- One mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Telekom mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Google Pixel 7a - venni vagy nem venni?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Aktív témák
-
lenox
veterán
válasz
JJános #30029 üzenetére
Ez teljesen hulyeseg. Ha megnezted a videot, latod, hogy el van forditva a kormany. Ez az egyenes nalad??? En csak annyit latok, hogy Massa nem engedte at a poziciot, elso kereket ott tartotta, nem volt eleg hely, ez lett belole. Elbokte, az oke, de semmilyen szandekos kilokesrol szo sincs.
-
wildrain
addikt
válasz
JJános #30031 üzenetére
Durvának durva, de érthető, hogy nem hagyta magát, hiszen a vb-ért harcolnak, mindent vagy semmit alapon megpróbált visszajönni. Ugyanúgy a nagy akarás miatt követte el ezt a hibát, mint Hamilton a rajtnál.
De azért azt nehogymár megmondd, hogy közben mire gondolt, és mire nem... -
Peat;)
veterán
válasz
JJános #29806 üzenetére
JJános az hogy kiállsz egy lekicsinylő, aljas jelzőt használó hozzászólás mellett szíved joga. Enyém pedig az hogy nem állok ki mellette.
Szemellenzőségről annyit hogy 90%-ban a Hunnyhoz szóló hozzászólásaimra regálsz, amikben felszólítasz általában hogy én ilyet ne csináljak.És nem, ilyen hozzászólást nem tudok átgondolni a másik szemszögéből, nekem Hunny gondolatmenetei kicsit más síkban helyezkednek el, a fórum meg arra való hogy vitatkozzunk. Mert más szemszögből látjuk a dolgokat.
-
hunnylander
őstag
válasz
JJános #29768 üzenetére
Massa black flaget erdemelt volna, pont a szandekossag eros gyanuja miatt. A kettos kieses az neki az akkori legjobb lett volna (az volt az utolso szalmaszala abban a helyzetben, ami meg rajta mulott), mert Lewis mar megelozte, soha tobbe nem talalkozott volna mar vele, ez volt neki az utolso esely amig ott volt kiutheto tavolsagban Lewis. Elhagyta tehat a palyat, hogy az aljas tervhez meg utolerje es megtorpedozta. Tiszta sor, black flag. Ilyenert mar adtak black flaget, 'Montoya nevezetu egyeneknek'. Ja persze azok autoja sem volt piros.
-
PazsitZ
addikt
válasz
JJános #29751 üzenetére
Vörös köd? Azért ne várjuk el, hogy nagyobb büntetést kapjon, mint ami a szabályok szerint jár.
Az lehet, hogy te jobban büntetnéd, úgy érzed többet érdemelne, de ennyi jár egy ilyenért.
Az pech, hogy Hami pont nmem tudott csak a teljes mezőny után megfordulni és elindulni. -
-
PazsitZ
addikt
-
copin
őstag
válasz
JJános #28647 üzenetére
Most ez. Máskor nem teszik fel rendesen a kereket, nem takarítják ki a beömlőket, nem ellenőrzik a felfüggesztést, néha még kijönni is elfelejtenek. Az sem árt, ha üres térbe engedik vissza a pácienst. Szóval lehet finomítani, de azt mondani, hogy kész, ez a megoldás, az egy "kicsit" naív felfogás.
-
lenox
veterán
válasz
JJános #27723 üzenetére
Erdekes, hogy ezt meg mindig nem lehet erteni... Mekkora tavolsagra lett volna Kimitol Hami, ha rendesen beveszi a kanyart, amikor pl. a celvonalra ertek? Mondjuk 10 meterre. Mekkorara volt valojaban? Mondjuk 0.5 meterre. Tehat szerzett elonyt? Igen, 9.5 metert. Lehetne masodpercben is mondani a szamokat, es lehet, hogy mas szamok a jok, de ez a lenyeg. Az a teny, hogy maga ele engedte egy kicsivel, meg nem jelenti azt, hogy nem jutott elonyhoz. Egyebkent az is lehet, hogy ha valoban beveszi a kanyart, es Kimi nem megy olyan jol, mint ahogy nem is ment, akkor megis ilyen kozel lett volna hozza, de ez mar sosem derul ki, viszont a birok szerint a 0.5 meter vs 10 meter problemas volt, tehat megbuntettek. A FIA meg szerintem nem tehetett mast, minthogy elutasitotta a fellebbezest, ha mar a szabalyokban az van. Ha ugyanis nem ezt tette volna, akkor azzal arra biztatna a csapatokat, hogy maskor is probaljanak szembeszegulni a szabalyokkal. Ezen az sem valtoztat, hogy egyszer mar elfogadtak fellebbezest, nyilvan attol, hogy egyszer hibaztak, nem kell nekik legkozelebb is hibazni, sot, ha mar rajottek, hogy egyszer hibaztak, legkozelebb annal jobban probaljak elkerulni. Ez alol egy kivetel lehet, ha az tul sok penzvesztessel jarna, pl. Sumi mar a 48. olimpiai bajnoksagot nyerne vele, de ugye ez most nem all fent, eppen ellenkezoleg, ennel nagyobb reklamot nehez lenne maskepp osszehozni az F1-nek.
-
soulcube
aktív tag
válasz
JJános #27713 üzenetére
Hami visszaengedte maga elé Kimit. Csak nem eléggé, ezzel volt a baj. Látható, hogy a célvonalig együtt gyorsult vele. Ezt viszont nem tudta volna megtenni, ha az elfékezés után visszaevickélt volna a buszmegálló ideális ívére. Szóval több teret kellett volna hagyni...
-
Peat;)
veterán
válasz
JJános #27669 üzenetére
Szerintem meg egyáltalán nem biztos hogy el akarja hagyni a renault-t és nem csak azért mert ezt nyilatkozza időként. Egyszerűen újra beilleszkedett, elkezdődött a munka és rengeteget javultak, újra működik a fejlődést tekintve a renault+alonso páros. Év elején Hamilton még felbökte kigyorsításon olyan gány volt az autó, meg force indiák leggyorsabb kör tekintetében hasonlóakat teljesítettek. Most meg a két élcsapat mögötti közvetlen bolyban vannak már. Nem hanyagolják el a motorszabályok kijátszását akkor valószínű hogy stabil 3. csapat lennének. Ettől nagyobb fejlődést csak a torro mutatott fel, de ők nem önerőből.
De az is igaz hogy kers-el nincs sok tapasztalatuk ellenben toyotának és hondának van.
De hondánál már idén is ott van a két rutinos pilóta, RB, az anyagi forrás. De fejlődésben semmit nem mutattak fel. Tavaly ugyanezt játszották el...akkor miért menne oda. -
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #27662 üzenetére
Azért ez a szóhasználat tetszett
:
"Ez lehet a magyarázata annak, hogy az esőben kisebb volt a Ferrari csúcssebessége az egyenesek végén, hiszen a mérőponton a versenyzők már javában fékeztek."..hát ha már javában fékeztek, akkor nem hogy a végsebességhez nincs közük, de lehet már állnak is.
szerk: hogy érdemben is, szal én nem hinném, hogy ez lehet a probléma...elfogadom hogy nem volt oké a fék, pláne Monza-ban ahol a nagy egyenesek és a sebesség valóban elhűtheti a fékeket...de ez általánosnak tünő probláma a Ferkánál....és Kova' egyébként panaszkodott a fékekre a futam után.
-
Peat;)
veterán
válasz
JJános #27471 üzenetére
Esőben a Torro a legjobb autók egyike(szerintem egyedül Mclaren jobb, de az sem sokkal), a ferrari motor által megelőzve a Red Bullt is. Tavaly is jók voltak már esőben, pl amikor Hamilton mögött volt Webber és Hamilton. Bourdais-nak nem fekszik ez az új autó, de így is a 4. helyről indult. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy kellett az autó is Vettel meg ezzel tud élni ilyen viszonyok között, ami mindenképpen jelzőértékkel bír.
-
proof88
addikt
válasz
JJános #27354 üzenetére
Én azt szoktam mondani, hogy Forma-1 volt, az átlagos versenyre. Ha viszont jó verseny volt, akkor azt mondom, hogy Formula-1 volt.
Úgyhogy a mai és a múltkori Spa-s verseny egyértelműen Formula1 volt!
A szingapúri egyelőre csak Forma1, de lehet, hogy az is Formula1 lesz! -
proof88
addikt
válasz
JJános #27348 üzenetére
Mondjuk azért nem árt, ha van feszültség a riválisok között. Ez növeli a versenyzési morált, és mi, nézők is jól járunk. Most arra gondolok, hogy Glock újoncként tudja, hogy jön mögötte Hamilton, 2 eset lehetséges:
1.
Glock: - nocsak, itt a Hamilton, megpróbálom tartani, de sokkal gyorsabb, mint én, úgyhogy mindegy, úgyis meg fog előzni, hadd menjen...
Hamilton: - egy Toyota, emellett is elmegyünk, nem hiszem, hogy küzdeni kéne érte...2.
Glock: - nicsak-nocsak, itt a Hamilton, na most megtanítom kesztyűbe dudálni, na várjál csak, ezt figyeld! ...
Hamilton: - hoppá, itt a Glock, most biztos nem fogja annyira hagyni magát, nadehát én tökös gyerek vagyok, érzem a kocsit, megmutatom a frankót!Jó mondjuk nem hiszem, hogy ma Glock az 1. jelenetben leírtak szerint gondolkodott, de mindenképp jobb, hogy legközelebb már biztosan a 2. szerint fognak eljárni.
-
Sas madár
őstag
-
Peat;)
veterán
válasz
JJános #27339 üzenetére
A BMW már elengedte egyszer, jövőre meg elvileg aláírt Red Bullhoz. Szárazon azért nem megy kiemelkedően még, szerintem 2010-ig tanul aztán Ferrari...
Overdose: hány éve nézel f1-et?
rengeteg kiszorítósdi van, pl Montoya és M. Schumi nagyon csípték egymást ilyen szempontból ha jól emlékszem
teljesen oké volt a dolog ha hiszed ha nem. Csak múltkor Hamilton hisztizett egyet Kimire most meg Glock Hamiltonra.
Oliverda: SportBild. Szóval nem 100% és akkor finom voltam
-
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #27339 üzenetére
püff neki egyből a McLaren-be...vagy Rosberg-t.
Kovalainen nagyon szimpatikus srác, és nagyon jól is vezet, de valahogy nem áll össze neki a McLaren. Ilyen képességekkel mint ami neki van és ezzel az autóval...valamint hogy különösebb vesztenivalója nincs sztem sokkal többet kellett volna letennie a pályára.
HunRing után azt hittem 'megvérezte' magát, de nem úgy néz ki sajnos. -
PazsitZ
addikt
válasz
JJános #26565 üzenetére
Már szóltak, de úgy tűnik write only
-
Incubus
tag
válasz
JJános #26398 üzenetére
Sajnos az internet korszakában a források 90%-a félrefordítás, csúsztatás. A 10% az, ami hiteles. Ilyen cikkeket az eredeti nyelven kell olvasni, de ez nem zárja ki, h eredeti nyelven sincs csúsztatás vmilyen részrehajló részéről!
Inkább essen el Ferrari a pilóták egymás közötti versenye miatt a vb-től, de ne legyen pilótasorrend!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
JJános #26398 üzenetére
és itt a kiragadott részlet, olvassatok már vissza kicsit...
gyengébbek kedvéért: nincs félrefordítás
-
Incubus
tag
válasz
JJános #25925 üzenetére
Lehet, h a szabály rossz, de ez mindenkire érvényes! Ha tudta - mert miért ne tudta volna -, h gyorsabb mint a Ferrari, akkor ráért volna ott megelőzni, ahol nincs sikán, nincs kanyar, a szép hosszú egyenesben, ott tiszta lett volna minden. Nehogy már pont ne Ő tehessen róla! A pilóták, ha tiszta helyzetet teremtenek maguknak, akkor nincs gond. Itt meg pont emiatt van....
-
copin
őstag
válasz
JJános #25925 üzenetére
Azért kijött hogy még fiatal. Látta hogy gyorsabb Kiminél, szóval nyugodtan besorolhatott volna Iceman mögé*. Furcsa hogy (a kommentátorok szerint) egyre többet gondolkozik a "Sennás" sisak alatt Hami. Ezt a képességét még fejlesztenie kéne, mert amit mutatott múlt héten, az minden volt, csak nem bölcs.
*: A tiszta (megkérdőjelezhetetlen) helyzetre várva.
-
Incubus
tag
válasz
JJános #25898 üzenetére
"Én is így érzem! Kettős mércével mérnek.
Hami azért vágta le a sikánt, hogy egy versenybalesetet elkerüljön. Maga elé engedte Kimit, és leelőzte. Nem találok itt büntetni valót. Az ezt megelőző hosszú körökben egyre gyorsabb volt Hami, és ennek a folyománya képpen előzött, és nem azért mert a sikán levágásából előnyt szerzett volna."
Ha ez így lenne, akkor miért nem fékezett le? A hosszú egyenesben vmikor leelőzte volna vhol.... még forrófejű a kis Titánka....a nyomást nem nagyon bírja....
-
Shabranigdo
tag
válasz
JJános #25915 üzenetére
"Én úgy láttam, hogy nem szerzett jogosulatlan előnyt." hát igen,emiatt megy a vita mert mindenki máshogy látja.én úgy látom,hogy előnyt szerzett a levágásból,de nem büntettem volna meg vagy legalábbis nem így.egy visszasorolást a köv versenyen legalább ledolgozhatna.
"Akkor már inkább adták volna Kiminek a győzelmet, mert ő megérdemelte volna. Massa nem." ez meg sajnos nem kivitelezhető
reméljük nem lesz több ilyen vitatható eset a hátrelévő versenyeken, sem technikai probléma és akkor tényleg az nyerhet a végén aki a jobb -
7Heads Drago
veterán
válasz
JJános #24891 üzenetére
X
Nem tudom, hogy ki mire számít.
Hamilton szerintem szinte biztos, hogy száraz pályás beállitással futott, pedig ő esős futamot várt.
Holnap meglátjuk.
Nekem ami furcsa, hogy Kova nem tudja, hogy hol hibázott. Szerintem csak több a benya.
És pont ezért lesz bajban Kimi, ha a rajtnál nem sikerül előzni. Mert Kimi viszont benne hagyott a körben annyit, hogy 3.-ik legyen. -
brownus
veterán
-
aesir
veterán
-
wildrain
addikt
válasz
JJános #22767 üzenetére
Nagyon irritál a hsz-ed. Csak, hogy belerúghass, mert vitázott veled.
Te sem csinálsz semmi mást már sok-sok ideje, mint jössz, és leugatsz valakit, moderátorért kiáltasz, aztán hallgatsz tovább. Ebben nem különbözöl aesirtől, így az erkölcsi alapod a megfegyelmezésre kábé a nullával egyenlő.
Az meg, hogy ki kit/mit tart istennek, nem a te dolgod eldönteni, tudod a kereszténységen kívül vannak más vallások is, mindenki hisz, amiben akar, ezt hívják vallásszabadságnak. Ha valaki Hamiltont istennek látja, hát tegye, közöd nem sok van hozzá (nem mintha aesir valóban annak tartaná).
Nem sértésként, hanem pusztán ténymegállapításként: elképesztő, hogy a korod ellenére semmi érett viselkedés nem tapasztalható nálad.
Tudom, most majd jön egy adag hiszti, meg rendreutasítás, amire - előre szólok - nem fogok válaszolni.
-
hunnylander
őstag
válasz
JJános #22701 üzenetére
Tekintettel arra, hogy a Ferrarinak es Alonso szponzorainak boven van loveja egy szerzodesbol valo kivasarlasra, alairhat akar ket evre is. Az F1-es szerzodeseket az utobbi evekben egyre gyakrabban bontjak fel ido elott. Alonsonak ez mar nem is lenne ujdonsag. Lehet, hogy Alonak leesett az alla a Honda KERS-tol, es meggyoztek, hogy ok lesznek a jovo evek nagy csapata. Amugy meg nem mindegy neki, hogy a mezony melyik reszeben nem az elen versenyzik, es a Hondaban tenyleg tobb racio van mint a Renaultban.
-
PazsitZ
addikt
válasz
JJános #22605 üzenetére
"Olvasd el a házigazdát." Olvasom. A személyeskedés jogos, bár látok igazságot Integra hsz-eiben
"Egyébként, hogy nem vetted észre, az is zavar." Mit nem vettem észre? Nem tudom mire gondolsz.
Gumi szempontból Hami biztos koptatja a gumit, de lényegében mindenki. Feltehetőleg tényleg egy gyártáshiba "éles" kő lehetett a hibás...
Mint feljebb írtam most pl. még én is sajnáltam, hogy Hamivel ez történt.
-
lsc
nagyúr
válasz
JJános #22572 üzenetére
1 : Nem gyűlölöm , csak teleszemeteli a topicot a hülyeségeivel .
2 : Hozzád nem szóltam , az ilyen komoly észrevételeket pedig bátran rakd offba .
3 : Nekem is van véleményem , neki is lehet , csak azt hiszem kettőnk közül nem én viszem túlzásba .
4 : Amennyiben nem tűnt volna fel nem a versennyel kapcsolatos véleményeivel van bajom /az nem engem minősít / , de a gumivásárlása az abszolút nem érdekel .22576 : Többek közt a Te "véleményeid "miatt nem érdemes a topicba benézni , érdemes lenne összeszámolni a mai hozzászólásaidat , szerinted történt ennyi a versenyen ?
-
-
Markgx10
őstag
válasz
JJános #22090 üzenetére
A hét vicce: János kioktatja és fegyelmezi Aesirt
Te, ha tized annyit tudnál a témáról, mint ő, akkor már örülhetnél. Az utóbbi években volt már annyi szakmai hozzászólása itt, hogy ha évekig személyeskedne, akkor sem szólhatnál egy szót sem. A másik meg, hogy tényleg nem kell az önkéntes moderátort játszani, itt nem te szabod meg a dolgokat. Érdemes lenne ezeken elgondolkodnod...
-
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #21540 üzenetére
Én ezt mondjuk alapból fentartással kezelném...ált. a hivatalos oldalon ill. nemzetközileg elismert oldalak (ami azért kockáztat is valamit, és nem kűzd félrefordítási problémákkal) oldalaira jó hivatkozni.
Meg hát alapból nem veszem komolyan, hgoy MS Massa miatt vonaulna vissza.
MS-nek ezer és egy oka lehet arra hogy visszavonuljon, és azért is vonult vissza...és mivel már eldöntötte hogy visszavonul így természetesen semmiből nem tart neki ezt mondani.
..ha MS-ben lobog még a tűz, akkor pályának feszült volna, Massa meg max. tesztel addig.
De MS-nek volt akkora szava a Ferrari-nál, hogy megválaszthatta volna a csapattársát...és akkor nem Kimi, hanem Massa az és pássz.
szvsz -
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #21535 üzenetére
Emlékszem ilyesmi cikkre,..bár amekkora manipulálás van, már nagyon rostálok.
De szal ebben a formában:
"Sajna Maszat Sumi barátja volt, és Sumi miatta hagyta abba a versenyzést, mert neki kellett a hely."
Sztem nagyon sebezhető ez a mondat, mivel tuti nem Massa miatt hagyta abba Ms...mondott ilyesmit, hogy akkor hagyja abba ha jön valaki aki gyorsabb..de ez Massa-ra nem igaz.
Az meg megint nem jó hogy Massa-nak kellett a hely, ezért MS inkább félreáll. Amennyire én megismertem én MS-t mint versenyzőt, annak alapján nem állna félre..
Ő egy nagyon kemény, célirányos versenyző..a család, és a mögötte lévő évek az oké..az miatt abba tudja hagyni, de más versenyző miatt ziher nem, ha ő maga még akarja ezt az egészet.
Aktív témák
Hirdetés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xbox Series X|S
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- EAFC 25
- One mobilszolgáltatások
- Bluetooth hangszórók
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Villanyszerelés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS!Gigabyte B650M R7 7800X3D 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Corsair 4000D Airflow TG 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude E6400 - Intel P8400 I 3GB I 160GB I 14,1" I Intel VGA I Garancia!
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest