- iPhone topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 vagy Samsung S25
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Fejlődik az okosóra piac, csak visszafelé
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Egy óra, két rendszer
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #8636 üzenetére
...látod nem mindig érdemes.
A lényeg ahogy nézem az, hogy egyiknek sem szabadna elindulni...aki 1 hónappal az indulás előtt nem tud autót felmutatni annak azért nem.
A Stefan-nak meg azért nem mert 1 hónap alatt ő sem tud autót kiállítani....azaz visszakanyarodunk a (#8602) hozszólásra (amit nem olvastál el lévén 20< sor)
Nincs véleménykülönbség. -
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #8632 üzenetére
Nos ha eltekintünk a Lotustól, ami lényegépben a Proton félgyári csapata, akkor azt lehet mondani, hogy a FIA által előhúzott garázscégek felsültek. A Manort is a Virgin tette a rajtrácsra. Szerintem egyszerűbb lett volna azt mondani, hogy mindenki indulhat, de csak az előselejtező utáni legjobb 6 állhat a rajtrácsra.
A PityuGP-nek meg simán hozzávághatnák az indulási jogot, hiszen a két lézengő istálóról csak egy dolog a biztos: Az USF1 nem lesz ott a rajtrácson időre. És tegyük hozzá, a Campos esetében sem lehet rá bevenni a ciánt. -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #8632 üzenetére
Nincs mit megbocsátani, nem összerakni az autót eddig a Campos is tudta.
Egyébként most mit is mondasz, amikor elbírálták a Stefan sem állt jobban mint az USF1, aztán a baromi egyszerű szabállyal miszerint ha 1 hónappal kezdés előtt nincs autó, akkor kampec.
Akkor a Stefan-nak hol lenne autója, ha nekik is két hónap (sem) elég?
A jövőről meg nem fogok vitázni, mittom én mi lesz...ígérgetni eddig is tudtak.Egyébként király mert közben nekiálltam F1-s kocsit venni
...csak mert hihetetlennek találtam, hogy ha egyszer megveszek egy F1-s kocsit (mint pl. MS 2004-s Ferrari-ját megvette egy magánszemély), akkor ne tudjak rá gumit szerezni...na mindegy találtam gumit nem is lényeg, de király pl ez:
-Ezt csak a szoba sarkába
-Ezt már pályára
-Ez meg már...pfff kategória
-
-ezen meg jókat vigyorogtammost lelépek, este leszek megen..
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #8629 üzenetére
De én még most sem vágom hogy miért kellene, ..amennyiben mutattak volna már valamit akkor oké, de egyenlőre semmi.
Mint ahogy a legelején írtam, most akkor adják oda a Stefan Gp-nek, aztán az első futamon meg majd meglátjuk mi lesz?
Nem így gondolom, sztem nem az FIA-ra kellene mutogatni, hanem megfutattni az autót....nem kell versenytempóban, csak lazán beletenni 100 kört, pár kerékcserét.
...az valami (nálam).
...és ezt sem két héttel a szezonnyitó előtt....mert ez már nyomásgyakorlás nálam. Rákészülni és futni az F1-s csapatokkal párhuzamosan...melózni, nem dumálni. -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #8626 üzenetére
Te már egy ideje engem célzol nem a mondanivalómSzal egyfelől, nem kell kibírnia a 2010-s autó követelményeit...demonstrálni kell, írtam.
Arra kell hogy futástesztet végezzenek (nem most már az első F1-s tesztekkel párhuzamosan egy pályán, média előtt)
Sima Michelin Superleague gumi...vagy egy LMS sorozatból, Indy sorozatból való...vag amin a Historic sorozat fut, mindegy gumi van. -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #8621 üzenetére
Te most komolyan mondod, hogy az FIA-nak kellene tájékoztatni a Stefan Gp-t és nem a Stefan Gp-nek kellett volna tájékozódnia?!
-
Ha a 2010-ben a Forma-1-hez csatlakozó négy új istálló mindegyike gond nélkül teljesíti a szezont, a szintén a legjobbak közé vágyó Stefan GP teszteléssel tölti majd az idényt. Egyes források szerint a szerb csapat a múlt héten megegyezett a Toyotával annak F-1-es projektje átvételéről, és a Zoran Stefanovic által vezetett alakulat rögvest igyekszik is kihasználni ennek minden előnyét, nemcsak szakmai, hanem anyagi szempontból is. Mivel az istálló semmilyen formában nem lesz hivatalos szereplője a 2010-es F-1-es szezonnak, ezért a más csapatokra vonatkozó szigorú tesztkorlátozás sem érvényes rájuk. A motorsport-total.com információi szerint ezért a szerbek mintegy kiskapuként szolgálva busás térítés ellenében korlátlan tesztlehetőséget kínálnának az arra rászoruló versenyzőknek. Bár a jövő évi szabályzat a beugró pilótáknak megenged egy nap gyakorlást, a Stefan GP által biztosított alternatíva jóval vonzóbb lehet számukra, mivel így szinte bármikor, bárhol és bármeddig szabadon tesztelhetnének a Toyota 2010-re szánt modelljével.A "valahogy mégis megkapjuk a Bridgestone gumikat"-ra??!
Meg valami új beszállító?? -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #8619 üzenetére
Leginkább azon hogy miért is nem tesztelnek már....A Stefan GP egyik B terve az volt tavaly decemberben, hogy végigtesztelik a 2010-s idényt ha nem kapnak indulási jogot..
Akkor csak képben kellene lenni hogy milyen gumikon teszik ezt.
Egyszercsak kiderül hogy ők nem tesztelhetnek gumikon...pláne akkor amikor az USF1 helyzete meggyengül, és ők viríthatnának....akkor kapkodnak, és mutogatnak az FIA-ra.
Ezt tavaly is tudhatták, vagy akár idén januárban...de nem akkor még azt nyilatkozták hogy februárban tesztelni fognak....min? -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #8617 üzenetére
..és ezt szted Mike Coughlan nem tudta? Mert hogy Zoran nem tudta az oké, de a fénymásolós arcnak ezzel számolnia kellett volna.
Majd meglátjuk mi lesz...én megmondtam engem mi győzne meg, egyenlőre nekem ez még mindig duma.Egyébként köszi hogy kiírtad, ezt már az előbb is akartam írni, csak nem akartam külön ezért. Mert nem kattintok le F1-livePontHu-s linket, én ha lehet messze elkerülöm azt az oldalt.
-
Oliverda
titán
válasz
Oliverda #8614 üzenetére
Zoran Stefanovic a tavaly év végén a Forma-1-től búcsúzó Toyota csapat eszközeit vásárolta meg, majd kötött technikai megállapodást a japánokkal.
A tervek szerint jövő hét közepén mutatják be autójukat. Ez Kölnben, vagy egy közeli versenypályán kerül megrendezésre a sajtó előtt.
A csapat mindenféleképpen tesztelni akarja az autóját. Portugáliában nem gurulhattak pályára, mivel a Bridgestone, a Formula-1 hivatalos gumiszállítója nem biztosított számukra abroncsot.
Az istálló az A1 Grand Prix sorozatban használatos Michelin gumikkal menne pár rövidebb kört. Jobb alternatívának pedig az Avon szolgál. Ezeken a gumikon futnak például a történelmi F1-es autók is.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #8611 üzenetére
"This morning, 19 February 2010, was another stepping stone for Stefan Grand Prix," said Stefanovic in a telephone interview. "This morning at 8:00, the first car - Stefan 01 - was fired up for the first time.
"The car ran faultlessly, there was no problem whatsoever, and we could race or test on a racetrack, but we're just waiting for tyres."
autosport.com
uhh bocsesz PH!, ez még belefért volna a szerkesztésbe
Miért ne vehetnének Firestone gumit? ...ezek az autók amit pl. MS is vezetett, ezek is megfelelő gumikon futnak...nem vehet 2010-s specifikációjú gumit, mert az már tesztnek minősül, amire F1 indulási engedély hiányában nincs jogosultsága, mivel a Bridgestone az F1 partnere.
De bármi máson nyugodtan futhatnak....az F1 Client is fut valamin. -
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #8606 üzenetére
FiA keveri a Sz@rt rendesen, mint mindig. De az említett Firestone -ok is alkalmasak erre a célra az INDY -ből, és abba már nem köthet bele az FiA.
Mondjuk furcsa, nekem nagyon úgy tűnik, hogy itt valaki nagyon nem akarja a szerbek F1 -ben való részvételét, ami számomra érthetetlen és erősen diszkrimináló.
Most nézem amit linkeltél, az friss hír... Szvsz, ezek után nem kellene erőltetni a dolgot az amcsikkal, de ezt lehetett is látni. Ha a Stefannak megadják az engedélyt akkor, mikor először nyilatkoztak, valszeg a teszteken is megjelentek volna. Az is érdekes, hogy az USF1 -nek ilyen problémái adódtak, mivel ők már elég régóta az F1 -be készülnek, és az autó tervezését is már korán elkezdték.P00By: Akkor megint az jön le, hogy itt valaki közbenjár ellenük.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #8600 üzenetére
Uhhha.
b-type: Hát, elég siralmasan hangzik.
Bár most nagyon hangoztatják, hogy Bahreinbe viszik a cumójukat, és a héten hivatalosan bemutatják az autójukat is.
Igen, a tesztelés lehetősége megvolt számukra is, nem hivatalos formában. Én se értem, hogy ha ennyire készen állnak, akkor még miért nem kezdtek el tesztelni.
US F1 pedig majdnem 100%, hogy az első 4 futamon nem tud indulni. Ami megint nem túl jó dolog.
Zavaros ez az egész, bár megmondom őszintén ez az FiA hibája. -
kennystyle
aktív tag
válasz
Oliverda #8590 üzenetére
na ja az nem rossz, nem csak az idők miatt, mert azt ugye nem tudhatjuk, hogy a hosszabb etapon mennyi benyát cipelt magával ő és mennyit Schumi, de a köridő különbségek nagyon minimálisak, annyira, hogy ehhez nyilván nem elég egy jó pilóta, de a kocsi is nagyon stabil kell legyen
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #8489 üzenetére
No azért bár ténylleg toppon voltak a srácok, de messze volt 3 másodperc...
Kobayashi -
No szerintem egy jó példa a F1 világának megváltozására. A Toyota managerei az eredmények alapján csak gittként alkalmazták a srácot, egy Enzo Ferrari vagy egy Colin Chapman meg helyből kiszúrta az ilyen kölköket a lecsóból. Gyors emeberekkel Dunát lehet rekeszteni, de aki ennyire hidegvérrel tökéletesen koordináljon mindent - mintha az a legtermészetesebb dolog lenne, no olyan nem terem minden bokorban. -
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #8397 üzenetére
Amit én olvastam abban Adam Smith láthatatlan kezét említette a ferraris arc, az új csapatok cikizését lezárva. Igen, az új csapatokat nem azt tolta be, hanem a "mérlegelés" és a pénz. Kérdés hogy volt e olyan csapat a nevezők között akikre ez nem lenne igaz? Szerintem nem és kérdés miért kellett új csapat? Smith láthatatlan keze leírja hogy a piac korrigálja magát, törekszik az egyensúlyra: Honda, BMW, Toyota pápá, Renault pedig félig eladva. A ferrari blogger tanuljon egy picikét mielőtt azzal dobálózik amely említésével önmaga fajtáját lövi tökön.
Majd mengézzük hogy annyi pénzből mit alkot ez a nagy Ferrari, vagy elfelejtette hogy bezony Virgin közeli költségvetésre kellene felkészülni?A csapatot minősíti hogy egy ripacs arc írása ilyen károkat okoz a hírnevükben és engedték. Kíváncsian várom a lekörözéseket.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #8436 üzenetére
Az airbox két részre van osztva (minimum, ennyi látszik is kívülről). A felsőrész az uszonyon át levegőt vezet a hátsó szárnyba, amelynek hátsó részén kialakított (szintén jól látható) nyílásain kiáramló levegő olyan határréteget hoz létre, ami jelentősen növeli a szárnyon kelthető leszorítóerőt, és pl. nehezebben 'esik át', így meredekebb lehet.
-
Honey Bátyó
csendes tag
válasz
Oliverda #8425 üzenetére
Én sem találom, valószínűleg nincs saját időmérő rendszerük / közzétételi joguk.
Twitter update-k egyben itt.
-
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #8397 üzenetére
Azt ugyan elismerte, hogy biztosan lettek volna erősebb jelöltek mint a USF1, a Campos, a Virgin és a Lotus, de nem lehet elvárni egy újonc csapattól, hogy egyből gyorsak legyenek.
Szerintem a Lotusszal az égvilágon semmi probléma nincsen, ahhoz képest, hogy szeptemberben álltak neki a munkának, kitűnően vették az akadályokat. A teszten tudtak normálisan dolgozni, volt alkatrész és megfelelő megbízhatóság is hozzá, van két tapasztalt versenyzőjük (nem visszahozott veteránok, hanem friss tudású versenyzők), és egy rakás tapasztalt mérnök szintén friss tudással.
A sebességgel persze vannak gondok, és az autó is elég fapados (még!), de ennél jobban egy újonc csapat ne akarjon kezdeni, mert nem lehet.A Virgin meg ugyan még főleg alkatrészgondokkal küzd, de legalább ott van, van kész autójuk, és van háttér is a versenyen való megjelenéshez.
Szidni csak a másik két csapatot lehet, főleg a nagymellényű USF1-et, akik már egy éve legalább készülődnek, hogy leigázzák az F1-et, közben meg nemhogy autót nem gyártottak, de talán még egy csavarra sem tekerték rá az anyát. -
Fortissimus
őstag
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #8365 üzenetére
Nos szimplán visszavettek a korai medvebőrrevedelésből.
Sumimihály rajongói kvázi csak a VB. győzelmet tartják elfogadhatónak. A gond az, hogy Sumimisi azokata a VB. címekért maximum 1-2 konkurens csapat 2-3 potenciális pilótája ellenében nyerte, míg most azért sokkal kiegyenlítettebbnek tűnik a mezőny 3-4 csapat 5-6 pilótával, emiatt kellemetlenül jó az esély arra nagy buktára, hogy a végére még a dobogóra sem kerülnek. Az pedig kellemetlen...
És aztán jön az év közbeni mizéria. Tavaly a Toyota az év kezdetekor potenciális bajnoknak tűnt, de végyül néhány futamon kerültek karnyújtásnyira a győzelehez. A meki pedig egy igazi katasztrófa autóval nyitva 2 futamgyőzelmet számolhatott. -
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #8330 üzenetére
FF egyre gagyibb, bár még én is leginkább azt használom, de pont ma kellett kényszerből Chrome-ot telepítenem mert valami bekrepált az FF-ben vagy alatta, merthogy nem működnek vele a WordPress szerkesztői felület egyes lényeges funkciói, mint képfeltöltő ablak megjelenítése, kategória-hozzáadás és egyebek.
A téma miatt viszont kutyaszorítóba kerültem. Ez egy friss standard téma, ami csak azután editálható, ha upgradeltem a Custom CSS-re. A legtöbb ingyenes téma meg 480 pixeles fix, azóta meg számos bejegyzést 640 pixelesre csináltam.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #8176 üzenetére
Ez valami újítás lesz, mert a Lotus videóban is megfigyelhető. Villogó jelzőfény.
-
Male
nagyúr
válasz
Oliverda #8173 üzenetére
Az AF szépen belőtte rajta a csigát
Ezen lett a legjobb -
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #8147 üzenetére
Azt hittem, hogy ilyen címmel a poént linkeled.
-
Male
nagyúr
válasz
Oliverda #8126 üzenetére
...de te felírnád a lap tetejére, hogy melyik cégnek dolgozol???
..és a lista is nekem olyan, mintha X gumigyár be akarna szállni az F1-be, kiküldenék az egyik mérnöküket, és az olyan infókat írna fel, hogy az aszfalt szürke, a kerékvetők piros-fehérek és 20 kanyar van ezen a pályán...
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #8028 üzenetére
Igen, kifejezetten stílusos.
Rajta van az autón a Proton logó is.
Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! NZXT Kraken Elite 360 RGB vízhűtés garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LENOVO ThinkBook 13s - 13.3" FullHD IPS - i5-10210U - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- AKCIÓ! 16GB (2x8) G.Skill Trident Z RGB 4266MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest