-
Mobilarena
Baldur's Gate 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
sumdudum
tag
válasz
fiATHaLON #1642 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy abszolút nem(én is gondolkoztam ezen a mod-on);
Ha ő a táborba van és ugyanúgy megkapja az exp-t amikor partyba rakod akkor mi a gond?! Max, ha úgy érzed és ismered a játékot, rakd magasabb nehézségi módba.
A lényeg, hogy élvezd a játékot, ez rólad szól, amit felvázoltam teljesen elfogadható számomra(pont amiatt gondoltam én is erre a modra, mert van egy megszokott vagy kialakított partim, miért kell lecserélnem valakit azért, hogy megoldjam egy nem szívlelt vagy nem a partyba illő karakter küldetését (Ha megkapja az Exp-t, lehetne azt is csinálni, hogy minden felvett karakternek van beleszólása legalább az ő küldetésükbe, akár partiba vannak akár nem)
Én lvl20 mod-ot és dupla exp-t játszok, de közepes nehézségen(bár normál esetben mindig easy-t indítok mert igazából csak a story érdekel, de kezdő vagyok BG-ben (vagyis régi új, 21éve) könnyítek is meg nem is, meg kevés a szabadidőm.. (más szerint csalás, de nem ugyanannyi időnk/munkánk/elkötelezettségünk/kedvünk van).
De, egyébként pár napja írták, hogy készül hivatalos mod támogatás! (egy DLCről is felreppent pletyka YT-n) -
Gothmog
senior tag
válasz
fiATHaLON #1658 üzenetére
A Kingmakerben hol jelent meg? Én kétszer vittem végig, olyan 400 órám biztos lehet benne összesen, de nem emlékszem semmi "feltűnőre". Csak egyetlen dolog rémlik: Octvia és Regongar felveti egyszer egy "hármas mulatság" lehetőségét (és eközben Regongar megjegyzi, hogy a férfiak sincsenek ellenére), de ez kb. egyetlen továbbkattintható szövegrész egy ~150 órás játékban. (Ehhez képest a BG3-ban mondjuk mindenki - a társaid, egy ördög, egy mind flayer stb. - kavarhat veled nemtől függetlenül, ami nekem is csípte helyenként a szemem, de mint azt többen írták már, simán továbbkattintható, nem kényszerül az ember olyasmibe, amit nem akar. Oké, Wyll balerina-tánca mondjuk beleégett az agyamba, de ma már ezen is csak röhögök