Új hozzászólás Aktív témák
-
Aku-Aku
tag
Az egyik tévécsatornán jó ideje megy már egy műsor az Észbontók.
Korábban már mutattam egy x-com észbontó sorozatot, sajnos már nem található meg.
Viszont készült egy új! Aki jól mulatott az Észbontókon az lehet, hogy ezen is jól fog szórakozni. Nem lövök le semmilyen poént.
Itt a link: [link] -
szbalogh
addikt
Sziasztok!
Az eredeti 94-es és 95-ös játékokban mikor jelennek meg az agymosóképességgel?
Valami tech kifejlesztésekor vagy a játékban eltelt valamennyi idő után?Köszi!
-
Aku-Aku
tag
válasz
FoxiestFox #515 üzenetére
Nem értem a problémát. Mi ez az óra átvitel?
-
-
looser
addikt
Sziasztok! Megvettem az EU mellé az EW-t, de az alapjátékban már van 20+ órám és valahogy szeretném átvinni EW-be. Gondolom ez nem lehetséges...?
Üdv
-
Aku-Aku
tag
Van olyan magyar videósorozat amiben végigviszik a Long War-t?
Akár XCOM1-ben, akár XCOM2-ben. -
Aku-Aku
tag
válasz
FoxiestFox #510 üzenetére
Aztán sikerült a dolog. Gyakorlásképpen végigvittem az XCOM1 vanillát először sima aztán impossible fokozaton. Könnyű volt. Aztán a Long Wart. ott nem lehet szórakozni a nehézségi fokozattal azért csak normál módban mentem. Élvezni akartam a játékot, nem szenvedni vele. Úgy jó volt.
Utána ugyanezt az XCOM2-vel. Először vanília utána Long War. Az is jó volt.
Volt pár furcsaság az egyes és a kettes esetében, de egy jól irányzott save + load a legtöbbet megoldotta.
Szóval linuxon is működik. most már sok ezer órám van mindkettőben. Lassan szakértő leszek -
Aku-Aku
tag
válasz
FoxiestFox #510 üzenetére
Persze, hogy megvan Steamen. Már vagy 8 éve.
Nem sikerült még úgy belőnöm a Linuxot, hogy minden klappoljon. -
-
Aku-Aku
tag
válasz
FoxiestFox #508 üzenetére
Igazából ami érdekes az, hogy működésre bírjam. Már kétszer működött, de nem alakult ki tökéletesen a módszere.
-
-
Aku-Aku
tag
Kipróbálom milyen az EW Linuxon. Aztán meg az EW LW-t. Érdekes lesz azt hiszem.
-
Aku-Aku
tag
válasz
FoxiestFox #505 üzenetére
Nem biztos. Viszont fellendíti a témában születő hozzászólások számának növekedését.
-
-
Aku-Aku
tag
válasz
FoxiestFox #502 üzenetére
Gondolom mostanra már túl vagy a "halászfalun".
Van egy nem túl nagy titka annak a küldetésnek. Mostanra már biztos te is rájöttél. -
Yodamest
veterán
Én meg azt hittem az enemy within egy totál új kampány, így az enemy unknown-t indítottam, már a játék végefelé járok és most olvastam csak tök véletlenül, hogy az EW gyakorlatilag csak egy feltúrbózott, több kontenttel rendelkező alapjáték.... erre a launcher azért felhívhatta volna a figyelmemet, hogy ha már felkínálja az alapjáték indítását (amit nem értek eleve) akkor pirossal kiemelve lehetne ott egy sor, hogy a "teljes élmény érdekében ajánlott az EW-t indítani" vagy ilyesmi....
-
-
woryz
senior tag
Idegesítő játék, az biztos... Rohadékok kinyírták a csapatom. Baromi fair, hogy a repülő dögök simán lőnek egy 8-ast belém. Lelomboz ez a játék. Ha legalább két héten és két órán belül lennék, tutira refundolnám...
Ps: nem, nem a játék, hanem az én hibám, szerintem.
-
woryz
senior tag
válasz
FoxiestFox #497 üzenetére
Én a snipereket nem fejlesztettem tovább, hagytam őket a francba a barakkba... Az hogy milyen classba fog tartozni a delikvens, az teljesen random, vagy van rá ráhatásom? Kicsit bosszantott, hogy minden katonám heavy vagy assault classba tartozott, öt kivételével (3 sniper + 2 support) a kb. 25-ből. Viszont arra (is) gondoltam, hogy ezeket az assaultokat nem fogom shotgunnal használni hanem a sima rifle-val.
További noob kérdés: honnan látom, hogy egyik másik legény / leány mennyit tud mozogni? Vagy nagyon vak vagyok, vagy nem tom...
Milyen second wave opciókat használtál? Illetve valószínűleg nekem nem jó a szövegértésem, de a save scum opciót nem tudom értelmezni... Be van kapcsolva, de nem randomizálja újra a lényeket a pályán betöltés után...
Mivel kicsit mazochista vagyok, arra gondoltam, hogy nem normálon fogok nekifutni újra, hanem classicon. - Végül is, tök logikus, hogyha a normálon nem tudom végigtolni, akkor majd classicon kezdem újra...
-
Ne vesszen oda senki.
Elsőre engem is megviccelt az a küldi, le is sérült pár katonám.. az impossible + ironman végigjátszáson viszont már sima volt.. szépen tiszogattak a sniperek feltéve az árus bódékra.. csak a legmagasabb lépéspontú katonát vittem el a kapcsolóig, a többiek fix pozíciókból támogatták overwatch, stb
-
woryz
senior tag
Széjjel b.sz az ideg!! Ennyi nyomorékot egy rakáson, mint az én "katonáim"... 80+% hit chance és 10-ből 8 mellé lőtt megint. És még csak normálon játszok...
Azszem újrakezdem, de most már secon wave beállításokkal...(hogy lehet a halászfalut nem "poor" értékelésre megcsinálni, 27 lényt gyilkoltam le...
Mondjuk lehet, hogy a két odaveszett katona az oka... )
-
woryz
senior tag
Gondoltam, mégiscsak megcsinálom a tutorialt még1x, de valami nem frankó... Az második pályán (ha az elsőnek tekintjük a németországi "küldetést"), a rocket launcheres makivel felmegyek a tetőre, de nem tudok lejönni vele (csak overwatch van), miután a két ellennel végeztem. Sőt nem működik se a kamera forgatás se a karakter váltás sem billentyűzetről. Valamit én szartam el az ok, de mit?
-
woryz
senior tag
válasz
joysefke #472 üzenetére
Bespejzoltam a Steam sale-sen a játékot, és gondoltam az ajánlott second wave opciókat bekapcsolom, és most jött a meglepetés, hogy jópár általad listázott opciót nem találtam meg... Nekem nincsen Absolutely critical; The greater good; Marathon és Mind hates matter állítási lehetőség.
Valamit elsz.rtam és rossz helyen keresem?
A játék indításakor a nehézségi foknál látok egy second wave beállítást, ahol nincsenek ezek a funkciók (Enemy Within verziót indíttam).
Más: A tutoriál csata után miért csak Észak Amerika és Európa választható? A többi kontinens piros...
-
Zsoo80
tag
Ha valakinek még nincs meg, most a CD galaxisnál 1690,- forint a the Complete Edition. Steamen aktiválható.
-
-
Aku-Aku
tag
válasz
FoxiestFox #488 üzenetére
Bármilyen furcsa is, a manus végig vitte ateljes játékot ezzel a stílussal (és itt most nem a vattafakkokra gondoltam).
Csak egy a sok érdekes dolgok közül: amikor a katonája szembe találja magát egy ellenséggel és van közöttük egy fedezék, akkor nem a fedezék mögé helyezi a katonát hanem a fedezék elé.
Az utolsó videóban látszik az eredmény statisztikában, hogy 26 katonája halt meg. 99 százalékban ilyen dolgok miatt.
Szerintem rendkívül tanulságos. Minden kezdőnek mutogatni kellene, milyen taktikai hibákat nem szabad elkövetni címmel. -
-
Aku-Aku
tag
Időnként megnézek egy-két videót szórakozásból, esetleg hátha tanulhatok belőle, vagy csak látok valami érdekeset.
Találtam egy olyan végigjátszást ami egyszerre kielégíti mindhármat.
Hihetetlen a fickó nem írok le előre semmit, de roppant érdekes a videó.
Sok szórakozást: [link] -
gyiku
nagyúr
az eredeti XCOM most ingyenes itt meg 1 nap 18 oran at.
16Mb -
-
#87634016
törölt tag
válasz
FoxiestFox #483 üzenetére
Hajrá,hajrá
Remélem impossible lesz az áldozat.Aztán beszámolni a sikerekről!
-
Na kérem... megtettem az első lépést, leszedtem a Long Wart a játékhoz... nemsoká belevágok.
-
-
joysefke
veterán
válasz
FoxiestFox #479 üzenetére
XCOM 2-t próbáltad már, mennyire jött be? Nekem fent van a listán, de még nem szereztem be...
-
joysefke
veterán
válasz
FoxiestFox #479 üzenetére
Igyekszem variálni a a taktikákat, hogy érdekes maradjon a játék
A rusholók maxos páncél+kitin, jellemzően heavy vagy assault. Náluk szokott lenni kábító is, ha kéne valami fegyver az ellenféltől, amire sajnálom az anyagokat legyártani.
Itt érdemes lehet kipróbálni assaulton vagy heavy-n a combat stimet. Nem feltétlenül impossible-n, de funky játékstílust eredményez
Felezi a sebzést és nem kapsz kritikust (mondjuk ez utóbbi high level assaultnak eleve megvan). Támadásnál is jól tud jönni, de védekezéskor nagyon jó lehet: az assault berohan a sectopodok közé /három azért nyilván sok/ majd benyomja magának a combat stimet, a többiek pedig pucolnak hátra, esetleg dobsz még neki egy füstgránátot. Ha assault volt aki berohant a sűrűjébe akkor még ugye reflexlövésed is lehet, ha mozognak ez ellenfél katonáiAz ellenfél a saját körében szinte kiüríti a tárat az assaultra vagy heavy-re, anélkül hogy érdemi esélye lenne megölni, a többi katonád meg hátul újrarendezi a sorokat.
Sectopod ellen én egyébként MEC-et használok, az le tudja bénítani egy körre, a következő körben meg jön a kinetikus ütés (vagy mi a neve). /nyilván ez a hatékony stratégia/
-
válasz
joysefke #478 üzenetére
Hát igen, ez is egy játékstílus. Próbáltam így is, nekem nem annyira jött be.
Nekem mindig van néhány rusher katonám, és minimum 2 sniper squadsight-tal, így szinte csak utóbbiak esetében használom az álcalehetőségeket, míg pozícióba küldöm őket.
A rusholók maxos páncél+kitin, jellemzően heavy vagy assault. Náluk szokott lenni kábító is, ha kéne valami fegyver az ellenféltől, amire sajnálom az anyagokat legyártani.
Olykor viszek egy durván felpáncélozott mimetic skines embert is alloy cannonnal.
Volt már olyan is, hogy csak a drónokat küldtem küldetésre, embert nem...
Impossible-n így is vérfagyasztó, nyugi. Főleg a terror küldetések... Említettem az esetet, mikor libasroban dobott sectopodokat... nem rohantam előre, hogy többet triggereljek, egyszerűen egy épületben ott beszélgettek a srácok a kis drónjaikkal egy kupacban... és abból nem lehet kihátrálni, mert ezeknek külön fegyverük van meglőni az elszaladó ellenfelet..
Nagyon para volt...
Impossible-n és részben classicon az EXALT is kemény ellenfél tud lenni. Azt sajnálom csak, hogy nagyon egysíkú küldetéseket kaptunk velük, illetve hogy akármeddig hagyom őket békén, a plazmákat már nem fejlesztik ki maguknak, pedig minden EXALT fegyver sokkal jobban néz ki, mint az alap, örültem volna csinos EXALT plazmáknak. -
joysefke
veterán
válasz
FoxiestFox #477 üzenetére
SPOILER
Persze, de az hogy egyáltalán 2db sectopod egyszerre támadjon (aktivizálódjon) nekem Classic-on jó ha kétszer, talán háromszor előfordult (bázisvédést nem számítva) és akkor is minimális támogatás volt mellettük. Nyilván igyekszem nem az összes ellenfelet egy kör alatt aktiválni, hanem minél kisebb adagokban.
A pozicionálás kritikus, de azt jó eséllyel azelőtt teszed meg, hogy az ellenséges derékhadat aktivizálnád:
mondjuk így:
-Sniper hátra fedezék mögé vagy föl a magasba
-Két lövéses/rakétás heavy erős fedezékben, rakétatávolságban
-Többiek csatárláncban, hogy mindenki tudjon majd lőni akár mozgás előtt is etc etcAztán annak függvényében hogy mi jelenik meg (ugye nem mindegy hogy mondjuk három "thin man" ugrik elő vagy esetleg 4 heavy muton (gránátdobás lehetőségével) plusz 2 heavy floater (szintén gránátdobás lehetőségével) meg egy cyberdisk) lehet dönteni az azonnali lövésről, vagy a jobb pozícióba kerülésről.
Na és akkor ott tartunk, hogy az a szituáció amit te vázoltál gyakorlatilag Classic-on sem igazán fordul elő, ha valaki nem eszetlenül rohan előre (amit amúgy Classicon nem lehet megtenni). Tehát én azt tapasztaltam, hogy Normálon mindenképpen, de Classicon is (Classicon az első 1-2hónaptól eltekintve, amikor még gagyik a fegyverek és amúgy sincs magas aim) a szituációk döntő többségében a magas aim nyújtotta előnyők akkorák, hogy a szituáció megoldható csak magas aim biztosította nagy találati valószínűséggel és nem kellenek alternatív taktikák (robbanóanyagok, láthatatlanság, akna). Normál fokozaton meg megkockáztatom, hogy csak magas aim-re támaszkodva mindenféle ügyeskedés nélkül simán le lehet tolni a játékot.
Az eredeti "second wave" ajánlásomat a kezdő, valószínűleg Normalon játszó játékosnak adtam, ott ha a játékos az első hónap után ráérez a játékra, összeszed egy A-csapatot úgy hogy be van neki kapcsolva a "not created equally" gyakorlatilag biztos, hogy pár héttel az első hónap után 100+ aim-es szuperkatonákat hoz létre és a játék 90%-ban csak abból fog állni, hogy felfegyverezi az embereit az éppen elérhető legjobb puskával, +10 aim-et biztosító irányzék+ 4hp-t adó kitinpáncél és araszol az ellenséges űrhajóhoz / az ellenséges bázisban overwatch-csal, aztán ha megjelenik pár alien, akkor a távolból 80-85-90-95%-os találati valószínűség mellett lepuffogtatja őket, miközben az alieneknek van vagy 40% találati valószínűsége (ha egyáltalán eljutnának addig hogy visszalőjenek). 120 aim-mel (+10aim az irányzékkal) pedig ha van egy double tap+squad sight snipere a játékosnak, gyakorlatilag a pálya másik feléről (levegőből) kiszedi egy lövéssel a teljes fedezék mögött bújszizó elite mutont. Így is lehet játszani, csak normalon (és egy idő után classicon sem) nem túl szórakoztató és hamar unalomba fullad, mert nincs igazi izgalom és monoton ez a magas aim-alapú taktika.
Az Impossible nehézségi szintre ez nem feltétlenül vonatkozik, ott nyilván érdemes minden előnyt kihasználni, de ettől függetlenül sem hiszem, hogy az impossible szint teljesítéséhez szükség lenne a not created equally meg hasonló trükkökre. az impossible-t egyébként még nem próbáltam és valószínűleg nem is fogom, túl nagy stressz és túl aprólékos munka lenne az első 1-2 hónap.
Szóval ha valaki rám hallgat, akkor ebben a sorrendben emeli a tétet:
-(1)Self imposed iron man
-(2)Játszadozni a gadget-ekkel és páncélokkal: irányzék és kitin páncél helyett robbanó-gránátok, láthatatlanná tevő gránát, harci stimuláns, etc..
Titan és archangel armor helyett Ghost armor.
-(3)Játszadozni a képességekkel, és nem mindig ugyanazokat a jól beváltakat választani. Értelemszerűen egy sniper (a játék legelejétől eltekintve) _sokkal_ gyengébb lesz, ha nem a squad sight-ot választod, hanem a snap shotot, de változatosabb taktikák miatt élvezetesebb és valamivel nehezebb is lesz a játék etc...
-(4)Kerülni a szuperkatonákat, például bekapcsolni a mind hates matter (vagy mi a neve) second wave opciót, hogy ne lehessen egy katona egyszerre pszionikus és génmanipulált. Szintén változatosabb taktikákra ad lehetőséget és enyhén emeli a játék nehézségét.
-(5)Ha mindez nem elég, akkor lehet menni Classic-ra, de ahhoz hogy valaki az első pár hónapot Classic-on self imposed ironmanként teljesítse, úgyis kell legalább egy Normál végigjátszás, akkor meg tudja mire számíthat.
-(6) Én Classic mellett már ajánlom (nekem bejött) a fedezékfüggő kritikus/aim second wave funkciók bekapcsolását is. Mivel ez mindkét irányba hat, ezért sokkal feszesebb lesz a játék. Egyrészt jóval könnyebb lemészárolni az ellenséges katonákat a lényegesen magasabb kritikus-sebzés valószínűségek miatt, másrészt egyetlen hiba is végzetes lehet bármely embered számára.Ennyi és saját tapasztalatból mondom, hogy ez nagyon élvezetes játékmenetet tud biztosítani.
Én pld. az utolsó Classic+self imposed iron man végigjátszásomban amennyire lehetett kerültem a standard Titan armor+aim (irányzék)+kitin péncél kombót, ehelyett vittem bőven ghost armor-t, láthatatlanná tevő gránátot, a játék középső harmadában egy csomó alien gránátot is, illetve az assault vitt még harci stimulánsot is. A MEC-kem pedig erősen támaszkodott a közelharcra.
Na most képzelheted, hogy gyengébb páncéllal, illetve kitin pajzs nélkül milyen kevés HP-ja volt az embereimnek és mennyire fontos volt jól használni a láthatatlanságot (ami ugye limitált mennyiségben elérhető). Izgi volt a játék na
-
-
joysefke
veterán
válasz
FoxiestFox #475 üzenetére
Egy ilyen szituban tényleg őket dobnák az idegenekre. Olyanokat, akik legjobbak mindenben.
Naná, csak a "probléma" az, hogyha van egy embered 120+ aim-mel akkor azzal mindenképpen lőni fogsz, ha szabad rálátása van a célpontra, mert szinte biztos, hogy talál is. Ezért nem lesz értelme más taktikát választani, mint lassan menni előre+overwatch. Az idegeneket pedig már kb a látómeződ szélén lepuffantod, mielőtt nekik reális esélyük lenne egyáltalán eltalálni a te embereidet.
Ezzel szemben standard katonákat használsz akiknek normal az aim-je (100 fölött csak sniper van, és az sem sokkal) akkor bizony egy csomó lövésed közel sem teljes biztonsággal fog találni, ezért jobban meggondolod, hogy mit lépj. (lőjek-gránát-overwatch-fedezék-taktikai visszavonulás-vagy tegyem az egész csapatot láthatatlanná).
-
válasz
joysefke #474 üzenetére
Hát igen, easy-hez és első nekifutásra tök fölösleges a second wave.
Egyébként pont a szuperkatonák megalkotása a lényeg. Egy ilyen szituban tényleg őket dobnák az idegenekre. Olyanokat, akik legjobbak mindenben.A mind hates matter tényleg jó, az nálam is be volt kapcsolva legtöbbször.
-
joysefke
veterán
válasz
FoxiestFox #473 üzenetére
Én igen, nagyon jó mindkettő. Még a realitásuk is rendben van, ahogy erősödnek az embereid, úgy céloznak jobban...
Sőt azt mondtanám, impossible-t el sem érdemes kezdeni nélkülük. Még iron man nélkül sem.Hát ebben nem értünk egyet, de ugye ki hogyan szeret játszani, kinek a pap kinek a paplan...
a problémám a not created equaly-val az, hogy egy nagyon primitív játékmechanikát erőltet: készíts minél több újoncot és válaszd ki közülük azt az 1-2-t amelynek a legmagasabb az aim-je. Ezt pedig nem szeretem (de jól ismerem, mert már tizenéve a Medieval: Total War-ban így készítettem tömegével a sokcsillagos hadvezéreket).Én nem kedvelem ezt a típusú játékmechanikát, de természetesen erős tud lenni, amikor 120+ az embered aim-je, double tap-pal. Számomra egyértelműen szabályok kijátszása szaga van a dolognak, hiszen így lehetőség nyílik szuperkatonák létrehozására.
Tehát nem azt mondom, hogy nem erős, hanem azt, hogy aki érzékeny erre, annak tönkreteheti a szórakozását. Ezért ajánlom én pld. annak az opciónak a bekapcsolását, hogy psi és gén mod ne lehessen egyszerre emberen. Sokszínűbb lesz a játék.
Sőt azt mondtanám, impossible-t el sem érdemes kezdeni nélkülük
Én kezdő játékosoknak akartam tanácsot adni, hogy minél több élményt szedjenek ki a játékból, nem azoknak ahol már felmerül az, hogy megpróbálják az impossible-t, mert ők már kb mindent tudnak amit én feljebb leírtam. Egy kezdő, de jó taktikai érzékkel megáldott játékosnak én mindenképpen normal+self imposed ironman-t ajánlanám, game changer second wave opciók nélkül (vagy egyáltalán second wave nélkül). Alacsony nehézségi fokon a not created equaly szerintem nevetségesen könnyűvé tenné a játékot.
BTW:
MASSZÍV SPOILER JÖN
Nekem ez volt az első EW végigjátszásom, előtte már 2x lenyomtam az alapjátékot. Az első sokk akkor ért, amikor a norvég (?) halászfalut kellett átvizsgálni. Na ott volt egy squad-wipe, nagyon nehéz volt utána talpraállniAz EXALT sem volt az elején egyszerű, vesztettem ellenük pár jó embert. És a hab a tortán az volt, amikor:
betámadták a bázisomat az idegenek és nekem egy-két kivételtől eltekintve az embereim jó részén akiket erősítésnek beküldött alappáncél és alappuska volt, mivel általában misszió után leszedem a katonákról a fejlesztett cuccot. Nah, az nem volt semmi -
válasz
joysefke #472 üzenetére
Többit nem próbáltam, de a "Not created equally"/"Hidden potential" kapcsolókat semmiképpen sem ajánlom
Én igen, nagyon jó mindkettő. Még a realitásuk is rendben van, ahogy erősödnek az embereid, úgy céloznak jobban...
Sőt azt mondtanám, impossible-t el sem érdemes kezdeni nélkülük. Még iron man nélkül sem.Én tudom, szívtam vele eleget
-
joysefke
veterán
NINCS SPOILER A SZÖVEGBEN!
Nah, végignyomtam az Enemy Within-t "classic" fokozaton néhány second wave opció bekapcsolásával újratöltögetések nélkül. Illetve de, egyszer kellett újratöltenem amikor "squad wipe" volt. Újratöltöttem és a a hatból sikerült két emberemet megmenteni. Utána egy rohadt nehéz hónap következett
Ha valaki olvassa ezt a bejegyzést és nem ismeri a játék mélységeit, annak a következő tanácsokat tudom adni:
-(1)
Az "Enemy Within"-nel játssz, ne az alapjátékkal, mert a kiegészítő rengeteget hozzáad a játékhoz-(2)
Elsőre én hanyagolnám a second wave opciókat, de ha mégis second wave-opciókkal akarsz játszani, akkor:
-"Absolutely critical" -> van értelme, bizonyos szempontból taktikusabb játékra ösztönöz
-"The greater good" -> minimális a kihatása a játékra, könnyen teljesíthető
-"Marathon" -> Nem próbáltam, de nem tartom jó ötletnek, mert azt eredményezheti, hogy a játékos beleun a játékba. Ráadásul csak a kezdeti hónapok lesznek nehezebbek (ami amúgy sem sétagalopp).
-"Aiming angles": -> hasonló a kihatása a játékra mint az absolutely critical-nak
-"Save scum" -> (játék betöltés újrainicializálja a random generátort) melegen ajánlom bekapcsolni, mert ha a
játék hibájából hal meg valakid, akkor az utolsó autosave betöltésével van esélyed ezen változtatni. Persze ez önmérsékletet kíván.
-"Mind hates matter" -> egyértelmű nehezítés, de nekem ez bejöttTöbbit nem próbáltam, de a "Not created equally"/"Hidden potential" kapcsolókat semmiképpen sem ajánlom
-(3)
Nehézségi fokozat:
-Ha még nem játszottál a játékkal akkor mindenképpen a normál fokozatot ajánlom
-Ha a normál fokozat kevés, akkor a következő logikus lépés, a self imposed iron man (akkor sem töltesz vissza, ha meghal egy embered vagy valamit saját hibából elszúrtál). A játékban van bug (abszolút minimális) ezért nem ajánlom az igazi "iron man"-t. Úgy gondolom, hogy ezt a játékot csak így érdemes játszani.
-Ha a normál fokozat+self imposed iron man kevés, akkor lehet játszani a katonák skilljeivel és felszerelésével, nem mindig csak a bejáratott dolgokat vinni/választani. Illetve bekapcsolni pár second wave opciót azok közül amelyek nehezítenek a játékon.
-Ha ezeken már túl vagy, akkor érdemes (a korábbiakon felül) classic fokozaton játszani. Ez minőségi ugrást jelent a játék nehézségében, és alapvetően nehezen teljesíthető a normál fokozaton bevált taktikákkal.
Spoiler nélkül: Classic fokozaton a játék eleje a "heavy" kaszton és a robbanóanyagok helyes alkalmazásán múlik.-(4)
Érdemes próbálgatni többféle csapatösszetételt illetve ha egy adott kasztból két katonánk is van (tegyünk róla, hogy legyen) akkor különböző skilleket választani, ne mindig ugyanazt. Játszunk a katonák felszerelésével is, ez érdekes/izgalmas taktikákat eredményez. Én például Classic-on előszeretettel használtam lopakodó taktikát...-(5)
"Nincs vége amíg azt nem mondom..."
Ha teljesen új a játék, érdemes lehet az első 1-2 hetet mint egy demót felfogni majd újrakezdeni az egészet...Ezután viszont állhatatosnak lenni és még egy squad wipe után sem feltétlenül feladni. A játék első felében (és kifejezetten normál fokozaton) még egy squad wipe-ból is vissza lehet jönni megfelelő taktika alkalmazásával. Nincs is annál jobb, mint egy vesztettnek tűnő játékot megfordítani...
-(6)
Taktika:
Anélkül hogy bármit spoilereznék:
a játék nem kényszerít arra, hogy minden egyes bevetést megnyerj / minden egyes civilt megments. Vannak missziók amelyeket (bár nem érdemes, de) el lehet szúrni. Ennek megfelelően minden opcionális küldetésnél a csapatunk épsége legyen a fő szempont, abból is a kulcskatonák (általában a legmagasabb rangú katonák) túlélése. Egy nulladik szintű újoncért senki sem fog könnyeket hullajtani ha meghal, de ha egy ezredesünk harap a fűbe, az azért el tudja cseszni az esténketJ.
-
wednesday
őstag
Hello!
Ki kell fejlesztened az Arc Thrower-t, ezzel tudod elkábítani a dögöket. Ez akkor érhető el, ha a a kutatásoknál Xeno-bio tech ágon elindulsz.
Miután kifejlesztetted legyártod (ha van hozzá elegendő pénz és alapanyag). Minél közelebb kell kerülni annál nagyobb a kábítás esélye. No meg ha sérült a dög. Úgy kell kisakkozni a körlépést, hogy a kábító emberedet lehetőleg ne lőjje pofán az Alien.
Lesz ilyen felszerelés, hogy több zsebb. Eleve a support classnál létezik, meg a kieg behozna ilyen fejlesztést is.
-
csaabz
őstag
Hello!
Még csak most kezdtem el a játékot, nincs sok fogalmam róla.
Hogyan lehet a sectoidokat (az alap ellenségeket) elkábítani? Nekem csak fegyvereim vannak, szóval csak szétlőni tudom őket.
Az embereimnek lesz plusz helye, hogy berakjak cuccokat? Most például választanom kell, hogy gránát vagy a jobbik páncél. -
Az Enemy Withint játszd, mellette nincs sok értelme a simának. Gyakorlatilag ráépül, szóval a sztori ugyanaz, csak újdonságokkal, génmodok, MEC, Exalt, új ellenfelek, stb.. illetve így már vannak bónusz misszióid, egészen jópofák.
Pl a csatahajó, amiről lehet lootolni blaster launcherhez való motyót idő előtt. -
csaabz
őstag
Hello!
Megvettem a játék Complete Edition változatát, azaz benne van ez Enemy Within is. Mikor indítom a játékot, választanom kell, mit indítsak, az alapjátékot, vagy a kiegészítőt. Ha a kiegészítőt választom, akkor azzal az alapjátékot is elkezdem? Azaz a kiegészítő bele lesz építve? Vagy az alapjátékra ráépül és utána érdemes végigjátszani?
Remélem érthetően írtam... -
-
válasz
#82679040 #465 üzenetére
Van ilyen, ja. Főleg az eleje szopó nagyon az impossible-nek... többször futottam neki én is. Anyagilag is nehéz, de a játékmenet még rosszabb, mert szaros sectoidnak egy lövés vagy, míg neked ő kettő vagy több. Akkor szoktam rá, kizárólag az elején, hogy lerusholom a sectoid-csoportokat, ha van gránátom.
Nálam azért belefutkosnak az overwatch-be bőven, még ha nem is felém jönnek, de elég, ha mozgás van, már repülnek be a critek.Lézertől és nemjuteszembeanevepáncéltól kezdve már az impossible is élhetőbb.
De a legszarabb a pontatlanság... mikor 4 rookie-d van, és még a flankből sem lövi be az ellenfelet 10 méterről...De én szeretek ilyenekkel kínlódni...
Mondjuk később is szopat azért... csak nem mindegy, hogy milyen felszereléssel viseled. Mikor terror küldetésen 4-5 sectopod van libasorban, és melléjük még beúszik a képbe 1-2 cyberdisc, és az első gránáttal lebontja a full covered... -
#82679040
törölt tag
válasz
FoxiestFox #464 üzenetére
Hm...tapasztalataim szerint az overwatch azért problémás mert nem jönnek a hatókörébe csak épp a látótávolságig ahonnan persze már tüzelnek is és már lövik is ki a full fedezék mögül az emberem.Nem bad luck faktor,mindig ez ismétlődik.Így nehéz double tapos,opportunista sznájpert összehozni.
Konkrétan jártam úgy is,hogy az ajtót berúgva betört az alien és csak az ajtó melletti kockára lépett a 2 overwatch meg nem aktiválódótt-rip -
válasz
#82679040 #463 üzenetére
Biztos meg lehet oldani az impossible-t rusholással is, de nekem nem sikerült. El kell érni, hogy ők rusholjanak, és egymás után leszedni őket. Tehát itt az nem megy, hogy észrevesznek, és még te mozdulsz, bekerítve őket, és egyből tüzelve... inkább úgy, hogy ok, észrevettek, visszahúzod az embered a többi közé fullcover, többiek overwatch, és lássuk, mit csinál az ellen. Ha rushol, az kúl, mert bekap jó adag sebzést már az overwatch miatt, a következő kör csak tisztogatás. Ha már vannak jó sniperei az embernek, lézerrel és feljebb, gyakorlatilag a közelharcig el sem jutunk többnyire, kivéve a terror küldetéseken, amik általában mókásak a sniper setuppal, mert van, hogy egy-két emberem mozog a mapon (jellemzően heavy, vagy mec), a sniperek pedig spawnról osztják a squadsight-tal az egyhiteket.
-
#82679040
törölt tag
válasz
FoxiestFox #460 üzenetére
Impossible és óvatosság?
Az egyetlen működőképes taktikának a podok triggelelésével egyidejű likvidálást gondolnám ami egy nagyon aggresszív,dinamikus játékstílus.
De mondjuk te kitoltad én meg befuccsolok folyton,szal nagy gratula és hajrá az újrajátszáshozArmy of four nekem nagyon nem szimpi,az alapjátékkal pont az egyik nagyobb bajom a túl kicsi osztagméret,ebből a szempontból a long war abszolút ígéretes.
-
válasz
micafighter #461 üzenetére
Vagy 3+1 medic, esetleg assault alloy puskával, hogy közelre se legyen tehetetlen az ember.
Van az a perk, hogyha valami megközelíti, automatikusan rálő, ez, és a run and gun elég zsír, főleg ha van mellé álcázós perkje is (ruhával, vagy gene moddal..) mmm, ne csináld, mert ismét kedvem támad játszani vele.
Egy achi van még hátra az egészből, hónapok óta már, hogy minden kezdőpozícióból játsszam végig, de elő sem vettem az impossible ironman után... kicsit kimerített..De már megtettem az első lépést, leszedtem ismét.
-
micafighter
nagyúr
válasz
FoxiestFox #460 üzenetére
,,Az army of four volt nagyon kemény még sima classicon is, elképesztően átalakítja az ember játékstílusát, hogy csak 4 katonát vihet egy csapatban."
4 sniper, problem solved
-
válasz
#82679040 #459 üzenetére
Nagyon óvatos voltam, és be volt kapcsolva néhány second wave opció is. Pl flanking garantál kritet, dmg roulette, ilyesmik. Nekem segített, mert az óvatos játékom miatt az idegenek nem gyakran jöttek flankbe, én viszont igen, és olyankor életmentő.
Sniperekre alapoztam leginkább, 4, de min. 3 sniper, squadsight, double tap, illetve 1-2 nagyon jó medic jó mély zsebekkel, heavy csak akkor, ha tudom, hogy kelleni fog (de akkor általában kettő, vagy 2 mec).
Amikor láttam, hogy tényleg nagyon nagy gáz van, még az autosave előtt alt-f4-eztem, és még átgondoltabban töltöttem vissza az adott lépést. Veszítettem embert, országot így is, de végigvittem.
Az army of four volt nagyon kemény még sima classicon is, elképesztően átalakítja az ember játékstílusát, hogy csak 4 katonát vihet egy csapatban. -
#82679040
törölt tag
válasz
FoxiestFox #458 üzenetére
Csakis ironman on módban játszom mert annyi bullshit van a gémben,hogy folyamat visszatölthetném
Ide lehet nyugodtan venni az olyan bugokat is mint jármű minden előjel nélküli felrobbanása pl.(nincs kigyulladva)S mi a taktikád mert én még nem találtam működőképeset?Vagy csak ironizálsz?
-
-
#82679040
törölt tag
Miért van az,hogy nincs egy élvezetes nehézségi fokozat ebben a tetves játékban?Úgy felbaszott most is ,hogy ááá..
Klasszikon unalomba fullad az egész,EU-t végigtoltam rajta de annyira kiábrándító volt a közép és végjáték,hogy nincs kedvem még egyszer kitolni.
Impossible meg egyszerűen kivitelezhetetlen,a thin man ugyanúgy kilő a teljes fedezék mögül mintha flank lenne.Persze ha lehúzódok is eltalál csak nem kritel ugye.Kipróbáltam a demidzs rulettet is hátha konszolidálja a bekapott sebzést de 1-2 küldi után rájöttem,hogy nagyrészt csak az én katonáim sebzését redukálja de azt drasztikusan;2/3 lövés 1dmg-s
nájsz
EW-hez milyen modo(ka)t használtok,hogy klasszik élvezetesen kihívásos legyen a történet? Nagyobb podok,erőteljesebb pánikfaktor a nemzeteknél(veszítsek már legalább 1-2 nemzetet az istenit!)
Vagy olyan mod esetleg ami dmg redukált cover használatot biztosít?Ti,hogy játszátok?
-
Érdemes. XCOM Wiki.
-
csaabz
őstag
Hello!
Érdemes megvenni a dlc-ket is, vagy elég ha az alapjátékot szerzem meg?
Van részletes leírás a dlc-kről? -
válasz
FoxiestFox #451 üzenetére
Csak arra fel írtam hogy xcom szerű mert pont láttam ahogy elküld egy katonát fedezékbe és ugyan úgy nézett ki a kis pajzs ikon mint az xcom-ba.
De am nekem is úgy tűnt hogy ez valami olyasmi csak tps. Ezért is írtam hogy a nagyobb közönségnek.
Lehet sokaknak bejön az ilyesmi csak nem olyan kezeléssel nézettel mint az xcom.
Csak gondoltam hátha valami hasonló jó darab amit érdemes játszani. -
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #450 üzenetére
Nem sok köze van egymáshoz a két játéknak.
A kiadó persze közös, nála van az Xcom jogok. Nem játszottam a The Bureau-val így érdemben nem tudok róla nyilatkozni. Más stílus teljesen Ilyen 3.dik személyes fedezékből lövöldözős játékmenete van, 60--as évekbeli környezettel. A kutatás nem valami hangsúlyos benne. Átlagos értékeléseket kapott 60-70%-osokat. De nem ismerem így nem tudom milyen inkább TPS szerű játékra hajaz. Elüt ettől eléggé.
-
-
válasz
wednesday #449 üzenetére
Aha értem.
Mindig meg szoktam nézni az ilyesmit ha játszok valamivel ami nagyon tetszik. Hátha akad legalább valami jó kis poster vagy valami.
Mikor ezeket keresgéltem sokszor feldobta a The Bureau című játékot. Gondolom azok követték el akik ezt.
Játszottatok vele? jó játék?
Néztem egy gamplay-t és annyi jött le hogy abba is van valami hasonló fedezék meg mozgásrendszer de a lövöldözés az nekem real time-nak tűnt. Szóval érdekesen nézett ki.
De ha ti azt mondjátok hogy "hó hát az is nagyon jó meg kötelező ha az xcom tetszett" akkor majd lehet teszek vele egy próbát.
Bár nekem így elsőre valami könnyebben fogyasztható xcom-nak tűnt.
Gondolok itt ara hogy nem felülnézetes, kapunk egy hőst, a lövöldözés real time amit jobban szeret a nagyközönség..
Bár lehet nem eről van szó. Csak beletekertem a videóba de nem foglalkoztam vele sokat. -
Ez a 'vigilo confido' kinek vagy minek az emblémája a játékban?
Néztem neten hogy miket lehet kapni a játékkal kapcsolatban és ebből találtam a legtöbb féle bigyót. -
Lehet olyat hogy gen módosított katonából mec-et csinálok. Az érdekelne hogy megmaradnak a kifejlesztett gen-es képességei?
Mert oké hogy a katona alap képességei elszállnak mikor mec lesz de én remélem ez a gen skillekre nem igaz. -
-
-
Azt tudom valamivel befojásolni hogy az újonc milyen egységgé válik mikor szintet lép?
Mert kicsit aránytalan az egységek eloszlása. Pl sok a heavy, kevés a sniper. -
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #438 üzenetére
Az idejük fix szerintem, mert elveszítheted mindkettőt anélkül, hogy megtalálnád őket. A pontos idejüket nem tudom, nehézségi szint is befolyásolhatja. Én úgy vettem észre nem is azonos idővel ketyeg a kettő. Egyet a közeledbe tesz le (ezt könnyebb megszerezni) egyet meg távolabb. Asszem a benne lévő mennyiség is változik szinttől függően.
-
válasz
FoxiestFox #436 üzenetére
Úgy dobtam hogy annak a gèpnek a lábához. Gondoltam akármerre megy bumm lesz mert hatószgárba van de simán kisètált. Gondoltam gèpeken nem müködik. Aztàn dobtam a mectoidnak s bár abba is sok a gép de azt hittem ott lesz valami de az is átsétált rajta.
Wed
Csak ara fel mondtam hogy amúgy figyelek rátok, megfogadom a tanácsaitokat akkor is ha vannak saját módszereim amik működnek.A meld mikor kezdi számolni a köröket? Mikor meglátom onnantól?
Mert volt hogy vilt mèg 7 kör mikor megláttam az elsőt de volt hogy még nem is làttam és elvedzítettem mindkettőt. Ebből nekem az jön le hogy mégcsak a körök srm fix-ek hanem mikor mennyit ad rá.
Most volt 200meld-em amire azt hittem hogy az jó sok, de felfejlesztettem két mec-et és el is fogyott mind. -
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #435 üzenetére
Nem csináltad rosszul. Csak leíram, hogy arra is érdemes figyelni. Lehet ott nyerni dolgokat
Nehéz fokozaton sokkal nagyobb a pénzszűke így még az 1-2 kredites eladások is számíthatnak.
Igen a meld felrobban. Miután kinyeted belőe a cuccot akkor is, de az már nem érdekel senkit.
-
-
válasz
wednesday #434 üzenetére
Azért nem csinàltam rosszul szerintem. Volt satelitem mindig elég hóvégére.
Az osztagom látta kárát mert nekik nem sok mindent vettem eleinte. De így legslább óvatosabban játszottam velük is ami hasznos lessz nehezebb fokozaton.
De amúgy igazatok van persze. Meg fogom nézni higy mihez mennyi cucc kell kb és jobban fogok gazdálkodni az eladható cuccokkal.Srácok ez a proxi amit a mec tud lerakni hogy működik? Gondoltam mozgásérzèkelő mert proxy és lesz bumm.
Lefobtam a kétlábu robot elé de semmi. Az még oké hogy ha egy hejben fordul az még nem számít mozgásnak itt, de arébb is ment és semmi.Ja meg a másik amire saját káromon jöttem rá hogy a meld-et szér lehet lőni. Azt hittem az gojóàlló.
Ott àllt melette egy mectoid én meg lőttem a heavy-vel egy missed-et ami nem talált ugye, de a meldet telibe lőttem. -
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #429 üzenetére
"...csak akkor adok el valamit ha valami nagyon kell és nincs meg rá az egész összeg."
Pénzre mindig szükség van.
Főleg az elején, hogy meglegyen az uplink, meg az erőmű az ásásra meg a satelitekre a pénz. Néha egyesével préselem ki rá a keretet, na még 1-2 kredit innen-onnan, hogy beindíthassam a gyártást.
Ha jól gazdálkodsz még könnyebb lesz a rajdod.
-
válasz
FoxiestFox #432 üzenetére
Utam igen uram!
logikus de a nevét nem figyeltem és azt hittem az a sima kicsi kerek hajó lesz.
De hősök voltak mert olyen 1-2 életekkel egymást támogatva de megcsinálták túlélték. A nővérek meg most túlórázhatnak rajtuk. -
-
válasz
FoxiestFox #430 üzenetére
Az igazat megvalva az is közrejátszott abban hogy nem használtam exalt fegyvert hogy nem tudtam higy megmarad.
Tudom kiírja hatc közbe de én mindig a lövést figyelem meg azt hogy hogyan esnek össze.Nemrég csináltam magamnak egy jó hosszú nehéz pàlyát. Vittem a gyengébb katonákat hogy had fejlődjenek de az ufó amit támadtam valami supply hajó volt szóval nagyobb fajta. Ufó nem is volt rajta csak a robotzsarus gèp párossával meg mectoidok mindenhol.
Ja meg egy olyan lebegő korong.
Mindenki sebesült lett de léptek is szintet! Míg megcsináltam a pàlyát tesómék megnéztek egy filmet.. -
válasz
wednesday #428 üzenetére
Pont ezért jó őket használni, mert ugyanazt tudják, csak szebbek.
Illetve, mikor én még heavy lasert és laser snipert nem gyártottam, csak ki voltak fejlesztve, az övéket vettem el belőlük.
EXALT snipernél állati jól néz ki a lövés mentén az a "kormolás", vagy a szikrázás, mikor disabling shot van. -
válasz
wednesday #428 üzenetére
Ezt a zöld szöveget nem is figyeltem bár az is igaz hogy csak akkor adok el valamit ha valami nagyon kell és nincs meg rá az egész összeg.
Szóval lett is most plusz egy ezresem roncsokból meg az exalt berendezési tárgyalból.Mind le van fedve. Vagyis nincs de le lesz időben. Senki nem fog kilépni.
Repülő is van minden légtérbe egy. Most cseréltem le őket a demon verzióra és kaptak emp-t.Dying
Azért nem használom az exalt fegyvereket mert az a mocskos árulóké!
Volt mikor kinézet miatt cserélhettem volna de nem használok áruló fegyvert!
De amúgy ja. Sokkal szebbek mint a mi alapfegyvereink. -
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #426 üzenetére
Add el őket nyugodtan arra valók.
Igazából adhatna kapásból pénzt a játék, de ennek ilyen zsákmányszerző feelingje van. Ami zöld szöveggel van írva, hogy nincs kutatási értéke el lehet őket adni, azok is mind mehetnek. UFO-nál is sztázistartályok, sérült berendezések stb. Túl sok hullát se szoktam megtartani, 8-10-et ha kell valami, de a felett szórom őket kifelé.
Mennyi országot sikerült lefedned? Ha van esély arra, hogy lefedd az összeset akkor azt lépd meg, onnantól kezdve kényelmesebb a dolog (persze légi fedezettel). Már csak az UFO-k lelövésével és felszámolásával néha pár terrorral kell foglalkozni.
Igen nyugodtan fejlessz ki mindent, amit lehet. Próbálj mindent elfogni. Persze a gépeket nem lehet, kivéve azt a kis szar javító izét, ami a Cyberdisc-kel szokott megjelenni.
(#427) dying_star: Jaja, pedig én azt hittem még először, hogy versenyt kell velük futni, nehogy túl fejlett legyen az EXALT is. Meg azt hittem nekik is lesz MEC-jük. Csak esztétikában szebbek a fegyvereik, értékre ugyan azok. Azért is szebb mert kicsit reálisabb, nem olyan baltával faragott, mint ami nekünk van sima lőfegyvernél.
-
válasz
Kvelstadt #426 üzenetére
Nagyon zsírul néz ki az EXALT bázis, a hologlobe-juk is csinibb a miénknél.
Illetve én a katonáimat folyamatosan az EXALT fegyvereivel küldtek bevetésre, mert azok is sokkal jobban a sajátoknál.. sima lőfegyverek is, illetve a lézerek.
Sajnos az EXALT nem jut el a plazmáig, pedig tuti az is zsír lenne. -
válasz
wednesday #425 üzenetére
Jaja kiírtottam őket. Tök jó volt hogy volt nekik is hologlobe-juk. Jól nézett ki.
Az ilyen műalkotasokat amiket onnan szereztem jó valamire eladáson kívül?
Mert a fegyvereket alap hogy eladtam mivel nekem már jobb cuccaim vannak de az art cuccokat meg egy exalt tech gépet mert nem tudtam jó e még valamire.Most 11 nap van report-ig és csak egy helyen van 4es pánik de oda még mehet műhold is ha baj lesz plusz hó végén még ott a bázisfoglalás is ha szükséges.
Szóval most jól állnak a dolgok.
Uplink nem kell több. Satelit is le van gyártva. Most fogok majd komojabban rámenni a gen és mec fejlesztésekre mert már van rá idő pénz erőforrás. -
válasz
wednesday #423 üzenetére
Tesóm segített mert ő jó angolból. Kiesett afrika, amerika, angolul beszélő orszégok, dél amerika, oroszország meg egédz ázsia. Maradt német és francia. De semmi nemvolt ara hogy ebböl az egyiket ki tudjam zárni.
Hacsak az nem amit nem a játékból tudok azaz higy a franciák nem szeretik angliát és nem nagyon beszélnek angolul akkor sem ha tudnak. Ezt a hétkönapi emberekre értem nem azokra akik ismertek valamjwn okból és kell hogy beszéljenek angolul.
Merthogy mentettem, aztán ràböktem franciára és ott volt a bázisuk. -
wednesday
őstag
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #420 üzenetére
No igen, ez a műholdozás az kezdetben nem olyan egyértelmű. Meg sok dologgal nem vagyunk tisztában, építési idő, hozzávalók, költségek. Csak mikor baj van kéne műhold gyorsan, de hopp miből? Aztán van rá pénz, ja hogy 20 nap legyártani, amikor tegnapra kéne?
A legelső játékomnál gyakorlatilag nem használtam gránátot meg rakétát, mert ugye mondta a tudós csaj, hogy így fontos dolgok is megsemisűlhetnek én meg azt nem akartam. Pedig belefér bőven. Meg nagyon egysíkúan harcoltam.
-
válasz
wednesday #419 üzenetére
Jaja van sok más új extra is de nekem ez tetszik a legjobban. Sok új lehetőséget ad ara hogy mit vigyek magammal.
Én nem is használtalm a skeleton rucit. Mire oda jutottam már megvolt az angel az meg mégjobb.
Én ezeket a robotokat nem használtam.
Egyszer kipróbáltam de nem tufott lőni felfelé és onnantól nem is érdrkelt tovább.Kezdem én is átlátni ezt a lefedés dolgot. A baj nem is ezzel volt hanem hogy legyen uplink meg satelit vagy pénz ezekre.
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #418 üzenetére
Igen az nem volt az alapba. Meg pár felszerelés, különféle gránátok stb. A MEC-ek mellett már a játék alap robotjárművei feleslegesek. Pedig elmékszem azokkal is szórakoztam még a legelső végigjátszásnál. A kampós ruhát sem használom, aki magasra akar jutni az ugorjon saját erőből fel. Ezen segít a genetikai módosítás
Úgy szoktam haladni, hogy minden hónapba legyen lefedés is. Mert ilyenkor jön a plusz pénz és plusz mérnök, kutató. Aztán meg a kontinens bónusz is ad egy lökést. Szerintem az első 1-2 hónap a kritikus ország elveszítése szempontjából.
-
válasz
wednesday #417 üzenetére
Kető mezővel. Az jó. Akkor azt fogom hóvégén megcsinálni.
Játék elejèn ugye csináltam két mec-et asszem heavy meg assaultból de lehet két heavyből. Na ők azóta is megvannak. Lángszóró van rajtuk. Majd valszeg csinálok még mec-et mikor pénz engedi de most elég ez a kettő.Még kell két műhold is ami meg is van csak mèg nem lőttem fel de csak azért mert azt is pánic esetére tartogatom.
Ja meg volt egy olyan foundry fejlesztés ami szerintem az alap játékbe nem volt viszont szerintem nagyon hasznos! Tactical rigging. Lehetővé teszi higy két item legyen a katonáimnál. Ez nagyon jó! -
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #416 üzenetére
A sikeres bázistámadás után azonnal esik mindehol a pánik 2 mezővel. Kivéve az elveszett országoknál, azok nem jönnek vissza. Én ált hó végén csinálom azt is, ha nincs S.O.S helyzet. Minél több pénzem és erőforrásom legyen egy újabb adag műholdra, uplinkre, hogy onnantól kezdve kis eséllyel veszítsek csak országot.
A support MEC képest pajzsot felhúzni. Ebben van eltérés a class-ok között. Na akkor ezek szerint őket is elkezted alkalmazni.
Írtsad az ellent. Lágnszórót vagy Kinetic Strike-ot szereltél rá fel?
-
válasz
wednesday #415 üzenetére
Jaja, és ez jobban is tetszik mint hogy mozogjak, védjem az ügynököt. Csak én azt hittem hogy az a poén hogy nekem solgom van közbe meg ezek molesztálnak.
Szorul igen. 3 ország lehetséges de az infók amiket tudok egyiket sem zárja ki szóval még nyomozok.Azt akarom kérdezni hogy az alien bázis itán mennyi idő vagyis nap míg scannelem az egész földet s ezzell világszerte csökkentem a pànikot?
Mert ezt most jól akarom időzíteni.Úgy csinàltam most hogy sniper volt az ügynököm és megvan neki a kétdzer lövés skill ráadásul az is hogy jó legyen pisztojjal. Ezek után egy tetőn kezdte a pàlyát pont az exalt 3 embere felett szóval elég op kezdése volt.
Ja meg rájöttem megint egy apróságra. Ha mec felhúzza a pajzsot akkor be lehet àllni mögé fedezékbe.
-
Megcsináltam egy exalt kúldit úgy hogy mindenkit leszedtem és kész lett.
Azt írta hogy nem ez az elsődleges küldetés és nem is ez volt mert ki kellett volna iktatni két jeladót meg bevédeni egy gépet de annyira jöttek hogy először az ellenséggel foglalkoztam és elfogytak.
Azt hittem folyamat jönnek míg nincsennek meg az elvégzendő feladatok. -
válasz
FoxiestFox #412 üzenetére
Fogok majd csak most nem érdekelt ez a része.
Más. Imádom ezt a játékot! Nem csak a játék miatt. Én imádom dolgokat testreszabni ha van rá opció.
Meglett a titan armor és nemtom hogy az ew változtatott e rajta de rohadt jól néz ki! Meg ehhez már passolnak azok a komoly sisakok is!
Ja meg volt még egy nap reportig satelit után (legközelebb ere is figyelek) és egy régió felugrott négyes pánikra ( tutu az exalt volt!) de így is meglett az A rank reportba. -
-
válasz
FoxiestFox #410 üzenetére
Ezt értem csak én még nem fogtam élő sectoid-ot.
A játék elején még inkább gránátoztam meg medkit, mostmeg már ritkán kapok sectoid-ot. Kivéve ha van mectoid mert ahhoz jár egy hogy buffolja, de azt meg kilövöm hogy nebuffolja. Így nehéz elkapnim.
Még csak egy olyan nagy dököt fogtam (muton vag mi) meg azt az energialényt amiből instant megtudtam hol a bázis. Nem tudtam hogy az adja ezt be.
Vagyis tuti mondta a nő de én olyankor nézem az ow cam-it hogy lövik szét az embereim.Ja és fellőttem 6 satelitet egy nappal a repirt előtt s így két régióba lenyomtam ötösről a pánicot a többibe meg négyes volt de oda is lőttem.
Szerintem valahol keleten lesz az exalt főhadiszálás az eddig kizárt régiók és az alapján hogy mindig ott tombol leginkább a pánik. -
-
válasz
wednesday #406 üzenetére
Azér akartam elkapni mer a feje az még élő és azt is kell vallatni.
Tudjátok nekem egy játék nem annyi amit látok hamem a látott dolgokból elképzelek még dolgokat ami még hangulatosabbá teszi a a jàtékot nekrm.
Pl tök felesleg a mectoid elfogása de vagány lenne hogy egyet élve fogunk el ezel mutatva higy annyira jók vagyunk hogy nem csak megöléssel tudunk győzni.
Lehet butaság de nekem mindig támadnak ilyen gindolataim játékok közben.Na ezt jó tudni hogy nem kell megvárni míg pályára ál. Ezt eddig nem is figyeltem.
Exalt-ot lehet fogni? Mármint ők élő emberek tehát elmèletileg lehet őket sokkolni. -
wednesday
őstag
válasz
FoxiestFox #407 üzenetére
Ez jó.
Az az idegesitő, ha a fellőtt műhold miatt leesett a pánik, de a beüzemelés alatt jön oda egy elrablásos küldetés.
-
-
A mectoid-ot nem lehet stun-olni.
1hp-ja volt és mentettem egyet előtte aztán ràszaladtam de azt írta hogy no target aviable. Pedig de jó fogás lett volna, persze megvan a mec fejlesztés meg ilyesmi de egy mectoid-ot elkapni élve szép lett volna.Na most lehet kicsit ráfogok bacni. 19 nap van az uplink megépitéséig és 21 nap a repot-ig. 2 nap alatt fel lehet lőni a sateliteket?
-
-
wednesday
őstag
válasz
FoxiestFox #402 üzenetére
Legalább több lesz a kutatható és eladható dolog.
Na ezt mondjuk nem tudom, hogy a nehézség csavarásával változnak -e az árak és nyersanyag igények. Mert akkor nem nyerünk a több hullával.
-
-
wednesday
őstag
válasz
FoxiestFox #400 üzenetére
Tehát nem akarja lelövetni magát.
Na hát ez a másik, hogy Classictól jönnek a plusz +10% kritikus esélyek. Amellett, hogy minden alien jobban is céloz már.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● A spoiler formázás a topikban elérhető.
- Dji Mavic Pro fly more combo
- iPad Pro 11" M4 wifi Silver hibátlan akku 100% 3 hónap jótállás!
- ASUS ROG Strix GeForce RTX 4070 Ti OC 12GB GDDR6X 192bit Videokártya
- RX570-es, RX580-as és RX5500XT eladó videó-kártyák - Garancia
- Canon EOS 1300D gép szettek, objektívekkel, kiegészítőkkel (1400 - 7900 expos gépek, újszerűek! )
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Seasonic 520W
- Eladó szép állapotban levő Huawei P30 Pro kék 6/128GB 12 hónap jótállással!
- 24" Eizo FlexScan EV2146W, 1920X1200 szép, hibátlan nélkül
- AKCIÓ! Apple MacBook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB 560X 4GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! RGB Számítógép PC játékra! R5 5600X / RTX 3060Ti 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged