- Milyen okostelefont vegyek?
- VoLTE/VoWiFi
- Yettel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
Hogy ne csak dicsérjem őket:
asszony series6 apple óráját is beküldtem, van rajta karc, dehát ennek megfelelően is töltöttem ki az előzetes felmérésüket, így 47ezret ígértek érte. Ha 1-el rosszabb állapotot választok akkor is még 32ezret ígérnek érte. (ennél rosszabb állapot már a törött/repedt, amire még mindig 16700at ígér a weblap)Erre most jött értesítés hogy akkor 6500at adnak érte, mert ugyan 47k-t ígértek de 40k a tokcsere.
Akkor törött tok mellett hogy adnának 16700at?Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
cigam
titán
Tényleg nem akarom bántani őket, mert a fotók alapján tényleg vannak elég szép állapotú mobilok, de ez pl. hogyan lett "újszerű"nek minősítve?!
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
cigam
titán
Pedig nincs is április 1.
[link]Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
WiZARD
addikt
Megint volt egy eladó telefonom, amit 2 hétig hirdettem 185ezerért és normális érdeklődő se volt rá.
160ezres ajánlat volt 1 db, de megírtam neki hogy 175 az alja.Rejoy egy pesszimistán kitöltött ajánlatkérőn 186ot ígért érte. Ma jött üzenet hogy megnézték, jobb mint ahogy jeleztem, 193at utalnak majd.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
fausto
addikt
A végére értem, összességében tök pozitív volt a tapasztalatom. Az ajánlat is korrekt volt (lásd előző kommentem), a szállítás kicsit lassú, 1 hét alatt kapta meg a szerviz.
A végleges ajánlat 1 nap alatt megjött, tartották is, amit eredetileg írtam - hozzáteszem, korrekten jelöltem az állapotot, nem próbáltam a valóságot jelölni.
A 20 napos határidő holnap járt volna le, ma írtak, hogy elindították az utalást és a bank miatt 1-8 nap lehet, mire megkapom. Már majdnem rájuk írtam, hogy azért még 8 nap egy kicsit túlzás lenne, de nem sokkal később a számlámon is volt a pénz.
Azért ez így kényelmes volt, sajnos a FB marketplace a sok csaló miatt lassan élhetetlen, pedig ott van a legnagyobb elérés -
fausto
addikt
tHello,
Én most adok el egy Samsung S22-t. Elég korrekt ajánlatot kaptam. Alapvetően 88.000 Ft-ot írt ki az oldal, de valami promóció miatt rádobott +2000-et. Valamiért félbehagytam, el is felejtettem, majd két nap múlva kaptam egy email, benne egy promókóddal, hogy +6000 Ft-ot kapok érte. Szóval összesen 96.000 Ft-ot volt a 20 napos ajánlat. A telefon nem a legszebb, ezt jelöltem is: a képernyőn hajszálkarcok vannak, az oldala a szilikon tokban is szétkarcolódott. A működése hibátlan. Ennek megfelelően jelöltem mindent. Kíváncsi vagyok, hogy mennyire tartják magukat az előzetes ajánlathoz. Egyébként 1 hónapja volt szervizben és belül teljesen kicserélték, úgyhogy elvileg nem kéne, hogy belekössenek.
Ehhez a 20 naphoz mennyire tartják magukat? Van hogy előbb utalnak?
Egyébként nagyjából HA-n is ennyiért céloztam volna meg, de így azért kényelmesebb -
Tomi8822
tag
Üdv , rejoy-on el tudok adni gyárilag független , de részletre vásárolt iPhone 13 ? Még két hónap van hátra, természetesen szándékomban áll tovább fizetni .
-
D@niel
addikt
Üdvözlet,
első beküldés - poco x3 pro, 6/128.
Hibátlan, karcmentes, fóliázott kijelzővel küldtem be.'21 áprilisa óta két ilyen telefont is használtam, jól ismerem a típust. Olvasva a hazai és nemzetközi fórumokat, nem találkoztam ilyen hibával.
Nem tudom kommentálni, jön vissza. Teljesen értelmezhetetlen.[ Szerkesztve ]
『poco f4_𝔼𝕧𝕠𝕝𝕦𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕏 v10.2』
-
novak966
újonc
Igen, és most is kb +20 ezret rádobva kapok új S23-t, gyári garanciával, plusz szervizek is fognak vele foglalkozni, ha van vele valami gebasz, nem úgy, mint ezzel a rejoy-os szürkeimportossal... Pedig jó koncepció lenne ez a használt mobil felújítás és resell.. persze ha transzparensen lenne a cég a telefonok állapotáról... Úgyhogy inkább kifizetemm azt a +20 ezret, és biztosabban alszok..
Most is megy a emailes vita rejoyyal, hogy párom telóján hunglish a UI.. Nekem kellett bebizonyítani, hogy márpedig tényleg USA régiós a kép egy IMEI checker oldalon. Kértem hogy cseréljék be a korrekt régiós készülékre, azóta hallgatnak(kedd óta nem kaptunk választ). Úgyhogy valszeg visszaküldjük.. ki tudja hogy esetleg majd letiltja magát a hálózatról, mert nem jó régióba használják, mert olvastam ilyeneket is már redditen.. szervizről nem is beszélve ha lesz esetleg valami baja.
Csatlakozok előttem szólókhoz. Inkább fizessetek kicsivel többet egy vadiújért, hivatalos partnertől. -
totron
addikt
válasz
novak966 #303 üzenetére
Nem tudom hogy vagytok vele, de alapvetően kevés a bizodalmam ezekben az intézményesített használtértékesítőkben. Itt van rögtön a te példád, és ez még egy haloványabb fennforgás: ha már úgy is figyelni kell, mire szedik be a plusz sarcot? Kéz alól, jól körbe nézve ott és akkor látványosan olcsóbban ki lehet jönni. A "ki kell fogni" faktor meg megvan mindkét esetben, pedig pont az lenne a lényeg, hogy a pluszpénzért cserébe ne legyen.
-
novak966
újonc
Tud valaki ajánlani egy jobb "rejoy"-t? Ha van egyáltalán... Végigolvasva a kommenteket itt, nagyon elment a kedvem a cégtől, Tech2 Laci és Bog reklámja ellenére is.
Barátnőm innen rendelt Galaxy S23-at, aztán mikor ideért hogy USA régiós és nem EU-s.. amivel nem lenne nagy gond, de a termék adatlapon ezt valahogy nem láttam leírva. eléggé hunglish a UI, ha nem EU régiós. Odinnal meg nincs kedvem hekkelni EU romot. -
ibruno26
újonc
Érdekes ez az állapot/árazás dolog náluk, eléggé azt érzem, hogy éppen milyen kedvük volt, amikor átnézték... Nekem a (leírásból ítélve nagyjából) ugyan ilyen állapotú 10T Pro 128 gb-t lehúzták, és még a hátlap ragasztó árát is levonták, így kaptam rá egy röhejes 30k ajánlatot, nem fogadtam el. Mikor visszakaptam, szét volt barbárolva, írtam nekik, hogy érdekes módon feladáskor még helyen volt a hátlap, persze tagadnak mindent, ők azt úgy kapták meg (gondolom a GLS futár unatkozott és bontotta le róla), majd sok kör hiszti és az után, hogy küldtem egy marék dátumozott, feladás előtti képet, azért nagyon jófej módon felajánlották, hogy a hátlap ragasztó árát akkor nem vonják le (biztosan azért ajánlják ezt fel, mert egyáltalán nem tettek semmi rosszat
). Aztán gondolom azt is eladták volna 100k-ért... Számomra sajnos semmivel nem jobb, mint a lehúzós szar anyacégük, pedig nagyon jó kezdeményezés lenne, ha nem ilyen nyomorult cégcsoportba tartozna.
-
campino
csendes tag
Sziasztok! Én több telefont is adtam már el nekik és szerencsére eddig nem volt többek által leírt negatív tapasztalatom. Legutóbb egy Mi 10T Pro-t. Nem volt makulátlan, hátlapján tok alá jutott portól kisebb dörzsölődés és képernyőn is voltak apróbb karcok. Január 4-én indítottam az eladást használat apróbb nyomaival, normál eladással 62.400-at ajánlottak. Január 8-án futár elvitte, január 11-re bevizsgálták. Ők intenzívebb használat nyomaira minősítették és 58.400-ra módosították az ajánlatot. Elfogadtam, január 17-re elkelt, ma pedig utalták is az árát.
Hardveraprón vagy egyéb online piactéren szerintem nem tudtam volna ennyiért eladni és maradt egy tartalék töltőm is.
Úgy látszik van akinek a 24 hónap garancia megér annyit hogy 106 ezerért megvette, de az én szempontomból ez csak jó. -
ibruno26
újonc
Előre is bocsánat a nyelvezet miatt, de máshogy ezt most nem tudom, kibaszott mérges vagyok. Ez a nyomorult brigád a 10T Pro hátulját leszedte, és nem lett rendesen visszarakva (1000% biztos vagyok benne, hogy nem állt el, teljesen fogta a ragasztás, garantált, hogy ezt ők csinálták), a 11 Lite hátulját pedig sikerült olyan ügyesen lefeszegetni, hogy össze lett cseszve a széle (gondolom ott nyúltak alá, a képen annyira nem látszik, annyira nem nagy hiba, de akkor is)...
Iszonyat módon elegem van az egész elbaszott eMAG csoportból, Fashion Days-ről nemrég hamis cipőt kaptunk, majd utána egy hónapig harcoltam velük, mire visszakaptam a pénzt, előtte az Edigital és eMAG is szórakoztatott egy-egy garanciával, most meg ez... -
tuzpenge
őstag
válasz
Attila9711 #294 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek. Csetet már próbáltam korábban, hogy megkérdezzem hol tart az ügy megvizsgálták e már meg mi az ajánlatuk, de sajnos a cseten csak előre rögzített kérdések vannak egy robottal meg nem tudok beszélgetni. Van valami titkos “hívószó” hogy élő emberrel tudjak beszélni, mint a revolutnál a “live agnet” vagy ilyesmi?
Köszi!ˣ
-
tuzpenge
őstag
Sziasztok!
Azt esetleg tudja valaki hogy ha én azt látom a fiókomba lépve (péntek óta), hogy "Eladott termék" (amit eladásra küldtem), akkor mennyi idő míg átutalják a pénzt?
Én semmi értesítést nem kaptam azóta hogy felvették a telefonomat. Se azt hogy ők milyen osztályba sorolják, se azt hogy mennyiért veszik át, se semmit, csak most péntek óta azt látom, hogy "Eladott termék" és hogy a következőt kapod: xxx Ft.
De mikor??? Telefonon nem lehet érdeklődni, lévén telefonszám sincs....remélem megkapom a lóvét....
Köszi!ˣ
-
ibruno26
újonc
válasz
Attila9711 #288 üzenetére
Igen, sejtettem az olvasottakból, hogy ez ilyen tipikus "jajj valami kopog a futóműben, ki kell cserélni" trükk, csak azt remélem, hogy nem szétbarmolva kapom vissza, mert szétszedték aztán baszták összerakni...
-
janeszgol
félisten
Ó bazz, 140-ért jó vásár lett volna. Ennyiért fél évvel ezelőtt i12-t kaptam. Abból is voltak bajosak. Hektikusan működő akku (de nem volt cserélve állítólag). Régebben többször megpróbáltam iPhone-t venni használtan, egyet-kettőt sikerült, de sok a javított, az meg nem gyári alkatrészt jelent. És van, aki letagadja.
Mérgemben bementem az Örsön lévő iStyle-ba és vettem egy i15 Plust.
-
ibruno26
újonc
Sziasztok!
Én eddig nem ismertem őket, ismerős ajánlotta, sajnos vakon megbíztam. Hát nem kellett volna, mostmár tudom, hogy a szutyok eMAG csoport tagja, velük már nem egy több hónapos hisztiköröm volt.
De lényeg a lényeg, itt a sztorim, ami eddig történt:
Elküldtem nekik két telefont (egy éves Mi 11 Lite, 2 éves 10T Pro), előbbit hibátlannak (gyári fólia es tok rajta, második telefon volt), utóbbit enyhén használtnak (sajnos a tok alatt a por miatt vannak apró felületi csúnyaságok, de semmi mély karc). A 10T szerintünk erősen kopott (a leírás szerint ez "számos és mely, könnyen észrevehető karcolás), a 11 intenzív használat nyomai (könnyen észrevehető karcolások), valamint elvileg mindkettőnek le van válva a hátlap, újra kell ragasztani. Na ez egy kurva jó vicc, érdekes módon mikor eladás előtt körbenéztem, mindkettőnek tökéletesen állt. Ráadásul érdekes módon mindkettőnek pont ugyan az a baja... 😂
Így mindkettőre kaptam egy röhejes, 30e forint közeli ajánlatot, amit természetesen nem fogadtam el, annyiért inkább odaadom valakinek ingyen, minthogy ez a lehúzós suttyó brigád eladja 3x haszonnal.
Amint visszaérkezik, jelentkezem újra, de nagyon remélem, hogy ugyan olyan állapotban kapom vissza, ahogy küldtem, de eMAGtól sajnos már semmi nem lepne meg... -
Gardaai
senior tag
"bukni nagyot nem lehet vele"
Ez nem feltétlen igaz. Sajnos itt is olvashattunk olyanról, hogy hibátlanul elküldött telefont, nem hibátlanul küldtek vissza.
Szétszedésnél vagy összerakásnál simán benne van a pakliban és erre nem tudom milyen szinten és módon vállalnak felelősséget.Érdemes minden beküldés előtt lekamerázni a telefont, szépen letörölgetve, hibáit is mutatva (ismertetőjegy) egybekötve a csomagolással vagy azt küldöm, de látszódjon, hogy szépen be van csomagolva így nem sérülhetett a szállítás alatt.
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
eWro
csendes tag
Sokszor függ a felvásárlási ár attól is szerintem, hogy aznap ki/kik vizsgáljak a telefonokat, lepődtem már meg pozitív irányba is, hogy hibátlannak soroltak át egy telefont amin volt pár leverődés, de hibátlannak hitt telefont is soroltak már visszább 2 kategóriával.
Szerintem egy próbát megér aki ezen gondolkozik és nem S.O.S. neki a pénz, oda-vissza futár is ingyenes, bukni nagyot nem lehet vele. Az már más tészta, hogy vennék-e onnan telefont
-
WiZARD
addikt
Most jött értesítő, hogy eladták és jön a pénz.
A telefont előtte 1 hónapig hirdettem itt az aprón, alkura felkészülve, 140-145 körül bárki elvihette volna...
Érdeklődő se nagyon volt, 120 meg 130ezres ajánlatokkal próbálkoztak.
Szembejött a Rejoy, őszinte-pesszimistán kitöltöttem az értékelőt, azt írta adnak 147ezret érte. Beküldtem, jött értesítő, hogy megnézték és jobb állapotú, így 156ot adnak.Hogy a Rejoy-nál mit csináltak vele azt nem tudom, ami hasonló készülékek felkerültek eladásra, azoknak nem látszott hogy a kereten ilyen sérülések lennének. Persze cserélhettek keretet, de a kijelzőn lévő (amúgy nem vészes) karcok alapján egyik általuk árult telefont se tudtam egyértelműen azonosítani hogy azt küldtem volna be.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
WiZARD
addikt
válasz
Attila9711 #279 üzenetére
azóta visszakerült az oldalra
Na mind1, elvileg 30 nap után akkor is kifizetik ha addig nem adták el.(mondjuk fotók alapján nem tudom beazonosítani hogy az lenne a telefon, amit én küldtem be, kijelzőn más karcok vannak)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
WiZARD
addikt
Eladni próbálok rejoy-nak telefont. Bevették, státuszban eladásra kiírva. Eddig volt is eladó ilyen, most már nincs eladó, de a státusza még mindig ugyanaz
(pink iphone13)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
bakelitlemez
csendes tag
Persze, simán benne lehet, hogy én benne vagyok azon kevés emberek körében, akiknek negatív/semleges tapasztalatuk volt a Rejoy-jal. Általában a negatív élményt jobban hangoztatják,mint a pozitívat
Amúgy ha a készülék állapota jobb lett volna, akkor én biztosan több készüléket is onnan vettem volna, illetve adtam volna ott el, de jelenleg nem egyezik meg a Rejoy és az én véleményem a "Nagyon jó" állapotú termékekről
Ezen kívűl amúgy tényleg jó a policyjük, meg úgy az egész oldal és a kezdeményezés is. -
starius
tag
Én csak jókat tudok írni, rendeltem egy iphone 14 pro max telefont, amire 60 nap visszaküldési idő volt, az 55.napon küldtem vissza, teljes árat kifizették. Az előző 12 minimet pedig hardverapros ár felett számolták be, mindegyik esetben 1-2 napon belül jött a futár és egy héten belül a pénz
-
bakelitlemez
csendes tag
válasz
bakelitlemez #274 üzenetére
A visszautalt összeg ma megérkezett, a visszautalás kezdeményezésétől kezdve 1 munkanap volt, a készülék visszaküldésétől számítva 10 munkanap, a készülék tényleges feladásától számítva meg 7 munkanap volt.
-
bakelitlemez
csendes tag
Nem nagyon láttam itt vissazküldéssel kapcsolatos sztorit, így gondoltam ezt megosztom, hátha valakit a jövőben érdekelne
Még a BF akció alatt rendeltem egy iPhone 12-t "Nagyon Jó" állapotban, ami ütött-kopott volt, ment is vissza viszonylag hamar.
Nov 17-én rdndeltem meg a telefont, 21-én kaptam kézhez.
Nov 21-én be is adtam a visszaküldési igényemet, a csomagot a GLS átvette tőlem Nov 24-én (akkorra választottam időpontot). GLS csomagszámot nem kaptam, a GLS ügyfélszolgálat sem tudott segíteni, egyszer csak csöngetett a futár és vitte is a csomagot.
Érdemes lefotózni a cimkét, mert azon kívűl talán a futár ad egy átvételi elismervényt, más iratod/dokumentum a visszaküldésről nincsen.
Nov 28-án a kézbesítve lett a csomag a Rejoy részére a GLS csomagkövető szerint, aznap bevizsgálták és le is zárták a visszaküldést: Visszaküldéseim menüből eltűnt a telefon, a vásárlásaimnál a rendelés státusza módosult "A visszaküldés megtörtént"-re.
Dec 4-én kaptam róla hivatalos tájékoztatót, hogy a visszautalás megkezdődött, ez 1-8 munkanap.
Két észrevételem van csak ezzel az egésszel:
1: a visszaérkezés után kerestem kétszer is a Rejoyt az üggyel kapcsolatban, érdemi választ nem tudtak adni, így nekem elég érdekes, hogy majdnem 1 hétig ültek kb semmit sem csinálva a sikeresen bevizsgált visszaküldött készüléken és a visszautalási értesítés kiküldése között. A Rejoy ügyfélszolgálat szerint a visszaküldési ebvizsgálás lezárta után 1-2 munkanap míg kezdeményezik a visszautalást, hát ez most valahogyan nem jött össze
2: A nem automata emailekben valahogyan sikerült az ügyintézőnek a saját nevét beillesztenie az ügyfél nevéhez is, annak ellenére, hogy a keresztnevem az email címem része
Volt már rosszabb ügyintézésben is részem, de azért na -
Gardaai
senior tag
Ilyen szintű trackinget egyelőre el lehet felejteni. Nagyon nem pontos.
Nekem a kifizetés után 1 héttel se volt az állapot frissítve. Bár én már több hónapja adtam el az utolsót, de ahogy hallom innen-onnan, nem lett jobb.↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
Alice95
csendes tag
Sziasztok!
Van bármi olyan menüpont, ahol látszódik, hogy mikor indult el az értékesítés? Annyi van kiírva, hogy eladásra kiírva..
[ Szerkesztve ]
-
Attila9711
tag
válasz
Attila9711 #269 üzenetére
A tőlük történő vásárlás is érdekes, szintén kollégám vett egy telefont és nem egyezett az osztályzás a valódi esztétikai állapotával = karcos volt eléggé, ill volt horzsolás rajta, pedig újszerű volt telefon.. Az oldalon.
Attila
-
Attila9711
tag
A Rejoy-t el kell engedni. Egyszer beküldtünk egy 1(!!!!) hetes telefont nekik felvásárlásra, lehúzták. Elengedte a ragasztás a hátlapot, ill. az állapotába is belekötöttek. Egy 0 perces, 0km-es telefonról beszélünk. Követik a piaci árakat, ill. a saját forgalmukhoz mérten bejátszanak ilyen "okosságokat". Most konyhanyelven fogalmaztam, lényeg a lényeg, hogy lutri az egész. Jelenleg is pénzt várunk tőlük, egy ismerősöm beküldte normál eladásra, de nekem már most rossz érzéseim vannak ezzel kapcsolatban is..
Attila
-
tánder
friss újonc
TLDR: valszeg a honlapon írt felhasználói átlagértékelés és a 60+ lépéses átvizsgálás is kamu, az ügyfélszolgálat meg teljesen feleslegesen van ott. Lehetetlennek tartom, hogy az emberek ennyire meg legyenek elégedve egy céggel, ahol csak a marketingre költöttek, ami mögött nincs kábé semmi. Minden létező lépésnél (termék, ügyfélszolgálat,kommunikáció) egy nagy nulla volt amit nyújtottak.
Hosszabban: rendeltem telefont, "KIVÁLÓ" állapotban. Megjön, azonnal észreveszek egy pixelhibát. Megkérdeztem őket emailben, hogy ez belefér-e náluk a kiváló értékelésbe. Mondták, nem. Vissza akartam küldeni, erre van egy űrlapjuk a honlapukon. Az űrlap szerintem tökre nehezen érthető, hogy hol mire válaszolsz, még ott is, ahol magyarul van a szöveg. Mert hogy volt, amit nem sikerült románról lefordítani.
Emiatt - sajnos - elég sokat kellett az ügyfélszolgálattal egyeztetnem. Többször is kiderült, hogy a kérdést se olvasták el, és úgy válaszoltak. Pl. amikor először jeleztem hogy hibás a készülék, visszaírtak, hogy ha még nem érkezett meg a futár vele, várjak, vagy használjam a csomagkövetést...
Na most végül nagy nehezen sikerült elintéznem hogy egy megadott helyen és időben egy futár elvigye a telefont hogy megjavítsák garanciálisan. Legalábbis azt hittem, mert mikor nem jött a futár, kiderült, hogy az igény se volt rögzítve, hiába mondták, így egy héttel később jöttek csak érte. Közben annyit panaszkodtam már, hogy felhívtak telefonon, és végre sikerült egy értelmes emberrel beszélnem.
A garanciális visszaküldés amúgy azt jelenti, hogy visszautaztatják a telefonokat Bukarestbe, biztos ez is nagyon zöld amúgy. A lényeg, hogy EGY HÓNAPPAL azután, hogy megrendeltem a telefont, végül kaptam egy levelet, hogy NEM TUDJÁK megjavítani, így visszautalják a pénzt. Mivel ez nemzetközi utalás volt, így ez is egy hétbe telt, mire megjött. A készülékre vásárolt fóliám, bár legalább háromszor jeleztem a folyamat során, hogy azt is megvettem és a telefonnal együtt vissza is küldtem, persze nem fizették ki...
Írtam negatív értékelést a link használatával, amit küldtek a vásárlás után. Érdekes módon, a honlapon azóta sem látom amit írtam, pedig az egész úgy van megcsinálva, mintha az összes értékelést meg lehetne nézni... Per pillanat 11 egycsillagos van amúgy, na most a fentiek miatt biztos vagyok benne, hogy nem csak az enyém hiányzik onnan. -
Gardaai
senior tag
Ha iPhone X vagy előtti, akkor mindenképpen benne hagynám akármilyen is az akku.
Ha fölötti, akkor cseréltesd ha nem rizikóznál, hogy 80%-osat kapsz.Tudsz fizetni Revoluttal, de vissza nem küldik arra. Fel fognak hívni, hogy küldj nekik egy számlaszámot ahova vissza tudják utalni (1 éve nem tudták, azóta lehet tudják oda is).
Nem fog megszűnni, 2 év alatt biztosan nem. Legalábbis az alapján ahogy növekszik a cég és mögötte áll az eMAG és hasonló cégek.
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
bolygo85
tag
Üdv mindenkinek!
Nekem is lenne némi tapasztalatom a Rejoy céggel, eddig 2 év alatt 6 db telefont adtam el nekik aránylag flottúl ment midnden de volt hogy elég lassan haladt, gondoltam megosztom veletek.
Az utolsó telefon amit múlt héten küldtem nekik nem igazán halad semerre!
Egy Samsung Galaxy Note 10 Plus 256 GB /Aura Black/, bevizsgálták, elmondásuk szerint hátlapi ragasztás elengedett ezért cserélni kell a hátlapot -14000 Ft így az ajánlat 87.584 Ft, nem is értem miért amikor a hátlap tisztán emlékszem rá rendben volt, ragasztás meg nem lehet ennyire drága.
Ami még érdekesebb, hétfőn pont egy ugyan olyan készülék kerűlt fel a webshopra 162990 Ft.-ért, képeket megnézve megismertem a telefont nyilván a tok alatti por kosz a kereten nyomot hagyott.
Írtam nekik mi újság a telefonnal az nem az enyém volt, legyek türelemmel még javítás alatt van az én készülékem, azóta semmi mozgás a profilomban se sms, se email nem jön.
Részemről utolsó volt hogy nekik küldök eladásra telefont...!
Vive cum honore, mori cum gloria!
-
d.tiborz
aktív tag
Sziasztok,
Nekem pozitív tapasztalatom van velük.
Kb egy éve adtam el egy S10+ 512GB telefont, akkor a piacinál jobb árat kínáltak érte, kb 2 hét alatt elment a készülék és megjött a pénz.
Most egy S21U 256GB ment hozzájuk, szintén piaci ár felett ígértek érte.
A bevizsgálás során kiderült egy apróság: hátlap rögzítő ragasztót kell cserélni (vagy nem) -4000Ft-ért.
Elfogadtam, 10 nap után, múlt hét csütörtökön elkelt ez is. Ma írtak sms-t, miszerint holnap megkapom a pénzt. -
mcz
csendes tag
Sziasztok.
Iphone-t tervezek tőlük venni. Inkább hagyjam benne a régi akksit, ami bár lehet, hogy csak 86%-os, de mégiscsak gyári, vagy érdemes újat kérni?
Revoluttal is lehet fizetni, kártyára utalják vissza a pénzt probléma esetén, vagy inkább magyar kártyával, számlaszámmal érdemesebb?
Csábító ez a két év gari (kizárólag emiatt akarok tőlük venni, apróhirdetésben olcsóbban is meg lehet kapni), de mi van, ha fél év múlva megszűnik a cég? A kérdés nyilván koltői....
-
Ákinard
aktív tag
válasz
bozsozso #261 üzenetére
Tapasztalatom nincs velük, de mostanában utánuk kerestem, és több topikban is írták, hogy igen, ez lutri, 86-100%-ig bármi lehet, a konkrét telefonról nincs leírva a weboldalon. Úgy veszik, hogy 85% felett "csúcsteljesítményt" ad az akku...
Viszont meg tudod rendelni, és ha nem tetszik akár a % 30 napon belül visszaküldheted. -
bozsozso
őstag
Sziasztok,
Az oldalukon iPhone készülékeket néztem. Azt írják, hogy ha az akksi állapota 85% alá csökken akkor automatikusan cserélik. Mivel az oldalon egyik teleonnál sem láttam feltüntetve az állapotot akkor teljesen lutri, hogy 99%-os vagy 86%-os akksival kapom?
Van erről valakinek infója? Vagy tapasztalata esetleg?
-
RozvM
csendes tag
a GLS futárnál lévő öntapadós címkén egy harmadik féle számsor volt található
Felkerestem az ügyfélszolgálatot jelenlegi eladások lévén, mivel a GLS csomagkövető rendszere nekem sem fogadta el a Rejoy weboldala által adott szállítólevél azonosítót.
Az ügyfélszolgálat megadta a GLS adatbázisban élő azonosítókat. Majd arra a kérdésemre, hogy Nekem ezt hol kéne megtalálnom és így mindenki spórolhatna az idejével, ezt a választ kaptam:
Ha létrehoz egy eladást, utána írjon nekünk és elküldjük a magyar GLS számot, mivel a GLS nekünk küldi el ezeket.
Ez komoly? 🤣🤣🤣
-
janeszgol
félisten
válasz
Beetlejuice #257 üzenetére
Na, korrektek. Inkább tedd el a Pixelt. Úgyis kettéreped majd a hajlítósod.
-
Beetlejuice
tag
válasz
Beetlejuice #252 üzenetére
A korrektség kedvéért leírom azért, hogy mi lett a sztori vége.
Sikerült törölni a 75.000 forint kifizetését, és visszaküldték a telefonomat az eredeti állapotban, úgyhogy most csak azóta megvásárolt Pixel 7 Pro-t kell eladnom
Maradjunk abban, hogy azért nagy rajongója nem lettem a Rejoy-nak...
-
janeszgol
félisten
válasz
Beetlejuice #252 üzenetére
Tettél feljelentést lopás ügyben? Mert ez lopás, ez egyértelmű.
Ha nem az, akkor lemegyek, kiveszem egy ember kezéből az ájfónt, adok neki egy húszast és kész. "Nemlopot" -
janeszgol
félisten
válasz
Beetlejuice #252 üzenetére
75 ezer ft egy Fold 3-ért? Bacca meg! Adtam volna érte 80-at.
Nem sül le a bőr a képükről? Ez lopás.
Ha a kijelzője nem mutatna semmit, akkor érne 75 ezret. Basszus!Amúgy vannak már tabletek is. Ha jól láttam, még csak iPad van.
-
válasz
Beetlejuice #252 üzenetére
Azért ez durva!
Még jó, hogy nincs olyan (márka) telefonom amit el tudnék küldeni nekik, de akkor vásárolni érdemes-e onnan egyáltalán?◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Zeki
nagyúr
válasz
Beetlejuice #252 üzenetére
Aztaqrvaéletbe!! :(
-
Beetlejuice
tag
Azóta tovább gyűrűzik a Rejoy saga:
Üzenet:Rendelés azonosító #368944 Nem akarom eladni ennyiért a készüléket, de a weboldalon nem tudok kiválasztani semmilyen opciót. A zsanérja nem volt meghibásodva, és az eredeti állapotban vissza szeretném kapni.
A válasz:
Kedves Ügyfelünk,
Köszönjük megkeresését!
Valószínűleg egy rendszerhiba miatt nem tudja megtekinteni rendelését, amit már jeleztem az illetékeseknek és dolgoznak a javításán. Elnézését kérem a kellemetlenségek kapcsán és mindent megteszünk, hogy mi hamarabb megoldást találjunk rá.
Köszönöm megértését és türelmét!Rendelés azonosító #368944 Értem, hogy műszaki hibáról van szó, viszont azt véletlenül sem szeretném, ha a Rejoy által kínált árajánlatot elfogadottnak tekintsék, esetleg átutalják a nevetséges 75.000 forintot, úgyhogy szeretnék megerősítést kapni, hogy az általam elküldött készüléket, az általam elküldött állapotban visszakapom (amiről küldés előtt fotókat is készítettem).
Kedves Ügyfelünk,
Jeleztem az illetékeseknek hogy Ön nem fogadta el az ajánlatot és semmiképpen sem szeretné elfogadni és szeretné ha visszaküldenenék a készüléket. Az illetékesek hamarosan keresni fogják és értesítik a továbbiakban.
Köszönöm megértésés és türelmét!Erre 5 perce kaptam egy SMS-t, hogy elutalták a 75.000 forintot, és 1 munkanap múlva megérkezik... Azt mondanám, hogy eddig nem vagyok elájulva a Rejoy-tól...
-
Beetlejuice
tag
Augusztus 4-én elküldtem nekik egy 8 hónapos Galaxy Fold 3-as telót. Hibátlan állapotúnak írtam le. Így 204.000 forintot ajánlottak érte. A mai napon érkezett tőlük egy levél, hogy 75.000 forintot tudnak érte kínálni, mert hibás a zsanérja.
Az írták, hogy nem nyílik ki teljesen. Egész végig a gyári kevlár tokban volt, és egy hajszál nem fért a két összeérő tok felület közé. Ezt a képet a feladás napján készítettem róla, ennél jobban azon a napon sem nyílt, ki amikor kivettem a gyári dobozából... a Samsung gyári tolerancia sávja 178.5 es 180 fok között van. Ebben a sávban gyári specifikációjunak tekinti a telefont. Nem tudom, hogy mit fogok visszakapni, de nagyon remélem, hogy nem szedték szét....[ Szerkesztve ]
-
rxam
csendes tag
Összességében pozitív tapasztatom volt most velük. Iphone 12 mini, 128 GB, akku 87%, kereten a tok alatti por pár fényesedést csinált, kijelző 0 perces kora óta fóliázva, hátlap makulátlan. 30 napos eladásban 136e ft kínáltak érte 4000 ft kuponnal. Beküldtem, "speciális tisztításra" levontak 5000 ft, elfoogadtam. Eltelt kb. egy hét, mire felkerült a kínálatba, három nap alatt eladták. Péteken SMS, hétfőn számlámon a pénz. Kicsit lehúzós szagúnak éreztem a speciális tisztítás dolgot, de nagyjából korrekt árat fizettek.
Nélküled oly root a világ... //
-
csomby
csendes tag
Teljesen igazad van, azt kellett volna tenni. Szétszerelni amúgy nincs joguk, mert nem az övék, ameddig ki nem fizetik, vagy erre fel nem hatalmazom őket.
Így közel másfél hónapig szarakodtam velük, majd megtettem a fogyasztóvédelmi bejelentést, csatolva a levelezést, amiről a visszaigazolást elküldtem a rejoynak is, valamint jeleztem, hogy milyen jogi lépések következnek még. Érdekes módon még aznap “kivizsgálták” újra az ügyet és el is utalták a kijelző javítás általuk becsült árát. Persze a hibájukat nem ismerték be, ahogy bizonyítani sem tudták az igazukat… -
IOX
tag
iPhone került hozzám. Nem írják meg előre az aksi állapotát. A nagyon jó, náluk levert sarkat, és a két hosszú oldalon annyi festék hiány, koccanástól, amennyit még nem láttam. Messenger írás közben az a felület lefagy. Ha átlapoztam másik, korábbihoz mintha nem is az a telefon lenne, hibátlanul mőködött, pl gmailba írás. Ment vissza. Sokáig jön, és nem arról szól a hely, h gyorsan visszaküldi az árát.
-
kezdő
senior tag
Megosztanám a pozitív tapasztalatom, mert szimpatikus a cég.
iPhone 11 64GB került eladásra náluk.
A telefonra vigyáztam, de a tok alá ment por, a keret ezért festékhibás volt, más hibája nem volt, akku 85%-os.
30 napos előadásban 98 ezret ajánlották érte.
Az egész folyamat zökkenőmentes volt, már a számlámon van a pénz.
Ha jól láttam 129 ezer Ft-ért adták el. (a felárért vállalnak 2 év garanciát és 60 nap visszaküldési lehetőségét)
Nekem megérte az egyszerűség, illetve szerintem a vevő is jól járt.[ Szerkesztve ]
-
-
sweatyy
csendes tag
Vásárlással kapcsolatban mik a tapasztalatok? Igazak azok a pletykák, hogy sok esetbe szétszedett, cserélt alkatrészes telók vannak?
Olyat nem szivesen vennék, ami már bontva volt és kitudja mit cseréltek benne, illetve azt már soha nem lehet úgy összerakni sokesetbe ugrik a vízállóság pl. Vagy ha mégis ilyesmit fognék ki tényleg vissza veszik szónélkül?
Nézegettem a kategóriákat is de azok is elég furcsák, képek alapján sok esetben pl sokkal jobb állapotban van egy nagyon jó besorolású készülék mint a kiváló, de van olyan is ahol semmi külöbséget nem látok. -
-
kusz
csendes tag
válasz
Viktor0610 #238 üzenetére
persze. ugyanazt irja: Nincsenek megjeleníthető eredmények.
Kérjük, adjon meg kevesebb nyomkövetési számot vagy szállítási hivatkozást. -
-
kusz
csendes tag
mennyi ido alatt kellene megerkezni a telefonnak romaniaba? tolem 31-en vitte el a gls, de meg nem ert oda. a rejoy oldalon kezbesites alatt, de minden nap az aznapi datum latszik kezbesitesre. a nyomkovetesi szam a gls romaniai oldalan nem talalhato.
-
22balu
aktív tag
Sziasztok,
Kicsit félek most így, hogy ez egy 3 fős romániai strartup cég
meg hogy milyen szinten van emag mögöttük...eladtam nekik egy S22 ultrát 05.25 - én vette át a futár. 05.29 én jött az sms hogy bevizsgálták és az állapota egyezik az általam leírtakkal, hamarosan felkerül..30napos eladásra mentem mert elvileg 30 nap után akkor is utalnak ha nem adják el. Na de azóta sincs fent a teló se a honlapon és az eladott fülben sincs semmi. telefonszámuk most hirtelen nem elérhető a honlapon
Az értékesítés részleteiben meg semmi mozgásSzerintetek ez normális ? <200 ezernél azért már parázom.
-
-
-
Gardaai
senior tag
Ezt hogy kell érteni?
Akku csere miatt adtak egy nyomottabb árajánlatot amit elutasítottál, visszaért a telefon, de kevesebbet küldtek vissza és még az akksit se cserélték benne?↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
Zeki
nagyúr
A visszaküldött iPhone 12 árát gyorsan visszautalták, de a hozzá vett új akku árát nem.
-
Gardaai
senior tag
Általában szétszerelik a telefonokat, kisebb-nagyobb sikerrel gondolom.
Ez benne van a pakliban, ezért mivel jogilag nem tudsz mást tenni, becsomagolás előtt felvételt csinálsz az állapotról, a becsomagolásról is készítesz és a dobozolásról is. Így vagy védve.↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
csomby
csendes tag
Ez a cég egy kalap szar. Elküldtem egy hibátlan telefont (használtan kb. 250k) nekik, majd jelezték, hogy kijelzőhibás és ajánlottak érte 80k-t. Természetesen nem fogadtam el, így visszaküldték (futárnak történő átadás után 5 munkanappal jelezték, hogy szerintük hibás, majd eltelt még közel 2 hét, mire visszakaptam a telefont - 18 napig volt náluk). Ahogy megjött a telefon, a kijelző mértani közepén végig van karcolva, mintha vonalzó mentén húzták volna, valamint foglots a hátlap, mintha leszedték volna. Lehúzás az egész! Nem ajánlom senkinek!
-
Gardaai
senior tag
Tudtommal 1 év garit adnak rá. Ha meg tiltásos lesz a telefon (ezt nyilván nem tudják ennyiből kideríteni, csak hogy blacklisten szerepel-e az IMEI) visszaadják az árát. Bent van az ÁSZF-ben amikor eladó vagy, hogy ha bármikor tiltják a telefont kárpótlást kell fizetned.
Kamera csak úgy nem romlik el. Azért annak jobban utána néznék. Nem kapott vizet, ütést? 3uTools mit ír rá?
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
Zeki
nagyúr
Na részemről szopóág a rejoy.
Az egyik lányomnak ősszel vettem egy iphone 7-est, mostanra nincs szolgáltatást ír ki.
Másik lányomnak nemrég vettem egy nagyon jó állapotú iphone 11-est, annak meg nem jó a hátsó kamerája. -
PeterPH
senior tag
Kipróbáltam itt az eladást.
Az alany egy Samsung S20 FE (exynos) volt. Az hardverapróts kínálatot nézegetve 80eFt körül hirdettem volna meg. Mivel a rejoy ugyanennyit ajánlott érte, így gondoltam megkímélem magam a szokásos eladási procedúrától.
Az eladás menete nagyjából megfelelt az előzetesen leírtaknak.
Leadtam a rendelést, majd rá 2 napra jött a futár (másnap én nem értem rá), lezárt dobozt átvette, és pár nap alatt ki is ért a csomag (hétvége, május 1 miatt csúszott).
Megkezdődött a bevizsgálás. Újszerűként adtam át a készüléket. Az oldalán volt egyetlen kis karc, de a képernyő és a hátlap karcmentes volt, és a mintaképeik alapján ez újszerűnek számít.
Számítottam alkudozásra, és már előre úgy döntöttem, hogy 5eFt-ot még hajlandó leszek engedni, de ha ennél többet akarnak, akkor inkább visszakérem a készüléket. Ez be is jött, a hátlap ragasztójának elválása okán 5eFt-ot levonást javasoltak javítás címén. Mivel ez pont az ingerköszöb határán volt, ezért elfogadtam. Nem vagyok meggyőződve, hogy valóban fennált ez a hiba, de mindenesetre javítás címszóval dekkot pár napig a telefon, és csak ezután tették ki eladásra. Gyakorlatilag azonnal el is vitték, pedig 138eFt-ért jelennek meg a kínálataban ezek, az pedig gaykorlatilag annyi mint amennyiért két és fél éve vettem. A pénz a számlámara meg is érkezett pár nap múlva.
Az egész folyamat cakk-pakk 2 hét alatt lezajlott.
Összességében nekem a kényelem miatt pont megérte, nem bántam meg, hogy ezt a módot választottam az eladáshoz. -
campino
csendes tag
Ránéztem ma jól lementek az átvételi árak. Nincs már az hogy hardveraprón vagy jófogáson kifogom jó áron 60ért és ők megveszik 90ért. De igazából ez a reális hogy el tudják adni haszonnal. Gondolom eddig a népszerűsítés miatt fizettek ki ilyen magas árak.
-
AtHoS
nagyúr
Csak a sima Mate 20 verzió, csepp alakú kamerával a kijelző tetején, tehát LCD és nem oled.
Megérkezett tegnap a telefon, szerencsére ők sem okoztak kárt benne így semmiféle repedés nincs a kijelzőn (mindössze román nyelven jelentkezett be az első beállításra, de ugye ezt gyorsan más nyelvre lehet pörgetni).Az eladásnál lévő Rendelés törlése, mint írtam korábban egyáltalán nem működött, de az ár elfogadása után már semmi hasonló lehetőség nem volt és azóta a lóvét is megküldték már. Barátom megbánta az eladást, de nem akart visszakozni utólag. Felajánlottam, hogy keresek rá lehetőséget az elálláshoz, de mondta, hogy hagyjam, így a Mi 10T el lett adva.
Holnap jön a Mate 20ért és költözik vissza rá, míg végül kis szponzorációnak hála 180 körül nézünk neki egy jó kamerás mobilt (zoom kellene bele + android ill. Google szolgáltatások kellenek, de méret nem számít
) szóval új feladat áll előttünk, első körben innen szemezgetünk [link]
read-only mode on the forum
-
Gardaai
senior tag
Lehet eladás közben is visszahívni készüléket. Az eladások között kell lennie törlés opciónak, ha nincs, akkor írni kell nekik chat vagy e-mail formájában.
Mate 20 vagy 20 Pro? Nem mindegy. Ha Pro, akkor már most mondom, hogy be van égve a kijelző és ezért adtak ilyen nevetséges árat. Bár ha be van égve, el sem szokták fogadni.
Kíváncsian várom, hogy mi lesz ebből.
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
AtHoS
nagyúr
válasz
janeszgol #216 üzenetére
Mi 10T 8/256 90600-at kínáltak, ebből lett -7e-rel 83e, ez el lett fogadva
Mate 20 6/128 ~63e-t kínáltak, ebből lett -47e-rel ~15e, ami el lett utasítva, mert mikor dobozba került a teló (3-4szer jól körbetekertem bubis nylonnal kitömve vele a dobozt) semmiféle kijelző hiba nem volt a készüléken. Kíváncsi vagyok, milyen állapotban fog visszakerülni, de már sajnálom, hogy nem lettek a mobilok lefotózva dobozolás előtt
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Mi 10T telónál SIM tálca sérült hibára hivatkozva 7k mínusz a weboldalon ajánlott árhoz képest (kétszer volt kihúzva a SIM tálca és a SIM kivételénél saját szememmel láttam, hogy semmi sérülés nem volt rajta.
Mate 20 esetén kijelző repedt hibával -47k lett az ajánlott ár bevizsgálás után...na itt kezdtem el röhögni, hogy totális hozzá nem értés van részükről ill. bizonyos szempontból erős átvágós ajánlatokra vannak rákényszerülve
A -7k-s árra barátom rábólintott, de másnap, mikor hívtam a -47k-s ajánlattal már mondta, megbánta, hogy beleegyezett (sajnos utólagos módosításra már nem találtam lehetőséget az oldalon)
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Ma érkezett a futár a két telefonért.
Direkt felírtam egy kis papírra a telefonokhoz tartozó Rendelés azonosítókat illetve a hozzájuk tartozó Szállítólevél számokat, hogy egyértelműen beazonosíthatóak legyen a készülékek, még véletlenül se legyen összecserélve a két készüléknél a ráragasztandó címke.Mondanom sem kell, hogy a GLS futárnál lévő öntapadós címkén egy harmadik féle számsor volt található
szóval maradtunk annál, hogy a kisebb sorszámú a korábban felvitt telefonhoz tartozó lehet...aztán, hogy ez így van-e majd megderül 1-2 nap múlva
Közben most ránéztem a rejoy oldalon az Eladásaim-ra és látom, hogy a korábban (előző hsz-ban említett) rendesen felvitt Mi 10T Pro 5G megrendelése törlésre került valaki által.
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
ReJoy telefon eladás érdekes féltörténet:
Barátomnak segítek eladni a telefonját(jait), javasoltam neki próbáljuk ki első körben a ReJoy-t.
Eljött, mondja milyen telója van (Mi 10 Pro 5G), feldobjuk az oldalon, megrendeljük az eladást, majd megfelelő gyalu telefonnak és az eredeti dobozába csomagolnám be, amikor látom, hogy a dobozon a barátom által fejből mondott típusszám mellett ott van egy T jelölés is.
Na ez így nem lesz jó, mert ez teljesen más telefon, mint amit eladásra jelöltünk meg. Semmi gond, van az oldalon az Eladásaimnál Rendelés törlése gomb.
Igen ám, csakhogy ez a gomb nem működik: "Hiba történt a kérésed feldolgozása közben. Kérjük, próbáld később" két hete próbálom....később, de ugyanaz a hibaNosza írtam nekik a Kapcsolat oldalon emiatt egy törlési kérelmet, amire másnap válaszoltak ugyan, hogy amikor a futár keres mondjuk le a szállítást (de ugye lemondani nem kell a futárt, mert újra feladtuk megfelelő típust választva a telefonhoz)... viszont azóta is ott figyel a Eladásaim menüben a tétel.
No akkor feladtuk újra most már jó típus kiválasztásával.
Futár jött, 2 szállítójeggyel és ugye egy telefont el is vitt (sajnos nem voltam itthon, mikor a futár érkezett - 1 nappal később, mint ami ki lett választva és szokás szerint kvára összecserélhette a szállítójegyet...ha egyáltalán van azokon típusjelölés)
3 nap múlva kaptam tőlük levelet, miszerint:
"Xiaomi Mi 10 Pro 5G 256 GB Solstice Grey telefonodat szakértőink bevizsgálták, és az alábbi hibát azonosították:
Ez a modell nem elfogadható eladásra. ( Xiaomi Mi 10 Pro 5G))"Na mondom ott is értelmesek vannak, mert eredeti dobozban beküldött telefonról sem sikerül beazonosítani, hogy a beérkezett készülék nem az a típus, mint amit írtak problémásnak.
Na akkor itt telefonos segítséget kértem: az egyből románul beszélő kolléganő felismerve a magyar nyelvet váltott is rögtön, de érződött, hogy nem nagyon fogta fel mit is akartam neki nyöszörögni azzal kapcsolatban, hogy rossz típus lett oldalukra felvíve, aminek törlését kértem írásban - emlékezett is pedig rá - viszont szerintem a futár rossz szállítójegyet/címkét ragasztott az elküldött telefonra és emiatt összecserélődött a beküldött telefon a rosszul felvitt típusra. Ígérte, hogy utánanéz, ne aggódjak -> 2 nap múlva a telefon kezemben volt GLS futárszolgálat által, tehát semmit nem intézett.
Nos a telefon és most már barátom egy másik készüléke is újra eladásra lett kínálva, de majd csak keddre rendeltük a szállítást (elvileg itthon leszek
), így jelenleg itt áll a féltörténet.
Persze az együtt feladást amiről írtatok jobb lett volna hamarabb olvasniread-only mode on the forum
-
arn77
aktív tag
Sziasztok!
Rejoy pozitív vélemény eladással kapcsolatban.
Február 14-én adtam le normál eladási megrendelést egy Samsung Galaxy S22 Plus 5G Dual Sim Green készülékre. A telefon teljesen hibátlan mikro karcmentes, tavaly júniusi kuponhalmozásos Samsungos vásárlás volt.
