- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Magisk
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
-
Kazimír
őstag
A legjobb rész c. rovatunk mai nyertese:
"Szerintem manapság jobb egy autó mögé felsorakozni" (by Symonds)Szerintem is! A másik ne kapjon üzemanyagot se! Esetleg akkor, ha kártyával fizet tankolásnál..
De most komolyan. Van abban valami, amit mond. Csak hozzá vagyunk szokva ahhoz, hogy elvileg mindenki egyforma eséllyel indul.. -
Peat;)
veterán
Mág pár év és talán megérted az írások valódi tartalmát. Amennyiben elmúltál 20 akkor ne vedd sértésnek az első mondatot, nem annak ment.
A személyes érzelmek alkotta ítélkezést állítottam a hozzászólás középpontjába. Még egyszerűbben: mindenkinek a kedvence a legjobb. Ha nem a kedvenc a vb akkor meg mondják "hogy vannak nála jobbak"
Ezért ilyet leírni hogy ez meg az a legjobb...badarság. Szerintem.
Most olvasd el újra. Értelmezd mi "rosszat" írtam....vagy talán nem is írtam?
Értelmezd hogy mindig minden csoportnak más a legjobb....értlemezd a szánalmas jelzőt...sőt ha mégtovább értelmezed láthatod (egykori, kimis mclarenes időbeli) önmagam is leszánalmasoztam.
Ezek után láthatod mennyire retardált tulajdonságokra következtethetnék az írásodból. De fáradt vagyok, elég sok bajom van, így részemről ennyi. Értelmezz ne csak a szavakat rakd össze a fejedbe. -
hunnylander
őstag
Bocs, de én a "minden áron"-t csakis arra értettem, hogy például Monzában, vagy Spaban vagy akármelyik nagydíjon, nem csináltak Massa-s trükköket. Hamilton maga küzdött meg a pontjaiért, nem segített benne a csapattársa, épp ellenkezőleg, még egymás ellen is keményen versenyeztek.
Persze, hogy minden áron győzni akartak, de pilótasorrend nélkül.
-
Peat;)
veterán
de ha nem használták fel a dolgokat a mercinél a gyakorlatban akkor most nem vágom a kiakadás okát
tudod mi az a gyakorlat? pl egy verseny, de pont ez derült ki hogy a mocskos játszadozás melllett(hajlékony padlólemez) versenyben fizikai előnyt nem csináltak a ferraris adatokból.....vazze megutáltam egy csapatot és mégis védem, a groteszk annyát, de ez már tényleg ovis szint ami megy, a gumigázt nem tudták megcisnálni, a tengelytávot még mi is tudtuk hogy hosszú lett még az évad előtt, a fékbizbaszt meg visszavonták mert érezte az alja hogy jön a baj rája....erre lehozzátok megint hogy jujjj de csúnya csapat
a mérnök meg vicc, ha a mclaren csinál ilyet akkor már itt lennének az elméletek hogy direkt adták oda a másik nem melleseleg élcsapatnak egy időre
vazze nyert a ferrari, vb kimi és csak sírás megy és sírás...
-
Peat;)
veterán
Ferrarinak a hátsó felfüggesztése vagy vmi más vacka egy az egyben mclaren. De ők hivatalosan a mérnököt vették meg. Koppintások mindig lesznek, a mclarenes fajtát büntetni kéne MINDEN esetben, de ha nem használták fel a dolgokat a mercinél a gyakorlatban akkor most nem vágom a kiakadás okát, egyszer már fizettek. Lehet hogy elpártoltam ettől a csapattól (Williams rulzz) de én úgy érzem hogy kicsit túlzás ami már megy. Most végülis azért megy a merci basztatás mert kiderült hogy nem használták fel a dolgokat fizikailag?
-
george11
addikt
"Az FIA másik célja, hogy a lassan az egekbe szökő költségeket a lehető legjobban leredukálja. Pénteken ezért újabb, kevésbé látványos, ám a valóságban annál nagyobb hatással bíró döntéseket hoztak az illetékesek."
Szerintem ez elég egyértelmű .
A felfüggesztés, és más témákban nem fix még a döntés.
-
hunnylander
őstag
Én mindig is elismertem Schumacher képességeit és eredményeit. Sőt, jó lenne, ha még versenyezne. Szerintem, még vissza fog térni.
Ezt olvastam ki a tegnapi tekintetéből.
-
lenox
veterán
Most ti komolyan nem emlekeztek ra, hogy miert kapta a mclaren a buntit? Eloszor ok se kaptak semmit, mondvan, hogy nem tettek szert semmi elonyre. Aztan a buntit akkor kaptak, amikor kiderult, hogy bar tagadtak, hogy tobben tudtak volna, de valojaban a pilotak meg a mernokok is felhasznaltak az infokat. Ha jol ertem a Renault-nal is az derult ki, hogy volt ott anyag, de egyelore nincs bizonyitva, hogy hasznaltak, vagy elonyt szereztek volna belole. Szal egyelore ezert ugyanazt kaptak, mint a McLaren, vagyis semmit. Majd ha kiderul, hogy emaileket kuldtek egymasnak az adatokkal kapcsolatban, akkor majd oket is meg lehet buntetni. De addig pont az nem lenne fair, ha oket meg buntetnek.
-
hunnylander
őstag
Szerintem sem fair. Mégha a 100 millás büntetést nem is lehetett meglépni, de legalább a McLaren büntetéshez arányosan (tehát a költségvetéshez arányosan) a Renault-ra is ki lehetett/kellett volna szabni egy pénzbírságot plusz utólag kizárni az ezévi konstruktőri bajnokságból. Ennek hiányában, mostmár virágozhat tovább a kémkedés, de ezek után már a szőnyeg alá fogják söpörni az ügyeket.
-
Obi-1
őstag
1. Ja, ez egy hülye gumicsont, amelyet Coulthard viccből mondott.
2. Alonso és a Ferrari viszonylatában szerintem bármi lehetséges, mondjuk 2009-2010-ben.
2a Én is emlékszem Alonso nyilatkozatára, hogy sosem lesz Ferraris, a nagynevű brazil mintáját követve. De azóta eltelt egy év, amikor is megtapasztalta, hogy neki nem jön be a McLaren, evvel kapcsolatban azt nyilatkozta, hogy gyermekkori álma ment füstbe, de tovább kell lépnie.
2b A nyilatkozatok kb annyit érnek, mint Ross Brawn "Ferrari 4Ever" nyilatkozata.
2c Ez tény, 2009-2010-ig nem valószínű bármilyen mozgás, kivéve ha valami gondjuk van egymással a Ferrari csapaton belül.
2d. Kérdés, hogy az ő véleménye, vagy di Montezzemoloé számít majd jobban.
Mindezzel csak azt akartam megfogalmazni, hogy bármi lehetséges, nem azt, hogy Alonso Ferraris pilóta lesz.
-
hunnylander
őstag
-
-
quby
őstag
azér sumák lehuzott a japók gumijain jópár évet, amik ha nem is ugyanazok voltak mint a mostaniak, de akkor sem kellett akkora változást megszoknia mintha azelött misin ment volna. Ettöl függetlenül le a kalappal elötte.
bár Hakkinen sokkal többet hagyott ki, de mikor ujra beült a McLarenbe jóval lassabb volt. és ezt ugy mondom hogy anno (98-99) igencsak hakkinen drukker (anti sumista) voltam
-
hunnylander
őstag
-
manutdzoli
senior tag
-
MPowerPH
félisten
Meg rá is. Hiszen ezen múlhat Hamilton bajnoki címe.
De ha ez miatt kizárnák a 2 csapatot, és a pilótákat és Hami lenne a VB akkor a többi csapatnak a ferkával együtt a kémügy kimenetelére hivatkozva ők is fellebbeznének az FIA -nál, és kizáratnák a két pilótát is. Na, milyen forgató könyv?
-
ronaldo
őstag
Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, külső akkumulátor eladó
- Latitude 5450 27% 14" FHD IPS Ultra 5 135U 16GB 512GB NVMe magyar vibill gar
- Új Steelseries Arctis Nova 4 Wireless gamer fejhallgató 1 év garanciával
- Urmet Dialog PA3120 180 wattos digitális erősítő 1 év garanciával
- Lenovo Thinkpad USB-C dokkoló
- Csere-Beszámítás! Olcsó RTX Gamer Laptop játékra! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730,
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest