- Azonnali mobilos kérdések órája
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- Új belépőszintű Motorola árára derült fény
- One mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
petipetya
nagyúr
Köszi. Itt most milyen e-mail címre kell nekik elküldeni? A PayPalnál nem lehet csatolni. A Banggoodon már van nyitva egy új after sale hibajegy, melyhez nem tudok hozzászólni. Egy újat nyitottam volna, onnan pedig eltűnt az az opció, hogy nem érkezett meg a csomag (pedig a jelenlegit arra nyitottam, emlékszem)
Dear customer, We apologize for the inconvenience occurred with your order. On the following link, you can view that your parcel has been successfully delivered:https://t.17track.net/en#nums=CP007949523DE The latest one is 2020-04-06 08:42 Békéscsaba Logisztikai Pont, Successfully delivered We suggest you ask your colleagues or neighbors if they received your parcel in your name. Could you please provide your local Customs or post office with the tracking number of your order? Please ask them to write a formal document in which they state that your parcel was undelivered and send this file to our via e-mail at disputeservice,@banggood.com. (please ignore the sign“,” when you enter the email address since it can not display without it.) After receiving this document, we will send you a refund. Please write your order number or PayPal case ID in the title of the e-mail and inform us after you have sent it. Yours sincerely, JANNA
-
jkutya
tag
Avval, hogy a honlapjukon a termék mellett és a számlán - megjelenítik a várható szállítási időt, és nem jelenítik meg hogy késés várható....
egy picit eltérő gyakorlatot folytatnak az Európai kereskedelmi stílustól.
Mint ahogyan azzal is, hogy SEHOL nem tudsz érdemi választ kapni a kérdésedre.
No és avval is, hogy 14 nappal a termék "shipped" státuszba kerülése után SEMMILYEN információt nem tudnak adni.(és egészen nyilvánvalóan a kisujjukat sem hajlandóak megmozdítani)Én megértem, hogy topicgazdaként véded őket - de ez chinese deal, chinese style - Európa közepén
.
Máskor, és máshol is ragadt már be csomagom. De -mindig tudtam hogy HOL van.
A jelen állapot szerint adtam egy kinainak 200 dollárt - és kaptam cserébe egy számot, ami semmire sem jó. -
jkutya
tag
A DHl oldalon is vannak infók - mely országban tudnak működni és hol nem.Csehországban zavartalan a működés.
Leginkább a totális információhiány zavar - és az inkompetencia. A vásárlás törlése nem játszik már: a termék leszállítva státuszba került.
PAYPAL claimet nyitottam - ha menetközben megérkezik nyilván beérem részleges visszatérítéssel a késedelem, okozott kényelmetlenség és keletkezett extra költségek miatt.Volt már ilyen - simán megáll az ügy és jól dokumentált: jelenleg egy kamu tracking number, amivel a Banggood bizonyitani tud...
Egy opcióm maradt: rendelek egy printert máshonnan - ezt meg szimplán nem veszem át. -
Akkor ezek szerint ez már rég nálam kéne lennie.
Amikor reklamáltam, akkor ez volt a válasz:
Thank you for your reply.According to the information shown on the tracking website, your order 81633344 is still in transit.
Occasionally deliveries can take a slightly longer period of time due to a slower Customs procedure or longer processing times in the post office. Please wait for one more week to see if there are any updates about its logistics status.
If you still can not find your parcel, please contact your local post office or carrier to request further details. If you still can not receive it, please do not hesitate to contact us again and we will help you to notify the logistics company.
Best regards,
Betty
Ezt április 7-én válaszolták.
-
daddybear00
csendes tag
Hm, értem.
Nekem mondjuk munkához kellett volna, lehet, hogy itthoni jobb lett volna.
Azért vettem ott, mert ha egyszer megszűnik ez a vírus gond, akkor visszatérek a gépemhez, s a tabletet olvasásra, stb. fogom használni.
Szóval nem akartam rá sokat költeni, de lehet, hogy így fog sokba kerülni. -
MrDerekas
addikt
Köszönöm! Időközben továbbra is nézegetem a Feutch/DHL felületet és bizony raklapszám tűnnek el ott csomagok. Ha a mi postánk lenne a hunyó, nem lenne annyi orosz, francia, olasz, spanyol, ír, lengyel, román panaszos. Márpedig vannak szép számmal. Arányaiban a panaszok alapján nálunk még alacsony is az arány. De akkor is brutális mennyiséget nyúlnak be.
(#17115) MittuDomain_ Lóg még nekem is csomagom a levegőben. Sőt, februárig bezárólag nekem a legutolsó rendelés érkezett meg a leghamarabb. A csúszás meg érthető is, azért a pandémia borította a papírformát és a gyakorlatot is. A légi szállítás is a nullához konvergál, hajón meg lehet a legalsó konténer a miénk
-
Beni2360
félisten
Vissza küldtem nekik. és + két e-mail címet hozzá adtam lentről.
Bocs, hogy terhellek de a levél előtt ez volt olvasható, nem teljesen értem. A tárgy mezőben csak ennyi volt "("Erre az e-mail címre jönnek folyamatosan még tőlük is a levelek.
Hi Sir/Madam,
Our customer service team cannot contact you by mailing to this email address: wa......@t-online.hu. And the mails we sent you are rejected by the mailbox server. It might be caused by Internet Service Provider error or other unknown reasons. Would you please add cservice@banggood.com / service@banggood.com to contacts or change another email address to contact us? We are so sorry about the inconvenience. The bellowing content was the last email that we sent you: -
Beni2360
félisten
Most kaptam választ a tegnapi refundra, hogy sajnálják stb és :All items being sold at Banggood are guaranteed to be delivered to buyers within 70 days for orders shipped to your country.
Kérik, hogy várjak türelemmel és ha később sem jön meg akkor lépjek kapcsolatba velük. -
Hát nálam egy aktív esetben ezután a cím adatok vannak
és
ez:
Shipping Method:EU Priority Line
Ship From:CNMessage:Tavaly volt időpont is, de most már eltűnt.
Engem is izgat a kérdés, mert március 3-án megrendelt tabletem utolsó bejegyzése 19-i, hogy nemzetközi szállításra átadva a németeknél. -
Beni2360
félisten
Köszi megcsináltam
De ezt az oldalt 2. kép nem tudom előcsalogatni.
A zacsival mi legyen azt feb.23.-n szállították.
DE van egy érdekes bejegyzés visszatartásegy másik termék szállításánál, igaz ez Alis.
-
Beni2360
félisten
Semmiféle Excepted delivery time nem találok. Sima TN nélküli szállítás volt.
Már nem rendelhető egyazon napon rendeltem mint a szerencse zsákot ami szintén sehol. De ott írták, hogy később szállítják mivel nincs raktáron.
A szállításra meg ez a grafikon van.A vásárlás utáni problémák jelzésére szolgál.- Akkor itt lehet reklamálni mivel vásárlás után vagyok és nem jött meg.
-
solti
senior tag
azokat se tudjuk gyártani, max összeszerelni...
Igen, a teljes önellátás utópia, de ami most van, az meg picit a ló túloldala... Nyilván mindent nem lehet lokálisan, de a jelenleginél többet kéne. Vagy legalább ne legyen már valami olcsóbb a világ túloldaláról házhoz szállítva mint itthon a boltokban. -
klacaca
tag
Igen, ma megjött, átvettem, kifizettem a Postát és megreklamáltam a BG-nél - válaszukat fentebb megírtam. Van a csomagon egy kék alapon 'R NEMZETKÖZI AJÁNLOTT REGISTERED' (mint nálad) címke, és egy sárga alapon kék 'MRN' felirattal.
Milyen másik számlát kellett volna beküldenem? -
klacaca
tag
Az én csomagomon is pont ilyen tartalmú címke van, mégis kiválasztották vámolásra (ill. van még egy sárga alapon kék MRN feliratú matica). A postán kiküldött import vámkezelési megbízásra már Kínai Népköztársaságot írtak feladási helyként (vajon mi alapján).
Beküldött számla: amit a BG-ről az Order Details-nél le lehet tölteni, tudtommal más verzió nincs belőle. -
klacaca
tag
Megjött az áru, megreklamáltam a BG-nél. Azt írták elsőre, ők az UK-s raktárukból küldték, meg különben sem kötöttem traffic insurance-ot. Válaszoltam, hogy miért is kellett volna ilyen biztosítást kötnöm, mikor EU-ból jön az áru + fel sem ajánlja ilyenkor a rendszerük, de erre még nem válaszoltak
.
Megkerestem a Postát is, hogy mi alapján látták úgy, hogy a csomag Kínából jött. Az volt a válaszuk, hogy a számla Supplier company information mezőjében Hong Kong szerepel.
Esetleg abban tudna segíteni valaki, akinek jött meg UK-s áruja VÁM nélkül, hogy nála mi szerepel eladóként a számlán?
Köszönöm! -
Vertigo18
addikt
Köszönöm, írtam nekik még egyet. Igazából a már egyszer megírt panaszokat kerestem, hogy honnan lehet előszedni. Kb. 2 hete reklamáltam egy termékre, hogy nem jött meg, és elfelejtettek válaszolni. Most meg nem tudom előkeresni a reklamációmat, viszont írtam egy újat, arra azonnal válaszoltak email-ben.
-
syler123
veterán
Olyan válaszokat kapok a banggood-tól, mintha a hülyének beszélnék. A sablon szemét válaszok, hiába kérdezek bármit.
"All items being sold at Banggood are guaranteed to be delivered to buyers within 60 days for orders shipped to your country."
Miközben írtam nekik, hogy 2-3 nap alatt németből Magyarországon kellene lennie, Németország közel van. Erre kapom az ilyen, meg a weather condition-os válaszokat. Nem normálisak.
Írtam azt is hogy rengeteg embertől olvastam hogy veszett el ott csomagjuk, de szerintem végig sem olvassák, csak a tárgy mezőt, meg amit bejelölünk a supportnál, hogy nem jött még meg a csomag. És jön az i am sorry to hear that.... etc pls wait 365 days....
Ilyenkor jó ha belehet menni a boltba rájuk borítani az asztalt. -
syler123
veterán
Árak a hivatalos magyar oldalon jóval drágábbak. Pont annyiba kerül ott a sima 9t, mint a másik üzletben a 9t pro. De mindegy is, mert Banggood-on meg még jóval olcsóbb az egész történet. Akkor lehet megrendelem jövőhéten Priority Direct Mail-el aztán ami elveszett azt meg majd visszafizetik előbb utóbb.
-
syler123
veterán
Ha Priority Direct Mail-el rendelem + tariff insurance, akkor az lesz hogy megáfázzák, megvámolják, de a Banggood visszafizeti? Már ez is kicsit szo**rollernek tűnik. Nem akarok megint fejjel menni a fa.. erdőnek.
rushty : A telefon 75eFt volt, Xiaomi Mi 9T 64gb.
A poén az hogy vagy 5eFt-ért rendeltem hozzá cuccokat, azok megjöttek, 2 tok, kijelzővédők. Csak éppen telefonom nincs.Már azon agyaltam, ha úgyis pénzt adnak vissza, akkor megrendelem újra
Még most, úgysem lesz ebből semmi.
Ahogy olvasom a xiaomishop.hu akkora csaló banda, hogy még akkor is jobban járok ha újra kínából rendelem.
-
MrDerekas
addikt
Lehet különös, de visszakaptam a pontokat (is). Ez így már nem annyira keserű.
#16426) CoF Az én rálátásom szerint az összes európai országba menő csomagok tűnnek el a DHL-nél, illetve még oroszországi elégedetlenek is vannak jócskán. Biztos tűnnek el csomik a hazai postánál is, de Feutch-ban/ben ez igazi iparág lett.
(#16450) klacaca Ha mégis megvámolják, akkor igen, a BG-nál kell jelezni és nem röhögnek körbe. Valaki hibázott a gépezetben ez esetben, amit - szerintem - korrigálnak/kompenzálnak.
-
Beni2360
félisten
Hát nem nagyon adnak 45-75 % kedvezményt mivel máshol még ennél olcsóbban is meg lehet venni.
Nem véletlen, hogy rohamosan csökken a náluk elköltött pénzem.
Egyébként a nyeremény telóm így áll most:
2020-02-28 17:18:00 Köln, Germany The international shipment has been processed in the parcel center of origin -
klacaca
tag
Ez volt a termék, most is van nála UK-s küldés: [link]
Nyomkövetés:
2020-02-28 07:17:42 Postai vámeljárás A címzett értesítése a vámkezelési folyamat megkezdéséről
2020-02-25 12:42:02 Nemzetközi Posta Kicserélő Központ A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben
2020-02-20 21:12:00 Küldemény előkészítése nemzetközi szállításra
2020-02-20 21:12:00 Kimenő küldemény beérkezése a kicserélőbe
2020-02-18 22:35:00 Küldemény előkészítése szállításhoz
2020-02-25 11:25 The consignment has arrived in the country of destination
2020-02-25 11:25 The item has arrived in the country of destination
2020-02-21 16:05 The item is on transport to the country of destination
2020-02-20 21:13 The item is received by PostNL
2020-02-20 21:13 The item is processed at the PostNL sorting centerA parcellapps.com-on még ennyi van előtte:
20 Feb 2020 21:12 Küldemény előkészítése nemzetközi szállításra Hungarian Post
20 Feb 2020 21:12 Kimenő küldemény beérkezése a kicserélőbe Hungarian Post
20 Feb 2020 21:12 Küldemény előkészítése nemzetközi szállításra Flyt Express
20 Feb 2020 21:12 Kimenő küldemény beérkezése a kicserélőbe Flyt Express
18 Feb 2020 22:35 Küldemény előkészítése szállításhoz Hungarian Post
18 Feb 2020 22:35 Küldemény előkészítése szállításhoz -
cof
veterán
Az inkább gond hogy évek óta ez Magyar Posta irány esetén merül fel...
Ezt honnan tudjuk, hogy csak irányunkba tűnnek el csomagok? Az azért eléggé megkönnyíteni a dolgot, hogy melyik oldalon is kell keresni akkor a tettes(eke)t, ha csak felénk tűnnek el a dolgok, és se a németeknek se más országoknak nem.
-
Lackki
őstag
mire számíthatok szerintetek?
Rendeltem egy fekete termoszt, és baromira bejött, nagyon jól tartja a hőt. Felbuzdulva rendeltem még1-et csak piros színben. Tegnap megjött, és kisebb mint a hirdetett, 500ml helyett a dobozon csak 480ml van, de fizikailag is látszik, 2cmvel alacsonyabb. A kijelző a tetején más, a hőt meg közel sem úgy tartja. Feltöltöttem forralt vízzel mindkettőt egyszerre, a fekete fél nap után 72fokos volt, a piros csak 36.
-
Igen, a GLS is igazolta, hogy nem tudták kézbesíteni és visszakerült a Banggoodhoz.
Viszont ma végre jött válasz a Banggoodtól, hogy készlethiány miatt nem tudják újraküldeni
Azt kérdezik, hogy hogyan kérem a refundot. Paypallal fizettem, ami mögé Revolut kártya van rögzítve. A refundot a Paypalra kérjem, vagy kérhetem a Revolut kártyámra is?
-
Karmko
tag
Kínából rendeltem, és a termék oldalán 7-35 business days van feltüntetve. Ez a Shipping time. "Expected delivery time" sehol sincs feltüntetve. Kerestem mindenhol, de nincs! Hol is kellene ezt pontosan látnom?
Illetve a max. 35 munkanap a vásárlástól kell nézni (tehát esetemben dec. 31-től) vagy a feladástól (jan. 10)? -
Visszakerült a Banggood spanyol raktárába a rendelésem. A tracking azt mutatja, hogy én visszautasítottam a küldemény átvételét
Ez nem igaz, a GLS el is ismerte, hogy a futárjuk nem megfelelően járt el a küldemény kézbesítésekor. Erről emailom van, persze magyar nyelven, amit vagy elfogad a Banggood, vagy nem
Szóval nem lesz egyszerű a dolog, különösen úgy, hogy a harmadik emailemre sem reagálnak, még egy rohadt automatikus választ se küldenek, hogy vették a levelemet (igen, a spam könytárban is néztem már, ott sincs
).
-
syler123
veterán
Küldemény súlya: Csak regisztrált felhasználóknak
Ezt a DHL-re érted, hogy "akkor csak valaki beírta ezt az elküldés kódot, de nem történt semmi."?
Akkor azt írom nekik hogy 2 hetet várok, de szerintem akkor sem fogják refundolni. De az biztos, hogy ha nem kapom vissza a pénzem, akkor a büdös életbe nem rendelek többet banggood-ról, de még kínából se nagyobb értéket.
1-5eFt-os csomagot le tudok nyelni hogy buktam, tegyük fel hogy ellottóztam... De 75eFt az már tanulópénz....Neked korábban elküldtem a nyomkövetési számot, ide nem merem kitenni, míg nincs a vége a dolognak.
-
Én is ott tartok, hogy refund lesz, mert hiába kérem egy termék ismételt elküldését, rám se hederítenek.
Van a banggoodon valami lehetőség refundot kérni (nem levelezéssel, mert arra nem reagálnak), vagy rögvest kérjem a Paypaltól a visszatérítést (csatolva a shipping infókat, miszerint 60 nap alatt visszakerült a banggoodhoz a termék)?
-
Bigemperor
senior tag
Igen, de na, azért még nekem kell szaladgálnom, hogy 70-80 napra visszakapjam a saját pénzem? Nem azt mondanám, ha tényleg fontos az ember, hogy adok hasznos kupont, vagy felajánlok valami jelképeset? Ja, nem, mert ott nem nyugati gondolkodás dívik. Mindegy, nem pörgök rajta, nincs értelme.Őszintén megmondom, az újraküldést nem fogadtam el, mert már nem hiszek az ilyenkor szokásos szállítási idő betartásában.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konteó topic
- PlayStation 5
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Milyen monitort vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- caplagi: Samsung S25 Ultra 256GB
- Egér probléma
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- További aktív témák...
- Think Tank Glass Limo profi fotós hátizsák - Új -
- Ohh! Dell Latitude 7430 "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" -60% i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- Canon Extender RF 2x telekonverter RF objektívekhez - Újszerű -
- DJI Mavic Air 2 Fly More Combo drón szett 3 akkuval, megkímélt állapotban
- Új! Canon CF-R20EP hűtőventilátoros markolat (R5, R6, R5 II, R6 II)
- Akció! Sérült! Corsair Icue 5000X RGB Számítógépház! Olvass leírást!
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- JBL Charge 6 és Xtreme 3/4 akciós áron eladó!
- Dell 14 Latitude 7420 FHD IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest