- iPhone topik
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Mobil flották
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Íme az új Android Auto!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Neil Watts #6849 üzenetére
[link] ezt még tanulmányozd.
-
Froclee
őstag
válasz
Neil Watts #6853 üzenetére
vagy mikor belerakod a listába, csekkolod, hogy létezik-e már kettővel kisebb elem. ha igen, akkor belerakod egy másik listába.
-
Andraszz
újonc
válasz
Neil Watts #6853 üzenetére
De hogy?
Nagyon kezdő vagyok programozás terén -
fatal`
titán
válasz
Neil Watts #6845 üzenetére
Szia!
Én így csináltam:
public static string RemoveAccents(this string sourceString)
{
var normalizedString = sourceString.Normalize(NormalizationForm.FormD);
var stringBuilder = new StringBuilder(normalizedString);
for (var i = 0; i < stringBuilder.Length; i++)
{
if (CharUnicodeInfo.GetUnicodeCategory(stringBuilder[i]) == UnicodeCategory.NonSpacingMark)
{
stringBuilder.Remove(i, 1);
}
}
return Regex.Replace(stringBuilder.ToString(), "[^A-Za-z0-9_.]", "");
}Mondjuk ez csak betűket, számokat, aláhúzás jelet és pontot enged a szövegbe, de innen már könnyen átírod, ha jól rémlik elég ha kiveszed a regex replacet a végéről.
Fájlnévhez használtam (még van előtte egy szóköz törlés is, csak azt kitöröltem, de csak most vettem észre, hogy neked nem tökéletes.
-
Keem1
veterán
válasz
Látom, kaptál tippeket, de azért bemásolom az én verziómat.
function convertString(phrase)
{
var returnString = phrase.toLowerCase(); // Ez nem biztos, hogy kell neked
returnString = returnString.replace(/á/g, 'a');
returnString = returnString.replace(/é/g, 'e');
returnString = returnString.replace(/í/g, 'i');
returnString = returnString.replace(/ö/g, 'o');
returnString = returnString.replace(/ő/g, 'o');