- Sokat fejlődött a Tecno belépő ajánlata
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Íme az új Android Auto!
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Leica kamerákat kap a Xiaomi Mix Flip 2 is
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Yettel topik
-
Mobilarena
Baldur's Gate 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gothmog
senior tag
válasz
atainprison #1956 üzenetére
A Kingmakerbe is beépítették a körökre osztott harcrendszert (az EE kiadás után valamikor egy patchben).
Én nagyon szeretem azt a játékot is (igazából - elismerve a BG3 minden zsenialitását - nekem az lett a BG1-2 igazi szellemi örököse, és a mai napig kellemesebb emlék/mélyebb nyomot hagyott bennem, mint a BG3, hiába tartom egyébként objektíve mérföldkőnek ez utóbbi alkotást, míg a Kingmaker inkább csak tisztes iparosmunka).
Viszont ha frusztrál, hogy időlimites (amúgy bőven van rá idő, nem könnyű elcseszni, de elhiszem, hogy vannak, akiket ez stresszel, és nem tudják élvezni tőle a játékot), és bizony főküldetést is bukhatsz (game over), akkor inkább hagyd ki! Illetve tényleg bele kell kicsit tanulni, mert a rengeteg feat és mindenféle között bizony el lehet veszni, lehet szarul fejleszteni a karaktereket, és lehet szívni a harcban, mert nem tudod, hogy mikor mit kéne. (Azért nem kell atomtudósnak lenni hozzá, de ijesztő tud lenni elsőre, na.)Én úgy fogalmaznék, hogy a Kingmaker lassan csordogál, nincsenek benne olyan áll-leejtős húzások/megoldások, mint a BG-ben, de az alatt a 120-170 óra alatt, amit bele lehet pakolni egy - teljességre törekvő - végigjátszásba, egy igazi monumentális alkotássá növi ki magát a végére (ja, csak a záró diasor vagy 20 perc az emlékeim szerint, ahol felsorolnak mindent, hogy milyen döntésed végül hova vezetett).
A WotR megvan a megjelenése óta, de még nem kerítettem rá sort. (Az elképszetően hosszú/terebélyes állítólag, és túl nagy falat egyelőre - nincs rá energiám.)
-
válasz
atainprison #1956 üzenetére
Köszi, akkor majd én is próbát teszek a Rogue Trader-rel.
A turn based harctól meg ne félj a WoTR kapcsán, jól sikerült. -
válasz
atainprison #1954 üzenetére
Mindkettőről. De a turn based tökéletesen működik, a WotR-ba 80 órát úgy tettem bele, a Kingmakerben talán 50 órám van, az real time with pause volt (meg kb 20 óra a 2. részben).
Ja, imádom a WH40k-t, ezért is sajnálom, hogy az Owlcat csinálta a Rogue Trader-t.
-
válasz
atainprison #1951 üzenetére
Nem a bugokkal van bajom, azokkal már nem igazán találkoztam.
A világban az utazás valami hihetetlenül pazarolja a játékos idejét. Annyit kell összevissza utazgatni a mapon, hogy a játékidő harmada azzal telik. Bemész egy dungeonbe (amúgy a dungeon exploration nagyon jó benne, meg maga a harc is), aztán a végén azzal szembesülsz, hogy nem tudod legyőzni a boss-t, mert nincs nálad olyan varázslat, felszerelés, vagy éppen karakter, ami kellene hozzá, szóval utazhatsz vissza a HQ-ra, és újra mehetsz próbálkozni. És az utazás tényleg szar! sokáig tart, csak bizonyos távolságig tudsz menni a "korrupció" miatt, majd vissza kell menned pihenni a HQ-ra. Nem azzal akarom tölteni a játékidő harmadát, hogy össze vissza tologatom a bábukat egy térképen (egyébként 100 órát toltam a játékba, szóval van vele tapasztalatom). És még ott van a nehézségi szint, ami normálon is olyan, hogy sokszor megköveteli a szabályok, varázslatok, tabletop játékmechanizmusok mély ismeretét. És itt nincs többféle megoldás, mint a BG3-ban, hogy tucatnyi módon próbálhatsz legyőzni egy boss-t vagy egy jelentősebb harcot, itt csak a brute force van. Na én nem akarom a játékidő jelentős részét azzal tölteni, hogy mélyen megismerem a Pathfinder szabályrendszerét, mert nem azt élvezem, hanem magát a játékot. Az első rész meg még tetézi azzal, hogy határidő van olyan küldetésre, amit ha nem teljesítesz, vége a játéknak. És ehhez is összevissza kell utazgatni a térképen, akár tucatnyi órát is elpazarolva, hogy megtaláld a helyet, ahova kell menned. Nem találtad meg időben? Bad luck, tölts vissza egy tíz órával korábbi állást. Szóval valami hihetetlenül szar a game design. Olyan, mintha csak hardcore Pathfinder játékosoknak csinálták volna, ráadásul behozták a számítógépes változatba azt a térképen utazást, ami tabletop esetén kurvajó, mert ott a társaság, de egy single player CRPG esetében csak pazarolja a játékos idejét.
-
Ctrl+Alt~Del
senior tag
válasz
atainprison #1743 üzenetére
Szerintem kár itt a DD 5-tel hasonlítgatni ezt a játékot, ugyanis már abból a sebből is erősen vérzik, hogy a 20 helyett 12 szint van a játékban. Ha tehát ilyen alapvető jellegzetesség nem stimmel, nyugodtan kijelenthetjük, hogy ez nem klasszikus DD játék.
Másrészt egy szóval sem mondtam, hogy a játék rossz, sőt, az ellenkezőjét. Hogy mennyire élvezetes és komplex világa van, mennyire jók a karakterek, a helyszínek, az art, a szinkron, a zene. Annyit mondtam, hogy a játék alapmechanikája az, ami erősen véleményes.
-
Ctrl+Alt~Del
senior tag
válasz
atainprison #1743 üzenetére
Azt mondjuk nem értem, hogy miért gondolod, hogy itt mindenki ért a DD-hez, de redditen meg máshol csak olyanok vannak, akik nem értenek hozzá. Leírják többen is, hogy játsszák a tabletop verziót, szeretik a műfajt, és mégis...
Az meg, hogy milyen értékeléseket kap egy játék, tudjuk, hogy soha nem kell figyelembe venni. A user score sokkal beszédesebb, mint egyetlen ember véleménye mondjuk az IGN-nél.
-
donki
senior tag
válasz
atainprison #1508 üzenetére
Én most játszok a Pathfinderrel. Jó játék, de nagyon bonyolult.
1. Van vagy 20 class, mindegyiknek 5 subclassa teljesen más képességekkel, és ezek között multiclassolni is lehet. Guide nélkül lszinte lehetetlen nekikezdeni.
2. Még normalon is (ami az egyik legalacsonyabb nehézségi szint) nagyon nehéz, és a nehézség nem úgy skálázódik, hogy több hp-ja van az ellenfélnek, vagy többet sebez, hanem hogy minden statja magasabb, és ezért még eltalálni sem lehet a bossokat és minden varázslatot resistelnek. Ezt buffolással lehet ellensúlyozni. A játékban elérhető összes buffot rá kell ügyeskedni minden egyes csapattagra illetve animal companionra, méghozzá minden egyes helyszínen, és a játék sajnos kis helyszíneken játszódik, amik között térképen utazunk, és ott elölről kell kezdeni a buffolást. Magas szinten akár száz feletti varázslatról beszélünk minden csata előtt, plusz potionok vagy scrollok.
3. Addonok nélkül értelmetlen nekikezdeni (automata buffolás), de akkor viszont nem ad achievementet. -
Gothmog
senior tag
válasz
atainprison #1506 üzenetére
Én is írtam, hogy Karlach az egész játékban hangsúlyozta, hogy oda vissza nem, inkább meghal stb., tehát persze, tisztában voltam ezzel. Mégsem érzem életszerűtlennek ezt a zárást. Sőt, emiatt valahogy lett élőbb az egész: van egy véleményed, és adott pillanatban, amikor beköszönt a kritikus helyzet, mégis ellentétes döntést hozol. Van ilyesmire példa a való életből is. Én különben már elterveztem, hogy meghal, ott leszek mellette (megígértem), de megadtam neki a választási lehetőséget, és amikor azt mondta Wyllnek, hogy oké, akkor mégiscsak vissza, először meglepődtem, majd amikor kiderült, hogy én is mehetek velük, valahogy a kellemes meglepetés érzése jött, ami a záró videóval egyenesen badass fokozatba tolt. Illithid dolog: 1993-ban találkoztam először AD&D-vel (játékként, mert az első Dragonlance könyveket kb. egy évvel korábban már olvastam)), és egy darabig toltam is társasággal, plusz elég sok regényt elolvastam/játékot végigvittem azóta, szóval van némi fogalmam a játékuniverzuma szörnyvilágáról. Ez itt részemről áldozatvállalás volt, kvázi önfeláldozás. Viszont ott a remény, hogy ha nincs egy központi agy, ami vezéreljen, meg tudsz talán őrizni pont eleget az eredeti személyiségedből A Larian játékai általában a DE verzióra érnek be teljesen: pl. Divinity II., DoS I., DoS II. Szóval itt is ez várható. Act1-2 szerintem csúcsszuper, Act3-ban itt-ott szét tud hullani kissé a dolog, szóval ott van mit csiszolni. A zárásnál engem az zavart, hogy Shadowheartról, az ő sorsa alakulásáról semmi nem derült ki (csak amit a küldetése zárásánál megtudtál), és Halsinnak pedig konkrétan csak egy fél mondat jutott (amiben pikírt megjegyzést tett arra, hogy mind flayer lett belőlem). Gale-ről legalább kiderült, hogy meg akarja keresni a koronát és - legalábbis az én játékomban - nem magának akarja, hanem Mystrának ajánlja majd fel, Lae'zel ellovagolt sárkányháton Voss-szal, Oprheusszal és a többi gith lázadóval, hogy lerendezzék Vlaakithot, Astarion pedig... nos, ő mehetett vissza az árnyékokba/éjszakába. Withers pedig... róla kb. még az Early Access verzióban történt első találkozás óta úgy sejtettem, hogy Jergal lesz (vagy Jergal valamilyen megtestesülése), és a játékot teljesen befejezve most határozottan ezt gondolom. Egyébként igen, nekem is hiányzik kicsit egy olyasmi dolog, mint amit anno a BG2 Throne of Bhaal befejezése után kaptunk (ahol minden társunk sorsának az alakulását megismerhettük). Ebből a szempontból számomra egyébként a Pathfinder: Kingmaker (a Pathfinder: WotR lehet, hogy még jobb/részletesebb, de az még a "polcomon hever" egyelőre) példaértékű a viszonylagos közlemúlt cRPG-jei közül, ahol bő 20 percben mesélik el diákon keresztül, hogy melyik döntésednek mi lett a hosszútávú eredménye, melyik karakternek mi lett a sorsa (részben persze a cselekedeteid nyomán stb.) -
Gothmog
senior tag
válasz
atainprison #1495 üzenetére
Karlach ending:
Én ettől nagyon féltem előre, mert igazán megkedveltem a karaktert, de azt olvastam előzetesen, hogy nem lehet happy ending zárást elérni a számára: illithid lesz, meghal vagy mehet vissza a balettba táncolniizé, az Avernusra, amit pedig az egész játék alatt igyekezett elkerülni, mindig kihangsúlyozta, hogy oda soha.Előzetesen: a karakterem - aki addig egyébként egy fia mind flayer erőt nem használt/egyetlen ebihalat sem szipkázott be - önfeláldozó módon illithiddé vált, hogy ne Karlának vagy Orpheusnak kelljen ezt megtennie. Így értünk tehát a végére, netherbrain megfeküdt, jöttek a különféle jelenetek, köztük Karlach, aki hirtelen rosszul lett, az engine nem bírja tovább, vagy a pokol vagy a halál. Rábíztam a döntést: Wyll, alias Blade of Avernus azonnal jelezte, hogy ha visszamegy, ő is vele tart. A karakteremmel közöltem, hogy akkor hárman megyünk. És számomra ez lett az egyik legtökösebb jelenet a játékban, és én most ezt tökéletes zárásnak érzem: megérkezünk, Karlach vagyány módon szivarra gyújt, és megkínál, magyaráz nekünk, hogy mire figyeljünk, majd jönnek az ördögök, a három jóbarát pedig - a down by the river rockosított zenéjére, amolyan "rettegj Zariel, mert eljöttünk érted" stílusban - beleveti magát a küzdelembe. Ráadásul így az illithiddé vált karakterem táplálkozása sem jelent erkölcsi dilemmát, mert démon és ördög agyakat nyugodt lélekkel fogyaszthatok . Szóval, részemről ez tökéletes zárása volt e két (velem együtt három) karakternek.
Az Emperor dolgot viszont osztom; ott hirtelen és illogikus volt a "mindent megteszek, csak a netherbraint ne" vs. "kiszabadítod Orpheust, oké, megyek vissza a netherbrainhez csicskulni" váltás. Valószínűleg "történetszövési" oka volt, de tény, hogy az amúgy jól kigondolt sztoriban és remek karakterekben az egy érezhető bicsaklás volt. Máskülönben, ha beszélni próbálsz a megölt Gortash-sal, akkor Bane-nel fogsz társalogni, tehát ő is megjelenik valamilyen formában. Csak az a kár, hogy hangja nincs - nálam legalábbis hiányzott a hang a szövegek mellől... Amúgy én jelenleg egy nagyon gonosz Dark Urge szerepében játszom éppen újra a történetet, bár most pár napot pihentettem (mindig túlzottan lefáradva estem be haza). És mit mondjak, egy élmény így is, csak félre kell tenni arra az időre a moralitás faktort, és azt kell képzelni, hogy te vagy dr lecter ultragonosz/démoni verziója
(A szövegek, amiket időnként lenyomhatsz, vagy éppen a "komornyikoddal" ledumálhatsz, zseniálisak a maguk módján.
Alább egy példa, az első találkozás idejéről a komornyikkal. (Nem bírtam ki, és kifotóztam a párbeszéd egy részét, mert röhejesen zsneiálisra sikeredett a maga gyomorforgató módján)
[kép] -
válasz
atainprison #1495 üzenetére
Nekem ebből csak ezzel volt bajom:
Ha kiszabadítjuk Orpheust, az Emperor átáll az ellenséghez, ill. valakinek mindenképpen illithiddé kell válnia. Viszon az, hogy nem minden companionnak van pozitív befejezése, nálam belefér, mert sokkal életszagúbb, mint hogy mindenkinek happy end van. Amúgy választhatod Wyll megszabadítását Mizorától, mert utána ugyanúgy ki tudod szabadítani az apját. -
válasz
atainprison #1492 üzenetére
Én nem értem mi a rossz a végében.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
atainprison #1492 üzenetére
Valszeg holnap este sikerül majd befejeznem, most a wrym izé sárkányost csináltam meg.
Viszont szörnyen csalódott vagyok!!!!4444 Nem jár achi azért, hogy
dobálom a kutyának.Gortash levágott kezét
Amúgy a szerencsétlent .kivégeztem Áhh nehéz az élet.A csarnoka sarkában lévő szobába sikerült betaszítanom, ott aztán mindent rányomtam. Aztán totál váratlan Karlach összeomlott, meg a végén még szerelmet is vallott... De mit lehet tenni, ha már ott van Shadowheart... Amúgy az ME 3 befejezése még elég lájtos... Bár mondjuk sokkal jobb a happy ending moddal. Viszont ami igazán odaver, az a Life is Strange 1. részének a vége.
-
Joco_77
senior tag
válasz
atainprison #1017 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm!
-
Kolbi_30
őstag
válasz
atainprison #1010 üzenetére
Lementem a tengeralattjaroval, onnan kihoztam 3 vagy 4 gnomot. Bennt a gyarban a fonok gnom egy darabig jott velem, de sajnos bekopte a gyertyat, mert balfasz volt..aztan se bomba se faszi. De a robotok meg az a titan akarki nem is volt nehez, 4 massheallel lement az egesz map -
podtibi
senior tag
válasz
atainprison #978 üzenetére
Okidoki.
-
podtibi
senior tag
válasz
atainprison #971 üzenetére
Hm...
az assasin-t ajánják inkább.Redditten -
podtibi
senior tag
válasz
atainprison #966 üzenetére
Ott thief vagy assasin.
-
podtibi
senior tag
válasz
atainprison #966 üzenetére
Hm.... Nem vitatható.
-
podtibi
senior tag
válasz
atainprison #964 üzenetére
Köszönöm. Próbára teszem magam és egy karakterrel neki megyek. Ugyebár csapatban könnyebb volna.
-
podtibi
senior tag
válasz
atainprison #810 üzenetére
És battle master vagy eldritch knight, champion?
-
válasz
atainprison #893 üzenetére
A Speed potion is pont ugyanannyira hasznos, mint a Haste, sőt, egy Speed potion egy kis ügyeskedéssel minden karakterre hathat egyszerre (egymás közelébe kell állni a 4 karakternek, amilyen szorosan lehet egy kis körbe, és középre ledobni (throw) a földre, érdemes közvetlenül harc előtt meglépni ezt).
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
atainprison #893 üzenetére
Ohh, köszi!
-
Fitzgerald
veterán
válasz
atainprison #806 üzenetére
Világos.
A Self-Same trialt azért is emeltem ki,mert ezen fight során gyakorlatilag ugyanabból az eszköztárból játszanak a doppelgangerek, mint amiből a játékos partyja is.
Ergo ha itt kikapsz, vagy nagyon-nagyon megszorongatnak, abból le lehet vonni néhány következtetést (tudom, szerencsével mint tényezővel nem számolok - én úgy látom, hogy nem elég prominens a szerepe ahhoz, hogy egy nagyobb, hosszabb csata kimenetelét egészében eldöntse).
Amúgy tényleg rohadt nagy az eszköztár amiből válogatni lehet, és valószínűleg nagyon durván vesztesnek tűnő helyzetekből is vissza lehet jönni sokszor, ha a játékos hajlandó kísérletezni, felfedezni a különféle játékmechanikákat, próbálgatni az eszköztárat.
Alapjáraton a játékosok túlnyomó része valószínűleg a rendelkezésre álló lehetőségeknek csak nagyon kis részét használja. -
LK
addikt
válasz
atainprison #825 üzenetére
Én évek óta 5.0-val játszok és a körülmények kiaknázásáról szól az egész. Van plusz akciója a karakteremnek amivel magamra vonom az ellenfelek figyelmét pl. Máris nem mindegy hogy előnyből támad-e a csapatom,vagy sem. Sneak attack, stb. Én ugyanezt várom a játéktól kb. Volt, hogy a csapatom dobott egyest támadásra, majdnem meghaltunk. Aztán a DM dobott 3x1-est. Bármi lehet. Egy biztos, hogy a készítők nem akarják megutáltatni a játékot a vevőkkel. Nincsen érdekükben. Szóval igazad van, az rng bármire képes. Megnéztem a videót. Jó.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
atainprison #823 üzenetére
"Ennek semmi alapja nincs."
Csak a tények. Azok pedig makacs dolgok.
De tudod mit? Megvan a mentés, megnézem, ha csak simán megtámadom a pókot, anélkül, hogy meglepődne/hátrányba kerülne, akkor mi lesz.
10, 8, 1, 2
Harmadik betöltésnél (csak kíváncsiságból)
13, 10, 20, 11
Hát, érdekesek az eredmények.
Negyedik próba, hátrányból:
1, 10, 6, 15Gothmog:
Túlélők Földje, de ez még régen történt.Ja, a pókok ellen kitaláltam egy remek taktikát: szeretnek a szakadékok közötti hálóra teleportálni, és magaslatról támadni. A hálót viszont egy egyszerű tüzes boszorkányság (megnéztem angol-magyar nagyszótárban, mi a frász az a cantrip) leszedi. Az egyik pók a zuhanástól meghalt, a nagyobbnak (aminek több HP-ja van, mint a csapatnak összesen) több is kellett volna. Bezzeg a második hálót hiába égettem ki alóla, ott maradt a sziklán, háromnegyed részt a levegőben lebegve.
-
Capricornus
aktív tag
válasz
atainprison #806 üzenetére
Jól mondod!
Mondjuk arra, hogy egy adott ellenfél mire rezisztens vagy épp érzékeny, mindig érdemes figyelni és kihasználni.
A House of Grief alatti csatában eltoltam két sunbeam scrollt és azzal kb. meg is nyertem a harcot, mert a Shar hívők érzékenyek voltak a radiant damázsra. -
válasz
atainprison #806 üzenetére
Jó tippek, köszi!
-
myckey
veterán
válasz
atainprison #397 üzenetére
Én nem vagyok, írtam hogy meg sincs a Game
de a stílust szeretem ( Jön a Titan Q. 2)
Általánosan értettem, hogy az ilyen hsz a feszkot kelti. Felesleges! Mindenki örüljön annak, amilye van, aztán jó játékot. -
kicsako
őstag
válasz
atainprison #404 üzenetére
ne is mondd. Munka közben ki akartam rakni 2. képernyőre magyar streamet, mert kíváncsi voltam mások hogy oldanak meg 1-1 részt a játékban, de 2percnél tovább nem bírtam egyiket sem a magyar felirat miatt
-
nubreed
veterán
válasz
atainprison #402 üzenetére
Igen, magyar cikk nincs túl sok, de az angol nyelvű írott sajtón kívül, egy csomó YT csatorna foglalkozik a játékkal, rengeteg infó van róla (angol nyelven). Magyar streamereket/csatornákat soha nem nézek egyáltalán (most lehet kövezni
) , streamet nem nézek soha, az nagyon nem az én műfajom. Miért nézzem azt, ahogy gipsz jakab játszik miközben én magam is játszhatnék... sztem ez értékes időt vesz el az életünkből, dehát nem vagyunk egyformák.
-
válasz
atainprison #402 üzenetére
Valószínűleg az is mögötte van, hogy az országunkban sajnos pocsék az átlagos nyelvtudás, ehhez meg nem árt valamennyi angol.
-
válasz
atainprison #390 üzenetére
Van pár oldal, ami folyamatosan cikkez róla, pl a pcgamer.com-on a cikkek fele a BG3-ról szól.
De ha a magyar cikkeket hiányolod, abból tényleg alig van.
-
myckey
veterán
válasz
atainprison #390 üzenetére
Az is gáz, hogy ilyen stilusban írsz....
Ja, nem...nincs Diablo. -
Callisto
őstag
válasz
atainprison #390 üzenetére
Az ilyen oldalakon többnyire azért szabadidejükben írnak cikkeket az önkéntesek és ha nincs ember aki írna erről, mert nem tartozik az érdeklődési körébe stb. akkor nincs. Engem sosem zavarnak ezek. A net elég nagy és mindig van egy tonna oldal ahol lehet informálódni. Nyilván ha van egy kedvelt oldal jó lenne ha mindenről ott lenne valami, de a foglakoztatott emberek számának függvénye is.
A játék pedig kjó -
kicsako
őstag
válasz
atainprison #390 üzenetére
Volt jónéhány hír a játékról az oldalon
Premier előzetest kapott a Baldur's Gate III végső kiadása
Korábban érkezik a Baldur's Gate III PC-s kiadása
Augusztus utolsó napján érkezik a Baldur's Gate III (PC, PS5)
stb..
Persze a teljesen gamingről szóló oldalakon kb. napi szinten dobnak ki cikket, de ott gondolom nem is 1-2 ember dolgozik rajta. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
atainprison #266 üzenetére
Senkit sem hagyunk hatra. Elve.
-
Rayner
őstag
válasz
atainprison #154 üzenetére
még nem volt ennyi AI akkor, most szerintem nagyon gyorsan megcsinálja egy fordító AI
-
Rayner
őstag
válasz
atainprison #151 üzenetére
van magyarítás hozzá
-
nubreed
veterán
válasz
atainprison #144 üzenetére
Nekem még kb 7-8 perc, szintén ha tartja a mostani sebességet, de eléggé hullámzó.
-
nubreed
veterán
válasz
atainprison #130 üzenetére
Így akkor én is megvettem az EA változatot, de természetesen nem töltöm le/installálom, csak várom a du. 5 órát, hogy lehessen tölteni a véglegest.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atainprison #135 üzenetére
Akkor azt a végre hagyom majd inkább majd.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atainprison #133 üzenetére
Thx.
-
nubreed
veterán
válasz
atainprison #117 üzenetére
Jó de szerintem a GOG -nak nincsenek is akkora erőforrásai mint a Steamnek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atainprison #117 üzenetére
Sanszos, kb aki él és mozog rászabadul egyszerre a szerókra.
-
CounterBoci
senior tag
válasz
atainprison #64 üzenetére
Nagyszerű, megvan az őszi elfoglaltság. Pörgetni kell a diablot úgy látom hogy addigra megúnjam.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy ruhás topik
- E-roller topik
- Sokat fejlődött a Tecno belépő ajánlata
- Beszántaná a marketingért felelős részlegét az Intel
- NBA és kosárlabda topic
- Tsarevna - Akciójáték a szláv mitológia alapján
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Formula-1
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- További aktív témák...
- Gyors, Precíz, Megbízható TELEFONSZERVIZ, amire számíthatsz! Akár 1 órán belül
- Bomba ár! HP ZBook Studio G5 - i9-9980H I 32GB I 1TSSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged