- Külföldi SIM-ek itthon
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #450 üzenetére
Nem sok köze van egymáshoz a két játéknak.
A kiadó persze közös, nála van az Xcom jogok. Nem játszottam a The Bureau-val így érdemben nem tudok róla nyilatkozni. Más stílus teljesen Ilyen 3.dik személyes fedezékből lövöldözős játékmenete van, 60--as évekbeli környezettel. A kutatás nem valami hangsúlyos benne. Átlagos értékeléseket kapott 60-70%-osokat. De nem ismerem így nem tudom milyen inkább TPS szerű játékra hajaz. Elüt ettől eléggé.
-
-
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #438 üzenetére
Az idejük fix szerintem, mert elveszítheted mindkettőt anélkül, hogy megtalálnád őket. A pontos idejüket nem tudom, nehézségi szint is befolyásolhatja. Én úgy vettem észre nem is azonos idővel ketyeg a kettő. Egyet a közeledbe tesz le (ezt könnyebb megszerezni) egyet meg távolabb. Asszem a benne lévő mennyiség is változik szinttől függően.
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #435 üzenetére
Nem csináltad rosszul. Csak leíram, hogy arra is érdemes figyelni. Lehet ott nyerni dolgokat
Nehéz fokozaton sokkal nagyobb a pénzszűke így még az 1-2 kredites eladások is számíthatnak.
Igen a meld felrobban. Miután kinyeted belőe a cuccot akkor is, de az már nem érdekel senkit.
-
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #429 üzenetére
"...csak akkor adok el valamit ha valami nagyon kell és nincs meg rá az egész összeg."
Pénzre mindig szükség van.
Főleg az elején, hogy meglegyen az uplink, meg az erőmű az ásásra meg a satelitekre a pénz. Néha egyesével préselem ki rá a keretet, na még 1-2 kredit innen-onnan, hogy beindíthassam a gyártást.
Ha jól gazdálkodsz még könnyebb lesz a rajdod.
-
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #426 üzenetére
Add el őket nyugodtan arra valók.
Igazából adhatna kapásból pénzt a játék, de ennek ilyen zsákmányszerző feelingje van. Ami zöld szöveggel van írva, hogy nincs kutatási értéke el lehet őket adni, azok is mind mehetnek. UFO-nál is sztázistartályok, sérült berendezések stb. Túl sok hullát se szoktam megtartani, 8-10-et ha kell valami, de a felett szórom őket kifelé.
Mennyi országot sikerült lefedned? Ha van esély arra, hogy lefedd az összeset akkor azt lépd meg, onnantól kezdve kényelmesebb a dolog (persze légi fedezettel). Már csak az UFO-k lelövésével és felszámolásával néha pár terrorral kell foglalkozni.
Igen nyugodtan fejlessz ki mindent, amit lehet. Próbálj mindent elfogni. Persze a gépeket nem lehet, kivéve azt a kis szar javító izét, ami a Cyberdisc-kel szokott megjelenni.
(#427) dying_star: Jaja, pedig én azt hittem még először, hogy versenyt kell velük futni, nehogy túl fejlett legyen az EXALT is. Meg azt hittem nekik is lesz MEC-jük. Csak esztétikában szebbek a fegyvereik, értékre ugyan azok. Azért is szebb mert kicsit reálisabb, nem olyan baltával faragott, mint ami nekünk van sima lőfegyvernél.
-
válasz
Kvelstadt #426 üzenetére
Nagyon zsírul néz ki az EXALT bázis, a hologlobe-juk is csinibb a miénknél.
Illetve én a katonáimat folyamatosan az EXALT fegyvereivel küldtek bevetésre, mert azok is sokkal jobban a sajátoknál.. sima lőfegyverek is, illetve a lézerek.
Sajnos az EXALT nem jut el a plazmáig, pedig tuti az is zsír lenne. -
wednesday
őstag
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #420 üzenetére
No igen, ez a műholdozás az kezdetben nem olyan egyértelmű. Meg sok dologgal nem vagyunk tisztában, építési idő, hozzávalók, költségek. Csak mikor baj van kéne műhold gyorsan, de hopp miből? Aztán van rá pénz, ja hogy 20 nap legyártani, amikor tegnapra kéne?
A legelső játékomnál gyakorlatilag nem használtam gránátot meg rakétát, mert ugye mondta a tudós csaj, hogy így fontos dolgok is megsemisűlhetnek én meg azt nem akartam. Pedig belefér bőven. Meg nagyon egysíkúan harcoltam.
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #418 üzenetére
Igen az nem volt az alapba. Meg pár felszerelés, különféle gránátok stb. A MEC-ek mellett már a játék alap robotjárművei feleslegesek. Pedig elmékszem azokkal is szórakoztam még a legelső végigjátszásnál. A kampós ruhát sem használom, aki magasra akar jutni az ugorjon saját erőből fel. Ezen segít a genetikai módosítás
Úgy szoktam haladni, hogy minden hónapba legyen lefedés is. Mert ilyenkor jön a plusz pénz és plusz mérnök, kutató. Aztán meg a kontinens bónusz is ad egy lökést. Szerintem az első 1-2 hónap a kritikus ország elveszítése szempontjából.
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #416 üzenetére
A sikeres bázistámadás után azonnal esik mindehol a pánik 2 mezővel. Kivéve az elveszett országoknál, azok nem jönnek vissza. Én ált hó végén csinálom azt is, ha nincs S.O.S helyzet. Minél több pénzem és erőforrásom legyen egy újabb adag műholdra, uplinkre, hogy onnantól kezdve kis eséllyel veszítsek csak országot.
A support MEC képest pajzsot felhúzni. Ebben van eltérés a class-ok között. Na akkor ezek szerint őket is elkezted alkalmazni.
Írtsad az ellent. Lágnszórót vagy Kinetic Strike-ot szereltél rá fel?
-
-
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #395 üzenetére
Majd ha lesz olyan genetikai beültetésed az embereiden, hogy felfedik a közeledő ellenséget, akkor már nem is tud meglepni a polip. Meg úgy emlékszem a legerősebb páncélba nem tudnak már megszorítani, mert a páncél ahhoz túl erős.
Vannak mellélövések az biztos. Nekem volt, hogy egy Thin Man végigszaladt az embereim között aztán eltűnt. 5 miss lövés.
0.7-es szorzóval rontja egyébként a találat sikerét az overwatch (mert mozgó célra kell gyorsan reagálni). Az újoncok ezért gyatrák overwatchba. Egy újonc 65-ös aim-jával 65*0.7= 45,5% a találat esélye (most figyelem kívül hagyva a távolságot, ami rontja vagy javítja az esélyeket).
Ráadásul ha dashing-al fut az ellenfél vagy a te katonád (egy lépésből ellövöd 2 mozgást, azonnal sárga mező), akkor még egy 0.7-el rontja. 80-as célzás mellet ez azt jelenti -> 80*0.7*0.7= 39,2% a találat esélye. De lehet kerekít így az 39%. Szóval van mikor érdemes elfutni, mint ácsorogni a tűzvonalban.
-
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #390 üzenetére
Jaja a normál az bőven elég. Nehezebbhez már nagyjából ismerni kell a játékot. Tudod, mint Dead Space.
Én össz 3x játszottam ki a játékot, szóval nekem a Cassic most az ideális. Azt kellett megszokni, hogy ami normálon bevált az itt már nem biztos, hogy működik. Főleg a csatáknál.
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #383 üzenetére
Igen.
A leírás szerint jóval nehezebben találnak rá az UFO-k. Hogy ez mit jelent nem tudom.
Ezek nehezebb fokozatokra kelhetnek. Ilyenkor már sose lőtték le (sőt nekem még sose) műholdat. Ahol van műhold azt már igyekszem is bevédeni legalább 2 db géppel.
Ezt majd kitapasztalod, hogy mit milyen sorrendben fejlesszél. Ráadásul végigjátszásonként ettől el is térhetsz. Nem mindig az a nyerő, ha a leggyorsabban kifejleszthető dolgokat pakoljuk be.
Én néha rástartolok a lézerre, de van olyan aki ki is hagyja a lézer fegyvereket és igyekszik a plazmára rush-olni. Vagy előbb páncélunk legyen vagy tűzerőnk stb. Az is egy taktika, amit fentebb írtam, hogy a boncolásokat kihagyom, addig berakok valami hosszabb dolgot és rástartolok Dél-Amerikára. Ügyelve arra, hogy ne húzódjon el a dolog, mert akkor nem lesz annyi találmányom például a repülőkhöz. Az is egy taktika, hogy Dél-Amerikába kezdesz és azonnal megvan a bónuszod. Kezdő kontinens is meghatározza mit fogsz csinálni.
Ezt nem tudom, hogy tudod -e:
Egyébként megszakíthatsz kutatást és betehetsz másikat. Az addigi eredményed megmarad. Például belekezdtél egy 10 napos dologba. Ledolgoztál már belőle 6 napot van még hátra négy. Hopp megvan pl: a boncolás bónusz, rögtön mész a kutatásra és elkezded benyomni ha összes boncolást, vallatást, ami van. Azonnal meglesznek és aztán visszateszed az eredetit és folytatod a megszakadt kutatást, ugyan onnan. -
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #381 üzenetére
Azt gondoltam egyébként, hogy már sok mindennel tisztában vagy a játékban, meg tudod mire való.
Csak mikor belekezdek a részletes leírásomba, akkor valahogy mindent leírok ami ép eszembe jut.Ezek a repülőgépet segítő cuccokat le ki kell kutatni, le kell aztán gyártani. Általában sectoid hullák, floater hullák kellenek hozzá. Minden egyes használat után elhasználsz 1-et. Ez gondolom eddig megvan. Nem kell őket sehova felszerelni.
Harc közbe tudod ezeket aktiválni, mikor a 2D-s térképen lövi a géped az UFO-t.
Mikor benyomsz egy kitérést akkor a következő lövés biztos nem talál el, de azzal elhasználtál 1db-ot. Ha van 2db (mert annyit gyártottál) akkor 2dbot nyomhatsz el. Célzásnál a köv lövés biztos talál stb. Ott középen kéken világítanak, ha van belőle, ha nincs szürke. De el kell őket nyomni, csak akkor segítenek.Neked kell kisakkoznod, hogy ezeket mikor és mennyit használsz fel. Nyilván van egy korlátozó tényező, ez is pénzbe és erőforrásba kerül gyártani.
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #377 üzenetére
Talán 3 vadászgép ráküldésével lenne esély ellene. De ugye nem tudjuk hol fog felbukkanni, ennyi vadászt egy kupacba ritkán halmozunk fel az elején, közepén a játéknak.
Mikor egy komolyabb UFO-ra ráküldöm a vadászt, mindig ott a kurzorom a visszahívás gombon, ha esetleg a ő húzná a rövidebbet, nem hagyom, hogy lelőjék. Persze benyomok néhány képességet is ha szükséges (főleg a kitérést, persze ha van.). Aztán indítom is rá a következőt. Ilyenkor előfordulhat, hogy nem éri már utol az új gép az UFO-t, de általában befogja ő is.
Ha lézer fegyver van egy vadászon, az már jobb mint a rakéta viszont közelebb is kell menni légi harckor az UFO-hoz. Ide már elengedhetetlen, hogy nyomkodjuk a gyorsítást és a kitérés képességet. Plazmákkal meg fúziós lándzsával elég jók vagyunk. EMP fegyver meg sérülés nélkül kényszeríti leszállásra a hajójukat. Ennek az az előnye, hogy sokkal több loot marad sértetlen, több a fosztogatni való. De ilyenkor több ellenség is megmarad a harcra.
Úgy emlékszem volt nekem ilyen, hogy a 3. vadásszal sikerült egy idegen hajót lelőnöm. De ez már a múlt homályába vész.
-
válasz
Kvelstadt #377 üzenetére
A railgun az sínágyú, ej
A particle cannon a részecskeágyú.
Igen, az alap repülők nem sokáig jók bármire is.
Csinálnod kell rájuk fejlettebb fegyvereket, és védelmi képességeket, ezeket is kutatásokkal tudod megtenni.
Végső soron ki lehet fejleszteni alien technológiával a kis újfajta vadászokat, azok bármit lepirítanak már plazmával is.
A téglalap alakú supply barge lehetett. Ha már azt sem lőtted le, csatahajót esélytelen lenne, pedig az van jól megrakva loottal. -
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #374 üzenetére
Akkor összefutottál sectiodból átalakított MEC-kel, Mechtoid.
Az a jó mikor egy másik sectoid rátol ilyen elmepajzsot is pluszba. Egy jó kis HEAT lőszeres Heavy-nek finom falat lehet. Mehet rá még Sniper vagy a mi MEC-ünk. Odaméesz a MEC-eddel és kinetic strike-al agyonvered.
-
válasz
Kvelstadt #374 üzenetére
MEC-et is tudod fejelszteni, 3 féle van. Az első verzió elég szögletes, az utolsó már nem, és az már nagyon erős.
A részecskeágyú pedig must have hozzá.Igen, velem toltad DS3-at, de én is beszéltem (igaz, keveset, mert akkor még a laptop saját mikrofonját használtam, és az elég tré.
)
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #371 üzenetére
Jaja, én is olvastam a Dead Space topicokba a leírásaidat, volt, hogy nekem adtál tanácsot
Ha kiismered a játékot nemsokára itt is eljuthatsz az impossible fokozat nagymestere címig.
Én sokféle játékot szerettem a lényeg a változatosság. Bár a legtöbb egy idő után kikopik, mert nem újulnak meg, nincs már benne az a váratlan érdekesség stb.
A stratégiai játékokat mindig is kedveltem. Régen a Total Warokat szerettem, most se rossz. De már ellaposodtak nekem, mert egy idő után monoton, kevesebb a taktika lehetőség. 90-es évek XCOM-jaival egyáltalán nem játszottam, nem is kerültek a látóterembe. Ezeket az új Xcom részeket sokan lehúzták, hogy nincsenek olyan jók, meg butítás. Hát nekem ezek kellően jók és szórakoztatóak.
Ilyen agyalós stratégiákba a Paradox játékai a királyok. Azokat évek múlva is lehet játszani. Pedig laikusan az ember azt hinné mi van abban, ha térképeket bámulok. Hát a legmélyebb játékmenet.
-
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #369 üzenetére
No igen, a játék felépítése gondolkodásra készteti az embert.
Kell műhold, de ahhoz először kéne uplinket építeni. Jó de ahhoz nincs még elég mérnök, energia sem ártana. Jön küldetés, ami adna mérnököt, de inkább a másikat kell választani, mert ország szempontjából az a jobb.
Aztán ha mind erre költök, hogyan szereljem fel az embereket illetve a tisztképzőbe is kéne haladni. Végre van műhold kéne hozzá repülőgép is, de kénének újabb műholdak.A rendelkezésre álló lehetőségekkel kell ésszerűen gazdálkodni. Jól össze kell válogatni, hogy miket adsz el pénzért, ez a fő dolog ami kihúz a pénzszűkéből.
Igen az elrejti a műholdakat. Amire általában elérem ezt a fejlesztést a gépek meg is tudják védeni a légteret.
Az idegen bázis sikeres legyőzése csökkenti világszerte a pánikot. Az EXALT legyőzése, azt nem tudom, hogy csökkenti -e, arra már nem emlékszem.
Ha már elérted az összes megmaradt ország lefedését akkor már jó vagy. Hiszen nem tudnak az UFO-k észrevétlenül betörni, ami az Alien Abductions küldetéseket okozza, mikor választani kell.Ott már UFO lelövéseket kell csinálni, meg leszállt UFO-k kitakarítását.
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #367 üzenetére
Így van, hó végén lépnek ki, mikor megtörténik az értékelés. Azt nem tudod, de nem is kell elkerülni, hogy 1-2 ország max pánikot toljon, főleg az elején. Tudod, hogy őket fogod majd kezelni így arra összpontosíts, hogy ne legyen nagyobb gáz, mint amennyi műholdad van.
Ezért is szoktunk várni a hó végéig fellövéssel, hiszen jöhetnek egyéb események, ekkor már tisztán látjuk, hogy hol kell beavatkozni. Például jön egy terror küldetés, ami siker esetén csökkenti a pánikot adott országnál és így mégse veszíted el.
Persze sok mindent figyelembe kell venni. Ha már van műhold akkor kell repülő is, ami lelövi ott az UFO-kat. Mert különben légi fedezet nélkül ugyanúgy tudják támadni az országot, illetve lelőhetik a műholdat is, ami nem kellemes dolog.
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #365 üzenetére
A lényeg, hogy élvezed és leköt a játék.
A mostani Classic játékomat úgy kezdtem, hogy Ázsiába tettem a székhelyem. Így kapásból megvan az ázsiai bónuszom. Tisztképző iskola és Öntöde projektek fele annyiba kerülnek. Ázsia (ugyanúgy mit Európa) 4 országos, sokáig tart teljesen lefedni. Arra koncentrálok ha véletlen országot kell veszíteni, akkor ázsiai legyen, hiszen a bónuszom alapból megvan már. Így választok a küldetések közül.
Dél-Amerika lefedésére törekszem, ha lehet. Mivel csak 2 ország a bónusza se rossz. Minden boncolás és vallatás azonnal megvan. Sok kutatási időt lehet így spórolni. Így sokszor már belekezdek a lézer fegyverek kutatásába, hiába hosszú idő, majd az előbb említett spórolással nem vesztek össz időt.
Tehát ha Dél-Amerikába van Alien Abductions küldetés, akkor hagyom őt, mert műholdat fogok oda fellőni úgyis. A többit meg ki kell sakkozni. Ha lehet rástartolok Észak-Amerikára, kellenek az olcsó gépek.
Úgy vettem észre, hogy egy teljesen lefedett kontinensen már nem jelenik meg az Alien Abductions küldetés. Nem tudnak belopózni, hiszen látjuk az UFO-kat. Bár nem egyértelmű, talán volt már olyan, hogy mégis...főleg az elején.
De a vége felé tuti nem jön ilyen választható küldetés lefedett országra.
Minden hónapba legyen 2-3 műhold és kellő pillanatban indított támadás az idegen bázis ellen. Így nagy eséllyel el lehet kerülni az országok kilépését. Az alien bázis lerohanásával meg sok cucchoz jutunk hozzá, amiket el lehet adogatni. Használd bátran a Grey Marketet. Majd ráérzel, hogy miből mennyit tartsál meg és a többit meg el kell adni. Kell a pénz nagyon, hogy építkezhessél, műholdakat csinálj, felszerelést vegyél stb. Mert a hó végi pénz mindig messze van ahhoz, hogy kivárjuk.
-
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #360 üzenetére
Nekem se tetszet ez az új típusú ellenség. Kicsit erőltetett. Nem baj, katonáid legalább fejlődnek. Itt pár kevésbé képzett is megállja a helyét.
Szerk: hát én eddig meg voltam róla győződve, hogy genetikailag módosított is mehet, nem tudom. Majd rálesek valami leírásra.
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #356 üzenetére
Na akkor beindult az EXALT ellenség. Ez egy emberekből álló terrorista szervezet, ami téged akadályoz, talán idegenek hatása alatt áll, ki tudja?
Ők mindenféle károkat okozhatnak neked, ellopnak pénzt, kutatási időt tesznek tönkre stb. És fejlődnek. Fel kell őket számolni idővel. Valamelyik országba rejtőznek, de nem tudjuk hol vannak. Random nem vádolhatunk meg országot, mert, ha tévedünk azonnal kilép a szövetségből. Ne várd meg még kárt okoznak, hanem, ha van 50 pénzünk felesleges (nincs felesleges pénz sose) indíthatunk fedett műveletet valahol.
Indítunk egy fedett műveletet 1 emberrel. Itt te kiválaszthatod, melyik katona legyen. Megmondom az őszintét én úgy tudom bárki lehet ez az ember, aki nem sérült vagy épp nincs elfoglalva (generikai beültetés, pszi labor). Ez most meglepett.
Ha sikeresen kivonjuk aztán az ügynököt és teljesítjük a pályát akkor információkhoz jutunk. Ilyen például, hogy az EXALT bázis nem Afrikában van. Aztán köv alkalommal nem Európában van. Végül már országokat kezd szűkíteni. A legvégén meg megtudjuk hol vannak és likvidáljuk az egész bandát egy bázis támadás keretében. Ha ügyesen haladunk, az EXALT nem is tud olyan gyorsan fejlődni, ergo mindig erősebbek és fejlettebbek leszünk náluk. Csak ne szaladjon el velük a ló.
-
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #353 üzenetére
Fog ez menni. Pár játék és XCOM szakértő leszel.
Jah arra nem válaszoltam, hogy mitől függ, hogy valaki elpatkol vagy kritikus sebet kap. Random.
De befolyásolják egyéb tényezők is. Officer Training School épületnél van egy fejlesztés Don’t Die on Me (meg ne halj nekem) opció. Ez nagyban növeli annak esélyét, hogy csak kritikust fog kapni. Minél magasabb rangja van egy katonának annál magasabb ez az esély, hogy nem hal bele a lövésbe, ha tudjuk stabilizálni. Szóval az újoncok könnyen halnak.Illetve asszem az Assaultnak van egy skillje, hogy az első ilyen találat biztos nem fogja megölni, csak kifekteti. És akkor stabilizálni kell.
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #347 üzenetére
Azért a Heavy MEC nem egyenlő a Heavy katonával. A MEC nem kap rakétát, max gránátvetővel szerelheted fel, ami a gránátot tudja messzebbre kilőni. Nem tud lefogó tüzet sem stb. Másban erősebb persze. Nem tudom megmondani, hogy melyik a pusztítóbb.
A legerősebb fegyvereikben sebzés terén 1 pont eltérés van. 8-10 vs 9-11. Illetve a MEC-nek van 10% esélye egy kritikus 15 - 17 pontos sebzésre. A Heavy nem tud kritikusat lőni..öö mármint tud (oldalba támadott ellenfél) csak a fegyvere nem ad + kritikust.
A sárga fej a a flankelt (oldalba kapott) ellenség. Aki nincs fedezék mögött, vagy nem jó irányból van fedezékbe. Illetve a te katonád is járhat így. Ilyenkor nincs Cover -20 meg -40 célzás büntetés, illetve +50% kritikus esély, hogy ha eltrafálják kritikus sebzést kap. A second ware opció bekapcsolásával meg 100%, hogy kritikust fognak lőni rajta. Erős fegyverrel lövünk egy ilyen ellenfélre vagy a alien a te katonádra vagy nincs annyi életerő, akkor annak reszeltek.
Minden állam kilép hó végén, aki elérte az 5 pánikszintet. Igen a Satalites is. Ezért mikor nincs teljes lefedettség egy kontinensen pl: Észak-Amerika. Mondjuk USA felett van műholdat de 2-es szinten pánikol. Megtámadják Kanadát, és nem oda szervezel akciót. Akkor Kanadába nő a pánik 2-3-al (nehézségtől függ), akkor az USA-ba és Mexikóba is nő 1-el (vagy 2-vel stb). Tehát apránként el lehet veszíteni satelites országot is, erre figyelni kell. De ha jon terror küldetés és sikeres vagy, akkor meg csökken. Illetve jól megválasztod az Ailen bázis megtámadásának idejét. Azt is valamelyik hó végére szoktam hagyni, mert utána általánosan csökken a pánik szint az összes országba 2 mezővel. Lehet könnyebben többel is, nem tom.
Ha tudod, hogy bizonyos országokat a hó végén le fogsz fedni, akkor oda nem kell szervezned mentőakciókat, mert le fogod húzni. Óvni kell néha a többi területet is.
-
válasz
Kvelstadt #347 üzenetére
MEC-re külön kell fejlesztened fegyvert. Van minigun, sínágyú, részecskeágyú.
Ha sárga, az azt jelenti, hogy flankelted, szóval ha bekapcsoltad, és eltalálod, kritikus hit garantált az ellenfélen (ha nem kapcsoltad be, akkor is nagy a valószínűsége).Én heavy-t jellemzően arra használtam, hogy lebontsam a falakat.
Zsír, mikor szétkapok egy épületet két rakétával, a sniperek pedig egy kör alatt leszednek mindent, ami mozog.
Zárt terekre szintén snipert használok, tök egyszerű, miért: pisztollyal bónusz sebzést adtam nekik, így lézerpisztolytól felfelé igen halálosak úgy is, ráadásul a double tap pisztolyra is működik.
Viszont, csak nagyon közeli ellenfélre kell elővenni a kézifegyvert, mert ilyen 110-140-es aimos snipereim szoktak lenni, ők nem nagyon szaroznak, ha valami kicsit is távolabb áll pár kockánál, az instant döglik.
Mennyi mechtoidot lőttem meg egy plazmasniper lövéssel..Amúgy normalon holt mindegy, mivel mégy. Van helyed kísérletezni. A classic már néha vicces, de még sima, az impossible az olyan, hogy belekényszerít, hogy minden lépésed előtt gondolkodj, taktikázz, gondolj előre lépéseket, és ott már az van, hogy kezdettől el akarod kerülni, hogy bárki is kritikust kapjon, mert nem nagyon tudod a képzett embereid nélkülözni a küldetéseken, mert küldetések sikere, ezáltal országok múlnak rajta.
Erre nagyon jók a sniperek, messziről adnak le sorsdöntő sebzést. -
válasz
Kvelstadt #342 üzenetére
Nálam a legjobb felállás a 2-3 maxos sniper, squadsight-tal, illetve in the zone, vagy double tap képességgel, 2 support, maxos medkit slotokkal, és vagy 1 heavy, vagy 1 heavy + 1 MEC.
egyszerűen a heavy rushol előre, a sniperek pedig szedegetnek.
Brutálisan OP-k a sniperek, volt olyan is belőle, aki az egész játék alatt alig lőtt mellé 2-3 alkalommal.
Vége felé főleg durvák plazmával, mikor a Muton berzerker 1 hit...
Nagy ritkán viszek csak assaultot, alloy cannon-nal, de az egész classnak semmi értelme szerintem, a support kiváltja minden szempontból. -
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #342 üzenetére
Én szeretem a vegyes csapatot, szerintem mindegyik használható. Talán nehezebb fokozatra szoktam 2 heavy-t is vinni a gránátok és a rakéta miatt. Ott elsődleges, hogy a katonák megússzák a dolgot, mert elég könnyen lepuffantják már őket. Például a fél fedezék nem fedezék. El is lehet felejteni, -20 célzásbüntetés az ellenségnek Classic felett más szinte semmi. Full fedezékből is könnyen kiszednek. Általában még 2 Sniper, eltérő képességekkel. Egyébként váltogatom, hogy éppen melyik Classból legyen 2 darab. Eleve van egy rotálás a sebesültek miatt, meg vinni kell újoncokat is, hogy ne csak kevés ember fejlődjön, mert ha baj lesz akkor nem lesz elég jó "cserepad".
Így inkább robbantok, amit érek. Főleg ez az újoncokra és friss katonákra értendő. Hiába csökkenti a fegyverek kutathatóságát (robbanásban megsemmisülnek a sérült részek). Természetesen nem muszáj robbantgatni alient. Ha nem olyan erős fedezék mögé állt akkor egy gránáttal lebontod a fedezékét (csak az sérüljön), aztán egy másik katonával a védtelen dögöt lelövöd.
Mikor már kifejlődtek a katonák, nagyon jól össze lehet kombinálni a képességeiket. Mondjuk a Heavy-vel suppression fire-t raksz egy ellenfélre és a Assaulttal meg kiugrasztod a fedezékéből Flush képességgel. Így akár le is szedhetsz egy olyan ellenfelet, akire nem olyan magas találati százalékokat adott a játék.
Egy jó Supportos MEDIC ágon fejlesztett katona is alap. Érdemes a füstgránátját is használni saját katonákon a +20 védelem miatt.
Város felett lebegő anyahajós? Előtte nem volt egy vonatos pálya, ahol ki kellett kapcsolni cuccokat, hogy ne robbanjon fel?
-
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #339 üzenetére
A bio, vagyis a génsebészet nem befolyásolja a katona fejlődését és skilljeit. Ugyanúgy fejleszted tovább, mint a normál katonát (ugyanúgy a heavy, support, sniper stb vonalon), csak exra képességeket tudsz hozzárendelni. Te magad döntöd el, hogy milyen módosítást kihez akarod hozzárendelni. Olyan mint a kitüntetés adományozása, de annál erősebb képességeket adsz.
A MEC már más tészta. Számít, hogy ki volt előtte. Egy alap képességgel indul attól függően melyik kasztos ember "szedtél szét".
Assault különleges képesség: Ha 4 mezőnél közelebb van az ellenség és onnan ér el találatot a sebzése csökken 33%-al.
Heavy Class: Erről már beszéltünk a -20 célzásbüntetés ellene, aki először rálő.
Sniper Class: +10 célzás és kritikus találat egy célpont ellen, ha nem mozogtunk abban a körben.
Support Class: A közelben lévő katonáinknak +10-es védelem.
Ezen túl viszont egyen skill fájuk van a MEC-eknek. Ahogy léptek előre a rangban ugyanúgy dobálod szét rájuk a képességeket. Illetve ha egy ezredest szedsz szét már szét is oszthatod az összes pontját.
Újoncokat nem ajánlom MEC-nek. Először fejlődjenek valamilyen szintre. A Sniperhez ezredesi rang jó szerintem. Mert a gyalogosnak sokkal jobban javul a célzás képessége előrelépéskor. És mikor MEC-ket csinálsz belőle ezt megőrzi. MEC is fejlődik persze, de talán nem olyan léptékben. A többi kasztnál nem kell ezredesig eljutni, egy hadnagy szerintem jó is.
A medálok random jönnek bevetések után. Eldöntöd, hogy milyen képesség érvényesek legyenek rájuk, ez már végleges. Ha ilyen medált dob megint a játék akkor ez a képessége lesz neki. Nem fontos rögtön kiosztani meg is fontolhatod ki kapja, vagy még fejlődjön stb.
-
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #336 üzenetére
Végül is opció az egész.
Azért a MEC nem egy rossz dolog, brutális tűzerő.
Nem tud fedezékbe vonulni, de ellensúlyozza a nagy életereje és egyéb fejleszthető képességei. A fedezék úgyis csak egy célzásbüntetés a játékban, nincs kihatással a sebzésre sem. Nem olyan védtelen a MEC sem egyébként ha lejjebb ásunk a képességekben.
Heavy Class MEC például alapból megkapja a "Body Shield" képességet. A legközelebbi ellenség -20 célzással lőhet csak rá (half coverrel egyenértékű) és kritikust sem lőhet rajta. Tehát nagyobb biztonságba van, mint egy katona fél fedezék mögött. Persze a távolabbiakra már nem áll fenn.
Aztán a tizedes MEC-et skill ágát lehet arra fejleszteni, hogy overwatchba +15 védelmet kap. Ez is alulról súrolja a fél fedezéket.
Aztán ha kifejlesztjük tudja magát öngyógyítani a MEC "Repair Servos". 2 életerőt tölt vissza minden körbe egészen 6 kockáig.
Van sebzés csökkentő skill is, "Damage Control". A bekapott sebzésből leszed 2 egységet. Eltalálnak 7-et szedne le, de csak 5-öt fog. 2 körig tartó hatás.
Ezredesi rangon meg az a skill ez a választható "Absorption Fields". Ez is redukálja a bekapott sebzést.
Én azt mondom egy katonát könnyebben puffantanak le az idegenek azonos körülmények között, mint egy MEC egységet.
Természetesen nagyon jók a génsebészeti fejlesztések is katonán. Tehát nincs rád kényszerítve, hogy mit akarsz használni, van annyi szabadság a játékban.
-
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #321 üzenetére
"Ez a second wave opció mire jó? Játék előtt van nehézségi fokozat választásnàl."
Nem egyértelmű, hogy nehezít vagy könnyít inkább mássá teszi.
Damage Roulette: Sokkal nagyobb lesz a fegyverek sebzés szórása. Alapból pl: karabély 4-es, az lehet 3-5 közötti kritikus nélkül. Ezzel sokkal jobban szór. Min 1 Max: 150%. Kiszámíthatatlanabb a sebzés, én nem szeretem. Odaállsz shotival és pofánlövöd az ellent aztán a végén csak 2-s sebez (persze bejöhet a 9) A neve is mutatja, rulett az egész.
New Economy: Az országok véletlenszerűen adják a pénzt a műhold lefedettség után. PL: Lehet az USA csak 50-et ad, Nigéria meg 160-at.
Not Created Equally: Az újoncok nem fix képességekkel indulnak. Alapból 65 célzás(aim), 40 akaraterő(will).
Ebbe visz bele egy random faktort. Range of Will: 25~59, Range of Aim: 50~80. Lehet gyengébbet kapsz, mint az alap, lehet jobbat. Vagy nagyon jól lő és az akaratereje meg béka segge alatt kombinációk stb. Továbbá a fejlődésük és véletlenszerű, vagy magasabb értéket kapnak vagy alacsonyabbat. Ez még talán egy jó opció, ha az ember ki tud cseresznyézni magának kiváló képességű embereket a "tömegből".Hidden Potential: Ezzel a katonák véletlenszerűen kapják meg a skilleket az előléptetésnél. Előfordulhat, hogy egy Heavy kap Assault képességet mondjuk egy run & gun-t vagy egy sniper féle duplázást stb.
Red Fog: Ha megsebesül a katonád a képességei is romlanak. Gyengébb célzás és kevesebb mozgás mezőt tud haladni, amíg sebesült. Asszem ez Alienekre nem vonatkozik viszont, tehát csak téged büntet.
Absolutely Critical: Az oldalba támadott ellenfél (és saját katona is) mindig kritikus sebzést szenved el, ha eltalálják.
Marathon: A neve is mutatja, hosszabb lesz tőle a játék, a kutatások építési idők hosszabbak.
Még talán van több is, amiket egy végigjátszás hoz elő nem tom.
-
válasz
Kvelstadt #331 üzenetére
Az overwatch mindig fontos. Az a dög főleg nehezebb fokozaton, a játék elején irritáló, mert igaz, hogy keveset sebez, de elég sok időre lesérül tőle a katona, mikor még nincs fejlett páncél.
Genetics-ben én először mindenkinek muscle fibert adtam, azzal fel tudnak ugrani nagyon magas helyekre is...
Snipereknél must have a high ground miatt, de az összes többinél is fontos, minden class profitál a magasságból. -
válasz
Kvelstadt #329 üzenetére
A genetics lab MELD-et használ a katonák genetikai átalakításához. Külön kell megtenned, van egy csomó képesség, amit adhatsz nekik (persze ezeket fel kell oldalon előbb kutatásokkal, mint minden mást). Pénzbe, és MELD-be kerülnek, valamint időbe, tehát addig nem használhatod az adott katonát.
-
-
-
válasz
Kvelstadt #323 üzenetére
Nanotech anyag, amiből nagyon sok mindent lehet majd kraftolni.
Nem mind könnyítés, de kihatnak a játékmenetre. Én bekapcsoltam párat.
Pl hogy flanking garantáljon kritikus hitet, ez valósághűnek hat, ha valakit oldalba lősz, az bizony oldalba van kapva.. normalon ennek sincs különösebb jelentősége, ott azért elég sok lövést bead amúgy is.
Legfontosabbak úgyis a sniperek squadsight-tal. -
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #312 üzenetére
"Az mit jelent mikor a bal felső sarokba a piros alien fejen ( ami azt mutatja hány idegenre célozhatok) van egy sárga cèlkereszt?"
A mesterlövészednek (mert csak fele látod) olyan képességet választottál ki a skill fán, hogy "megosztott látótér", "osztag látótér" (Squadsight). 2 irányban indulhatsz el tizedesként. Van ez a képesség meg a Snap Shot, ami mozgás után is engedi a snipert lőni -20 célzásbüntetéssel. Mivel rohangált ezért kapkodva veszi a levegőt és nem tud pontosan lőni.
Visszatérve a Squadsight képességre. Ez azt jelenti, hogy maradsz azon a szinten, hogy sinper mozgás után nem lő a puskájával. Viszont azokra az idegenekre is tudsz lőni, akit a társaid látnak, akármilyen messzire. Természetesen tereptárgy nem akadályozhat a lövésben, nincs takarásban a célpont, mert akkor nem jelenik meg.
Ez mikor jó? Felküldöd egy magaslatra vagy egy nagyon kis jó helyre a snipert, hogy belásson minél nagyobb területet. Nem is kell annyit mozogni vele. Mennek előre a csapattagok és felfedik az ellenséget. És innentől már nem számít, hogy milyen távol vagy a sniperrel, simán rá tudsz lőni az ellenségre.
-
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #302 üzenetére
Az idegen bázis megtámadása végül is rajtunk múlik, hogy elején, közepén vagy végén van. Bizonyos dolgok a mi játékunkon múlik mik lesznek meg. Lehet úgy is játszani, hogy fejlesztéseket átugrassz és más dolgokra koncentrálsz.
(#303) dying_star: Nem a kiegészítő eseményére gondolsz?
Szerintem toturi még nem azzal játszik.
-
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #297 üzenetére
A kontinens ad maga bónuszt., nem az ország. Illetve ad az ország is, de most nem arról beszélünk (plusz pénz meg plusz mérnök, kutató) Észak-Amerika, Dél-Amerika, Európa, Afrika, Ázsia. Magyarán Európán kívül nem lehet már kontinens bónuszod.
Akkor van bónuszod, ha a kontinens országait lefedted műholdakkal és az összes ország megvan még, nem lépett ki. Pl: Észak-Amerika: megvan Kanada, USA, Mexikó. Akkor megvan a repülőgépek és felszerelésükre a bónusz, hogy fele annyiba kerülnek a cuccok stb. Dél-Amerika meg minden boncolás és vallatás azonnal megtörténik nincs ideje stb. Ezekkel a bónuszokkal is lehet sakkozni a játékban, hogy mire mész rá.
A kezdő kontinens bónuszával már rendelkezel, ahol kezdted a játékot. Ott ha veszítsz országot az nem vonja el a bónuszt.
szerk: Amit dying_star is mond az a legfontosabb. Hó elején betárazni műholdakból (20 nap építési idő, ez elég sok) és hó végén még jelentés előtt fellőni oda ahova szükséges, ahol elszabadult a pánik. Mert az országok mindig hó végén lépnek ki értékeléskor (bár a legnehezebb fokozatnál ebben nem vagyok biztos).
-
válasz
Kvelstadt #296 üzenetére
Elsőre ne nyomkodj el semmit. Elsőre én is normalon csináltam, és figyeltem a tutorialt.
A küldetések közül ne arra menj, ami könnyű, hanem arra, ami a játékmenetedhez hasznos dolgot ad és lehetőleg csökkenti a pánikot.
Illetve a könnyűek legtöbbször olyan helyeken vannak, ahol alacsony a pánik, márpedig a célunk elsősorban a pánikcsökkentés a krízisben lévő országokban... tehát oda menj, ahol már vörös, és tudod, hogyha nem oda mégy, akkor az bepánikol, és ha nem lősz hó vége előtt (council meeting) műholdat (kettőt csökkent a pánikon az is), akkor elveszíted.
Legyen elég műholdkezelő létesítmény, egymás mellett, hogy adja a bónuszt, legyen elég generátor szintén egymás mellett, és legyen elég mérnököd, nekik is építsd meg a létesítményeket, szintén egymás mellé.
Ha egy kontinens minden országa fölött van műhold, akkor kapod meg a kontinensbónuszt, azt nem kölön országok adják.
Robot ellenfeleket nem lehet elfogni, csak organikusakat.Ja, meg alapszabály, hogy a council fordulópont előtt közvetlen lődd a holdakat, amit adott hónapban legyártottál.... ugyanis elég sok dolog tud változni egy hónap alatt, nem mindig lehet pontosan tudni előre, hogy melyik ország hogy fog állni. Elég, ha a beszámoló előtt fellövöd a pánikban lévő országok fölé amid van, rögtön offolják a parát, te pedig kapod tőlük a cuccokat továbbra is.
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #293 üzenetére
Berakja. A kieg hozzáad extra tartalmakat, küldetéseket az alapjátékhoz. Szerintem elég jó dolgokat, kibővíti a lehetőségeket. Ugyan ezen az úton fogsz haladni a kieggel is, csak lesz 1 plusz frakció (ez nem akkora szám), új kutatási és építési lehetőségek, új alienek stb. Lesz genetikai módisítás, mech építés stb.
Még egy nagy előnye az élve elfogásnak, hogy megmarad a dög fegyvere. Ha még az elején tart az ember ez nagy segítség is lehet. Meg nehezebb fokozaton is amikor fogunkhoz kell verni a garast. A plazmafegyvereket persze akkor lehet csak használni, ha már kikutattuk. De ilyen muton meg floater nem tom melyik pontosan, élve elfogása felezi a fegyverek kutatási idejét.
El lehet szórakozni ezzel a játékkal nagyon is. Milyen irányban fejlesszünk, tudósokra startoljunk vagy mérnökökre. Melyik kontinenst fedjük le műholdakkal. Mert ugye jár a kontinens bónusz ilyenkor. Milyen országokat veszítettél el?
-
válasz
Kvelstadt #289 üzenetére
Situation room-ban figyeld a vörös sávot.
Akkor van game over, ha az végigmegy. Akkor megy végig, ha túl sok országban van pánik, és túl sokan lépnek ki a tanácsból.
Műholdakat kell lőnöd, hogy visszatartsd őket a kilépkedéstől.
Ha több küldetést ajánl a cucc, mindig oda menj, ahol legmagasabb a pánik (sikeres küldetés kettővel csökkenti a pánikot adott országban, és kettővel növeli ott, ahová nem mentél).
Easy-n és normalon hagy nyerni a gép, tehát segíteni fog, hogy azt is ajánlja, amire tényleg szükséged van (pl mérnököket a műholdépítésekhez).
Sok tutorial van amúgy... lényegében nehezebb fokozaton classic és feljebb satellite rush az egész eleje... a küldetéseken a túlélésre kell menni, a megszerezhető mérnökökre, és a taktikázásra, hogy ne engedj el túl sok országot.
Classicon gyakorlatilag nem nehéz végigvinni úgy, hogy egy ország sem lép ki, és a közepétől megvan minden kontinensbónusz.
Impossible már trükkösebb kicsit, de megoldható az is.
Ha ki van elemezve a fénylény (outsider), nem kell lerohanni az alien bázist rögtön... előtte legyen minimum jó páncél, és lézerfegyverzet, de igazából akármeddig húzhatod, míg nem érzed magad felkészültnek.
Mondjuk a bázis nem nagy szám classicon sem.
Majd ami utána jön...Szerk:
A kiegészítő (Enemy Within) tartalmaz egy csomó új dolgot, pl gene lab, psionics, MELD, Exalt, és ha megvan minden DLC, kapsz plusz küldetéseket és szereplőket, és játék kezdeténél több paramétert változtathatsz. Ajánlott azt játszani, ha megvan. -
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #291 üzenetére
Ha elkaptad az energialényt, akkor már túl vagy az Alien bázis lerohanásán?
Érdemes egyébként minden típusból elkapni egyet és "kivallatni". Minden vallatás boncolás ad kutatható dolgokat, építhető tárgyakat vagy lerövidíthetnek fejlesztési időt. Ez inkább a köv nehezebb végigjátszáshoz info. Mert ott tervezhetsz is úgy, ha sikerül elfognod idegeneket, azok csökkenthetnek bizonyos fejlesztési időket.
Végül is külön van. Ha megvan a kieg (ami rátelepül az alapra) akkor indításnál 2 ablak ugrik fel. Unknown és Within. Kiválaszthatod alapot akarsz vagy a kieggel feljavított változatot.
-
wednesday
őstag
válasz
Kvelstadt #289 üzenetére
Óó hát akkor még el kell fogni pár dögöt! Mit fogtál el eddig? Alap játék vagy kieggel együtt játszol?
Akkor elképzelhető, hogy még eléggé az elején tartasz történetbe. De ez innentől nem hosszú, ha már sok minden ki van fejlesztve meg műholdal betelepítve meg épületek felhúzva.
Ismerkedni kell a játékkal, ahhoz kell a könnyű fokozat. Én először normalon toltam, de töltögettem is visszafele rendesen, be kell vallanom.
Aztán próbálkoztam 2x Classiccal és feladtam. Majd enemy within kieggel megint normálon. Aztán legutóbb elkezdtem Classic, Ironman-t és sokkal jobban ráéreztem a dologra. Nem tudom mi nem ment régebben benne. Ezt a szint is hozható és izgalmas, hogy nincs visszatöltés.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● A spoiler formázás a topikban elérhető.
- Xiaomi 11T Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- !FELVÁSÁRLÁS! RTX 4090 KORREKT ÁRON AZONNAL
- GAMER PC - RYZEN 5 5500 / ASUS RTX 2060 / AORUS 16GB DDR4 / 512GB SSD / 500GB HDD
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- ÁRCSÖKKENTÉS Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, belső akkumulátor eladó
- Oppo Reno7 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest