Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Mobilarena
Baldur's Gate 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gothmog
aktív tag
válasz
atainprison #1495 üzenetére
Karlach ending:
Én ettől nagyon féltem előre, mert igazán megkedveltem a karaktert, de azt olvastam előzetesen, hogy nem lehet happy ending zárást elérni a számára: illithid lesz, meghal vagy mehet vissza a balettba táncolniizé, az Avernusra, amit pedig az egész játék alatt igyekezett elkerülni, mindig kihangsúlyozta, hogy oda soha.Előzetesen: a karakterem - aki addig egyébként egy fia mind flayer erőt nem használt/egyetlen ebihalat sem szipkázott be - önfeláldozó módon illithiddé vált, hogy ne Karlának vagy Orpheusnak kelljen ezt megtennie. Így értünk tehát a végére, netherbrain megfeküdt, jöttek a különféle jelenetek, köztük Karlach, aki hirtelen rosszul lett, az engine nem bírja tovább, vagy a pokol vagy a halál. Rábíztam a döntést: Wyll, alias Blade of Avernus azonnal jelezte, hogy ha visszamegy, ő is vele tart. A karakteremmel közöltem, hogy akkor hárman megyünk. És számomra ez lett az egyik legtökösebb jelenet a játékban, és én most ezt tökéletes zárásnak érzem: megérkezünk, Karlach vagyány módon szivarra gyújt, és megkínál, magyaráz nekünk, hogy mire figyeljünk, majd jönnek az ördögök, a három jóbarát pedig - a down by the river rockosított zenéjére, amolyan "rettegj Zariel, mert eljöttünk érted" stílusban - beleveti magát a küzdelembe. Ráadásul így az illithiddé vált karakterem táplálkozása sem jelent erkölcsi dilemmát, mert démon és ördög agyakat nyugodt lélekkel fogyaszthatok . Szóval, részemről ez tökéletes zárása volt e két (velem együtt három) karakternek.
Az Emperor dolgot viszont osztom; ott hirtelen és illogikus volt a "mindent megteszek, csak a netherbraint ne" vs. "kiszabadítod Orpheust, oké, megyek vissza a netherbrainhez csicskulni" váltás. Valószínűleg "történetszövési" oka volt, de tény, hogy az amúgy jól kigondolt sztoriban és remek karakterekben az egy érezhető bicsaklás volt. Máskülönben, ha beszélni próbálsz a megölt Gortash-sal, akkor Bane-nel fogsz társalogni, tehát ő is megjelenik valamilyen formában. Csak az a kár, hogy hangja nincs - nálam legalábbis hiányzott a hang a szövegek mellől... Amúgy én jelenleg egy nagyon gonosz Dark Urge szerepében játszom éppen újra a történetet, bár most pár napot pihentettem (mindig túlzottan lefáradva estem be haza). És mit mondjak, egy élmény így is, csak félre kell tenni arra az időre a moralitás faktort, és azt kell képzelni, hogy te vagy dr lecter ultragonosz/démoni verziója
(A szövegek, amiket időnként lenyomhatsz, vagy éppen a "komornyikoddal" ledumálhatsz, zseniálisak a maguk módján.
Alább egy példa, az első találkozás idejéről a komornyikkal. (Nem bírtam ki, és kifotóztam a párbeszéd egy részét, mert röhejesen zsneiálisra sikeredett a maga gyomorforgató módján)
[kép][ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.