- One mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Három Pixel 9 jött Magyarországra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #46095 üzenetére
Number Car Driver Weight [kg]
01 McLaren Mercedes Lewis Hamilton 654.5
02 McLaren Mercedes Heikki Kovalainen 664.0
03 Ferrari Felipe Massa 673.5
04 Ferrari Kimi Räikkönen 674.0
05 BMW Sauber Robert Kubica 673.5*
06 BMW Sauber Nick Heidfeld 681.0*
07 Renault Fernando Alonso 668.2*
08 Renault Nelson Piquet 676.0
09 Toyota Jarno Trulli 683.7*
10 Toyota Timo Glock 662.3*
11 STR Ferrari Sébastien Bourdais 689.5*
12 STR Ferrari Sébastien Buemi 674.5*
14 RBR Renault Mark Webber 661.0
15 RBR Renault Sebastian Vettel 661.0
16 Williams Toyota Nico Rosberg 689.6*
17 Williams Toyota Kazuki Nakajima 683.6*
20 Force India Mercedes Adrian Sutil 678.5
21 Force India Mercedes Giancarlo Fisichella 662.5*
22 Brawn Mercedes Jenson Button 644.0
23 Brawn Mercedes Rubens Barrichello 647.0 -
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #45995 üzenetére
Erre a versenyre - nem a VB-re. Arra csak azt mondom, nem kell még fehér zászlóval drukkolni. Ha a versenyen a hideg marad, mert hogy marad, akkor izomék nem fogják befogni a bikákat. Anyira meg most nincs cudar idő, hogy az üldözőboly beszólhatna izoméknak...
Persze esőben minden kap egy erőteljes újragurítást, de az esélysorrend marad...
-
Oliverda
titán
válasz
Oliverda #45982 üzenetére
McLaren boss Martin Whitmarsh: "For us there's a little bit of excitement, We're brought parts here which were due for Hungary to try to lift the performance of the car. We have a radically different front wing on Heikki's car. On Lewis's car, we have a completely different floor."
Whitmarsh is also asked if he is tempted to "do a Honda" and focus energies on next year's car. "Yes," is his answer, but he says they are trying to find a balance. "We're a race team and it hurts not being at the front."
Ez legalábbis eléggé ellentmond annak amit még a múlt héten mondott.
-
Oliverda
titán
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #45778 üzenetére
Átcsoportosították az erőforrásokat az MP4-25-ösre, ezért a látszólagos tötymörgés.
Ma olvastam egy érdekes 'cikket' Ed Wood-tól. A Williams nem hangoztatta, hogy 'feladja' az idei évet és a jövőévi autóra fókuszál, mint a McLaren. De mit ír? Ninety percent of my time is dedicated to next year’s car at the moment.
Szóval, akkor mi lehet a McLarennél, amikor gyakorlatilag kukázták az idei autót? Magától értetődik, hogy sehogy sem akarnak elkészülni azok az új elemek, mert már kevesen dolgoznak rajtuk, így egyre lassabban készülnek el és sok tervezett újítást még tervezési/modellezési fázisban visszalőttek. Persze előbb-utóbb tötymörögve is elkészülnek majd azok az elemek, amiket már régóta beterveztek. De emlékezzünk, hogy korábban még emlegették, hogy megpróbálják a Német Nagydíj-ra tervezett nagy update-et már Silverstonera 'kitermelni'. Nos ebből nemhogy Silverstone/Nürburgring nem lett, de még a hungaroringi bevetés is kérdéses.
Szerintem a 25-ös nagyot fog szólni, a McLaren dobbantani szokott, ha beáldoz egy évet. McLaren vs. Ferrarit érzek jövőre.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #45723 üzenetére
A Nürburgring 500m-mel van a tengerszint felett. Alapból előrejezés nélkül 50% az eső esélye, egyszerűen olyan az éghajlat/mikroklíma.
Az autosport.com F1 főoldalán már lassan két hete Nürburgringet mutatják (mindig 5 napra előre), ezzel:
meg ezzel:
le volt/van tudva az egész.
Szóval ez majdnem olyan, mint Spa.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #45655 üzenetére
Én úgy tippelek, hogy Massa marad, csak megy a Barrichello2 szerepkörbe.
Függetlenül attól, hogy volt már sok bulvárhír a dologról, ez most valószínűnek tűnik. És pedig azért, mert a Santandernek az idén jár le a McLarennel kötött szerződése. Ők a fő mozgatórugó, és őmiattuk kénytelen nem kitölteni szerződését az egyik pilóta.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #45598 üzenetére
Nem, ott kell hagyni őket. Azért mondom őket, mert ezt a szarháziságot börnivel agyalták ki. A csapatok aláírnak, mózli visszatér/mert lemondását utólag lehetetlen feltételhez köti/, aztán rádiktálnak mindent, ahogy rég volt - plafonnal együtt. Aztán börni meg lobogtathatja a papírt a lelépöknél a bíróságon, mert hogy aláírtak. Az egész karcsúsítás meg arra megy ki, hogy a végén a csapatoknak még kevesebbet kelljen csepegtetni, mondván úgyis csak ennyit költhettek... Ezek igazi hétpróbás zsiványok!
más...
[nők és a forma1] -
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #45562 üzenetére
hát igen mondjuk egy részlet az aktuális görbe tükörből:
"Azon túl, hogy aki egyik vagy másik félnek szurkolt, most ünnepelhet vagy búslakodhat, és az F-1 szerencsére mégsem szakad ketté, nehéz bárminek is örülni ebben a megállapodásban. A pereskedésnél ez is jobb, ebben az értelemben győzött a józan ész. Amíg azonban az alapvető feltételek nem változnak, azaz Ecclestone és a CVC elteszik a bevételek felét, a nagydíjak promótereit kiszipolyozzák, a hagyományos pályákat kiszórják a versenynaptárból, a helyszínre kilátogató közönséget pedig magasról lesajnálják, a lényeget tekintve sajnos minden marad a régiben."
úgy tűnik rajtam kívül még sokan vannak azon a véleményen, hogy ez egy totális kudarccal felérő diadal...
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #45501 üzenetére
A videóban spanky, amikor bejön Senna után, elkezd osztani valakit az összecsavart 'füzetével'...
Ez a nyilatkozata nem nyerte el a tetszésemet.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #45488 üzenetére
Berger nem jó, neki is Spanky hajlamai vannak,
és már most is Mosleynak adott igazat és szapulta a FOTA-t.
-
stvnppp
senior tag
válasz
Oliverda #45358 üzenetére
Hát igen, az amerikai sportok/közvetítések inkább a látványra mennek, nem úgy, mint az európaiak. Nézz meg egymás után egy NBAs meg egy másik kosármeccset, látni lehet a különbséget.
Ez a szabály meg akkor is tök értelmetlen.
Tavalyelőtt Raikkönen is nyomott egy 'fánkot' Spaban, és akkor mi van.
Másrészről meg durva lenne kizárni a McLarent egy ilyen miatt... Még tart a felfüggesztettje. (ugye?)
+ lenne még egy balhé az F1ben -
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #44961 üzenetére
Jah, nézd már meg hol van most Hamilton Te szerencsétlen...
Vagy Alonso, vagy Raikkonen... Silverstone semmivel se különlegesebb pálya vezetéstechnikát tekintve mint a többi. Csak nagy a múltja, és az imázsa. Néha nem értem, egy ember milyen mélyre is süllyedhet a sok hülyeséggel...Te lassan überelsz mindent. -
MPowerPH
félisten
-
Ricardo
titán
válasz
Oliverda #44925 üzenetére
Szerintem félreértettél. én egy szóval sem írtam hogy Hamilton tartaná alkalmatlannak. én arra gondoltam hogy itt írták le bizonyos emberek, az angolt meg magasztalták. Erre linkelted be hogy hamilton szívesen dolgozna vele továbbra is.
szrk: Rendre alatt azt értettem hogy most, és az előző két időmérőn is.
-
Ricardo
titán
válasz
Oliverda #44918 üzenetére
A meki most kb semmire sem jó. Ezért nem is mérem össze a többiekkel, de ha reális akarok lenni akkor idén nem első alkalommal veri meg Kova, aki valljuk be kapott itt hideget meleget hogy milyen szar pilóta és nem is ide való, bezzeg a csodagyerek
Mostanság ez az alkalmatlan pilóta rendre a "forma egy Mozartja" előtt végez ugyanolyan autóval.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #44736 üzenetére
Ne hidd... Brawn se hülye, jól tudja ő mit kell ilyenkor csinálni. Brawnék mostanában mindig altatnak, meg azzal jönnek, hogy még nem sikerült megtalálni a megfelelő egyensúlyt. Majd im -en felfedik, mit is tudnak, most altatnak. Futamon meg szvsz, hosszú távon majdnem verhetetlen Button ezzel az autóval, még ha egy körön annyira nem is nagy a különbség. Törökországban is megalázta a mezőnyt.... Pedig IM -en nem látszott az a nagy különbség.
Itt a titok.
De azért Raikkonen lemaradása megint durva...
Nem lesz itt dobogó, örülhet ha pontot szerez.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #44730 üzenetére
De elcsúsztak vele, és amúgy is értelmetlen a kapkodás. Hamilton unlikely to get British update
-
proof88
addikt
-
JJános
addikt
válasz
Oliverda #44487 üzenetére
Csak azt nem értem, hogy ezt miért nekem mondod. Lehet, hogy ezt idéztem valamikor, de csak azért mert ez szállóige. Anyám már 6 éve nem él, és én akkor még ide nem is regisztráltam.
Babettám nincs, bár macskánk van. (most beteg, de van)
Egyébként pedig csak irkálsz nekem, pedig szóba nem álltál velem eddig. Akkor ez most téged minősít. -
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #44288 üzenetére
Weblap a .zip-ben.
Nekem úgy rémlik korábban előfizetés nélkül is bejött, nálam is lassan töltődik be. Valami régi vagy leterhelt szerveren lehetnek ezek a régi Atlas F1 anyagok vagy a fórumuk szerverén, mert az még le tud terhelődni, főleg a nagydíjhétvégéken.
Így kezdődik, hogy Dennis predicts quantum leap with MP4-18.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #44276 üzenetére
A 2010-es szabályok már megvannak, hivatalosa, publikálva, csakhogy Mosley elképzelései szerintiek, a FOTA nem akarja elfogadni, ők az ideit akarják átvinni néhány kisebb módosítással. A huza-vona pedig most is tart ezerrel. Érik a GPWC, ami értelemszerűen szintén az idei szabályokon alapulna, logikai-anyagi okokból.
Itt egy nagyon érdekes Timeline olvasnivaló (az autosport.com Atlas F1 archívumából), hogy a McLaren miféle hatalmas szerencsétlenkedésekre / párhuzamos fejlesztésekre képes.
2003. január elejétől a 2004-es belga győzelemig.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #43787 üzenetére
Vannak fotók, amelyek a stúdiófotók alapján készítettek (pl. van egy a speedtv.com galériájában is), de ezek nem megbízhatóak a különböző méretezés és perspektíva miatt, és a csapatokról az járja, hogy amúgy is mahinálják a stúdiófotóikat az IP titkok megőrzéséért.
Amit így szakmaibb cikkekben olvastam, Toyota, BMW, ők vezethetik a listát legnagyobb tengelytáv tekintetében. Ezért is küszködhettek Monacóban.
-
wildrain
addikt
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #43592 üzenetére
tom.
Az a 40milla nagyon 'kevés' sztem ebben a sportban, és ha marad is akkor is idő kell amíg egy nagy csapat kialakítja mit és hogyan lehet szorítani, hogy amire kell jusson.
..de szvsz a legfontosabb, hogy valamilyen szinten számolható legyen az F1, mert pl. ezzel a KERS-l a saját céljukat tök jól elérték, de keményen bebuktatták a gyáriakat. Kell KERS de amíg az autót már korán fejlesztik, ahoz képest későn dölt el hogy nem is lesz kötelező.
Ilyenekre nincs szükség sztem. Csalogassák be a privátokat, de ne baltával faragják a szabályokat.
Aktív témák
Hirdetés
- LEGO klub
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- World of Tanks - MMO
- Több évig húzódó per várhat az Apple-re az iPhone-ok uralma miatt
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA FSP 650W
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- OnePlus 13 - Black Eclipse - Használt, karcmentes
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest