- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Huawei Watch Ultimate - dizájnultimátum
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Motorola Moto G56 - bátyja árnyékában
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Aktív témák
-
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #39877 üzenetére
Biztos, hogy kell a jó autó is. Tavaly pl. ez megmutatkozott a Ferrari-McLaren összehasonlításból is, mert a Ferrari szenvedett az átmeneti, csúszós körülmények között, míg a McLarennel nem voltak ilyen gondok. Szerintem ez a maximállis leszorítőerő mellett a gumikezelésből is adódik, hogy mennyire használja intenzíven az autó, mennyire lehet felmelegíteni őket. A Brawn-ok pl. kíméletesek a gumikkal, és ennek megfelelően Kínában nem is tudták felmelegíteni rendesen, tavaly meg a Ferrari szenvedett ugyanettől.
-
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #39875 üzenetére
Valóban, akkor Vettelt is kihúzhatjuk.
Még a nagy Michael mester is hibázott párszor esőben
pl. 2003 BrazíliaMondjuk a Mester esőmenőségéhez azért pozitív oldalra olyan versenyeket tehetünk, mint a 96-os spanyol, meg a 98-as belga, (és talán még van több is, csak nem kutatok tovább az emlékezetemben) ahol óriási fölénye volt mindenki mással szemben. A többieknél ilyet nem nagyon tudok, esetleg Alonso 2006-os hungaroringi szlalomozását lehetne idesorolni, de másnál nem ugrik be ilyen teljesítmény, még Hamilton 2007-es japán és 2008-as brit versenyei sem ilyen lehengerlőek, bár lehet, hogy csak azért mert az élen haladva nem is volt szüksége arra, hogy megmutassa, mennyi van még benne.
-
Pá
addikt
válasz
Oliverda #39798 üzenetére
A százalék közvetlen lenne...
Én nem tudom miért nem lehet belátni, hogy mivel a Mercedes és a Brawn üzleti partnerek, már csak azért sem nyilatkozhatnak egymásról másképp, mert rosszul venné ki magát. De egyébként is, ami jó a Brawnnak, az jó a Mercedesnek is, pontosan ezért.
A McLarennek meg most amúgy is rezeg a léc a Mercinél, szóval jobban járnak, ha Ők is csendben bólogatnak, semmi szükség a plusz feszültségre.Más téma: SC és Button.
Én nem értem mi igazsátlanaság van abban, hogy a jogosan és megérdemelten élen haladó autot, nem szopatták meg csak azért, mert tőle teljesen függetlenül egy másik autó kiesett. Az SC rendszere sosem volt igazán jól működő és szerintem annál fairebb a dolog, minél kevésbé szól bele a verseny állásába. Buttont még így is érte valamennyi hátrány, hiszen elvesztette az addig kiautózott előnyét. Ha még az SC miatt 3-an megelőzik, na az nem lett volna igazságos.
Én nem gondolnám, hogy szándékosan várták meg az SC-vel, de ha mégis, akkor emelem a kalapon a döntés előtt, csapatszimpátiától függetlenül. -
[CS]Blade2
addikt
-
-
hunnylander
őstag
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Oliverda #38835 üzenetére
Az Aguri az az évi autóját fejlesztette, míg a Honda a következő évi autóval foglalkozott csak. Ezért nem csoda, hogy utolérte. Főleg, hogy az Aguri megkapta a Honda addigi fejlesztéseit is.
Ha a Honda nem áldozza be azt az évet, nem engedte volna, hogy az Aguri gyorsabb legyen náluk. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Oliverda #38821 üzenetére
Arra gondolok itt, hogy egy nagyobb csapat sokkal több pénzt költhet, mint a Williams még a költségmegnyirbálások után is.
A Williams-nek van egy szép kis tartozása az elmúlt évekről (ha jól tudom a veszteséges üzemeltetés miatt különböző kölcsönökből, és hitelekből tartották fel magukat), így nem igazán fognak ész nélkül gyártani minden féle elemeket.
Egy nagy csapatnál több ember dolgozik, több ötletük lehet különböző elemekre, és többet el tudnak készíteni, mert a pénz szinte nem számít. -
PazsitZ
addikt
válasz
Oliverda #38823 üzenetére
[link]
What is interesting is that the idea came last year from Super Aguri Racing. When that team shut down, its aerodynamics went to work at Honda where they concentrated on the 2009 car, while the regular aero crew tried to develop the old Honda chassis. One of the aerodynamists went instead to Toyota where a slightyly different system was developed, while it seems that Williams came up with the idea themselves.Bár itt is azt írják a Williams magától jött rá, de ugye abban is Toyota szív dobog (és csak pont e 3 csapat rendelkezik ezekkel az elemekkel), így meg gyanús a dolog, hogy mennyire saját az ötlet.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Oliverda #38819 üzenetére
A Williams pénz hiányában kb. papíron feleszi az autót, nem költhetnek sok pénzt olyan elemek kifejlesztésére, és legyártására, ami talán jelent valami előrelépést.
A Hondának viszont volt pénze, ennyi idő alatt még a legképtelenebb kialakítású szárnyakat, elemeket ki tudták tesztelni a szélcsatornákban, mivel pénz is volt, meg idő is. -
brownus
veterán
válasz
Oliverda #38796 üzenetére
egy szép tattoo még elmegy, akármilyen irányban is változik az ember. az a saját múltja, hogy olyan is volt, ennyi. de azok a hülye gyerekek mit kezdenek majd magukkal akik kiszúratják a szájukat, orrukat, a fülükbe baszott nagy karikákat tesznek?? mert nem hiszem, hogy azok újra összenőnek...
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Oliverda #38775 üzenetére
Tényleg beteg így kora reggel.
Én nem tudnék magamra tetováltatni semmit. Így húszéves fejjel mindig változok. Ha magamra tetováltattam volna valamit pár éve most biztos nem annyira tetszene mint mikor csináltattam.
Motion: Szép, így majd lehet gizdulni a Hungaroringen(is).
-
copin
őstag
-
copin
őstag
válasz
Oliverda #38766 üzenetére
Angol-finn páros tavaly év végén is hasonlókat művelt, ha a pályán nem is (ahhoz nem elég gyors Kova), de azon kívül volt szájkarate.Felehetően Sonka is tudja hogy jövőre egyáltalán nem biztos hogy ilyen jó lesz a Disznósajt GP, szóval inkább keressen valami más alternatívát, amiben nem csak idén van perspektíva. Ez nem Porsche 936, hogy puszta foltozgatással is világverő gépet lehet belőle varázsolni hosszú éveken át.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #38743 üzenetére
Hát egy natúr kétversenyes eltiltás az bizony 10M$ szintű kár az ilyen szintű bizniszben.
Ha Lajoska Truli eltiltása után fogta volna magát, és felment volna a bírákhoz, és tisztázta volna az egész szitut nem kapott volna büntit. Ehellyett lapított, mikor meg kérdezték tagadott.
Sorolja a fene! Nem vagyok én a F1 Al Bundyja! De már amiatt is ment a balhé, hogy Lonzival szopatgatták egymást a Hungaroring edzésén, hogy egy jó kis példát mondjak.
És figyeld majd meg, innét kezdve Lajoska mindig sáros lesz a bírák szemében!
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #38738 üzenetére
Jó. Akkor legyen Suminak 6. szezon! Lajoka 3. szezonjával csak lemosta a csúcsról!
És hát tegyük hozzá, hogy Sumi visszavonulásában benne volt az is, hogy ilyen fene se tudja monacoi esetnél is alapbó úgy álltak hozzá a bírák, hogy a vörös báró hazudik...
Lajoska szerintem innét kezdve alapból kérhet egy hazugságvizsgáló berendezést minden beszédéhez, hogy talán az alapján elhiszik azt amit mond... -
mrlujoak
veterán
válasz
Oliverda #38666 üzenetére
Hamilton a Mercedes miatt maradt? - linkedre reagálva:
Én is csak a Mercedes miatt vagyok már évek óta McLaren Mercedes rajongó. Most ugyanúgy becsapva, és csalódottan érzem magam, mint a kémbotrány idején, hisz akkor is váltig tagadtak mindent, és mégis kiderült, hogy a vezetők nem kis dolgokban hazudtak.
Meneszteni kellene a vezetőséget, Norbert H. maradhat, neki nem voltak botrányai - vagy csak még nem tudjuk - de megérdemelné a McLaren a kemény büntetést! Ebből az évből is ki kell őket zárni!
Sajnálom a csapatot, de ha a vezetőség ennyire balfék, hogy 2007 világbotránya után ismét belemennek egy ilyenbe?! Álljon már meg a fáklyás menet!
Távolítsák el a simlis elemeket...
Ha, meg másképp nem tanul a McLaren vezetése - márpedig nem tanul - akkor a keméy büntetést kihasználva menjen el Hamilton, máshova, vigye el magával a Mercedes-t is, mert ilyen hazug gárda nem jóhír a Mercedes-re nézve sem.Ez a botrány eleve egy erős csapatot is erkölcsileg kifektet, nem még egy ilyenen rossz évkezdéssel bírót...
Egyszerűen nem tudok örülni a Brawn GP Mercedes sikereinek, mert a McLaren Mercedes vonal teljesen letaglóz.
A linkelt cikkben:
"Míg Bernie Ecclestone biztos abban, hogy Ron Dennisnek semmi köze az egészhez, egyes lapok arról számoltak be, hogy a McLaren csoport vezetője adta az utasítást Ryannek arra, hogy ne fedje fel a teljes igazságot a melbourne-i versenybíróság előtt, valamint többször is próbálta lebeszélni Hamiltont a vallomásról."
Mi a maszatos francot kotnyeleskedik bele Ron?!
Tűnjön el. 2007-ben is hazudott, most meg kavar. - ha igaz a felvetés...Nem értem.
Kellett ez a McLarennek?! Egyszerűen idióták. Meg sem néztem a legutóbbi futamot - igen tudom mit hagytam ki - így kifejezvén nemtetszésem a csapatvezetésnek...
No, megyek szurkolni a Force India Mercedes-nek, és a Brawn GP Mercedes-nek...
mrlujoak
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #38669 üzenetére
Tavaly nem volt rossz éve...tartja Rosberg-t, nem éri fel de azért ott van. Nézz meg egy Alonso-Piquet, vagy Hamilton-Kovalainen egy ilyen pároshoz képest jóval szorosabban tartja magát.
A GP2-ben meg volt hogy egészen tökösen ment,...nem állok mellé teljes mellel, mert nem tetszett a vezetése úgy mint akiket fel szoktam vállalni, de azért nem volt rosszA McLaren sem tart örökké,..semmi nem tart örökké, talán csak a Ferrari
Szal elképzelhető hogy akár szét is esik a csapat (elképzelhetőnek elképzelhető). Viszont ameddig egyben van addig nagyobb benne a potencia mint a Williams-ben...lehet hogy besikerül nekik ez az év (legyen úgy), de jövőre..ki tudja. Pedig a gyár akár egy másik McLaren-Mercedes-é is kinőhetné magát mert nincs nagy különbség...pláne nem volt nagy különbség amikor még a Bmw-vel futottak. De ott azt nagyon elkeffentették. Kár volt érte, mert a Bmw-nél lehetett sejteni hogy ők feccelnek a sportba és most meg is lehet nézni.
Szal azt a Sir elpocsékolta rendesen. -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #38665 üzenetére
Nakajima most nincs éppen toppon,..de hát Massa tavaly igen hasonlóan kezdte az évet, aztán majdnem vb lett, szal Kazuki-nak is még jár az esély
Én örülnék egy Williams Rosberg-Hamilton-nak is, de a Williams egyenlőre még Rosberg megtartásával is küszködik. Vagy akkor Menjen Hamilton oda ingyen, és jövöre mindketten át a McLaren-hez.
Sajnos nem látok rá esélyt hogy bármelyik istállónál mindkét versenyzőt cseréljék,..azaz vagy Hamilton megy a Williams-hez ami csak akkor elképzelhető ha jóval nagyobb szponzorációt hoz mint amibe ő maga kerül...esetleg elmegy olcsóbban.
Az viszont hogy Rosberg jöjjön a McLaren-hez az sztem elég reális. Mármint ha lesz McLaren-Mercedes. -
PazsitZ
addikt
válasz
Oliverda #38652 üzenetére
Én azért nem értékelném azonosnak a két esetet.
Ott egyértelműen csalás történt.
A mostani helyzet egyszerű szabályértelmezési kérdés.
Hogy ennek a kivizsgálása a "gyorsreagálású" FIA által még hónapokig elhúzódik az megint egy más dolog.Ha meg már festik azt a Brawn-t remélem ennél kreatívabbak lesznek, bár elismerem annál a neonzöldnél csak jobb lehet
-
PazsitZ
addikt
válasz
Oliverda #38628 üzenetére
Frappáns
De most őszintén kíváncsi lennék egy fordított helyzetbéli reakciódra.(#38630) Oliverda:
csak a sport érdekében álltak el az óvástól, hogy az érintett autók is felsorakozhassanak a rajtrácsra.
Ezt nem értem a Brawn-t is vizsgálni fogják és felállhatott a rajtrácsra.Az egészben egyébként a legszarabb, hogy lassan ott tartunk, hogy év végére minden futam rajtsorrendjét ötvenképp átvariálják pár hónap után, ilyen-olyan döntésekkel, ötszáz ügyvéddel, a szabálykönyvet így-úgy kicsavarva.
Ez már nem verseny -
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #38585 üzenetére
Ha a Merci lehúzná a rolót Brixworthben Ronék átvennék, van egy olyan érzésem. A közeljövőben jön 3 utcai McLaren autó és Ron már ezidáig is morfondírozhatott arról, hogy motorokat is kéne gyártani.
A Daimler 40%-a meg ha nem kellene a Daimlernek, bejelentkeznének érte Ron és Ojjeh arab haverjai, a bahreini királyi család. Nem vicceltem.
-
iguana
őstag
válasz
Oliverda #38441 üzenetére
nézd, én is így érzem, és én pipa voltam emiatt.
laikusként úgy látom, hogy jelenleg a ferrarik nem igazán tudnak odaszagolni az elsők közé, ezért megpróbáltak "meríteni", és megcsípni egy esetleges elsőséget, vagy dobogót, mivel "normál" körülmények között nem igazán lett volna lehetőségük.
nem jött be. -
iguana
őstag
válasz
Oliverda #38436 üzenetére
nyilván nagyot akartak húzni.
toltak egy all-in-t, kockáztattak (nagyon) és csúnyán nem jött be.mellesleg, ha fél körön belül le szakadt volna az eső, a világon senki se mondaná azt, hogy milyen töketlen és béna volt a csapat, milyen felelőtlen döntést hoztak, hanem szenzációs, zseniális stb. jelzők röpködnének.
az, hogy az ilyen jellegű hazrdírozás mennyire fér bele, más kérdés, a nagyok majd tudják, és levonják a következtetéseket. (ferraritól függetlenül).
-
JJános
addikt
válasz
Oliverda #37724 üzenetére
Nem gondoltam, hogy könnyű lesz. Egyáltalán.
Roszul fogalmaztam. Arra próbáltam rávilágítani, hogy egy jó kis csata lehet kettejük között. A miértet most mindenki tudja. Vettel autója most gyorsabb. Persze Hami nem fogja őt csak úgy elengedni, mint a Brazil futamon.
BMW001: -
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #37525 üzenetére
Egy ember hibája ...
Hamilton akkor nem ember? Nem volt kötelező neki kútba ugrani.
Én sajnos az egészről csak ma délben értesültem rádión. És le voltam döbbenve hogy mik vannak.
Nem értem az egészet. Mi értelme volt hazudni. Vagy csak überelni akarják MS Monaco-i parkolásást? Ha tavaly nem nyerték volna meg az egyéni VB-t azt hinném hogy fel akarják hívni magukra a figyelmet, de így csak leégetik a csapatot. Szerintem a Meki nem is a többiekkel harcol, hanem saját magával. Ha egy évben csak simán tenné mindenki a dolgát simán nyernének. Főleg azért mert a Ferrarinál is most hasonló megy. A több versenyes eltiltásból pedig szerintem semmi se lesz. Mert a Forma1, az egy nagy show a nézőknek. És nem fogják a Meki drukkereket így haza küldeni. Pénz vagy rajthely, vagy mindkettő lesz. Nem is lenne értelme az eltiltásnak. -
Dragbajnok
tag
válasz
Oliverda #37545 üzenetére
"Azon véleményemet pedig továbbra is fenttartom hogy mózli utazik Hamilton-ra és a csapatára is."
Idekeverni már megint a a nácikat.Pont erre értettem azt hogy a szint az nálad is megvan.Ha egy szinesbőrüt elítélnek vagy felelőségre vonnak vagy neagyisten szidnak akkor azok náci fasiszta raszista köcsögök ugye? -
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #37512 üzenetére
Nem lép le, csak bedobta a témát, röstellkedés céljából.
Nem tudnék a helyére senkit, Ron már évtizedek óta erre a pozícióra nevelte, nem lenne más hasonlóan felkészitett választás rajta kívül, kivéve Ron.
De butaság lenne részéről, ha komolyan gondolta volna, nem tehet se a rossz autóról, se erről.
Aktív témák
Hirdetés
- iPhone 13 Midnight -128gb-90% akku- 2026.10. garancia
- Újszerű Asus Vivobook S 15 S5507 -15,7 2.8K OLED X Elite X1E - 32GB DDR5 - 1TB - Win11 - 1 év gari
- Szép! DELL PRECISION 7740 Tervező Vágó Laptop -60% 17,3" XEON E-2286M 32/1TB RTX 5000 16GB! UHD 4K
- MSI GeForce VENTUS 3X RTX 3070 Ti 8GB OC GDDR6X 256bit videokártya
- Asztali PC , i7 9700K , RX 5700 XT , 32GB DDR4 , 500GB NVME , 1TB HDD
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple Macbook Pro 13 2020 - M1 - 8GB/256GB SSD - Touch Bar - 102 Ciklus - 99% Akku - Ezüst - MAGYAR
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P50 - i7-HQ I 16GB I 256SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- AKCIÓ! ASUS ROG Zephyrus GA403UV Gamer notebook - R9 8945HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4060 8GB WIN11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest