- Google Pixel topik
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Honor 200 Pro - mobilportré
- One mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
-
Mobilarena
Baldur's Gate 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
fiATHaLON
őstag
válasz
Gothmog #1662 üzenetére
Igen, Octaviáék nyitottsága volt kicsit fura, de ott ez volt
az egyetlen momentum. Amúgy ez az extra hozzáállás még érthető is volt
ettől a megkínzott, kifacsart párostól.
Köszönöm neked is, janos666-nak is. Többen is elmondtátok, azt hiszem
megértettem, hogy nem kell belemélyedni ilyesmibe, ha nem akar az ember,
és remélem a játékból sem vesz el sokat, mondjuk questek terén...Szóval még egyszer köszönöm mindenkinek, hivatalosan is megértettem,
hogy a játék nem ragadja el hamvas lelkemet! -
atainprison
senior tag
válasz
Gothmog #1505 üzenetére
Karlachnál nálam is az lett végül az ending, hogy hárman visszamentünk és tényleg elég vagány csak a sztorijának semmi értelme. Onnan kezdődik, hogy menekül Avernusból, folytatódik azzal, hogy csináljunk valamit a "szívével", erre az lesz az egészből, hogy nem lehet vele mit kezdeni, szóval mehet vissza Avernusba. Ez nálam nagyon WTF kategória .
A mind flayerré válásról annyit, hogy nézz utána kicsit a lorejának, ha érdékel és akkor kiderül, hogy azzal, hogy átváltozol szép lassan teljesen elveszted a személyiséged (lelked), szóval az senki számára sem jó ending .
Sajnos engem nagyon zavarnak ezek a sztori/karakter nonszensz dolgok, és mivel a játék 95%-a baromi jó volt, így még dühítőbb számomra az egész. Mindenestre megvárom a definitve edition megjelenését a kövi végigjátszáshoz, hátha azzal az endingen is bővítenek/módosítanak valamit. -
RobberBaron
tag
válasz
Gothmog #1350 üzenetére
A fő karakteremnél én is inkább a sötét oldalhoz illőnek éreztem az illithid erőket, az első jófiús végigjátszásnál csak Karlachot pakoltam tele, de most minden egyes tadpole-t felhasználok a fő karimon már az elejétől fogva.
A gonosz végigjátszásnak is vannak fokozatai, az ultra pszichopata végigjátszás egy teljesen szóló végigjátszás lenne, de még nem tudok annyit a játékról, hogy bevállaljak egy ilyen kihívást. Láttam már videókat, amin az Act 2 végét, Act 3-at egyedül megcsinálják. -
RobberBaron
tag
válasz
Gothmog #1339 üzenetére
Éppen most tartok a második végigjátszásnál az Act 3 elején, egy Dark Urge karakterrel Tactician nehézséggel, mondjuk rá hogy gonosz döntéseket hozva. Ez nem azt jelenti, hogy mindenkit legyilkolok és a párbeszédekben mindig a lehető legköcsögebb válaszokat adom, hanem a nagyobb döntéseknél
a másik ágat választom. Sokkal gyorsabban haladok mint az első jófiús végigjátszásomban, néhány (sok) kisebb küldetést ki kellett hagynom, sokkal rövidebbnek is éreztem a játékot, de érdekes módon ugyanúgy az Act 2 végén értem el a 10-es szintet, mint elsőre. Sok helyen hozhattam volna kíméletlenebb döntéseket, de inkább segítettem mert kellett a küldi és az XP.(a goblinok mellé állok, Shadowheart megöli a Nighsongot, és Dark Justiciar lesz, Astarion vámpír lord lesz, vszeg Bhaal kiválasztottja leszek stb.) A sötét út egyébként elég magányos, kevesebb a parti tag
több harcot kell egyedül a saját partival megvívni, de mivel most már sokkal jobb buildekkel harcolok, mint először, ez sem probléma. Magamtól soha nem hoztam volna ilyen döntéseket, pl. a(Wyll és Karlach mindenképpen elhagy a tieflingek és druidák legyilkolásakor, Nightsong megölése Jaheira halálát is okozza és ezért Minsc sem vehető fel) Ennek ellenére második végigjátszásra a Dark Urge és a sötét út választását csak ajánlani tudom, teljesen más mint a jófiús, a játék partner benne, de ezt már sokan leírták.tieflingek legyilkolásakor pocsékul éreztem magam, főleg amikor a tiefling gyerekek föld alatti rejtekhelyére lementem, és megláttam a legyilkolt gyerekeket, olyan érzés volt mint amikor Anakin legyilkolja a Jedi templomban a padavanokat. -
Ovisbig
tag
válasz
Gothmog #1341 üzenetére
Így érthető, az első 2 rész kimaradt így nem tudtam miért beszél róluk mindenki közeli ismerősként, Karlach majdnem elcsöppent (már bocs), ahogy Minscről beszélt.
Akkor ez lesz a következő végig játszásom egyik célja, kettejüket életben tartani, ha már a 2 előző rész kimaradt legalább itt ismerkedjek kicsit velük. -
Ovisbig
tag
válasz
Gothmog #1339 üzenetére
A steam szerint 265 óra az utolsó mentésem 223 óra, nem tudom miért ilyen nagy a különbség, majd két nap.
Engem kicsit zavar, hogy varázsló nélkül játszottam végig, az a sok varázslat amit nem használtam, főleg ezt csinálnám másképp.Na meg a játék is hibás, mert pölö fogalmam sincs ki az a Minsc, de mindenki úgy viselkedik, hogy tudnom kellene, kb. a Jaheira is ilyen, egyszer találkoztam vele, meghalt, mégis a játék szerint valami meghatározónak kellett volna lennie... szóval ezért gondolom hogy a történet szálakat máshogy is lehetne alakítani, van benne lehetőség. -
-
válasz
Gothmog #1305 üzenetére
Igen, a harc közbeni bugok sajnos néha előfordulnak. Nem olyan gyakran, hogy nagyon zavaró legyen, de azért remélem, hogy javítva lesznek. Amúgy már az első actban is előfordul, hogy ütök/lövök egyet, látszólag nem történik semmi pár mp-ig, aztán megtörténik a sebzés.
Más.
Jó lenne, ha csinálnának egy Dragonlance-es CRPG-t is Larianék. Már nagyon régen vágyok egy ilyenre. Annak idején persze játszottam a Champions of Krynn CRPG sorozattal, de az már túl elavult ahhoz, hogy manapság élvezni lehessen (33 éves!). És persze egy Planescape játéknak is nagyon örülnék.
-
válasz
Gothmog #1233 üzenetére
Megnéztem a DND wiki-t, és érdekes dolgokat ír
: [link] (vigyázat! van benne spoiler a BG3-ból!)Balduranról Egyrészt már benne vannak a BG3-as történések is, és ott is írják, hogy 400+ év telt el a születése, meg illithiddé válása között. Persze ember volt, de gondolom valamivel meghosszabbította az életét, ami simán lehetséges. -
Talala
senior tag
válasz
Gothmog #1112 üzenetére
A vulkán itt se indul, fehér majd fekete kijelző aztán nem válaszol, be kell zárni. DX meg tegnap ment órákat, ma 5 percenként kidob.
Nem tudom számít e, de ez torrentes GOG verzió. Szívesen megvenném, ha garantált lenne, hogy ott nem lesz ilyen hiba, de így nem akarok rá költeni. A neten talált okosságokat próbáltam, eredménytelenül. -
LK
addikt
válasz
Gothmog #1088 üzenetére
Nagyon köszönöm a precíz, részletes választ! Pont ezt az alkasztot terveztem indítani.
"parti arca lehetsz, párbeszédekben meggyőzés/fenyegetés/megtévesztés, ami jólesik" pont erre gondoltam én is
Az az igazság, hogy asztali szerepjátékban mindig harcost, fejvadászt, paladint indítottam.
Szeretnék most gonosz karakterrel menni és hozzá passzol ez a kaszt. Régóta terveztem, így a játékban kipróbálhatom. -
Anti-Hero
aktív tag
válasz
Gothmog #1088 üzenetére
Én Dark Urge/Drow/Bárd vagyok..első végigjátszás megy éppen..első Baldur's játékom is.. semmit nem értek kb a kasztokhoz/játékhoz.. csak maximum azt, amit a játék elmond meg itt olvasok.
De egyenlőre elvagyok a játékkal..lvl5..goblinokat öldösöm éppen különböző módokon.. valószínűleg ez még az act1.
-
RobberBaron
tag
válasz
Gothmog #1083 üzenetére
Köszi, valakit át fogok képezni akkor erre is, csak még nem tudom kit. Talán a következő végigjátszásomban az én karim lesz az.
11-es szinten van a parti, az Act 3 elején.Minsc vicces lenne bárdként, és egyelőre bejön Gloom Stalker Ranger-ként. Support bárdok alatt a másik két subclasst értettem, a College of Swords-ről olvastam hogy jó.
-
jano1102
csendes tag
válasz
Gothmog #1063 üzenetére
Igen emlékszem, hogy ők voltak az elsők. Mi 1-2 évvel azelőtt kínlótunk. Nagy megkönnyebbülés volt, hogy lehetett itthon is venni dolgokat. Természetesen jó szokás szerint voltak akik elkezdtek köpködni, hogy kereskednek és hasznot húznak(!) ebből. Az osztrák boltos gondolom csupa szívjóságból tartotta fenn magát.
-
Fitzgerald
veterán
válasz
Gothmog #1063 üzenetére
Már rég jártam ott, de a '90-es évek közepétől jártam hozzájuk én is, rengeteg mindent vettem ott. De már pár éve sem lehetett megmozdulni náluk, egyszerűen nem lehet elférni a boltban, még egyedül is körülményes. Már rég el kellett volna költözniük valami nagyobb bérleménybe.
-
jano1102
csendes tag
válasz
Gothmog #1056 üzenetére
Nem: Players Handbook, DM Handbook, Monster Manual, Tome of Magic, az alapkönyvek. Egyébként A Larian játékok azért is jók, mert elég fancy angolt használnak, dacára annak, hogy belgák. (gondolom van jópár anyanyelvű csapattag) De én szeretem kigyűjteni ezeket a régies szavakat. A DOS2-ből is szótáraztam gazdagon.
-
jano1102
csendes tag
válasz
Gothmog #1050 üzenetére
Lájkolnám, ha lehetne, de így csak:
.
Bár én tudok angolul, de azért azoktól se legyenek elzárva ezek a dolgok, akik nem.Fun-fact: középiskolában tanultunk angolul, de hár gondolhatod.
Az első nagy lökést az adta, hogy a fénymásolt(!) AD&D könyvekben el tudjam (tudjuk) olvasni a szabályokat, varázslatokat. Az megmaradt a mai napig, hogy a morning star itt nem a Vénuszt (esthajnal csillag) jelenti, hanem egy igen kellemetlen hatású láncos buzogányt. -
Kylesa
aktív tag
válasz
Gothmog #1050 üzenetére
Hát, én köszönöm így utólag is.
Sok-sok játékot játszottam már magyarítással; ám amikor még a Divine Divinity-vel játszottam, és azóta is, ennyi év után még ma is azt gondolom: Te készítetted az egyik legkiválóbb magyarítást egy játékhoz, amit valaha is a "magyarító" szakma látott. Nagyon kevés ilyen igényes munkát láttam eddig honosítás fronton, őszintén le a kalappal.
Amúgy a zenék... Talán elég, ha csak erre gondolok, a hideg is kiráz, zseniális...
-
Kylesa
aktív tag
Na, akkor ennyi év után itt és most ragadom meg az alkalmat, hogy megköszönjem Neked azt az elképesztően minőségi munkát, amit a Divine Divinity fordításába beletettél!
Örök hálám érte, imádtam azt a játékot, és a játékélmény a magyarításodnak hála a négyzetre emelkedett, a mai napig jóleső emlékekkel gondolok vissza rá (pedig lehetett kb. 15+ éve, amikor játszottam vele)! -
-
Capricornus
aktív tag
Sajnos arról a részéről, hogy a játékban hogy van megoldva a véletlen szám generálás, nem tudok nyilatkozni. De ez egy valóban létező probléma. Emlékszem, hogy még mikor számtech szakkörre jártam általánosban és C64-et programoztunk, akkor 3-4 gépen is pont ugyan azok a véletlen számok jöttek ki többször egymás után.
De hogy on is legyen:
Az árusok készletei hosszú pihenések után töltődnek vissza? Illetve a potion és tekercs készletük mindig ugyan az, vagy valamennyire változik? Ezt megfigyelte már valaki? -
VikMorroHun
őstag
Az én kedvencem az volt, amikor egy levelezős fantasy szerepjátékban jelezték a vezetőnek, hogy valami nem stimmel a véletlenszerű sebzés dobásokkal, mert ha egy adott napi eseménysorozatból kiszedjük a sebzéseket, és sorban felírjuk őket, akkor egy szép sinus görbét kapunk...
Ja, az előbb menteném az állást, azt mondja, hogy 502-es hiba, nem tud menteni. Jé, betelt a 100 GB méretű C: meghajtóm. Letöröltem róla több, mint 1 GB helyet foglaló programokat, így lett 730 MB szabad helyem. (Lomtár is ürítve.) Mentettem állást, kb. 3 MB helyet foglal, 2 perccel később már csak 610 MB szabad helyem van. Ezzel se stimmel valami.
-
Hintalow
senior tag
Hát az már azért tényleg sok, lehet, valamiért elkezdi 1 után nagyobb eséllyel szórni a játék.
Én is tolom már vagy 20+ éve az asztali DnD-t, most érkeznek pár óra múlva a haverok az aktuális játékra.Nekem olyan volt, amin máig röhög az egész csapat, hogy a törpe artificeremmel feküdtem a domboldalon egy mordállyal, hogy támogassam a lent lopakodó partit, ha kiszúrnák őket. Kezdemény, rögtön lőttem volna, mert készenlétbe helyeztem a cselekedetem előre. nagy 1-es, "nem működik a fegyver, dobjál még egyet, hogy mi történik" még egy nagy 1-es "megfordítod, és elkezdessz matani a csővel, hogy hol akadt el, ebben a pillanatban elsül és az arcodba robban" persze a sebzésre majdnem maxot dobtam, az első pár körben már csak halálmentőket dobáltam
-
parandroid
félisten
Mai napig hangosan felröhögök, amikor eszembe jut az eset hasonlóan vagy 25 évvel korábbról, hogy az egyik különösen agresszív játékosunk közölte, hogy berúgja az ajtót. Képességpróbára egyest dobott, szóval kalandmesterként közöltem vele, hogy ez a fürdő (tényleg az volt), a dézsákból kifröcsögött szappanos vízen elcsúszott, legyen szíves sebzést bodni. Dobott egy huszast.
p
-
janos666
nagyúr
#744 ollie elmagyarázta nekem (miután megírtam a hsz-t, és kikapcsoltam a gépet, nekem is beugrott, hogy ez lehet a helyzet, csak nem jöttem vissza válaszolni magamnak), hogy az 1-es az mindig critical failure (bukod még akkor is, ha valami úton-módon annyi bónuszod lenne, ami önmagában vinné a kört dobás nélkül), mint ahogy a 20 is critical success (tehát 20-al nyersz még akkor is, ha pl. 23 kéne és 0 búnuszod van).
Az már csak hab a tortán, hogy mennyi volt az esélye 4 egymást követő dobásból 1,1,2,2-t dobnom súlyozatlan 20 oldalú kockával. (De azt valahol el tudom fogadni, ha direkt figyeli a játék a save/load-ot, és ha elbuktál egy dobást, akkor quickload után megint direkt elrontja neked..., mert itt én lényegében ezt csináltam -> nem azért, hogy csaljak, hanem azért, hogy átnézzem újra a menüt, hogy mi történhetett, mert nem volt eszemben az 1 = cticital fail, és ez a teszt volt 2,2 dobás).
-
PhilBrick
őstag
Az az ötven százalék azért nem olyan mint egy pénzfeldobás. Az egy tájékoztató szám, mivel több kocka forog a háttérben. És természetesen tudjuk, hogy a szoftveres véletlen sosem lehet teljesen véletlen.
Ettől függetlenül én biztosan nem támadnék folyamatosan 50 százalékkal, hanem valahogy feljebb tornásznám.
-
nubreed
veterán
Egy picit azért reménykedem, hogy valamit reagálnak rá, de persze akkor sem dőlök a kardomba ha nem, pont amiatt amit írsz, hogy hatalmas siker a játék, nagyon sokan játszák és szerintem ebből következik az is, hogy nagy mennyiségű bug bejelentéssel találkoznak. Egyébként az a furcsa, hogy nekem nagyon úgy tűnik, hogy én vagyok az egyetlen a világon akinél előjött ez a bug, sehol a neten nem találtam még csak hasonló leírást sem, senki mástól. Pedig ma fél napig ezt kutattam.
-
Louro
őstag
Köszi mindkettőtöknek. Igazából idő akad. Nem rohanok. Úgysem teszek bele napi több órát, na meg szeretek a mellékküldetésekre is kitérni, ha van.
Persze így több hónap is lesz mire a végére érek, de nem hajt a tatár. Csak legyen élvezhető a játék. Nekem mai napig az Imperium Galactica első része sokal élvezetesebb, mint a második. Grafikában is
-
Gothmog
senior tag
Sajnos egyik megoldási javaslat sem vált be.
Annyit tudtam tenni, hogy levettem (olyan 40-60% közé) a többi (háttér, hanghatások stb.) hangerőt, a voice és chatter (no meg a master) volume-ot maxon hagytam, és feljebb tekertem a hangfalon a hangerőt. Így elfogadható a minőség, bár messze nem ideális.Nem tudom, hogy mitől változott ez meg így, de az Early Accessben alapból minden tökéletes volt, sőt, ott jobb minőségűnek tűntek a (beszéd)hangok.
A Larian egyébként elvileg tud a problémáról, amely nem csak nálam, hanem viszonylag sok embernél jelentkezett. (18-as hozzászólás [itt] .)
-
Kipróbáltam mindkét Pathfinder-t. A Kingmakerbe beletoltam kb 30 órát, és úgy elvette a kedvem a CRPG-ktől, hogy utána egy ideig nem akartam játszani egyel sem. Szinte minden játéktervezési hibát beletettek, ami létezik. Maga a harc meg barangolás (nem a térképen!) nagyon jó, de olyan óriási, javíthatatlan, játékmechanikai hibák vannak benne, ami számomra a legrosszabb RPG-k közé tette a játékot. A második rész sokat javult ezekben, de attól is elment a kedvem. Ettől függetlenül az utóbbit még végig fogom játszani, de az elsőtől hányingerem van.
-
D013
aktív tag
A Kingmakert csak kipróbáltam, viszont a WoTR-t elvittem a 4. Chapterig. K*rvajó crpg. Igazi "BG3" amilyennek gyerekként elképzelted hogy milyen lesz ha valaha lesz 3. rész. Annyira jól sikertült hogy már a 6. vagy 7. DLC jön ki hozzá. Mondjuk a 4. chapter volt az ahol kb 80 óra játék után kikoptam, de tervben van hogy egyszer nekiülök újra.
De visszatérve az eredeti BG3-ra, tényleg fantasztikus, inkább DOS + Dragon Age feeling mint BG, de lenyűgöző. Egyetlen negatívum: a performance. Úgy olvasom hogy hw függetlenül sajnos be tud esni az fps, pláne Act 2-3-ban. Sajnálom hogy DX11-es a játék, a Vulkan meg elég bugos és A770-el nem is jobb vele, sőt. Remélem fogják még optimalizálni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 5 9600X Processzor!
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650 R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3070 8GB MSI MPG Gungnir 100 Enermax 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged