- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Yettel topik
- iPhone topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Fotók, videók mobillal
Aktív témák
-
Bermi
aktív tag
válasz
D@ni88 #34708 üzenetére
köszi,
látszik, hogy van különbség ha mosleyek találnak ki valamit és ráeröltelik az f1-re és ha fordítva, konstruktívan, bevonták a nézőket (még ha egy részük nem is rendszeres).
sok elképzelés nekem is tetszik.
új pontrendszer
plusz pontszerzési lehetőség
az összes kereskedelmi változás, mi nyerünk veleami nem:
versenytáv csökkentése
A benzin- és a gumistratégia nyilvánosságra hozatala (szeretem, hogy találgatok/találgatunk az időmérő után és van egy évben pár verseny, amikor az állam is leesett úgy megleptek)a rajongói vissazjelzésekből szerencsére nem emeltek át mindent:
néhányan nem elleneznék, ha a szerencse is szerepet játszana (péntfeldobás, ki kerül 5 hellyel előrébb?)
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #34197 üzenetére
Milyen amazzal? A bemutatóautójuk már tavaly kész volt. Az csak díszlet-szárny volt.
A Melbournere szánt 1. vagy nincs még kész 2. vagy nem akarják felfedni.
Ahhoz meg nem kell sok ész, hogy feltételezzük a módosított 08-ast olyan leszorítóerőre konfigurálták, ami a 09-estől várható, különben csak pazarolnák a tesztkilómétereket az új konstrukció aero és mechanikai jellemzőinek tesztelése nélkül. Azért ennyire hülyének ne nézzük őket. A Ferrari és a BMW is a legalapabb szárnnyal mutatkozik.
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #34179 üzenetére
Azért, mert a 09-essel olyan lassúk voltak, hogy nem tudták utólérni Buemit.
1. S. Buemi Toro Rosso STR3 1:17.591 143 pit
2. H. Kovalainen McLaren MP4-24 1:20.799 +3.208 110 pit
3. M. Webber Red Bull Racing RB5 1:21.321 +3.730 83 pit
4. K. Nakajima Williams FW31 1:21.451 +3.860 125 pit
5. N. Piquet Jr. Renault R29 1:21.908 +4.317 49 pitKova legjobb ideje a tesztnap végére feltett 09-es szárnnyal született, állítólag.
-
wildrain
addikt
válasz
D@ni88 #34121 üzenetére
Kizárt, hogy meglesz. Lehet, hogy most belehúznak, de eddig Massa 1076 km-t, Kimi pedig 500-at tett meg. Két teszten kellene 3500-at lehúznia úgy, hogy még Massát is kormányhoz kéne engednie. A Ferrarinál egy átlagos tesztnapon kb. 350km-t tesznek meg, így én nem látok esélyt a 4000km betartására. És egyébként is, ha jól emlékszem, Domenicali kijelentése után egyeztek meg a tesztkorlátozásról, így a helyzet is más azóta.
-
wildrain
addikt
válasz
D@ni88 #33884 üzenetére
Az biztos, hogy az új szárny mindkettő, de lehet, hogy másik változat, mert a két alátámasztó nem látszik a második képen (vagy takarásban van az oldallap mögött).
-
Motion_Blur
félisten
válasz
D@ni88 #33849 üzenetére
Nem tudok technikai problémákról.
Hamkó alatt viszont megállt a McLaren.
-
Pompi
nagyúr
válasz
D@ni88 #33734 üzenetére
Ugyan hunnylander már válaszolt, de kicsit kiegészíteném. Azért kaptak engedélyt, mert a Renault volt az egyetlen aki tényleg nem változtatott a motoron a tiltás óta, a többiek különböző kiskapukat kihasználva végeztek apróbb módosításokat. Ugyanerre kapott most engedélyt a Renault. Én legalábbis így tudom.
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #33702 üzenetére
toyotáról láttam képet, hát na az szép
De csak keveset...
A Mekinek nincs ilyen bazinagy és terjeszkedőszínnel lefújt elsőszárnya. A Mekinek nincs uszonya. Szebb az orra és az autó teste (a Toy rövid és felemelt orrú). A hátsó szárnya sem olyan ormótlan és terjeszkedő, és mégis rondább? Gimme a break...
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #33637 üzenetére
A hűtőnyílások a Ferrarin se sokkal nagyobbak, csak a szívótorok. De míg a Ferrarinak el kellett hagynia a kopoltyúkat (mert betiltották), addig a McLarennek eddig is a jelenlegihez hasonló hűtése volt, és pl. Silverstoneban és Hockenheimben hasonlóan kis légbeömlőket használt, az egyik oldal leszűkítésével.
-
RedWing
aktív tag
válasz
D@ni88 #33504 üzenetére
Figyelmesebben olvasd el!
Egy csapat évente legfeljebb húsz erőforrást használhat fel. Egy-egy versenyző összesen nyolc motort használhat, a plusz négy aggregát tesztcélból kerülhet bevetésre.
Mivel most nincs évközi teszt, a pénteki nap számít tesztelésnek. Arra van a +4 motor.
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #33397 üzenetére
A szélesebb szárny kulcsfontosságú az új aero céljainak (követhetőség, előzhetőség), a középre előírt neutrális rész miatt szélesebb.
Angolul értőknek kötelező olvasmány.
Az F60 olyan lett, amilyennek vártam. Bár, ha már olyan sok mindent betiltottak (pl. kopoltyúkat, hídszárnyakat, és egyéb "winglet"-eket, az ilyen tükörtartóelemeket sem lenne logikus megtűrni, mert túl nagy felületű kanyarstabilitást fokozó része van, vagyis elméletileg wingletnek is minősíthető, cockpithez rögzítettnek kellene előírni a tükröket szvsz.)
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #32341 üzenetére
LOL, mit krealtal az egymondatos hszembol, ami meg tavolrol sem a rasszizmussal foglalkozott, hanem csak antropologiaval egy kicsit.
A rassz / race szo ezt jelenti (a magyar nyelvu Wikipedianak nincs ilyen szocikke, ami kapcsolatos van azt Oliverda mar linkelte).
Roviden a lenyeg: antropologiarol, rasszokrol beszelgetni meg egyaltalan nem rasszizmus, es egy ember antropologiai jellemzese szinten nem az.
(#32352) D@ni88: Lewis Hamilton félvér, Barack Obama félvér. Ez egy teljesen normalis antropologiai kifejezes. A magyar emberek tobbsege meg kaukazusi feher rasszu ember. Ez nem rasszizmus... ez altalanos iskolai biologia tananyag, te.
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz
D@ni88 #32343 üzenetére
Nézz utána milyen szavakat használsz, sokkal jobb lesz:
online kislexikon
idegen-szavak.hu
még egy kis adalékAmit Hunny' leírt azzal nincs semmi baj, a mozgássérült és a nyomorék között is van jól érezhető különbség, az egyiket olyan ember használja aki egy állapotot nevez meg, a másikat pedig egy olyan ember aki minimum nem foglalkozik azzal hogy megbánt-e vele másokat.
én pl. szemtől szemben nem nyomorékoznék le egy tolószékes embert, és hasonlóan nem niggereznék le egy fekete srácot.
-
Pompi
nagyúr
válasz
D@ni88 #32343 üzenetére
Az OFF kapcsoló, ahogyan a többi is, bekezdésekre működik csak. Mondjuk ha az egész hozzászólást OFF-ba akarod rakni, akkor felesleges vele bíbelődni, erre van alul egy kapcsoló. Gondolom észrevetted, hogy nem sikerült amit szerettél volna. Ennek a korrigálására van a Szerkesztés gomb.
-
-
proof88
addikt
válasz
D@ni88 #31386 üzenetére
Lewis 2 dolog miatt ment lassan:
1.- egyszer-egyszer ment ki időmérőn, hogy legyen gyors köre és kész. Látszott, hogy kímélték az autót, hogy a futamon nehogy valami problémája legyen.
2.- igenis látszik az időkön, hogy Lewis kapott rendesen benzint, Massa meg nem.
Q1: Massa: 1:11.830; Kimi: 1:12.083; Lewis: 1:12.213; Heikki: 1:12.366 .
Q2: Massa: 1:11.875; Kimi: 1:11.950; Lewis: 1:11.856; Heikki: 1:11.768 .
Massa nem igazán változott, Kimi picit javult, Lewis és Heikki tanúbizonyságot tettek arról, hogy megvan a versenyzői tudásuk.
Q3: Massa: 1:12.368; Kimi: 1:12.825; Lewis: 1:12.830; Heikki: 1:12.917 .
Megtankolt állapotban Massa +fél mp, Kimi +1 mp, Lewis +1 mp, Heikki +1mp.
Na innen tökéletesen látszik, hogy ki mennyit kaphatott, Lewis javított volna, ha akart volna. Jól elvan most ő ott, csak túl kell élnie a rajtot. Massa feladata meg a hibátlan, gyors, precíz autózás, meg szerencse, hogy VB legyen. Lewisnak is kell szerencse persze, de ő minek erősködjön az autóval, ami 2. hétvégés ... -
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #31391 üzenetére
Nem is kell tudnom grammra, eleg ha azt tudom, hogy hogyan mukodik az anti-SC benzinstrategia a McLarennel.
Legutoljara Sanghajban csinaltak ilyen kiallast (a masodiknal), es az egesz szezont tekintve majd egy tucatszor csinaltak ilyet, foleg Lewisszal amikor nem volt miert kockaztatni, pl. Melbourneben is igy csinaltak, es mindenutt igy szoktak, ha esofutam van vagy varhato es SC-eselyes a palya karakterisztikaja (pl. palankos utcai palyak).
-
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #31386 üzenetére
Ennyit ertesz hozza...
Akinek sok benyaja van, az azt is jelenti, hogy egy biztonsagi rahagyassal hivjak be tankolni. Vagyis egy atlagos SC fazisnak az elso koreiben zarva a box, eppezert Lewist valoszinuleg az elso kiallasara meg akar 3-4 korre elegendo benzinymennyiseggel hivjak ki. Ezt mar eddig is nagyon sok futamon csinaltak. Ez tipikus McLaren konzervativizmus. Ugyanezt egy Trulli, egy Massa mar nem tudja meglepni (mert tovabb rovidulne a mar amugy is rovid nyitoetapjuk). Vagyis mindegy mikor jon a SC, Lewis joval kisebb esellyel kerulhet csapdaba, mint mas, akinek pont az SC alatt fogyhat ki a naftaja ezert szerez maganak egy drive-throught a lezart boxban valo tankolasnal.
-
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #29722 üzenetére
En csak csupa pozitiv es nagyszeru igazsagokkal dicsertem mindenkit, olvasd ujra.
Javits ki, ha bizonyos dolgokban tevedek. En eddig ugy lattam, hogy ti is hasonloan rozsaszinben latjatok a dolgokat.
(#29726) AMD Power: Massa nullazni fog Kinaban, Lewis dobogos es vilagbajnok lesz.
-
Iron Funeral
őstag
válasz
D@ni88 #27626 üzenetére
Persze, látom én is, hogy megint kicsit több jutott neki mint amit akart, de szvsz nem kellett volna hagyni, hogy Massa sokkal előbb végezzen, most pl. Törökország ugrik be ahol simán segíthette volna Rajkót azzal ha kicsit feltartja Lajost, akkor megpróbálhatta volna megelőzni modnjuk... de elmúlt már nincs értelme rágódni rajta, csak "jóérzéssel" tölt el, hogy mióta nincs MS,JT,RB azóta kis puhapöcsű banda lett akik nem mondják azt hogy márpedig most az 1. versenyzőt támogatjuk és kész. Erre az időre rég VB lehetne Rajkó, vagy adott esetben Massa, de nekik jobb a tökölés...
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #23687 üzenetére
Kimi nem sporolasbol ment prime-mal az utolso koren. Hanem mert azt erezte a gyorsabbnak, es a ket keverek kozott nincs is nagy kulonbseg. En arra nem vennek merget, hogy a szuperlagybol akar tobbet hasznalni a versenyen. A futamon melegebb lesz mint az idomeron, pedig mar azon is a kemenyebbet preferalta.
-
PazsitZ
addikt
válasz
D@ni88 #23175 üzenetére
Én nem mondom, hogy távoznia kellene.
Csak változtatni a hozzáállásán. Bár ezt leírta már, hogy nem teszi meg, mert szerinte ez nyalizás lenne [link]
Egyébként tényleg van, amikor hasznos infót is megoszt velünk.
- Csak sok volt a túlzott ömlengés, de ebből nekem úgy tűnt már visszavett!
- Mindent jobban tud ő is, meg a kedvence is bárki másnál
- Ha kiderül, hogy valami nem úgy van, vagy ki akarja magyarázni vagy gyökeresen ragaszkodik az elképzeléséhez
- Ha megkérik valamire, neki azt is "nyalizás" lenne teljesítenie (lásd: óriásképek beszúrása-linkelgetése)Ezek az intoleráns dolgai idegesítőek tudnak lenni. De emellett vannak hasznos hsz-ei is, ha arányában ez kicsi is
!
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #23149 üzenetére
Miert is, mert Lewisnak volt egy klasszikus defektje az iden?
aesir, Mike: Glock pocsekul vette a kanyart, az autoja pedig serult lehetett a Toyota allaspontja szerint.
Na es Coulthard eveleji futomukiszakadasa? Felulvizsgaltak a cuccot, nem volt sem anyaghiba, sem konstrukcios hiba. A Red Bull azota is azzal a futomuvel versenyzik. Ott is a nagytempoju helytelen kozlekedes plusz a razoko egyutt okozta a problemat.
Megemlitettem tegnap a Tacoma Narrows 1940-es esetet, erzekeltetni, hogy mire kepes a megfelelo frekvencia (azt a massziv hidat a 40 mph-as lagy szello intezte el). Hasonlo dolgokra egy razoko is kepes, eleg ha a futomuvet egymasutan nehanyszor mindig a felfelekilengesnel eri a kerekveto 'csucsai' altali utessorozat. Marpedig Glock pont olyen szerencsetlenul ereintette a razoko kulso peremet, hogy hosszabb utessorozatnak tette ki a jobbhatso kereket. Senki sem igy szelesitette ki azt a kanyart, azok kozul akik belekerultek a kozvetitesbe.
-
#70869248
törölt tag
válasz
D@ni88 #22658 üzenetére
Ugyan nem nekem szól, de sztem nem volt lazán ív hagyva Massa-nak....bár sztem Massa sem hagyott szükségtelen ívet Hamiltonnak múltkor.
Massa megpróbálta a végsőkig fogni a belső ívet Hockenheim-ben...talán egy kicsit hamarabb adta fel, de ez véleményes és ő volt a döntési helyzetben, ...szvsz ha még egy kicsit bent marad, akkor Hamilton már átment volna külső ívre, hogy a kigyorson fogja meg Massa-t...igaz az már egy más szitu lett volna és más lehetőség adódott volna levédeni a támadást..Ennél a szitunál Hamilton nagyon magára maradt, ezért volt kénytelen bemenni a poros ívre fogni a támadási helyet...és Massa ki is jött, átváltott egy külső íves támadásra...ezt pedig már Hamilton nem tudta lereagálni, bent maradt a poros íven, ahol alulmaradt Massa kemény féktávjával szemben...és hozzá kell tenni Massa nagyon helyesen erőszakosan húzta is az autót a szűk ívre, tudatosítva hogy ki a támadó és ki a védekező.
Hamilton az ütközést kockáztatta volna ha ott még engedi a féket,...bent maradt a szűk íven, és Massa körbeautózta.
Ezzel nem mentem Hamilton-t, csak leírom hogy láttam én,...Massa annyira jól csinálta, hogy a szitut ő nyerte meg, nem is annyira Hamilton vesztette el. -
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #21341 üzenetére
Ti meg lealkoholistazzatok? Nincs ti! Es ki alkoholistazta le? Nem csak egy alkoholista nezhet ki masnaposan. Es teny, hogy a fotok 'masnapos' kinezetunek mutatjak, de betegsegtol is lehet ilyen az arca stb.
Sok embernek pedig jot is tenne, ha megmondanak neki, hogy alkoholista (altalanossagban beszelek, nem Kimirol), ugy talan jobb eselye lenne leszokni rola. Feketeborunek lenni meg nem hasonlo dolog, mint alkoholistanak lenni, mert utobbi szerzett betegseg. A borszin az meg egy termeszetes testi vonas, amire nem kellene utalgatni pejorativ szovegben.
-
Vandit.
addikt
-
válasz
D@ni88 #21281 üzenetére
PERFECT Kimi egy tökéletes kört futott, ráadásul sok benzinnel, de a tökéleteség ellenére csak egy hatodik helyre futotta neki.
Mivel kedvelem Kimit, nekem sokkal jobban tetszik az a nézet, hogy rossz napja volt, nem ment neki túl jól, mint az az elgondolás, hogy tökéletes volt a köre, mindent kiadott magából, és mégis csak ennyire volt képes. Remélem, holnap bebizonyítja, mire képes igazán és dobogón végez.
-
laci666
senior tag
válasz
D@ni88 #21276 üzenetére
Nem biztos az hogy Massa nem fog tudni Hamiltonnal menni, sőt biztos menni fog vele.
De nekem az is elég lene ha a rajtnál lerajtolná a Mekit
Amúgy meg az is elég ha 2-3secre lesz töle és a boxban meg elkapja.
De az is biztos hogy Kimi jobban megszorongatná Hamiltont.Még a gumi statégiára vagyok kiváncsi szerintem a Meki hozza a jó formáját és a keményel fog indulni
a két Ferka meg lággyal.
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #20914 üzenetére
Nem volt lovacska, ami elszaladt volna. Szoktam cukkolni a Ferrarisokat, meg viccelodni is a dolgokkal, de valojaban egy elegge racionalis ember vagyok. Csak kifele neha mast mutatok viccbol vagy cukkbol.
Pelda a racionalitasra, az utolso mondat egy lilliputi cukkocska.
Aktív témák
Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- 3D nyomtatás
- Milyen TV-t vegyek?
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Horgász topik
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- Spórolós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- SZÉP Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/2TB RTX A4000 8GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Eladó Apple MacBook Pro 13" A1706 (Late 2017, Silver - EMC 3163)
- Amazfit GTR 2 Classic okosóra dobozában töltőkábellel
- Mac mini M1 chip 8 magos CPU-val, 8 magos GPU-val
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! AMD Ryzen 9 7950X 16 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- OLCSÓBB!!! DDR5 16GB 8GB 32GB 4800MHz 5600MHz RAM Több db
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest