna még 2 évet. És mondjuk járhattál volna addig gyalog.
Mert 2 évvel ezelőtt nem rendelkeztek azok a funkciók, amik miatt rollert cseréltél, és normál használat mellett 2 év alatt nem sikerült volna kifingatnod az előző rollert. (Vagy érvelésed szerint nem szabadna megvenned, mert még most is működik.)
Ilyen elven azok az autó tulajdonosok is rosszul döntöttek, akik eladták a működőképes KGST autójukat és modern járművekbe ültek át?
Hidd el, létezik ennek ellenkezője is: az emberek megveszik a rollert, normálisan használják, és pár évente eladják, amikor megveszik az új rollert, ami jó eséllyel pár tulajdonságban felül múlja az elődjét. És ez nem számít rossz döntésnek.
-
alphamooncam
őstag
válasz
alphamooncam #25417 üzenetére
"Probléma:
Lift kicsi, kormány szarvakat minden alkalommal le kell hajtani.
Lehajtáskor a hidraulikus fékvezeték a fékkar csatlakozásánál megtörik."90 Ft-os nyomórugó a sarki csavarboltból megoldotta.
Senki sem légteleníti otthon a gépsárkányt?!
Nyilván sokfélét lehet kapni, nem tudok kinek mi vált be otthon.
Mik a tapasztalatok?
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
alphamooncam #25438 üzenetére
Ezért kell olyat venni ami eladható marad, egyrészt kevesebb szemét, környezetbarátabb hozzáállás, ha egy picit dragabban de tovább használhatót vesz az ember...ha meg nem képes ellátni amire vette az ember akkor nem kidobni kell hanem felajánlani mert ami neked szemét másnak lehet még érték...
-
PociAti
őstag
válasz
alphamooncam #25388 üzenetére
Azt írtam, hogy a kényelmestől, az ideálisnak vélt értéktől célszerű eltérni (felfelé). A roller gyári ajánlást pedig célszerű betartani.
A konkrét értékhez kellene a testtömeg, a roller típusa, illetve a köpeny típusa. Ami kavarást okozhat, hogy a köpenyen feltüntetett érték néha nincs összhangban a roller által javasolt értékkel. Ez rendszerint amiatt van, mert mondjuk a roller teherbírása 120 kg, a köpenynél viszont legfeljebb 100 kg-al számolnak. (Ennél többet is elviselhet, de az érték feltüntetésekor nem abból indulnak ki.)
-
nimfas
addikt
válasz
alphamooncam #25378 üzenetére
Király lesz. Látom nagyon ráérsz. 😀😉 Közben rájöttem miért nem raktam még fel, úgy rémlik az egyik csavar rövid amit adtak hozzá és nem ér át a szerkezeten és a konzolon amit már feltettem tavaly. 😁
A roller kerekeit mennyire érdemes fújni? 2-3 bar? Nem néztem hogy rá van-e írva.....#25377 Peaceliker: nekem a hatótáv akkor nő vagy csökken ha a 3 fokozaton állítok vagy az Eco-t kapcsolom. Az hogy 1 vagy 2 kerék hajtott max a gyorsulásnál érzem, meg emelkedőn a 130 kg-ommal. 🤣
-
nimfas
addikt
válasz
alphamooncam #25339 üzenetére
Szia!
Fotóztam párat ha ez segít neked. 😃
-
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #25341 üzenetére
Nézd úgy hogy lehetett volna rosszabb is.
Pontosan. -
alphamooncam
őstag
válasz
alphamooncam #25325 üzenetére
Ja meg még felszereltem egy plusz lábtartót is.
-
nimfas
addikt
válasz
alphamooncam #25335 üzenetére
Gratulálok! Én nem vagyok ekkora motoregér. 😁
De majd felpattanok anyám 1984-es 125ccm-es Cezet-jére! Szép piros. Vicces volt anno mikor kocsival mentem KRESZ-re.... A többiek autó miatt jártak, nekem az már megvolt, később jött meg a kedvem a motorhoz. Oktató is csak lesett hogy most járok aztán kocsival jövök.... 🤣
-
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #25333 üzenetére
Nem annyira hosszú életűek. De mondjuk felújítható. Azt írták okosok hogy valami komolyan márka 60-100ba ad olyat ami örök élet meg egy nap.
Nálam a felújítás jön majd első próbára ha lesz rá erőm -
nimfas
addikt
válasz
alphamooncam #25333 üzenetére
Nekem adtak a rollerhez, de még nem tettem fel rá. 30-ig nem rángat, gyorsabban meg életveszélyes. 🤣
-
alphamooncam
őstag
válasz
alphamooncam #25325 üzenetére
Szitálás gátló. [link] ( Itthon kaphatóhoz képest harmadáron )
Mit gondoltok?
Miért NE vegyem meg ezt.
Az adaptert meg így is, úgy is nekem kell elkészítenem.
Mondjuk már van rá kialakulóban ötlet, amiben az a jó, hogy nem kell a vázat megfurkálnom, a meglévő csavarhelyeket fogom majd tudni felhasználni.
-
nimfas
addikt
válasz
alphamooncam #25326 üzenetére
Van A1-re is jogsim, biztosítás sem lehet egy életveszélyes összeg. Sajnos 120 kilóval nem mertem egy Xiaomi-t kilapítani. 😁
-
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #25060 üzenetére
Önbíráskodás témában ilyen vicces matrica jött szembe.
Nyilván helyén kell kezelni, bár lenne több kifogásom is a poén
elsütése ellen. A bidám-bidámok nem feltétlen tudnak angolul,
ráadásul tuti előbb kapják elő a bökőt, mint az egyszeri ember,
aki az ellopott tulajdona után kajtat (jobb a hatóságra hagyni).Ui: régi történet, hogy megszólalt egy autó riasztója, szomszéd
kiment, hogy csak nem lopják: tettenérte őket, de agyonverték.
Mikor olyanokat olvasni, hogy vmi 500 Ft-ért képes... Szomorú!
Ilyen szempontból tényleg azt mondom, egy 100K-s roller még
a legkevesebb: nyilván az sem esik jól, de nem a kenyérre valót
költi az ember egy ilyen alapvetően hobbi/rétegtermékre. -
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #25096 üzenetére
A tengelyt rögzítő M12 anyák általában finommenetesek (1.25-ös).
De jellemzően nem kell cserélni, meg amíg nem veszed ki a kereket
nem is igen tudsz helyette egy rosszat ráerőszakolni. Utána sem. -
PociAti
őstag
válasz
alphamooncam #25062 üzenetére
Hála égnek van közöttünk valaki, aki elég jól képben van miként mennek a dolgok!
-
polo493
tag
válasz
alphamooncam #25060 üzenetére
Persze de lehetne tenni ellene csali gépekkel ,de nem tesznek érte és a lopás megfékezésére semmit,csak trafiznak egész nap.
Még van mozgás érzékelős távirányítós riasztó amit bele lehet dobni
Ezeket bele kell tenni a gépbe ,ott még le is kell csavarozni a fedelet a tolvajnak ,ha speciális a csavar fej az is lassítja. -
polo493
tag
válasz
alphamooncam #25049 üzenetére
Airtagok itthon is kapható gyorsan nekem egy ilyen GPS nyomkövető van benne [link]
Jobb mint a semmi am meg profi ellop bármit, általában rollert nem profik lopnak azok mást amiben több a pénz,erős túlzás hogy semmit nem ér egy GPS benne!
Igen jók az airtagok apple és a galaxy smartag2 is super
Am most szereztem be egy kukirin g2 master gépet eddig legjobb ár érték arány még átgondolt jobb mint a tavalyi gépek és duál motor
-
PociAti
őstag
válasz
alphamooncam #25049 üzenetére
A GPS nyomkövető semennyi védelmet sem nyújt!
Ezt jó lenne az elején leszögezni.
Ha nem túl amatőr a tolvaj, akkor a lopott cuccot először beviszi valami leárnyékolt helyre, pl. egy megfelelően leárnyékolt ládába.
Kombinált kémeszköz detektor (GPS tracker) 12-15 Ft-tól kapható, egyszerűbbek, GPS-re specializált eszközök ennél is olcsóbbak. Azzal fel lehet deríteni az eszköz jelenlétét.Igazán profi megoldás a GPS jammer, ami azért már drágább beruházás, de mint említettem, ha az árnyékolásról gondoskodnak, akkor zavaróra sincs szükség hogy a tracker hatástalan legyen.
Olcsóbb detektálni és kiiktatni a védelmet, mint amennyibe a legolcsóbb GPS tracker megoldást meg lehet venni.
-
polo493
tag
válasz
alphamooncam #25045 üzenetére
Legjobb módszer a gps nyomkövető aksira kötve meg egy airtag vagy galaxy smartag2 bele a tagok 10-15e körül egy GPS követő 7e plus havonta 1000ft 1gb Internet.
-
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #25045 üzenetére
Tárcsafékzár motornál frankó, azt nem tudják felkapni, és kézben elvinni,
riasztós kivitel pedig azért jó, mert nem felejted rajta, amikor indulnál.
Roller esetében szerintem csak az ér valamit, ha hozzá lakatolod vmihez.
Célszerűen vmi U-lakattal, mert a sodronyzárakat túl könnyű elcsípni...Ui: volt olyan, hogy sima járókelőként én szóltam az embernek, hogy így
inkább ne induljon el! Köszönte szépen, mivel elfelejtette levenni a zárat.
Azon kívül, hogy ömagában kárt tud okozni, ha még fel is borul duplán...
Nekem egyszer a lánc maradt a hátsó keréken: egy légszűrő ház bánta, s
lett némi pitty-putty a kasztnin is, mert eldőltem abban a pillanatban... -
alphamooncam
őstag
válasz
alphamooncam #25034 üzenetére
Egy per költséggel jár.
Vesztes fél fizeti a nyertes költségeit is.
Pl. saját és a családi ügyvéd költéségén, munkadíján felül a bírósági tárgyalás napjára az utazási és szállás költségét is.
( Ügyvédnek vsz. nem kell ugyanabban a városban sem praktizálnia, ahol az ügyfele él, vagy amely helységben a bíróság illetékes. )
Lehet bepróbálkoznék az ellenérdekű fél jogtanácsosánál, azt mondják meg melyik lesz nekik az olcsóbb.
-
Silentfrog
veterán
válasz
alphamooncam #25031 üzenetére
A minden más út alatt mit értesz? A rendőrség ilyennel nem foglalkozik.
A békéltető akkor az sem ér semmit.
Marad a fogyasztóvédelem és esetleg a Gazdasági versenyhivatal. Ezen kívül esetleg még valami lehetőség? Bármilyen ötlet jó lehet.Reggie0 Még az sem derült ki hol láttak mechanikai hibát.
Egyébként a töltés hibával és a leeresztő kerek volt a visszaküldés oka. Hívtak a MM ból hogy a gumik cseréje elől hátul 80+ ezer lenne. Mondtam hogy nem kérem, két nap múlva megjött a roller a Mediába, és semmit sem csináltak meg rajta.
A Media Markt áruházvezetője szerint megkérdezésre a gumi cseréje szervízen kívül is garanciavesztéssel jár. Mondom mi van?A szerviz 80 ezres ajánlatott adott ha meg nem ott cseréltetem akkor az meg garanciavesztéssel jár? Ez már tuti GVH-ra tartozik szerintem.
-
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #25013 üzenetére
Kijelzőhöz kéne 2 szál. Ha szétszeded látszik, hogy van benne egy csatlakozóval egy rövidzár. Annak a helyére mehetne a kapcsoló.
-
alphamooncam
őstag
válasz
alphamooncam #24972 üzenetére
Ma megrendeltem.
Hozzácsaptam egy ülést, meg egy gyorstöltőt.
Ülés megrendelése nem ment teljesen flottul, de aztán telefonon keresztül sikerült tisztázni, hogy a Cityre való üléssel együtt kapjam.
A végső lökést az árengedmény adta, magamtól még lehet csúsztattam volna egy kicsit.
-
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #24857 üzenetére
Gumi szerintem nem jó. Ez ha jól látom 15 os felnire megy. City meg kívül 15",rollereknél ez fordítva van. Ha jól értem /tudom city felni 10"
Az a gomb üres, igen. Kb semmi hely nincs alatta, így nem nagy a mozgástér, mi fér be oda. Áram korlát nem izgi, mert van egy +12v szál (vagy 5v? Mindegy is) amit meg lehet szakítani, semmi teljesítmény nincs rajta.
Dualtron kormány külső átmérő 22mm szóval belül kevesebb lesz. Bringás cuccokat tudsz hozzá nézni. Meg alin van ez-az.
-
alphamooncam
őstag
válasz
alphamooncam #24857 üzenetére
Még valami eszembe jutott.
Nem tudom, hogy létezik-e olyan technológia, amivel az agymotoros kerekeket centírozzák, és ez eléhető-e.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EAFC 25
- Tőzsde és gazdaság
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- 45 wattos vezeték nélküli töltés jön az új iPhone-ba
- Elektromos autók - motorok
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad E550 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I DVDRW I 15,6" HD I CAM I W10 I Garancia
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 119 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!) (ELKELT)
- Csere-Beszámítás! Asus Számítógép PC Játékra! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest