Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csapoati

    nagyúr

    válasz djculture #616 üzenetére

    Azért ez a grafikai dolog nem egészen így van szerencsére.

    "Sajnos az Intel bejelentése óta meglehetősen érdekes vélemények születnek az egészről, így a Radeon és GeForce tulajok mérgesek a Santa Clara-i óriáscégre, hogy miért próbálnak bizonyos effekteket lezárni a játékban. Valójában az Intel nem akar lezárni semmit. A médiaanyagok rossz megfogalmazásából eredhet az az alapvető félreértés, hogy az Adaptive Volumetric Shadow Maps (AVSM) technika csak a Haswell termékek IGP-jén működik. Valójában az effekt minden legalább DirectX 11-es hardveren aktiválható, a különbség annyi, hogy a megvalósításhoz szükséges OIT (Order Independent Transparency, azaz sorrendtől független átlátszóság) másképp lesz megoldva a Haswell IGP-ken. Csupán erre szolgál a PixelSync kiterjesztés, de a képminőség szempontjából az eredmény megegyezik majd az alapértelmezett OIT megvalósítással."

    "A GRID 2 egyébként alapvetően az OIT-t (Order Independent Transparency, azaz sorrendtől független átlátszóság) használja a megvalósításhoz, vagyis ez lesz az egyik opció, amit be lehet kapcsolni az Intel Iris Pro Graphics 5200-as IGP-ken. Ennek a képminőségre vonatkozóan alapesetben nincs lényegi haszna, hiszen csak leváltja az alapértelmezett ODT-t (Order Dependent Transparency, azaz sorrendtől függű átlátszóság), ami más elvi működés mellett ugyan, de nagyjából ellátja ugyanazt a feladatot. "

    Abu85-től. :)

    A Smoke Shadow az egyetlen, ami kimarad, azt meg egye meg az Intel. :D

Új hozzászólás Aktív témák