Másnap már jött is érte a futár.
17-én jött email és sms üzenet is, hogy a készülékem beérkezett hozzájuk, hamarosan megkezdik a bevizsgálását.
Még aznap délután újabb email és sms érkezett, hogy a telefont bevizsgálták, és az általam leírtakkal megegyezőnek találták, és hamarosan felkerül a webshop kínálatába.Február 20-án újabb email és sms, a telefonomat felvették a kínálatukba. 352-ért tették ki. Volt egy másik is hasonló állapotban.
Március 15-én sms, örömmel értesítünk, telefonodat eladtuk.
Március 17-én reggel már a számlámon volt az összeg.
Azt hiszem teljesen elégedett lehetek mindennel, hiszen a telefont 240-ért vettem és kb. 8 hónapot használtam.
Ahogy most nézem, már nem kínálnak ennyire kedvező vételi ajánlatokat. -
-
Gardaai
senior tag
válasz
janeszgol #209 üzenetére
Senki nem írta, hogy nem fontos és hasznos. Nem tudom mi a tévedés ebben
Szimplán nem vennék ekkora ár differenciával, ahogy te is írod, hogy nem vennél.Egyébként pedig nem vesznek piaci ár fölött. Van 1-2 modell amit többért számítanak be mint a használt piac, de a többség pár hete/hónapja leugrott 10-20%-al. Így már elég kevés telefont éri meg eladni nekik, azt is csak akkor ha tényleg hibátlan állapot.
Ha "üzletelek" egy céggel, akkor az összes jogi dolgukat át szoktam olvasni ami vonatkozhat rám. Benne van, hogy ha olyan telefont adsz el aminek rejtett hibája van, vagy akármikor tiltásra kerül, akkor köteles vagy visszafizetni az általuk elutalt vételárat. Így gondolom a Rejoy vissza fogja venni a vásárlótól a telefont, a te visszutalt pénzedből és ha szerencséd van még meg is kapod papírnehezéknek a tiltott telefont.
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
janeszgol
félisten
Tévedés, szerintem nagyon hasznos a használt, más által levedlett telefonok újra eladása. A rejoy meg egy klassz név ehhez. Csak csinálják jól vagy sehogy.
Most nézem Bog videóját erről: [link]Viszont azt még mindig nem értem, hogy használt piaci ár feletti vásárlás miért éri meg nekik. Oké egy gsm az alatt vásárol, de viszont csak picivel a használt piaci ár felett adja. Itt meg elve többért vesznek és többét adják el. Kíváncsi vagyok kiknek adják el.
De mondom az ötlet az jó és hasznos is. -
Gardaai
senior tag
válasz
PuffyMinnie #204 üzenetére
Csak, hogy kicsit rendbe rakjam a dolgokat.
Ez egy szervizesek által elterjesztett hülyeség, hogy kijelző csere = faceid nem fog működni.
Semmi köze nincs a kijelzőhöz, csak szimplán 10/9 szervizes, állat módjára dolgozik és elszabja a kábelt vagy kiveszi a faceid szenzort és eladja.
Akku % pedig X-nél még jelzi egy utángyártott is, attól fölfelé nem. Normális szervizes azt is megcsinálja, hogy átrakja a szalagkábelt amin a chip van, lenullázza a ciklust.Én egy körbe fóliás telefont adtam a Rejoynak, 240e. Ft-ot adtak érte, hibátlan állapotért (ez volt a max amit kalkulálni lehetett) és 3 napon belül 340e. Ft-ért adták el nagyjából. Nem tudom ki veszi meg, de az tényleg egy zsír új telefon volt, amit néha elővettem a dobozból, ki se csomagoltam rendesen. Mellette árultak még -10-20e. Ft-ért megint csak új állapotút.
Nem vagyok benne biztos, hogy mindegyik ilyen állapot lett volna, de ha abból indulsz ki, hogy használt piacon elmész egy telefont megnézni és szerinte megkímélt, közben le van verve körbe a lakk róla meg olyan karcos a kijelző, hogy nem is látod a tartalmat rajta, nincs nagy igénye a többségnek. Mégis jobban bíznak egy hivatalos oldalon vásárlásnak, akik kelenleg mondjuk 2év garanciát is adnak rá.
Én sem vennék, de nem is nekünk készült ez az oldal.
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
janeszgol
félisten
válasz
PuffyMinnie #206 üzenetére
"Aki meg fröcsög, hogy nem tetszik neki a Rejoy, az azért teszi, mert irigy, és lehet van üzlete, és nem veszik az elárazott telefonjait. Vagy csak ez a magyar mentalitás."
Ez az iromany altsulis szint. Azaz gyerekes.
-
janeszgol
félisten
válasz
PuffyMinnie #204 üzenetére
Gondolom az eleted adod a rejoyert.Nincs uzletem gyerek.
[ Szerkesztve ]
-
PuffyMinnie
tag
válasz
menomano761 #198 üzenetére
Semmi esélye annak, hogy lopott telefont veszel. Megkérdeztem őket erről is azt mondták nagyon leellenőrzik IMEI szám alapján is a telefont. Apple iPhone XS Max (Rejoytól vettem 1-2 hónapja) telefonomban lévő alkatrészek mindegyike eredeti, mivel nem lenne jó a Face ID, se az akkumulátort nem jelezné. Sajnos cseréltettem személyesen egy Iphone X- ben kijelzőt előtte jó volt a Face ID, de miután nem eredetit rakott bele az illető nem is lett jó. Akkumulátor is így volt kicserélve, de már nem jelezte hány %- os a kapacitása. Rejoynál nem lehet ilyen probléma. Aki meg fröcsög, hogy nem tetszik neki a Rejoy, az azért teszi, mert irigy, és lehet van üzlete, és nem veszik az elárazott telefonjait. Vagy csak ez a magyar mentalitás. A másik meg hogy magánembertől venni telefont rémálom... Ennyiből azt sem tudhatod, hogy lopott-e, ő főleg mondhat bármit, és nem mondja el a rejtett hibákat...
[ Szerkesztve ]
Ha az elméd arra ösztökél, hogy beszélj, próbálj helyette figyelni!
-
-
Midway
senior tag
Február 21.-én ajánlottam eladásra Xiaomi MI 11 telefont.
23.-án elvitte a futár, 27.én az általam megadott "újszerű helyett "kiváló" -ra minősítették. erre számítottam és elfogadtam az árat.
Utána bevizsgálták erről nem kaptam infót , ezek szerint nekik is jó volt a telefon nem csak nekem.
Március 01 én kezdték árulni , 09. én kaptam üzenetet , hogy eladták és utalják a pénzt.
Hétvége volt közben, most 13. án hétfőn meg is jött a pénz.Én elégedett vagyok velük.
-
janeszgol
félisten
válasz
Attila9711 #200 üzenetére
Mondjuk most pont nincs olyan a HA-n, amit én szívesen megvennék.
Új hozzászólás Aktív témák
ma A használt telefonok piacán nyit új, biztonságos és megbízható színteret a román startup által üzemeltetett Rejoy.hu.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest