- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Mindenki Z Fold7-et akar
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aneda
senior tag
válasz
TonTomika #5073 üzenetére
Az jó, az index fórumon többször szerepelt ez az összeg, de ezek szerint azóta olcsóbb lett!
Az utálatos "bőr"ülés miatt már többször gondolkoztam a felprogramozáson, de az ára visszatartott eddig.
Ezen felül már csak állóhelyzeti hűtés kellene, hogy elviselhető legyen a bőrülés...
Nem is tudom mi értelme a bőr ülésnek, nyáron meleg, télen legalább hideg...
Legjobb mikor tűző napon felmelegedik az autó, ontja az infra sugárzást a műszerfal, a klíma meg fújja a hideg levegőt, tisztára beedződik tőle az ember. -
zsolee73
tag
válasz
TonTomika #4964 üzenetére
Nekem is ugyanez van 2009-esben. D5 automata.
Megy mint a vadállat, tényleg.
Fogyasztás:
Tisztán Budapesten nekem kereken 8,5 liter. Télen napi kétszeri állófűtés használattal, nyáron klímával, reggeli és délutáni dugóval. És mindig pontosan ennyi, bármennyire nyomom, vagy finomkodok.Városon kívül (autópálya, országút) 4 személlyel, megpakolva, pontosan 7,5 liter
Ami érdekes, hogy a komputer pontosan egy litert csal lefelé, tehát ugyanazt jelzi, mint a tiéd
Városban 7,5-et mutat, városon kívül pedig 6,5-et.Érdekes, mert a korábbi Volvóimon nem tapasztaltam ilyen mértékű pontatlanságot. De mondjuk pont nem érdekel
-
runner 125
nagyúr
válasz
TonTomika #4911 üzenetére
Köszi!
Hifire kényes vagyok, az S60-ba csak a fejegységet cseréltem BLP-re, de a Honda-ba komplett u-Dim rendszert építettem, egy hibás gyári hifi a legutolsó gond.
Vigyázni kell a beltérre és akkor sokáig szép marad, persze ettől még nagy általánosságban igaz, h kategóriákhoz képest a Volvo-knak nagyon tré minőségű a belterük.
Pontosan, a linkelt példány egy igazi klasszikus.
Cabrio, T5-ös 245 lovas benzinmotor és a slussz h kézi váltós. 99%-ban ezeket automatával adták ki, ami ha jól tudom már itt is korlátozva van az első két fokozatban a nagy teljesítmény miatt.gaborbol
Köszi!
Nem mai darab, de ez egy cabrio. Mindig megvolt a komoly feláruk, nézd meg az új árát, 2001-ben 16,3-at le kellett tenni érte.
Egyébként kb. tök mindegy melyik prémiumból nézel cabrio-t, ilyen futással, nem beugró motorral ennyi idősen is mind ennyiért megy (E46-ok, stb.) és ahogy fent is írtam, itt azért komoly összefüggések vannak, ami a piaci árát feltolja. (T5, kézi, cabrio, kicsi futás, 2. tulaj)
Nyilván, cabrio-t itthon kizárólag hobby célokra lehet tartani, 2. 3. autónak.
-
zsid
senior tag
válasz
TonTomika #4762 üzenetére
Igen, ezt tudja. Viszont vannak országok, ahol előírás, hogy a tompított kikapcsolt állásban is automatikusan felkapcsoljon, ha a motort beindítják. Egy két régebbi autón erre külön hely volt a biztosítéktáblán, ha oda tetted át a tompított biztosítékát, akkor motorindításra ( lehet gyújtásra is ) automatikusan felkapcsolt a tompított. Az újabbaknál - és szerintem már ez is ilyen - programozni kell, hogy ez működjön. A DLR-nél ugyanez van előírva, ha elindítod a motort akkor a világítás kikapcsolt állapotában is automatikusan fel kell kapcsolni a DLR-nek a tompítottat külön tudod kapcsolni.
Biztos össze lehet mókolni a világítás vezérléssel, de otthon ezt csak nagyon sufni tuning módon fogja megoldani. -
runner 125
nagyúr
válasz
TonTomika #4643 üzenetére
Persze, használható hálóval is. Ki van könnyítve az anyag a gyári rögzítőfüleknél, így szépen át lehet bújtatni rajta a füleket.
Csomagtérkampók ebay-ről vannak, gyári VW cumó, természetesen ennek nincs gyári furata, én fúrtam ki és nőgyógyászi mozdulatokkal játszottam rá a csavart az anyákra, féloldalasan feküdve a csomagtartóban, visszagondolni is rossz.
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz
TonTomika #4639 üzenetére
Szerintem nem kell tartani a motor mosástól, én kimostam az S80 D5 motorterét is, slaggal verettem szűkítővel, + zsíroldós spray ezt 3x megismételtem ,hagytam száradni, aztán letörölgettem mikroszálassal, majd kapott egy műanyag ápolót. Ugyan ezt megkapta a V70 T5 is, sőt, az már kapott magasnyomásút is, a biztosíték tábla paneljét nyilván nem verettem telibe, de szinte minden mást igen, semmit sem takartam le soha, és mindegyik pöccre indult ugyan úgy mint előtte, ha nem szebben. Annyi a lényeg, hogy mindig hideg motorral mosd, és várj utána az indítással egy órát, ezek nem biztos hogy szükségesek, de én így szoktam csinálni. Mármint a hideg motor az szükséges, de az 1-2 óra várás lehet hogy nem.
-
runner 125
nagyúr
válasz
TonTomika #4635 üzenetére
Ez a cső alap helyzetben ha lefekszek mellé mennyire látszik? Ránéznék azért én is.
Egy nagytakarítást nem akarsz eszközölni?
Lekapod az alsó motorburkolatot és szépen át lehet menni az egész blokkon. Van kifjezetten tisztítóspray ami szépen levisz mindent. Egyébként normálisan fel van rakva a burkolat? Igaz kb. 10.000km került bele 2 év alatt, de max port szoktam törölni a motortérből.
Felniügyben keresd autóápolós topikban dodi-t, profin dolgozik, fémragasztót használ, stb, patikára megcsinálja, lefényezi neked őket.
Fékhez nem tudok hozzászólni, mivel messze még a csere, így nem is olvastam utána.
-
ffodi
veterán
válasz
TonTomika #4635 üzenetére
A második képen a szervócsövön (préselt fém részén) jól látom, hogy az olaj? Vagyis pontosabban olaj + beleragadt kosz? Ha igen érdemes ránézni a csőre, mert ez megint csak típushiba, és ha ott ereszti az olajat, akkor mindig után kell majd töltögetni.(ami nyilván csak az egyik gond....)
Nekem sem tökéletes ez a cső, 15-20 ezer km-enként elmegy 1-2 csepp, ami az alatta lévő gumicsövön meg is látszik, ahogy egyébként nálad is. Mindenesetre nálam még így sosem nézett ki az a cső, így amíg nem rosszabb és nem kell utántöltögetnem én nem cserélem, mert 45k a gyári.
A felni egyébként tényleg gány kicsit.
-
aneda
senior tag
válasz
TonTomika #4603 üzenetére
Aki nap mint nap Volvo- szerel, az tudja ezeket. Illetve tudja miből kell megvenni a gyárit, valószínűleg ezért volt a mellékelt számlán eredeti alkatrész is.
Az autó alkatrész ipart nem kell bemutatni, dolgozom autóipari beszállítónak.
Természetesen igazad van, ha jó minőségű alkatrészt veszel, nem lesz annyi baj vele, csak az meg megint drága. -
runner 125
nagyúr
válasz
TonTomika #4581 üzenetére
Gratula!
Lizso
Írtam már index-en is. Egyrészből enyém fojtott (egyelőre, ez a kövi projekt), más részből - hülye érv - nekem jobban tetszik így. Egyszerűen a 7,5"-os felnire a 225-ös gumi szerintem nagyon széles, hiába gyári méret. Szélesebb felnivel nem mutatna annyira pufin, de tudtommal ez a max felniszélesség S60-ra.
_
mod.
Lassan rendelnék 2009-es modelleken lévő hátsó logót:
Vajon az eredeti feliratot h lehet nyom nélkül eltávolítani?
-
ffodi
veterán
válasz
TonTomika #4581 üzenetére
225/45 R17 Sport Contact van nálam is (illetve van Goodyear Efficient Grip-em is, aminek ua. a mintája), szerintem nem kopik olyan vészesen, hátul még a gyári darabok vannak, és csak azért fogom lecserélni őket, mert már kezdenek elöregedni. (dinamikusan, tempósan vezetek egyébként)
Jól néz ki a masina, típus és színtársnak tűnik.
D5 185LE?
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
TonTomika #4546 üzenetére
Ha aktuális az AG, írj csak, leírom mire érdemes beruhúzni.
Nem tudom, én nem is gondolkodtam az ilyen peremvédős, XL-es meg egyéb szélsőségeket tűrő / nyújtó gumikon. Eddig soha nem volt rossz tapasztalatom egy gyártó átlaggumijával sem, így most sem érdekeltek az efféle extrák.
Pótkereket sehogy. Gyári, 16-os lemezfelni. Esetleges defekt esetén az első utam úgyisa gumishoz vezet. Mankókerek hasonlóan elven működnek.
Enyémben is van rablásgátló. Egy bizonyos pont érintését követően indítható csak.Navi? IGO.
Az autóba is van megoldás. Tavaly rendeltünk 5-en svédektől 5 multimediás BLP fejegységet (ami úgy 10 hónap szopást követúen nagy nehezen megjött), ez tudja az offline GPS-t is, IGO-val. (WinCE alapú) ..és még persze sok egyéb okosságot, mint pl. BT kihangosítás, mindenféle formátum lejátszása, USB, SD csatlakozási lehetőség, tolatókamera, A2DP, nem utolsó sorban még komolyabb a hangzása.
De IGO-t store-ból is tudsz tölteni iPad-re és telefonra is. (Feltéve, ha 4G képes iPad-ed van, csak abban lesz offline GPS vevő.) -
FeRRaR1
őstag
válasz
TonTomika #4546 üzenetére
Sokszor megtettem az Anglia - M.o. utat, több navit is kipróbáltam, ingyenes megoldásnak ott a nokia here maps, offline, elég jó. Országok között 1 éve próbáltam utoljára a google mapsot, akkor használhatatlan volt, ugyan olyan kék volt az útvonal mint az autópálya, semmit sem jelzet, egy katasztrófa volt. Viszont azóta sokat fejlesztettek rajta, országon belül már csak azt használom (Anglia) viszont online, és elég sok forgalmat tud generálni, nagyon ráfizetős lenne a story. Ami országok közt a legjobb, az az iGo, teljes friss EU térképpel, sebesség mérő kamera adatbázissal, országok közt magasan a legjobban bevált nekem. Én azt mondom próbáld ki a here mapsot, ha nem jön be akkor vedd meg az Igot.
Gumi téren Conti Sport Contact 5 225/50 R17 94W, én ezzel tettem meg sokszor a távot, de ami fontosabb, hogy mehet bele a 2,5 Bar akkor nem lesz gond, igaz egyébként sem lenne
felesleges XL és erősített gumit venni. Angliában nem tűnt fel hogy rossz a gumi, de Pesten és Pécsett megtrükközött pár nyomvályú.
GPS nyomkövetőt nagyon aprót lehet venni ebayen, és akkor az egyedi, te rejted el, te kötöd be. Lopás védelemből a kedvencem ami 2 perc után állítja le az autót, miután már valószínűleg kiértek a védett helyről a forgalomba
Az alvázszámot takard le valahogy a szélvédőnél, mert az alapján tudnak hozzá kulcsot rendelni...stb...
-
runner 125
nagyúr
válasz
TonTomika #4544 üzenetére
Nah igen, ez az alu / króm pakk nekem is nagy kedvenc. Sokkal ütősebb az a kormány, a fogása is biztosan jobb.
Áh, így is az egyik legnagyobb fordulókörrel rendelkező limuzin, ennél szűkebbre venni értelmetlen.Kalkulátor szerint 5 mm-rel nagyobb:
Viszont szerintem van az 2-3 cm is. Ugyanis érezhetően magasabb lett az autó, és persze az is közrejátszhat, h a 16-os szett csak 6,5" széles volt, ez pedig 7,5" és az ET száma is emélkeim szerint kevesebb, így kinetebb állnak a kerekek, ami ismét okozhat némi hasmagasság növekedést.
-
runner 125
nagyúr
válasz
TonTomika #4540 üzenetére
Köszi.
Nebula is szép, de az mar 2 részes felni. Nekem túl sportos, R verzión mondjuk jól mutathat.
Eudora a neve. 18-as, kétség kívül gyönyörű, de akkora kerek mar nem komfortos S60-on. A 17"-t is érezni a 16-hoz képest.
De, az a gyári méret. 5-7 decit szerintem tuti.
Jah és a másik, a 215-225-os gumik teljesen kitekert kormány mellett beleérnek a dobbetet muanyagjaba. Ne kérdezd miért, többen is panaszkodtak mar erre.
Ennél jóval olcsóbban adta Stevie a 4-et, de valóban, ritkább méret, ez által drágább is.
Racionalis érvek alapján vettem meg, ugyanilyen van a Honda-n is (teli is Vredi azon, Snowtrac 3, a Volvo-n pedig Snowtrac 2 van.)Ah, úgy fel éve majdnem pont ilyen szettet vettem. A végére e kettő között vacilaltam, de ezt végül azért vetettem el, mert valahogy Ford felni vonásokat láttam benne, és ugy gondoltam h a Tucana kicsit jobban illik rá, de ettől ez is gyönyörű felni. Egyébként csak az utolsó. 2009-es modellevben jelent meg ez a típus.
Zoli1222
Köszi.
-
aneda
senior tag
válasz
TonTomika #4537 üzenetére
Mindkettő általad kinézett gumi gyorsan kopik, nyilván fog is rendesen ha kell.
Nekem volt Misi PS2, az egy durván halk gumi.
Ha nem szempont az "extrém" tapadás, érdemesebb lehet kevésbé sportos mintázatot (összetételt) venni, nyersz élettartamot, ill. komfortot.
A 225/45 nem túlzó méret, teljesen normálisan megy vele az autó, igaz nekem egy picit kicsinek tűnik az autó alatt, de a 225/50 érezhetően drágább, így maradtam a /45-nél.
A 225 jól jön, ha városban gyorsít az ember, még azzal is villog sokszor a kipörgésgátló. -
runner 125
nagyúr
válasz
TonTomika #4537 üzenetére
Milyen az a 17-es? Van képed róla? Csak kíváncsiság.
Most vettem 17-es szettet én is, imádom.
Jó döntés, pont így csinálom én is, télre van egy szett 16-os lemezfelnim, míg nyárra a 17-es alu.
Viszont a 225/45-ös gumit én átgondolnám a helyedben. Nagyon lufi, kidudorodó a 7,5" széles felnin egy 215/225-ös gumiszélesség, emellett a fogyit is megnyomja és a nyomvályúban is könnyen megvezeti az autót.
Index-en kaptam a tippet, miszerint vegyek 205/50 R17 méretet, nem bántam meg. Guminál sokadlagos nyilván, de baromi jól néz ki h van egy enyhe dőlése befelé a gumifalnak és nem ment el a fogyi sem.
Mindkettő gumi prémium, ajánlott, én is néztem őket, de egy részből kb 50-60k-val húzósabb lett volna ebben a méretben egy Michelin, vagy Conti szett, más részből a Vredestein Sportrac 5 nekem már korábban is bevált és a felhasználói visszajelzések is nagyon meggyőzőek. Conti, PS3.
Ár/érték arányban szerintem nincs jobb a Vredi-nél.Index-en egyébként gumiügyben keresheted stevie-t, jó áron ad mindent.
-
Weareus
addikt
válasz
TonTomika #3494 üzenetére
Köszike
.
És a tippet is, bár a OBD 2-őt megveszem, nem drága és ki tudja, hosszú úton (meg egyébként is) még jól jöhet.Hát a motorháztetőt nem tudtam, de holnap kipróbálom. Ez is csak azt mutatja, hogy mennyire aprólékosan ügyeltek a részletekre):
(#3495) runner 125
Igen, javíttatni akarom, de hát előbb ugye a "hitvány" papírmunka, ami sokat elvisz, és (hogy Kathi béla szavaival éljek, Muszáj!)
Alkalmasint idővel azért igen. -
Weareus
addikt
válasz
TonTomika #3490 üzenetére
Köszi
Az ABS is világít, de van hogy elalszik a tracks-szal együtt, és néha megy a kilométeróra is. Az előző autóm egy 850-es Volvo volt, és ez ugye annak a faceliftje; mivel a 850-eseknél típusbetegség volt a kilométeróra fogaskerekének eltörése, először arra gondoltam, hogy itt is az lehet, de ez inkább elektronikus érzékelő hibának/érintkezésnek tűnik, hiszen ha el lenne törve a fogaskerék, akkor soha nem mérne.
Képek:
1
2
3
4
5
6A lökhárítókon van egy két karc, de gyógyítható. Egy idős orvos bácsié volt, minden szervizre elvitte, bár mondjuk meg is kerülte vele a földet párszor..., mindenesetre ez utóbbi nem látszik az autón. Sajna, az első szélvédő törött, műszaki előtt cserére szorul.
Totál szerelmes vagyok az autóba.
Kár, hogy mire elintézem a papírokat, további 3-400 000 Ft fog rámenni. (Műszaki, regadó, vagyonszerzési, forgalmi, törzskönyv, rendszám). -
runner 125
nagyúr
válasz
TonTomika #3458 üzenetére
Üdv itt,
Majd gyere indexre is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Futás, futópályák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen egeret válasszak?
- Windows 10
- Háztartási gépek
- Sorozatok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Le Mans Ultimate
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- További aktív témák...
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Eladó KTM női bicaj!
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- ASUS X540SA-XX004D Notebook - 4 napot használt
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P71 - i7-7820HQ I 64GB I 512SSD I FHD I Nvidia 6GB I W11 I Cam I Garancia
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 17ACH6H Gamer notebook - R7 5800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN11
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest