- Honor 400 Pro - gép a képben
- Netfone
- One mobilszolgáltatások
- VoLTE/VoWiFi
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Új hozzászólás Aktív témák
-
Habugi
addikt
válasz
keIdor #23280 üzenetére
Naaa, elég gyorsan jött a 30FPS "unlock" patch..
Batman AK szindróma így számok alapján, megjegyzem az legalább kinézett valahogy..
& a bugok, ugye..
A gránit bokor és a tükör a legjobbak, utóbbit már a DukeNukem3D-ben is sikerült összehozni '96-ban.
-
Venyera7
senior tag
válasz
keIdor #23074 üzenetére
Gears of War 4 - 11 GB-os lesz az első napi patch (XO)Akkor hány GB lesz vajon pcre?
-
-
Ren Hoek
veterán
válasz
keIdor #22935 üzenetére
Igen, kb erre gondoltam én is... és a GPUOpennel mégjobban szeparálódik majd a piac. Ami nem rossz, ha GCN-ed van... ha nincs akkor szopod.
Aztán majd az NV is kihegyezi bosszúból a HW specifikus kódjait stb stb... és akkor tényleg az lesz, hogy egy DX12 játék egy kártya... még csak nem is generáció, hanem konkrétan adott gyártó, adott generációja.A GCN-el amúgy már most kezdődött el a chiprasszizmus és diszkrimináció. "Polaris előbetöltés már előnyt élvez"... Pl Fiji/Fury hiába a modern arch, az AMD-nek megjött az üzleti érzéke és kezdi kukázni. Csak akkor ne dédelgesse senki azt az álmot, hogy szépen fognak öregedni. Főleg ha bejön a Vega is, egy mégújabb GCN, mégextrább újabb funkciókkal, és az a szóbeszéd járja, hogy a Polarist is leváltja. Szegény DX12 fejlesztő most akkor melyik arch-ot vegye figyelembe, hogyha félévente jön egy újabb GCN?
-
mlinus
őstag
válasz
keIdor #22867 üzenetére
nem tudom mennyit játszottál vele PC-n, de az én tapasztalatom az, hogy free roam közben 99%-ban okés, a probléma a versenyek közben jön elő, főleg ha sok AI autó van előtted, illetve ha valami szélsőségesebb időjárás körülmény van. A város közepén (dupla sínpáros, szuperszéles főút) átmenő versenyek a legrosszabbak, illetve a dzsungelben is van 1-2 "gyengepont". Mondjuk az hogy ~45-re leesik itt-ott az fps normális esetben nem lenne akkora érvágás, de ebben a játékban már a 2-3 fps csökkenést is azonnal érezni lehet (ránt egyet a játék, mintha egy láthatatlan kéz pillanatnyilag visszahúzná az autódat) és minél nagyobbak a csökkenések, annál erőteljesebb ez az effekt.
A framerate smoothing okozza ezt az "érzést", de annak a kikapcsolása pedig sima mikro laggot okoz, ami még stabil 60 fps-nél is érezhető
az pedig rosszabb..
az egész a Batman AK launchra emlékeztet; 30 fps-re lockolva minden rendben, maxra nyomhattam a grafikát és nem volt semmi probléma. Viszont a 60 vagy több fps elérése és annak stabilan tartása szinte lehetetlen volt, akármennyire is izzadt az ember.
-
Habugi
addikt
válasz
keIdor #22813 üzenetére
Milyen 30perc?
Mekkora kastélyban lakik Urashágod és egyáltalán miért van a használt nappali és a háló 300méterre egymástól?! Annyira nem lehet házsártos az asszony hogy ez legyen az esti zavartalan játékhoz szükséges távolshág..
Viccet félretéve.., engem speciel nagyon érdekelne hogy mit tapasztalsz ha a Boxot monitorra kötöd, elég régi téma ez a konzolos 30fps vs PC master race dolog és lehet találnál most valamit amiről szinte sosem esik szó.
(#22816) gyiku:
Kövezz meg hüllő de egy kósza pillanatra sem jutott eszembe hogy arról van szó hogy a 27"es monitort akarja/ná a Boxhoz vinni..
Az úgy.., hát hagyjuk.. -
huskydog17
addikt
válasz
keIdor #22790 üzenetére
"Ez ugyanúgy el van cseszve, mint a Forza Horizon 3 PC portja, csak hogy pártatlanok legyünk!"
Mi a baj a Horizon 3 PC portjával?
Radeon RX 480/Geforce GTX 1060 pároson FullHD felbontáson Ultra részletességgel megvan a 60 fps, ezt nem mondanám rossznak, ráadásul a játék veszettül jól néz ki. Jelenleg a játékpiacon két értelmesen összerakott DX12 játék van ez a kettő pedig a két Forza játék.
Szerk.:
Ja most látom. Nevetséges ez a GameGPU oldal, szinte az összes méréseik fényévekre vannak a valóságtól, ezt már számtalan játéknál bebizonyították. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
keIdor #22331 üzenetére
Nem teljesen.
A Radeon Pro az nem a klasszikus Radeon családba tartozik. Azért, mert nem csak a normál, hanem a professzionális meghajtók is telepíthetők rá. Ezt egy Pro nélküli Radeonnal nem teheted meg. Egyébként a Radeon Pro leváltja a FirePro termékcsaládot, tehát mostantól csak Radeon Pro lesz.
A Titan X valójában nem professzionális piacra sorolt termék, mivel nincs hozzá professzionális terméktámogatás. Egyedül a normál meghajtó telepíthető hozzá.
Mi tartozik hova az attól függ, hogy milyen support jár hozzá. A név ebből a szempontból irreleváns.
(#22332) TTomax: Egészen egyszerű a helyzet. A GeForce GTX 1080 esetében ha leveszel két terméket a polcról, akkor van esély rá, hogy az egyik 1733 MHz-ig, míg a másik 2111 MHz-ig boostol. Ez a két véglet az alapórajelekkel.
(#22334) TTomax: Ez nagyon durván piacfüggő. Nyilván a Radeon Pro Duo azért VR tartalomkészítésre szánt kártya, mert ott nagyon jól kezelhető a fedélzeti memória mérete.
(#22335) Peat: Nem kell megpiszkálni. Az RX 480 esetében maguk az órajelek eléggé kőbe vannak vésve. A különbség az egyes termékek között annyi lesz, hogy egy órajelet mennyi ideig tartanak. Például előfordulhat, hogy a polcról levett két termék közül az egyik 10 micromásodpercen belül ugrik egy PowerTune szintet, míg a másiknak ehhez 12 mikromásodperc kell. De ez a két véglet. Plusz fontos, hogy ha referenciamodellt használsz és 2003-nál korábban vetted a tápegységed, akkor érdemes bekapcsolni a driverbe épített kompatibilitási opciót. 2003 után gyártott tápokkal ez nem kell.
A gyári specifikációkat mindig tartotta. De olyan rendre érkezik, ami jóval a speckóban szereplő órajel fölé boostol.
Sajnos a tesztre válogatnak a gyártók.
-
#25237004
törölt tag
válasz
keIdor #22327 üzenetére
"Mint átlagember is meg tudnám venni a Radeon Pro Duo-t, úgy, ahogy a Titan X Pascal-t is. A Hollywood-os információd köszönöm, érdekes volt, de mint átlag ember, átlag felhasználó, nem tudok mit kezdeni vele."
Onnan indult, hogy szerinted a Radeon Pro Duónak nevetséges ára van. Abu elmagyarázta, miért annyi. Ha átlagemberként ezzel nem tudsz mit kezdeni, az már nem az ő hibája.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
keIdor #22294 üzenetére
Ahova a Radeon Pro Duo nevez oda se két Titan X se két Fury X nem jó. A Radeon Pro Duo egy professzionális terméktámogatást élvező, VR tartalomkészítésre szánt VGA, vagyis ha veszel egyet, és valami nem stimmel, akkor 24 órán belül írnak rá javítást. Ha Hollywoodban van a gond, akkor két órán belül személyesen ott lesznek a rendszerprogramozók a filmstúdióban. Ezt a szolgáltatást az AMD csak és kizárólag Radeon Pro Duóra adja, vagyis, ha bejelentesz egy hibát két Fury X-szel, akkor felveszik a listára és három hónap múlva talán javítják. Titan X esetében dettó ugyanez van. És addig le lehet állni minden munkával, a projekt csúszik, de persze az üres stúdió bérlését továbbra is fizetni kell. Ilyen lehetőség mellett egy VGA-ra 1200 dollár ott semmi. Főleg úgy, hogy egyetlen más VGA nincs a piacon, ami ilyen terméktámogatási konstrukcióval rendelkezik. Még ha veszel egy Quadro/FirePro cuccot, akkor sem fognak Hollywoodba repülni a rendszerprogramozók a problémád miatt. A Radeon Pro Duóhoz dedikált csapat van Hollywoodban.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
keIdor #22244 üzenetére
ilyet en 970G1el is lattam, igaz havi egyszer (79x0 ahogy hallottam lenyegesen problemasabb volt, meg AMD viszonylatban is).
miklosss2012: ez így Hawaiival is mind megvolt, nem véletlenül közös a legboldogabb Hawaii topiklakókban, hogy szinte kivétel nélkül ott figyel a vizesblokk a kártyán.
használtan 150 euro körül mentek errefelé (egyhez ennyiért még FC blokk is volt), gondolkodtam családtagnak beszerezni egyet, aztán úgy döntöttem, hogy nem akarom megszívatni vele meg magamat sem.
970 sokkal élhetőbb kártya volt.
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz
keIdor #22239 üzenetére
Ha elmondanám akkor rengeteg Radeon-lovag háborut inditana.
Dióhéjban a 980Ti tuningolva vagy 25-30 %-al gyorsabb mint a tuningolt Furyka X, nem kell annyit piszkálgatni.
Maga a Fury X szép, frankón össze van szerelve olyan mint egy ékszer. De használni már necces, mindig baszkódik valami....vagy melegszik, vagy ugrál az órajek/ kihasználtság, vagy a ventit kell buherálni.
Lehet user errornak mondani, vagy win10-re kenni....de ami érdekes a z az hogy amikor vissza váltottam 980Ti-re minden probléma megszünt pedig az user is meg a win10 is maradt.Nem szeretném nagyon leírni, de ha a Fury X II csak fele ennyire lesz problémás, akkor sem kellene még egyszer.
-
Habugi
addikt
válasz
keIdor #22216 üzenetére
Igen, eszerint a kimutatás szerint soha nem látott sikertörténet de mondom nézd meg, ez év májusában a Steam Survey statja szerint 0% felhasználónak volt Fiji GPU-ja.., és/vagy egyetlen egy Fiji tulaj sem nyomott rá a stathoz való hozzájáruláshoz..
Ugye "series", kvázi Fury + FuryX plusz talán még a Nano is ide/bele van sorolva..
Most őszintén, szerinted ez mennyire valószínű?!
Szerintem egyik forgatókönyv sem stimmel, hogy hol és mi van elkefélve arról fogalmam sincs de ez ebben a formában szerintem köbgyök, nyilván a tévedés jogát fenntartom. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
keIdor #22146 üzenetére
Régebben is mondtam, hogy a Frostbite azért fut jól Kepleren, mert anno a DICE ezt az architektúrát visszafejtette. Emiatt ez az egyetlen NV dizájn, amire képesek optimalizálni. A többi NV architektúrára nem tudnak, így az optimalizálási döntéseket az alapján hozzák meg, hogy hogyan reagál rá az AMD GCN és az NVIDIA Kepler. Ennyi a titok. Viszont nem igazán érte meg a Keplert visszafejteni, így ilyet újra nem fognak csinálni belátható időn belül.
(#22152) Keldor papa: Az Async Compute mainstream fícsőr lett. Már nem nagy dolog, hogy benne van egy játékban, mert minden eddig megjelent DX12 és Vulkan API-t használó alkalmazás támogatja. Mondhatnám elveszett az újdonság varázsa.
-
vader108
tag
-
válasz
keIdor #22148 üzenetére
DOOM-ot láttad Vulkan API alatt? Láttad, hogy a SI mennyit dob az AMD kártyák sebességén?
Ennek köszönhetően az öreg HD 7870 kártyámon is magas beállításokkal tudok játszani. Lásd a fent linkelt tesztben az R9 370 sebesség boost-ját.
-
füles_
őstag
-
füles_
őstag
válasz
keIdor #21460 üzenetére
Arról nem az AMD tehet hogy ekkora kereslet van az RX 480-ra.És itt nem csak a gamerekre kell gondolni,hanem az OEM-ekre és az Ethereum minerekre is.Legfőképpen a minerek miatt nincs elegendő készlet.Valahol olvastam hogy egy komolyabb miner központ egyszerre 100db RX 480-at is lefoglalt.
Ekkora keresletet jelenleg nem tud kielégíteni a GlobalFoundries.Ahhoz kiforrottabb gyártás és több gyártosor kellene
Ezért jöhetne minél hamarabb az az emlegetett revision 2 Samsung gyártással -
füles_
őstag
válasz
keIdor #21451 üzenetére
Nem értem miért késtek volna a Polarisszal és miért késnek a Vegaval.Már elejétől fogva megmondta az AMD hogy a Polaris a nyáron jön iskolakezdés előtt.Itt van a Polaris?Itt van.Késett?Nem.Sőt,bőven iskolakezdés előtt jött ki.Vega megjelenésével kapcsolatban nem mondtak semmi pontosat,a roadmapeken 2017-et írnak.
A Polaris és a Vega igazi ellenfele inkább a Volta lesz,ha az már full DX12 ready lesz.Pascal csak egy Maxwell proteinnel felhízlalva,semmi más.Ez a széria csak pénzlehúzás a Nvidiától,nem hiába nem volt feltüntetve a roadmapeken még 2 éve. -
válasz
keIdor #21392 üzenetére
Tételezzük fel, hogy az AMD nem hazudott. Akkor mi történhetett? Szerintem az, ami az RX 480-nal. Kénytelenek voltak a Fury-t is kimaxolva kiadni, különben porba tiporta volna default sebességen az NV. Így sem lett valami fényes. Az "overclockers' dream" jelzőt pedig még az eredeti órajel szintjén érthették, ami aztán nem lett elegendő, így elszállt a komolyabb OC lehetősége.
És ez szerintem az AMD legnagyobb baja jelenleg: a sweet spotnak számító órajel/fogyasztás szintről muszáj elmozdulniuk és túlfeszelve, túlhúzva kiadni a kártyáikat, különben az adott kategóriában nem állják meg a helyüket. Valahogy az NV-nek sikerült úgy összerakni a Maxwell és Paxwell GPU-kat, hogy a hozzák a lehető legjobb perf/watt mutatót és ráadásul mindezt alacsony fogyasztással.
-
imi123
őstag
válasz
keIdor #21382 üzenetére
Az ilyen nagyot mondó emberkéket már AMD tulajok sem szeretik.
Nem értem miért kell teljesíthetetlen elvárásokat támasztani az AMD felé.
Az ilyen kommentek csak ártanak az AMD-nek..A Polaris kártyák egyébként szerintem teljesen rendben vannak. Ha lesz elegendő belőlük akkor teljesen verseny képesek lesznek a Pascalok-kal. De arról álmodozni hogy 20-40%-al gyorsabbak lesznek...
-
asaca
tag
válasz
keIdor #21382 üzenetére
Már rég a pénz beszél. Kb tömören ennyi. Semmi meglepő .Sztem dx12 nem is lesz benne.Ha lesz valami bug-os vacak vagy valami lassú vacak. Vagy 3 hónap múlva mikor már a kutyát nem érdekli.
A 80% adott egy tockost a 20%-nak.Mert ott a dx11 jobban fut.1060-on.és most a 480-at kell megverni.Pedig dx12 alatt jobb lenne.Mint tududjuk. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
keIdor #21195 üzenetére
Ez különösen a DICE-t nem érdekli. Ők valószínűleg most is felkínálnak majd egymillió kódot 8-10 dolláros áron, ahogy azt szokták. Az AMD-n múlik, hogy elfogadják-e. Ezt másnak nem ajánlják fel, mert a DICE erre amolyan köszönetnyilvánításként tekint. Tulajdonképpen csak ilyen formában tudják viszonozni azt, amit kapnak, mert az AMD-n kívül más az igényeiket nem hallgatja meg. A presztízsérték miatt van esély rá, hogy elfogadják, de a racionalitás azt diktálja, hogy a többi partner ünnepi címe olcsóbb.
A közhiedelemmel ellentétben egyébként ezek a kódok leginkább a nagyobb áruházakban lesznek felhasználva. -
FLATRONW
őstag
válasz
keIdor #20981 üzenetére
Pedig milyen szép ígéretek voltak, hogy a jobb átláthatóság miatt a hibákat is milyen egyszerű kijavítani.
Most már ott tartunk, hogy a fejlesztők megtettek mindent, de vannak olyan dolgok amikkel már nem tudnak mit kezdeni. És még ezek után is egy nagy rakat szar a QB.
A híresen rossz Arkham Knight-ot ennyi idő alatt DX11 alatt jobban helyre pofozták, mint ezt a valamit.(#20982) cyberkind:
És ezt a DX11 korlátoltsága ellenére sikerült megvalósítani. Nem vagyok a fejlődés ellen, de kellenek a korlátok és nem szabad mindent megengedni a fejlesztőknek, mert az egész csak átmegy kísérletezésbe. -
cyberkind
félisten
válasz
keIdor #20978 üzenetére
Volt cikk arról, hogy ez is jöhet, abban a QB is ott volt és jövő hónapban jön.
(#20977) Abu85
Még mindig tökéletesen nem érdekel a DX12 meg a hasonló hülyeségek, az már szinte garantált, hogy a DX11-es Quantum Break akkor is jobb lesz minden téren egy bughalmazt adnak ki, + eddig se láttam meg látom, hogy mivel is vagyunk beljebb a DX12-vel mert azonkívül, hogy szinte minden ilyen cím szar lett de legalább más nem történt.(#20979) FLATRONW
A Store-os videóval együtt kb 100GB, vicc ez a játék így. -
cyberkind
félisten
válasz
keIdor #20975 üzenetére
Én ezt a játékot úgy szeretném mint mindent Steam-re(vagy ha ide nem lehet akkor a többi használható kliensre), akármikor és akárhol leszedem és játszom, ez a Store-ból nem volt biztos lemezesnél meg főleg, nekem Steam-re kell, de megvárom én azt, Quantum Break is jön oda.
Esetleg eladod a PC kódot majd nekem, a Quantum-ot is így szereztem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
keIdor #20770 üzenetére
Volt még a Tonga is, illetve a Carrizo variánsok, valamint az Iceland.
A támogatás és ptimalizálás az explicit API-kban nem olyan, amilyenre gondoltok. Annak ellenére, hogy a hozzáférés a hardverhez sokkal közvetlenebb, még mindig nem annyira alacsony szintű, hogy számításba kelljen venni a GPU-kat. A Mantle részben ilyen volt, de annál egy picit magasabb szintre helyezték a működést a DX12 és a Vulkan API-ban. Tehát effektíve nem annyira lényeges, hogy van GCN1/2/3/4 is, mert azokat DX12/Vulkan alatt el lehet fedni. Az egyetlen kivétel a multi-engine kezelése, amely bizonyos körülmények között finom paraméterezést igényel, de ott sem a GCN1/2/3/4 számít hanem az, hogy mire képesek az ACE-ek, HWS-ek, a GMU-k, vagyis a független parancsmotorok. Nyilván számít, hogy a hardver mennyi független parancslistát kezel, mivel a compute motorokat a driverből kell etetni, míg a grafikai parancslistáról az OS gondoskodik. A driver előtt persze még viszonylag sok lehetőség van arra, hogy egy compute parancsot hova pakol be, de a meghajtók ha tehetik új parancslistába töltik be, és ott már elég nagy különbségek lehetnek. De ugyanakkor az AMD ezért ragaszkodik a GCN2 óta a 64 parancslistához és a 8 különálló parancsmotorhoz, hogy a fejlesztők ezt célozva igen nagy hardverbázist képesek lefedni. A GCN1 ebből persze kevésbé jól profitál a 2 parancslistájával, de működni működik. Rosszabb esetben a driver dönthet úgy, hogy a compute parancsot beküldi az OS grafikai parancslistájába. A GeForce-ok például így csinálják szinte minden DX12-es játékban (kivéve a Pascalt az új Tomb Raiderben).
Aztán ezt a történetet még bonyolítják azok a lehetőségek, mint a priority flag, ami definiálva van a DX12-n belül. Egy fejlesztő egy compute parancsot jelölhet magas prioritásúnak, és akkor azt a drivernek úgy kell beraknia a független parancslistákba, hogy azonnali végrehajtás történjen. Ugyanakkor itt vannak specifikációs lékek, ugyanis a priority flag mehet közvetlenül az OS grafikai parancslistájába is, vagyis nem kötelező a driverben implementálni ezt a képességet. Az AMD-n kívül nem is implementálta más. Bizonyos programokban ezért van letiltva minden más hardverre az aszinkron compute. Nem állítja be a driver a magas prioritást, ezért berakja az azonnali eredményre kijelölt munkát a sorba, a munka eredményét igénylő számítás pedig csak áll, amíg a parancs lefuttatásra nem kerül. Valószínűleg ezt a kerülőutat a Microsoft szándékosan hagyta benne a specifikációban, hogy kifejezetten rossz "egyszálú" teljesítménnyel rendelkező hardvereknél a gyártóknak ne kelljen erre a gyengeségre kötelezően implementációt készíteni. Szóval a drivernek van jelentősége csak nem annyi, mint régen.Aminek sok jelentősége van az a memória vezérlése és a bekötés kialakítása. Na ez már nagyon trükkös. Főleg úgy, hogy a Microsoftnak és a Khronos Groupnak létezik egy ajánlott konstrukciója rá, de a gyártók nem mindenhol értenek azzal egyet. Egyedül az AMD ajánlja pontról-pontra ugyanazt, amit a Microsoft és a Khronos Group. Az Intel a bekötés és erőforrások menedzselésénél egyetért az API-kat szállító konzorciumokkal, de a memória vezérlésénél már nem. Az allokáció tekintetében a VRAM felbontását az MS és a Khronos Group is kicsi szeletekre javasolja, lehetőség szerint a legkisebbekre, ami még hatékony az adott motorral. Ugyanezt írja elő az AMD is. Az Intel pont a nagyobb szeleteket kedveli, ahogy az NVIDIA is. Az NV-nek ez a terület a Vulkan API-val olyannyira problémás, hogy külön hoztak rá egy kiterjesztést, amivel dedikált allokációk alakíthatók ki. Ráadásul a bekötés és erőforrások menedzselésénél sem azt javasolja az NV, amit a Microsoftnak és a Khronos Group, hanem a gyökeres ellentétét. A GeForce-okkal ez működik hatékonyan. Egyébként az NV ajánlott modelljeinek is megvannak a maga hátrányai, lásd az új Tomb Raider DX12-es módját. Nem véletlen, hogy a Microsoftnak és a Khronos Group nem ezeket ajánlja a fejlesztőknek, mert általánosan nem hatékonyak. Máshogy kell kezelni az eltéréseket, és ezek a gyártók közötti ajánlásbeli eltérések sokkal nagyobb problémát fognak okozni, mint a gyártón belüli apróbb különbségek.
-
válasz
keIdor #20685 üzenetére
akár így is gondolhatnák, csak akkor ugye azzal kellene szembesülniük hogy mennyivel kevesebb tier 2 kártyát adnak el mint régebben, amikor az még egy olcsóbb kategória volt. Úgy nevezik a termékeiket ahogy akarják, egész egyszerűen baromi kis hányad ad 5-600+ dollárt egy vga-ra a teljes piacot figyelembevéve. Szerintem én sem nagyon fogok többet, vagy ha igen, akkor sokára. De persze lehet újra elcsábulok egy idő után.
core i7: kösz, de ennyiért kicsit tovább szerettem volna örülni az elsőségnek. Nem kergettem hiú ábrándokat hogy mondjuk egy évig, de egy fél évet szerettem volna. De nem egy hónapot.
Kicsit olyan mint amikor kihozták baromi drágán az eredeti Titan X-et, aztán 1-1,5 hónapra rá jött egy játékokban sokszor hasonlóan jól teljesítő 980 Ti kétharmad áron.
-
válasz
keIdor #20682 üzenetére
Hát ez az, ezért nem lehet már igazán feltételezni semmit, hogy mit hoznak ki és mikor. Amikor megvettem a 1080-asomat, feltételeztem hogy legalább pár hónapig enyém lesz az egyik, ha nem a legerősebb 1 gpu-s vga flagship. Konkrétan 1 hónapig tartott ez a helyzet. Persze nem volt félő hogy esetleg ezt az 1200 dolláros szörnyet vegyem, már a 1080-ért is fájós volt kiadni negyed milliót, fél misit nem adtam volna egy vga-ért.
-
válasz
keIdor #20679 üzenetére
Egyetértek, szerintem is az a legvalószínűbb hogy kihoznak egy erősebb Titan X-et (bár válthatnának valami nevet, mert már így is bosszantónak találom hogy néha nem egyértelmű pl az ebay kiírása alapján hogy most új vagy régi, csak a feltűntetik a ramot), és a régit átnevezik 1080 Ti-vé.
-
_drk
addikt
válasz
keIdor #20643 üzenetére
De akkor mit?950 vagy 750ti?
30-40-ért.
Azoknál azért lehet jobb!
960 meg 380 meg már 50 körül vannak.
Inkább az a kérdés mennyire kell a 8 giga. 470-480-nál lehet elég a 4. Nem csoda hogy 1060-nál se erőltették. Annyi pénzért közepes beállítás a jogos amihez elég lehet a 2gb ram.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Csere-Beszámítás! Asus Prime RTX 5060Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
- ASUS Dual RTX 4070 SUPER EVO OC Edition 12GB - AQUA garancia 2027.12.19.
- Asus Rog Strix RX 6800 XT LC 16 GB - GARIS (ritkaság)
- ASRock RX 5700 XT 8GB GDDR6 Phantom Gaming Elite Eladó!
- Eladó használt Gigabyte AMD Radeon HD 6750 videókártya
- Nike Airmax 720 43-as sneaker eladó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf RX 9070 XT 16GB Videokrátya! Bemutató darab!
- Honor 200 Pro 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256 GB / 88% akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest