- Google Pixel topik
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Magisk
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ár-érték bajnokot avatott a Poco?
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
Aktív témák
-
copin
őstag
válasz
Nowhereman #43245 üzenetére
Kubikanak legalabb volt koze a VB cimhez, tejfelrol csak annyi emlekem maradt hogy allandoan beragadt moge valaki (altalaban Alo, de a mai aldozat Sonka volt).
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #43245 üzenetére
"a múltkor 1,5mp-cel a vége elött vágott egy tökéletes kört, most meg miután nem tudja megtalálni a beállítást, a q3 végén meg vaktában belövik neki a szerelők az autót..."
Ezt Te mázlinak nevezed?
-
aesir
veterán
válasz
Nowhereman #43185 üzenetére
Valamint Raikkonen és még sok másik autója is romhalmaz lenne, merthogy nem csak ők ketten vágtak sikánt.
Mellesleg ez a romhalmaz duma kicsit "szar", mert ha ott korlát lenne, akkor nyilván egyikük sem próbálna vágni akarattal, továbbmegyek... kiemelten figyelnének arra, nehogy a korlát "alatt" kelljen átmenniük. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #42454 üzenetére
Ha Rubens marad az első, akkor Button 10 helyett csak 8 pontot kap, amivel még a végén akár hiányozhatott volna. Elég ha pl.: Vettel nyer, és Button kiesik, máris elég szorossá válna a pontszámla.
Tudom, hogy ki-miért van ott, csak azt mondom, nem sok értelme van ott lenni. Minden pilóta célja, hogy VB legyen. Nekik esélyük sincs, mert legjobb esetben is csak VB 2. helyen végezhetnek a csapattársuk mögött.
-
Male
nagyúr
válasz
Nowhereman #42455 üzenetére
Vagy nagy matrica az autókon, amin a másik sorozatot reklámozzák
Ilyen módon nem lehet bennttartani egy csapatot, vagy legalábbis nem érdemes. -
madstunt
addikt
válasz
Nowhereman #42458 üzenetére
váltólátvány alergiás
emmilyn?
-
P00By
nagyúr
válasz
Nowhereman #42455 üzenetére
Nem rossz!
Barthezz2: Az nem kevés...
-
JJános
addikt
válasz
Nowhereman #42228 üzenetére
Én azt látom Vettelnél, hogy nagyon gyors, és konstansan, persze ha tud menni. Nem ismerem eddígi pályafutását, de biztos vagyok benne, hogy tud előzni.
Massa körönként talán 4-5 tizeddel volt lassabb, és ahol lehet előzni, ott a kersel gyorsabb volt. Azt mondom várjunk, mert meg fogjuk látni, hogy tud előzni.
-
JJános
addikt
válasz
Nowhereman #42213 üzenetére
Az a gond, hogy ez ennél sokkal öszetettebb, mint gondolnánk.
Vettel gyors, megbízható, bár fiatal.Amikor beragad valaki mögé, és ez már régi trükk, ezt te is tudod, jobban mint én, hogy meghatározó szerepe lesz a taktikának. Meghatározó szerepe lesz a boxban eltöltött időnek, tevékenységnek.
Egy Kers-el szerelt autó ott nyomja a gombot, ahol tudja, hogy a mögötte lévőt távol kell tartania. Aztán a kanyarokban mennyi előzési lehetőség van, egy másik kérdés.Pont a Barika esete a kis Piquet-vel mutatja, hogy nehéz előzni. mózlinak ara kellene hogy gondja legyen, hogy legyen több előzés. Hiába volt Vettel legutóbb is sokkal gyorsabb, nem tudta érvényesíteni. Én örülök, hogy nem kockáztatott.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #42213 üzenetére
Egyetlen alkalmat tudok mondani, az volt Vettel legszebb megmozdulása nálam..de ezt már írtam, tavaly Interlagos Hamilton megelőzése.
De az tényleg feltünő hogy mennyire be tud ragadni...azon a pályán ahol pl. bentmaradt Hamilton mögött, ott Webber megelőzte a KERS-s Kovalainen-t, vagy Button a KERS-s Hamilton-t, vagy Rubinho (végül) a KERS-s Piquet.
Most Massa mögött utazott végig, leragadva annál a problémánál hogy a másiknak KERS-e van, elfeledkezve arról hogy ő viszont lényegesen gyorsabb. -
válasz
Nowhereman #42213 üzenetére
Schumi egyébiránt nagyon sportszerű volt, de a pályán verseny volt, ahogy Palik mondaná. A csapatdöntések meg más lapra tartoznak. Vettel sokban hasonlít rá, de tényleg nem látom én se annyira agresszívnak.
Olyan versenyzők kellenének többen, mint Prost vagy Senna volt. Ötletes, mindig kitalál valami okos trükköt és gyors.
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
Nowhereman #42126 üzenetére
Én ha kiszáll a Ferrari, Renault, akkor befejeztem az F1-nézést -
Pá
addikt
válasz
Nowhereman #42126 üzenetére
Kibaszottul nem értem Mózlit.
Elvileg azért ragaszkodik a költségsapkához, nehogy véletlenül még 1-2 csapat lelépjen mint a Honda.
Nah most ha továbbra is erölteti a szarját akkor 3-4-5 csapat BIZTOS, hogy lelép.
Ha meg engedne, akkor LEHET, hogy lelépne kb 1, de még az sem biztos, mert ettől függetlenül a csapatok még támogatják a költségcsökkentést és a FOTA-n belül kidolgoznának egy olyan koncepciót, ami NEKIK jó, így elvileg mind tudna maradni.Tényleg nem értem miért fontosabb Mózlinak, hogy igaza legyen. Vagy lehet tényleg ovóbácsinak hiszi magát és azt hiszi jobban tudja mi kell a csapatoknak, mint Ő maguk?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #42126 üzenetére
Respect Maranello!
-
shteer
titán
válasz
Nowhereman #42126 üzenetére
nem logikus döntés lenne
-
hunnylander
őstag
válasz
Nowhereman #42090 üzenetére
A kommerciális jogokat a Formula One Group birtokolja. Ők zsigerelik ki mind a nagydíjrendező helyszíneket, mind a csapatokat. Az FIA 'csak' zsarnokoskodik és szabályozza a sportot, nem a legideálisabb módon, a főszereplők kizárásával.
A Group kb. 70%-a a CVC Capital Partners-é, kb. 20%-a a JPMorgan-é, és a fennmaradó 10% Bernie családjáé.
A CVC és a JPMorgen vág zsebre a legtöbb pénzt. Néhány morzsa leejtésével gondoskodhatna róla, hogy a kis csapatok is virulhassanak.
Van egy érdekes Joe Saward írás a helyzetről: A story of Formula 1 and a big fat cow… Aki tud angolul, annak figyelmébe ajánlom.
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
Nowhereman #42001 üzenetére
Én azt mondom az F1-ben sokkal de sokkal jobb pilóták vannak mint Bari!
És ez a véleményem nem fog változni! -
-XadAnuX+
őstag
válasz
Nowhereman #41946 üzenetére
Az az eset nagyon durva volt, még ha lekörözés lett volna, azt mondom, hogy belefér, de hogy versenyben voltak mind a ketten, ez így mindent elmondott Bari-ról
-
Peat;)
veterán
válasz
Nowhereman #41946 üzenetére
Csak nem Kimire gondolsz?
Én is ezt nem vágom, Kimi másfél éve mondogatja, hogy majd megmutatja meg minden, erre az alacsonyabb fizetésű versenyző társa sokkal többet nyújt és többet küzd, igaz annak ki is fogy az üzemanyag, Kiminél ez nem fordulna elő ha kevesebbet tankolnának akkor sem.
Én tavaly még kivártam, de idén nálam egyértelmű, Kimi gurul a lefele a lejtőn, (de még ott sem előz!
).
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #41933 üzenetére
Egyetértünk, 3 év után most jöhet el újra Webber nagy esélye Monacoban. Kíváncsi vagyok tud-e élni vele.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Nowhereman #41933 üzenetére
Button sem ment rosszul 2004-ben. Én még nem írnám le.
-
JJános
addikt
válasz
Nowhereman #41238 üzenetére
Közben rájöttem. Valami motoszkált bennem. nem tudtam figyelni, mert ma egész nap a motorommal voltam elfoglalva.
Itt a tavasz, én meg döngettem egyet.Persze jó lenne, ha lenne a gyengébbik nemből is pilóta, de szvsz. ide férfi kell.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #41244 üzenetére
Lehet azért fizetnek 3évre, hogy fent legyen a tankoló emberkén a reklám, közben nem tudják ,hogy jövőre nem lesz tankolás..
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Nowhereman #41241 üzenetére
Csak most nézem, hogy írtál
Szerintem nem túloztam, csak nem akartam konkrétan személyeket írni, így általánosítottam, erre ez nem tetszikNagyrészt egyet értek veled és írtam is, hogy nem feltétlen a korról van szó. Írhatsz bármit én Rosbergben reménykedem. Webbert nem küldeném sehova. Kova és kispiké mehetnek. Coulthard meg már elment aki jó példa volt. Barika meg kérdéses, bár eddig eléggé elverte Button.
-
Yahhher
aktív tag
válasz
Nowhereman #41244 üzenetére
potom pénz forma 1-ben?
Az mi? :-) -
JJános
addikt
válasz
Nowhereman #41075 üzenetére
A kérdés jogos!
és nevető smile most nincs.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #41004 üzenetére
Nem is kell
, de MS kapcsán mint a kategóriája legnagyobb bajnokáról beszéltem, így a motorosoknál Agostini a mérce (15vb cím)
-
biker
nagyúr
válasz
Nowhereman #40952 üzenetére
ráadásul ha jól tudom, a kocsi kerülhet max 40 millába, a fizetések, PR költségek és a motor nincs korlátozva
1: pl ferrari, maga fejleszti a motort és a kasztnit, miért ne tehetné meg, hogy azt mondja, a 300millás költségből 260milla a motor, 40milla a kasztni?
2: vagy a mclaren (úgyis megy nekik) azt hazudja, hogy mindenki havi 2milliót keres náluk, oda megy el a pénz, és az emberek ajándékba adják az alkatrészeket, amit a 7végi bolhapiacon vettek
szerintem ez a limit több sebből vérzik, mint a dupladiffúzor szabály
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
Nowhereman #40952 üzenetére
Szerintem ők sincsenek már totál képben.
Amit csinálnak egy nagy cirkusz, csak sajnos ezzel az F1-nek ártanak. Szerintem. -
SzalaiG
addikt
válasz
Nowhereman #40920 üzenetére
Csak végre dobogót érjen!
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #40918 üzenetére
Igen, meg minta még a felső légbeömlő 1 milliméterrel rövidebb lenne.
Szvsz ezen a gyenge minőségű képen max. csak a módosított kipufogó ami biztosan látszik, esetleg még a motorborítás de én még abban sem vagyok biztos.
-
AMD Power
titán
válasz
Nowhereman #40905 üzenetére
Teljes mértékben igazad van. Ezt két öreg faszi* hanyagolni kéne már.
-
copin
őstag
válasz
Nowhereman #40820 üzenetére
Force India?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #40802 üzenetére
Gondolom üres tankkal. Mást nem nagyon tudok elképzelni. Ez lenne a pozitív oldala a történetnek
-
puttputt
őstag
válasz
Nowhereman #40783 üzenetére
Persze.., így van. Minden második esetben visszakérdeznek rádión, hogy "helyes-e, ha ide, meg oda kanyarodok...". Lehetne az, hogy versenyzés helyett esetleg leülnének társasozni, vagy szöveges formában döntenék el, ki lett a nyertes
Ez újfent egy totális baromság megint "Mr. F1"-től... pardon... miért ő irányít még?
(Ez is olyan rang, amit csak a halál beállta után lehet elveszíteni?)
Amúgy, a kép mindent elárul..., főleg a cikkíró álláspontját
/Esetleg beültethetné Beckham-et az egyik autóba..., kíváncsian várjuk/
Van egy v. két amerikai nőci (talán Nascar-ból? az biztos, hogy egy fekete hajút láttam anno egy videóban), akiknek komoly esélyei lehetnek... egy US-beli gyártóval be is szándékoznának szállni a F1-be.
A Vettel-Webber páros talán a legszimpatikusabb F1-istállón belül /emberileg/. Egy cikkben írták is, hogy milyen jó náluk a hangulat...
Azt a "pár" vb-címet sem érte volna el talán Schumi, pl. Ross Brawn (+Patrick Head?) nélkül...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #40783 üzenetére
Az ideális Formula-1-es versenyzőt következőképpen jellemezte a sport irányítója: „Egy hölgy, aki zsidó és fekete."
Kicsit lassan kapcsolt. Már 1,5éve megmondtam, hogy Börni ezt akarná. Ebben lenne igazán nagy pénz.
És őt más nem érdekli, csak minél többet összeszedni...Ha lenne ilyen versenyző, már a első évében el lenne intézve, hogy ő legyen a VB.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #40783 üzenetére
Hülye vén fasz...
-
Csabee.
nagyúr
válasz
Nowhereman #40704 üzenetére
mi az a DDD ?
-
!Overdose!
őstag
válasz
Nowhereman #40646 üzenetére
Félreértettél. Én a Button-gate-tel tisztában vagyok.
Én az arcos megjegyzésre kértem bizonyítékot. Nem várom el, hogy megkeresd, de ez így elég hihetetlen lásd be!
-
!Overdose!
őstag
válasz
Nowhereman #40627 üzenetére
"Arcoskodásban pedig szerintem az egyik legmaradandóbbat Button alkotta még anno, mikor azzal az indokkal nem ment vissza a Williamshez, mert nem akar egy 1 másodpercel lassabb csapattársal(Webber lett volna az(sicc!)!!!) egy csapatban lenni!"
Bizonyíték?
Én eddig úgy tudtam, hogy azért nem ment végül a Williamshez, mert elvsztették a BMW motorokat. Mellesleg a Button-gate miatt nem tért vissza Hakkinen sem, de az most mellékes.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #40627 üzenetére
Teljesen az jön le ebből a KERS-es dologból, hogy akiknek nincs, azok teljesen úgy adják elő a dolgot, mintha a KERS egy szabálytalan eszköz lenne, amivel a többek nagy előnyben vannak. Barrichello is integet, mert nem tudja megelőzni Piquet-t, mert neki van KERS-e.
Vettel is már majdnem sajnálta magát, hogy Hamilton a KERS segítségével meg tudta előzni.
Hát istenem, tegyék be a saját rendszerüket, ha szerintük még ők vannak hátrányban.
Kimin kívül senki nem érdekel a futamokon, de most szorítottam Piquet-nek, hogy minél tovább Barrichello előtt tudjon maradni, mikor láttam, hogy ez a madár integet, mikor versenyben vannak. -
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #40627 üzenetére
Sztem Rubinho készen van
Én feltételeztem hogy a legjobbat hozza ki belöle ez az utolsó utáni, de nagyon nagy esély. Viszont sajnos nem ezt láttam.
Ahogy Kimi-nél pl. úgy Rubinho-nál is észrevenni ha nem önmaga, ...márpedig az a versenyző aki ott integetett Piquet-nek, az nem egy összeszedett, eltökélt hozzáállást mutatott.
Mert miért is pazarolja a kezeit integetésre? Oké egyszer-kétszer kibukik az emberből hiszen az ő számára oly fontos eredmény múlik rajta.
De egyfelől Piquet-nek legalább olyan fontos volt, hogy mutasson valamit (ha nem fontosabb, gondolván arra hogy akár évközben is repülhet), másfelől lehet hogy a másik élvezi...ne legeyn már ennyire görcsös.
Amikor tavaly Vettel megelőzte Hamilton-t az utolsó versenyen az pl. nekem tök tetszett töle, az egyik legjobb pillanata volt amit nekem mutatott, hiába kerülhetett volna Hamilton VB címébe...mert csak így életképes szvsz a dolog, ez a Formula One verseny.
Rubinho az öreg Brazil, mutasson valamit Piquet-nek a fiatal Brazilnak fineszből-technikából.
Integetni gyakorlatilag mindenki tud...állítom hogy a jogsi megszerzése után az az első amit profi módon alkalmaz minden autóvezető.Oké kibukott belöle, láttuk-értjük...de aztán már kicsit túlzás volt, olyan érzésem volt mintha az integetés már a vezetés rovására ment volna.
Nem volt kerek a dolog semmiképpen sem. Pont mint korelnöknek, és futamok számában rekordernek..kellene példát mutatnia.
Ehelyett egy teljesen szétesett, kicsit színpadiasan vergődő versenyző benyomását keltette. Elég széles a pálya...Webber milyen gyönyörűen előzte meg Kovalainen-t..íven,..nagyon szép volt. Az a valami.
Sajnos Rubinho-ból nem hozta ki a jót,..ami egyébként benne van, és ennek a legfőbb oka sztem ő maga sajnos. -
hunnylander
őstag
válasz
Nowhereman #40627 üzenetére
Bahrein vonatkozásában igazad van.
LH köridő-átlaga: 1:37.022
HK köridő-átlaga: 1:38.000 Csak 978 ezred.FA köridő-átlaga: 1:37.561
NP köridő-átlaga: 1:37.778 Csak 217 ezred. Piquet nem is ment rosszul.(forrás: autosport.com)
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #40621 üzenetére
"Buttonnak eddig mindig jól jött ki a lépés, Birkának távolról sem..."
Ennyivel letudod a témát?
mod: egyébként azt tudja már valaki, hogy miért integetett?
-
Pá
addikt
válasz
Nowhereman #40196 üzenetére
Egy pecaboton lógatja előtte Sutil arcképét.
-
Depression
veterán
válasz
Nowhereman #40196 üzenetére
Arra a taktikára én is kíváncsi vagyok.
-
puttputt
őstag
válasz
Nowhereman #40119 üzenetére
Közben meg elrabolják a beduinok
Amúgy, nem lenne már rossz egy "átlagos" futam, megszakítás-balhék nélkül..., ennyire azért nem kéne cirkuszosra venni a figurát. Másik, h. szerintem pocsék helyekre viszik a csapatokat... miért nem jó nekik Európa? Miért erőltetik annyira az ázsiai futamokat, ha úgyis ez a vége, előreláthatóan...
Nekik ott van az Ázsia Futam
-
JJános
addikt
válasz
Nowhereman #40074 üzenetére
Én már a Ferrarit nem is értem. lehet ennél mélyebbre zuhanni? Várjuk, hogy meggyőzően javuljon, és helyette csak gyengülnek. Ott valamit nagyon át kéne gondolni.
Egy pár fejnek már porba kellett volna hullni.
Force India tényleg javult. Ferrari 4. pontmentes versenye? Ez kemény.Sziszi: Bocs de kis Piquet nem számoltam.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #40052 üzenetére
Egyértelmű.
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #39969 üzenetére
Engem annyira nem zavar, tehát felőlem nyugodtan süketelhetsz.
Azon a bizonyos ausztrál futamon 8an értek célba úgy hogy de la Rosa volt a nyolcadik 5 kör hátránnyal. Már nem tudom hogy mi történt vele, valszeg kiállt 5 körrel a vége előtt. Itt lett Webber ötödik. Bővebben: [link]
Amúgy ez a verseny kezdődött úgy hogy Ralf a rajt után kb. 250nél megmászta Barrichellot majd ezen meglepődve az első kanyar közepén még összeakadtak vagy 6an.
Ezzel szemben itt a 2007es USA GP végeredménye: [link] A tök újonc Vettel-t csak 4 tizeddel előzte meg a jóval tapasztaltabb Webber-t a befutónál.
-
Jadro
veterán
válasz
Nowhereman #39912 üzenetére
A félbeszakított versenyen ment a rinya hogy nehogy folytassák. Oké végülis gáz volt a pálya, de már a szünet elején csak az érdekelte hogy nehogy folytassák. A múltkori versenyelőtt is rinyált a feje hogy jajj jajj ez sok ez a víz. Persze a versenyt sikeresen lefutották, sőt csak 3-an estek ki. A legújabb pedig az említett Vettel ellenes siránkozása, miközben az ő beállításaival megy. [link] Példát vehetne a csapattársáról és végezhetné a dolgát! Nem rossz versenyző amúgy, csak ez így egymás után volt kicsit sok.
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #39934 üzenetére
Igen, csak Webber előtt akkor kiesett a fél mezőny (vagy inkább 2/3) Vettel elől pedig nem. Mondjuk az is igaz hogy a BMW jobb autó volt akkor mint 2002ben a Minardi. Mindenesetre Webber amolyan Zsóti módra szerzte az első pontjait.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #39934 üzenetére
"Mindketten 1 pontot zsákoltak az első futamukon, csak ehhez Vettel egy BMW-vel a szezon legtágasabb pályáján 1mp-vel lassabb autókat kisérgetve lett 8., míg Webber egy Minardival klassziskkal jobb autókat maga mögé utasítva lett 6."
És ez mit bizonyít?
Schumi meg pár méter után leégette a kuplungját az első versenyén... nagy kaland.. -
7Heads Drago
veterán
válasz
Nowhereman #39921 üzenetére
14:3-ra verte minden csapattársát
Csak ennek a gyereknek ólomból van a lábba, és zsinóron húzzák az autóját.
Ha olyan nagyon tud a Webber miért nem ő állítja be a saját autóját? -
Pá
addikt
válasz
Nowhereman #39921 üzenetére
Ez csak Vettel érdemeit növeli.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #39762 üzenetére
Igen, jóval...nagyságrendekkel kevesebb hiba volt, ..bár az az egy az pl. a 8. VB címébe került Suzuka-ban szvsz
De MS-re oda is kellett figyelni, mert szvsz nem véletlen hogy alatt jól müködött az autó, valszeg megtudta könnyíteni a mérnökök munkáját.De most az akkori időkhöz képest kicsit szétszaladt a ménes, nem csak az autó neghibásodására gondolok..hanem mintha nem lenne igazi csapás, nem lenne aki rázná a kolompot. Mennek még mert a megszerzett tudás nem tünik el hipp-hopp...de kellene egy karakter.
-
copin
őstag
válasz
Nowhereman #39307 üzenetére
Itt csak egy alkatrész miatt nyafog. Nem tudom meddig tart ezt pótolni, de speciel lehet szélcsatornában is kialakítani (sőt, ott kell).
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #39282 üzenetére
Webber-nek kinézne már egy futamgyőzelem..
Egyébként ha Trulli nem töri meg magát, akkor Toyota is győzhet.
Hamiltonnál is kinéz a dobogó szvsz mint az egyetlen KERS autó, azért bízom benne hogy futamon ez számít valamit...bár én a rajtban nem bízom..itt tipikusan tök nagy kavarodás lehet az első kanyarban -
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Nowhereman #39307 üzenetére
Ott a pont.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Nowhereman #39282 üzenetére
RB szempontból egyre bizakodóbb vagyok, de ismerve a megbízhatóságot a csapatnál és Webber szerencséjét nem akarok elkiabálni semmit.
-
JJános
addikt
válasz
Nowhereman #39246 üzenetére
Mert bejön neki ez a pálya. Egyébként, meg sohasem tagadtam, hogy Barika jó versenyző. Azt mondom, hogy pár körön belül mindíg nagyon jó, de hosszú távon gyenge.
Ha mondjuk 15 körös verseny lenne, lenne esélye. Más kérdés, hogy nem nagyon bírom.
Pá: Sejtettem, hogy kevés benya van, de azért akkor is szép volt. Végül is, ha a lágy gumi nem sokat bír, pár kör után érdemes kijönni.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #38998 üzenetére
Addig nem lehet kijelenteni, hogy előny, amíg nem próbálják ki nélküle.
Most lehet, hogy a KERS miatt nem tudták megelőzni Alonsot, de nem tudhatjuk, hogy KERS nélkül mi történt volna.
a. Ugyanolyan "lassú" marad a gép, és könnyedén megelőzik.
b. Sokkal jobb egyensúly, amivel jobban nyomhatja neki (ez sokat számít, mert ha nem jó az egyensúly óvatosabban fog menni a pilóta, nehogy hibázzon), és sohasem kerülnek előzési távolságba Webberék.Talán a hétvégén kiderül, hogy mit ér a KERS, ugyanis a Ferrari nem fogja használni.
-
#95904256
törölt tag
válasz
Nowhereman #38998 üzenetére
Ha automata vezérlése lehetne a szárnyállításnak, már biztos "rácuppantak" volna...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #38852 üzenetére
A Mclaren sem tagadhatná le. Csak a saját autójukba tették be a javított verziót.
-
DigitXT
félisten
válasz
Nowhereman #38852 üzenetére
Erre a részre gondolsz?
"most nyolcszor kell állítgatni valamin, aztán a kijelzőn
ennek ellenére nem az jelenik meg, amit szeretnénk" -
puttputt
őstag
válasz
Nowhereman #38852 üzenetére
Azért, azt bírnám, ha előugrana nekik menetközben (LCD-n) egy BSOD:
"0x00000DRIVER exceeded limit - please contact to your hardware vendor..." -
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #38746 üzenetére
Figy. Hamilton egyenlőre annyit csinált a Melbourne-i nagydíjjon, hogy feljött a 4. helyre, megtett mindent a pályán amit kell, így volt?
Ebből nincs 10milla kár. A 10 milla kár onnan ered, hogy valaki azt mondja neki hogy engedje el a mögé került versenyzőt, majd azt a versenyzőt vizsgálatra jelentik.
Ebben semmi szerepe nincs Hamilton-nak. Amennyiben a csapat ezt mellérakja akkor valóban lehet kétversenyes eltíltás, ezt azért látni kell. Azt meg hogy Hamilton nem rakta rendbe azt amit a csapata összehozott, megjegyzem ellentétesen a csapat szándékával? Igen ebben hibás, ebben egyetértünk. De aki odaveszi magához az nem feltétlen vállal fel 10millás kárt, ez egyszerűen csúnyán nem igaz. Hamilton a két futamon behozta az autóját, nem ütközött, pedig ahogy megy abban benne van.
Kovalainen persze nem okozott kárt, összesen a két futamon ment kb. 400métert.
Úgy könnyű nem felkavarni a vízet ha bele se lépünk. -
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #38746 üzenetére
kieg: Egyébként az szerintem külön vicces hogy most azért szemét mert nem mondott ellent a csapat utasításának anno a Hungaroringen pedig azért volt szemét mert ellent mondott.
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #38746 üzenetére
Jaa, hogy már ott tartunk hogy ő a hibás az egész mostani balhéért. Azt pedig elfelejtetted hogy a győzelmekért és a helyezésekért illetve a VB címért mennyi pénzt kapott a McLaren. A reklámértékéről nem is beszélve. Az meg a másik hogy még azt sem lehet tudni hogy milyen büntetést kapnak...ha kapnak.
"Ha Lajoska Truli eltiltása után fogta volna magát, és felment volna a bírákhoz"
Ha Troli tudott volna autót vezetni az SC mögött...
Hát...izé. Azért azt a csapaton belüli balhét ne hasonlítsuk már ahhoz amikor pl. MS szándékosan ráhúzta JV-re a kormányt...
Raikkonen-t pedig szvsz már csak egy dolog motiválja és azt a dolgot rally-nak hívják.
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Nowhereman #38744 üzenetére
"akinek a tudása egy legjobb autóval az élről győznire korlátozódik"
Ez így baromság, de van benne igazság.Kimi tavaly év elején még jól ment, aztán elvesztette a fonalat, és egy kicsit a kedvét is az egésztől, hogy egy szarral kell mennie. Ez az autó jobban fekszik neki ezért motiváltabban versenyez mint tavaly, de nem fog sokáig tartani, ha nem jönnek az eredmények. Ha magára talál a Ferrari akkor év vége felé kinéz neki egy két futamgyőzelem. Alonso tavalyi évét másolja majd. De ne legyen igazam
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #38742 üzenetére
Erősen bla-bla az egész hsz. Még a végén kiderül hogy ő rakott port a Ferrari tankjába és a doksikat is ő hozta át.
Amúgy konkrétan felsorolhatnád hogy miket vétett és akkor már azt is írd mellé hogy ezekért milyen büntetést kapott. Ha tudod...
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #38739 üzenetére
Mit nem eged? Ha kizárják a McLaren-t attól kezdve szabadon elmehet.
"másrészt nem hinném, hogy mostanság bárki is megengedhetné magának, hogy náluk hülyüljön össze néhány 10M$-s kárt..."
Kicsoda?
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #38737 üzenetére
Szerintem ez nem így igaz. MS 94'-ben alapozta meg a hírét és erre 97' Jerez-ben tett rá plusz egy lapáttal.
-
AMD Power
titán
válasz
Nowhereman #38716 üzenetére
Kova? Nem igazán érdekel... Mióta Mercinél van nem sok vizet zavart...
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #38653 üzenetére
Én bírom Nakajima-t...jó eddig az F1-ben csak semmit nem mutatott, de fiatal még...én Sato-t is bírtam, szal nekem mindegy szinte hogy melyik srác. Nakajima-ban talán több a lehetőség.
Nem volt igazán kiugró sehol, de azért nem rossz...Kimi sem volt kiugró sehol mégis jó versenyző lett belöle. -
wildrain
addikt
válasz
Nowhereman #37141 üzenetére
Hát ha hinni lehet az a5 értesüléseinek, akkor eléggé hatékonyan terjeszkedik:
A napilap értesülései szerint a 2006-ban alapított Candyglobe forgalma tavaly meghaladta a 15 milliárd forintot, 2007-es árbevétele 2.3 milliárd forint volt.Meglehetősen hatékonynak találom a 650%-os bevétel emelkedést 1 év alatt.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #36325 üzenetére
Az erősorrend így is, ugyis visszaáll. A RedBull is is elől van, ha beteszik az überdiffúzort, akkor még előrébb lesz. A betiltással is ők az elsők.
Mindjárt dobok egy kis listák, csak hiányzik egy adat
Pontosan kik mentek KERS-el?
2 Ferrari, Heidfeld, 2 Mclaren, és 2 Renault? -
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #36001 üzenetére
Készítem a kötelet
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #35581 üzenetére
én arról sem vagyok meggyőződve, hogy ezzel a rendszerrel egyszeriben mindenki a győzelemre hajtana...sőt nagyon is el tudok képzelni egy olyan helyzetet (képzeletbeli, tetszés szerint felcserélhető szereplőkkel!) amikor mondjuk:
Hamilton-Massa-Kimi-Kovalainen van elől...mi fog történni ha Massa megtámadja Hamilton-t?
Hamilton piszkosul fog védekezni, hiszen pontosan tudja miféle sanszot kap Massa ha elveszi töle az első helyet...Mire gondol Massa? Pont erre.
Végiggondolja, menjek neki Hamilton-nak aki nem fogja olcsón adni, ha pedig mindketten kiesünk akkor Kimi-nek lesz egy futamgyőzelme...amivel talán megkapom a csapaton belüli 2-s számot az idény további részében.
Egyszer talán megcsinálja, és ha ez valóban így fog megtörténni ahogy lezongorázta, akkor viszont többet sem.
Ez egyébként sok más helyzetet is generál...Hamilton keményen fog védekezni, mert még ha mindketten kiesnek is jobb a helyzet, mintha a riválisa szerzi a győzelmet, teli leszünk megint ítéletekkel meg büntetésekkel. Arról nem beszélve hogy akkor többet tavalyi Brazil futamunk nem lesz,..de nem lesz ahoz hasonló sem mint amit MS futott szintén Braziliában. Mert sok esetben a 3. hely elérése még reális cél, de az élenállót nem igen lehet utolérni (szárazon)..mert ő szabadon megy a saját ritmusában.
Sztem ezen az úton nem lehet megoldani a biztonság-kockázat örök ellentétét.
Díjjazni kell a kezdeményezőkészséget mindenképpen, de én valami jobbra gondolnék inkább. Dolgozzák ki. Lehet ám hogy nem kell sok...talán az is elég ha a díjkiosztón az is dobogó mellé állna, és díjat kapna aki a legtöbb pozícióharcot vívta a mezőnyben, a csapattársát leszámítva. Mert sok esetben képernyőre sem kerülnek a hátsó mezőnyben történt csatározások...viszont ha valaki több díjkiosztón is lenne díjjazva akcióért arra már érdemes odafigyelni, és egyfajta dicsőség....vagy mittomén valmi hasonló...akár lóvé is jó. -
Peat;)
veterán
válasz
Nowhereman #35581 üzenetére
A pilóták és a fórumozók is csak szélsőséges eseteket hoztak még fel. Példát nem, mint ahogy wildrain (köszi) utánanézett kiderült miért: mert nincs sok igazán, illetve egy darab van.
Én azt mondom 20 évente legyen mormogás, de a pilóták a győzelemért menjenek a pályára. Amennyiben eddig is azért mentek volna most miért menne a nagy panaszkodás?
Igazság szerint fáj leírni
de Hamiltonban láttam egyedül azt, hogy még másodikként is támadott, az összes többi pilóta már taktikázott...tavaly év végére meg ugye Hamilton is beállt a sorba. Ezért tojtak be a pilóták, mert nem a másik hibájára fognak építeni, nem arra hogy a következő futamon majd ő lesz elől, nem arra hogy vagy a boxban előz vagy bukik 2 pontot...hanem arra hogy támadni kell ami pozícióvesztéssel is járhat, vagy balesettel. Nos szerintem aki szerint ez nem fér bele az f1-be adja át a helyét más pilótáknak.
A csapaton belüli sorrendben sem értek egyet, mégpedig azért, mert ha belegondolok a pontok alapján sokkal biztosabb alapra lehet helyezni a vb harcot. Pl. aki az első 8 futamon 20 ponttal többet szerez mint a csapattárs, arra már lehet építeni, hiszen nehéz elbukni ekkora előnyt. Azonban az új rendszerben ha nyer valaki 4 futamot az első 8 versenyen, míg a csapattárs csak 1-et, még mindig nincs eldőlve, hiszen könnyedén befogható a vezető, akár 3 futam alatt és ehhez csak annyi kell hogy második helyezett legyen az addig vezető. Pontnál ilyen esetben 6 pontot faragna az üldöző...akkor melyik is a korrektebb/izgalmasabb? Szerintem pont hogy a kötött pontrendszer az amihez jobban lehet tervezni és ez által számunkra unalmasabb évadot kialakítani.
A több pontkülönbség az első és második hely között meg "megbukott" Schumi által, így most ezt próbálják. Tény, hogy pl Alonso féléknek ez baromi nagy hátrány, hiszen kis mértékben mindenképpen elértéktelenedik a kiegyensúlyozottság, de nincs olyan rendszer aminek ne lenne hátránya. Én meg Alonso fan vagyok mégis lenyelem
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #35581 üzenetére
Ilyen nem történhet meg. A szponzorok miatt kötelességük a pályán lenni, amíg csak lehetséges. Nem azért vannak a logo-k a kocsin, hogy a garázsba legyen letakarva.
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #35462 üzenetére
Az lehet csak ennyit felejtesz el hogy a jelenlegi McLaren nem a 2 évvel zeleőtti Honda.
Amúgy tavaly sem kezdték kifejezetten fényesen az évet eltekintve Hamilton Melbourne-i győzelmétől.
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #35443 üzenetére
"A meki szerintem a középmezőnyig ha feltornássza magát az év végéig."
He? Azért azt szerintem te sem gondolod komolyan hogy a mezőny végén állnak.
hunnylander: Lehet hogy most dobták be a saját über-diffúzort.
A beam wing az mi?
Ez a McLaren utolsó napja Jerez-ben?
JJános:
"Volt olyan Brasil futam, hogy a verseny félidejéig vezetett nagy fölénnyel, aztán egy dekoncentráció, és kint volt a pályán."
Hát ha neked a benzinpupma bedöglése az versenyzői dekoncentráció eredménye akkor...
"A Honda által idejekorán elkezdett 2009-es projekt nagyon eredményes lehet a szezon során, ehhez azonban az egyik pilóta, Rubens Barrichello szerint a Brawn GP-hez csatlakozó Mercedes-Benz motorok ereje is jelentősen hozzájárult: "Pusztán már maga a motor egy álom. Mert végre valahára, amikor kigyorsítok, tudom, hogy mi jön. Csodásan kezelhető és kiszámítható erővel bír."
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #35443 üzenetére
Rubinho érdekes kérdés, még akár meglepetés is lehet, ha a BrawnGp001 tényleg futamon is hozza amit teszteken. Ezek a Brazilok ilyenek
...pl. párhuzam Alex Barros motorversenyző, aki akkorát seggelt évekig hogy csak néha láttad a nevét, aztán egyszer csak begőzölt és futamokat nyert.....Rubinho-ból sok mindent kihozhat ez az év,..sztem jelenleg aludni sem bír, ha a csapat eredményei valósak. Ebben a sportban már öregnek számít, majdnem kitették a szűrét annak ellenére hogy joggal mondhatja: a tavalyi évet végigsöpörte szépen, csapaton belül meggyőző fölénnyel. Szal nincs sok sansza,..gyakorlatilag nincs is már sansza, csak ez az egy.
Emlékszel DC utolsó futamára? Kiesett. ..Na valami hasonlóképpen vonult volna vissza Rubens is..+egy felejthető autóval, amikor szinte képre sem került, sokaknak talán fel sem tünt volna ha nem áll rajthoz...az Rubinho aki pedig nagy nevekkel versenyzett, nagy időszakon át, és tud is a srác.
Na ezzel szemben most kinéz neki a legendaszag, csak meg kell csinálnia. A versenyző attól is az hogy tud élni a lehetőségével, szal sztem most Rubens nem sokat alszik -
JJános
addikt
válasz
Nowhereman #35400 üzenetére
Ebben van valami! Hatalmas értéke lesz egy-egy győzelemnek. Ha Vettel szerez egyet, onnantól Webbernek nincs esélye.
Főleg a nagy csapatoknál!
Például Ferrari: Vagy Kimi, vagy Massa. -
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #35349 üzenetére
Mondjuk a csapattársa?
-
!Overdose!
őstag
válasz
Nowhereman #35349 üzenetére
Köztudott?
Ez inkább a te agyszüleményed!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #34936 üzenetére
Én ezt az egészet nem tudom elhinni. Ilyen nincs.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #34838 üzenetére
"Szerimntem a BWIN-en gyorsan javul majd a Brawn féle brigád odsza!!!"
Főleg, ha a várakozásoknak megfelelően a Bwin lesz a főszponzor
-
!Overdose!
őstag
válasz
Nowhereman #34838 üzenetére
Az első valóban felejtős volt, a másodikat sem nevezném egálnak, a harmadikat meg már párszor kitárgyaltuk, hogy JB össze-vissza próbálgatott minden hülyeséget csak, hogy találjon valamit, míg RB beletörődött. hogy ilyen az autó. Neki jött be. JB úgy fogalmazott, hogy enyhe túlzással még azt is megpróbálták, hogy az első kerekeket teszik hátra és fordítva.
Nincs ezen mit szépíteni RB "B" ligás pilóta, ha tetszik, ha nem!
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Nowhereman #33319 üzenetére
Mert szerinted mit muatatott az idén?
Csak rajta múlt hogy nem lett a csapat is VB.
Egy bukdácsoló Ferrari mellett. -
wildrain
addikt
válasz
Nowhereman #33320 üzenetére
Az meg egy olyan hiba volt, ami nem a vezetési tudáson múlt, hanem azon, hogy nem oda nézett, amerre tartott. Ugyanaz, mint ami Hamiltonnal történt Kanadában.
Különben nem értem, hova tart ez az egész vita. Azt akarod megmagyarázni, hogy Vettel, aki a nyilvánvalóan középszerű autóval képes volt folyamatosan pontot szerezni, aztán erőből nyerni Monzában, egy szar versenyző? Azért, mert az első versenyén túl óvatos volt, és nem előzött, meg mert SC alatt egy megkavaró szituációban nem előre nézett, és belerohant Webberbe? Ha neked ezek miatt elveszíti valaki a versenyzői tudását, akkor nem tudom, hogy ki az, aki nálad jó versenyző lehet. Olyan pilóta még nem született, aki ilyesmi hibákat nem követett még el. Tényleg kíváncsi vagyok, tudsz-e olyan nagy pilótát mondani, aki egyetlen hülye hibát sem követett el pályafutása alatt.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Nowhereman #33319 üzenetére
Azt én is figyeltem. Egy mekivel azért ilyesmi teljesítményt más is hozott volna a mezőnyből szvsz.
Pl. valamelyik nap olvastam, hogy Button-t élcsapatban látná valaki, mert szerinte van még benne potenciál... -
wildrain
addikt
válasz
Nowhereman #33296 üzenetére
Annyira nem tudta feledtetni, hogy a büdös életben nem jutna eszembe, hogy kit követett tavaly az USA nagydíjon... tényleg nagyon béna ez a Vettel...
-
proof88
addikt
válasz
Nowhereman #33289 üzenetére
Én még bízok abban, hogy még sikerül mutatnia valamit... reménykedek.
-
proof88
addikt
válasz
Nowhereman #33285 üzenetére
Amúgy lehet, hogy rosszul emlékszem, de nem száraz gumival tartották kinn őket?
A Renault vagy a BMW jöhetett ki ott is elsőként esős gumikért.
Egyébként bírom, ahogy fikázod Kimit, lecsúszott alkoholista, ehh. -
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #33282 üzenetére
"Az angliai futamon mutatott teljesítménye szerintem pályázhat az évtized leggyengébb pilótateljesítményére...."
Miért? Hamilton mit művelt Bahrainben? És a montreali boxutcában? Pedig ott még eső sem esett
-
venember83
nagyúr
válasz
Nowhereman #33282 üzenetére
Hibázott, majd úgy ment, hogy mindent beleadott és bizony túlment a határokon, és számtalanszor megpördült. Mit kellett volna tegyen? Menjen be a boxba, s kezdje el a sírást? Próbálkozott, nem jött be. Sokszor. Egymás után. Ilyen volt az egész hétvégéje.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #33267 üzenetére
"Massa helyére is könnyen lehetne taláni töredék áron olyan esélytelen autóban körözgető pilótát, aki képes bezsákolni egy olyan lepattanót, amire ő idén nem volt lépes"
Massa 20 tiszta pontot veszített a csapat hibája miatt. Hamilton mennyit?
És kit raknál a helyére? Várj, kitalálom: Mark Webbert -
gV
őstag
válasz
Nowhereman #27499 üzenetére
És ha valaki tudja mit méricskéltek a Fianál simán reszelgetheti a többi részt, mondván, hogy ez ugyanez a motor.
ha változtattak volna akkor azt az fia észrevette volna
Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Bomba ár HP X360 11 G5 - Intel 4020 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- 137 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Dell E5450 nagyon szép állapot i5, FHD IPS, 8GB, 256GB SSD, NVIDIA,Világítós HU billentyűzet
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest