Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- iPhone topik
Hirdetés
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Mobilarena
Baldur's Gate 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
válasz VikMorroHun #585 üzenetére
Összesen 70 órányi játékidőnél járok, nem tűnt fel, hogy különösebben nehéz, egyedi nyelvezete lenne a játéknak. Pl. a Witcher 3-hoz szerintem komolyabb angol kell, mint a BG3-hoz...
[ Szerkesztve ]
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz VikMorroHun #595 üzenetére
A hátsó felemre másnap, ha elsokallom a csípőset este. Téged mire?
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
PhilBrick
őstag
válasz VikMorroHun #601 üzenetére
Cantripeteket korlatlanul hasznalhatsz.
Level 1 es felette csak annyiszor, ahany kis "kockad" van. -
Jacktor
tag
válasz VikMorroHun #684 üzenetére
Hamár DOS2, nálam az a 10/10 játék. És kizárólag a harcrendszerbeli különbség miatt (ott ugye akciós pontok vannak, ami sokkal taktikusabbá tette a csatákat).
www.wotinfo.hu
-
PhilBrick
őstag
válasz VikMorroHun #684 üzenetére
Nem. Itt csak meggyőzően ártatlannak kell tűnni.
De nem nehéz. Nem lopkodtam sokat, de így is volt néha 20-30 k goldom ActIII - ban. -
kicsako
őstag
válasz VikMorroHun #703 üzenetére
Melyik karakter tűnt el, és mi volt az előzménye? Változik a világ, egyes történések után "eltűnnek" npc-k ahogy halad a sztori stb.
Verziószámot szerintem minden játéknál elkérnek, ez alapján tudják beazonosítani, hogy esetleg javították-e már a hibát csak te régi patchen játszol.
Első részre kitérve:
Owlbeart megölik a barlangban ha meglátogatod de nem teszel semmit Druid falu is le tud zárni a rituálé miatt ha kb. 10 long rest alatt nem teszel semmit Halsin is ki tud szabadulni magától ha csak 2 bosst ölsz meg a 3ból, vagy ha megtámadod a druidákat Lángoló faluban meghalnak a sebesültek ha nem szabadítod ki őket X időn belül. Hárpiák által lure-olt tiefling kölyök is meg tud halni ha nem segítesz neki időben. Origin karakterek is feltűnnek később/más helyeken ha nem beszélsz velük
És még rengeteg ilyen lehetőség van, ami miatt eltűnt egy NPC-d.[ Szerkesztve ]
-
Kolbi_30
őstag
válasz VikMorroHun #703 üzenetére
Ha a ketrecben logo karakter volt, az azert tortent, mert nem szabaditottad ki..kesobb meg talalkozol vele.
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
PhilBrick
őstag
válasz VikMorroHun #703 üzenetére
"Ja, a párbeszédek fele hiányzik a játékból"
- wait, what? -
Fitzgerald
veterán
válasz VikMorroHun #703 üzenetére
Starfield a technikai problémákon túl valószínűleg a fantáziátlan, statikus quest designon fog bukni, ahogy szinte az összes (kivéve Fallout 3) Bethesda játék Oblivion óta.
Morrowind után onnan is szépen lelépett a talent. -
Gothmog
senior tag
válasz VikMorroHun #703 üzenetére
Írták már mások is, de több karakter nem statikus, hanem "csinálják a maguk történéseit".
Én az EA-ban jártam úgy, hogy a romtemplom ajtaját püfölő Shadowhearttal nem beszéltem azonnal, helyette még elnéztem jobbra-balra, a templomrom több külső felszíni részébe is, majd visszamenve már nem volt sehol. Azt hittem, hogy bug, de kiderült, hogy nem. Egyszerűen továbbállt, s nem is olyan nagyon sokkal később egy másik helyen ücsörgött - ott futottam újra bele.
janos666 : a külső környezetre valóban rá lehet fogni, hogy nem "világmegváltó" a grafikája (bár a gépigénye sem óriási cserébe), de szerintem bőven pofás így is, az immerzióhoz mindenképpen tökéletes. A karakterek pedig baromi jól tudnak kinézni szerintem (az öltözet is részletgazdag stb.).
Csak példának két kép a Seldarine drow college of swords bárdomról:
[link]
[link] A legjobb ilyenkor, ha nem nyomsz egyből válaszlehetőséget, hanem hagyod kicsit a karaktert, akkor nem "statikus" az arc, hanem pislog, balra néz/jobbra néz, elmosolyodik vagy fintorog éppen - egészen változatos mimikai parádét tud előadni.Az irányítás valóban nem tökéletes, sőt kifejezetten nehézkesnek mondanám helyenként/bizonyos szituációkban (a kamerától meg néha agyf@szt lehet kapni, amikor váratlanul felugrik a csillagos égbe). Az EA végén én is ezt a részét írtam meg a fejlesztőknek, mint javítandó/kritizálható elemet. És biztos vagyok benne, hogy ezzel nem voltam egyedül... (Egyébként az EA-hoz képest sokat javult a kezelhetőség - ott kifejezetten "melós" volt a játék ebből a szempontból.)
Viszont - és szvsz ez a fő erőssége - a játék egészen kivételes módon kreatív: egyrészt a fejlesztők rengeteg mindent beleraktak direkt ("leszinkronizált") lehetőségként, így fajtól, kaszttól, előzményektől, pillanatnyi helyzettől stb. függően sokféleképpen oldhatsz meg számos szituációt, másrészt a "játszótér szabályrendszere", amit kiépítettek (a gravitáció/különböző súlyú dolgok, a víz/elektromosság páros, a robbanni hajlamos gázok és a tűz stb.) szintén kreatív lehetőségek garmadáját állítja a játékos elé. Már ha fogékony ilyesmire az ember. De ha nem, ezek nélkül is tökéletesen játszható/élvezhető.
Endure. In enduring, grow strong.
-
Kolbi_30
őstag
válasz VikMorroHun #726 üzenetére
A taborodban van ott kell betenni gale helyett
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
kicsako
őstag
válasz VikMorroHun #726 üzenetére
A táborodban megtalálod az összes felfogadható társat akivel már beszéltél, ott tudod kitenni és betenni őket a csapatodba.
-
PhilBrick
őstag
válasz VikMorroHun #726 üzenetére
Nem kellett volna taboroznod. Barmikor mondhatod nekik, hogy lepjenek le, menjenek a taborba.
Ah, a hangot hianyolod. De ezen az elven nem a fele, hanem az osszes hianyzik. Nem bug, fejlesztoi dontes.
Van 6+1 original karakter, mind sajat hanggal. Van mellette 4 par szinkron a custom karakternek. Tizenotszor kellene felvenni minden beszelgetest minden lehetseges opcioval? Mikozben a jatekosok tobbsege meg a masik beszelgetofel szoveget is elnyomja es csak vegigfut a feliraton. Szerinted mennyien hallgatnak vegig meg a sajat szovegeiket is!?
Persze, bennem is felmerult hogy ilyen is lehetne. De realisan nezve ez nem opcio.
[ Szerkesztve ]
-
janos666
nagyúr
válasz VikMorroHun #770 üzenetére
Ez valahol még érthető is. Egy nagyon öntudatos, arrogáns, mogorva karaktert ott hagytál a semmi közepén a vadvilágban. Ott kellett volna rád várnia naphosszat, hátha visszamész érte? Meg is ehettek téged félúton.
Én is hiányolom a "főszereplő" hangját, de csak azért, mert azon kívül tényleg minden szinkronos. Tehát el tudom fogadni, ha nem minden szinkronos (akár vannak olyan opcionális események, ahol csak egy statikus háttérképet bámulsz feliratokkal és háttérzajjal, még grafika sincs), de mikor majdnem minden az, akkor kicsit kilóg a sorból, hogy nem opció, hogy ő is beszéljen.
Vannak amúgy vicces dolgok. Mint pl. hogy totál kimerült a csapat egy épületen belüli harcban, kimentem a főbejáraton, ahol egy kivégzőosztag várt. Persze meghaltunk. QuickLoad, szétnéz, nem látni más kijáratot, map, fast travel, alvás...
Ez azért érdekes, mert két embert is kiszabadítottam ketrecekből, akik valahol ki tudtak osonni. Sőt, az egyiket követtem egy "zsákbarlangba", ahol ő köddé vált, de én nem tudtam ott semmire kattintani, ugrani, stb (tehát tervezett módon kerestem már a harc előtt a "hátsó kijáratot", és látszólag van is, de én nem tudtam használni --- teleportálni viszont igen...). Bár az sem tiszta, hogy ha addig zárva volt a kapu, akkor odakint honnan tudták a többiek, hogy odabent vérfürdőt rendeztem (befelé szabadon beengedtek).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz VikMorroHun #770 üzenetére
2 hangsáv nem elég, mert fajonként kellene egy férfi és egy nő. Elég vicces lenne, ha a half orc-nak ugyanaz lenne a hangja, mint a halfling-nak.
Egyébként a főszereplő beszél a legtöbbet, így önmagában lenne annyi hangfelvétel, mint az összes NPC együttvéve a játékban, hiszen mindegyikkel tud beszélni. Ha hozzávesszük, hogy mennyi fajta hang kellene a főszereplőnek, akkor valszeg több tíz gigabájttal nőne a mérete a telepített játéknak. De nem is ez a legnagyobb gond, így is majdnem tönkrement a Larian a fejlesztés közben, mert olyan sok pénzt felemésztett a játék. Valószínűleg nem fért volna bele, hogy ha ki kellett volna még fizetniük pár szinkron színészt. Itt másfél Gyűrűk Urányi szöveg (a könyv hosszát értve!) van a játékban, annak a fele a főhősé. Ennyi szöveg szinkronizálása évekbe telik. Valszeg már csak a költsége (a szinkron színészek bére) elérte volna a 100 ezres nagyságrendet dollárban.
[ Szerkesztve ]
***
-
khalox
őstag
válasz VikMorroHun #812 üzenetére
Itt 30-31 Mb egy mentés, a 3 az valami anomália lesz... (vagy az elején lehet, hogy még kisebbek?)
[ Szerkesztve ]
-
Gothmog
senior tag
válasz VikMorroHun #812 üzenetére
Melyik levelezős volt? (A 90-es években kipróbáltam én is egy-kettőt, de egyiknél se ragadtam le sokáig.)
Endure. In enduring, grow strong.
-
atainprison
senior tag
válasz VikMorroHun #821 üzenetére
"Nagyon úgy tűnik, hogy van a játékban valami algoritmus a túl sok mentés/betöltés büntetésére."
Ne terjesszük ezt a teóriát, ha lehet. Ennek semmi alapja nincs. Ha másodszor lesből támadtál (itt gondolom a "hide"-ra utaltál), akkor "advantage" van a támadásodra, ami azt jelent, hogy az attack roll-nál kétszer dobsz a dobókockával és a nagyobbat veszi figyelembe, így jóval nagyobb eséllyel találod el az ellenfelet.
Az attack roll növelésére egyébként elég sok megoldás van (gear, potion, high ground stb,), szóval csak okosan kell játszani és jóval nagyobb eséllyel fogod eltalálni az ellent (persze missre mindig van esély, az rng-t teljesen nem lehet kijátszani).
Ajánlom ezt a videót, amiben elmagyarázzák az attack roll működését, hogyan misselj kevesebbet, stb.[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
válasz VikMorroHun #824 üzenetére
A tények makacs dolgok, a probléma az, hogy amiről te írsz semmi köze a tényekhez.
Az is rng, hogy eltalálod-e a célpontot és az is, hogy mennyit sebzel. Az esélyeken persze lehet javítani, ha érted, hogy mi a matek mögötte. Úgy látszik, hogy neked fogalmad sincs róla, ezért javasoltam a fent belinkelt videót. Én csak segíteni akartam, meg persze azt, hogy a légből kapott teóriákat nem érdemes terjeszteni. -
Gothmog
senior tag
válasz VikMorroHun #824 üzenetére
Köszi a választ!
Túlélők Földjét én is nyomtam egy ideig (kezdetben csak Setét Patkány naplóját olvasgattam a Bíborholdban, majd a HKK megjelenését követően ért el a "próbáljuk ki" érzés egy kritikus szintet), de úgy éreztem, hogy későn szálltam be (HKK-s ismerőseim között volt pár ős-TF játékos, és ők állandóan a jó pszionikus képességekkel rendelkező mutáns másodlagos karaktereiket ajánlgatták megvételre, mert az mennyivel tápabb, mint a nyomorult troll, amit indítottam stb.), és az hamar elvette a kedvemet.
Viszont én inkább a Valhallás Észak lángjaiból néztem volna ki ezt a fajta programozói amatörizmust, mert a TF kódjai mögött elsősorban Tihor Miklós állt, akit - amennyire tudom - kb. zseninek tartottak akkoriban programozói körökben. (Az Észak lángjait is próbáltam, de az nagyon kiforratlannak tűnt.)
Volt még egy harmadik játék is, amibe az indulása környékén beszálltam, és az tetszett is (meg ott tényleg ott voltam az indulásnál, és az első pár körben nagyon szépen haladtam/fejlődtem), de közben egyetemre mentem, felvételire készülés stb., így félbehagytam, pedig volt még vagy 4-5 környi kreditem a játékhoz. Viszont a címére nem emlékszem, csak arra, hogy nem Valhalla és nem Beholder játék volt.
Endure. In enduring, grow strong.
-
janos666
nagyúr
válasz VikMorroHun #854 üzenetére
A főnökölés után is lehet szabályosan csalni:
gyorsutazás az épületből a táborba
De ez szerintem nem is igazi csalás (korábban írtam róla, hogy más NPC talál hátsó kijáratot, ahol elpárolog, én viszont nem tudtam ott kimenni - ez kiderül, ha kiszabadítod és követed a zsákbarlangba, ahol eltűnik).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Capricornus
aktív tag
válasz VikMorroHun #857 üzenetére
Nekem volt egy jelenet, amiben kiderült, hogy ez miért történik. Neked ez akkor valamiért kimaradt.
Per aspera ad astra!
-
válasz VikMorroHun #857 üzenetére
Legközelebb légyszi használj spoiler tag-et.
A sztori közben ugye kiderült pár dolog arról a relikviáról, pl hogy köze van ahhoz, hogy a játékos és a társai miért nem változtak még át mind flayer-ré. Az ehhez kapcsolódó egyik átvezető jelenet közben került át a játékos karakterhez, bár nem feltétlen volt világos, hogy ez megtörtént. ***
-
paltom
tag
válasz VikMorroHun #920 üzenetére
valami olyasmit mondott nekem Gale hogy felrobban ha nem kap varázstárgyat. De azt írják redditen hogy háromszor kell neki adni, act 2-ben lesz rà megoldás. Ryzen 5 3600, RTX 3070
-
Kolbi_30
őstag
válasz VikMorroHun #972 üzenetére
Pedig ezeket nem nehez szetcsapni
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
Fitzgerald
veterán
válasz VikMorroHun #969 üzenetére
Én is a barlang felől érkeztem oda, nem volt egy nehéz fight. Szépen megvártam amíg kivégzik a "karaván" vezetőjét (akit egyébként ha életben marad, akkor én végeztem volna ki - nem tetszett a modora) meg az egyetlen életben maradt csatlósát, és amíg velük voltak elfoglalva a gnollok, addig én szépen szedegettem őket számszeríjjal, meg hosszúíjjal. Aztán a maradékot meg felvagdostam, mentek a pörkűtbe.
Ami ott történik, annak egyébként még lesz következménye később, de nem mondom el mi. -
kicsako
őstag
válasz VikMorroHun #988 üzenetére
A játék egyáltalán nem nehéz ha érted mi történik. Ez olyan mint az autós játék, ha a kanyarban nem fékezel, akkor kicsúszol a pályáról.
Redditen pl. láttam olyan posztot, ahol az OP nem tudta hogy a szintlépés nem automatikus, és rá kell kattintani...
Ha valamit nem értesz nyugodtan kérdezz, szerintem többen is szívesen segítünk.
-
Kolbi_30
őstag
válasz VikMorroHun #992 üzenetére
Marhára nem nehéz, balanced nehézségi szinten.Csak tudni kell taktikazni, és az se baj ha érted mi az alap.Pl 8-9 szinten siman hozhato lvl11 grp ellen a csata. Baldurs Gateben. Elotte kb nem volt kihivas semmi. Pedig ebben a csapatomba se a vampir, se a gettokomtuidja mi fighter sincs benne..kivegeztem mindkettot.
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
kicsako
őstag
válasz VikMorroHun #992 üzenetére
Kezdeményezést(Initiative) lehet növelni Featekkel, gearrel és Dexterity-vel is nő, így te támadhatsz előbb. Továbbá ha megtámadod az ellenfelet mielőtt észrevesznek, akkor meglepődnek(surprised) és 1 körig nem is támadnak.
Gyógyitalt(nem használom, szóval nem tudom pontosan) emlékeim szerint több NPC-nél is lehet venni, craftolgattam is hogy könnyebb legyen az inventorym de nem tudom mennyire volt elég alapanyagom.
Beléptem megnézni mennyi hp potim van Act 3 elején, ezekből talán 1-2t használtam combaton kívül amikor nem akartam long restelni, NPC-től egyet sem vettem, ezek a találtak/craftoltak.Néhány tipp még:
- Olyan fegyvert adj a karakterek kezébe, amihez van szakértelmük(Proficiency).
- jobbklikk - Examination, nézd meg mire van ellenállásuk, és mivel sebezhetőbbek.
- Távolsági karakterekkel(íjász, varázsló) igyekezz magaslati pontról támadni[ Szerkesztve ]
-
nagyArc
tag
válasz VikMorroHun #992 üzenetére
Van már hozzá 100%-os magyar fordítás is, teljesen jó és használható!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen