- Fotók, videók mobillal
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Google Pixel topik
- One mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Aktív témák
-
Thrawn
félisten
válasz
Motion_Blur #35831 üzenetére
Navégre!
Remélem a döntés fellebbezése után is szabályosak maradnak. -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35831 üzenetére
It is expected that the teams will appeal against the stewards' decision, which will force the matter to go to a hearing of the FIA's International Court of Appeal.
Mehetnek az ICA-hoz.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #35831 üzenetére
Pffffff.
Akkor mindenki hajrá rakja fel a sajátját!
Oliverda lehajrázott. -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #35831 üzenetére
Akkor most vajon hány csapat fogja előhúzni a zsákból a sajátját?
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35787 üzenetére
Lewis így gondolta a dolgot, én finomabban ecseteltem:
"All I said was that for sure if someone did approach me, I wouldn't tell them to f*** off. I would think, 'wow'. [link]
(#35794) Markgx10: Ez az autó most nagyon tré. A kollektív taszten még a Force Indiától is le voltak maradva, tök utolsók voltak, ebból faragtak minimum egy másodpercet, de feltételezik, hogy másoknál sem állt meg az idő, ebből matekoltak egy 15.-et, Haug meg már tucatszor elmondta, hogy utolsó harmad. Nem akarnak koppanni, hanem valami pozitív meglepetést csak, de a Q3-ba kerülés már kemény dió lehet és nem is merik forszírozni, hogy reális esély lehet rá.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35787 üzenetére
Még csak szó sincs benne Ferrariról, csak arról, hogy végighallgatná/figyelembe venné/mérlegelné más csapatok ajánlatát. De hol van ez még... 2012 körül vagy után jöhet ez csak szóba, és ha akkor pl. jó lesz a McLarenje, nem valószínű, hogy vált.
Ez sokkal érdekesebb, Lee McKenzie a BBC közvetítés riporternője a következőket írta:
Spoken to Lewis who thinks 15th is a realistic starting place on the grid. He was very relaxed tho. Trying to do the traditional McLaren ... LeeMcKBeszéltem Lewisszal, aki úgy gondolja, hogy a 15. rajthely reális...
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #35720 üzenetére
Nagyon kiváncsi leszek a közvetítés milyenségére. Kiváncsi vagyok ráéreznek-e az új szabályokban rejlő lehetőségekre.....mert ha a KERS renszer bekapcsolását nem is mutatják, azért az első terelőlapok állítását remélem igen, elég nagy ziccer lenne ha nem.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #35713 üzenetére
Akkor már inkább éljen 100 évig sex max.
Elég sok f@szságot csinált már egy francia a szövetség élén (Balestre), nem kéne mégegy hasonló kaliberű pöcspumpa oda. Berger lenne a legjobb szerintem.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #35706 üzenetére
Utoljára asszem 2006-ban volt kérdéses elem az ő autóján (is). Talán a felxibilis szárny volt az ha jól emlékszem. Mióta elment a kanegér meg disznósajt is elpártolt azóta mintha egy kicsit tisztességesebben építenék az autót. Bár nem akarom elkiabálni.
D@ni88: Muhaha. A folyamatos feljeszési program mint olyan mond neked valamit? A Renault-nak milyen volt a teljesítménye az első teszteken? Egy kalap sz@r. Most pedig már ott vannak az első négyben.
"BrawnGP-vel való motoradási program után hírtelen feljavult egy másodpercet."
Már decemberben eldőlt a kérdés és a szerződés is azóta él tehát ezt nem 3 hetes dolog.
A többire nem is reagálnék semmi mert úgy bullshit ahogy van. Másrészt egy elemet sem tudnál mutatni az autón amire rá lehetne mondani hogy x csapattól vették át. Ennyit erről.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #35702 üzenetére
Vajon mennyi idő alatt tudják felrakni, ha maradhat?
Europára már meglenne?
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #35693 üzenetére
Börni 'bácsi' talán konkrét, de kezdi túlzásba vinni a 'Simezést' az F1-ben.
-..ez pl. mi már?
...de beszél keresztül-kasul. Persze gondolom kellene neki Vettel, amíg azt látja hogy Vettel tömegeket hozhat. De kicsit elidealizálta...egyfelől adva van egy szimpatikus srác, akit meglehetősen önálló...és még gyors is. De egyfelől ez egy technikai sport, azaz autó is kell Vettel-nek, másfelől egyáltalán nem biztos hogy Vettel Bernie érdekeit fogja szolgálni....ha teszem azt úgy gondolja hogy a FOTA-'bagázs' pártját fogja, akkor a nagy népszerűség egyszeriben Bernie ellensége lesz. -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #35690 üzenetére
Remek. A Renault és a Ferrari illetve a lekötelezettjeik (Red Bull és Torro) majd szépen elvégzik a "cigánykodás" részét a dolgoknak. Jó ötlet volt a McLaren-től hogy ettől távol maradnak. Bár mondjuk nem lenne szép dolog cseszegetni azt a csapatot akinek ők adják a motort. Mindenesetre ebből csak jól jöhetnek ki. A Williams-et sajnálni fogom mert így ott lesznek majd mint tavaly...
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #35695 üzenetére
Jövőre Vettel a Ferrarinál lesz.
Bár ezt már leírtam itt, de jó kimondani: Jönnek a német, olasz himnuszok sorban.
-
brownus
veterán
válasz
Motion_Blur #35693 üzenetére
ez így van?-> ...A fennmaradó 25 százalék továbbra is Ecclestone család tulajdonában marad.
azt hittem 51% a kezében van... -
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #35690 üzenetére
"Azt szerettük volna, ha a győztes és a többi helyezett között nagyobb pontkülönbség lett volna, ám ehelyett minden marad a régiben, mint 2008-ban. Ó igen" – tette hozzá kissé gúnyosan a csapatfőnök.
óó igen, igen-igen
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #35690 üzenetére
Így van. Ha szabályos, akkor mások is megcsinálhatják, ha nem, akkor meg vegyék le.
-
nat
senior tag
válasz
Motion_Blur #35667 üzenetére
Kezdik belátni a Ferrarinál is,hogy nem a Jégember,hanem FM a favorit.
Ecclestone már tud valamit? [Ecclestone Massa világbajnoki címére fogadna] -
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #35667 üzenetére
a tavalyira is csak azután panaszkodott útólag(!) h végrehajtottak rajta pár fejlesztést, szal majd akkor örülök ennek ha a későbbiekben is így fog az F60-ról vélekedni
-
"B"
tag
válasz
Motion_Blur #35647 üzenetére
a Williamsnél meg a Brawn GPnél nem viccelték el
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #35643 üzenetére
Én meg még mindig F1C Birkuc moddal nyomom ... majd ha lesz időm, már tényleg felrakok mást is + rFactorhoz a modot.
Szép kör, de még ki tudnál belőle hozni 1-2 tizedet, mert nem a határon mész. Tavaly durvább köröket mutattál nekünk.Érdekes látni, hogy néhány helyen máshogy mész, mondjuk lehet a játék teszi, mert az sem uaz.
3-as kanyarnál próbáltad azt, hogy 3-asba váltás után, mikor elkezdesz lassulni és balra húzol, egyből vissza 2-esbe és tövig nyomni a gázt? Ill. 4-es kanyarban mennyivel szoktál "ráesni" a bal oldali kerékvetőre? Én 240 km/h körül. 6-os kanyarba meg beeshetnél 3-asban is, szerintem ott van legalább 1 tized elvesztve. Ill. fura, hogy utolsó előtti kanyarban, ami elég kiábrándító egy kanyar ezen a pályán, 1-esbe is visszaváltasz. -
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #35643 üzenetére
nm
ezt a modot már majdnem leszedtem [link] csak aztán olvastam a kommenteket és Sompir elmondta h ez az RFT 2008 szinte egy az egyben fizikailag
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #35640 üzenetére
a rajt előtti fékmelegítésből visszanyert energia megmarad a piros lámpák kialvása utáni gyorsulásra?
Nem látok okot arra, hogy miért ne maradna meg, sőt, eddig ugyan nem esett szó róla, de ha szabály nem tiltja, akkor akár már a boxban feltölthetik az akkumulátorokat. De ha ezt nem is tehetik meg külső tápról, akkor a rajtrácsra felállás körében, meg a felvezető körben biztosan elegendő áramot lehet visszanyerni ahhoz, hogy fullosak legyenek az akksik a rajtnál.De pl. arra kíváncsi vagyok, hogy vajon a Williams lendkereke meddig képes tárolni az energiát, mert ugye a rajtra felállás alatt elég sokat tud veszíteni az egyhelyben toporgással...
-
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #35640 üzenetére
aksikban tárolják el az energiát vis rajtnál már lehet használni, azt h csutkára lehet tölteni a felvezető kör alatt nem tom
[link]
am engem is érdekelne a Kers egy adata, vajon mekkora Nm tud leadni? -
"B"
tag
válasz
Motion_Blur #35625 üzenetére
na ez egy jó hír úgygondolom..ha az elejétől használják élesben elöbb kiderülhetnek az esetleges hibák gondok,nagyon kíváncsi leszek milyen lesz használat közben..mit hoz majd
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #35625 üzenetére
Ezt már szeretem. Remélem odaver a Renault.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #35625 üzenetére
Hjajj...akkor lesz itt megint technikai malőr bőven...
-
bim
veterán
válasz
Motion_Blur #35608 üzenetére
szélcsatornában már csak nekiálltak fejleszteni ezt az elemet.
Már látják több mint 1 hónapja és tudják hogy ettől olyan jó a BGP mint amilyen jó. Ha én vagyok az xy csapat főnöke akkor azonnali parancsot adok ki a mérnököknek hogy sürgősen fejlesszétek nekünk is ki ezt az elemet. Esetleg 3 autót viszünk ausztráliába aminél egyen a vitatott diffúzor van beépítve amit ha kell azonnal be tudok vetni.
Vagy csak nekem életszerű az ha egy csúcs technikai sportban pénzt költök arra hogy tartsam a lépést a "csaló" többiekkel... -
lenox
veterán
válasz
Motion_Blur #35543 üzenetére
Szerintem meg sokkal jobb lenne a 9-6-4-3-2-1, akkor lehetne legalabb egyszeruen regebbi eredmenyekhez hasonlitani, max a pole-ert adnek meg 1-et. Persze ez mar regi otlet.
-
Ijk
nagyúr
válasz
Motion_Blur #35543 üzenetére
Szerintem a FIA-nak meg kellene várni az utolsó futam végét, és akkor meghozni a döntést a ferrarinak legkedvezőbb pontrendszerről
(Annak ellenére, hogy nem vagyok Hamilton drukker, érdekes, hogy pont azután akarnak a pontrendszeren változtatni, hogy Felipe borotvaélen bukta el a vb-t.) -
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #35522 üzenetére
..hát lehet hogy itt Magyarországon több kólát isznak az emberek. Én meglepődtem hogy Újzélandon a kólának alig van ára (3liter kb.240ft), míg mondjuk a tej jóval drágább (3liter 480ft körül van) pedig aztá újzéland tele van tehénnel de rendesen...és nem is igen láttam kólát nyakló nélkül vásárló embereket, sörcsomagok igen..meg gyümölcslevek ezerrel, és persze tej.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35522 üzenetére
A NASCAR-ban nincs KERS.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #35515 üzenetére
hát, elnézve nagyon szép keskeny lett a Mclaren hátulja is, akár csak a Ferrarié
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #35515 üzenetére
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35507 üzenetére
Nincs überdiffúzor, a Meki maradt a teljesen szabályos egyszerű megoldásoknál. Azon a képen a tegnap beújított (finomított, a két szélén, ívelt részek) diffúzor van.
Ma egy új beam winggel (zöld nyíl) és új kipufogókivezetéssel (piros nyíl) újítottak.
-
Thrawn
félisten
válasz
Motion_Blur #35435 üzenetére
Naneeee...
-
"B"
tag
válasz
Motion_Blur #35435 üzenetére
az..Sztrecssracsing Tökölön
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35426 üzenetére
De a nézőktől elveszik a spekulációk lehetőségét.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #35426 üzenetére
Viszont Gyuláméknak mekkora könnyebbséget jelent.
Lehet, hogy a FIA-nál megunták azt a rengeteg fasz teoriát és elméletet hallgatni az első boxkiállásig. -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35421 üzenetére
A disznósajtokat fel kell szeletelni a rajtnál, ez az egyetlen esély.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35416 üzenetére
Azt a duci oldaldobozt kéne jobban alávágni és a hűtőnyilásokat meg kisebbre (ugyanis ez a jelenleg még a 19000-es motorhoz lett tervezve). És az auto orra alatti részt is áttervezni. Pl. a BGP-nek van ott egy 'hóeke'-szerűség, ami növeli a leszorítóerőt és még a diffúzort is vadabb teljesítményere sarkallja. A hab a BGP-s tortán a doubledecker diffúzor, amit ha nem tiltanak be, szerintem minden élcsapatnak át kellene majd venni.
Egy jelentősen áttervezett autó biztosra fel fog bukkanni Barcelonára, de egy B autó az szerintem nagyobb falat és addigra nem készülhet el.
KERS: McLaren, Ferrari, Renault, BMW: pálya- és pilótafüggően. Ennyi, senki más.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #35407 üzenetére
Nyilván tudja hiszen szinte folyamatosan erről beszél.
Mostmár a McLaren helyében nem hezitálnék a KERS bevetésével. Sokat nem ronthat a helyzeten... (ha biztonságos)
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35412 üzenetére
Ja ezt még nem linkeltem, csak a BGP-s Speed.tv, Adam Cooper cikket.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35407 üzenetére
Hogyían tudhatnák, amikor az a hiba amit meg kell találniuk, nem létezik a CFD modellezésben és a szélcsatornában sem bukkant fel.
Csak a flow-vis és az anemometer maradt és a valóságban végzett vizsgálatok. Az autó valós viselkedés nem egyezik a modellezéssel.
Olvastad Mark Hughes (ITV-s) írását, amit linkeltem? A probléma akár az autó elején is lehet, azt okozva, hogy az autó diffúzora és hátsó szárnya körül már kevezőtlen légáramlati jelenségek jönnek létre és csökkentik azok hatékonyságát.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #35407 üzenetére
Sztem meg a brawn a meki, a McLaren pedig a Brawn. Vicces fiúk, gondolták az előszezonban poénból fordítva tesztelnek, a motor úgyis ugyanaz.
Majd Melbournre visszafestik a kocsikat és jót röhögnek. -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35404 üzenetére
A korlátozott 60%-os szélcsatornamunka első áldozata: a McLaren.
Ugyanis a McLaren azért szenved, mert az autón nem úgy viselkednek a légáramlatok, ahogy azt a modellen és a CFD modellezésben tették. Ezért kell a flow-vis, kideríteni, hogy hol van az a hiba, ami a modellezésekben nem létezik.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35390 üzenetére
Norbi bá sem konkrét, és ő sem tudhatja előre. Én egyharmadot tippelek, vagyis az első 5 futamon csak hatalmas mázlival csúszhat be valami dobogós eredmény. Az a hat futam is közel van az egyharmadhoz, úgyhogy Norbi bával azonos véleményen vagyunk.
Ha a BGP diffúzorát nem tiltják be, építeniük kellene egy MP4-24B-t egy überdiffúzorral, és akkor esetleg a szezon második felében már lehetne kaszálgatni, ha addig körbeverés lesz a többiek között, akár még 3-5 győzelem is elég lehet a címszerzéshez.
A BMW szakembere úgy látja, hogy nagyon egyben van az élmezőny, szóval óriási körbeverések is lehetnek, csapatok között és belül.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35385 üzenetére
Nekem meg komoly aggályaim vannak, mert egy igencsak pofás FOTA javaslat (12, 9, 7, 5, 4, 3, 2, 1) helyett választották Bernie javaslatát.
Team order? Mond valamit? Tiltva van, de az új érában már az első futamtól kezdve tolni kéne az egyik pilótát. Ez a McLarennél nem nagy probléma, de az se fenyeget, hogy a szezon első harmadában győzelemért küzdjenek.
Motiváció? A kevésbé jó autójú de jó pilótáknak?
Megbízhatóság? Egy gyors de, minden második harmadik futamon lerobbanó
(ami a csapat ügyetlensége, és ez egy technikai sport és még a konstruktőrök is az egyéni címet szertik a leginkább megszerezni, mert azért jár az 1-es rajtszám) autó nyerheti a VB-t.Konstans jó teljesítmény? Pl. egy gyengébb autójú pilóta hibák nélkül vezet, kihajtja a cuccot, és az győzi le aki minden harmadik futamon eldobja a cuccot saját hibájából és csak a technikai főlény az érdeme?
Motiváció egy VB esélyes pilótának pl. egy rossz rajt után, rossz kvali után? Emlékezz 8 motor. Letekerik a motort és végigsétakocsikázza a futamot motorkímélés céljából, vagy akár beleszínészkedi magát a kavicságyba.
És még folytathatnám, ha lenne kedvem.
Egy szó, mint száz: hülyeség.
Mondhatod, hogy ez a McLarennek pont kapóra jött. Talán, de ettől még elfogulatlanul nézve még mindig elég hülye egy ötlet. Elfogult válaszom: a Ferrari aggódott a leginkább a megbízhatóság miatt és a teszteken se voltak valami fényesek, szóval ez a Ferrarinak is kapóra jött.
De a team orderrel már lehet, hogy bajban lesztek.
(#35387) emre33: Motorkímélő módba kapcsol.
Ez a baj, hogy Bernie és a WMSC se gondolta végig minden szituációra kiterjedően, csak feltételezi, hoyg majd ölik magukat a versenyzők a győzelemért. Majd meglátjuk.
-
emre33
addikt
válasz
Motion_Blur #35385 üzenetére
Egy dolgot elflejtesz!
Forma 1 egy csapatverseny! Ezután mi lesz? 4 ember versenyét fogod nézni.
Ha a második lemarad pl 30sec-el, akkor az adott futamnak vége van. No izgalom..
SZAR SZAR SZAR
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #35340 üzenetére
Button iszonyat jól megy. Szerintem ő is élvezi..
-
RedWing
aktív tag
válasz
Motion_Blur #35338 üzenetére
Úgy legyen!
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35340 üzenetére
Button 1.17:979
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Motion_Blur #35339 üzenetére
1.18:071 Rosberg...
Button is 1:18 félben
-
copin
őstag
válasz
Motion_Blur #35267 üzenetére
Elég jól fizet a mercis győzelem. Ennyire gáz az új gép?
Ez a disznósajtozás pedig lassan hentes totyikká változtatja ezt a helyet. Volt már itt sonka is és még ki tudja mi minden.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35268 üzenetére
Arra nem vennék mérget, hogy ahhoz hasonló lesz. A Renault is cserélte a diffúzorát a tesztek alatt újra, de mégsem double-deckeres BGP-sre. Ahhoz komolyabban át kellett volna tervezniük az egész konstrukció hátulját.
Azt se tudom, hogy higyjek e a Turun Sanomatnak, bár nem igazán egy bulvárlap, a Brawn üzletről is ők írtak először. Jó informátoraik lehetnek, és Kimi és Heikki miatt is nagyon rajta van a kezük az F1 ütőerén. De, ha ez igaz, akkor le a kalappal a csapat előtt, mert ennyi cuccot megtervezni és legyártani hihetetlen meló és egyáltalán nem ilyen rövid időintervallumban születik egy ekkora update. Én csak a spanyol nagydíjra vártam ekkora javítócsomagot.
(#35269) Motion_Blur: Ezt én is felfedeztem. A Toyota fotózgatta magát.
Nézgetem az F1-Live.com galériáit, itt.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35253 üzenetére
Arról majd csak a stewardok dönthetnek. A dolog egyelőre csak vitatott.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Motion_Blur #35253 üzenetére
Mózli: "Az FIA jelenlegi álláspontja az, hogy a Williams és a Toyota szakemberei ügyesek voltak, és okosan kihasználták a szabály szövegezésében rejlő lehetőségeket"
-
O$zkł
aktív tag
válasz
Motion_Blur #35246 üzenetére
örök hála
-
Zoza24
senior tag
válasz
Motion_Blur #35233 üzenetére
vazze,Brawnék már most 1.20.1-ben járnak Jerezben, Raikkonen utolsó nap 1.20.4-ig jutott
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35226 üzenetére
Nyomasztó álom lehetett.
Én meg azt 'álmodtam', hogy disznósajtot eszek és kezdem unni.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35220 üzenetére
Már a csapból is disznósajt folyik.
A BGP-nek van ám egy másik telitalálat beceneve is. Izom GP!
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35216 üzenetére
Ha szeretjük, ha nem, ez lesz a menü: DEES-NO SHOYT
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35209 üzenetére
Ezt a videót Domenicalinak és di Montezemolonak meg ne mutassa senki.
-
"B"
tag
válasz
Motion_Blur #35209 üzenetére
aaaazt!!én is én is!!
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35205 üzenetére
A McLaren szinte mindig gyengén kezdi az évet. Tavaly is csak a Ferrari-betli miatt nyerhettek Melbourneben, most meg a mezőny végéről is kezdhetnek akár, de azt nem nehéz megtippelni, hogy pedálozni fognak ezerrel, ha kell összedobnak egy új autót, de el fognak mozdulni onnan ahol nyitnak, és 99,99%, hogy felfele.
És van különbség az idén sem, meg az idén nem között, pl. az az 1-es.
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #35205 üzenetére
Elég baj. Mármint ,hogy se a Renault se Merci nem lesz az élen... Remélem idővel ez megváltozik.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35179 üzenetére
Így van, a McLarennél nem fogyasszák a pilótákat, hanem megizmosítják. Kova is mclarenesítve lett, akárcsak korábban Lewis. Az is véznább volt első évében. A McLarennél még a szerelők is keményen trenírozva vannak csapattréningekkel. Ron perfekcionizmusa és maximalizmusa hatja át az egész csapatot.
De Pat Fry (az MP4-24 főtervezője) valahogy kisodródhatott ebből a hatáskörből...
...így Martin egyből a béka segge alól kezdhet.
Ron pont jókor köszönt le.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Motion_Blur #35170 üzenetére
Én így tippelném, balról jobbra és fentről le csökkenőleg
Ferrari - BMW - Mclaren
|
Brown - Toyota - Renault - RB
|
Torro - Williams - Force IndiaMeki, Brown dolgot nem tudom elhinni
Se azt, hogy a meki olyan 8. szinten lenne a mezőnyben, se azt, hogy a Brown az elsőn. -
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #35179 üzenetére
csak fura, hogy a többiek meg fogyni próbáltak
asszem alonso is 65 körül van nem? -
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #35170 üzenetére
Ó, de szép lett
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #35072 üzenetére
Brawn nagy tanár, az igaz.
Na most, ha jó az autó, akkor én inkább nem mutatnák meg mindent. Ha viszont annyira nem jó, vagyis csalnak, akkor itt szponzor fogó, és eladó szándék van.
Brawn nagy tanár. Én nem hiszem, hogy ekkora előnyük van. Trükközést, és összeesküvést sejtek.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35063 üzenetére
Na meg az a kegyetlenül bevágott oldaldoboz, minimális hűtőnyílásokkal. Röhelyessé teszi a többieket, ez az autó annyira kicsiszolt aerodinamikailag. Lehet mondani rá, hogy nem szép, és hogy ízléstelenül egyszerű a festése, de maga az autó aerodinamikailag telitalálat az új szabályokhoz.
Brawn vagy Button utalt is rá, hogy látnak olyan megoldásokat a riválisokon, amit ők már a szélcsatorna fázisban rég elvetettek. Vagyis néhány csapat jelenleg rossz utakon jár, és ha a BGP lendülete a futamokon se fog elfogyni, a többieknek át kell gondolniuk, hogy hogyan tovább, és útmutatásért a Disznósajtra kell tekinteni.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #35065 üzenetére
Na igen. Azért csak egy egyéni VB címhez is hozzásegítő motor van a seggükben. Azt is kétlem hogy a Honda motorjával meg tudták volna csinálni ugyanezt. Amikor erős volt a Honda motor akkor álatlában füstölt is, ha pedig nem füstölt akkor gyengusz volt.
-
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #35059 üzenetére
jól mondja Felipe, de még jobban fogalmazott a hét elején Brawn mikor azt mondta h az ellenfelek lassuak, a két nyilatkozat között az a különbség h ez 1:18 végi idő amit a bgp tud engem egyaltalán nem lepett meg, tavaly a gyenge rönora mikor felkerültek a slickek 1:18 közepét ment vele FA, ja h az 2008as aeroval futott kör volt? nos az ezen a lassu kanyarokkal teli pályán nem igazán számít + az idei és tavalyi diffuzór között ég és föld a különbség az előbbi javára; kis szárnyak/aero elemek nekem mindig is csak az autó csúfító elemnek mínősültek most h nincsenek a légellenállás kisebb lett; szal ha lett volna valahol tippelgetés a köridőkre a barcelonai teszt előtt én 1:19.0-t jelöltem volna
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #35063 üzenetére
Ezt én is olvastam, pont akkor jutott eszembe, hogy más tiszta pályán gyorsnak lenni, meg más verseny közben a többieket figyelembe véve.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #35056 üzenetére
Ugyanez jutott az eszembe ma délután.
hunnylander: Viszont 98'-ban amikor hasonló kaliberú szabályváltoztatások voltak akkor kb. ugyanekkora előnye volt a McLaren-nek az év elején. Az első futamon Melbourne-ben szépen kapott egy kört mindenki.[link]
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #35059 üzenetére
Ha tényleg tisztán ennyire gyorsak érdekes lesz megfigyelni mire mennek vele a pályán.
Pl simán el tudom képzelni olyan helyzetet, hogy valamelyik élcsapat a KERS-sel lenyomja Brawnékat az egyenesben, az meg hiába lenne sokkal gyorsabb a kör maradék 80 másodpercében, a kanyargós részen nem tudja megelőzni. Az egyenesben a KERS miatt pedig megint nem...
Érdekes csaták sülhetnek ki ebből.Lehet, hogy emiatt pl az optimálisnál sokkal kisebb leszorítóerőre lesznek kénytelenek állítani a disznósajtokat, így viszont már nem lesz olyan jó az overall speed...
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35044 üzenetére
Méghogy a radikális szabályváltozások nem keverik meg az erősorrendet. Mindenki marad ott ahol volt. Ment a duma. Hát úgy néz ki hogy megkeverte, egyiknek hopp, másiknak kopp.
Lehet szkeptikusnak lenni, hogy csalnak valamivel, de egyre inkább úgy érzem, hogy nem tesznek ilyet. Egyszerűen meglátszik, hogy egy évet beáldoztak, és most formulaváltás volt és ilyenkor hatványozottan értékes a fejlesztési idő (főleg ha valakinek 4 szélcsatornája van), mint egy már begyepesedett formulában, ahol a kicsik reménytelenuül próbálják utolérni a nagyokat akik szinte már bebetonozták magukat az élre.
A McLarennek a lehető legrosszabbkor jött ki a lépés egy VB címért való hajszára, pont az elmúlt évtizedek legnagyobb formulaváltásakor.
Bár még mindig jobb, mint két szék közé esni, de meglehet, hogy a tavalyi cím árát még idén is törleszteniük kell.
-
Bermi
aktív tag
válasz
Motion_Blur #35044 üzenetére
egyszerűen hihetetlen, drukkoltam mindig Buttonnak, hogy jó kocsi legyen alatta, de....
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #35044 üzenetére
bakker mért hozták későbbre az időmérőt??
de jó lenne ha reggel 5kor lenne, akkor még meg tudnám nézni -
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #35044 üzenetére
hajrá brawn, harjá félighonda
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35027 üzenetére
Ron 'elismerte, hogy baj van'. Tehát akkor nincs baj a logika szerint.
Ugyanis azt mondta, hogy le vannak maradva a tervezéssel és a gyártással, ezért csak az utolsó pillanatokra készülhet el az autó, és akkor még hol van a végleges cucc optimális beállításai.
Valahol olvastam, hogy egy McLaren szerelő/mérnök mondta, hogy most isszák a levét a tavalyi szezonvégi fejlesztési hajszának. Nem lepődök meg rajta. A McLaren még Interlagosra is új szárnyat fejlesztett, ilyet még a Ferrari se csinált tavaly.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35012 üzenetére
A McLaren egy félelmetes stintje ma dél körül...
...kapaszkodj meg, jó erősen!
1:26.360, 1:25.236, 1:28.531, 1:23.998.
Egyébként nem volt még GP szimje, tudomásom szerint és biztosra veszem, hogy csak Jerezben lesz nekik. Még jó hogy ott lesz a Brawn etalonnak.
-
Bermi
aktív tag
válasz
Motion_Blur #34996 üzenetére
az a baj, hogy se az bwinnél, se a sportingbetnél nem lehet még az első futamra tenni, pedig jó szorzója lenne, annyit én is megkockáztatnék.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #35008 üzenetére
Mik lesznek így majd a futamokon az option gumikkal, ami két fokozattal lesznek lágyabbak a prime-nál.
Lehetséges gumitaktika egy forró/gumievő pályán: két-három etap a prime-on, és egy gumikenős bohóckodás egy ultrarövid etap erejéig. Ütköző taktikákkal mehet az oda-vissza előzgetés, főleg ha az új aeró és a KERS is partner lesz ebben.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #35003 üzenetére
-
Bermi
aktív tag
válasz
Motion_Blur #34986 üzenetére
remélem sokat nem csúszik, nagyon várom a mai időket.
(#34981) hunnylander: Brió nyafogása, ebből még lesz valami, folytatódik a diffúzot ügy
-
30z.Samu
titán
válasz
Motion_Blur #34932 üzenetére
Hogy az Istenbe tudta így ott hagyni? KERS?
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #34979 üzenetére
Annyit szerintem nem, a Meki a beállításokkal is el van még maradva. Alig használják pár napja a közel végleges aerót. (Első szárny, top body, floor, szabályos hátsószárny). Pl. az eddig látott 09-es hátsó szárnyak nem is voltak szabályosak.
(#34980) D@ni88: Ez az új "top body".
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #34977 üzenetére
És doubledecker.
Most olvasom, hogy Briatore már nyafog is ezek ellen, lehet, hogy az ő konstrukciójukhoz egy nagyon nehezen lenne koppintható, és időbe is telne. Briós lehet, hogy be fogja panaszolni az überdiffúzoros autókat.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #34977 üzenetére
na de itt más a motorborítás a kipufinál a mekinél, régen ott ilyen szürkés félkörbe votl a kipufogó...
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #34938 üzenetére
nem elhinni, elképzelni kell...
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #34968 üzenetére
Nem igazán altatnak, csak még nincs kész a csomag, kell még az az 5 tesztnap.
Részletekbe nem mennék bele, ott van az Atlas-on a véleményem az MP4-24 topikban. Várunk egy új diffúzort, mert az nem fair, hogy a Disznósajtnak van a legkirályabb. Pont egy olyasmi hiányzik a Mekiről, és azért küszködik a tapadással. A mostanit csak az összehasonlító munkákra tarthatták meg, és Portimao után le is lett butítva a 2008-as szárnyhoz. És ezt az Autósport szakmai cikkeit író illető (Craig Scarborough) írta egy premium cikkben (mármint az infill elemet).
További optimizmusért olvasd el Ron Dennis ma publikált nyilatkozatát.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #34968 üzenetére
Mind1, a Mclaren altat mint az Óvónéni, a Ferrari meg csutkán járatja a gépét.
Amúgy Massának csak valami 5 körös etapja látható csak, vagyis abból nem lehet következtetni... Sztem -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #34965 üzenetére
Kihagytak belőle egy boxkiállást, egyértelmű. De attól még jó idők, de még Button übereli.
Már én is néztem, de így már nem lehet hova tenni, hogy konkrétan mely körök a versenyszimuláció. Button délelőtt nyomta le a GP-jét, úgy tudom.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #34964 üzenetére
mod: a minimum súly alatti trükközés meg poénnak elmegy
Van jobb ötleted? Csalni az a legkézenfekvőbb. Az autó súlyelosztása nagyon jó, a KERS se kavar bele, és ilyenkor a ballaszt egyrésze csak azért kerül az autóba, hogy meglegyen a minimum súly. Beállítást finomítani nem kell sok ballaszt, ha ideális a súlyelosztás alapból. Ha nem lenne tiltva, az autók sokkal könnyebbek lennének a mai technológiák mellett.
-
Bermi
aktív tag
válasz
Motion_Blur #34932 üzenetére
állva hagyta
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #34938 üzenetére
4 szélcsatorna, végre jól bekalibrálva.
Newey is nyafogott ellenük, és a Honda kezdte a leghamarabb és a legnagyobb elánnal a 2009-es autó munkálatait.
(#34938): Ha Sanyi bát gyengébb napján ötvözöd Czollner Gyulával, kapsz egy James Allent.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #34848 üzenetére
mondjuk a Beawn fiokákon kivül Heidfeldet és Webbert is elégé aqlacsony eséllyel taksálták. Kovalainen 1:15-e pedig állatira húzós volt! Kovának kb 1 mp-cel gyorsabb verda és Hamilton év közbeni kihullása kellene. Ezekre külön-külön is kicsi az esély, habár Hamilton még jól összetörheti magát a szezonban, ha így folytatja!
-
laci666
senior tag
válasz
Motion_Blur #34919 üzenetére
Nemtom minek takarják le azt az ócska vasat biztos óvni akarják a többieket nehogy lemásolják
Mester meg nem hit a fülének amikor mondogatták,hogy valami gáz van a Mekivel és inkább saját szemével is meg akart győződni róla. -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #34927 üzenetére
Ami azt jelenti, hogy a BGP 001 'alázni' fog minimum az év elején, vagy...
...a minimum súlyhatár alatt van, szponzorcsalogatás nemes céljából.
(#34927) Motion_Blur: Ott kiélhetem anglomán hajlamaimat és nem kell fordítanom.
Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép PC Játékra! I3 10100F / RTX 2060 12GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Apple iPad Air 4 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
- Beszámítás! Apple Mac Studio M2 MAX 2023 32GB 512GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest